Deze aanbieding werkt, MAARRRRR...enzoronald schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:17:
Voor mensen die 25% korting willen op de Hue producten bij de Praxis :
in de Postcodeloterij 'Agenda' die je krijgt als lid, zit een bon die je volgende maand (juni) kunt inwisselen. Hiermee kan je kadokaarten kopen met 25% korting. Dus 100 euro bon betaald je 75 voor,etc.
Voor mensen die deze agenda niet hebben : op Marktplaats zijn de bonnetjes of de agenda's ook wel te krijgen.
Praxis zou praxis niet zijn al er geen hele nare voorwaarden zijn die je pas bij de kassa wordt verteld.
De bon kan je inwisselen tegen een speciale "actie kadobon" Deze kan je krijgen tussen de 25 en 50 euro (dus niet 250 euro zoals je ook kunt krijgen). Per voucher kan je 1 kadobon kopen met 25% korting.
Dus, tijd voor een voorbeeldje (mijn geval):
Ik wil een GU10 kopen, deze kost 54 euro volgens de pricewatch elders.
Bij praxis is deze ondanks de 'laagste prijs' 60 euro dus (60 - 50) + (50 * (1-0,25) ) = 47,50 dus ongeveer 12% korting tov een andere winkel.
Ik hoopte stiekem dat ik al mijn lampen kon vervangen en had echt gewacht op deze aanbieding om een paar bonnen van 250 euro te kopen, maar dat zit er mooi niet in. Ook al heb ik dus een klein beetje korting, voor mij voelde het als een teleurstelling.
TLDR; de aanbieding bij de praxis kan slechts tot 50 euro en niet wat de aanbieding suggereert tot elk bedrag.
[ Voor 6% gewijzigd door jvwhe op 03-06-2017 16:07 ]