Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jochemd13
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23-01 18:48
Mede-auteurs:
  • arjandijk162
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18-01 21:33

arjandijk162

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:25

Psycho_Mantis

• juptache
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online

juptache

[Philips Hue] Aanbiedingen & korting

Philips Hue

Uitleg over wat Philips Hue nou inhoudt: [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 2

Waarvoor is dit topic dan?
Aangezien er vaak aanbiedingen zijn rond de Philips Hue en we er natuurlijk de beste prijs voor willen betalen praten we enthousiast over deze kortingen, maar dit leidt in het hoofdtopic af van het echte onderwerp en daarom hebben we hier onder een aantal veel voorkomende aanbiedingen geplaatst. Het is dan ook zeker de bedoeling de gesprekken daarover binnen dit topic te houden.

Algemene kortingen

Af en toe eens kijken op websites zoals Amazon.de, Amazon.uk, Amazon.es en iBood kan wel eens wat opleveren omdat deze over het algemeen vaak Hue producten hebben voor een lagere prijs. Vergeet niet dat iBood vaak de oudere versie aanbiedt, soms zelfs met de bridge 1.0.

Niet geldende aanbiedingen en korting

Karwei is wat betreft Hue acties niet zeer vriendelijk en heeft dan ook alle Hue producten een 'vaste lage prijs' kwalificatie gegeven, hierdoor mag je geen keuzekortingsbonnen en dergelijke gebruiken en zullen er dan ook geen aanbiedingen zijn. Dit hebben ze vanaf 21-2-2017 ook bij de Praxis, dus zal de Praxis niet meer aan Hue kortingen doen dus zowel kortingsbonnen als keuzekortingen zijn niet meer geldig op Hue. Hier worden geen uitzonderingen gemaakt. Vanaf 25-4-2017 geldt dit ook al niet meer bij de Gamma.
De laatste tijd lijken er verschuivingen te komen bij de bouwmarkten en wordt de korting soms wel geaccepteerd, we kunnen hier helaas niks over garanderen maar het loont de moeite om dit topic van de laatste dagen een beetje door te nemen.

Jochemd13 wijzigde deze reactie 14-09-2017 17:41 (100%)

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Top dat het topic is geopend. Heb gelijk een kleine titelfix uitgevoerd.

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:43
Die kortingsactie bij de Karwei, kan je nou en 5 euro korting krijgen en 20% op 1 artikel? Vanavond kreeg ik te horen dat het alleen maar 1 korting per artikel kan worden gegeven....

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Jochemd13
Overigens ook goed om te noemen, ik begreep dat de amazon actie met code "WELKOM"(.de) en "WELCOME"(.uk) ook handig is en dat bespaarde bij mij al 10 euro op de Bewegingsmelder en 6 euro op de Hue White ;)

• ShiftHappenz
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23-01 10:32

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

voor de geïnteresseerden amazon.de heeft hue producten in de aanbieding vandaag.
heb net 2 bewegingssensors besteld voor 50 euro, met code Welkom. dat is bijna 2 voor de prijs van 1!

https://www.amazon.de/b/r...12258035031&suppress-ve=1

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

• Jochemd13
Heh heh leuk om deze hier ook te benoemen :P

Tweakers Hue Actie

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
quote:
cwoldendorp schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:36:
Om nog even op de Fonq actie terug te komen:

Beste Maaike,

Zojuist de kortingsbon gekregen. Ik was verbaasd om opeens te zien dat hij geldig is vanaf een besteding van 60,-. Dit staat nergens in jullie voorwaarden!

Hoe kunnen we dit oplossen?

gr.

Christiaan

Ik ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan.
Staat gewoon op de verschillende productpagina's en is ook door Tomba hierboven gemeld.
quote:
Dit shoptegoed is te gebruiken van 1 december t/m 28 februari 2017 en bestaat uit een persoonlijke kortingscode van €20 die geldig is op alle bestellingen vanaf €60. De kortingscode geldt voor alle producten op fonQ, met uitzondering van boeken en giftcards. De kortingscode is eenmalig te gebruiken en niet in combinatie met andere vouchers of kortingscodes.

• Jochemd13
quote:
burningbjorn schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:03:
[...]

Er staat duidelijk Gen 2 (foto klopt idd niet), in de Specs staat dat hij met homekit werkt, dus gewoon bridge 2.0.

Waarom vindt je het een matige prijs? Goedkoper zie ik hem niet.
https://tweakers.net/pric...ampen-met-bridge-20).html
Ze komen wel eens goedkoper langs op sites zoals Amazon en dergelijke, 140 is daar vaak wel een standaardprijs met al die acties ;)

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:43
De vorige 20% actie bij Praxis is naadloos overgegaan op een nieuwe (geen idee of dat altijd zo gaat).

http://publicaties.praxis...675.1806558143.1456440986

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Fly-guy
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
kw_nl schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:38:
De vorige 20% actie bij Praxis is naadloos overgegaan op een nieuwe (geen idee of dat altijd zo gaat).

http://publicaties.praxis...675.1806558143.1456440986
Sterker nog, op Philips led lampen geven ze 25% korting, al geldt dat (online) niet voor alle versies.
Een E27 ambiance krijgt wel 25%, en GU10 alleen de 20% die op de voorkant van de folder is vermeld.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 23-01 21:07

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

pricewatch: Philips Hue LivingColours Bloom White Single Pack

48 euro incl verzending geen geld

SpoekGTi wijzigde deze reactie 27-12-2016 11:58 (9%)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SilentF0rce
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-11-2019
quote:
SpoekGTi schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:54:
[...]

Het was een tip, maar ik zie dat hij nu verdwenen is in de lijst. Heb je nog wat kunnen scoren?
Yes!
De GO is trouwens ook nog wel een interessante aanbieding denk ik. 9 euro goedkoper dan de goedkoopste uit de pricewatch.

• Warboy
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12-01 02:25
Praxis heeft een aantal producten in de opruiming.
Bv. Dimmerset van 39,99 voor 29,99 of de white starterset. Dit betekent helaas wel dat de kortingsbonnen niet meer van toepassing zijn...
https://www.praxis.nl/search?text=Hue

Warboy wijzigde deze reactie 30-12-2016 10:26 (5%)

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:35
Lijkt me anders prima relevant, gezien de Praxis het spul verkoopt? Ik wil graag weten als de Praxis weer een kortingsactie heeftz zodat ik goedkoop Hue kan kopen.

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Nu online
quote:
Yorinn schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:53:
[mbr]Kan de discussie over de kortingsacties bij Praxis stoppen hier? Heeft niets met de Hue-aanbiedingen te maken.[/]
De praxis bonnen zijn op dit moment de goedkoopste manier om aan Hue apparatuur te komen en heeft dus alles te maken met Hue aanbiedingen. Zie ook de TS. volgens mij was dit topic juist onstaan om de praxis bonnen uit het ervaringen en discussie topic te trekken.

Dan gaan we hier dus verder: pacificocean in "Feedback A&K forum"

pacificocean wijzigde deze reactie 04-01-2017 14:26 (8%)

• Lennart_1337
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01:44
quote:
Maichel schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Bij Praxis (althans hier in Hertogenbosch dan...) hebben ze alleen (toevallig) geen voorraad als de actie bezig is :)
Ik heb (toevallig ook Den Bosch) met succes besteld in december toen de motion sensor niet op voorraad was, hadden ze op de bestelbon de 20% al verrekend, met ophalen 5,- bon erbij en het was geregeld.
Helaas wel 1x 5,- bon per bestelling want de hele bestelbon moet in 1 keer afgerekend worden.
Maar anders bestel je de dag erna nog een product ;)

• Lennart_1337
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01:44
quote:
Maichel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:09:
[...]

Maar dan in de winkel besteld ipv online bedoel je he?
Jep, in de winkel kan je gewoon bestellen met de op dat moment geldende kortings acties!
OT: Is trouwens ook bij de meeste supermarkten zo (hoeft het volgens mij niet eens op te zijn) kan je op die manier een flinke batch inslaan, in mijn geval vaak een vriezer vegameuk

• Hertog
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23-01 15:43

Hertog

Aut bibat, aut abeat

quote:
Tomba schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 20:18:
Op Amazon UK is de Hue Go nu scherp geprijsd (47 pond)
Komt met verzending naar .nl op 61,89

“A drug is a substance that, when injected into a rat, produces a scientific paper." --Edgerton Davis Jr.

• dstyle_nl
  • Laatst online: 20-01 22:53
Je zou denken van wel. Ik heb laatst echter een oral-b tandenborstel gekocht bij amazon.co.uk en er zat een eu plug aan.
quote:
mattazing schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Zit je dan niet met die Engelse stekker?

• Malarky
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22-01 02:40

Malarky

Wils voor wat ieder

quote:
blackphantom25 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:50:
Wel gek dat geen enkele winkel voorraad heeft nu bij de Praxis... Zit al tijdje te kijken naar een hue set en dacht mooi 25% en 5 euro is een goede deal.
Praxis bij mij in de buurt hebben altijd Hue spul op voorraad en zeker Hue sensors. Volgens website zijn die bij vrijwel elke Praxis op voorraad.

Met 25% + €5 morgen nog een paar Philips Hue Motion sensors halen voor €24,96 voor mij dus.

Uiteindelijk wordt Hue pas echt leuk (imho) met een huis vol motion sensors anders blijf je knoeien met die app en gaat het nooit in elke ruimte echt soepel en vanzelf. Letterlijk alle lampen zijn bij mij al Hue in huis.

En ter overvloede nogmaals: 25% kan worden afgerekend op alle gekochte artikelen in 1x, de €5 werkt kassatechnisch simpelweg maar 1x per aankooptransactie. Dus 4 motion sensors is 1x door de rij, maar 4x achter elkaar pinnen met 4 aankoopbonnen, maar dan heb je er wel 4 voor <€100.

Malarky wijzigde deze reactie 20-01-2017 17:28 (15%)

• Hertog
  • Laatst online: 23-01 15:43

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Voor Prime-leden (gratis trial mogelijk) vandaag E27 starterskit voor 139,00 bij amazon.de

“A drug is a substance that, when injected into a rat, produces a scientific paper." --Edgerton Davis Jr.

• hvanlente
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04-2019
Hue Lightstrip Plus 2m ook bij Amazon, voor 55,-

https://www.amazon.de/Phi...r-ultrahell/dp/B015LZ0PC6

• Hades007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-01 14:41
Gamma heeft dit weekend ook 21% btw korting. Zojuist online de Light strip plus gekocht voor €63.

• Cheaps
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 21-01 07:37
Dit weekend btw korting bij de Gamma:
Philips Hue kleur E27 LED lamp 10 watt 47,36

https://www.gamma.nl/zoeken/?text=hue

Wil dit weekend beginnen met een collectie opbouwen, heb via marktplaats al een bridge gekocht en ga denk ik 2 ambiance white halen en een dimmerset met lamp, heb ik alvast 3 lampen + dimmer voor maar 87 euro.

• McRegt
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 19-01 20:42
Bij de Praxis deze week 20% keuzekorting op een artikel naar keuze.

https://www.praxis.nl/search?text=hue

• MMaster23
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23-01 12:42
Aanstaande zaterdag is het 21% korting bij Praxis. Zover ik kan zien, doet Hue gewoon weer mee. En ze beginnen vrijdagavond al op Praxis.nl:

https://www.praxis.nl/acties/weekendevent
quote:
21% korting op alles*

Zaterdag 18 februari 2017 van 9.00 tot 12.00 uur is het BTW event! Dit houdt in dat wij de BTW voor jou betalen! Oftewel 21% korting op alles*!
Ga nu aan de slag, want je hebt korting op je hele klus! Op onze website geldt de actie al vanaf vrijdagavond 17 februari 19.00 uur.

Actievoorwaarden
Winkels: geen BTW actie (21% korting) is geldig op zaterdag 18 februari 2017 van 9.00 uur tot 12.00 uur.
Online: geen BTW actie (21% korting) is geldig vanaf vrijdagavond 17 februari 19.00 uur tot zaterdagochtend 18 februari tot 12.00 uur.
De geen BTW actie is niet geldig bovenop folderaanbiedingen, maar de klant krijgt wel de meest gunstige prijs: Als de folderprijs voordeliger is dan de geen BTW korting (21%), dan wordt deze berekend.
De korting geldt niet in combinatie met andere (keuze)kortingsbonnen.
De actie geldt online uitsluitend op reserveringen die worden geplaatst tussen vrijdagavond 17 februari 19.00 uur en zaterdagochtend 18 februari 12.00 uur. De reservering kan op zaterdag 18 februari vanaf 13.00 uur worden opgehaald.
Je kunt geen Air Miles inwisselen op een artikel met korting (je kunt natuurlijk wel Air Miles sparen).
De korting is niet geldig op: Baseline artikelen, Vaste Lage Prijs artikelen, opruiming, Praxis Tuincentrum, Praxis cadeaukaarten, boeken, tijdschriften, diensten van Praxis, verhuur, bouwdepots, Ruiter dakkapellen, hout-en beton combinatie schuttingen, bezorgkosten en borg- en aanbetalingen.
De korting wordt in de winkelmand verrekend en bij het ophalen van de producten in de winkel wordt de korting niet nog een keer aan de kassa berekend.
Edit: Overigens vraag ik mij af of het nu 21% korting is of geen BTW. Die twee zijn niet hetzelfde en ze zijn niet heel duidelijk. Zover ik kan zien -> 21% korting.

MMaster23 wijzigde deze reactie 15-02-2017 20:54 (4%)

• Mr_DD
  • Laatst online: 22-01 19:50
quote:
MMaster23 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:53:
Aanstaande zaterdag is het 21% korting bij Praxis. Zover ik kan zien, doet Hue gewoon weer mee. En ze beginnen vrijdagavond al op Praxis.nl:

https://www.praxis.nl/acties/weekendevent

[...]

Edit: Overigens vraag ik mij af of het nu 21% korting is of geen BTW. Die twee zijn niet hetzelfde en ze zijn niet heel duidelijk. Zover ik kan zien -> 21% korting.
Winkels: geen BTW actie (21% korting) is geldig op zaterdag 18 februari 2017 van 9.00 uur tot 12.00 uur.
Lijkt mij "Geen BTW" te zijn.
Mooi moment om nog een motion sensor en white led te kopen, scheelt weer 12 euro :*)

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10:32
Zo te zien hebben ze alleen de Ambiance Gen3 starterset: https://www.praxis.nl/ver...5w-a60-e27-set-eu/5590689

Kleurenlampen hebben ze wel los, voor €60 p/s

• LDVC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06:50

LDVC

Let's get it over with

quote:
posttoast schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:46:
[...]

Wat raar. Ik probeer deze te bestellen:
https://www.praxis.nl/ver...s-hue-10w-a60-e27/5590694

En krijg dan deze melding:

[...]
Je moet per product aanvinken of je het bezorgd wil hebben of dat je het wil ophalen. Erg verwarrend bestel proces.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• Dzine
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:23
Het vergt wat werk maar wel interessant voor de mensen die aardig wat Hue (of ander praxis) spul willen hebben;

De Postcodeloterij deelt elk jaar een ouderwets kortingsbonnen boekjes uit. Hierin zit o.a. een 25% kortingsbon voor cadeaubonnen van de Praxis. Deze is alleen geldig in Juni. De cadeaubonnen zelf gaan tot 250,- en zijn twee jaar geldig. Tijd genoeg om te wachten tot een 25% korting weekend :).

Vind de bonnen in de keukenla van je tante, zoals ik, of op marktplaats e.d.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• hendrickbert
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-12-2019
Ze hebben bij praxis het label "vaste lage prijs" eraan gehangen, dat wil zeggen dat ze niet meedoen met aanbiedingen.

• spokje
  • Laatst online: 12:35
quote:
hendrickbert schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:46:
Ze hebben bij praxis het label "vaste lage prijs" eraan gehangen, dat wil zeggen dat ze niet meedoen met aanbiedingen.
Damn wat kut zeg. Werd toch teveel gebruik van gemaakt.

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 10:56
quote:
Packetloss schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 22:17:
[...]

hoe kan je dit zien? Aan de EAN?
Volgens mij kun je het pas echt zien als je de lampjes fysiek in je handen hebt. Maar zoals al eerder aangegeven: het zijn gewoon derde generatie lampjes. Ik heb er van de week ook 6 besteld en kan dat bevestigen.

omniscale.nl

• Makster
  • Laatst online: 23-01 20:03
Het is niet veel, maar bij de Gamma deze week 10% korting op alle Philips Hue artikelen (en ook op Innr, compatible met Hue volgens hun eigen site, niet zelf getest: http://www.innrlighting.com/nl/service)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-01 20:23
Je koopt gewoon zoveel bonnen als je wil.
Heb vorig kat voor 1000,- bonnen gekocht en dat heeft mij 15% minder gekost. Nog wat algemene kortingen van fonq eroverheen en je hebt aardige korting.

Water-Escape [ www.bunkerbusterforum.com ]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Laatst online: 29-12-2019
*knip* Dit is niet de plek voor feedback op moderaties, dat mag via een DM naar de betreffende mod toe of via Feedback A&K forum

Yorinn wijzigde deze reactie 26-03-2017 13:55 (85%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Makster
  • Laatst online: 23-01 20:03
Philips Hue starterset E27 3e generatie vandaag bij Amazon.de voor 129 euro

https://www.amazon.de/Phi...-gesteuert/dp/B01LZ8QYPI/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:19
*knip* Feedback op moderaties horen niet hier thuis, maar in Feedback A&K forum of via DM aan de betreffende moderator.

Yorinn wijzigde deze reactie 10-04-2017 22:14 (89%)

Steam: rogerveijk

Acties:
  • +5Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10:16
Tot en met maandag 17 april 2017 krijgt u maar liefst 20% korting op bijna alles bij de GAMMA!* Van toepassing op Philips Hue producten.

https://www.gamma.nl/feestdagen?b=3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bikkeltje1
  • Laatst online: 29-12-2019
quote:
BeZaX schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:28:
Tot en met maandag 17 april 2017 krijgt u maar liefst 20% korting op bijna alles bij de GAMMA!* Van toepassing op Philips Hue producten.

https://www.gamma.nl/feestdagen?b=3
Volgens mij vallen alle Hue artikelen onder jouw *. Ik zie er meestal bij staan dat het Altijd Extra Goedkoop artikelen zijn. Deze zijn uitgesloten van deelname op deze actie.

*knip* Dit soort opmerkingen wel, ja.

Yorinn wijzigde deze reactie 14-04-2017 20:23 (5%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 12:20

knakworst

Get Dilberted!

quote:
bikkeltje1 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:19:
[...]

Volgens mij vallen alle Hue artikelen onder jouw *. Ik zie er meestal bij staan dat het Altijd Extra Goedkoop artikelen zijn. Deze zijn uitgesloten van deelname op deze actie.

*knip*
Open website, zoek op hue, en overtuig jezelf dat je ongelijk hebt.

Yorinn wijzigde deze reactie 14-04-2017 20:24 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jochemd13
Zoals ook al in de TS staat! Niet echt relevant dus...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Packetloss
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Packetloss

voor system specs, zie profiel

Vanaf donderdag 27 april a.s. vier dagen 20% korting op alles: https://www.spotta.nl/folders/gamma?fid=2952 en gelukkig heeft Gamma de Hue producten nog niet in de 'vast laag' categorie zitten: https://www.gamma.nl/zoeken/?text=hue
Bij de praxis vanaf 24 april 25% op alles, maar alleen deze van de Hue lijn lijkt dan mee te kunnen doen: https://www.praxis.nl/ver...ed-indirect-licht/5371914

fileserver: Intel Core i5-6600T op ASRock Z170 Extreme6 met 6 keer WD Red WD40EFRX 4TB en Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 32GB RAM

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 20-01 15:23
quote:
vdpoorten schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:50:
@Murrays Klopt. Ik twijfelde toen en dus niet gedaan.

Nu maar Amazone in de gaten houden.
Tip: via http://www.camelcamelcamel.com kan je een alert instellen op Amazon producten. Al vaak hiermee een paar goeie koopjes kunnen inslaan (ook op Amazon Warehouse, waarbij je open doos modellen kan kopen.

Wat betreft de Gamma. De Innr producten doen wel mee lijkt het. De GU10 spotjes zijn dan 16 euro.

https://www.gamma.nl/zoeken/?text=innr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gac
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:06
*knip* Laat dit soort reacties maar achterwege.

Yorinn wijzigde deze reactie 28-04-2017 08:32 (71%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 12:27
Voor mensen die 25% korting willen op de Hue producten bij de Praxis :

in de Postcodeloterij 'Agenda' die je krijgt als lid, zit een bon die je volgende maand (juni) kunt inwisselen. Hiermee kan je kadokaarten kopen met 25% korting. Dus 100 euro bon betaald je 75 voor,etc.
Voor mensen die deze agenda niet hebben : op Marktplaats zijn de bonnetjes of de agenda's ook wel te krijgen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• pelt
Een beetje een omweg, je hebt 1000 ING rentepunten nodig en het is maar een tientje korting (maar zo wel voor 25 euro een White Ambiance E27).

Via de rentepunten winkel voor 10 euro een 20 euro cadeaubon kopen. En deze dan besteden in de VT Wonen Webshop:
https://rentepunten.ing.nl/productdetails/6548911#103300
https://www.vtwonen.nl/sh...?searchp=white%20ambiance

Edit: Op deze manier ook de dimmerswitch te krijgen voor 15,- incl.
https://www.vtwonen.nl/sh...-p171809.html?searchp=hue

pelt wijzigde deze reactie 03-05-2017 10:10 (16%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pelt
quote:
Die startset is vaak voor ~130 euro in de aanbieding op Amazon.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
quote:
Brian0103068 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 16:14:
[...]
2 Color lampen dus. Als je 2 Color lampen voor 55 euro koopt met een Bridge 2.0 elders, dan ben je veel duurder uit. In mijn ogen een prima aanbieding.
Als je aanbiedingen vergelijkt met de adviesprijs zijn alle aanbiedingen "prima aanbiedingen"

Starter kits vanaf EUR 141 bij Amazon met drie lampen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is niet nieuw, is al het hele jaar zo.

39

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pelt
Hue Go voor ~ € 50,- incl. bij amazon.de. Wel pas over 1-2 maanden op voorraad. Maar in de praktijk blijkt dat vaak sneller te zijn.

https://www.amazon.de/gp/...olp?ie=UTF8&condition=new

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BeZaX
Philips Hue Go slechts 50,83 bij Amazon.de. Moet je wel enkele weken kunnen wachten op levering.

BeZaX wijzigde deze reactie 29-05-2017 07:14 (48%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BeZaX
Pas '10KORTING' kortingscode toe op het bericht hier boven van mij, voor nog eens 10 euro extra korting!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BeZaX
Amazon is zelf aan het stunten. Vorige week was hij ook voor deze prijs in de aanbieding. Ik hou hem in de gaten!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 08:25

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik houd me aanbevolen voor GU10 spots (starterspack en losse). Benieuwd of er wat voorbij komt :)

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maurice-k
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-01 13:59
*knip* Deze aanbieding was al, zonder referral, gedeeld.

Yorinn wijzigde deze reactie 02-06-2017 10:11 (84%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 12:27
quote:
jvwhe schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Deze aanbieding werkt, MAARRRRR...
Praxis zou praxis niet zijn al er geen hele nare voorwaarden zijn die je pas bij de kassa wordt verteld.

De bon kan je inwisselen tegen een speciale "actie kadobon" Deze kan je krijgen tussen de 25 en 50 euro (dus niet 250 euro zoals je ook kunt krijgen). Per voucher kan je 1 kadobon kopen met 25% korting.

Dus, tijd voor een voorbeeldje (mijn geval):
Ik wil een GU10 kopen, deze kost 54 euro volgens de pricewatch elders.
Bij praxis is deze ondanks de 'laagste prijs' 60 euro dus (60 - 50) + (50 * (1-0,25) ) = 47,50 dus ongeveer 12% korting tov een andere winkel.

Ik hoopte stiekem dat ik al mijn lampen kon vervangen en had echt gewacht op deze aanbieding om een paar bonnen van 250 euro te kopen, maar dat zit er mooi niet in. Ook al heb ik dus een klein beetje korting, voor mij voelde het als een teleurstelling.

TLDR; de aanbieding bij de praxis kan slechts tot 50 euro en niet wat de aanbieding suggereert tot elk bedrag.
Had t gehoord inderdaad . Maar familielid van mij heeft ondertussen gewoon 250 euro aan kadobonnen gekocht met 25% korting. Dus ik ga dit ook proberen :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sevo92
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22-01 18:00
quote:
Maurice-k schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 09:48:
Philips LivingColors Bloom White voor 31,92 bij amazon.it

Philips LivingColors IRIS voor 49,59 ook bij amazon.it
Let op dat bovenstaande niet de HUE versie zijn! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vdpoorten
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2019
quote:
Sevo92 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:40:
[...]

Oke dit wist ik niet, maar is het dan niet goedkoper om de niet HUE variant te kopen? Want wat is dan het verschil?

Kan je de LivingColors dan ook syncen met de ambilight van de philips tv?
Verschil is de prijs en dat je een afstandsbediening er bij krijgt. Zelf heb ik deze living colors ook.
Voor de toekomst kijk ik toch naar de Hue versie, omdat dit wellicht veiliger is. Het kan namelijk zijn dat Philips Smart link in de toekomst niet meer gaat ondersteunen.

Normale living color communiceren via Smart Link
Hue Living colors communiceren via Zigbee light

De huidige bridge praat zowel met Smart Link als Zigbee light

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pageUp
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-01 16:53
50five.nl heeft kortingen op een aantal hue lampen en pakketten. :*)

Kan een computer in elkaar zetten =3

• Jeroenhjj
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17-05-2019
Deze week 20% korting op Philips Hue Ambiance bij de Karwei
https://www.karwei.nl/zoeken/?text=562990%2B547918%2B547917

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
quote:
Ik dacht al, dat is DUURDER dan de normale prijs. Maar het gaat om Philips Hue White And Color niet om Philips Hue Ambiance ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BeZaX
Combo-deal: Philips Hue White & Color E27 startersset & Hue Motion Sensor voor slechts 148,72 bij Amazon.co.uk

Hou wel rekening mee dat je nog even een aparte adapter moet regelen. De bridge heeft een UK stekker.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BeZaX
Philips Hue Go voor slechts 56,- bij Amazon.de. Gebruik kortingscode '10KORTING' om 10 euro extra korting te ontvangen, indien je deze nog niet gebruikt hebt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• funske
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:57
Conrad.nl

10% korting op (bijna) alles:

Members only:
SUMMERSALE

Spelregels:
• Minimum bestelbedrag: GEEN
• Apple-producten zijn uitgesloten van deze actie
• Geldig van vrijdag 23 juni 2017 t/m dinsdag 27 juni 2017
• Eén kortingscode per klant en niet te gebruiken i.c.m. andere kortingscodes

Apple producten zijn uitgesloten, maar Philips producten schijnbaar niet!!

Have Fun Funske

• BeZaX
Philips Hue bewegingssensor voor 32,83 (inclusief) bij Amazon.de

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BeZaX
Kleine korting op de Philips Hue Ambiance E14 bij Amazon.de voor 31,51 (inclusief)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BeZaX
Combo-deal: Philips Hue White & Color E27 startersset & Hue Motion Sensor voor slechts 148,46 bij Amazon.co.uk

Hou wel rekening mee dat je nog even een aparte adapter moet regelen. De bridge heeft een UK stekker.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sevo92
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22-01 18:00
quote:
BeZaX schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:41:
Hier ben ik weer. Dit keer bij Amazon.fr een Philips Hue Go voor slechts €56,46.
50 euro zie ik hem nu zelfs staan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09-01 18:46
quote:
TweakersOnly schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:24:
[...]
je kunt alleen prime-lid worden met een Spaans factuuradres!. Helaas!
Je kan prime lid worden bij Amazon.de, je prime lidmaatschap geld dan op alle Amazon website. Of gewoon deze aanbieding bij Amazon.de scoren voor 49,98!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06:50

LDVC

Let's get it over with

quote:
Sgt_Pepper schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:19:
Ik wil de Lightstrip aanbieding scoren bij Amazon.de, maar zie daar meerdere varianten staan: de
7299355PH of de 7190155PH. De laatste variant is staat voor 49,98.

Wat is het verschil tussen deze types? Ik kan geen verschil ontdekken, behalve het typenummer.
7299355PH is zo te zien de 'oude' lightstrip. 7190155PH is de 'nieuwe' PLUS variant, welke een veel hogere lichtopbrengst heeft.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• Maurice-k
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-01 13:59
De bewegingssensor staat voor 32,48 op amazon.de. De goedkoopste in de pricewatch is 38,-

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

• jnsvr
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-01 16:30
Volgende kortingen nu op Amazon DE.

Philips hue Motion Sensor
https://www.amazon.de/gp/...1281_206194121_em_1p_0_ti
RRP: EUR 39,95
Price: EUR 31,93
You Save: EUR 8,02(20%)

Philips Hue Personal Wireless Lighting 2 m Lightstrip Plus LED
https://www.amazon.de/gp/...1281_206194121_em_1p_1_ti

RRP: EUR 79,95
Price: EUR 63,93
You Save: EUR 16,02(20%)

Philips hue LED E14 Candle
https://www.amazon.de/gp/...1281_206194121_em_1p_6_ti
RRP: EUR 34,95
Price: EUR 30,99
You Save: EUR 3,96(11%)

jnsvr wijzigde deze reactie 04-08-2017 15:50 (5%)
Reden: Extra info

• Famtool
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 12-12-2019
Bij 50five nu de Hue single bulb colour voor 49,00 en met een kortings code nog 5,50 eraf. Mss heeft iemand er nog een nodig.

• jens17
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08:02
quote:
CeesKees schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:31:
De White ambiance starterkit is weer eens EUR 99 bij TI84-shop

https://www.ti-84shop.nl/hue-white-ambiance-starter.html

[modbreak] Referral verwijderd. [/]
Net zo duur als de kit bij Beaumotica (tel er even ~€30 bij op per lamp) : https://www.beaumotica.nl...kket-alle-sets-met-bridge

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:23

CeesKees

I rest my Kees

quote:
jnsvr schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:32:
[...]

Staat het er nog steeds? Heb je een directe link?
Ga naar google.nl - tik in philips hue -

En de tweede Adv geeft:
"Philips Hue Nú 100% Korting - Nu in de Aanbieding bij GAMMA‎
Adv.www.gamma.nl/Hue‎
Tijdelijk 100% Korting op Philips Hue. Nu ook Gratis Bezorgd bij GAMMA!"

Doorklikken trouwens niet. Reken je niet rijk.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• chronoz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-10-2019
https://www.amazon.de/Phi...-kompatibel/dp/B01L99H850
€44 Hue White Ambiance GU10 Doppelpack

chronoz wijzigde deze reactie 16-08-2017 01:15 (13%)

• robkrekel
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:25
Bijzonder, de White en color variant staat bij gamma voor €79. Een duopack wel te verstaan, die overal 99 kost. Ben benieuwd wat ze gaan opsturen, omdat er maar een enkele lamp op de afbeelding staat.

• ElGrandoNeuso
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 08:41
10% bij Fonq: VERHUISF8Q

• vdpoorten
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-12-2019
quote:
Cheaps schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:21:
Dit weekend btw korting bij de Gamma:
Philips Hue kleur E27 LED lamp 10 watt 47,36

https://www.gamma.nl/zoeken/?text=hue

Wil dit weekend beginnen met een collectie opbouwen, heb via marktplaats al een bridge gekocht en ga denk ik 2 ambiance white halen en een dimmerset met lamp, heb ik alvast 3 lampen + dimmer voor maar 87 euro.
Helaas geldt Hue hier ook niet. Zie de "altijd extra goedkoop" label. Hue is bij de meeste bouwmarkten uitgesloten van acties.

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:23

CeesKees

I rest my Kees

quote:
vdpoorten schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Helaas geldt Hue hier ook niet. Zie de "altijd extra goedkoop" label. Hue is bij de meeste bouwmarkten uitgesloten van acties.
Inmiddels is dat wel duidelijk denk ik.
Het bericht waarop je reageerde is van 28 januari. Wel nog van dit jaar.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• CreativeS
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online
quote:
vdpoorten schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 08:33:
Okee netjes. Dan letten ze blijkbaar niet goed op of het staat niet goed in het kassasysteem.
Makkelijk om het daarop te gooien @vdpoorten, maar hij (de kassamedewerker) wist er wel degelijk van... maar zoals ik al zei: hij deed niet moeilijk.

• TweakersOnly
  • Registratie: september 2000
  • Nu online
Philips Hue E27 3e gen startersset voor €119,99 bij amazon.it

https://www.amazon.it/dp/B01LZ8QYPI

Mijn nieuwe systeempje

• hennykarreman
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 11-10-2018
Hue Motion Sensor incl gratis verzending in NL

https://www.amazon.de/dp/B01KLWXL5C

(Onbedoelde) referral verwijderd

Yorinn wijzigde deze reactie 29-08-2017 19:02 (26%)

• BeZaX
Philips Hue LightStrip+ (uitbreiding 1m) nu voor 19,90 euro:

https://www.amazon.de/Phi...kompatibel/dp/B0148NMVJW/

• chronoz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08-10-2019
Stel even 40 alerts in op https://camelcamelcamel.com/.

• Maak een account aan.
• Vul de gewenste prijs in.*
• Vul de url's in 1 voor 1, bijvoorbeeld https://www.amazon.de/gp/product/B01LZ8QYPI

En dan 1 uur later, ligt eraan hoe snel je bent met alt-tab en ctrl-c + ctrl-v., heb je veel price watches:

• Je krijgt een e-mail als de prijs daalt.

Gmail filter:
https://i.imgur.com/1QQdMbKl.png

Ik heb de Hue's van mijn price watches gehaald, omdat ik er al veel en geen plek voor uitbreiding meer heb.

Soms kan 2e hands ook goed zijn, maar de vraag naar Hue's op Amazon is zo hoog, dat mensen al 2e hands kopen voor €2 euro korting. Amazon Warehouse Deals is verder niet de meest betrouwbare seller, maar dat is een verhaal apart. Je krijgt wel altijd je geld terug.

• Getest
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 15-01 18:18

Getest

reviewer

Misschien een vrij algemene korting, maar het heeft mij geholpen in mijn zoektocht naar relatief goedkope Hue producten.

Bij Fonq kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief, vrij snel (enkele dagen) daarna ontving ik een kortingscode t.w.v. € 10 bij besteding vanaf € 50.

Bijvoorbeeld de Hue Lightstrip plus 2 meter is dan € 62,95, de goedkoopste in de Pricewatch op dit moment is € 69,95. Alle beetjes helpen toch?

http://www.getest.eu

• robkrekel
quote:
Realdeal93 schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:14:
Morgen is er tussen 9:00 en 11:00 25% korting op het hele assortiment bij de praxis.

Ik was van plan om deze te gaan kopen : https://www.praxis.nl/ver...e-wit-3x5.5w-230v/5590700.

Ik heb verder nog niks van philips hue. Iemand ervaring mee of kan me er wat meer over vertellen?
Het lijt erop dat Praxis niet Hue niet meer als vaste lage prijs aanduidt. Tenminste, op de website niet.
https://www.praxis.nl/ver...p-plus-eu-uk-base/5560138

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 07:41

Kecin

Je keek.

quote:
ANdrode schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:28:
[...]

Of 139,00 bij Amazon.de, gratis verzending. En dan zonder referral, mét donatie naar goed doel naar keuze.
Zit geen referral in, is een trackingcode van een nieuwsbrief.
Prima prijs bij Amazon, verschil hier is alleen: voor 11 uur s'ochtends besteld, dezelfde dag nog gratis thuisgeleverd :).

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• TweakersOnly
  • Registratie: september 2000
  • Nu online
quote:
royaljoop schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:06:
Hue Starterkit E27 laatste versie. Dus met Hub 2.1 plus 3 color lampen Gen 3

prijs wisselt sterk zelf gekocht voor 141 Euro bij
https://www.amazon.de/dp/...3044161_189395811_TE_dp_1

Na bestelling had ik het in 4 (werk)dagen in huis. Alles werkt prima!
Nu in de aanbieding voor €119. :)

Mijn nieuwe systeempje

• Dzine
  • Laatst online: 09:23
Lightstrip+ in de aanbieding bij Amazon.fr - 49,90

Referral verwijderd.

Yorinn wijzigde deze reactie 19-09-2017 16:03 (24%)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• binhetveld
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23-01 16:02
The Home Depot - Philips Hue Smart Motion Sensor

$ 19,- *O*

Alleen, niet op voorraad en hoe krijg je het voordelig hier... -O- Ik heb er trouwens al genoeg thuis, maar blijft een mooie aanbieding!

binhetveld wijzigde deze reactie 20-09-2017 20:28 (13%)
Reden: prijs toegevoegd

• mtouw78
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 11:59
Tot en met 4 oktober is de hue in de aanbieding bij 50five.

Kortingscode 50FIVEPHILIPS

• robkrekel
quote:
ptrv schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:53:
De nieuwe E14 Ambiance en Color lijkt bij de Gamma 79,95 ipv 99,95 bij de overige aanbieders, is er verschil? Ik weet niet of ik mag linken, dus als dat tegen de regels is, sorry.

https://www.gamma.nl/asso...b_product_b021585088&sg=a

versus:

https://www.verlichtingce...4AF-475BF57A8150&ref=2543
Klopt:
quote:
robkrekel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:26:
Bijzonder, de White en color variant staat bij gamma voor €79. Een duopack wel te verstaan, die overal 99 kost. Ben benieuwd wat ze gaan opsturen, omdat er maar een enkele lamp op de afbeelding staat.
[afbeelding]
Duopack inderdaad keurig ontvangen

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:43

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica