Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAEVO
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-12-2024
Hallo beste Tweakers!

Ik wil voor mijn Touran uit 2012 een nieuwe headunit installeren omdat ik geen media kan afspelen vanaf mijn telefoon (galaxy s7, android 8.0) en omdat ik een pesthekel heb aan het navi systeem wat er nu in zit (lang leve Google Maps!!).

Nu zit ik te twijfelen tussen:
http://xtrons.co.uk/pb88u...olkswagen-seat-skoda.html

en

https://www.joyingauto.co...olkswagen-skoda-seat.html

Ze zijn erg vergelijkbaar, maar toch anders. Zo geeft Joying al aan dat bij hun unit Android Auto niet gaat werken met Android 8.0 op mijn tel. Misschien zijn er nog wel meer verschillen.

Heeft er iemand ervaring met deze apparaten? Welke bevelen jullie aan en waarom?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 19:45
Dat is een heel goede, ik ben er eigenlijk wel uit dat ik de Pe98MTVPL wil kopen, maar nu ben ik toch een beetje onzeker door je android auto verhaal..

Dat lijkt me ook wel tof, naast apple carplay voor mijn vrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
TAEVO schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:09:
Hallo beste Tweakers!

Ik wil voor mijn Touran uit 2012 een nieuwe headunit installeren omdat ik geen media kan afspelen vanaf mijn telefoon (galaxy s7, android 8.0) en omdat ik een pesthekel heb aan het navi systeem wat er nu in zit (lang leve Google Maps!!).

Nu zit ik te twijfelen tussen:
http://xtrons.co.uk/pb88u...olkswagen-seat-skoda.html

en

https://www.joyingauto.co...olkswagen-skoda-seat.html

Ze zijn erg vergelijkbaar, maar toch anders. Zo geeft Joying al aan dat bij hun unit Android Auto niet gaat werken met Android 8.0 op mijn tel. Misschien zijn er nog wel meer verschillen.

Heeft er iemand ervaring met deze apparaten? Welke bevelen jullie aan en waarom?

Alvast bedankt!
Ik zou mezelf de vraag stellen of je Android Auto effectief gaat gebruiken.
Alles wat je met je smartphone kan, kan je ook met die radio.

Heb je al eens opgezocht wat Android Auto betekend?
Naar mijn lening heb je dat niet nodig en kan je alle apps gewoon op je head unit installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAEVO
  • Laatst online: 24-12-2024
Asterion schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 23:02:
[...]

Ik zou mezelf de vraag stellen of je Android Auto effectief gaat gebruiken.
Alles wat je met je smartphone kan, kan je ook met die radio.

Heb je al eens opgezocht wat Android Auto betekend?
Naar mijn lening heb je dat niet nodig en kan je alle apps gewoon op je head unit installeren.
Bedankt voor je opmerking!

Wat ik van Android Auto heb gelezen is beperkt. Maar het in handen hebben van die ontwikkeling door Google, stelt me meer gerust dan de ontwikkelingen van al die individuele (kleine) autoradiobedrijfjes. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast was mijn vraag ook welke van de twee systemen beter is (joying vs xtrons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Vraagje, ik heb een mooie playlist gemaakt op youtube van muziekclips die ik in de auto afspeel op mijn android autoradio.
nu werkt dat prima, ook met google maps op de achtergrond als navigatie.
maar wat zwaar irritant is (daar heeft iedereen last van, dat weet ik) is die reclames door je beeld heen en vooraf een videoclip.
is dit op te lossen? eventueel tegen betaling? er is geen reclamevrije versie ofwel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
KJTDominicus schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:28:
Vraagje, ik heb een mooie playlist gemaakt op youtube van muziekclips die ik in de auto afspeel op mijn android autoradio.
nu werkt dat prima, ook met google maps op de achtergrond als navigatie.
maar wat zwaar irritant is (daar heeft iedereen last van, dat weet ik) is die reclames door je beeld heen en vooraf een videoclip.
is dit op te lossen? eventueel tegen betaling? er is geen reclamevrije versie ofwel?
NewPipe is een van de Android-apps die dit mogelijk maakt;

Hier een artikel hoe je het download en waar je het kan vinden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Timpieturner schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 10:51:
[...]

NewPipe is een van de Android-apps die dit mogelijk maakt;

Hier een artikel hoe je het download en waar je het kan vinden. *O*
Thanks! weet jij ook hoe je een afspeellijst van youtube kan importeren in NewPipe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timpieturner
KJTDominicus schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:14:
[...]

Thanks! weet jij ook hoe je een afspeellijst van youtube kan importeren in NewPipe?
Je kunt gewoon zoeken op playlists. Dus als die van jouw op openbaar staat zul je hem kunnen vinden.

Helaas kun je niet inloggen met je Google-Account. Logisch ook, want deze app wil juist de Google-Services omzeilen vanwege o.a. die reclame's en je privacy.
Wel kun je met de app zelf ook afspeellijsten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
TAEVO schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:41:
[...]

Bedankt voor je opmerking!

Wat ik van Android Auto heb gelezen is beperkt. Maar het in handen hebben van die ontwikkeling door Google, stelt me meer gerust dan de ontwikkelingen van al die individuele (kleine) autoradiobedrijfjes. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Daarnaast was mijn vraag ook welke van de twee systemen beter is (joying vs xtrons).
Je kan ook altijd met Mirror Linking werken, dan krijg je je scherm van je smartphone op je radio.
Maar ik blijf er bij, de apps die je op je gsm staan hebt, op je radio installeren.

En dan denk ik aan een gps, spotify, mixcloud, flitsapp, etc...
Ik denk niet dat Android Radio een meerwaarde zou betekenen om je gsm met je radio te kunnen bedienen.

Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar Xtrons omdat je daar volgens mij meer krijgt voor je geld.
Ikzelf heb voor mijn auto één gekocht van Xtrons omdat zij wel een cd speler hebben en Joying doet dat niet (voor het model dat ik wou).
Bij Joying zat je dus met een cd gleuf en knoppen die niet werken. In mijn ogen dus een grote domper op het spel.

Ik vermoed dat er voor de rest weinig verschil op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Timpieturner schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:41:
[...]

Je kunt gewoon zoeken op playlists. Dus als die van jouw op openbaar staat zul je hem kunnen vinden.

Helaas kun je niet inloggen met je Google-Account. Logisch ook, want deze app wil juist de Google-Services omzeilen vanwege o.a. die reclame's en je privacy.
Wel kun je met de app zelf ook afspeellijsten maken.
maar je kunt wel importeren zag ik, dan krijg ik de youtube kanalen zichtbaar die ik vol maar de afspeellijsten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 10:58

n0ss

⭐⭐⭐

Ben niet zo erg thuis in hardware specifiek voor android radio's en ben er na het lezen van deze topic nog niet over uit.

Kan een van jullie mij vertellen of onderstaande hardware goed is? qua gebruik en eventuele mods/support ?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pStjmyJ.png

https://www.seicane.com/2...l-rearview-camera-s161010

Ben dus op zoek naar een Android 8, Octa core met 4GB ram voor een VW Golf 7 (dus met frame).

Hoor het graag :)

[ Voor 4% gewijzigd door n0ss op 31-05-2018 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
n0ss schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:37:
Ben niet zo erg thuis in hardware specifiek voor android radio's en ben er na het lezen van deze topic nog niet over uit.

Kan een van jullie mij vertellen of onderstaande hardware goed is? qua gebruik en eventuele mods/support ?

https://i.imgur.com/pStjmyJ.png

https://www.seicane.com/2...l-rearview-camera-s161010

Ben dus op zoek naar een Android 8, Octa core met 4GB ram.

Hoor het graag :)
ik heb gisteren deze besteld, zodra ik montage heb hoor je het van me

http://xtrons.co.uk/pe98m...olkswagen-seat-skoda.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:22

Pimmuz

Roar

Goedemorgen mensen,

Leuk topic :)

Heb onlangs de Xtron 8inch android 8.0 met knoppen inlaten bouwen in mijn Passat B6 en ben al bezig met de tweede (eerste had dooie pixels). Ongeveer week met plezier gebruik van kunnen maken online via de hotspot van mijn telefoon werkt super.

Tot begin van de week ik ineens geen GPS meer had en tot op heden heb ik nog niet gevonden waar het aan ligt. De GPS info app haalt geen gegevens meer op en een reset/refresh doet ook vrij weinig.

Iemand ook gehad en tips of trucks hiervoor? Zou het vervelend vinden om weer terug te moeten naar die inbouwzaak.

Hoor het graag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:30
@Pimmuz
Je kan via de settings kijken of je uberhaupt GPS-verbinding hebt. Klinkt als een losse kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ja de Android settings bedoel je dan neem ik aan? ja het lijkt in het begin heel kort te werken maar dat kan ook de wifi/hotspot zijn die m'n locatie bepaald.

Ik moet er nog even induiken en anders de leverancier bellen wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:30
@Pimmuz
Wat je ook nog kan proberen is je auto-date/time set uitzetten. Dit was vroeger een glitch bij een joying-unit, echter weet ik niet of xtron dit ook heeft/had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallego88
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-11-2021
Iemand die mij hulp kan bieden. Vanmorgen deed mijn android radio het. Nu flikkert heel me scherm met allemaal strepen...

Als ik de awm 20264 80c 60v vw-1 kabel binnen in eruit haal gaat het scherm uit doe ik hem erin gaat hij weer strepend aan

[ Voor 34% gewijzigd door Gallego88 op 31-05-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
de radio die ik nu heb begind me een beetje tegen te zitten, naast DAB wat gewoon niet fatsoenlijk erop werkt, is de aanwezige muziekplayer ook echt ruk, speelt niet heel zuiver, gaat geregeld zachter en harder spelen. het enige pluspunt wat ie heeft zijn de grote "knoppen" op m'n telefoon gebruik ik VLC, werkt daar prima. maar op de radio toch niet niet. knoppen zijn te klein, zoektocht naar een goede muziekplayer is gestart, mocht er iemand een goede aanrader hebben... het betreft een 7" scherm

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:19
geenwindows schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 20:27:
de radio die ik nu heb begind me een beetje tegen te zitten, naast DAB wat gewoon niet fatsoenlijk erop werkt, is de aanwezige muziekplayer ook echt ruk, speelt niet heel zuiver, gaat geregeld zachter en harder spelen. het enige pluspunt wat ie heeft zijn de grote "knoppen" op m'n telefoon gebruik ik VLC, werkt daar prima. maar op de radio toch niet niet. knoppen zijn te klein, zoektocht naar een goede muziekplayer is gestart, mocht er iemand een goede aanrader hebben... het betreft een 7" scherm
Ik gebruik Poweramp, is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
nielsn schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:39:
[...]
Ik gebruik Poweramp, is het proberen waard.
Ik ga eens kijken of de trail wat is, wel valt me op de ie in 2016 voor het laatst is bijgewerkt.

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

@YoGi_Berra

Mijn vriendin heeft wel iets aan lopen passen met de tijd want die stond nog niet goed en dat vond ze vervelend... wel nu heb ik geen GPS meer dus zal er van het weekends eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halderknots
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-01 23:59
Zojuist bij Androidautoshop een Android Radio en OBDII wifi stekker voor mijn Chrysler PT-Cruiser uit 2005 besteld. Was best goed zoeken want mijn standaard radio heeft ronde hoeken. Uiteindelijk voor deze leverancier gekozen omdat de specs. me aanspraken en dat ik hopelijk iets van ondersteuning krijg bij problemen :S Kon ook een dab+ antenne erbij bestellen maar die gebruikt dan volgens mij de enige aanwezige usb poort aan de achterzijde, dus maar niet gedaan.
Specs: Next generation GX series
• Android 8.0 Oreo
• Octa-core 4GB RAM | 32GB Drive
• DAB+, Spotify, Sygic, youtube and internet radio are preinstalled
• Streamlined perfect-fit design with a beautiful monitor
• Full RCA USB and much more
• Screen mirroring for iPhone and Android
• Built in WIFI (4G LTE is optional)
• Dual channel Canbus (allows steering wheel controls)
• Bluetooth 4.0 for superior streaming and handsfree
• USB / MICROSD / Wireless connections available
Chrysler radio
Ben heel benieuwd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Halderknots op 01-06-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Sinds een week een trotse eigenaar van een Pioneer SPH-DA230DAB.
Ding helemaal geinstalleerd. werkt helemaal top zoals verwacht, de UI is wat aan de trage kant over BT, maar dat ligt meer aan de telefoon. (Sony xperia Z3 compact. V.android 6.0.1)

Wat niet werkt is Youtube. in de pioneer life app zit een streaming video optie, daar kan ik wel alles bekijken wat er trending is op YT, maar niet inloggen, en niet zoeken. Als iemand ervaring heeft om dit wel op een radio unit werkend te krijgen hoor ik dat graag.

Er is nog een china ODB2 lezer onderweg met wifi, nu hoop ik dat ik die wel op de unit kan krijgen met android auto, wat overigens wel gewoon werkt. (versie 2.9)

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
Noenie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:51:
Sinds een week een trotse eigenaar van een Pioneer SPH-DA230DAB.
Ding helemaal geinstalleerd. werkt helemaal top zoals verwacht, de UI is wat aan de trage kant over BT, maar dat ligt meer aan de telefoon. (Sony xperia Z3 compact. V.android 6.0.1)

Wat niet werkt is Youtube. in de pioneer life app zit een streaming video optie, daar kan ik wel alles bekijken wat er trending is op YT, maar niet inloggen, en niet zoeken. Als iemand ervaring heeft om dit wel op een radio unit werkend te krijgen hoor ik dat graag.

Er is nog een china ODB2 lezer onderweg met wifi, nu hoop ik dat ik die wel op de unit kan krijgen met android auto, wat overigens wel gewoon werkt. (versie 2.9)
Dit topic gaat over radio's waar Android staat op geïnstalleerd.
Jou Pioneer heeft een OS dat ontwikkeld is door Pioneer zelf.

"Android Auto" app is nog iets helemaal anders.

Die OBD lezer gaat niet samenwerken met je radio maar wel met je smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 22:59
Iemand al een Xtron of Joying in een Peugeot 307 ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 12:40

player-x

Disruptive by design

Heb zitten zoeken maar kan niks uitvinden, lijkt wel of er nergens over gesproken wordt in reviews, maar nemen deze units ook functies over van ingebouwde fabrieksradio's om de onboard computer te bedienen.

Mijn radio heeft 3 knoppen om functies te selecteren, plus 4+1 cursors en OK knoppen, kan je deze knoppen simuleren op deze units?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sQj35za1tmW402KFS1cKyWNd/full.jpg

Ik heb wel in een filmpje gezien dat er melding van de auto worden weergegeven, maar nergens iets gelezen over het overnemen van de knoppen, niet dat mijn computer zoveel functies en informatie heeft en geeft, maar toch.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 12:31
Heeft er iemand ervaring met het programmeren van de stuurwielbediening? Ik zie op YouTube dat er veel geprogrammeerd kan worden, zoals volume en het skippen van tracks. Maar op het stuur van mijn Nissan Note heb ik ook een info knop voor de boordcomputer (verbruik, km stand enz.) is het met een Android radio mogelijk om ook die functie te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:22

breinonline

Are you afraid to be known?

In principe wel. Bij mijn stuur (Toyota) kan ik een kant aanpassen, andere (o.a. temperatuur hoger/lager) niet.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaize
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-12-2024
Hallo,
Ik heb deze joying radio gekocht.
https://www.joyingauto.eu...-screen-audio-system.html

Nu wil ik apps erop zetten bv YouTube.
Maar ik kan geen enkele app installeren
Hij zegt dat het apparaat niet compatibel is met die versie
De radio heeft android 8.0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
thaize schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 23:22:
Hallo,
Ik heb deze joying radio gekocht.
https://www.joyingauto.eu...-screen-audio-system.html

Nu wil ik apps erop zetten bv YouTube.
Maar ik kan geen enkele app installeren
Hij zegt dat het apparaat niet compatibel is met die versie
De radio heeft android 8.0.0
Bij mij geen probleem, heb dit bij mij dit weekend op dezelfde radio gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 12:12
Mijn Joying radio (JY-VO130P2) maakt niet automatisch verbinding met de WIFI hotspot op mijn telefoon of die van mijn vrouw (iPhone 6 en SE).
Ik heb de hotspot altijd aan staan en als ik de auto start en de radio gaat aan zou hij automatisch connectie moeten maken. Dat lukt dus niet.
Ik moet dan handmatig op de unit wifi aan- en uitzetten. Dan pas lukt het.
Als ik alleen op de telefoon wifi aan/uit of persoonlijke hotspot aan/uit zet wordt er ook geen verbinding gemaakt.

Lastig.
Ik zou het fijn vinden als er zonder handmatig gedoe meteen een wifi verbinding gemaakt zou worden.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:03
Heb een Xtrons met HDMI uit. Nu is dat natuurlijk 1280x800 of 1920x1080.
Ik heb echter ook een 7" touchscreen met 1024x600 (zelfde resolutie als de monitor van de Xtrons zelf) en als ik deze aansluit mis ik rechts dus wat beeld. Touch werkt perfect.

Zou het mogelijk zijn de output van de HDMI te veranderen naar 1024x600 zonder het ding te rooten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
fweijers schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:59:
Mijn Joying radio (JY-VO130P2) maakt niet automatisch verbinding met de WIFI hotspot op mijn telefoon of die van mijn vrouw (iPhone 6 en SE).
Ik heb de hotspot altijd aan staan en als ik de auto start en de radio gaat aan zou hij automatisch connectie moeten maken. Dat lukt dus niet.
Ik moet dan handmatig op de unit wifi aan- en uitzetten. Dan pas lukt het.
Als ik alleen op de telefoon wifi aan/uit of persoonlijke hotspot aan/uit zet wordt er ook geen verbinding gemaakt.

Lastig.
Ik zou het fijn vinden als er zonder handmatig gedoe meteen een wifi verbinding gemaakt zou worden.

Weet iemand een oplossing?
Dit is bij mij ook. Maar dit is meer een restrictie op de iPhone dan op de joying unit.
Wanneer ik mijn joying unit thuis binnen aanzet pikt hij automatisch het wifi-signaal van binnen op.
Wanneer de iPhone als hotspot gebruikt wordt moet je dit inderdaad iedere keer opnieuw selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fweijers
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 12:12
Timpieturner schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Dit is bij mij ook. Maar dit is meer een restrictie op de iPhone dan op de joying unit.
Wanneer ik mijn joying unit thuis binnen aanzet pikt hij automatisch het wifi-signaal van binnen op.
Wanneer de iPhone als hotspot gebruikt wordt moet je dit inderdaad iedere keer opnieuw selecteren.
Kan dit opgelost worden op de iPhone?
Zo niet,
Zou als alternatief het met Bluetooth, of als last resort met een kabeltje (dus een USB verbinding tussen de head unit en telefoon) opgelost kunnen worden of heb je dan hetzelfde euvel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaize
Ik heb nieuwe software gekregen straks proberen
Iemand enige idee tot hoeveel GB SD kaartje het apparaat ondersteunt?
Timpieturner schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:27:
[...]

Bij mij geen probleem, heb dit bij mij dit weekend op dezelfde radio gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
thaize schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:05:
Ik heb nieuwe software gekregen straks proberen
Iemand enige idee tot hoeveel GB SD kaartje het apparaat ondersteunt?

[...]
SD en USB-flashdrives tot 64GB
Hard-discs tot 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
fweijers schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 13:12:
[...]

Kan dit opgelost worden op de iPhone?
Zo niet,
Zou als alternatief het met Bluetooth, of als last resort met een kabeltje (dus een USB verbinding tussen de head unit en telefoon) opgelost kunnen worden of heb je dan hetzelfde euvel?
Denk dat dit beschermd is vanuit Apple. Weet niet of de android unit internet over bluetooth ondersteunt.
Via usb denk ik dan weer wel omdat je ook met een usb-dongle kunt internetten.

Test het eens uit zou ik zeggen :)
Maar dan is de vraag natuurlijk, wat kost je meer werk, iedere keer je telefoon inpluggen of even wifi aan en uit zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thaize
Timpieturner schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 15:42:
[...]

SD en USB-flashdrives tot 64GB
Hard-discs tot 500GB
Oké dan dankjewel dan weet ik dat.
Weet je misschien ook of je een app of functie ergens kan kiezen waarmee die opstart.
Als ik de auto aanzet start die met FM radio.
Ik zou eigenlijk willen dat die met Deezer start .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 12:40

player-x

Disruptive by design

Stel mijn vraag nog eens, maar kan iemand mij vertellen of ook functies van de oude unit over nemen?
player-x schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:35:
Heb zitten zoeken maar kan niks uitvinden, lijkt wel of er nergens over gesproken wordt in reviews, maar nemen deze units ook functies over van ingebouwde fabrieksradio's om de onboard computer te bedienen.

Mijn radio heeft 3 knoppen om functies te selecteren, plus 4+1 cursors en OK knoppen, kan je deze knoppen simuleren op deze units?

[afbeelding]

Ik heb wel in een filmpje gezien dat er melding van de auto worden weergegeven, maar nergens iets gelezen over het overnemen van de knoppen, niet dat mijn computer zoveel functies en informatie heeft en geeft, maar toch.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
thaize schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:15:
[...]

Oké dan dankjewel dan weet ik dat.
Weet je misschien ook of je een app of functie ergens kan kiezen waarmee die opstart.
Als ik de auto aanzet start die met FM radio.
Ik zou eigenlijk willen dat die met Deezer start .
Volgens mij kun je dit aanpassen in de instellingen, weet dit niet 100% zeker, ik geloof van wel.
Loop gewoon even de instellingen na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
player-x schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 18:36:
Stel mijn vraag nog eens, maar kan iemand mij vertellen of ook functies van de oude unit over nemen?

[...]
Volgens mij kan dit niet. Ik ben nog nergens een functie tegen gekomen om andere knoppen te programmeren dan bijv die van je stuurbediening.

[ Voor 29% gewijzigd door Timpieturner op 07-06-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guultje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-07 17:09
Goedemiddag allen,

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor mijn Audi A3 (2009) zoek ik een mooi radiootje en ik hoop dat jullie mij hier een beetje bij kunnen helpen.
Op dit moment is er al een DAB antenne, GPS ontvanger en microfoon keurig weggewerkt aanwezig.
Zijn er systemen waar ik deze gewoon kan gebruiken?
Verder heb ik een aantal eisen:

* minimaal Android 7
* WiFi
* DAB+
* Can Bus

Uiteraard moet de unit een aantal jaartjes mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaize
Ik heb een nieuw probleem met de 1 DIN 7 inch joying radio met px5 octa core.

Me volume harder knopje op het scherm deed het 2 dagen goed vanochtend ook nog en wil naar huis rijden na het werk en de volume hoger knop op het scherm doet het soms wel en soms niet.
Iemand hier eerder last van gehad toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yoshmite
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 22:59
Iemand al een joying of xtron ingebouwd in een Peugeot 307?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08 10:44
Halderknots schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:20:
Zojuist bij Androidautoshop een Android Radio en OBDII wifi stekker voor mijn Chrysler PT-Cruiser uit 2005 besteld. Was best goed zoeken want mijn standaard radio heeft ronde hoeken. Uiteindelijk voor deze leverancier gekozen omdat de specs. me aanspraken en dat ik hopelijk iets van ondersteuning krijg bij problemen :S Kon ook een dab+ antenne erbij bestellen maar die gebruikt dan volgens mij de enige aanwezige usb poort aan de achterzijde, dus maar niet gedaan.
Specs: Next generation GX series
• Android 8.0 Oreo
• Octa-core 4GB RAM | 32GB Drive
• DAB+, Spotify, Sygic, youtube and internet radio are preinstalled
• Streamlined perfect-fit design with a beautiful monitor
• Full RCA USB and much more
• Screen mirroring for iPhone and Android
• Built in WIFI (4G LTE is optional)
• Dual channel Canbus (allows steering wheel controls)
• Bluetooth 4.0 for superior streaming and handsfree
• USB / MICROSD / Wireless connections available
Chrysler radio
Ben heel benieuwd :)
Hoe staat jou bestelling er voor? Mijn bestelling bij dezelfde shop, staat al 2 dagen op: ''Processing in progress''

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halderknots
Grappig dat je dat schrijft. Heb nog geen 10 minuten geleden contact opgenomen met de webshop om te vragen wat de status van mijn order was. Dit was hun antwoord: "Hi, its being prepared and shipped today. But we had a delay because manufacturer had a delayed production of android 8.0
We are sorry for this, but its being shipped asap.
Kind Regards
The Androidautoshop team"
Ze reageerden zeer snel, dat gaf wel weer een goed gevoel :S
Nog even afwachten dus.
robvandenhoogen schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:59:
[...]

Hoe staat jou bestelling er voor? Mijn bestelling bij dezelfde shop, staat al 2 dagen op: ''Processing in progress''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Halderknots schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:04:
Grappig dat je dat schrijft. Heb nog geen 10 minuten geleden contact opgenomen met de webshop om te vragen wat de status van mijn order was. Dit was hun antwoord: "Hi, its being prepared and shipped today. But we had a delay because manufacturer had a delayed production of android 8.0
We are sorry for this, but its being shipped asap.
Kind Regards
The Androidautoshop team"
Ze reageerden zeer snel, dat gaf wel weer een goed gevoel :S
Nog even afwachten dus.

[...]
Ah was al van plan zelf contact op te nemen, maar zal hier nog maar even mee wachten.

Ben benieuwd, heb zelf deze besteld:

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
Guultje schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 13:30:
Goedemiddag allen,

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor mijn Audi A3 (2009) zoek ik een mooi radiootje en ik hoop dat jullie mij hier een beetje bij kunnen helpen.
Op dit moment is er al een DAB antenne, GPS ontvanger en microfoon keurig weggewerkt aanwezig.
Zijn er systemen waar ik deze gewoon kan gebruiken?
Verder heb ik een aantal eisen:

* minimaal Android 7
* WiFi
* DAB+
* Can Bus

Uiteraard moet de unit een aantal jaartjes mee kunnen.
Heb je 1 din of 2 din?
Als je 2 din hebt; Xtrons heeft mooie radio's met Android 8.0 die hard gelijken op de rns-e.

Ikzelf heb ook dat model besteld maar moet hem nog inbouwen.
Kwalitatief ziet er het alleszins wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
Ik heb een Xtrons PE98MTVPL

USBda01 dab+ antenne

Op de 1 of andere manier krijg ik maar heel marginaal kanalen als ik zoek, ik ben ook al meerdere keren op compleet andere plekken gaan staan met de auto, maar blijf maar dezelfde 11 houden,

Hier zitten geen bekende bij zoals:

Radio 538
Qmusic
Slam FM
Veronica
radio 1,2,3,4 of 5

Ik zie wel 5 bar signaal

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
lampie1979 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:33:
Zoooo besteld. Gaat op een 3.2 4Motion V6 Passat variant.

Passat Rear handle camera.
Xtron PB78MTVP
Externe Mic
ODB2 plug

We gaan het meemaken! Zeer benieuwd naar de unit.
Heb je hem nou al? Ben erg benieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:57
robvandenhoogen schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Ah was al van plan zelf contact op te nemen, maar zal hier nog maar even mee wachten.

Ben benieuwd, heb zelf deze besteld:
AH!! Ben zeer benieuwd hoe de DSP klinkt in jou Head Unit.

Ik heb ook contact gehad met AndroidAutoShop om te vragen wat het nou eigenlijk voor Head Units zijn. Er zijn namelijk maar een paar fabrikanten en vele resellers. Dat is belangrijk voor het updaten van de MCU, daar deze nogal wat bugs kunnen bevatten.

Zoals het lijkt hebben ze 2 belangrijke typen, een FX8 en XV8 (jouw model). Aan de gebruikers interface en foto's van de achterkant, lijken de XV8 modellen van origine Xtrons modellen te zijn maar volgens AndroidAutoShop zijn ze van Witson. De FX8 modellen zijn van Dasaita.

Persoonlijk vind ik de minimalistische Launcher van de Dasaita (FX8) UI van er mooier uitzien dan die van Xtrons. De vertegenwoordiger van AndroidAutoShop verzekerde mij dat al hun modellen zijn voorzien van hun eigen getweakte ROM en dat er meerdere launchers in zitten. Dat kan jij zo meteen ervaren. Op een later tijdstip zullen ze de ROMs releasen.

Wat ik ook graag wil weten (als je em eenmaal hebt en ingebouwd) wat de cold- en warm boot tijden zijn. De MCUs van Dasaita staan bekend om hun instant boot instellingen. Afwachten of een XV8 dat ook heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Ben daar zelf ook heel benieuwd naar. Maar dan moet eerst de order verder door gezet worden... Hoop maandag / dinsdag wat meer te weten over de levertijd.

Heb nu een single din pioneertje dus er op vooruit gaan zal wel lukken. :)

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

Raziel schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 07:36:
[...]

Heb je hem nou al? Ben erg benieuwd namelijk!
Yes hebb de unit binnen. ODB2 is ook binnen. Wacht nog op de camera en oja, tijd om het uit te pakken en in te bouwen...

Maak foto's zodra ik er aan begin.

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
DragonFly schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 13:45:
[...]

AH!! Ben zeer benieuwd hoe de DSP klinkt in jou Head Unit.

Ik heb ook contact gehad met AndroidAutoShop om te vragen wat het nou eigenlijk voor Head Units zijn. Er zijn namelijk maar een paar fabrikanten en vele resellers. Dat is belangrijk voor het updaten van de MCU, daar deze nogal wat bugs kunnen bevatten.

Zoals het lijkt hebben ze 2 belangrijke typen, een FX8 en XV8 (jouw model). Aan de gebruikers interface en foto's van de achterkant, lijken de XV8 modellen van origine Xtrons modellen te zijn maar volgens AndroidAutoShop zijn ze van Witson. De FX8 modellen zijn van Dasaita.

Persoonlijk vind ik de minimalistische Launcher van de Dasaita (FX8) UI van er mooier uitzien dan die van Xtrons. De vertegenwoordiger van AndroidAutoShop verzekerde mij dat al hun modellen zijn voorzien van hun eigen getweakte ROM en dat er meerdere launchers in zitten. Dat kan jij zo meteen ervaren. Op een later tijdstip zullen ze de ROMs releasen.

Wat ik ook graag wil weten (als je em eenmaal hebt en ingebouwd) wat de cold- en warm boot tijden zijn. De MCUs van Dasaita staan bekend om hun instant boot instellingen. Afwachten of een XV8 dat ook heeft
Mag ik vragen waarom jullie bij AndroidAutoShop bestellen ipv rechtstreeks bij bvb xtrons of joying?

Als ik kijk naar een 2 din radio voor een Audi a3 betaal je bij xtrons 309$ en bij androidautoshop 399$.

Je betaald dus bijna 100$ meer voor dezelfde unit..

Ik heb rechtstreeks bij xtrons besteld en kreeg nog eens 15% korting door een kortingscode te gebruiken.

Edit: Jullie spreken ook over een Fx8 en Xv8 modellen. Ik heb geen idee welke bordjes dat dit zijn maar ik weet dat de px5 bordjes heel veel ondersteuning krijgen op xda. En Xtrons bied hun units aan met een px5 bord.
Waarschijnlijk zullen jullie modellen ook een px5 bord zijn maar dat de reseller dat gewoon anders vernoemd.

[ Voor 8% gewijzigd door Asterion op 10-06-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbn_ldp
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 21:40
Ik wil ook een Android set in mijn outlander en denk aan deze https://androidautoshop.c...entertainment-system.html
Bij xtrons zie ik echter geen kant en klare 2din set. Weet iemand of ze die wel hebben?

Zubadan 11,2, 50x170Wp SF, WTW Orcon HRC400, Douche WTW Qblue v6, Wijas POW lcd multi doorstromer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 12:31
Ik dacht er, na lang zoeken en vergelijken, helemaal uit te zijn.
Uit een ander topic begreep ik dat je de stuurwielbediening gewoon opnieuw kunt programmeren wanneer je hem eenmaal hebt aangesloten.
Maar nu zie ik bij deze https://www.joyingauto.eu...system-backup-camera.html radio iets staan over een canbus en een extra adapter.
Ik zag dat Joying canbus decoders gebruikt en dat je gewoon je auto kunt selecteren in een menu. Dan heb je toch helemaal geen extra kabel/adapter nodig?
Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
Lowizi schreef op zondag 10 juni 2018 @ 20:54:
Ik dacht er, na lang zoeken en vergelijken, helemaal uit te zijn.
Uit een ander topic begreep ik dat je de stuurwielbediening gewoon opnieuw kunt programmeren wanneer je hem eenmaal hebt aangesloten.
Maar nu zie ik bij deze https://www.joyingauto.eu...system-backup-camera.html radio iets staan over een canbus en een extra adapter.
Ik zag dat Joying canbus decoders gebruikt en dat je gewoon je auto kunt selecteren in een menu. Dan heb je toch helemaal geen extra kabel/adapter nodig?
Heeft iemand hier misschien ervaring mee?
Als je een merk specifiek model koopt dan werkt stuurbediening out of the box.
Wanneer je een universele koopt zal je waarschijnlijk nog een aantal draden zelf moeten verbinden en dan moeten programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
Asterion schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:06:
[...]
Mag ik vragen waarom jullie bij AndroidAutoShop bestellen ipv rechtstreeks bij bvb xtrons of joying?
Het ligt toch wat genuanceerder.....Ik heb gezegd dat het Xtrons Headunits lijken op basis van de gebruikers interface en plaatjes van de achterkant. Ik persoonlijk, wil een groter scherm wat niet past in mijn dashboard, vandaar dat ik uitkwam op deze. Hoewel die - nogmaals - lijkt op de Xtrons, zegt AndroidAutoShop dat het een Witson is (daar komt je zo achter als je de fabrikantstring in de instellingen heb uitgelezen). Het zou zo maar kunnen want in deze (XV8) zit een DSP en bij Xtrons niet.

Anyway, bij Xtrons komt het gelijkende model zonder DSP op 341 euro en bij AndroidAutoShop met DSP op 331 euro. Tis per apparaat verschillend denk ik.

En inderdaad, het zijn allemaal PX5 bordjes. Dat betekent dat elke PX5 ROM kan flashen die je wil (legio topics op XDA). Het nuance verschil zit vaak in de gebruikte MCU. Daar zitten per fabrikant - niet reseller - nogal verschillen in. Hoewel wordt beweert op XDA dat er veel overeenkomsten zijn in MCU's, dien je heel goed op te passen met het flashen daarvan.

Ander voordeel is dat alle units van AndroidAutoShop voorzien van zijn van getweakte en gerootte ROMS en daar eens ook nog garantie op bieden. Dat wil de gemiddelde tweaker graag! Het is maar de vraag op deze ROMS ook beschikbaar komen voor niet AndroidAutoShop Headunits.

Lang verhaal kort; in mijn geval is het sowieso bij AndroidAutoShop goedkoper en als Tweaker interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
[...]

Als ik kijk naar een 2 din radio voor een Audi a3 betaal je bij xtrons 309$ en bij androidautoshop 399$.

Ik heb rechtstreeks bij xtrons besteld en kreeg nog eens 15% korting door een kortingscode te gebruiken.

Edit: Jullie spreken ook over een Fx8 en Xv8 modellen. Ik heb geen idee welke bordjes dat dit zijn maar ik weet dat de px5 bordjes heel veel ondersteuning krijgen op xda. En Xtrons bied hun units aan met een px5 bord.
Waarschijnlijk zullen jullie modellen ook een px5 bord zijn maar dat de reseller dat gewoon anders vernoemd.
Voor mij is de enigste doorslaggevende factor geweest de DSP.

Edit: Tevens staat mijn order nogsteeds op ''Proces in Processing''
Zojuist een mail verstuurd. Hopelijk sturen ze de radio snel op. (Verwacht een soort gelijk antwoord als Halderknots heeft gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door robvandenhoogen op 11-06-2018 12:44 . Reden: Toevoeging ]

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr3MrsSmith
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:15
Ik heb net een Pumpkin px5 8.0 android binnen met 4gb ram.
Weet iemand hoe dat je netflix kan installeren ? ik denk dat het niet gaat omdat er ergens staat dat het nog steeds china is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr3MrsSmith
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:15
Mr3MrsSmith schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:24:
Ik heb net een Pumpkin px5 8.0 android binnen met 4gb ram.
Weet iemand hoe dat je netflix kan installeren ? ik denk dat het niet gaat omdat er ergens staat dat het nog steeds china is.
Nou het probleem is snel opgelost.

Als je dus vanuit de appstore ziet dat je apparaat niet compatible is heb ik via een apk site de netflix apk geinstalleerd. (waarschijnlijk was het een oude.) Toen kreeg ik de melding dat mijn toestel niet compatible is.

Vervolgens geven zij aan de-instaleer de oude netflix app. en download via hun link de laaste app.
Als je dit doet werkt het wel.

yeeeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Kleine update omtrent me order bij Androidautoshop:
Hi, its being shipped tomorrow, sorry we had a bit of a delay with the DSP units

Kind regards:
The AndroidAutoShop team

@Halderknots Aangezien jij enkele dagen geleden al een vergelijkbaar bericht hebt gehad, Hoe staat het met je order? ;) ben wel eens benieuwd.

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halderknots
robvandenhoogen schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:47:
Kleine update omtrent me order bij Androidautoshop:
Hi, its being shipped tomorrow, sorry we had a bit of a delay with the DSP units

Kind regards:
The AndroidAutoShop team

@Halderknots Aangezien jij enkele dagen geleden al een vergelijkbaar bericht hebt gehad, Hoe staat het met je order? ;) ben wel eens benieuwd.
Ik begin me al zorgen te maken. Er was vrijdag beloofd dat de radio opgestuurd zou worden.
Tot nu toe maken ze de bewering de beste te worden niet echt waar. Ook de shipment in 2 days maken ze niet echt waar. Nog steeds processing in proces. Ik krijg er een beetje naar gevoel bij :S :-(

Edit: Vandaag weer gemaild. Kreeg nu dit als antwoord: Hello. i think its delayed yes. asked manufacturer and they said its under normal production. i think they are delayed a bit sadly. ill ask again in a few hours.
Helaas bij mij nog weinig verandering :'(

Edit: Gisteren opeens iemand van DHL aan de deur geweest met een pakket voor iemand die ik niet ken en waar invoer rechten voor betaald dienden te worden (€ 79,08) Na wat research bij DHL kunnen achterhalen dat de afzender HuiFei Electronics was. Mevrouw Google vertelde dat dit een Androidradio fabrikant was, dus waarschijnlijk zit mijn radio in het pakket. Via ideal bij DHL de kosten betaald en het pakket wordt vandaag bij een servicepoint afgeleverd. Nu ben ik wel benieuwd naar het ophalen want dat moet met een ID-bewijs en mijn naam staat niet op het pakket. Hmm... 8)7 Maar even contact met de AndroidAutoShop opgenomen en die bevestigde dat er van alles fout is gegaan. (mijn postcode was ook niet correct). Ze beloofden een 'partail refund'. Ik heb nog steeds goede hoop :) Ik zie dat jij al een stuk verder bent @robvandenhoogen (y)

[ Voor 44% gewijzigd door Halderknots op 19-06-2018 09:59 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
@Halderknots Ik geef het nog enkele dagen, tot de 7-25 days to arrival in gaat. (overmorgen ochtend..)

Heb ik dan nog geen update, laat ik mn geld terugstorten via paypal. Wel jammer, aangezien je niet veel radio's tegen komt met DSP, Ook bij andere partijen.

Edit: Vanochtend eindelijk een track and trace code gekregen. Nu wachten tot shipment aan komt :D

[ Voor 16% gewijzigd door robvandenhoogen op 13-06-2018 09:11 . Reden: Toevoeging ]

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaize
Is het normaal als je met joying radio belt je alleen via de linker speaker voren het geluid ervan hoort? Heb radio naar Factory settings gezet alles maar krijg het maar niet verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
Is er trouwens iemand die weet hoe je het volume van de gps app kan verhogen zonder het algemene volume mee te verhogen?

Ik heb dit probleem bij Waze en Here WeGo.
Mijn volume staat op 1 wat voor mij eigenlijk meer of voldoende is maar daar zit dus ook het geluid van de navigatie app bij, en dat hoor je dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Bij mij zit in het car settings menu een aparte slider om die twee ten opzichte van elkaar te wijzigen volgens mij. Daarnaast, als de navigatie in waze wat zegt en ik druk direct daarna (of tijdens) op de volume + of - toetsen dan wordt het navigatievolume aangepast.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Asterion schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 19:12:
Is er trouwens iemand die weet hoe je het volume van de gps app kan verhogen zonder het algemene volume mee te verhogen?

Ik heb dit probleem bij Waze en Here WeGo.
Mijn volume staat op 1 wat voor mij eigenlijk meer of voldoende is maar daar zit dus ook het geluid van de navigatie app bij, en dat hoor je dus niet.
Je kan in de settings het volume per app/categorie instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
robvandenhoogen schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:55:
@Halderknots Ik geef het nog enkele dagen, tot de 7-25 days to arrival in gaat. (overmorgen ochtend..)

Heb ik dan nog geen update, laat ik mn geld terugstorten via paypal. Wel jammer, aangezien je niet veel radio's tegen komt met DSP, Ook bij andere partijen.
D'r is nogal wat beroering ontstaan in dit XDA topic over het wel of niet aanwezig zijn van een DSP board in de AndroidAutoShop units en het rechtvaardigen van de meerwaarde in verhouding tot het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
DragonFly schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:57:
[...]

D'r is nogal wat beroering ontstaan in dit XDA topic over het wel of niet aanwezig zijn van een DSP board in de AndroidAutoShop units en het rechtvaardigen van de meerwaarde in verhouding tot het prijsverschil.
Tnx voor de link. Mijn unit is inmiddels onderweg naar me toe. verwacht hem maandag in huis.
Dat de DSP niet vergelijkbaar was met een los apparaat had ik al in gedachten genomen. maar de foto's op XDA lijkt me de chip toch echt aanwezig. Zal hem maandag / dinsdag eens inbouwen en testen, dan zijn we er snel genoeg achter ;)

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
Timpieturner schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:25:
[...]

Je kan in de settings het volume per app/categorie instellen.
Ik heb het volume kunnen instellen maar jammer genoeg is dit nog te stil.

Als ik navigon probeer dan is het volume wel iets hoger en duidelijker verstaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Asterion schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:47:
[...]

Ik heb het volume kunnen instellen maar jammer genoeg is dit nog te stil.

Als ik navigon probeer dan is het volume wel iets hoger en duidelijker verstaanbaar.
Kan dit trouwens ook niet in-app geregeld worden? Ik meen mij te herinneren dat je dit vaak ook in de app zelf kunt regelen hoe hard je de aanwijzingen door krijgt.
Ik gebruik zelf mijn navigatie altijd zonder spraak, daarom weet ik het niet heel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:08
Ik heb een joying unit besteld na lang wikken en wegen, de auto blijft nog een tijdje dus kan er wel 1 plaatsen... ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Just checked the prices:

Xtrons: 399$ without DSP, without shipping: http://xtrons.com/pb78aa3...t-for-audi-a3-s3-rs3.html

AndroidAutoShop: 399$ including DSP and Shipping.

And you get pre-rooted android which is created by Hal9K especially for AndroidAutoshop. so its not just some chinese crappy software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macboe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04 10:30
Is er iemand die ervaring heeft met een radio zoals deze?

https://www.ebay.com/itm/...03bfa3:g:7v8AAOSw4ltauMD2

Kan er bijvoorbeeld Kodi op geinstalleerd worden?

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
Macboe schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:49:
Is er iemand die ervaring heeft met een radio zoals deze?

https://www.ebay.com/itm/...03bfa3:g:7v8AAOSw4ltauMD2

Kan er bijvoorbeeld Kodi op geinstalleerd worden?
DDR 1G = niet kopen

En zo'n beetje elke Android Head Unit kan Kodi draaien. De vraag is alleen waarom wil je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:24
Ik wil nu net een radio bestellen bij androidautoshop.
Maar nu kan ik kiezen tussen international shipping en EU Tax free shipping.
Beide blijken evenveel te kosten.
Iemand enig idee wat het handigste is?

Als ik het daar begrijp hoef je geen importkosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal.

Ik wil graag een radio kopen voor in mijn Toyota Aygo.

Hebben jullie daarvoor aanraders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Macboe
Zojuist een Joying op de kop getikt, prima geluid. Maar voor de echte audiofielen laten liggen. Want de bass bij deze radio tov een pioneer is 1/10e.

Daar waar ik voorheen flinke raam flex had, en trillende stoelen is het nu alleen gehoorsmatig.

Zelfs met de woofer op 10 is de bass matig. Jammer maar goed had het wel verwacht het is geen Kenwood, Pioneer, Alpine, de rest is prima, de tonen zijn helder. Als ik deze een cijfer moet geven geef ik het geluid een 7.

[ Voor 62% gewijzigd door Macboe op 18-06-2018 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Heb mijn PX5 met DSP vrijdag binnen gekregen. Heb wel nog 60,- import kosten moeten dokken :s
Besteld bij androidautoshop.com

Contact met shop is altijd een antwoord binnen 24 uur. Echter heeft het wel 5 dagen geduurd voordat ze de unit opstuurden.

Zat stevig verpakt, meer meer als voldoende kabels er bij.

Had de unit eerst aangesloten met de Canbus kabel. Echter viel mijn unit hierdoor na 10 minuten uit.
als deze uitgevallen is is deze ook niet meer aan te zetten. Je moet dan eerst de sleutels 1 minuut van het contact halen. hiernaar gaat hij weer 10 minuten aan.

Hier op volgend het zooitje maar eens aangesloten met de andere mee geleverde kabel, Dit geeft beter resultaat. De unit blijft nu netjes aan tijdens het rijden, Alleen schakelt deze direct uit wanneer de sleutel uit het contact gehaald word. Hierdoor heb ik elke keer een long boot. (+- 10 / 15 seconden)

Na even gespeeld te hebben met het systeem kan ik zeggen dat de DSP zijn werk goed doet. Radio geeft prima geluid af, en na een beetje gespeeld te hebben met de equalizer werd het alleen maar beter.
Aan opties heb je niets te kort op deze radio's.
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/eStczd
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/fxaUCy

Zit momenteel dus nog met wat probleempjes, wellicht dat jullie nog wat tips hebben,

#Unit valt direct uit als je de auto van het contact haalt.
#Wifi lijkt zichzelf soms uit te schakelen
#Unit blijft niet aan bij gebruik canbus kabel. (al is dit geen must, gebruik zonder canbus is geen probleem voor mij)

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
robvandenhoogen schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:37:
Heb mijn PX5 met DSP vrijdag binnen gekregen. Heb wel nog 60,- import kosten moeten dokken :s
Besteld bij androidautoshop.com

#Unit valt direct uit als je de auto van het contact haalt.
#Wifi lijkt zichzelf soms uit te schakelen
#Unit blijft niet aan bij gebruik canbus kabel. (al is dit geen must, gebruik zonder canbus is geen probleem voor mij)
Oh, da's een tegenvallertje. Nooit bij stilgestaan maar het blijkt dus dat Noorwegen geen EU lidstaat is :-(

Ik zou eerst eens kijken wat wat unit je nu hebt door te kijken naar je MCU string in de instellingen. Dit gedeelte bepaalt je goede I/O werking tussen Android en je auto en dien je dus apart met de image van de juiste fabrikant te updaten/flashen.

De MCU instellingen staan ook helemaal los van Android en je vindt er als het goed is een aparte App voor. In deze app kan je dus ook de juiste canbus instellen en o.a. de sleeptime instellen (die staat misschien op always off). Trouwens, een cold boot van 10-15 sec is helemaal niet verkeerd hoor maar er moet ergens een instelling in staan dat ie na een cold boot vervolgens standby blijft.

Als je weet wat voor unit je hebt, kan je kijken in XDA fora of er meer mensen last hebben van het uitvallen van Wifi en of daar een fix voor is (ben wel zoiets tegen gekomen maar weet niet meer wat voor unit dat was).

P.S:
  • Er werd mij door AndroidAutoShop verteld dat er meerder launchers in hun ROM zitten. Kan je kijken of dat ook zou is.
  • Mocht de DSP niet afdoende zijn, kan je ook nog Viper4Android gebruiken. Aangezien ze die er standaard bijleveren in hun gerootte ROM. Viper4Android geeft op mijn huidige unit verbluffende geluidsresultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
@DragonFly
Androidautoshop zit gevestigd in noorwegen, echter is mijn pakje gewoon uit Hongkong verstuurd ;)

Ik ben nog niet de meerdere launchers tegen gekomen, echter kun je deze downloaden uit de play store natuurlijk.

DSP klinkt voor mij echt super, al helemaal als ik het vergelijk met mijn oude Pioneer. Geluid is veel scherper en strakker op de een of andere manier. moet nog wat spelen met de EQ voor een betere afstelling.

Ik ga eens achter die MCU strings aan, Het liefst heb ik de radio natuurlijk werkend met Canbus ondersteuning. (Momenteel aangesloten zonder canbus support) Al zou ik er ook genoegen mee nemen, als het werkt zonder canbus, met sleep. (inplaats van het uitvallen bij uitdraaien contact(Geen shutdown message) )

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Nu online
Timpieturner schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 08:48:
[...]

Kan dit trouwens ook niet in-app geregeld worden? Ik meen mij te herinneren dat je dit vaak ook in de app zelf kunt regelen hoe hard je de aanwijzingen door krijgt.
Ik gebruik zelf mijn navigatie altijd zonder spraak, daarom weet ik het niet heel zeker.
in-app is er ook een volume instelling maar dat staat ook op het maximum volume.

Iets anders kan ik niet direct vinden om het volume hoger te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
DragonFly schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:26:
[...]

Oh, da's een tegenvallertje. Nooit bij stilgestaan maar het blijkt dus dat Noorwegen geen EU lidstaat is :-(

Ik zou eerst eens kijken wat wat unit je nu hebt door te kijken naar je MCU string in de instellingen. Dit gedeelte bepaalt je goede I/O werking tussen Android en je auto en dien je dus apart met de image van de juiste fabrikant te updaten/flashen.

De MCU instellingen staan ook helemaal los van Android en je vindt er als het goed is een aparte App voor. In deze app kan je dus ook de juiste canbus instellen en o.a. de sleeptime instellen (die staat misschien op always off). Trouwens, een cold boot van 10-15 sec is helemaal niet verkeerd hoor maar er moet ergens een instelling in staan dat ie na een cold boot vervolgens standby blijft.

Als je weet wat voor unit je hebt, kan je kijken in XDA fora of er meer mensen last hebben van het uitvallen van Wifi en of daar een fix voor is (ben wel zoiets tegen gekomen maar weet niet meer wat voor unit dat was).

P.S:
  • Er werd mij door AndroidAutoShop verteld dat er meerder launchers in hun ROM zitten. Kan je kijken of dat ook zou is.
  • Mocht de DSP niet afdoende zijn, kan je ook nog Viper4Android gebruiken. Aangezien ze die er standaard bijleveren in hun gerootte ROM. Viper4Android geeft op mijn huidige unit verbluffende geluidsresultaten
Nog even gekeken, er zijn inderdaad 3 launchers aanwezig. staat standaard op launcher 3. (de andere niet getest, deze bevalt me)

Over de MCU, Op XDA kom ik alleen oudere versie's tegen. Mijn huidige MCU is als volgt: MTCE_GS_V2.84_3 (May 2 2018 09:46:21)
GS is dan dus de fabrikant van het apparaat, wat dus weer bekend staat als XTRON.

net nog wat gespeeld met Canbus settings OFF >> Shutdown delay when ACC OFF naar 30 seconden gezet, Echter schakelt unit nogsteeds direct uit bij uitzetten contact. Heb hier ook een video voor gemaakt.https://youtu.be/JY-qFw6WBS0

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Niet online
robvandenhoogen schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:44:
@DragonFly
Androidautoshop zit gevestigd in noorwegen, echter is mijn pakje gewoon uit Hongkong verstuurd ;)

Ik ben nog niet de meerdere launchers tegen gekomen, echter kun je deze downloaden uit de play store natuurlijk.

DSP klinkt voor mij echt super, al helemaal als ik het vergelijk met mijn oude Pioneer. Geluid is veel scherper en strakker op de een of andere manier. moet nog wat spelen met de EQ voor een betere afstelling.

Ik ga eens achter die MCU strings aan, Het liefst heb ik de radio natuurlijk werkend met Canbus ondersteuning. (Momenteel aangesloten zonder canbus support) Al zou ik er ook genoegen mee nemen, als het werkt zonder canbus, met sleep. (inplaats van het uitvallen bij uitdraaien contact(Geen shutdown message) )
`

Kijk eens naar je geschakelde en canbus draad. Zitten die wel goed? Dus permanent (canbus) en geschakelde plus van de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
markdevries53 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:56:
[...]
`

Kijk eens naar je geschakelde en canbus draad. Zitten die wel goed? Dus permanent (canbus) en geschakelde plus van de auto
Note: ik heb de unit momenteel zonder canbus cable aangesloten. Aangezien deze nog meer problemen gaf.

ECC timer staat op 30 seconden, en Canbus selected staat op None. (had gelezen dat dit ook nog eens problemen kon maken)

Ik kan morgen avond wel eens wat foto's maken van de bekabeling. Vanavond sporten etc.

Maar als ik je goed begrijp, probeer je te zeggen dat mijn radio zijn constante voeding mist? en dus alleen voeding krijgt door het contact. Ik moet dan dus een constante 12V verbinden aan een van de draden van de radio, waar nu geschakelde 12V op staat.

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Niet online
Je zou eens moeten meten welke spanningen je krijgt op welke draad. De gele draad is de permanente (denk canbus geschakeld) en de rode (geschakelde draad). Wil je eens meten welke spanningen je meet (bij de originele bekabeling. De canbus draad kan rare spanningen weergeven.

Hierna zal je eens moeten meten na het canbus adapter, deze zal je 'lage spanningen' om moeten zetten naar 12v/ 13.8v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
robvandenhoogen schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:44:
@DragonFly
Mja, Noorwegen, Honkong het maakt niet uit. Ook al zou het uit Noorwegen (geen EU lidstaat) zijn verstuurd, had je alsnog kunnen dokken.

Maar.....je zou eens aan andere users in dit topic kunnen vragen die ook iets hebben besteld bij Androidautoshop en of die ook extra hebben moeten betalen. Is dat niet zo dan zou ik gewoon die 60 euro terug vragen. Je doet immers zaken met een bedrijf uit Noorwegen, niet met iemand uit Honkong waarvan je zeker weet dat je import moet betalen.

En inderdaad zoas markdevries53 als zei, je zou zomaar contante spanning kunnen missen. Hoewel het ISO stekkers zijn waarvan de bedrading per standaard goed van zou moeten zitten, is het bij VW misschien net even anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
@markweb4871 @DragonFly Bedankt voor jullie snelle reacties.

Die import kosten lig ik niet wakker van, ze hebben de waarde van het pakket dan te hoog gemaakt. (enigzins goed)

Zojuist nog contact gehad met Androidautoshop, zij melden het volgende:
Ok. acc setting is not the problem.

looks like acc connector behind the radio might be plugged inn.

On the iso connector, there is a small black connector with 2 cables, 1 red and 1 pink. disconnect this.

Usually this problem occurs when RED and YELLOW wire are not properly connected or they are switched.

Yellow +12v needs constant power.

Red should never have power since this unit has CANBUS

BLACK is ground cable.

you can also send me pictures of the original connector and ill check what can be done.

this will be an easy fix just so you know.

Kind Regards
The Androidautoshop team

Ik ga morgen avond verder knutselen met al jullie tips, en hoop dat het hiermee lukt.
Koppel het nog wel terug hier op het forum. Alvast bedankt iedereen voor de hulp en info!

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macboe
@robvandenhoogen De handleiding zegt dat rood op ACC moet. Dit werkte bij mijn VW Lupo niet. Toen ging het scherm aan en uit. Dus, als je geel op de 12v (rood dik VW) zet. En de rode helemaal niet aansluit schakel de radio via CANBUS net zoals een originele VW radio? Vervelende is dat je iedere keer die hele radio moet syncen als je 12v er afhaalt.

Wat doet de radio als je de powerbutton inhoudt? Ik hoor de versterker uitgaan. Maar als ik de radio powerbutton aanraak is die in 2 sec weer aan. Lijkt me eerder een slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Macboe schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:02:
@robvandenhoogen De handleiding zegt dat rood op ACC moet. Dit werkte bij mijn VW Lupo niet. Toen ging het scherm aan en uit. Dus, als je geel op de 12v (rood dik VW) zet. En de rode helemaal niet aansluit schakel de radio via CANBUS net zoals een originele VW radio? Vervelende is dat je iedere keer die hele radio moet syncen als je 12v er afhaalt.

Wat doet de radio als je de powerbutton inhoudt? Ik hoor de versterker uitgaan. Maar als ik de radio powerbutton aanraak is die in 2 sec weer aan. Lijkt me eerder een slaapstand.
Als ik nu de pwr button in houd dan schakelt hij uit. En hiernaar start deze op als cold boot.

Als ik de kabel met canbus pak, dan gaat de unit aan, en schakelt zichzelf automatisch uit na 10 minuten. Krijg hem dan ook niet meer aan.

Als ik dus de dikke rode omruil met de dunne rode op de canbus cable zou het dus goed moeten zijn? Kreeg er geen handleiding bij :p

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macboe
@robvandenhoogen Als ik de kabel met canbus pak, dan gaat de unit aan, en schakelt zichzelf automatisch uit na 10 minuten. Krijg hem dan ook niet meer aan.

Ik heb precies het zelfde. Hoelang houdt je de power button in hij gaat hier in slaap lijkt het. Of is het een setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Macboe schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:06:
@robvandenhoogen Als ik de kabel met canbus pak, dan gaat de unit aan, en schakelt zichzelf automatisch uit na 10 minuten. Krijg hem dan ook niet meer aan.

Ik heb precies het zelfde. Hoelang houdt je de power button in hij gaat hier in slaap lijkt het. Of is het een setting?
Met canbus gaat hij dus automatish uit.

Maar zodner de canbus kabel en als ik de knop 2 tot 3 seconden in houd staat er op t scherm uitschakelen. Dat duurt dan weer 3 a 4 seconden

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macboe
Ik heb een Joying met Intel chip Android 6.0.1, als ik de powerbutton inhoudt staat er niks hoor ik de amp uitschakelen en gaat het scherm uit. Raak ik de powerbutton aan.. dan gaat de radio direct aan.

Lijkt niet echt uit te zijn, via drag down menu -> Shutdown, hetzelfde effect. Er staat dan Shutdown machine? Klik ik ja is die uit, inschakelen duurt weer 2 sec. Wil zekerweten dat de radio uit is.

[ Voor 5% gewijzigd door Macboe op 19-06-2018 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macboe
Heeft iemand al meer van die schermvoetjes gebroken gehad? Bij mij brak de eerste al na 3e keer verwijderen en ik ben niet echt lomp.. zijn deze nieuw te koop/bestellen? Waar en wat kost dit? Het is wel slechte kwaliteit.. is het mogelijk om het schem aan de din te schroeven zonder al de plastic klemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macboe
Middels een app gelukt om de radio wel uit te zetten. Dat gezegd te hebben, het inschakelen lukt bij mij alleen nadat ik eerst reset druk, en dan de power knop. Hier wil ik toch wat anders op vinden, als iemand nog iets weet dan verneem ik dit graag!

Na reboot is de touch piep terug.. en en EQ gereset op de Sub setting na....

Weet iemand of het piepje een mp3 ofzo is die van een locatie gedelete kan worden. Ding gaat hard als f*kc

Wensen:
Ik heb de volgende config. wensen:
Scherm op dim na 10 minuten geen aanraking
Unit shutdown na 15 minuten bij inactief (geen muziek etc.)
Bass Boost optie, want die is echt laag

Deze opties kan ik niet vinden het het menu.

[ Voor 89% gewijzigd door Macboe op 19-06-2018 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Macboe schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:16:
Ik heb een Joying met Intel chip Android 6.0.1, als ik de powerbutton inhoudt staat er niks hoor ik de amp uitschakelen en gaat het scherm uit. Raak ik de powerbutton aan.. dan gaat de radio direct aan.

Lijkt niet echt uit te zijn, via drag down menu -> Shutdown, hetzelfde effect. Er staat dan Shutdown machine? Klik ik ja is die uit, inschakelen duurt weer 2 sec. Wil zekerweten dat de radio uit is.
Welk model heb je van Joying?
Heb je een foto / link?

En wat bedoel je met scherm voetjes

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
Halderknots schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:51:
[...]

Ik begin me al zorgen te maken. Er was vrijdag beloofd dat de radio opgestuurd zou worden.
Tot nu toe maken ze de bewering de beste te worden niet echt waar. Ook de shipment in 2 days maken ze niet echt waar. Nog steeds processing in proces. Ik krijg er een beetje naar gevoel bij :S :-(

Edit: Vandaag weer gemaild. Kreeg nu dit als antwoord: Hello. i think its delayed yes. asked manufacturer and they said its under normal production. i think they are delayed a bit sadly. ill ask again in a few hours.
Helaas bij mij nog weinig verandering :'(

Edit: Gisteren opeens iemand van DHL aan de deur geweest met een pakket voor iemand die ik niet ken en waar invoer rechten voor betaald dienden te worden (€ 79,08) Na wat research bij DHL kunnen achterhalen dat de afzender HuiFei Electronics was. Mevrouw Google vertelde dat dit een Androidradio fabrikant was, dus waarschijnlijk zit mijn radio in het pakket. Via ideal bij DHL de kosten betaald en het pakket wordt vandaag bij een servicepoint afgeleverd. Nu ben ik wel benieuwd naar het ophalen want dat moet met een ID-bewijs en mijn naam staat niet op het pakket. Hmm... 8)7 Maar even contact met de AndroidAutoShop opgenomen en die bevestigde dat er van alles fout is gegaan. (mijn postcode was ook niet correct). Ze beloofden een 'partail refund'. Ik heb nog steeds goede hoop :) Ik zie dat jij al een stuk verder bent @robvandenhoogen (y)
Ja stukkie verder haha, vanavond weer verder. Ding wil nog niet werken hoe dat ik het hebben wil. Waarschijnlijk verkeerd aangesloten (geel / rood). Maar verder even met het apparaat gespeeld, het is wel echt een snel en top ding.

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonFly
Macboe schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:52:
Als je unit geen ingebouwde opties heeft kan je Viper4Android gebruiken. Dit is zeg maar een softwarematige DSP en de resultaten zijn verbluffend. Voorwaarde is dat je unit geroot moet zijn (voor de engine zelf) of een custom ROM flashen waar deze als in zit. Eenmaal geïnstalleerd krijg je meer instellingen dat je lief hebt.

Een andere, minder ingrijpende optie, is het gebruiken van PowerAmp voor het afspelen van muziek. Deze heeft een eigen audio engine en met die EQ en Bass instellingen kan je al een hoop meer bereiken.

[ Voor 3% gewijzigd door DragonFly op 19-06-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 10:58

n0ss

⭐⭐⭐

Macboe schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:52:
Middels een app gelukt om de radio wel uit te zetten. Dat gezegd te hebben, het inschakelen lukt bij mij alleen nadat ik eerst reset druk, en dan de power knop. Hier wil ik toch wat anders op vinden, als iemand nog iets weet dan verneem ik dit graag!

Na reboot is de touch piep terug.. en en EQ gereset op de Sub setting na....

Weet iemand of het piepje een mp3 ofzo is die van een locatie gedelete kan worden. Ding gaat hard als f*kc

Wensen:
Ik heb de volgende config. wensen:
Scherm op dim na 10 minuten geen aanraking
Unit shutdown na 15 minuten bij inactief (geen muziek etc.)

Deze opties kan ik niet vinden het het menu.
Welke app gebruik je hiervoor?

Ik loop er tegen aan dat mijn radio altijd in slaapstand gaat, dus ook na 1 nacht. De volgende ochtend springt die dan weer gelijk aan.
In principe heel fijn alleen geen idee hoelang de accu dit volhoud, Op dit moment rijd ik elke dag 70km dus dat is wel goed alleen weet niet hoelang die het in de vakantie gaat volhouden. :+
Pagina: 1 ... 16 ... 48 Laatste