Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:06

Winkiller

De Mopperpot

Aenea schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:13:
[...]

Waarom haalde je überhaupt de Scorpio er bij eigenlijk? Het ging ten slotte om PS4 vs. PS4 Pro?
Nee omdat ik van mening ben dat Sony op dit moment de kat uit de boom kijkt naar de Scorpio om met een gepaste reactie te komen. In andere woorden ben ik bang dat er binnen 2 jaar weer een opvolger komt voor de huidige PS4 waarbij ook de Pro weer minder presteert. Als je je dan als normale consument laat leiden door fanatiekelingen kan je misschien nu beter een normale PS4 kopen omdat de voordelen van de Pro op een Full HD Tv op dit moment niet de belangrijkste dingen zijn en geld overhouden voor andere leuke dingen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat het allemaal wel mee valt wie de krachtigste console heeft voor de verkopen. Een goeie prijs, marketing en games zijn net zo belangrijk. Waarschijnlijkt verkoopt de ps4 slim bundel met red dead redemption 2 als nog het best van allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Nee omdat ik van mening ben dat Sony op dit moment de kat uit de boom kijkt naar de Scorpio om met een gepaste reactie te komen. In andere woorden ben ik bang dat er binnen 2 jaar weer een opvolger komt voor de huidige PS4 waarbij ook de Pro weer minder presteert. Als je je dan als normale consument laat leiden door fanatiekelingen kan je misschien nu beter een normale PS4 kopen omdat de voordelen van de Pro op een Full HD Tv op dit moment niet de belangrijkste dingen zijn en geld overhouden voor andere leuke dingen wel.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.

Ze zijn nu gewoon een weg ingeslagen waar ik persoonlijk geen fan van ben.
Nu gaan we dus regelmatig een updated console krijgen omdat de nieuwere versie toch weer een tikkeltje beter en sneller is.(En dat gaat gebeuren, dat is gewoon zeker).

Snap dat er mensen zijn die dan continu de nieuwste willen en die willen ophemelen, prima doe dat en dat is ook je goed recht...
Maar ik snap ook degelijk dat er een heleboel mensen zijn die het de 400 euro niet waard vinden voor die iets betere graphics.
Zelfde als met telefoons....Prima dat jij de nieuwste iphone heb, maar die van 2 generaties terug doet het net zo goed..

Ik heb zelf zoiets van ik wacht het lekker af, heb nu nog een prima ps4 staan die alles prima draait..(maar dat komt ook omdat ik niet de financiële luxe heb om elk jaar 400 euro neer te leggen voor een nieuwe ps4)

@ Alles hier :P
Mensen moeten hun meningen niet als feiten verkondigen....En dat gebeurd een beetje te vaak de laatste weken/maanden hier... Of het nou over de nieuwe versie ps4 gaat...over de VR...over de pro... Lijkt wel alsof er altijd wel "gezeik" te vinden is daarover op dit topic... En word er niet gezelliger op ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik ben na jarn xbox 360 kamp en pc met name pc tot nu toe nogsteeds..
Door alme maten die nu eenpshebben sterk de overweging aan het maken voor een ps4.
Ik wilde er nooitaan omdat ik
Persoonlijk de xbox controler fijner vind/vond. Nu merk ik wel dat de controler veranderd is met de 4. Handvatenmeer onder een hoel wat de ergonomie te goedde komt.
Maar nu komt de twijfel. Ps4 nieuw voor gemiddeld €340,- of 2e hands voor de goedkoopste €150,- met 2 controlerd en wat games. En natuurlijker duurder. Of de s4 pro volr de futureptoof ( nog nietin bezit van 4k tv maar wel op de planning ergens wind van het jaar.)
Wat ik ook erg fijn vind en lijkt is de ps stream, op je mac gamen als de tv in gebruik is door vroiwlief of de kids

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:44:
Prima dat jij de nieuwste iphone heb, maar die van 2 generaties terug doet het net zo goed..
Nou....de vraag is wat doet die iphone net zo goed? Surfen zal misschien net zo goed gaan. Maar een zware game? En zelfs dat surfen. Misschien gaat het een seconde sneller. Maar op 2 seconden laden is dat dus 50% verbetering.

Maar laten we de pro of slim discussie afronden met de opmerking dat iedereen het voor zichzelf moet weten. Weet je het niet? Kijk naar de voor en nadelen en bepaal welke hiervan jij het belangrijkst vind. Ze zijn beiden voldoende benoemd in dit topic en mogelijk ook al het vorige deel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Holy ....
Mag wel op een typ cursen met nederlandse les gaan... maar iemand zinnig advies 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coldbullet schreef op maandag 30 januari 2017 @ 08:27:
Holy ....
Mag wel op een typ cursen met nederlandse les gaan... maar iemand zinnig advies 😋
Toeslaan als de media markt ofzo een actie heeft en anders tweede hands. Trouwens die modellen van 150 euro zijn te goedkoop, kans dat er iets mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Voor de liefhebber, code voor de closed beta van ghost recon wildlands. Kom er zelf niet aan toe. Meld even als je de code hebt gebruikt!

HEM4Z3CFME8D

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 18:27
Helaas, code blijkt al gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Dat is vreemd. Anyway, de code komt van budgetgaming.nl, die geven codes weg. Wellicht daar meer geluk.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:52

Rick-Jan

always connected

Gisteren Everybody’s Gone To The Rapture uitgespeeld, top game in het genre! Echt een mooie game en het verhaal is ondanks wat traag wel erg mooi :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:16

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Het liefst hou ik een topic vrij van modbreaks. Maar dit topic begint meer op een slechte bruine kroeg te lijken, dan een plek waar inhoudelijke en on-topic gesprekken plaatsvinden over de PS4. Ik heb weer berichten verwijderd, ik hoop dat dit de laatste keer is. De volgende keer volgen er jammer genoeg maatregelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Neenee, het is 'regenboogkroeg' tegenwoordig :>
(sorrie ;))

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 30-01-2017 10:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Om 18:00 uur kunnen we ook previews en nieuwe gameplay beelden verwachten van horizon: zero dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
poor Leno schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:25:
Neenee, het is 'regenboogkroeg' tegenwoordig :>
(sorrie ;))
Eerste post na de modbreak, nice! :')

ot: Mijn ps4 is van de week ineens wakker geworden vanuit rustmodus, spoog m'n bluray uit en nam 'm niet meer terug. Piepen, alles. Na van het stroom af te hebben gehaald kwam de gebruikelijke database check, daarna deed 'ie het weer prima. Iemand hier wel eens last van gehad? Vind het gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:49:
Om 18:00 uur kunnen we ook previews en nieuwe gameplay beelden verwachten van horizon: zero dawn.
Kijk dat zijn goede berichten. Een titel waar ik erg naar uitkijk en ik denk velen met mij. _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van de weinige non-FPS, non-MP spellen waar ik zeker naar uitkijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 21:15
*knip* Misschien had je wel iets verder moeten lezen en dan had je mijn Modbreak gezien dat de discussie vanaf hier wat inhoudelijker mag.

[ Voor 36% gewijzigd door Ircghost op 30-01-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Lijkt mij zeker een mooie titel.
Kan hem preorderen met een PS4 Slim.. maar hoop dat ie ook in een bundel komt met de Pro.

Ik vind het trouwens nog steeds vreemd dat ik de Pro op zo weinig webshops tegenkom, het is overal voornamelijk de Slim (Mediamarkt, Intertoys zie ik geen pro, Bart Smit, bol.com, Wehkamp zie ik 1 enkele Pro, de "losse" variant)
Wordt hier bewust op aangestuurd? Lijkt wel alsof ze alleen de Slim willen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticTiger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:13:
Lijkt mij zeker een mooie titel.
Kan hem preorderen met een PS4 Slim.. maar hoop dat ie ook in een bundel komt met de Pro.

Ik vind het trouwens nog steeds vreemd dat ik de Pro op zo weinig webshops tegenkom, het is overal voornamelijk de Slim (Mediamarkt, Intertoys zie ik geen pro, Bart Smit, bol.com, Wehkamp zie ik 1 enkele Pro, de "losse" variant)
Wordt hier bewust op aangestuurd? Lijkt wel alsof ze alleen de Slim willen verkopen...
Logische winkelbeleid.
Eerst de oude voorraad wegwerken voordat je aan het nieuwe begint :) .

En ik verheug met ook erg op Horizon: Zero Dawn.
Enige titel die ik op dit moment op Pre Order heb staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Logische winkelbeleid.
Eerst de oude voorraad wegwerken voordat je aan het nieuwe begint :) .

En ik verheug met ook erg op Horizon: Zero Dawn.
Enige titel die ik op dit moment op Pre Order heb staan 8)
De Slim is geen oude voorraad..

Het is gewoon zo dat Jan Piet Klaasje liever voor een goedkopere versie gaan, en misschien minder verstand ervan hebben, dan een duurdere Pro.. Degenen die perse er 1 willen, kunnen m zo vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Coldbullet schreef op zondag 29 januari 2017 @ 23:25:
Ik ben na jarn xbox 360 kamp en pc met name pc tot nu toe nogsteeds..
Door alme maten die nu eenpshebben sterk de overweging aan het maken voor een ps4.
Ik wilde er nooitaan omdat ik
Persoonlijk de xbox controler fijner vind/vond. Nu merk ik wel dat de controler veranderd is met de 4. Handvatenmeer onder een hoel wat de ergonomie te goedde komt.
Maar nu komt de twijfel. Ps4 nieuw voor gemiddeld €340,- of 2e hands voor de goedkoopste €150,- met 2 controlerd en wat games. En natuurlijker duurder. Of de s4 pro volr de futureptoof ( nog nietin bezit van 4k tv maar wel op de planning ergens wind van het jaar.)
Wat ik ook erg fijn vind en lijkt is de ps stream, op je mac gamen als de tv in gebruik is door vroiwlief of de kids
Bij Coolblue een nieuwe PS4 Slim voor 279,= met 1 controller en 500gb. Als je voor gebruikt gaat controleer dan even of de console online kan. Koop indien mogelijk een nieuwe en kijk of je gebruikte games kan kopen voor een leuke prijs. Misschien zijn er nog online plekken waar een actiemodel te krijgen is voor een leukere prijs inclusief game(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:49:
Nice! Ik heb nog € 50,- Bol tegoed liggen. Denk dat ik die hier maar in stop.

Ik hoop ook op wat meer details omtrent de Pro enhancements. Hopelijk net als in Tomb Raider on-the-fly settings kunnen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Horizon heeft me ook al sinds dag 1 overtuigd, ben dan ook verdomd hyped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticTiger
Ik ben er echt toe in staat te wachten tot er een bundel met de pro uitkomt 8)7

Een budget van +/- 520 euro, waarvan 130 euro aan mediamarkt bonnen moet worden en 75 euro vvv bonnen... Hoe erg kan je het splitsen haha.

En daarvoor moet ik dus een ps4 pro, extra controller, Call of Duty (de minst uitgekauwde, al is de wederhelft snel happy want die wil het...) en Horizon...

Wordt een beetje puzzelen vrees ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
djmelvee schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Eerste post na de modbreak, nice! :')

ot: Mijn ps4 is van de week ineens wakker geworden vanuit rustmodus, spoog m'n bluray uit en nam 'm niet meer terug. Piepen, alles. Na van het stroom af te hebben gehaald kwam de gebruikelijke database check, daarna deed 'ie het weer prima. Iemand hier wel eens last van gehad? Vind het gek.
Dit heb ik ook af en toe. Overigens niet alleen vanuit rest-mode. Schijnt aan de eject-knop te liggen van de eerdere OG consoles. Wat ik meestal doe is via het menu gewoon afsluiten en dan de stroomkabel eruit. FF wachten en dan heeft ie het een tijdje niet meer..ik heb mn auto-standby nu op na 15 min. geen activiteit dus als het 's nachts gebeurt gaat ie in ieder geval ook weer vanzelf uit. Mijn tv springt dan trouwens ook altijd vanzelf aan door de HDMI link maar die gaat ook vanzelf weer uit als er geen signaal is.. Sony heeft dit probleem ook erkend trouwens..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Uit nieuwsgierigheid.

Hoeveel Tweakers hier hebben hun PS (3?, 4 en/of Pro) op rest-modus staan?
En waarom?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:52
Jasphur schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:47:
Uit nieuwsgierigheid.

En waarom?
Ik wissel, als de controller leeg is , of als ik wil gaan downloaden is het in restmode. Alle andere keren gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Uit nieuwsgierigheid.

En waarom?
Mijn Pro staat altijd uit. Maar dat doe ik omdat mijn stekkerdoos van het net af gaat als ik niet inde woonkamer ben. Bij uitzondering eens voor een download in de slaapstand maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Ligt eraan of ik een game op 'pauze' wil zetten. Anders gaat ie altijd uit.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

Phydomir

Dennis

Altijd in rest mode. Updates die direct klaar staan, de controller die wordt opgeladen en direct verder gaan met gamen zonder eerst de game helemaal op te moeten starten. Puur gemak.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 23:15
Uit nieuwsgierigheid.

En waarom?
De onze staat altijd uit, omdat t ding toch zo opgestart is, maar 3x in de week gebruikt wordt en ik het zonde vindt om m stroom te laten vreten als hij toch dagen niet aangeraakt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Uit nieuwsgierigheid.

En waarom?
Ik heb mijn Pro 90% van de tijd in rustmodus staan... mede doordat ik er dan ook via Remote Play bij kan.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Winkiller schreef op zondag 29 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat Sony nu niet gaat zitten kijken naar de Scorpio, maar weet wel zeker dat in 2019 de PS5 gereleased gaat worden. Misschien dat als de Scorpio heel slecht aanslaat en PS4/PS4 Pro combo lekker blijft verkopen dat ze het een jaar of 2 uitstellen, maar eerder dan 2019 zie ik ze het niet doen of Scorpio nou wel of niet goed verkoopt...

En 'fanatiekelingen' klinkt zo negatief, misschien beter niet roepen ;)

(vooral omdat je ook nogal fanatiek over komt om juist het tegenovergestelde te roepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.eurogamer.net/...deus-ex-game-anytime-soon
We hoeven de komende tijd geen deux ex te verwachten, de studio zouden samen met crystal dynamic bezig met shadows of the tomb raider, avengers game en blijkbaar dus ook met een guardians of the galaxy game, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik denk dat we tomb raider al met de E3 gaan zien, op de andere 2 moeten we nog even een eeuwigheid wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Uit nieuwsgierigheid.

En waarom?
PS3 en de Pro in restmode... Makkelijker. Ook op de PS4/Pro is het suspenden van je huidige game wel zo ideaal, daarnaast downloaden van patches e.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Restmode hier, omdat ik niet elk moment kan gamen ivm de kids. Dus game gaat heel vaak op pauze. Ik weet eigenlijk nooit wanneer ik wat game tijd heb/ krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
DaTimMan schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Ik wissel, als de controller leeg is , of als ik wil gaan downloaden is het in restmode. Alle andere keren gewoon uit.
Idem. Lees toch wisselende verhalen over het stroomgebruik in rest mode, en ik vind het wel een fijn gevoel als hij af en toe ook helemaal uit staat, als een soort harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:41
Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:41:
http://www.eurogamer.net/...deus-ex-game-anytime-soon
We hoeven de komende tijd geen deux ex te verwachten, de studio zouden samen met crystal dynamic bezig met shadows of the tomb raider, avengers game en blijkbaar dus ook met een guardians of the galaxy game, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Ik denk dat we tomb raider al met de E3 gaan zien, op de andere 2 moeten we nog even een eeuwigheid wachten.
Ook wel benieuwd naar hun Marvel-games, ze lijken er groot mee uit te willen pakken afgaand op wat ze over die Avengers game hadden te zeggen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Gebruik vrijwel altijd restmode, tenzij dat ik weet dat ik een aantal dagen niet kan gamen. Ben nu 3 weken op vakantie dus nu staat ie uit ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Aenea schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:38:
[...]

Persoonlijk ben ik van mening dat Sony nu niet gaat zitten kijken naar de Scorpio, maar weet wel zeker dat in 2019 de PS5 gereleased gaat worden. Misschien dat als de Scorpio heel slecht aanslaat en PS4/PS4 Pro combo lekker blijft verkopen dat ze het een jaar of 2 uitstellen, maar eerder dan 2019 zie ik ze het niet doen of Scorpio nou wel of niet goed verkoopt...

En 'fanatiekelingen' klinkt zo negatief, misschien beter niet roepen ;)

(vooral omdat je ook nogal fanatiek over komt om juist het tegenovergestelde te roepen)
d:)b als jij een beter woord kent dan bv. fanboy (dat wilde ik al omzeilen) hoor ik het graag. :+
Ik heb even bij synoniemen van fanatiekelingen gekeken maar daar wordt ik niet vrolijk van.

Je hebt wel gelijk, maar mensen in een bepaalde richting duwen omdat je liefhebber bent is niet juist.
Het doet me een beetje denken aan de Jahova Getuigen, die proberen ook iedereen te overtuigen.
Geef in aansturing van mogelijkheden alle ins en outs van een product en kijk vooral niet naar jezelf.

Misschien kunnen de hardcore PS4 gamers een mooi lijstje maken voor potentiële PS4 klanten met alle voor en nadelen van elk PS4 product op een rijtje, zet dat in de OP en ook zichtbaar in het topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ liefhebber is wel een mooi alternatief voor fanboy/fanatiekeling en je bent er nog zelf mee gekomen ook nog:)

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:50:
[...]

Ook wel benieuwd naar hun Marvel-games, ze lijken er groot mee uit te willen pakken afgaand op wat ze over die Avengers game hadden te zeggen.
Niet gek dat square enix groot uit pakt met marvel games, het kan ze eindelijk weer serieus op de kaart zetten en meten met EA en ubisoft kwa sales. De nieuwe deux ex heeft behoorlijk matig verkocht en rise of the tomb raider niet bijzonder goed. De batman arkham games waren bijvoorbeeld wel een behoorlijk succes voor warner bros, dus niet gek dat dat square enix/marvel dit ook willen. Ben zelf wel fan van alle superhelden films, dus ik zeg hier geen nee tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

fonsmeister schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:09:
^ liefhebber is wel een mooi alternatief voor fanboy/fanatiekeling en je bent er nog zelf mee gekomen ook nog:)
Betrapt, ik beken schuld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vanaf vandaag een trip down memory lane. Voor sommigen hier dan toch hoop ik, anders voel ik me echt oud :+ Krijg weer flashbacks van m'n NES periode! :P

Double Dragon 4 beschikbaar via PSN:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
ArcticTiger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:39:
Ik ben er echt toe in staat te wachten tot er een bundel met de pro uitkomt 8)7

Een budget van +/- 520 euro, waarvan 130 euro aan mediamarkt bonnen moet worden en 75 euro vvv bonnen... Hoe erg kan je het splitsen haha.

En daarvoor moet ik dus een ps4 pro, extra controller, Call of Duty (de minst uitgekauwde, al is de wederhelft snel happy want die wil het...) en Horizon...

Wordt een beetje puzzelen vrees ik |:(
Volgens mij kun je niet meer met vvv bonnen betalen bij de mediamarkt. hou er rekening mee mocht je alles daar willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
Purehz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:38:
[...]

Volgens mij kun je niet meer met vvv bonnen betalen bij de mediamarkt. hou er rekening mee mocht je alles daar willen halen.
Nee dat weet ik, daarom moet ik puzzelen om het bij 2 zaken te halen (bv Bart Smit, Nedgame en Game Mania accepteren weer wel VVV)

Maar ik vrees dat er "anytime soon" geen pro bundel zal verschijnen, tenzij de Media Markt er weer een "gratis" game bij doet zoals ze deden met CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten op een Pro bundel is niet echt zinnig imho. Koop dan gewoon een Pro en een tweede hands game, dan heb daar je voordeel!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste 2 fimpjes met nieuwe beelden van horizon duiken op (in 4k) in deze thread http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1339094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:18

Lapras

Ice beam

Ik heb mijn ps4 altijd in rest mode staan. Speel geregeld maar 10-20 minuten en dan wil ik niet de eerste 3 minuten besteden aan het opstarten van het spel waar ik mee bezig was. Vooral bij The Witcher 3 was dat ellendig. Rest mode voorkomt dat volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:06
Hier ook altijd rest mode (vakanties uitgezonderd). Binnen een paar seconde verder waar je gebleven was, patches en downloads altijd binnen en voor remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik gebruik de rest mode zodat ik de console even kan 'uitzetten' als ik bijvoorbeeld ga eten, journaal kijken e.d. Dan kan ik daarna meteen verder met de game zonder alles weer opnieuw te hoeven opstarten. Voor de rest staat de console altijd uit door middel van een stekkerblok met een fysieke schakelaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hell Yeah! Finally 8)
Fallout 4 gets PS4 Pro support and PC high resolution texture pack next week
bron

Ga ik eindelijk aan de grote DLC's beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Horizon: Zero Dawn Review

preview van engadget.

[ Voor 12% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-01-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
-SaveMe- schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:31:
Hell Yeah! Finally 8)

[...]

bron

Ik ben benieuwd, laat weten of je veel verschil merkt!
Fallout is zo een game die regelmatig ondermaats presteert op de ps4. Al zal dat eerder aan een slechte ps4-port van Bethesda liggen, niet per se aan de prestatie van de ps4 imo.
Vooral in gebouwen wilt de fps wel eens laag zakken.
Probeer Far Harbor ook zeker eens voor en na de update.
Op mijn ps4 (CUH-1200) presteert Far Harbor echt ondermaats. (slechte rendering van bomen/struiken, extreem lage fps, ondermaatse drawdistance...)

Die nieuwe gameplay van Horizon Zero Dawn ga ik niet meer kijken.
Er zijn al genoeg previews en gameplay verschenen, ik ontdek het verhaal lever zelf.
Een trailer kijken vind ik leuk om op de hypetrein te springen, maar gameplay kijk ik liever. Dat vind ik de ervaring voor jezelf alleen maar verpesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Is geen review maar een preview. Foutje van Engadget waarschijnlijk..

Edit: sorry verkeerd gelezen, ik las 'review' in je bericht :D

[ Voor 9% gewijzigd door Davith78 op 30-01-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Grafisch gezien ziet Horizon Zero Dawn er erg mooi uit op de Pro, heb net een stukje van de nieuwste gameplay gezien. Alleen vraag ik me zeer sterk af hoe leuk de game gaat worden om het langdurig te spelen. Wat dat betreft ben ik nog helemaal niet hyped.. ik ga hem sowieso niet bij launch aanschaffen.

[ Voor 8% gewijzigd door Davith78 op 30-01-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graphics zijn voor een open world wel weer een stap vooruit, combat ziet er ook goed uit.
De dialogen en cutscenes zijn wel weer aan de matige kant. Van wat ik zie zijn die van final fantasy 15 zelfs beter, laat staan van de witcher 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell Yeah! Finally 8)

[...]

bron

hopelijk wordt de framerate ook wat beter, ik verwacht tenminste niet al te veel. Die high texture pack voor de pc is wel hardcore, een gtx 1080 of radeon 490(nog niet eens uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:44:
[...]

Ik ben benieuwd, laat weten of je veel verschil merkt!
Fallout is zo een game die regelmatig ondermaats presteert op de ps4. Al zal dat eerder aan een slechte ps4-port van Bethesda liggen, niet per se aan de prestatie van de ps4 imo.
Vooral in gebouwen wilt de fps wel eens laag zakken.
Probeer Far Harbor ook zeker eens voor en na de update.
Op mijn ps4 (CUH-1200) presteert Far Harbor echt ondermaats. (slechte rendering van bomen/struiken, extreem lage fps, ondermaatse drawdistance...)
Ik heb al extreem genoten van de game op de base PS4 en express gewacht met de Pro Patch om aan far Harbor te beginnen. Heb er zin in. Zal mijn bevindingen hier posten.

Ik hoop wel, ga er van uit, dat die native 1440p voor full HD schermen betekent downsampling zodat we lekker strakke beelden krijgen :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:07:
[...]

Ik heb al extreem genoten van de game op de base PS4 en express gewacht met de Pro Patch om aan far Harbor te beginnen. Heb er zin in. Zal mijn bevindingen hier posten.

Ik hoop wel, ga er van uit, dat die native 1440p voor full HD schermen betekent downsampling zodat we lekker strakke beelden krijgen :) :9~
dishonered 2 gebruikt dan weer geen super sampling, terwijl skyrim het wel doet. Voordeel van geen super sampling zou wel weer zijn dat de frame rate stabieler is op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Super sampling bedoel ik idd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:16
Hij geeft bij mij aan dat de video private is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:20:
[...]

dishonered 2 gebruikt dan weer geen super sampling, terwijl skyrim het wel doet. Voordeel van geen super sampling zou wel weer zijn dat de frame rate stabieler is op 1080p.
Tomb Raider heeft een prima fps met supersampling. Geef anders tenminste de optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Winkiller schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:02:
[...]

Je hebt wel gelijk, maar mensen in een bepaalde richting duwen omdat je liefhebber bent is niet juist.
Het doet me een beetje denken aan de Jahova Getuigen, die proberen ook iedereen te overtuigen.
Geef in aansturing van mogelijkheden alle ins en outs van een product en kijk vooral niet naar jezelf.
Mja, soms kan iemand ook gewoon enthousiast zijn en kan het al gauw lijken of ze je in een bepaalde richting willen duwen terwijl dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk.

Er zijn genoeg plus punten te bedenken, naar mijn weten is de prijs (vergeleken met een Slim) het enige minpunt en denk dat dat de afweging moet zijn voor iedereen op zich. Als iemand dan hier advies vraagt, tja, dan ligt het ook wel in de lijn der verwachtingen dat de plus punten opgenoemd gaan worden zodat men die ook mee kan nemen in de beslissing...

-------------
Hell Yeah! Finally 8)

bron

Nice! Kan ik er weer een keer mee verder ook! Laatst de DLC goedkoop op de kop getikt dus die gaan we ook even doen!

--------------
En de video is al weer weggehaald.

[ Voor 28% gewijzigd door Aenea op 30-01-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Hij geeft bij mij aan dat de video private is?
Sony heeft hem eraf gehaald, over 4 minuten komen er weer nieuwe beelden, aangezien dat het embargo voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:16
reviews: Horizon Zero Dawn: actievol voorproefje op echte rpg

[ Voor 69% gewijzigd door Ambition88 op 30-01-2017 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
zijn ze nu zo laat met aankondiging van de februari plus games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 18:43
Ik ben opzoek naar een stuurtje voor de PS4, voor Project Cars, F1 2016 en games die in de toekomst uitkomen. Nu twijfel ik tussen 2 stuurtjes. Thrustmaster T300RS en de Logitech G29. Zijn er tweakers die 1 vd 2 hebben en er tevreden of juist ontevreden over zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit die voice acting/facial animaties zijn echt onthutsend slecht in Horizon Zero Dawn. Ik schrik ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Damn Horizon ziet er bruut uit! Ben na die video's nog meer hyped!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Mooie preview! Ben erg benieuwd naar deze game. Dit zijn de exclusives die je gewoon wilt spelen als je PS4 hebt. Daarnaast een Nederlands product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:18:
Altijd de woensdag voor de eerste dinsdag van de maand..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 18:03
Paulus07 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:18:
Laatste dinsdag van de maand meestal toch? Is nu toevallig de 31e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:51

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:27:
Holy shit die voice acting/facial animaties zijn echt onthutsend slecht in Horizon Zero Dawn. Ik schrik ervan.
Als je Lance Reddick weet te strikken..

Die gast is goed! Voor iedereen die The Wire serie niet gezien heeft, kijken!!!

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
ps3: staat uit, kan zijn dat ie snachts nog checkt voor updates ofzo.....weet niet eens of dat alleen kan vanuit restmode. Gebruik deze ook nog maar zeer incidenteel.....al hoewel ik wel laatst shadow of the collosus heb aangeschaft :)
pro: meestal uit, als ik idd iets aan het downen ben ja dan zet ik em wel in restmode.

Moet zeggen dat het down tegenwoordig ook best rap gaat (pro) dat helpt wel. In het begin had ik mijn og/vanilla ps4 in combinatie met oudere experiabox wel vaker in rest mode.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-09 17:41
Horizon Zero Dawn ziet er nog steeds heel mooi uit. Ik had wat twijfels over die robots maar de combat daarmee ziet er tot nu toe ook wel soepel uit. Hoop wel dat het verhaal boeiend is en de open wereld gameplay gevarieerd blijft.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik vond de combat in Horizon Zero Dawn tegen mensen nogal tegenvallen. Wat dat betreft was de AI naadje. Wel grappig hoor als er drie man tegelijk de poort uit hollen en twee een omtrekkende beweging maken, maar dat je ze met een slag uitschakelt met je speer?.. Niet geloofwaardig. Ze doen ook niets terug.

[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 30-01-2017 19:27 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:34

Zym0tiC

^_^

VI92DO schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:20:
Ik ben opzoek naar een stuurtje voor de PS4, voor Project Cars, F1 2016 en games die in de toekomst uitkomen. Nu twijfel ik tussen 2 stuurtjes. Thrustmaster T300RS en de Logitech G29. Zijn er tweakers die 1 vd 2 hebben en er tevreden of juist ontevreden over zijn?
Een paar weken geleden de G29 gekocht. Na 1 dag weer terug gebracht. Vond de FFB mechanisch en niet realistisch overkomen. Uiteindelijk geruild voor de T300RS die belt driven is. Absoluut geen spijt van gehad.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Aenea schreef op maandag 30 januari 2017 @ 17:52:
[...]

Mja, soms kan iemand ook gewoon enthousiast zijn en kan het al gauw lijken of ze je in een bepaalde richting willen duwen terwijl dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk.

Er zijn genoeg plus punten te bedenken, naar mijn weten is de prijs (vergeleken met een Slim) het enige minpunt en denk dat dat de afweging moet zijn voor iedereen op zich. Als iemand dan hier advies vraagt, tja, dan ligt het ook wel in de lijn der verwachtingen dat de plus punten opgenoemd gaan worden zodat men die ook mee kan nemen in de beslissing...

-------------
Prima toch dat de plus punten van de Pro vermeld worden, maar noem dan ook duidelijk de verschillen met de standaard PS4, en dat gebeurd naar mijn zin net even te weinig. Ik denk niet dat wij het eens kunnen worden over dit punt, gelukkig zijn we allemaal anders. :)

Waar we het misschien wel eens over zouden kunnen worden is, de PS4 Pro is misschien de PS4 die op de markt had moeten komen in 2013/2014 als opvolger van de PS3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:40:
[...]

Prima toch dat de plus punten van de Pro vermeld worden, maar noem dan ook duidelijk de verschillen met de standaard PS4, en dat gebeurd naar mijn zin net even te weinig. Ik denk niet dat wij het eens kunnen worden over dit punt, gelukkig zijn we allemaal anders. :)

Waar we het misschien wel eens over zouden kunnen worden is, de PS4 Pro is misschien de PS4 die op de markt had moeten komen in 2013/2014 als opvolger van de PS3. ;)
Jeetje je geeft niet op hè. :)

De pluspunten zijn al veelvuldig langsgekomen en wegen voor de een zwaarder dan voor de ander. Het ligt voornamelijk aan hoeveel werk de developer erin stopt, maar in een game als Tomb Raider is de aliasing gewoon aanzienlijk beter en heb je geen last meer van shimmering. Verder krijg je stabielere framerates en hogere resoluties (op zowel 1080p als UHD). De komende exclusives (Horizon, Spider-Man, Days Gone, God of War 4 en The Last Guardian die al uit is) gaan ongetwijfeld net als Tomb Raider supersampling en meer toepassen zoals een stabielere fps en hogere resolutie in zowel SP als MP. Of je dat de meerprijs waard vindt, moet je helemaal zelf weten, los van het feit of je van plan bent VR te kopen, want ook daar krijg je betere graphics mee.
InF.Inc schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:02:
[...]

Als je Lance Reddick weet te strikken..

Die gast is goed! Voor iedereen die The Wire serie niet gezien heeft, kijken!!!
Ik begrijp je reactie niet helemaal. Is hij verantwoordelijk voor de matige voice acting en lip sync, bedoel je?

Edit: Correctie; TLG past geen supersampling toe, maar wel een stabielere fps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

bram1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:47:
[...]
Jeetje je geeft niet op hè. :)
Kijk in de spiegel en neem daar uitgebreid de tijd voor. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Jongens, kan dit gezeik ajb stoppen. het blijft enkel doorgaan omdat jullie beiden zo graag het laatste woord wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

maartend schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:06:
Jongens, kan dit gezeik ajb stoppen. het blijft enkel doorgaan omdat jullie beiden zo graag het laatste woord wil hebben.
:Y ik ben klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 19:47:
[...]

Ik begrijp je reactie niet helemaal. Is hij verantwoordelijk voor de matige voice acting en lip sync, bedoel je?
Lance Reddick is een acteur en hij was steengoed in The Wire. Hij heeft ook een rol in HZD. Lipsync kan vele malen beter idd en voice acting van sommige acteurs ook. Maar dat zijn punten waar ik niet over zal vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb nu aantal previews van horizon gelezen en ze zijn allemaal heel erg positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:06:
Ik ben ook klaar. Probeer enkel constructief en onderbouwd een bijdrage te leveren, maar daar wordt niet echt op ingegaan helaas. Excuses. :)
InF.Inc schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:16:
[...]

Lance Reddick is een acteur en hij was steengoed in The Wire. Hij heeft ook een rol in HZD. Lipsync kan vele malen beter idd en voice acting van sommige acteurs ook. Maar dat zijn punten waar ik niet over zal vallen.
Ah zo, maar dat heeft er dan niets mee te maken. Integendeel. ;)

Ik ga de game sowieso dag 1 halen hoor, begrijp me niet verkeerd. Het valt alleen wel tegen als je vergelijkt met games Uncharted 4 en The Order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen ochtend om 08:00 is ook het 30e jarig bestaan van final fantasy, toevallig ook op de dag dat ff7 20 jaar wordt. Er is nog geen livestream aangekondigd, maar hopelijk krijgen we het een en ander nieuws te horen, alhoewel ik niet op te veel zou rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:20:
Heb nu aantal previews van horizon gelezen en ze zijn allemaal heel erg positief :)
Ik ook. Dit belooft inderdaad veel goeds. Het meest benieuwd ben ik nog naar het verhaal en het excuus voor die robot dino's. Deze week even een pre-order eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van 9 tot 12 februari is er een open beta voor for honor. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1339192 Kan ik hem ook nog even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Nieuwevolger schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:36:
Morgen ochtend om 08:00 is ook het 30e jarig bestaan van final fantasy, toevallig ook op de dag dat ff7 20 jaar wordt. Er is nog geen livestream aangekondigd, maar hopelijk krijgen we het een en ander nieuws te horen, alhoewel ik niet op te veel zou rekenen.
Ik zou er idd niet op rekenen dat ze daar wat mee doen. Vind sowieso dat ze erg traag en spaarzaam zijn met het vrijgeven van nieuwtjes rondom de remake.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Thnx guys.

Go play a game together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
bram1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:27:
Waar kan je dat zien? Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden! Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ben aan kijken voor een nieuw scherm (monitor) voor de ps4.
Mijn budget is niet al te groot, 350 euro is mijn bovengrens.
Nu weet ik niet goed welke specificaties ik best wel/niet neem voor die prijs.
Ik dacht zelf aan:
-27 inch
-2560x1440
- max 5ms
-TN (of toch IPS?)
-min 60Hz (heb je voordelen aan een hogere Hz, aangezien de ps4 normaal max 60fps haalt?)

Met die eisen vind ik wel enkele schermen.
Heeft iemand nog tips/opmerkingen over welke zaken wel/niet belangrijk zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Anton.net schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:25:
Ik ben aan kijken voor een nieuw scherm (monitor) voor de ps4.
Mijn budget is niet al te groot, 350 euro is mijn bovengrens.
Nu weet ik niet goed welke specificaties ik best wel/niet neem voor die prijs.
Ik dacht zelf aan:
-27 inch
-2560x1440
- max 5ms
-TN (of toch IPS?)
-min 60Hz (heb je voordelen aan een hogere Hz, aangezien de ps4 normaal max 60fps haalt?)

Met die eisen vind ik wel enkele schermen.
Heeft iemand nog tips/opmerkingen over welke zaken wel/niet belangrijk zijn?

Alvast bedankt!
Zou een tv niet meer scherm voor je geld geven? Of is er een speciale reden om een scherm boven een tv te verkiezen?

[ Voor 0% gewijzigd door remcheese op 30-01-2017 23:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
remcheese schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:31:
[...]

Zou een tv niet mer scherm voor je geld geven? Of is er een speciale reden om een scherm boven een tv te verkiezen?
Ik heb een scherm voor mijn ps4 nodig, geen tv.. :P
Een tv is een pak duurder voor dezelfde specs.
Ik begrijp sowieso niet goed waarom mensen steeds zo hard vastklampen aan een televisie, aangezien alle beelden toch digitaal worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Anton.net schreef op maandag 30 januari 2017 @ 23:33:
[...]

Ik heb een scherm voor mijn ps4 nodig, geen tv.. :P
Een tv is een pak duurder voor dezelfde specs.
Ik begrijp sowieso niet goed waarom mensen steeds zo hard vastklampen aan een televisie, aangezien alle beelden toch digitaal worden verzonden.
Iedereen z'n keus 👍.
Als ie op een bureau moet staan is een tv vaak te groot, aan de andere kant: https://tweakers.net/pricewatch/compare/456800;531107/ is niet heel duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:21:
[...]
Ik ga de game sowieso dag 1 halen hoor, begrijp me niet verkeerd. Het valt alleen wel tegen als je vergelijkt met games Uncharted 4 en The Order.
Nou is het natuurlijk wel zo dat zowel Uncharted 4 als The Order (vooral die laatste) kleinere games zijn en de nadruk nagenoeg volledig op het verhaal ligt. Deze twee games worden door veel gamers dan ook vaak gezien als een filmische ervaring en vandaar dat ik denk dat je dit ook niet helemaal kan vergelijken met een grote open wereld game als Horizon.

Aan de andere kant, ik heb The Witcher 3 nooit gespeeld. Weet niet of de voice-acting daar van hetzelfde niveau is als in bijvoorbeeld Uncharted 4?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik ben sinds 2 weken over van een tv naar een monitor ook omdat ik een 4k scherm wilde voor mijn pro maar ook omdat ik mijn setup heb veranderd en nu game vanachter een bureau en ik moet zeggen dat het prima bevalt. Ik zit dicht bij het scherm dus ik heb er geen last van dat ik van een 50 inch naar een 27 inch ben gegaan en de kleuren zijn in verhouding veel beter op de monitor. Ik heb een lg 27ud58 gekocht voor 369 euro en kwam van een sony 50w828. Houd er wel rekening mee dat een playstation jouw aangegeven resolutie niet ondersteund dus ik weet niet of je dan zwarte randen aan de zijkant krijgt.

[ Voor 14% gewijzigd door RaijRaij op 31-01-2017 00:03 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Helaas is de 'oude' Tweakers community op PSN verdwenen, er is inmiddels een nieuwe community aangemaakt die via de community zoekfunctie op je PS4 te vinden is (Zoeken op Tweakers of Gathering of Tweakers)!

Er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen -topic

Pro vs Slim:
Wil je een PS4 kopen en twijfel je tussen een Slim of Pro? Gebruik dan de search, de vraag welke je beter kunt kopen is al (te) vaak gesteld!