Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Kan je bij the witcher 3 ook inschakelen dat het lichamen van vijanden intact houdt bij het elimineren? Ik hou er absoluut niet van wanneer er koppen op andere lichaamsdelen worden afgehakt zoals in the witcher of dat lord of the rings spel. Het beste is gewoon hoe bloodborne het doet qua animaties.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Ziet er wel weer top uit hoor. Deel 1 weer eens niet uitgespeeld (kwam waarschijnlijk weer een online game tussendoor) dus daar ga ik binnenkort nog eens induiken. Nu ik Mafia 3 bijna heb uitgespeeld kan ik alles aan :+ Het is dat de stukken verhaal nog redelijk boeiend zijn, want damn wat is de gameplay saai 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Lasmibalsingh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:11:
Kan je bij the witcher 3 ook inschakelen dat het lichamen van vijanden intact houdt bij het elimineren? Ik hou er absoluut niet van wanneer er koppen op andere lichaamsdelen worden afgehakt zoals in the witcher of dat lord of the rings spel. Het beste is gewoon hoe bloodborne het doet qua animaties.
Ik heb ooit ergens gelezen dat de Japanse versie van TW3 gecensureerd is. Maar of dat ook geldt voor de onthoofdingen enzo weet ik niet, alleen voor de sexscenes. Maar goed ik krijg hem vanmiddag binnen dus ik zal even voor je kijken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik heb TW3 geprobeerd maar kwam er niet in door de besturing/controls. En ook de vage glitches die ik van begin tegen kwam. paard wat zomaar uit de lucht komt vallen, of zelfs voor een deur gaat staan als je een herberg in liep. Kon ik er vervolgens niet meer uit :S

Maar de controls op een paard kon ik helemaal niet aan wennen. Normaal wil ik met zoiets de linker stick gebruiken voor het lopen en de rechter stick om vrij rond te kijken. hier was het zo als ik de rechter stick bewoog het paar ook die kant op ging lopen. Kreeg dat in de settings ook nergens uitgezet of aangepast.

En de wind begon me ook te irriteren. Die was wel erg aanwezig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kan tenminste wel uitzetten dat je de final kill animatie uitzet, dit zijn animaties waarbij hoofden en zo worden afgehakt. Normaal gesproken kan je dit soort dingel wel bij elke game uitzetten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha jij hebt Mordor zeker overgeslagen dan? :+

Ik vind het heerlijk, dat soort lompe geweld. Dat had Bloodborne imo echt ultiem gemaakt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:06:
Wat denken jullie, worden we vanmiddag positief verrast door de ps plus games voor volgende maand? Ik doe een gewaagde gok, ik zeg namelijk van niet.

Warnes bros teased voor 8 maart op een nieuwe aankondiging (lekker optijd), waarschijnlijk is het shadow of morders of een nieuwe batman van de studio van arkham origin.
Mwah verwacht er niet echt veel van. Zal wel weer een indie game zijn en dan iets van een LEGO game ofzo.
PS3 zal wel weer bekendere titels krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Zijn er nog serieus mensen die elke keer écht wat verwachten van PS+?

Zie het zelf meer als leuke extra waar af en toe wat leuks tussen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Purehz schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:02:

Destijds met de PS3 keek ik er wel naar uit, zaten goede titels bij. PS4 was in het begin aankijken maar werden minder en minder. Op gegeven moment zelfs zo dat je halverwege de maand erachter kwam, ohja dit zijn de PS+ titels.....skip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony is zo lang doorgegaan met indie games te geven dat mensen vanzelf zijn gestopt met klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:14:
Sony is zo lang doorgegaan met indie games te geven dat mensen vanzelf zijn gestopt met klagen.
Great success!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
bram1984 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:45:
[...]

Haha jij hebt Mordor zeker overgeslagen dan? :+

Ik vind het heerlijk, dat soort lompe geweld. Dat had Bloodborne imo echt ultiem gemaakt overigens.
Ja ik kan er niet tegen, ik heb een keertje toen ik jong was ongewenst een
spoiler:
real-life onthoofdingsfilmpje
gezien. Sindsdien vermijd ik zoveel mogelijk dit soort actie.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Je kunt in The Witcher 3 iig "Automatic finishers" uitschakelen, dan kun je ze gewoon vermijden.

Edit: Nioh heeft ook keiharde finishers. Dik pluspunt imo. 😀

[ Voor 28% gewijzigd door Voxalizer op 01-02-2017 11:31 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Steep is deal of the week on PS Store. Grab Ubisoft’s open-world winter sports romp at a discounted price:

https://blog.eu.playstati...eek-on-playstation-store/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3ki4vxW8AAkjEn.jpg

Steep vanaf 39,99:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/deal-van-de-week/cid=STORE-MSF75508-DOTW2015?smcid=psblog:en:Steep is deal of the week on PlayStation StoreDOTW Category

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

Purehz schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:02:

ik vond DotT anders wel leuk. Trip down memory-lane :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:14:
Best logisch dat Sony aan het begin meer investeerde in het aanbod, want toen had je nog een keuze. Nu moet je gewoon Plus hebben als je weleens online gamed dus ik zie ook weinig reden om triplle A titels aan te bieden. Het helpt ook niet dat ze marktleider zijn natuurlijk. Xbox Live heeft nu af en toe de betere titels, maar die hebben simpelweg meer zieltjes te winnen.

Gelukkig zit er nog steeds af en toe een juweeltje tussen zoals Rocket League. Zie trouwens ook liever dat ze investeren in het netwerk dan in betere titels. Die heb ik toch al gekocht voor ze in Plus komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Voor die paar personen die het leuk vinden. Zoals ik.

Afbeeldingslocatie: https://static1.squarespace.com/static/520a5868e4b01247d70eaa07/t/58909a1815d5db10dc632002/1485871656599/?format=750w

Final Fantasy XII the Zodiax Age heeft een release datum gekregen

11 juli 2017

IGN

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 01-02-2017 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:18:

[afbeelding]

11 juli 2017

IGN

[video]
Ja ik had hem al een flinke tijd in de Pre-order staan. Komt rond een mooie tijd uit waarin ik het wat rustiger heb. 8)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:25:
[...]

spoiler:
Yep, daar ben ik ook wel eens van onder de indruk geweest, maar ik heb daar met films en games eigenlijk nooit last van gehad. En inmiddels komt er zoveel shit op internet langs, dat ik van de meeste dingen niet meer op kijk.

spoiler:
Behalve marteling, kinder- en dierenmishandeling, daar kan ik niet naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:06:
Wat denken jullie, worden we vanmiddag positief verrast door de ps plus games voor volgende maand? Ik doe een gewaagde gok, ik zeg namelijk van niet.

Warnes bros teased voor 8 maart op een nieuwe aankondiging (lekker optijd), waarschijnlijk is het shadow of morders of een nieuwe batman van de studio van arkham origin.
Ik ben altijd positief verrast Door de ps plus games :) .
Het zijn altijd leuke games die je zelf niet zo snel zal kopen..
En dat vind ik helemaal top :).

Natuurlijk zijn er mensen die sinds dag 1 op de ps4 AAA titels verwachten... maar als je na 2 jaar nog steeds niet Door heb dat dat niet gaat gebeuren.... Tsjaah dan ben je zelf stom bezig :P

Ik heb i.i.g honderden uren plezier gehad aan de plus games in 2016.. en dat zal ik 2017 ook weer zo zijn..
Iets van "een gegeven paard niet in de bek kijken"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Alvanosa schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:27:
[...]

Ja ik had hem al een flinke tijd in de Pre-order staan. Komt rond een mooie tijd uit waarin ik het wat rustiger heb. 8)
Lekker met de gordijnen dicht. Stomme zomer zon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een mede probleem van de ps plus games is dat Sony ook nog 2 ps vita en ps3 games weggeeft, terwijl de meerderheid alleen een ps4 heeft (gelukkig zijn sommige wel cross buy). Als Sony alleen nog maar ps4 games zou weggeven zou erop papier tenminste een groter budget beschikbaar zijn voor de 2 ps4 games. Maar goed, waarschijnlijk zou Sony als nog gierig doen. Ik denk dat we ook nog een hele tijd ps3 games gaan krijgen voor ps plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:33:
[...]

Lekker met de gordijnen dicht. Stomme zomer zon O-)
In de onderbroek, met de airco aan spelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:35:
Een mede probleem van de ps plus games is dat Sony ook nog 2 ps vita en ps3 games weggeeft, terwijl de meerderheid alleen een ps4 heeft (gelukkig zijn sommige wel cross buy). Als Sony alleen nog maar ps4 games zou weggeven zou erop papier tenminste een groter budget beschikbaar zijn voor de 2 ps4 games. Maar goed, waarschijnlijk zou Sony als nog gierig doen. Ik denk dat we ook nog een hele tijd ps3 games gaan krijgen voor ps plus.
Nou volgens mij zijn er wereldwijd nog altijd meer PS3's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
bram1984 schreef op zondag 29 januari 2017 @ 15:13:
[...]

Inderdaad meteen je ww wijzigen en 2 factor aanzetten.
Het zijn overigens wél briljante games ;)

Als je een indruk wi krijgen van "This War of Mine: The Little Ones", je kunt 'm nu nog via PS+ krijgen, dan vindt je hier een aardige impressie van het spel.

Het is nogal duister en 'moody' en niet voor iedereen geschikt, maar persoonlijk vind ik 'm érg tof.

Day of the Tentacle moet je natuurlijk ook gespeeld hebben. Heerlijk spel! Ouderwets moeilijk.

[ Voor 50% gewijzigd door DigitalExorcist op 01-02-2017 12:58 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
moet wel zeggen dat ik al mijn vita games via de PS+ games heb :P Killzone zat bij de vita erbij als enige game, alle andere games als uncharted, guacamelee etc allemaal gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
[...]
spoiler:
bram1984 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:29:
[...]
Yep, daar ben ik ook wel eens van onder de indruk geweest, maar ik heb daar met films en games eigenlijk nooit last van gehad. En inmiddels komt er zoveel shit op internet langs, dat ik van de meeste dingen niet meer op kijk.

spoiler:
Behalve marteling, kinder- en dierenmishandeling, daar kan ik niet naar kijken.
Vroeger heb ik zo heel af en toe nog heel bewust naar zulke dingen gezocht. Ik bekeek bijvoorbeeld wel eens een site als Rotten, want op de een of andere manier was ik toch enigszins geïntrigeerd door het surreële van zulke beelden en filmpjes.

Maar ik kan jullie ook weer heel goed begrijpen en heb op een gegeven moment besloten om niet meer naar zulke dingen te kijken, omdat ik ervan overtuigd ben dat dit toch niet helemaal goed voor je kan zijn en het ook simpelweg misselijkmakend is. Dus ik kan jullie heel goed begrijpen. In games vind ik het daarentegen dan wel weer tof.
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:18:

[afbeelding]

11 juli 2017

IGN

[video]
Dit vind ik ook echt heel tof en ik ga deze ook zeker weer spelen. Wist ook niet eens dat deze uitkwam, maar las het hier gisteren voor het eerst omdat er gesproken werd over de persconferentie van Square Enix. Heb destijds meer dan 100 uur in dit deel gestoken op de PS2 en kijk er naar uit om dit deel met betere graphics en trophies nogmaals spelen. Helemaal omdat ik het combatgedeelte echt heel erg leuk vond in dit deel.
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:35:
Ik denk dat het verschil tussen de hoeveelheid dat er gespeeld wordt op de PS3 en PS4 niet eens schrikbarend groot is hoor. Volgens mij is in een continent als Latijns-Amerika de PS3 nog erg populair en zijn er sowieso genoeg gamers die regelmatig spelen op de PS3, incluis ikzelf. Dus ga er zeker maar vanuit dat er nog een lange periode PS3 games weggegeven worden. Bovendien heeft de PS3 natuurlijk een gigantische bibliotheek aan games.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram en dvd, die mensen die op de ps3 spelen hebben waarschijnlijk geen ps plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
dvd-linden schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:10:
Dit vind ik ook echt heel tof en ik ga deze ook zeker weer spelen. Wist ook niet eens dat deze uitkwam, maar las het hier gisteren voor het eerst omdat er gesproken werd over de persconferentie van Square Enix. Heb destijds meer dan 100 uur in dit deel gestoken op de PS2 en kijk er naar uit om dit deel met betere graphics en trophies nogmaals spelen. Helemaal omdat ik het combatgedeelte echt heel erg leuk vond in dit deel.
Na FF XV heb ik zelfs weer FF X remaster gekocht. Wat een heerlijk spel, ik ben nou bezig met hem op platinum te behalen, en daarna ga ik X-2 eens voor de eerste keer proberen.

Maar zodra ik doorhad dat FF XII uitkwam voor de PS4 heb ik meteen de pre-order geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
In games vind ik het daarentegen dan wel weer tof.
In games is het ook heel tof imo, het roept toch vaak een "wooooow" gevoel op :)
In real life wordt ik er (soms) onpasselijk van maar in games weet ik gewoon dat het niet echt is en boeit het me niet, die knop gaat automatisch om.
Anders zou ik ook geen films als Evil Dead kunnen kijken of games als Mortal Kombat kunnen spelen, met haar hele onschuldige brutalities (not suitable voor zwakke maagjes) :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2017 13:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:12:
@bram en dvd, die mensen die op de ps3 spelen hebben waarschijnlijk geen ps plus.
Incorrect :) .
Mijn Gametijd is nog ongeveer 40% op de ps3 en ik heb Plus. :)

Zijn nog zoveel mensen(Bijvoorbeeld in mijn vriendenlijst) ook zeker nog wel minimaal een dozijn elke avond) die op de PS3 spelen en ook nog Plus hebben.
Dat systeem heeft nog zoveel titels wat mensen nog niet gespeeld hebben, en als je niet om graphics geeft zoals mij...
Dan heeft de PS3 nog honderden zo niet duizenden uren speeltijd de komende jaren voor mij ;)

Er komen zelfs nog titels uit op de PS3..
Dus PS3 gaat echt nog lang niet vergeten worden uit Plus(gelukkig), net zoals de Vita.
Voor mij is de verdeling van games dan ook prima..

Leuk dat jij alleen maar een PS4 heb, maar vele gamers hebben meerdere consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

[...]

Vroeger heb ik zo heel af en toe nog heel bewust naar zulke dingen gezocht. Ik bekeek bijvoorbeeld wel eens een site als Rotten, want op de een of andere manier was ik toch enigszins geïntrigeerd door het surreële van zulke beelden en filmpjes.

Maar ik kan jullie ook weer heel goed begrijpen en heb op een gegeven moment besloten om niet meer naar zulke dingen te kijken, omdat ik ervan overtuigd ben dat dit toch niet helemaal goed voor je kan zijn en het ook simpelweg misselijkmakend is. Dus ik kan jullie heel goed begrijpen. In games vind ik het daarentegen dan wel weer tof.
Voor mij is het ook gewoon het verschil tussen fake en echt. Ook al ziet het er in films nog zo echt uit, je weet toch dat het niet zo is. Het zelfde in games.

Ik denk ook dat je ver weg moet blijven van mensen die dat onderscheid niet kunnen maken maar wel heel erg blij worden van games en films die dit soort tafferelen tonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:15:
[...]

Na FF XV heb ik zelfs weer FF X remaster gekocht. Wat een heerlijk spel, ik ben nou bezig met hem op platinum te behalen, en daarna ga ik X-2 eens voor de eerste keer proberen.

Maar zodra ik doorhad dat FF XII uitkwam voor de PS4 heb ik meteen de pre-order geplaatst.
FF X op platinum.
Ik wens je succes ;) ..Ik ben weken bezig geweest met een bepaalde chocobo race(en nog niet gehaald)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:19:
[...]

FF X op platinum.
Ik wens je succes ;) ..Ik ben weken bezig geweest met een bepaalde chocobo race(en nog niet gehaald)...
Ik had die beiden binnen het uur gehaald. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
[...]
Ik ben weken bezig geweest met een bepaalde chocobo race(en nog niet gehaald)...
Git gud scrub >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
[...]

spoiler:
En ik maar denken dat het aan altijd mij lag...
Ik durf bijvoorbeeld niet te ver de zee in als we een dagje naar het strand zijn of op vakantie doordat ik als heel klein jongetje de bloedige Jaws beelden voorbij heb zien komen.
Natuurlijk weet je nu dat het niet echt is, en zie je nu hoe gigantisch nep het is, maar de indruk die het achterlaat op een kinderbrein valt niet te onderschatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
[...]

FF X op platinum.
Ik mis welgeteld 1 trophy voor FF X op platinum te krijgen. Die F*CKING Lightning Dancer.

Na dat ik die blitzball trophies gehaald had (wat ik enorm saai vond om te spelen) had ik er echt geen zin meer in toen ik een uur verkloot had met die dodges. Het was niet leuk, en dat is de reden waarom ik doorgaans spellen speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Nou had ik daar wel heel erg veel geluk met die vogels en de balonnen maar inderdaad. Git gud. :Y)
LOTG schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:23:
[...]

Ik mis welgeteld 1 trophy voor FF X op platinum te krijgen. Die F*CKING Lightning Dancer.

Na dat ik die blitzball trophies gehaald had (wat ik enorm saai vond om te spelen) had ik er echt geen zin meer in toen ik een uur verkloot had met die dodges. Het was niet leuk, en dat is de reden waarom ik doorgaans spellen speel.
Pff dat Blitzball was op den duur slaapverwekkend, maar goed ik heb gelukkig alle celestials al, nou nog spul opruimen die ik gemist het. Wat overigens nog wel een flinke tijd gaat duren.

[ Voor 56% gewijzigd door Alvanosa op 01-02-2017 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
[...]

FF X en X-2 heb ik dan weer nooit gespeeld. Met XII en zelfs met XIII heb ik veel plezier gehad. Helaas spreekt XV mij dan totaal weer niet aan en ik denk ook niet dat ik die ga spelen. Dan zou ik zelfs eerder de remaster van X en X-2 spelen. Maar goed, nu is de keuze heel simpel: ik ga voor de remaster van XII :D.
dvdkiwi schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:15:
[...]

In games is het ook heel tof imo, het roept toch vaak een "wooooow" gevoel op :)
In real life wordt ik er (soms) onpasselijk van maar in games weet ik gewoon dat het niet echt is en boeit het me niet, die knop gaat automatisch om.
Anders zou ik ook geen films als Evil Dead kunnen kijken of games als Mortal Kombat kunnen spelen, met haar hele onschuldige brutalities (not suitable voor zwakke maagjes) :P
LOTG schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:18:
[...]

Voor mij is het ook gewoon het verschil tussen fake en echt. Ook al ziet het er in films nog zo echt uit, je weet toch dat het niet zo is. Het zelfde in games.

Ik denk ook dat je ver weg moet blijven van mensen die dat onderscheid niet kunnen maken maar wel heel erg blij worden van games en films die dit soort tafferelen tonen.
Precies. In bepaalde games past het heel goed en dan vind ik het ook heel wreed. Vooral omdat je inderdaad weet dat het fake is. In een film of serie heb ik er ook geen moeite mee en kan het soms ook bijdragen aan het realiteitsgehalte.

Ik ga er ook wel vanuit dat ieder rationeel mens dat onderscheid goed kan maken. Als je dat onderscheid niet kan maken zit er inderdaad iets niet goed.

Die fatalities van Mortal Kombat blijven ook wel heel erg plezierig btw 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[...]

Geïntrigeerd niet zo zeer. Maar het is meer nieuwsgierigheid. Bestgore is er ook geschikt voor. :P

Hangt verder van de persoon af. Ik kan me gelukkig niet meer druk maken om weer een filmpje waar een of andere IS idioot iemand zijn strot doorsnijdt. Ik ga daarna net zo makkelijk slapen en ben nog steeds dezelfde persoon als daarvoor. Ik denk zelfs dat het ergens misschien ooit wel zou kunnen helpen, dat als je niet meer van die shit opkijkt, dat je wel wat adequater en met meer focus op situaties kan reageren wanneer er bijvoorbeeld echt een keer een aanslag gepleegd wordt. Niet dat ik mensen nu aanmoedig om zieke shit te kijken (want dat blijft het natuurlijk). Los daarvan is het natuurlijk verontrustend dat we in een wereld leven waar mensen dit überhaupt doen, filmen en op internet zetten en waarbij mensen er niet meer van opkijken. Maar we dwalen een beetje af. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:03

JoeZuCK

_Fonz > all.

Sow, ik heb Bloodborne GOTY binnen voor 20 eurootjes nieuw in seal! Ben wel een tijdje onder zeil.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
bram1984 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:33:
[...]

Geïntrigeerd niet zo zeer. Maar het is meer nieuwsgierigheid. Bestgore is er ook geschikt voor. :P

Hangt verder van de persoon af. Ik kan me gelukkig niet meer druk maken om weer een filmpje waar een of andere IS idioot iemand zijn strot doorsnijdt. Ik ga daarna net zo makkelijk slapen en ben nog steeds dezelfde persoon als daarvoor. Ik denk zelfs dat het ergens misschien ooit wel zou kunnen helpen, dat als je niet meer van die shit opkijkt, dat je wel wat adequater en met meer focus op situaties kan reageren wanneer er bijvoorbeeld echt een keer een aanslag gepleegd wordt. Niet dat ik mensen nu aanmoedig om zieke shit te kijken (want dat blijft het natuurlijk). Los daarvan is het natuurlijk verontrustend dat we in een wereld leven waar mensen dit überhaupt doen, filmen en op internet zetten en waarbij mensen er niet meer van opkijken. Maar we dwalen een beetje af. :P
Waarschijnlijk is nieuwsgierigheid beter gekozen dan geïntrigeerd inderdaad. Alleen ik heb een periode gehad - toen was ik overigens wel redelijk jong - dat ik toch af en toe zulke dingen op ging zoeken. Het is iets dat zo ver van me afstond en zo walgelijk was dat het me daardoor juist uitnodigde om het te bekijken.

Ik heb juist het tegenovergestelde btw. Ik wilde er niet aan gewend raken, omdat het zulke zieke shit is. Vandaar dat ik besloten heb om zulke dingen niet meer te kijken.

Maar goed, laten we inderdaad maar weer verder gaan over games :D.
InF.Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:34:
Sow, ik heb Bloodborne GOTY binnen voor 20 eurootjes nieuw in seal! Ben wel een tijdje onder zeil.
Hoe heb je die voor die prijs kunnen fixen als ik vragen mag?

[ Voor 8% gewijzigd door dvd-linden op 01-02-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nope ik heb gewoon Plus op de 3 ook.
[...]

Ik had ook de FFX FFX-2 remaster gekocht voor de PS3 en twee maanden later kwam ie uit voor de PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:49:
[...]

Nope ik heb gewoon Plus op de 3 ook.
[...]

Ik had ook de FFX FFX-2 remaster gekocht voor de PS3 en twee maanden later kwam ie uit voor de PS4 :P
Ja ik heb de Vita versie en geen crossbuy :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik snap hoe de discussie totstand kwam wat betreft gore, maar zullen we nu weer on-topic gaan :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
knip. ik snap dat je mijn modbreak nog niet had kunnen lezen, maar het is wel goed zo met de expliciete beschrijvingen.

[ Voor 88% gewijzigd door Ircghost op 01-02-2017 13:55 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
dvd-linden schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:25:
[...]

FF X en X-2 heb ik dan weer nooit gespeeld. Met XII en zelfs met XIII heb ik veel plezier gehad. Helaas spreekt XV mij dan totaal weer niet aan en ik denk ook niet dat ik die ga spelen. Dan zou ik zelfs eerder de remaster van X en X-2 spelen. Maar goed, nu is de keuze heel simpel: ik ga voor de remaster van XII :D.

De remaster van FFX/FFX-2 is ook zeer vermakelijk hoor
En niet zo duur meer, vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Verhaaltje weg ivm mod break maar na edit poste ik hem opnieuw schijnbaar...Was niet de bedoeling. :)

Krijg net een mailtje van Ubisoft voor een 2e ronde For Honor beta 9 tm 12 februari.

[ Voor 66% gewijzigd door Radiance op 01-02-2017 13:57 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Is FF type-0 het eigenlijk nog waard om een keer te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:57:
[...]

Is FF type-0 het eigenlijk nog waard om een keer te kopen?
Durf ik je niet te zeggen. Heb deze nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
De PS4 Pro staat weer opde site van de Mediamarkt, 388 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Is inderdaad niet zo duur, maar er is zoveel te spelen en dan kies ik in dit geval liever voor de FFXII remaster.

Toch bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
dvd-linden schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:05:
[...]

Is inderdaad niet zo duur, maar er is zoveel te spelen en dan kies ik in dit geval liever voor de FFXII remaster.

Toch bedankt voor de tip!
Geen probleem. Als je van FF houdt zou ik deze op een zeker punt eens aanschaffen. Al is het maar voor X. Deze game is in de historie van FF best een flinke verandering geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niets meer dan een aanname. Kunnen we echt helemaal niets mee. :)

Ik vond PS Plus in mijn PS3 tijd echt een stuk meer must-have dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
bram1984 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:29:
[...]

Is niets meer dan een aanname. Kunnen we echt helemaal niets mee. :)

Ik vond PS Plus in mijn PS3 tijd echt een stuk meer must-have dan nu.
Must have als het om games gaat ja en dat mogen we wel een feit noemen, want je kreeg echt veel goeds voor die paar euro. Nu is het nog meer een must have als je online wilt gamen, maar de lokkertjes zijn verdwenen (en niet meer nodig) en komen ook niet meer terug (dat laatste is een realistische voorspelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Het duurt wel lang voordat die PS Plus games bekend worden. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Jumpman schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:44:
Is het niet zo dat dit pas volgende week dinsdag bekend wordt gemaakt?

Ik dacht de eerste dinsdag van de nieuwe maand.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Jumpman schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:44:
Word toch pas om 4 uur bekend gemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ThaBEN schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:45:
[...]

Is het niet zo dat dit pas volgende week dinsdag bekend wordt gemaakt?

Ik dacht de eerste dinsdag van de nieuwe maand.
Eerste dinsdag van de maand zijn ze te downloaden. Woensdag ervoor worden ze bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
YouTube: Metal Gear Solid: Alert (!) Red alert! Nintendo&PC trol! :+

Maar serieus software zoals Horizon zero dawn, Ni no kuni 2 mogelijk inclusief deel 1, Gravity rush 2 mogelijk inclusief deel 1, Nier automata, Last guardian, Nioh, Wild, enz. is software die ik moet hebben maar alleen om daar een PS4 voor te halen ?

Excuus vanaf hier wordt het een beetje offtopic en misschien gevoelig en wat chaotisch maar toch wou ik graag jullie expertise horen aub.. er komen telkens meer JRPG's via Steam naar de PC zoals Tales of symphonia, Zestiria, Berseria, Anima, Shiness, enz.

Nu komen misschien ook Nier automata, Ni no kuni 2, Final fantasy XV, Final fantasy 7 HD naar Steam dus dan zou Horizon zero dawn en Gravity rush en Last guardian enz. over blijven en de meesten hebben zo iets van koop op het moment dus koop het platform voor de software die je wilt maar ik verkies de PC vanwege de Backwards compatibility en er is niets over PS5 bekend.

Wat zijn volgens jullie exclusieve redens voor een PS4 ? wat gaat er gebeuren met de prijzen van Pro als Scorpio op de markt komt ? wordt er dan meer uit de Pro geperst qua prijs en prestaties uit competitie met Scorpio ? zou het technisch mogelijk zijn dat PS5 BC krijgt ?

Mijn Dual core systeem kan prima Fallout 4 spelen met een mix van ultra settings met laag gezichtsveld maar Dragon age 3, Witcher 3, Dying lights, Far cry primal, enz. verkiezen wel een Quad core en Mass effect Andromeda zal voor menig Upgrades zorgen onder de PC gamers.

Dus om nu en later van games te genieten is er een Upgrade nodig van 190 euro voor een Quad core processor en 250 voor een videokaart en misschien voor 70 euro 8gb werkgeheugen erbij maar dan nog mis ik een aantal spellen..

Hoelang houd deze generatie inclusief Pro en Scorpio het nog vol en kan de software meegenomen worden naar de volgende generatie want een PC upgrade van 510 euro is veel maar kan dan wel een jaar of 3 mee inclusief de al gekochte software alleen de settings worden telkens lager over tijd terwijl een PS4 Pro al 380 euro kost en dan blijven er vraagtekens over...

Een PS4 Slim is geen optie want de Pro laat al zien dat de extra centen het waard zijn vooral de keuze tussen 1080p en 2160p met bijvoorbeeld Rise of the Tombraider met extra effects of Nier automata hogere resolutie maar Gravity rush 2 heeft weer in 1080p een mooier en strakker resultaat dus de keuze van resolutie heeft voor mij een meerwaarde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ik heb vorig jaar een Xbox one gekocht om een goede mix van Exclusives te kunnen blijven spelen (heb ook PS3 en 4) en ben/was aan het wachten op de Scorpio.
Maar ik heb vandaag besloten om toch een PS4 Pro te gaan kopen.

Want je kan zo meteen wel een goede console hebben (Scorpio) maar daar heb je verdomd weinig aan als alle goede games uitkomen op alleen de PS4.
Kijk maar eens naar de huidige line up van toekomstige games. Daar zitten zo veel PS4 exclusives tussen , dat is gewoon niet meer normaal.

En momenteel heeft Xbox gewoon niets wat aan die line up kan tippen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
JehannesWeggen schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:28:

Maar serieus software zoals Horizon zero dawn, Ni no kuni 2 mogelijk inclusief deel 1, Gravity rush 2 mogelijk inclusief deel 1, Nier automata, Last guardian, Nioh, Wild, enz. is software die ik moet hebben maar alleen om daar een PS4 voor te halen ?

Excuus vanaf hier wordt het een beetje offtopic en misschien gevoelig en wat chaotisch maar toch wou ik graag jullie expertise horen aub.. er komen telkens meer JRPG's via Steam naar de PC zoals Tales of symphonia, Zestiria, Berseria, Anima, Shiness, enz.

Nu komen misschien ook Nier automata, Ni no kuni 2, Final fantasy XV, Final fantasy 7 HD naar Steam dus dan zou Horizon zero dawn en Gravity rush en Last guardian enz. over blijven en de meesten hebben zo iets van koop op het moment dus koop het platform voor de software die je wilt maar ik verkies de PC vanwege de Backwards compatibility en er is niets over PS5 bekend.

Wat zijn volgens jullie exclusieve redens voor een PS4 ? wat gaat er gebeuren met de prijzen van Pro als Scorpio op de markt komt ? wordt er dan meer uit de Pro geperst qua prijs en prestaties uit competitie met Scorpio ? zou het technisch mogelijk zijn dat PS5 BC krijgt ?

Mijn Dual core systeem kan prima Fallout 4 spelen met een mix van ultra settings met laag gezichtsveld maar Dragon age 3, Witcher 3, Dying lights, Far cry primal, enz. verkiezen wel een Quad core en Mass effect Andromeda zal voor menig Upgrades zorgen onder de PC gamers.

Dus om nu en later van games te genieten is er een Upgrade nodig van 190 euro voor een Quad core processor en 250 voor een videokaart en misschien voor 70 euro 8gb werkgeheugen erbij maar dan nog mis ik een aantal spellen..

Hoelang houd deze generatie inclusief Pro en Scorpio het nog vol en kan de software meegenomen worden naar de volgende generatie want een PC upgrade van 510 euro is veel maar kan dan wel een jaar of 3 mee inclusief de al gekochte software alleen de settings worden telkens lager over tijd terwijl een PS4 Pro al 380 euro kost en dan blijven er vraagtekens over...

Een PS4 Slim is geen optie want de Pro laat al zien dat de extra centen het waard zijn vooral de keuze tussen 1080p en 2160p met bijvoorbeeld Rise of the Tombraider met extra effects of Nier automata hogere resolutie maar Gravity rush 2 heeft weer in 1080p een mooier en strakker resultaat dus de keuze van resolutie heeft voor mij een meerwaarde :)
Wat is je vraag nu precies?
Als je vraag is of je voor een PC upgrade of een PS4 Pro moet gaan, dan heb je denk ik in je verhaal al een antwoord gegeven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa

Kun je de upgrade niet uitstellen en een PS4 kopen? Zo ben je goedkoper uit en kun je de exclusives op de PS4 spelen, terwijl je de PC games ook nog kunt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:05

vhal

ಠ_ಠ

LOTG schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:23:
[...]

hehe ja, die ken ik nog wel van de oude PS2 versie waar je vervolgens een item kreeg als je zoveel lightnings had gedodged. Zo ver ik mij kon herinneren was het allemaal niet zo lastig om te doen behalve dat je een tijdje onder de pannen was.
Aardig lang verhaal :P :+ maar ik zou gewoon een Pro kopen, heb ik dit weekend ook maar gedaan sinds ik 2 mdn terug mijn PS4 classic voor 200€ had verkocht. Nu kan ik niet in je portemonnee kijken maar ik persoonlijk dat het op de lange termijn de betere keuze is, de meerprijs moet je dan maar voor lief nemen. Een PS5 zie ik niet zo snel komen. Overigens speel ik gewoon op een 1080p scherm.

[ Voor 35% gewijzigd door vhal op 01-02-2017 15:56 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
Koop een PS4 Pro. Tegen de tijd dat je de spellen die je nu wil spelen uit hebt gespeeld, heb je vast geld genoeg gespaard voor een nieuwe pc én zijn die spellen op de pc vast wel in één of andere steamsale/humble bundle/bundlestars.

Extragratis tip: Als je blijft wachten en sparen totdat er iets beters uitkomt kan je misschien op je 80ste een neuro implant chip kopen voor een ongekende VR sensatie met fotorealistische beelden.
Tot die tijd moet je het dan echter doen met wachten op iets beters en twijfelen of je niet nu moet instappen en wordt je een verbitterde, oude man die nooit wat leuks heeft gedaan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kijk ook naar restwaarde. Oude pc hardware is lastig te verkopen, over een paar jaar koop je voor een fractie van het geld veel snellere hardware (nieuw).
Een console verkoopt veel gemakkelijker. Ik heb nu twee keer een Playstation verkocht. In beide gevallen in een dag verkocht en nog een nette prijs voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bedankt voor de tolerantie en tips en inderdaad door de exclusives op het moment en de hardware prijzen op het moment (voordat Ryzen en Vega daar iets aan doet liggen wij al met bier of wijn in de zon te bakken) lijkt mij een Pro qua plezier en centen de betere keuze en mogelijk kan ik mijn PC inruilen en dat zou het meest ideaal zijn :)

Veel plezier alvast met Horizon zero dawn! het wordt een prachtig jaar door dit spel en Breath of the wild en Mass effect Andromeda enz. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Ter info:
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/S/aplus-media/vc/151280df-9de8-469c-b693-2210bacd29c4.jpg

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Little Big Planet 3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet de amerikaanse plus;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amerikaanse zijn het zelfde als de Europese, maar met lbp ben ik wel blij mee :), de multiplayer is dan ook weer in 1 klap helemaal levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Is LBP3 voor de PS3 of 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:35
ik neem aan ps4.
Ik ben ook benieuwd naar de psvita games

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
In principe beide, geen idee of dat ook voor PS Plus geld.
Kol Nedra schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:28:
[...]

ik neem aan ps4.
Ik ben ook benieuwd naar de psvita games
Vita is al maanden meh aanbod. Het is meestal hopen dat er een goede PS4 game met crossbuy tussen zit.

[ Voor 42% gewijzigd door LOTG op 01-02-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
LOTG schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:31:
[...]

In principe beide, geen idee of dat ook voor PS Plus geld.
Op de amazon pagina staat het volgende:
Free PS4 Games
For February 2017

Dus dan zou het voor de PS4 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not a hero is dan wel weer van het klassieke ps plus niveau wat we gewend zijn.

Kan je geen beta's downloaden via de browser versie van de ps store? heb de code ingelost van de ghost recon beta en hij staat nu tussen m'n aankoop lijst, maar kan er niks mee.

Is al gelukt, je kan hem dan via bibliotheek op de ps4 als nog bij en installeren.

[ Voor 67% gewijzigd door Nieuwevolger op 01-02-2017 17:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s the full line-up, available to download on 7th February:

•LittleBigPlanet 3 (PS4)
•Not a Hero (PS4)
•Starwhal (PS3, Cross Buy with PS4)
•Anna: Extended Edition (PS3)
•Ninja Senki DX (PS Vita, Cross Buy with PS4)
•TorqueL (PS Vita, Cross Buy with PS4)

https://blog.eu.playstati...plus-games-this-february/

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:32:

•LittleBigPlanet 3 (PS4)
•Not a Hero (PS4)

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bloodborne nu en straks persona 5 zijn het in 1 klap waard om een ps4 te halen :) en de pro is goed als je wat toekomst gerichter wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
LBP 3 :o dat word een instant download :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
LBP 3 een mooie game voor in PS Plus. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 18:03
Yes LBP3, die wilde ik nog! Was te laat met kopen toen die €10 was, dus heel chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
LBP 3, een aanrader voor iedereen.
Erg toffe game, zeker met 4 man tegelijk! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ga het druk krijgen. Free weekend RB6 Siege en net deze ook nog in de mail: "You've been selected for Ghost Recon Wildlands Beta" :D :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Omg de moeite die mensen nemen om geen PS4 te hoeven kopen. Soms vergeet ik echt hoe mensen op hun geld zitten.. Een petitie starten voor een exclusive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 20:40:
Omg de moeite die mensen nemen om geen PS4 te hoeven kopen. Soms vergeet ik echt hoe mensen op hun geld zitten.. Een petitie starten voor een exclusive...
Ja en notabene eentje van een studio die eigendom is van Sony. Hoe bedoel je, zonde van je tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
hierbij nog een code voor de beta van Ghost
Recon, gaat mij helaas zelf niet lukken. Veel plezier, meld het even als je de code gebruikt hebt.

5FFF-62N7-TLBE

Cheers

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

TTHEEBO1 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:57:
hierbij nog een code voor de beta van Ghost
Recon, gaat mij helaas zelf niet lukken. Veel plezier, meld het even als je de code gebruikt hebt.

5FFF-62N7-TLBE

Cheers
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:38:
[...]

Bloodborne nu en straks persona 5 zijn het in 1 klap waard om een ps4 te halen :) en de pro is goed als je wat toekomst gerichter wilt zijn.
Hi Nv bedankt en inderdaad beiden zijn lekker maar als er een PS4 komt dan eerst Horizon zero dawn en Last guardian en later eens Bloodborne er tussen door :) dat zijn exclusives die zekers niet op andere platformen komen.

Dus eerst de exclusiviteit en de rest afwachten wat daarmee gebeurt waaronder Persona en Ni no kuni enz. en mogelijk is er een ruilhandel met mijn PC voor een PS4 Pro dus.. afwachten en hopen en dan Horizon spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutgrunn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02-2023
De knoop doorgehakt. Deze week PS4 pro gekocht bij mediamarkt zuid oost. Was 388 en goedkoper dan ik dacht. (399). En ook Watch Dogs 2 gekocht, was in de aanbieding voor 37 euro. En gratis proef abonnement voor PS4 plus en kon zodoende Driver kopen voor 7,99. Nou is de vraag als mn proef abonnement afloopt, kan ik dan full version aangeschafte spellen ook niet meer spelen? Ik hoop van wel hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uutgrunn schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:57:
De knoop doorgehakt. Deze week PS4 pro gekocht bij mediamarkt zuid oost. Was 388 en goedkoper dan ik dacht. (399). En ook Watch Dogs 2 gekocht, was in de aanbieding voor 37 euro. En gratis proef abonnement voor PS4 plus en kon zodoende Driver kopen voor 7,99. Nou is de vraag als mn proef abonnement afloopt, kan ik dan full version aangeschafte spellen ook niet meer spelen? Ik hoop van wel hehehe :)
Ja, die kun je dan niet meer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 18:03
bram1984 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 06:36:
[...]

Ja, die kun je dan niet meer spelen.
? De spellen die hij koopt met korting vanwege ps plus blijven gewoon speelbaar.
@uutgrunn de gratis ps plus games vervallen, de rest blijft speelbaar (tenzij het een online game betreft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
M'n PS4 heeft sinds afgelopen mei stof staan happen nadat ik klaar was met Dark Souls 3. Nu ineens in korte tijd Nioh, Horizon en dan ook nog eens Mass Effect... dat wordt keuzes maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:03

JoeZuCK

_Fonz > all.

Gisteravond paar uurtjes gespeeld in Bloodborne. Heb een level 4 Waste of Skin char, zonder geupgrade wapens en kwam met 10 blood vials bij de Cleric Beast tot ongeveer de helft van zijn health. Wel 7000 blood echoes weg, maar jammer dan. Niet slecht dacht ik. Volgende keer probeer ik een oil urn, torch en molotov cocktails. Denk dat hij dan zo neer is. Had het spel moeilijker ingeschat. Het is gewoon een kwestie van goed timen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pepper92 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 06:59:
[...]

? De spellen die hij koopt met korting vanwege ps plus blijven gewoon speelbaar.
@uutgrunn de gratis ps plus games vervallen, de rest blijft speelbaar (tenzij het een online game betreft)
Zo kun je zijn vraag ook interpreteren. Ik zie niet helemaal in wat aangeschafte games überhaupt met PS Plus te maken hebben (niks namelijk), dus ik ging er vanuit dat hij de IGC games bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:32:

•LittleBigPlanet 3 (PS4)
•Not a Hero (PS4)

_/-\o_
Hmm, 5 spellen voor de PS4! Als PS3 en Vita games weg waren hadden de PS4-only mensen 3 spellen minder gehad ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
uutgrunn schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:57:
Spellen die je met korting koopt kan je gewoon blijven spelen hoor!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bram1984 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:48:
[...]

Zo kun je zijn vraag ook interpreteren. Ik zie niet helemaal in wat aangeschafte games überhaupt met PS Plus te maken hebben (niks namelijk), dus ik ging er vanuit dat hij de IGC games bedoelt.
Hij heeft het over spellen die hij gekocht heeft met de (extra) korting die je krijgt als je PS+ hebt, dus het heeft heel veel te maken met PS+...

[ Voor 58% gewijzigd door Aenea op 02-02-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 08:54:
[...]

Spellen die je met korting koopt kan je gewoon blijven spelen hoor!

----------------

[...]

Hij heeft het over spellen die hij gekocht heeft met de (extra) korting die je krijgt als je PS+ hebt, dus het heeft heel veel te maken met PS+...
Oké dat begreep ik er niet uit. Vreemde vraag ook, als ik heel eerlijk ben. Je betaalt voor een game. Het zou ronduit absurd zijn als je die niet meer kan spelen zonder PS Plus. :)
Pagina: 1 ... 15 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!