Euhm weet niet of het off-topic is en hier geplaatst mag worden maar dan hoor ik het wel denk ik. 
Heb een paar jaar terug een auto gehad met een Eunavi PX5 4/32GB. Prima apparaat op zich wel wat klachten over de geluidskwaliteit van de carkit maar goed.
Andere auto gekregen waar de headunit niet in kon en heb deze dus verkocht. Inmiddels een andere auto met een ingebouwd systeem met Android Auto waardoor de noozaak voor mij aardig weg was. Maar mis nu toch wel hier en daar wat functionaliteit.
Maar nu las ik dat er zogemaamde AI Boxen zijn. Deze kan je met een usb kabel aansluiten op je android auto van je bestaande installatie en klaar. Deze box draait dan gewoon Android net als een head unit dus met Google Playstore en allerlei andere apps op dat apparaat zelf. Sommigen hebben ook ingebouwde GPS, sim kaart module et cetera. Merk Calinkit zou een wat bekendere zijn en heeft een Qjualcomm chip er in zitten zoals deze: https://nl.aliexpress.com/item/1005006665401419.html Iemand ervaringen en advies voor een unit met een goede prijs/kwaliteit verhouding? Thnx!
Heb een paar jaar terug een auto gehad met een Eunavi PX5 4/32GB. Prima apparaat op zich wel wat klachten over de geluidskwaliteit van de carkit maar goed.
Andere auto gekregen waar de headunit niet in kon en heb deze dus verkocht. Inmiddels een andere auto met een ingebouwd systeem met Android Auto waardoor de noozaak voor mij aardig weg was. Maar mis nu toch wel hier en daar wat functionaliteit.
Maar nu las ik dat er zogemaamde AI Boxen zijn. Deze kan je met een usb kabel aansluiten op je android auto van je bestaande installatie en klaar. Deze box draait dan gewoon Android net als een head unit dus met Google Playstore en allerlei andere apps op dat apparaat zelf. Sommigen hebben ook ingebouwde GPS, sim kaart module et cetera. Merk Calinkit zou een wat bekendere zijn en heeft een Qjualcomm chip er in zitten zoals deze: https://nl.aliexpress.com/item/1005006665401419.html Iemand ervaringen en advies voor een unit met een goede prijs/kwaliteit verhouding? Thnx!
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
:strip_exif()/f/image/1rqZe2C8ZJjFEZLoRkjrs1qm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7XATMPB7EALRK9CfDbx1S056.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y1Kz0IjwX1V5jBh806VamiBI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iyOpYnhHH4nvckZOc4DhhFlm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/usy2RBolD4xugheAUrP1n32N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YWBAtD37S4LoPsK33vR0iPXQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eRMolBr2vuIBlfy5nGgxvuoo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hcQGKJOeQurGt93OfGs6PRJ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qGYk1NMcvH1UOgTPi74T9Iom.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aWnjEWURHFH4IQuEZSL9YGAq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CT57M8PGzfixzK4YvUcA2Ij0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5TXqS0Mz7S3o3FmRDdqR7geF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r5pPP1RPJWFfmTfQdAnrhvT5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/isIWIMi3R6Kxgdn7GwEuZ0VS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EnmsJRN9msIrfHmwDiIe6Cq0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/nIXqkgdf5CNkmVjQXxvsOggd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IHYZ5ALEF0A2TadszSon2g9b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oKblxhs9yQi6Mn5EUic3iI9f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NmyqARDp5TkC0njUY9hAuQNp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cme3ME0wQUSZNRUUTPRRGI6q.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/9WYfFttbY3WPZJloWwOb1Tuu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wivEQ1qkMZp0IFyAXVESuju8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y4ycWAeBPl6rrlVAhSOu8gaZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aab5QNRsEu3s5ncqiftylG6U.jpg?f=fotoalbum_large)