De FM Radio vervangen door NavRadio+ had mijn launcher kapot gemaakt: snelkoppelingen naar de FM Radio, werken niet met NavRadio+ helaas. Dus dit heb ik weer ongedaan gemaakt.
Nu heb ik een VAG stijl geïnstalleerd en weleens waar ontbreken momenteel de logos nog: daar heb ik de ontwikkelaar voor een verzoek gestuurd, in gebrekkig Google Translate Russisch. Ja 4PDA staat vol met verschillende Radio Mods voor de UIS7862 en met Google Translate, wijst zich het uiteindelijk wel hoe je ze moet installeren. Gewoon APK instaleren gaat niet werken.
Ook heb ik eindelijk een launcher naar wens gevonden: die widget voor muziek afspelen, is enkel bedoeld voor de ingebouwde mediaspeler. Dus daar heb ik met Spotify weinig aan. En de snelheidsmeter is nogal een gimmick, maar mij gaat het vooral dat ik snelkoppelingen naar apps kan instellen en het geheel een beetje gelikt uit ziet
Maar de FM widget, die werkt wel gewoon en de snelkoppeling naar de radio en Bluetooth: waar je dus ook muziek via je telefoon kunt afspelen, of handsfree bellen. Die auto in de snelheidsmeter is overigens geen animatie, dat is gewoon een afbeelding.
Android Auto dat werkt voorlopig niet, want recent zijn er helaas bugs opgetreden waardoor Android Auto om de haverklap crasht. Dus de komende tijd ga in het gewoon niet meer gebruiken.... wellicht is het over een paar maanden gefixt. Maar je wordt er doodmoe van om iedere week, uit te proberen of het nu wel werkt
Ik heb dus gewoon Google Maps als Autostart aanstaan: doordat het de standaard navigatie app is. In Google Maps heb ik vervolgens ook een klein bedieningspaneel, voor Spotify. Dus dat werkt prima en in zekere zin, is dit beter dan Android Auto. Aangezien je alle gangbare Android apps kunt gebruiken, waar dat in Android Auto niet mogelijk is. Je WiFi wordt ook uitgezet tijdens gebruik van Android Auto.
Ik heb de Russische ontwikkelaar van de mod gevraagd om logos toe te voegen voor radiozenders rondom Heerlen: als je dus de stad Heerlen in vult, dan krijg je bij de nieuwste versie van deze mod dus logos van o.a NPO 3FM en ook Qmusic. Waarbij ik drie frequencies van NPO 3FM heb doorgegeven.
[
Voor 11% gewijzigd door
Marco-Peters op 15-03-2023 14:22
]