Ja hoor, ik heb het voor elkaar. Mijn radio gebricked.
Omdat ik mijn auto ging verkopen heb ik de originele radio teruggeplaatst.
Daardoor had ik nu een android 6.0 px5 radio op de plank liggen.
(had eigenlijk een
top of the line GX8 Android 8.0 | 4GB 32GB | Entertainment system 5" for Chrysler / Jeep /GPS | WIFI | Spotify | Bluetooth Octa-Core moeten zijn maar als je even terugleest in dit topic kun je lezen dat ik die nooit heb gekregen van onze androidautoshop vrienden en ze mijn mails niet meer beantwoorden)
Maar goed, ik heb dus een android radio voor een Chrysler PT-Cruiser hier liggen met android 6.0 erop.
Nou dacht ik dat het handig was om voordat ik hem zou gaan verkopen er eerst android 8.0 op te zetten.
Alle spulletjes gedownload, lekker aan de slag, totdat ik bij de stap 'recovery' mode kwam.
Dusssss……
Ik krijg de radio op geen enkele wijze in de recoverymode.
Dagen mee bezig geweest. Uiteindelijk wel gelukt door op te starten met een fout image, maar dan lukt het weer niet om een keuze in het menu te maken omdat de hardwarematige knoppen het niet doen.
Ik ben er klaar mee.
Uit frustratie had ik 'm bijna weggegooid maar dat kreng heeft me een paar maandengeleden nog ruim 400 euro gekost.
Als je denkt dat je nog iets met de radio kunt stuur je maar ff een PB.
Let wel op dat dit model voor een Jeep/Chrysler is en ronde hoeken heeft. Hij past dus niet in elk dashboard.
Edit: de radio is weggegeven, veel suc6 Daan :-)