Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-06 20:58
DarthDavy schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 21:09:
[...]

Het was heel entertaining te zien. En ruurd mag ik even kritiek spuien? Wat een greedy decks speel jij zeg?! Gelukkig topdeckte je in game 4 je reno, want anders was het daar al gedaan.

En het was enorm leuk om Beve/Sjorre aan het werk te zien. Ik kon zijn hand niet zien omdat ik geen vrienden met hem ben, dus ik heb vanuit ruurd zijn standpunt moeten kijken, maar er zaten zeker heel wat goede plays in.

Verdiende winnaar volgens mij.
Ondertussen heeft hij ook Anima verslagen. En vandaag in het nieuwe jaar heb ik een paar games tegen hem gespeeld.

Blijkt het een Vlaming te zijn!!! I suck, maar ik geloof in Beve/Sjorre! En nu tegen Astie. Astie haat hunters! Hint, hint maar misschien ook niet, want Hunter is zo slecht atm.. :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dinsdag avond om 20:30 zullen Sjnorre en ik onze halve finale spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23
Astie schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:17:
Dinsdag avond om 20:30 zullen Sjnorre en ik onze halve finale spelen
Ik ga de halve finale streamen/casten met een 10 min. delay! op: www.twitch.tv/ktimmy

P.S.:
Als iemand zin heeft om mee te casten, laat het maar weten! Met meerdere casten is namelijk toch net wat leuker. :)

P.P.S.:
De game tussen mij en Volrath is verplaatst van vandaag 22:00h naar morgen 23:00h.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Storm en ik beginnen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-04 21:56
Wilde eigenlijk wel even meekijken hoe het gaat/ging. Toch jammer dat jullie beide mijn invite niet accepteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
uiteindelijk je invite nog geaccepteerd :)

3-2 van Storm gewonnen, waren leuke potjes en reno gaf me een paar keer de win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormGuardian
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik zag de invite pas na de game, waarvoor excuses.

Het waren inderdaad leuke potjes, ik gokte telkens erop dat jij geen Reno Jackson op beurt 6 kon gooien (of relevante boardclear) vanwege de inconsistentie van highlander decks. Met mijn aggrodecks (Patches the Pirate MVP) kon ik het niet meer goed maken.

Veel succes verder in het toernooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheFlexos schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:36:
Wilde eigenlijk wel even meekijken hoe het gaat/ging. Toch jammer dat jullie beide mijn invite niet accepteren :(
Volgende keer in friendlist kijken wie er aan t spectaten zijn. Diegene door laten geven dat je ze je invite moeten accepteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
Roricnorman en ik spelen onze match op donderdag rond 8, half 9. We laten tegen die tijd wel weten wanneer we precies beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sjnorre en ik beginnen zo aan onze bo7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
Astie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:26:
Sjnorre en ik beginnen zo aan onze bo7
VOD: https://www.twitch.tv/ktimmy/v/111882474

Het was wel een leuke ervaring om dit te casten met Separhim. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zojuist mijn wedstrijd tegen Snjorre / Beve gespeeld.

Na 1,5 uur met 4-1 gewonnen.

Wil je de match terugkijken met geweldig castwerk van PCBaas / KoningTimmy en Separhim.......kijk de VOD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Astie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:15:
Zojuist mijn wedstrijd tegen Snjorre / Beve gespeeld.

Na 1,5 uur met 4-1 gewonnen.

Wil je de match terugkijken met geweldig castwerk van PCBaas / KoningTimmy en Separhim.......kijk de VOD.
Heb het gemist, dus ben benieuwd, ik ga nu kijken :p

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
PCBaas schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:43:
[...]
De game tussen mij en Volrath is verplaatst van vandaag 22:00h naar morgen 23:00h.
VOD: https://www.twitch.tv/ktimmy/v/111903890

EDIT:
Donderdag 14:00h is m'n volgende match tegen Parcival.

[ Voor 11% gewijzigd door PCBaas op 03-01-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
Vraagje aan de admins: Hoe wordt eigenlijk de nr 3 bepaald? ik zit hier niks over bij de regels.

Edit: Hier is naar mijn mening nog wel wat discussie over mogelijk. Omdat er een moeilijk aantal aanmeldingen waren, zijn de brackets best oneerlijk ingedeeld. Niks aan te doen natuurlijk. Hierdoor is het wel zo, dat als ik, koningtimmy of roricnorman bij ronde 38/39 uitvalt, die persoon een win-lose score van 5-2 heeft. Stel dat Sjnorre ronde 41 verliest, dan heeft hij een score van 4-2. Puur omdat hij dan beter ingedeeld is later pas verloren heeft, heeft hij dan recht op 3e plaats?

Ik weet het, het zijn een hoop aannames, maar vind het fijn als dit duidelijk is :)

[ Voor 76% gewijzigd door TheFlexos op 04-01-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheFlexos schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 10:58:
Vraagje aan de admins: Hoe wordt eigenlijk de nr 3 bepaald? ik zit hier niks over bij de regels.

Edit: Hier is naar mijn mening nog wel wat discussie over mogelijk. Omdat er een moeilijk aantal aanmeldingen waren, zijn de brackets best oneerlijk ingedeeld. Niks aan te doen natuurlijk. Hierdoor is het wel zo, dat als ik, koningtimmy of roricnorman bij ronde 38/39 uitvalt, die persoon een win-lose score van 5-2 heeft. Stel dat Sjnorre ronde 41 verliest, dan heeft hij een score van 4-2. Puur omdat hij dan beter ingedeeld is later pas verloren heeft, heeft hij dan recht op 3e plaats?

Ik weet het, het zijn een hoop aannames, maar vind het fijn als dit duidelijk is :)
Dit is een goede vraag. Bij DE heb je geen troostfinale. Als ik naar de bracket kijk is de verliezer van losers round 7 de nr 3.

Jij berekend het alsof het een poule is. Dat is het niet dus er wordt niet gekeken naar winst en verlies games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFlexos
Astie schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:36:
[...]

Dit is een goede vraag. Bij DE heb je geen troostfinale. Als ik naar de bracket kijk is de verliezer van losers round 7 de nr 3.

Jij berekend het alsof het een poule is. Dat is het niet dus er wordt niet gekeken naar winst en verlies games.
Duidelijk, bedankt voor je antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog 7 wedstrijden in totaal te spelen. We willen een aantal van deze wedstrijden streamen/casten. Geef op tijd hier aan wanneer je wedstrijd gespeeld gaat worden en geef direct aan of deze gestreamd/gecast mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
Morgen ga ik tegen RoricNorman. Ik ben vanaf ongeveer half 8 online, Roric zei dat hij als het goed is om kwart over 8 kon beginnen. Het hangt dus een beetje af van wanneer hij online komt. Van mij mag de wedstrijd gestreamd/gecast worden (wel met delay). Even afwachten of Roric het er mee eens is. (en of er interesse in is :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
van mij mag er gestreamed/gecast worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf morgen geen tijd. Misschien dat Anima, DarthDavy, Sepharim of PCBaas hier iets mee kunnen?

Het is overigens niet de bedoeling dat elke wedstrijd gestreamd/gecast gaat worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Astie op 04-01-2017 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
PCBaas schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:44:
[...]
Donderdag 14:00h is m'n volgende match tegen Parcival.
VOD: https://www.twitch.tv/ktimmy/v/112276410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Waarschuwing voor de mensen met oordoppen of buren: de muziek begint weer rond 00:21.55 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
Flex en ik beginnen zometeen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
3-2 van flex gewonnen.

eerste 2 potjes waren erg salty voor flex, ik topdickte de ene na het andere antwoord en kon mega combo's maken. Ik had *bijna* medelijden met flex.

Daarna goed teruggekomen maar kon het op het eind afmaken met jade shaman.

erg leuke potjes maar in het begin wat minder leuk voor flex

mega combo van de avond, Brann neerleggen, Kazakus neergooien en als kers bovenop het gebakje kon ik manic soulcaster neerleggen.

[ Voor 17% gewijzigd door RoricNormannum op 05-01-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 22:32
RoricNormannum schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:57:
3-2 van flex gewonnen.

...

mega combo van de avond, Brann neerleggen, Kazakus neergooien en als kers bovenop het gebakje kon ik manic soulcaster neerleggen.
En de volgende kazakus dus pas spelen toen je ze allebei in je hand had? :)

[ Voor 28% gewijzigd door ruurd v. op 06-01-2017 00:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFlexos
ruurd v. schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 00:00:
[...]

Als je er 1 pakt, heb je er nog maar 1 in je deck, dus werkt het gewoon. Alleen werkt reno niet totdat je er 1 pakt, maar op dat moment stond hij niet echt onder druk.

Ik moet toegeven dat ik de eerste 2 games behoorlijk gefrustreerd werd.
Ik had een control Warrior meegenomen die veel te veel op aggro gefocused was. Ik kwam alleen niet echt aggro tegen, dus was mn deck er niet echt goed voor. Toch zuur om 3x met 1 deck te verliezen. Achja, gewoon verkeerde keus gemaakt.

Succes nog Roricnorman!

[ Voor 31% gewijzigd door TheFlexos op 06-01-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
TheFlexos schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 07:14:
[...]
Toch zuur om 3x met 1 deck te verliezen. Achja, gewoon verkeerde keus gemaakt.
Eén van de moeilijkste eigenschappen van het conquest formaat. Je moet een line-up brengen met decks die allemaal kunnen winnen. Eén zwak deck tegen de line-up van je tegenstander en je kan opdoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
ruurd v. schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 00:00:
[...]

opzicht kan dat gevaarlijk zijn maar met boardcontrol, met 27/28 health en een defensieve secret aanwezig was dat geen enkel probleem voor mij. Ik denk dat ik 3/4 turns later ook de 1e van de 2 kazakus in mijn hand kreeg.

en inderdaad zoals aangegeven 1 kazakus in hand en 1 deck is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
RoricNormannum schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:15:
[...]

opzicht kan dat gevaarlijk zijn maar met boardcontrol, met 27/28 health en een defensieve secret aanwezig was dat geen enkel probleem voor mij. Ik denk dat ik 3/4 turns later ook de 1e van de 2 kazakus in mijn hand kreeg.

en inderdaad zoals aangegeven 1 kazakus in hand en 1 deck is geen probleem :)
Ja dat laatste is natuurlijk waar... Maar in de gegeven situatie lijkt het me inderdaad geen probleem om dat risico te lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
Separhim en ik spelen zondag vanaf 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PCBaas
Leuk toernooi met leuke tegenstanders, maar helaas lig ik er nu ook uit. Aangezien ik niet meer meespeel is het nu mogelijk om de finale te gaan casten (plus als het goed is nog een andere match daarvoor samen met Astie). :) Als iemand hieraan mee wilt doen graag een bericht naar mij sturen!

Voor de geinteresseerden zijn dit overigens de decks die ik heb gebruikt gedurende het hele toernooi:

Reno Warlock, Tempo Rogue, Tempo Warrior en Dragon Priest
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yEDefX6.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
ik heb zometeen mijn match tegen separhim maar ik ga het helaas niet redden, vriendin en zoons zijn allemaal ziek en ben vooral op dit moment puin aan het ruimen.

wanneer moet deze match uiterlijk gespeeld zijn? anders zet ik separhim op winst

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:13
Zo, het toernooi zit er bijna op. Hiermee wil ik ook melden dat ik vanwege drukte even een tijdje afstand neem van het organiseren van de Hearthstone toernooien. Ik wil wel iedereen bedanken voor de leuke reacties en feedback die Astie en ik altijd kregen! Heb het altijd met veel plezier gedaan.

Daarnaast kan ik melden dat DarthDavy zich aansluit bij de organisatie vanaf de volgende toernooien. Ik stop dus niet met Hearthstone/spelen van toernooien maar puur even met de organisatie.

Iedereen die nog in dit toernooi zit, succes! En de rest zoals altijd weer bedankt voor het mee doen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoricNormannum schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:29:
ik heb zometeen mijn match tegen separhim maar ik ga het helaas niet redden, vriendin en zoons zijn allemaal ziek en ben vooral op dit moment puin aan het ruimen.

wanneer moet deze match uiterlijk gespeeld zijn? anders zet ik separhim op winst
Beterschap voor thuis. Succes met ruimen.
Probeer hem binnen 2 dagen gespeeld te hebben.

Laat het wel op tijd weten. Mssn ga ik dan mijn cast debut maken

[ Voor 7% gewijzigd door Astie op 08-01-2017 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Royy90 schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:42:
Zo, het toernooi zit er bijna op. Hiermee wil ik ook melden dat ik vanwege drukte even een tijdje afstand neem van het organiseren van de Hearthstone toernooien. Ik wil wel iedereen bedanken voor de leuke reacties en feedback die Astie en ik altijd kregen! Heb het altijd met veel plezier gedaan.

Daarnaast kan ik melden dat DarthDavy zich aansluit bij de organisatie vanaf de volgende toernooien. Ik stop dus niet met Hearthstone/spelen van toernooien maar puur even met de organisatie.

Iedereen die nog in dit toernooi zit, succes! En de rest zoals altijd weer bedankt voor het mee doen.
We vormde samen een uitstekend team en hoop dit met DD voort te kunnen zetten.

We zijn nu bezig om een stream/cast groepje te formeren voor de volgende toernooien. Vind je het leuk om een keer een wedstrijd te casten dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoricNormannum
Separhim en ik komen niet echt uit op een goed tijdstip om onze match te spelen en aangezien ik de vorige tijdstip gecancelled heb ga ik separhim de winst geven.

helaas is het niet anders maar ik heb de komende tijd ook erg weinig tijd en aangezien iedereen in huis ziek is behalve ik moet er ook het nodige puinruimen gedaan worden :P

succes verder separhim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoricNormannum schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:08:
Separhim en ik komen niet echt uit op een goed tijdstip om onze match te spelen en aangezien ik de vorige tijdstip gecancelled heb ga ik separhim de winst geven.

helaas is het niet anders maar ik heb de komende tijd ook erg weinig tijd en aangezien iedereen in huis ziek is behalve ik moet er ook het nodige puinruimen gedaan worden :P

succes verder separhim
Altijd jammer als je zonder te spelen uit wordt geschakeld.

Ik hoop dat Anima en Separhim in de avond de wedstrijd spelen, dan kan ik hem mede-casten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
Astie schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Altijd jammer als je zonder te spelen uit wordt geschakeld.

Ik hoop dat Anima en Separhim in de avond de wedstrijd spelen, dan kan ik hem mede-casten.
Als het uur mij uitkomt, doe ik ook mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
Morgenavond rond 9 uur spelen we onze match.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond zal de wedstrijd tussen Anima en Sepahrim gecast worden door KoningTmmy, DarthDavy en door mij.
Link naar de stream en achteraf de VOD volgt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
Astie schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:22:
Vanavond zal de wedstrijd tussen Anima en Sepahrim gecast worden door KoningTmmy, DarthDavy en door mij.
Vanaf kwart voor negen beginnen wij te lullen op https://www.twitch.tv/darthdavy79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
ja het is wel jammer maar helaas niet anders, had graag gespeeld maar hele familie ziek en ben nogal bezig geweest met het opruimen van rotzooi en separhim was ook weer druk met zijn dingen.

Moet wel zeggen dat ik het niet verwacht had om zo ver te komen met 3 reno decks :)

[ Voor 23% gewijzigd door RoricNormannum op 11-01-2017 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarthDavy
Astie schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:22:
VOD: https://www.twitch.tv/darthdavy79/v/114065403

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
Leuk duo cast, DarthDavy stond nog op mute?

En Sjnorre heeft het nu een beetje lastig, omdat zijn vrouw nu 9 maanden zwanger is.

Sjnorre zat te twijfelen om te forfeiten.
Maar naar aandringen van mij, omdat ik revenge wil, "proberen" we het morgen te spelen.
Ik zal indien we spelen het zo snel mogelijk bekend maken.

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 12-01-2017 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:43:
[...]

En Sjnorre heeft het nu een beetje lastig, omdat zijn vrouw nu 9 maanden zwanger is.

Sjnorre zat te twijfelen om te forfeiten.
Maar naar aandringen van mij, omdat ik revenge wil, "proberen" we het morgen te spelen.
Ik zal indien we spelen het zo snel mogelijk bekend maken.
Daar kwamen we achteraf achter, dat hij op Twitch niet te horen was :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
An1mA schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:43:
[...]

Ik was op Skype te horen, maar niet in de stream. Dat moet ik nog eens in OBS afchecken.

Da's wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Denk een audio kanaal vergeten, kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie een 4-0 zonder aankondiging en uitleg........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• An1mA
Astie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:33:
Ik zie een 4-0 zonder aankondiging en uitleg........
Sjnorre had uiteindelijk toch geen tijd om tegen mij te spelen ivm de zwangerschap van zijn vrouw. Vind ik persoonlijk erg jammer, maar begrijpelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dinsdag tussen 22:30 en 22:45 zal de finale tussen An1ma en Astie beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:28

Mauz1978

Console War Veteran

Damn wat laat! Zoiets hoort toch prime time te zijn, jouw potjes kunnen nogal lang duren namelijk ;). Succes allebei!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 08:19:
Damn wat laat! Zoiets hoort toch prime time te zijn, jouw potjes kunnen nogal lang duren namelijk ;). Succes allebei!
Ja Anima is helaas niet eerder thuis.
Ik sta niet bepaald bekend om mijn snelle aggro potjes. Anima daarintegen :9 :9 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy
Astie schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:26:
Dinsdag tussen 22:30 en 22:45 zal de finale tussen An1ma en Astie beginnen.
Moet lukken om te casten! Meer info volgt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Let dem trashtalk begin!
Speel gewoon de sterkste decks, maar daar is niks nieuws aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 23:53

Nitai

Live the life you love.

Haha, mag dit al omgedoopt worden tot el classico?

Gentlemen place your bets :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Dit topic is altijd leuk om naar te refereren als mensen weer eens klagen dat Hstone een simpele coin flip is met weinig skill involved. Hier staan echter altijd dezelfde mensen in de finales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:26:
Dit topic is altijd leuk om naar te refereren als mensen weer eens klagen dat Hstone een simpele coin flip is met weinig skill involved. Hier staan echter altijd dezelfde mensen in de finales.
En dat komt niet omdat ik de toernooien organiseer 8) 8)
An1mA schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:28:
Let dem trashtalk begin!
Speel gewoon de sterkste decks, maar daar is niks nieuws aan.
Ja het grootste verschil tussen ons is dat ik decks speel die het beste bij mijn speelstyle passen en jij speelt de beste decks van het moment.
Mijn decks zijn dan ook echt geen t4 decks. Maar bijna iedereen weet wel dat Dragon Priest één van mijn favorieten is en dat ik die elk toernooi mee neem. Maar een Pirate Warrior of Aggro Shaman zal je mij niet zien spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Astie op 16-01-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:28

Mauz1978

Console War Veteran

Astie schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:22:
[...]

En dat komt niet omdat ik de toernooien organiseer 8) 8)

[...]

Ja het grootste verschil tussen ons is dat ik decks speel die het beste bij mijn speelstyle passen en jij speelt de beste decks van het moment.
Mijn decks zijn dan ook echt geen t4 decks. Maar bijna iedereen weet wel dat Dragon Priest één van mijn favorieten is en dat ik die elk toernooi mee neem. Maar een Pirate Warrior of Aggro Shaman zal je mij niet zien spelen.
En daarom moet je juist iets doen wat niemand verwacht ;)... in mijn ogen dan. De verassing is al de halve wedstrijd. Zeker tegen netdeckers als An1ma (gechargeerd natuurlijk) die op beurt 2 een x aantal kaarten verwacht, maar net niet die ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DarthDavy
Morgenavond vanaf 22u30 wordt de finale via stream gecast door mijzelf en PCBaas/KoningTimmy op https://www.twitch.tv/darthdavy79

(Hopelijk met commentaar van mijzelf deze keer).

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
DarthDavy schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:17:
Morgenavond vanaf 22u30 wordt de finale via stream gecast door mijzelf en PCBaas/KoningTimmy op https://www.twitch.tv/darthdavy79

(Hopelijk met commentaar van mijzelf deze keer).

Cheers!
Nog eens wat schaamteloze reclame maken. Straks om 22u30 staan PCBaas/KoningTimmy en ik klaar om de finale tussen Anima en Astie te casten: https://www.twitch.tv/darthdavy79

En er zal wel degelijk commentaar van mij te horen zijn deze keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarthDavy

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Na een maand spelen zijn An1ma en ik gisterenavond om 22:30 uur begonnen aan de finale van de GoT Hearthstone open 2017.
Deze wedstrijd heeft een aardige geschiedenis. De statistieken zorgde voor een aardig voordeel voor An1ma.
Finale open #2016: An1ma - Astie 3-1
Halve finale Special #3: An1ma - Astie 4-2
Als je alle top 3 plaatsen in een overzicht zet is het moeilijk te zeggen wie er in het voordeel is.
An1ma 1e plaats: 2 | Astie 1e plaats: 1
An1ma 2e plaats: 0 | Astie 2e plaats: 1
An1ma 3e plaats: 0 | Astie 3e plaats: 3

An1ma staat bekend als een speler die niet bepaald lijkt op ropecoach tenzij hij achter staat op board. Speelt meestal snel maar dat blijkt achteraf meestal ook de beste play te zijn.
Dit gecombineerd met de top tier decks maakt hem een goede speler die lastig te verslaan is. Ik heb eens geroepen dat An1ma enkel tier 1 decks goed kan spelen. Dit heeft hem aardig getriggerd en heeft mijn ongelijk bewezen door ook een Special toernooi op zijn naam te schrijven.
In de open 2017 is An1ma in de losersbracket beland door een verliespartij tegen Sjnorre. Dit verlies was te wijden aan het goede spel van Sjnorre maar ook zeker aan de fouten die An1ma maakte. Verder heeft Anima, op de wedstrijd tegen DarthDavy na zich vrij eenvoudig door de bracket heen geworsteld.

Ondanks dat het lastig is ga ik toch proberen om mijn eigen spel en prestaties weer te geven.
Ik ben zelf een speler die totaal niet van aggro houd en een enorme hekel aan Hunter heeft. Ik wil mezelf vooral neerzetten als veilige speler. Ik probeer zoveel mogelijk value uit elke kaart te halen en speel om zoveel mogelijk dingen heen. Niet verwonderend is ook dat Control Warrior mijn all-time favoriete deck is.
Dit deck, ondanks dat ik hem één keer zonder groot succes in het toernooi heb geprobeerd, is vervangen door Dragon Priest.
Mijn line-up is anders samengesteld dan die van An1ma. Ik speel vooral decks die bij mijn speelstyle passen. Hierbij moet je denken aan Freeze Mage, Reno Warlock, Dragon Priest, Jade Druid, Jade Shaman. Miracle Roque en Reno Mage.
Dit zijn meestal niet de top tier decks maar wel de decks die ik zo optimaal mogelijk kan spelen.
Tot aan de finale had ik alle wedstrijden gewonnen. Enkel tegen Kripi had ik een reverse sweep nodig om de wedstrijd over de streep te trekken.

De finale is gecast en gestreamed door DarthDavy en PCBaas. Hieronder de links naar de VODs.
De gestreamde en gecaste versie: https://www.twitch.tv/darthdavy79/v/115465655
De versie vanaf An1ma's kant: YouTube: An1mA vs Astie

De finale was er één die alle kanten op ging. Voor de samenvatting en geweldige cast raad ik je aan om de VOD te kijken.
Uiteindelijk heb ik de finale met 4-3 mogen winnen. Eindelijk heb ik van An1ma mogen winnen. Dit gebeurde na mijn enorm geconcentreerde spel en achteraf toch een klein vreugde dansje gedaan. :9 .

Binnenkort zal er meer informatie beschikbaar komen over het volgende toernooi en de personele wijzigingen.

Iedereen bedankt voor de deelname en tot de volgende keer.

GAME OVER

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ruurd v.
Astie schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:55:
Na een maand spelen zijn An1ma en ik gisterenavond om 22:30 uur begonnen aan de finale van de GoT Hearthstone open 2017.
...
Astie, gefeliciteerd met je overwinning!

Ondanks dat ik er over het algemeen vrij snel uit vlieg, vind ik het erg leuk om mee te doen. Gelukkig heb ik nog wel wat games kunnen volgen, om toch nog wat mee te krijgen van het toernooi. :)

Astie en Royy90 bedankt, weer top georganiseerd mannen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
BUMP.

Als er eens een Wild-toernooi wordt gehouden dan wil ik er zeker bij zijn!
Pagina: 1 2 3 Laatste