Bedoel je https://www.bol.com/nl/nl...pack-e27/9300000112650855 ?Beekforel schreef op dinsdag 22 september 2026 @ 21:20:
[...]
Jammer, gemist. Diverse items die ik zoek staan wel op voorraad dus ik had wat dingen in mijn mandje gegooid, zou kijken wat de schade is en zie alleen maar "Sorry, omdat Philips Hue filament standaardlamp A60 - zachtwit licht - 1-pack - E27 niet meer leverbaar is, hebben we het uit je winkelwagen verwijderd." meldingen.
Ja, kun jij die wel in je winkelwagen gooien?
Hmmm als ik uitgelogd ben gaat het wel goed.
[ Voor 9% gewijzigd door Beekforel op 22-09-2026 21:28 ]
Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties
* discussie over aanbiedingen
Dit topic is NIET voor:
* referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder) Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* (vragen naar) shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* meldingen dat een aanbieding uitverkocht is of op een andere manier niet meer verkrijgbaar is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* bedankjes, wat je gekocht hebt of ander (offtopic) gebabbel Wil je iemand bedanken voor een aanbieding, kan je altijd op het duimpje naast een post klikken.
* vragen naar aanbiedingen
* slowchat
Aanbiedingen die compatible zijn met Philips Hue en/of niet gemaakt zijn door Philips mogen gedeeld worden in Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Discussie over de Philips Hue mag in [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 4
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties
* discussie over aanbiedingen
Dit topic is NIET voor:
* referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder) Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* (vragen naar) shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* meldingen dat een aanbieding uitverkocht is of op een andere manier niet meer verkrijgbaar is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* bedankjes, wat je gekocht hebt of ander (offtopic) gebabbel Wil je iemand bedanken voor een aanbieding, kan je altijd op het duimpje naast een post klikken.
* vragen naar aanbiedingen
* slowchat
Aanbiedingen die compatible zijn met Philips Hue en/of niet gemaakt zijn door Philips mogen gedeeld worden in Zigbee randapparatuur aanbiedingen- & kortingscodetopic.
Discussie over de Philips Hue mag in [Philips Hue] Ervaringen & discussie - Deel 4