Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:36:
Morgen ochtend om 08:00 is ook het 30e jarig bestaan van final fantasy, toevallig ook op de dag dat ff7 20 jaar wordt. Er is nog geen livestream aangekondigd, maar hopelijk krijgen we het een en ander nieuws te horen, alhoewel ik niet op te veel zou rekenen.
Zullen morgen wel een release date krijgen voor de FF 12 Remaster :).
Aangezien de trophies daarvan al on-line staan zal dit wel redelijk snel zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:33:
[...]

Ik heb een scherm voor mijn ps4 nodig, geen tv.. :P
Een tv is een pak duurder voor dezelfde specs.
Ik begrijp sowieso niet goed waarom mensen steeds zo hard vastklampen aan een televisie, aangezien alle beelden toch digitaal worden verzonden.
Omdat een UHD TV HDR kan weergeven. Dat zou al voldoende moeten zijn om niet voor een monitor te kiezen i.c.m. een PS4 (Pro).
masterjula schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:00:
[...]

Waar kan je dat zien? Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden! Thanks. _/-\o_
YouTube lijkt me vrij voor de hand liggend. Er zijn gisteren tientallen previews verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 4 PS4 Pro patch daar zat ik op te wachten.

Ik ben erg benieuwd en ga em na de patch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:08:
Fallout 4 PS4 Pro patch daar zat ik op te wachten.

Ik ben erg benieuwd en ga em na de patch spelen.
ik heb mijn ps4 verkocht omdat ik naar een pro wil gaan maar had nog geen reden om de pro te kopen, zit nu bijna 2 maanden zonder ps4 maar nu begint het weer te kriebelen, kan ik U4 en FO4 uit spelen op de pro _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted 4 en Fallout 4 zijn het waard om te spelen, zeker op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
bram1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:47:
[...]

Ik ook. Dit belooft inderdaad veel goeds. Het meest benieuwd ben ik nog naar het verhaal en het excuus voor die robot dino's. Deze week even een pre-order eruit gooien.
Tweakers had alleen wat te zeuren volgens mij. Frame drops in sommige scenes, haar als een inktvis, en (kuch kuch) lens flare.

Als ik het artikel op Eurogamer lees wordt ik erg enthousiast, ondanks dat ik een hekel aan open world games heb. Doe mij een game met een duidelijk verhaal van A naar B, zonder eindeloze side-quests. Ik heb Tomb Raider ook alleen met de main quest gespeeld.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:37:
Uncharted 4 en Fallout 4 zijn het waard om te spelen, zeker op de PS4 Pro.
toch vreemd dat Mediamarkt de pro niet verkoopt, daar rijd ik dagelijks zo wat langs, dan maar online bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:34:
toch vreemd dat Mediamarkt de pro niet verkoopt, daar rijd ik dagelijks zo wat langs, dan maar online bestellen
pricewatch: Sony PlayStation 4 Pro Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een update over het final fantasy event, touschouwers mogen geen filmpjes maken en er is nog geen nieuws bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:03:
Een update over het final fantasy event, touschouwers mogen geen filmpjes maken en er is nog geen nieuws bekend.
En er is ook geen stream om het op te bekijken. :(

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is pas 10 minuten geleden begonnen trouwens, blijkbaar zijn er 10 aankondigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Binnenkort eens kijken of deze wel wil werken. Vorige keer waren alle menu items in de game inactief:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Horizon Zero Dawn PS4 Pro 4K vs. 1080p Graphics Zegt die op het begin (0:10) dat het op 30 of 40 fps draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Svennie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:34:
[...]

Hier in Dordrecht ligt de winkel vol met PS4 Pro, maar online staan ze niet.
Vreemde zaak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
4K in 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
bram1984 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 05:13:
[...]

Omdat een UHD TV HDR kan weergeven. Dat zou al voldoende moeten zijn om niet voor een monitor te kiezen i.c.m. een PS4 (Pro).
Er zijn inmiddels ook UHD monitoren die HDR kunnen weergeven, maar die zijn niet goedkoper als TV's die HDR goed kunnen weergeven. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die ken ik maar die is niet heilig, Gamemania staat bv niet in dat lijstje.
ArcticTiger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:23:
[...]

Hier in Dordrecht ligt de winkel vol met PS4 Pro, maar online staan ze niet.
Vreemde zaak 8)7
Serieus? Straks eens bellen naar de Mediamarkt hier in de buurt dan

[ Voor 31% gewijzigd door Svennie op 31-01-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:29:
die ken ik maar die is niet heilig, Gamemania staat bv niet in dat lijstje.
Afbeeldingslocatie: https://api.reshift.nl/modules/media/show_image/362175/?height=2160&width=3840&crop=center

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Goed punt. :|

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen in Japan:
Final fantasy kleren
Wijn
Cake
Noodle
Een manga
En een final fantasy sale aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:53:
Ondertussen in Japan:
Final fantasy kleren
Wijn
Cake
Noodle
Een manga
En een final fantasy sale aangekondigd.
En een kalender/miniaturen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3fLf6iVcAANLEz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Heb zelf nog geen 4k scherm maar wel een PS4Pro. Bethesda kennende hoeven we niet te rekenen op 1080/60fps.. De framerate in Fallout is echt dramatisch op de 'normale' PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil ook graag een 4k monitor. Voornamelijk omdat ik als ik een tv ga kopen ik dan gelijk minimaal een 60-65" wil, en verwacht dit met overige eisen niet te gaan redden voor onder 1500 euro.
Voor een monitor verwacht ik dat je voor 300-400 euro al een heel eind komt (je zit er, zoals iemand anders al aangaf dan vlak bij, dus 24 of 27"is groot zat).
Hdr op monitoren is net pas beschikbaar en nog erg duur, maar dat zal over 3-6 maanden vast beter worden (en dat komt belasting technisch ook beter uit voor ons thuis waarschijnlijk). Ook speel ik nog geen games die een pro patch hebben gehad volgens mij. Misschien een keertje iets van een lijstje opzoeken.
Oh en niet geheel onbelangrijk, de monitor kan ik dan ook op mijn pc gebruiken, mijn antieke bak kan geen games op 4k aan, maar met office gebruik is het al fijn om die ruimte te hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gladius dlc komt in maart, die van prompto in juni (ff15 dlc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:02:
Gladius dlc komt in maart, die van prompto in juni (ff15 dlc).
Is dit ook een DLC voor Februari?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3fNUtsUMAADYGV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:04:
[...]

[afbeelding]
In 1 van de screenshots van de gladius dlc, droeg iemand ook z'n pak, dus denk dat die Pakken bij de gladius dlc horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nadat ze wat zooi voor smartphones hebben aangekondigd hebben ze het nu over ff7r.

Ze hebben 1 plaatje geshowed.

FF12 remaster komt in Japan uit op 13 Juli.

[ Voor 33% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-01-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:27:
nadat ze wat zooi voor smartphones hebben aangekondigd hebben ze het nu over ff7r.

Ze hebben 1 plaatje geshowed.

FF12 remaster komt in Japan uit op 13 Juli.
Europa de 11e, daar ben ik wel blij mee. Wat is dit overigens? Soort Mario Party met FF personages?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3fVnZ-UoAE0pV1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 31-01-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:40:
[...]

Europa de 11e, daar ben ik wel blij mee. Wat is dit overigens? Soort Mario Party met FF personages?

[afbeelding]
Dat is itadai street, een soort monopoly. Met final fantasy en dragon quest personages, Japan only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle EA game servers zijn down.. :(

EA is currently experiencing an outage. EA games, services & support may be impacted. We’re working to resolve as fast as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:29:

Serieus? Straks eens bellen naar de Mediamarkt hier in de buurt dan
:? Ik denk dat elk filiaal zo zijn eigen beleid heeft als het om levering gaat?
Als je er zo graag een wilt dan rijd je toch even naar Dort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:11:
[...]

:? Ik denk dat elk filiaal zo zijn eigen beleid heeft als het om levering gaat?
Als je er zo graag een wilt dan rijd je toch even naar Dort?
dat is me te ver weg, ga wel kijken bij de MM hier in de buurt. Vind het vreemd dat op de site geen PS4 pro staan maar in de winkels wel, dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, square enix weet wel hoe z'n een feestje moeten houden. /s

Hopelijk betekend dit dat ze de trailer van FF7r (en kingdom heart 3) aan het opsparen zijn voor de E3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:14:
[...]

dat is me te ver weg, ga wel kijken bij de MM hier in de buurt. Vind het vreemd dat op de site geen PS4 pro staan maar in de winkels wel, dat is alles.
Hier zag ik gisteren bij de lokale Media Markt (Alphen aan den Rijn) ook weer Pro's (€ 388). Waren zeker een maand niet meer beschikbaar geweest.

Ook amazon.de heeft vandaag weer Pro's beschikbaar. Heeft Sony te weinig Pro's geproduceerd? Of juist te veel Slims, dat die eerst "op" moesten? Nu nog een mooie aanbieding/bundel met de Pro...

[ Voor 20% gewijzigd door MartijnS72 op 31-01-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:21:
Nou, square enix weet wel hoe z'n een feestje moeten houden. /s

Hopelijk betekend dit dat ze de trailer van FF7r (en kingdom heart 3) aan het opsparen zijn voor de E3.
Het is de opening he, voor zover ik begrijp komt er in de rest van het jaar ook nog van alles tot 2018 wanneer de art expo is in Japan (afsluiter).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
[...]

[afbeelding]
Power rangers DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het een booster pack, dus verder geen nieuwe content. komt uit in februari. Kan van pas komen voor de high level dungeons denk ik.
Alvanosa schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:36:
[...]

Het is de opening he, voor zover ik begrijp komt er in de rest van het jaar ook nog van alles tot 2018 wanneer de art expo is in Japan (afsluiter).
Dat is waar, maar op mobiele games en de release date van ff12 eigenlijk weinig nieuws. Verklaard natuurlijk wel weer waarom het niet werd gelivestreamed. Had alleen wel iets in de geest van FF13 collectie, 1 t/m 9 collectie of een dysiddia port naar de ps4 (ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren). Dan is de E3 wel een mooi moment voor een nieuwe FF7r en kingdom hearts 3 trailer. Dat de aankondiging van een nieuw deel nog opzich laat wachten vind ik niet erg, heb namelijk liever dat ze game niet weer eens veelste vroeg van te voren aankondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
[...]

[afbeelding]
Power Rangers?

[ Voor 89% gewijzigd door Lasmibalsingh op 31-01-2017 11:46 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:44:
[...]
Dat is waar, maar op mobiele games en de release date van ff12 eigenlijk weinig nieuws. Verklaard natuurlijk wel weer waarom het niet werd gelivestreamed. Had alleen wel iets in de geest van FF13 collectie, 1 t/m 9 collectie of een dysiddia port naar de ps4 (ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren). Dan is de E3 wel een mooi moment voor een nieuwe FF7r en kingdom hearts 3 trailer. Dat de aankondiging van een nieuw deel nog opzich laat wachten vind ik niet erg, heb namelijk liever dat ze game niet weer eens veelste vroeg van te voren aankondigen.
Ja ik had dat ook gehoopt, de collectie en de disiddia port zou ik tof vinden. Ik hoop hier ook nog altijd op en het was ook meer een privé opening. Ik denk nog wel dat het zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 05:13:
[...]

Euh, Anton.net heeft geen dure UHD HDR TV nodig hij heeft een PS4 (CUH-1200), kijk maar. :+
Anton.net schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Ik ben benieuwd, laat weten of je veel verschil merkt!
Fallout is zo een game die regelmatig ondermaats presteert op de ps4. Al zal dat eerder aan een slechte ps4-port van Bethesda liggen, niet per se aan de prestatie van de ps4 imo.
Vooral in gebouwen wilt de fps wel eens laag zakken.
Probeer Far Harbor ook zeker eens voor en na de update.
Op mijn ps4 (CUH-1200) presteert Far Harbor echt ondermaats. (slechte rendering van bomen/struiken, extreem lage fps, ondermaatse drawdistance...)

Die nieuwe gameplay van Horizon Zero Dawn ga ik niet meer kijken.
Er zijn al genoeg previews en gameplay verschenen, ik ontdek het verhaal lever zelf.
Een trailer kijken vind ik leuk om op de hypetrein te springen, maar gameplay kijk ik liever. Dat vind ik de ervaring voor jezelf alleen maar verpesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Svennie schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:14:
[...]

De site van MM staat los van de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Euh, Anton.net heeft geen dure UHD HDR TV nodig hij heeft een PS4 (CUH-1200), kijk maar. :+

[...]
De instap PS4 ondersteunt ook HDR. ;w

nieuws: Sony brengt 4.0-update met hdr-ondersteuning uit voor PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Project cars 2 trailer gelekt: http://www.dailymotion.com/video/x5a669l

[ Voor 33% gewijzigd door Paulus07 op 31-01-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Winkiller schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:40:
[...]

Prima toch dat de plus punten van de Pro vermeld worden, maar noem dan ook duidelijk de verschillen met de standaard PS4, en dat gebeurd naar mijn zin net even te weinig. Ik denk niet dat wij het eens kunnen worden over dit punt, gelukkig zijn we allemaal anders. :)
Ehmm, maar men noemt toch meestal de plus punten op in de vorm van:
- hogere (render) resolutie
- stabielere frame rate
- etc.

Dan is het toch duidelijk wat de verschillen gelijk al zijn? Kan me niet voorstellen dat iemand het over de plus punten van de Pro kan hebben zonder dat dit duidelijk gaat over komen!

Magoe, ik stop er ook mee, geloof niet dat jij van mening kan veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verrek je hebt gelijk, ik had die extra optie gezien in mijn PS4 maar nooit meer aan gedacht. :o
Shame on me voor het maken van zo'n fout, kan je direct zien hoe belangrijk het is voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Winkiller schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:25:
[...]

Verrek je hebt gelijk, ik had die extra optie gezien in mijn PS4 maar nooit meer aan gedacht. :o
Shame on me voor het maken van zo'n fout, kan je direct zien hoe belangrijk het is voor mij.
Toch redelijk belangrijk allemaal mijn inziens. Gezien je aantal posts in dit topic.
Maar wat is er zo goed aan om te laten blijken dat je niks geeft om functionaliteiten van een product wat je bezit of een verbeterde versie daarvan (ja want dat is de PRO).
Of je moet 15 zijn dan neem ik deze post terug.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
http://kotaku.com/playsta...her-with-milli-1791776624

Andere mensen hier ook last van? Ik word iedere dag aan een groepsgesprek toegevoegd door een onbekende user, waarin spam messages worden geplaatst. User blokkeren heeft geen zin, aangezien ze random generated zijn. Geen idee waardoor dit komt, is er ergens een hack geweest? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Geteisem schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Toch redelijk belangrijk allemaal mijn inziens. Gezien je aantal posts in dit topic.
Maar wat is er zo goed aan om te laten blijken dat je niks geeft om functionaliteiten van een product wat je bezit of een verbeterde versie daarvan (ja want dat is de PRO).
Of je moet 15 zijn dan neem ik deze post terug.
Ach ik ben niet meer zo'n specificatie/functionaliteit junk en kijk eerst naar wat het gaat kosten en hoe belangrijk het echt is. Ik zou bv. geen dure UHD HDR TV kopen omdat mijn PS4 het nu ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volkano schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:36:
http://kotaku.com/playsta...her-with-milli-1791776624

Andere mensen hier ook last van? Ik word iedere dag aan een groepsgesprek toegevoegd door een onbekende user, waarin spam messages worden geplaatst. User blokkeren heeft geen zin, aangezien ze random generated zijn. Geen idee waardoor dit komt, is er ergens een hack geweest? :'(
Je kan je instellingen zo zetten dat je alleen berichten van vrienden krijgt, als je er veel last van hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Winkiller schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:38:
[...]

Ach ik ben niet meer zo'n specificatie/functionaliteit junk en kijk eerst naar wat het gaat kosten en hoe belangrijk het echt is. Ik zou bv. geen dure UHD HDR TV kopen omdat mijn PS4 het nu ondersteunt.
Prima hoor maar om dat nu elke pagina te vermelden maar goed ik hou het hierbij.

Ontopic:
Vond For Honor van het weekend echt tegenvallen. Voelt aan als een goedkope hack and slash. Repetitief en weinig bijzonders. Die ga ik niet aanschaffen in ieder geval.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Geteisem schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:41:
[...]
Prima hoor maar om dat nu elke pagina te vermelden maar goed ik hou het hierbij.
Inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Call of Duty: Infinite Warfare DLC, Double Dragon 4, Dexed, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...fare-dlc-double-dragon-4/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3foV0FWAAEx_X3.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Zo. Dan toch maar The Witcher 3 GotY gekocht. Morgen komt ie binnen.
Ben benieuwd.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:40:
[...]

Je kan je instellingen zo zetten dat je alleen berichten van vrienden krijgt, als je er veel last van hebt.
Wist niet dat dat mogelijk was, bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Jasphur schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:18:
Ben benieuwd.
Je gaat genieten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:34
Ben benieuwd.
top aanschaf, echt een heerlijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik denk dat ik vandaag de Turtle Beach 520P ga kopen. Die is nu namelijk 99,99 bij Coolblue en ik heb daar nog een 5 euro tegoedbon die t/m vandaag geldig is.

Ik lees in reviews en gebruikservaringen dat het geluid goed is, maar dat het design wat goedkoop aan kan voelen; vooral erg plastic. Zijn er mensen hier die deze headset hebben en er goede ervaringen of juist minder goede ervaringen mee hebben?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ben benieuwd of hier wel een VR versie voor komt. Als die er zou zijn voor de huidige PC zou het voor mij een reden zijn om nu de PSVR te gaan kopen. Trailer zelf ziet er wel leuk uit trouwens.
Geteisem schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:41:
[...]
Vond For Honor van het weekend echt tegenvallen. Voelt aan als een goedkope hack and slash. Repetitief en weinig bijzonders. Die ga ik niet aanschaffen in ieder geval.
Ik vond de game wel vet alleen was echt bagger slecht in verdedigen. Op de een of andere manier kon ik de knop in m'n hoofd niet omdraaien om de rechter stick te gebruiken om te verdedigen en deed alles met links wat dus geen effect had. Een optie om met links ook te verdedigen in defence stance had ik wel prettig gevonden.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik was erg hyped voor deel 1. Die had ik dan ook meteen gekocht. Maar ik onderschatte een beetje mijn passie voor realisme. Helaas ligt het spel dan nu ook gewoon maar stof te happen.
Dit kwam ook mede doordat ik vond dat er niet echt een duidelijk carierre route inzat. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik kijk nu in ieder geval liever uit naar GT7 of Dirt 4. Net even dat ene beetje meer arcade (lees: makkelijker en voor mij dan vermakelijker)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Jasphur schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:09:
[...]

Ik was erg hyped voor deel 1. Die had ik dan ook meteen gekocht. Maar ik onderschatte een beetje mijn passie voor realisme. Helaas ligt het spel dan nu ook gewoon maar stof te happen.
Dit kwam ook mede doordat ik vond dat er niet echt een duidelijk carierre route inzat. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik kijk nu in ieder geval liever uit naar GT7 of Dirt 4. Net even dat ene beetje meer arcade (lees: makkelijker en voor mij dan vermakelijker)
Bedoel je dan juist niet dat je je passie voor realisme enigszins overschatte? :P

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
dvd-linden schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:19:
[...]

Bedoel je dan juist niet dat je je passie voor realisme enigszins overschatte? :P
ja dat bedoelde ik :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Is de witcher 3 leuk als je witcher 2 wel ok maar niet echt top/bijzonder vond? Geen echte fan van witcher 2, maar iedereen is zó laaiend over deel 3, dat ik me afvraag of er verschil in zit (of het gewoon mijn smaak niet is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
dvd-linden schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:52:
Ik denk dat ik vandaag de Turtle Beach 520P ga kopen. Die is nu namelijk 99,99 bij Coolblue en ik heb daar nog een 5 euro tegoedbon die t/m vandaag geldig is.

Ik lees in reviews en gebruikservaringen dat het geluid goed is, maar dat het design wat goedkoop aan kan voelen; vooral erg plastic. Zijn er mensen hier die deze headset hebben en er goede ervaringen of juist minder goede ervaringen mee hebben?
Ik heb ook een relatief goedkope Turtle Beach en ben niet 100% tevreden. Best veel achtergrondruis en veel te vaak disconnects. Verder wel goed geluid, maar als ik nu zou moeten kiezen was ik een prijssegment hoger of naar een ander merk gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:03

JoeZuCK

_Fonz > all.

ilyasse15 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:27:
Is de witcher 3 leuk als je witcher 2 wel ok maar niet echt top/bijzonder vond? Geen echte fan van witcher 2, maar iedereen is zó laaiend over deel 3, dat ik me afvraag of er verschil in zit (of het gewoon mijn smaak niet is).
Als je deel 2 niets vond, dan kun je beter naar iets anders uitkijken.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:09:
[...]

heb hem destijds via steam gekocht in een sale (+ de logitech G27 werkte niet op de ps4, wat ze wel ooit beloofd hadden. maar ook daar kwam niks van dus door verkocht :P) maar heb hem ook maar weinig op de PC gespeeld.

pakte het op een gegeven moment ook alleen nog maar op om even snel paar potjes tussendoor te doen. Echter de AI ging me enorm tegenstaan. Zeker met races als de Le Mans irriteerde ik me super erg aan. Dat je gaat checken of er regen kwam, ja in de volgende rondes. En hop volle bak regen. Wagen is niet te houden en je moet met heel vele moeite naar de pitstraat raken. Is allemaal prima en uitdagend. Maar dan moet het niet zo zijn dat de rest van de baan wel vol gas door kan blijven rijden 8)7 |:(

+ de AI blijft ook heel erg op hun vaste lijn rijden. Kom je daar met een mooie move omheen/tussen (wat ze dan ook over de boordradio roepen) beuken ze je bij de eerstvolgende bocht vol de muur in. :X

Dus of ik PC2 ook weer zal gaan halen....... Ik wacht het nog eerst even allemaal af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Paulus07 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:58:
[...]

heb hem destijds via steam gekocht in een sale (+ de logitech G27 werkte niet op de ps4, wat ze wel ooit beloofd hadden. maar ook daar kwam niks van dus door verkocht :P) maar heb hem ook maar weinig op de PC gespeeld.

pakte het op een gegeven moment ook alleen nog maar op om even snel paar potjes tussendoor te doen. Echter de AI ging me enorm tegenstaan. Zeker met races als de Le Mans irriteerde ik me super erg aan. Dat je gaat checken of er regen kwam, ja in de volgende rondes. En hop volle bak regen. Wagen is niet te houden en je moet met heel vele moeite naar de pitstraat raken. Is allemaal prima en uitdagend. Maar dan moet het niet zo zijn dat de rest van de baan wel vol gas door kan blijven rijden 8)7 |:(

+ de AI blijft ook heel erg op hun vaste lijn rijden. Kom je daar met een mooie move omheen/tussen (wat ze dan ook over de boordradio roepen) beuken ze je bij de eerstvolgende bocht vol de muur in. :X

Dus of ik PC2 ook weer zal gaan halen....... Ik wacht het nog eerst even allemaal af :+
Ik heb het spel gekocht omdat m'n oude Fanatec stuurtje ondersteund wordt. Maar helaas ging ik al snel van een bureau opstelling naar een groter scherm, waardoor ik een wheelstand nodig had. En je raadt het al: die is er nooit gekomen.

En met controller speelt PC1 niet echt fijn.

Als GT7 ook Fanatec stuurtjes gaat ondersteunen, komt er zeker wel een wheelstand. Maar ik verwacht het eigenlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
InF.Inc schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:42:
[...]

Als je deel 2 niets vond, dan kun je beter naar iets anders uitkijken.
Thanx, scheelt me weer een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
ilyasse15 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 15:59:
[...]

Thanx, scheelt me weer een miskoop.
Ik ben het niet helemaal eens met zijn stelling. The Witcher 2 kon mij ook niet bekoren, maar met deel 3 heb ik me meer dan prima vermaakt! Top game, speelt veel soepeler dan deel 2 en alles zit ook veel logischer in elkaar.

Ik denk dat je beter kan stellen dat als het fantasy-RPG genre in het algemeen je niet ligt, je dan beter niet TW3 kan kopen. Anders zou ik het zeker wel doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davith78 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:13:
[...]

Ik ben het niet helemaal eens met zijn stelling. The Witcher 2 kon mij ook niet bekoren, maar met deel 3 heb ik me meer dan prima vermaakt! Top game, speelt veel soepeler dan deel 2 en alles zit ook veel logischer in elkaar.

Ik denk dat je beter kan stellen dat als het fantasy-RPG genre in het algemeen je niet ligt, je dan beter niet TW3 kan kopen. Anders zou ik het zeker wel doen! :)
TW3 is een typische hate it or love it game. Het spel wordt op handen gedragen, maar ik vond het echt een verschrikking door de in mijn ogen ontzettend houterige combat, de dito animaties en de over het algemeen lompe en onnauwkeurige besturing. Ik moest me er echt doorheen worstelen en dan kun je op een gegeven moment beter gewoon maar stoppen. Wel jammer, want de wereld zelf vond ik echt tof en uitnodigen tot exploren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
bram1984 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:36:
[...]

TW3 is een typische hate it or love it game. Het spel wordt op handen gedragen, maar ik vond het echt een verschrikking door de in mijn ogen ontzettend houterige combat, de dito animaties en de over het algemeen lompe en onnauwkeurige besturing. Ik moest me er echt doorheen worstelen en dan kun je op een gegeven moment beter gewoon maar stoppen. Wel jammer, want de wereld zelf vond ik echt tof en uitnodigen tot exploren.
Dat is gewoon de schuld van Bloodborne bij jouw. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
[...]

Ja precies.. een beetje zoals Bloodbourne. Hate it or love it...Zo ik ga ff popcorn maken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:03

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hij vond het niet zo bijzonder.. Dat zit hem dus niet in de besturing, maar ik denk meer in de lore.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvanosa schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:38:
[...]

Dat is gewoon de schuld van Bloodborne bij jouw. :+
Deels wellicht, maar voor Bloodborne was ik daar ook wel gevoelig voor hoor. Ik denk niet dat ik 'm zonder Bloodborne wel had uitgespeeld.
Beakzz schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:40:
[...]

Ja precies.. een beetje zoals Bloodbourne. Hate it or love it...Zo ik ga ff popcorn maken.. :+
Bloodborne is dat nog veel meer zelfs. Dat is echt een niche game die je als het ware moet snappen met gewoon een hoge moeilijkheidsgraad. Ook daar moet je maar net zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Bloodborne vond ik aan de ene kant supervet: de duistere wereld verkennen, nieuwe gear vinden, levellen, vechten tegen moeilijke vijanden. Fantastisch.

Maar de gevechten met de (eind)bazen deden me bijna de das om. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel stress ervaren tijdens het spelen van een game: superhoge hartslag, frustratie, woede en teleurstelling na keer op keer doodgaan.

Ik ben achteraf blij dat ik de game heb uitgespeeld (had het meerdere keren bijna opgegeven), met alle alternatieve eindes, maar ik weet niet of dat ik nog een keer zou willen doen. Echt niet gezond meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davith78 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:48:
Bloodborne vond ik aan de ene kant supervet: de duistere wereld verkennen, nieuwe gear vinden, levellen, vechten tegen moeilijke vijanden. Fantastisch.

Maar de gevechten met de (eind)bazen deden me bijna de das om, ik heb werkelijk nog nooit zoveel stress ervaren tijdens het spelen van een game: superhoge hartslag, frustratie, woede, teleurstelling na keer op keer doodgaan.

Ik ben achteraf blij dat ik de game heb uitgespeeld (had het meerdere keren bijna opgegeven), met alle alternatieve eindes, maar ik weet niet of dat ik nog een keer zou willen doen. Echt niet gezond meer ;)
Haha wie niet. Daar staat tegenover dat het dan wel weer de enige game is waarbij ik, als een baas eindelijk ligt, staand sta te juichen uit pure euforie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
bram1984 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:06:
[...]

Haha wie niet. Daar staat tegenover dat het dan wel weer de enige game is waarbij ik, als een baas eindelijk ligt, staand sta te juichen uit pure euforie.
Dat is inderdaad ook wel zo ja. Maar of het voor mij opwoog tegen de gezondheid van mijn hart.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Davith78 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:48:

Maar de gevechten met de (eind)bazen deden me bijna de das om, ik heb werkelijk nog nooit zoveel stress ervaren tijdens het spelen van een game: superhoge hartslag, frustratie, woede, teleurstelling na keer op keer doodgaan.

Hm, dat zijn precies mijn gedachten op dit moment. Heel a-relaxed om na een potje BB te gaan slapen. Zelfs battlefield is dan even ontspannen. Maar ik zet de hunt ook voort... :)
[...]

Ik vond het op de PS4 wel veel beter spelen met de alternative movement, trouwens. Misschien niet heel responsive de combat, maar wel redelijk vloeiend vond ik.

[ Voor 28% gewijzigd door bassGunner op 31-01-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heb ondertussen aardig wat uren in No Mans Sky zitten, soms beetje grinden maar eigenlijk toch wel erg afwisselend, knutselen aan de basis, nieuwe planeten verkennen vermaak me er best mee.

Vanaf vandaag is Nascar Heat Evolution afgeprijsd, 30euro in de PS Store, toch beetje een guilty-pleasure, hersenloos rondjes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
niekvandermeer schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:55:
Heb ondertussen aardig wat uren in No Mans Sky zitten, soms beetje grinden maar eigenlijk toch wel erg afwisselend, knutselen aan de basis, nieuwe planeten verkennen vermaak me er best mee.

Vanaf vandaag is Nascar Heat Evolution afgeprijsd, 30euro in de PS Store, toch beetje een guilty-pleasure, hersenloos rondjes rijden.
Not sure if serious.... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De hoeveelheid verschillende planeten, klimaten, wezens, nu met die gebouwen, de verschillende upgrades, ik vermaak me er echt goed mee hoor. Het is voor mij een relax-game, na een dag werken languit op de bank wat rondvliegen en ontdekken.

Zelfde nu met Nascar, is geen top game maar dat maakt niet uit, zo'n game is een soort van digitale meditatie voor me, lekker rondjes rijden :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik heb nog nooit zo lekker geslapen als tijdens het spelen van NMS ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:08
Ben benieuwd.
Maak maar vast wat tijd vrij; vergeleken met FF XV is het een uitgebreidere en langere game.
Ontzettend veel door elkaar lopende main quests, heel veel sidequests mét verhaal (geen korte fetch-missies) en een hele hoop Contracts (hunts).
Ik ben nu iets meer dan 80 uur onderweg en de lijst met openstaande quests is nog behoorlijk :D

Natuurlijk kunnen er wat kleine zaken beter maar het speelt erg lekker weg.
Na het spelen van FF is het vooral even schakelen qua controls, die zijn in TW3 soms wat onlogisch imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:47:
[...]

Deels wellicht, maar voor Bloodborne was ik daar ook wel gevoelig voor hoor. Ik denk niet dat ik 'm zonder Bloodborne wel had uitgespeeld.

[...]

Bloodborne is dat nog veel meer zelfs. Dat is echt een niche game die je als het ware moet snappen met gewoon een hoge moeilijkheidsgraad. Ook daar moet je maar net zin in hebben.
Njaah bloodboorne is bij mij een "hate it" game.
Niet zozeer omdat het zo moeilijk is(want ik heb volgens mij ruim 2 uur in de wereld lopen ronddwalen en dingen lopen doden(met de vuisten) voordat ik voor de eerste keer doodging en eindelijk wat equipment kreeg :+).
Maar daarna ging ik inderdaad wel regematig dood, even een kwartiertje levelen en dan kwam je daar ook makkelijk doorheen..
Bij mij is het punt dat ik een hekel heb aan doodgaan in games.
Ik raak dan persoonlijk helemaal uit een game(vooral in Role Playing Games), ik start ook gewoon een nieuwe game op in bijv. Skyrim of DA als ik doodga :P.
Maar doodgaan hoort gewoon bij de gameplay van Bloodboorne..daarom is het niets voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
The Last Guardian € 34,99 PSN

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat ook op MP voor € 25,- dus dan zou ik eerder daar voor gaan. Mocht je het niks vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:33:
[...]

Njaah bloodboorne is bij mij een "hate it" game.
Niet zozeer omdat het zo moeilijk is(want ik heb volgens mij ruim 2 uur in de wereld lopen ronddwalen en dingen lopen doden(met de vuisten) voordat ik voor de eerste keer doodging en eindelijk wat equipment kreeg :+).
Maar daarna ging ik inderdaad wel regematig dood, even een kwartiertje levelen en dan kwam je daar ook makkelijk doorheen..
Bij mij is het punt dat ik een hekel heb aan doodgaan in games.
Ik raak dan persoonlijk helemaal uit een game(vooral in Role Playing Games), ik start ook gewoon een nieuwe game op in bijv. Skyrim of DA als ik doodga :P.
Maar doodgaan hoort gewoon bij de gameplay van Bloodboorne..daarom is het niets voor mij :P
Doodgaan is kut, en helemaal in Bloodborne. Helemaal toen de game nog geen laadtijdpatch had, waardoor je soms 30-40 seconden zat te wachten. Het is echter wel de perfecte manier om spelers de game te laten masteren en het gevoel van "beter worden" op te wekken. Ik ging uiteraard ook ontzettend veel dood in NG. Als je dan in NG+ als een absolute eindbaas gebieden binnen 20 minuten leegveegt waar je in NG nog 5 uur over deed, dan geeft dat toch wel een uniek gevoel. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 23:22:
[...]

Maak maar vast wat tijd vrij; vergeleken met FF XV is het een uitgebreidere en langere game.
Ontzettend veel door elkaar lopende main quests, heel veel sidequests mét verhaal (geen korte fetch-missies) en een hele hoop Contracts (hunts).
Ik ben nu iets meer dan 80 uur onderweg en de lijst met openstaande quests is nog behoorlijk :D

Natuurlijk kunnen er wat kleine zaken beter maar het speelt erg lekker weg.
Na het spelen van FF is het vooral even schakelen qua controls, die zijn in TW3 soms wat onlogisch imo.
Ja jongen haha. Nu heb ik geen zin meer in mn werk :P en wil ik gaan spelen. (goed oke, hij ligt nog niet bij de appie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Ik wacht nog even op een pro bundel of een actie waar deze iets goedkoper wordt, al is het een paar tientjes }:O
Krijg wel veel zin om er 1 te halen als ik alles zo voorbij zie komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ArcticTiger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:19:
Ik wacht nog even op een pro bundel of een actie waar deze iets goedkoper wordt, al is het een paar tientjes }:O
Krijg wel veel zin om er 1 te halen als ik alles zo voorbij zie komen :9~
Tientjes werk :P Avondje minder stappen dan :o :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticTiger
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:21:
[...]

Tientjes werk :P Avondje minder stappen dan :o :+
Bwah stappen doe ik al niet.
Natuurlijk kan ik er meteen 800 euro tegenaan gooien en meteen alles kopen wat ik wil, maar moet de vrouw ook tevreden houden he O-)

Krijg je als je een vrouw en kinderen hebt en vantevoren een budget afspreekt |:( 8)7

Edit:
Vraag ik me trouwens wel af:
Welke beperkingen kan ik tegenaan lopen met 2e hands games?
Bijvoorbeeld een GTA, Need for Speed, Assassins Creed of CoD?
Kan ik eventueel wel gewoon online multiplayer spelen? Of is dat alleen voorbehouden aan de eerste koper?

[ Voor 49% gewijzigd door ArcticTiger op 01-02-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Pff ik wil Ni No Kuni 1 ook kunnen spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
ArcticTiger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:25:
[...]

Bwah stappen doe ik al niet.
Natuurlijk kan ik er meteen 800 euro tegenaan gooien en meteen alles kopen wat ik wil, maar moet de vrouw ook tevreden houden he O-)

Krijg je als je een vrouw en kinderen hebt en vantevoren een budget afspreekt |:( 8)7

Edit:
Vraag ik me trouwens wel af:
Welke beperkingen kan ik tegenaan lopen met 2e hands games?
Bijvoorbeeld een GTA, Need for Speed, Assassins Creed of CoD?
Kan ik eventueel wel gewoon online multiplayer spelen? Of is dat alleen voorbehouden aan de eerste koper?
Nee hoor. Wel moet je uiteraard PS plus hebben en de registratiecode van bv AC zal niet meer werken bij Uplay, maar of dat nou zo'n gemis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Jasphur schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Nee hoor. Wel moet je uiteraard PS plus hebben en de registratiecode van bv AC zal niet meer werken bij Uplay, maar of dat nou zo'n gemis is.
Ja PS Plus was mij bekend, en AC is een non issue, speel ik toch niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Alvanosa schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Pff ik wil Ni No Kuni 1 ook kunnen spelen op de PS4.
Playstation Now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ik woon in Spanje, daar is nog geen PSNow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ah nice. Een download optie voor Rainbow Six Siege in de store: https://store.playstation...01788_00-RAINBOWSIXSIEGE0

Vanavond PS4 aanzetten en hopelijk kan ik dan morgen de free weekend versie spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:25

Yucko

One clown to rule them all !

ArcticTiger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:25:
[...]

...

maar moet de vrouw ook tevreden houden he O-)

...
Dat moet je op een andere manier doen 8)
[/huiskamer]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat denken jullie, worden we vanmiddag positief verrast door de ps plus games voor volgende maand? Ik doe een gewaagde gok, ik zeg namelijk van niet.

Warnes bros teased voor 8 maart op een nieuwe aankondiging (lekker optijd), waarschijnlijk is het shadow of morders of een nieuwe batman van de studio van arkham origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Die support van Sony is ook vaag zeg.
Ik had een nieuwe stijl controller die niet meer wil laden. Opgestuurd en een aantal dagen geen melding gehad dat hij binnen was. Krijg ik daarna een mailtje dat er een pakket naar mij onderweg is, met een code die in track & trace niet gevonden wordt. Krijg ik een dag later de melding dat mijn pakket bij hen is ontvangen. En als ik in de support tracker on hun site kijk zie ik dat er een pakket met een andere carrier naar mij onderweg is met een ander nummer dat het wel doet 8)7

Maar goed, het belangrijkste is dat er iets onderweg is.

Ik herken het TW3 verhaal trouwens helemaal. Ik had ook precies daarvoor Bloodborne gespeeld en heb me heel TW3 lang zitten ergeren aan de controls. Zo enorm lomp, niet normaal gewoon. Daarnaast vond ik de combat ook erg simpel en gewoon niet leuk. Verhaal en wereld zijn top maar die controls en de combat..... Krijg er nog nachtmerries van ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 14 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!