Ik heb een Joying 2 Din Head Unit 4GB RAM Android 8.0 Universal Car Radio Stereo GPS Multimedia Player Tape Recorder Support OBD2 Carplay via alie express gekocht.
Ik heb een Toyota Aygo. Hier zat een 1 din merk autoradio in. Daarom heb ik ook een 2 din dashboard gekocht voor € 50,-. Radio is ingebouwd zonder problemen. Hij werd met bracket en eurostekker geleverd.
Het enige dat niet goed werkt is de permanente stroomdraad. als ik de auto van contact afhaal zijn de geprogrammeerde radiostations gewist. Ik had graag advies gehad hoe dit op te lossen.
Mijn ervaringen.
Start snel op, geluid van de radio is goed. Ik wilde een android autoradio omdat ik TOMTOM inbouw navigatie wilde en niet z'on ding dat je achter de voorruit plakt.
Satelliet pakt hij snel op. Er zit een draai volume knop op, dat vind ik persoonlijk een stuk beter dan touchscreen volume omdat je dan op de weg blijft kijken, kortom minder gevaarlijk weggedrag.
Uit de doos is Android op Duits ingesteld, dit leverde nogal wat problemen op, na heel veel geklooi staat 80% op Nederlands 15 % op Engels en 5 % op Duits. De al voorgeinstalleerde I go navigatie kan niet in Nederlands worden gezet, wel in het Engels. En systeeminstellingen staan nu gedeeltelijk in het Engels.
De alternatieve radio frequenties staan standaard uit. Als je 538 luistert en je rijdt uit het bereik van de zender dan switcht die niet automatisch naar de nieuwe. Als je dit handmatig aanzet dan blijft hij switchen tussen zenders om de 10 seconden, en blijft daarmee doorgaan dat werkt voor geen meter.
Scherm is goed.
2 USB aansluitingen en SD kaart aansluiting
Ik ben tevreden , alleen ik zou graag een oplossing hebben hoe de permanante stroomdraad aan de praat te krijgen
https://nl.aliexpress.com...ereo-GPS/32856151646.html
[
Voor 99% gewijzigd door
Jan-Will3m op 14-07-2018 13:16
]