sakurakilla schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:59:
[...]
Ik zou zeggen probeer het, lukte mij niet. Heb bij twee verschillende medewerkers geprobeerd. Ook een mail gestuurd naar de klantenservice die mij toen opbelde om mij uit te leggen dat de laagste prijs garantie op een product is en niet korting op meedere producten bij elkaar
Vreemd. De Hornbach Den Haag/Ypenburg doet hier niet moeilijk over. Sterker nog, een van de medewerkers daar zei tegen me "als je bij deze concurrent twee van hetzelfde product besteld, dan hoef je geen verzendkosten meer te betalen. Daardoor is de stukprijs nog goedkoper en haal je nog net een beetje meer voordeel uit de laagste prijs garantie". Ik moest er dan ook wel twee kopen, wat op zich geen probleem was want ik had er ook meerdere nodig. Ook de 30% Black Friday korting bij twee producten bij philips-hue.com werd gewoon gehonoreerd, mits ik er tenminste twee kocht bij de Hornbach.
Ik kan nergens op de
laagste prijs garantie pagina van Hornbach iets vinden dat het alleen maar om individuele artikelen gaat. Ze spreken wel over het feit dat hun laagste prijs garantie ook geldig is bij "acties, kortingen en lokkertjes". Zaken als "2+1 gratis" valt wat mij betreft daar ook gewoon onder. Ik zou de medewerker beleefd vragen of hij "even kan laten zien op de pagina van Hornbach waar staat dat dit alleen maar voor losse artikelen van toepassing is".
Indien ze dat niet kunnen laten zien, dan klinkt het meer als een "verzonnen regel" en zou ik toch eens om een manager/supervisor vragen.
I want to live forever, so far.. so good.