Ik denk dat Anyfin echt wel goed kan werken hoor. Natuurlijk is Paladin een van de zwakste classes dit toernooi maar dat neemt neit weg dat Anyfin erg goed kan zijn.Brammos155 schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:20:
[...]
Yes dat klopt, ik had niet met paladin moeten spelen..
Ik heb niet alles gevolgd, maar het lijkt er op dt bijna iedereen een mix van meta decks en dan een niet meta deck mee heeft.
Ik vind dit wel sterk, maakt het toernooi alleen maar leuker en de voorbereiding moeilijker :-)
Vind het algemeen niveau wel hoog voor free 'amateur' toernooi.
Ik merk ook op de ladder dat ranken altijd maar moeilijker wordt vergeleken met bijv een jaar of 2 geleden.
Ik vind dit wel sterk, maakt het toernooi alleen maar leuker en de voorbereiding moeilijker :-)
Vind het algemeen niveau wel hoog voor free 'amateur' toernooi.
Ik merk ook op de ladder dat ranken altijd maar moeilijker wordt vergeleken met bijv een jaar of 2 geleden.
Darthdavy gaat het vanavond niet halen, word dus morgenavond 22:30/22:45.
Woensdag om 20.30 spelen KoningTimmy en ik onze match.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Net met 3-2 verloren van Separhim, begon goed met 2-0, daarna kwam ik oa een 12/12 Van Cleef tegen, en minstens 2 missplays gemaakt met mn renolock.
Was iig erg spannend, hopelijk ook voor de neutrale kijkertjes thuis
Was iig erg spannend, hopelijk ook voor de neutrale kijkertjes thuis
Hier komt iets hips te staan
Ja dat was even billen knijpen met die gok op een 12-12 Van Cleef. Ik hoorde nog van Astie dat je beter corruption had kunnen kiezen en dan was het in 3-1 geëindigd en ik maakte in onze laatste matchs ook aardig wat misplays maar ik had een veel betere match-up. Freeze mage tegen renolock is toch wel in het voordeel van de mage.
Ik speel komende woensdag om 20:00 tegen Parcival.
Ik speel komende woensdag om 20:00 tegen Parcival.
[ Voor 27% gewijzigd door separhim op 19-12-2016 20:42 ]
Beve/Sjnorre#2695 en ik zullen ons 2e ronde partij vanavond beginnen
Ik zal half - 1 uur van te voren aankondigen
Ik zal half - 1 uur van te voren aankondigen
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Vanavond om 20 uur spelen Kripi en ik onze match
Ismilyfox Veegee heeft zich terug getrokken dus hij bent door.
Zojuist tegen Kripi gespeeld. 70 minuten over gedaan. 3-2 gewonnen.
Ik kwam al snel met 0-2 achter door een fout van mij in de eerste game en zijn potions draaide mij de 2e game de nek om. Daarna reverse sweep op zijn Reno Mage.
Hij had de keuze tussen Freeze Mage en Reno Mage. Als hij voor Freeze had gekozen had hij sowieso gewonnen.
Waren leuke potten. Succes onderin en tot in de finale Kripi
Ik kwam al snel met 0-2 achter door een fout van mij in de eerste game en zijn potions draaide mij de 2e game de nek om. Daarna reverse sweep op zijn Reno Mage.
Hij had de keuze tussen Freeze Mage en Reno Mage. Als hij voor Freeze had gekozen had hij sowieso gewonnen.
Anoniem: 721645
Volgens mij haal jij hier iets door de war ;pAstie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:47:
Ismilyfox Veegee heeft zich terug getrokken dus hij bent door.
waren zeker leuke potten weerAstie schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:25:
Zojuist tegen Kripi gespeeld. 70 minuten over gedaan. 3-2 gewonnen.
Beve/Sjnorre#2695 en ik zullen aan ons 2e ronde partij beginnen
2-3 verloren, het waren wel leuke battles
[ Voor 28% gewijzigd door 1lau op 20-12-2016 23:00 . Reden: uitslag ]
Anima en ik gaan eerst naar deze match kijken en wij spelen er vlak na.1lau schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:13:
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
gg wp1lau schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:13:
Verdorie, 3-2 verloren.
Mijn pirate dragon deck heeft me in de steek gelaten
[ Voor 185% gewijzigd door An1mA op 21-12-2016 00:20 ]
Good Game!DarthDavy schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:50:
Verdorie, 3-2 verloren.
Je maakte me het erg lastig, had ook 3-2 voor jou kunnen worden.
Laatste game was gewoon smerig en had ook wel goede draws.
Zoals ik net tegen je zei, je red je wel in de lowerbracket
Nu gaan we richting de volgende dag, waar ik in de avond rond 22:00 tegen StormGuardian ga spelen.
Sorry dat ik je stoorde met m'n message An1mA, het stond op m'n scherm vast...maar dat lag aan mij.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
helaas verloren van volrath met 3-2 maar de potten waren absoluut de moeite waard.
Kazakus was meerdere keren MoM
Edit: Ruurdv uitgenodigd op battlenet
Kazakus was meerdere keren MoM
Edit: Ruurdv uitgenodigd op battlenet
[ Voor 15% gewijzigd door RoricNormannum op 21-12-2016 01:07 ]
Brammos en ik zullen vrijdagavond na 21u15 spelen.
Over +/- 15 minuten gaan spelen Koningtimmy en ik tegen elkaar
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Heb zojuist met 3-0 gewonnen van Parcival, hoewel de uitslag anders lijkt waren het toch wel matches die vrij close waren. Gelukkig voor mij waren mijn draws beter dan die van hem.
VOD: https://www.twitch.tv/ktimmy/v/108985192beuker19 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:15:
Over +/- 15 minuten gaan spelen Koningtimmy en ik tegen elkaar
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
Kripi en ik gaan nu best of 5 spelen.
En kripi won met 3-0
En kripi won met 3-0
[ Voor 22% gewijzigd door Findail op 21-12-2016 22:32 ]
Vrijdag om 20 uur spelen Martijn/Volrath en ik tegen elkaar.
An1mA maakte me genadeloos af met 0-3
. Ik zal de lower bracket onveilig maken. Veel succes nog.
Eerder op de avond van StormGuardian gewonnen, waren rappe potjes, GG!
Baal wel dat ik op een moment lethal miste.
Wat ik wel erg relaxed vind, is dat de matches goed door worden gespeeld, echt toppie!
Voorgaande toernooitjes mocht je weleens 3 dagen wachten op je tegenstander reageerde heel erg laat.
Wat ik wel erg relaxed vind, is dat de matches goed door worden gespeeld, echt toppie!
Voorgaande toernooitjes mocht je weleens 3 dagen wachten op je tegenstander reageerde heel erg laat.
[ Voor 33% gewijzigd door An1mA op 21-12-2016 23:13 ]
Marius en Thevirtual, wanneer gaan jullie de potjes spelen? Ik moet namelijk tegen de winnaar
i.v.m. prive omstandigheden heb ik me afgemeld. See ya next time.
Blizzard: Smilyfox#21203
Ik heb ook pas één keer een 'probleem' met aanwezigheid gehad. Deze was ook probleemloos binnen 5 minuten opgelost.An1mA schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:55:
Eerder op de avond van StormGuardian gewonnen, waren rappe potjes, GG!
[video]
Ik heb met opzet geen speelschema gemaakt omdat ik vond dat het lekker liep.
Ruurd en ik zullen vanavond onze match spelen om 21:15
Hij is vandaag niet online geweest in m'n friendslist, ik heb em een DM gestuurd maar nog geen reactie. Hopelijk is de match morgenavond en wie weet zelfs vanavond.TheFlexos schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:36:
Marius en Thevirtual, wanneer gaan jullie de potjes spelen? Ik moet namelijk tegen de winnaar
Nu niet? Ik verwonderde mij er toen zo enorm over dat ik wel 2 keer die finale moest spelen omdat ik uit de lower bracket kwam. Was zo gefrustreerd dat ik die dus ook verloor... blij dat men nu inziet dat het toch niet helemaal klopt. (Ietwat te laat voor mij dusAstie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:35:
[...]
Begin je nu al over de finale na te denken.
Dit hebben Roy en ik uitvoerig besproken en onze ervaringen met DE benut.
We hebben besloten om geen voor of nadelen aan de finale spelers op te leggen.
Dit hebben we besloten omdat wij vinden dat het halen van de finale via de losers bracket net zo moeilijk is als via de winnaars bracket. De weg via de losers bracket is een stuk langer. Je speelt meer wedstrijden.
Ondanks dat het knap is dat je zonder te verliezen de finale haalt vinden wij het net zo knap om met maar 1x te verliezen via een langere weg de finale te halen.
[...]
Goede vraag. Deze ga ik aan de FAQ toevoegen. De decks moeten via www.deckselect.eu aan elkaar bekend worden gemaakt. Dit is verplicht!
Something under the bed is drooling
Ik zelf ben van mening dat je dan de finalist uit de upperbracket benadeeld omdat ie nog niet verloren heeft. Maar regels zijn regels.
Zojuist met 3-0 verloren van RoricNormannum.RoricNormannum schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:20:
Ruurd en ik beginnen elk moment!
Eerste pot reno mage van Roric tegen reno priest van mij. We zaten inmiddels in de fatigue, en toen gooide ik mijn Reno neer terwijl er nog een soulpriest lag...

Daarna ben ik er twee keer vrij snel afgegaan met pirate warrior tegen Reno lock en jade shaman.
Vooral de eerste pot was er spannend. Succes verder in het toernooi Roric. Ik ga weer oefenen...
Wil je echt straks twee keer op rij van mij verliezen? 😉An1mA schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:51:
Ik zelf ben van mening dat je dan de finalist uit de upperbracket benadeeld omdat ie nog niet verloren heeft. Maar regels zijn regels.
Ga jezelf nu niet jinxen en kom de lowerbracket maar heel doorDarthDavy schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:26:
[...]
Wil je echt straks twee keer op rij van mij verliezen? 😉
Ik speel morgenavond (vrijdag) tegen theVirtual, om 20:30
Anoniem: 721645 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:39:
Ik speel morgenavond tussen 20 en 20.30 tegen BeVe
3 wedstrijden tegelijkHyperMan schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:31:
Ik speel morgenavond (vrijdag) tegen theVirtual, om 20:30
Ik dacht dat de berichten van donderdag waren en dat ze dus vanavond gingen spelen. Oeps...foutje
De wedstrijd tussen Volrath en ik is verplaatst naar 21:30
Zojuist met 3-0 van TheVirtual gewonnen.
Eerst pot dragon warrior genomen in de hoop tegen z'n priest te spelen, dat lukte en fiery winaxe hielp me goed op weg.
Daarna m'n dragon priest tegen druid. Had een lekkere curve en gelukkig genoeg damage gedaan tot op turn 10 de Aviana Kun combo kwam.
Laatste pot met mage, werd redelijk verrast door deathwing op turn 9 maar trok gelukkig een frostbolt om de resterende 3 damage te kunnen doen.
Edit: heb ik mn haast de score op de verkeerde plek op challonge ingevuld, kan met edit de sets wel op 0-0 zetten, maar niet mezelf als winnaar deleten, kan een admin dat aanpassen?
Eerst pot dragon warrior genomen in de hoop tegen z'n priest te spelen, dat lukte en fiery winaxe hielp me goed op weg.
Daarna m'n dragon priest tegen druid. Had een lekkere curve en gelukkig genoeg damage gedaan tot op turn 10 de Aviana Kun combo kwam.
Laatste pot met mage, werd redelijk verrast door deathwing op turn 9 maar trok gelukkig een frostbolt om de resterende 3 damage te kunnen doen.
Edit: heb ik mn haast de score op de verkeerde plek op challonge ingevuld, kan met edit de sets wel op 0-0 zetten, maar niet mezelf als winnaar deleten, kan een admin dat aanpassen?
[ Voor 17% gewijzigd door HyperMan op 23-12-2016 21:22 ]
Brammos en ik kunnen iedere minuut beginnen.
Zaterdag avond ~20:00 gaan LangeQuin (Aquine#2729) en ik (kripi#2634) onze match spelen
Ik denk dat het best wel veel zegt over hoe hard ik eraf ben gezet als Marius denkt dat het een dragon priest was, terwijl er geen enkele dragon inzat.HyperMan schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:14:
Zojuist met 3-0 van TheVirtual gewonnen.
Reno Shadowform Priest vs Dragon Warrior
Astral Communion Druid vs Dragon Priest
Astral Communion Druid vs Tempo Mage
3-1 gewonnen van Brammos. Als ik met priest met twee tirions mag spelen, dan is dat leuk :-)
Yes, heb wel fun gehad. volgende toernooitje doe ik zeker weer mee! zal me dan wel serieuzer erin verdiepen;)DarthDavy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:18:
3-1 gewonnen van Brammos. Als ik met priest met twee tirions mag spelen, dan is dat leuk :-)
Keertje winnen is dan ook leuk:)
Is er wat uitstel mogelijk wegens de feestdagen? Ik moet vandaag, morgen of maandag tegen PCBaas spelen. Ik kan vandaag (deze namiddag) nog wel spelen, maar morgen totaal niet en maandag pas terug 's avonds. PCBaas heeft me nog niet geantwoord, dus het kan mogelijk lukken, maar mogelijks ook niet.
Astie gaf zelf aan dat ivm de feestdagen er iets coulanter om word gegaan met de speeldagen. Dus als jullie dus dinsdag gaan spelen en de winnaar gelijk een afspraak maakt met Martijn/Volrath, moet dat denk ik geen probleem zijn.DarthDavy schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:36:
Is er wat uitstel mogelijk wegens de feestdagen? Ik moet vandaag, morgen of maandag tegen PCBaas spelen. Ik kan vandaag (deze namiddag) nog wel spelen, maar morgen totaal niet en maandag pas terug 's avonds. PCBaas heeft me nog niet geantwoord, dus het kan mogelijk lukken, maar mogelijks ook niet.
Ik heb met opzet geen speelschema gemaakt. Het gaat goed zo.het gaat vanzelf opvallen als je wedstrijd nog niet gespeeld is en de andere wel. Zorg ervoor dat je bij bent.DarthDavy schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:36:
Tnx, jij succes in de lowerbracket.Anoniem: 325195 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:22:
3-0 Verloren van Astie succes in de volgende ronde astie.
De 3-0 ging erg vlot. Alleen met Renolock had ik het even lastig.
PCBaas/KoningTimmy vs DarthDavy: maandagavond rond 22u. Dus nog net op tijd :-)
Ik speel zometeen om 14:00 tegen TheFlex
paar minuutjes eerder dan gepland, maar: We zijn begonnen! 
Edit: zojuist 3-2 gewonnen. ik stond 2-0 voor, maar toen werd het toch nog erg spannend.
Probleem is alleen dat er de vorige keer iets is misgegaan met de score invullen, hierdoor staat al aangegeven dat marius heeft gewonnen en door is. Astie, kan jij dit veranderen?
Edit: zojuist 3-2 gewonnen. ik stond 2-0 voor, maar toen werd het toch nog erg spannend.
Probleem is alleen dat er de vorige keer iets is misgegaan met de score invullen, hierdoor staat al aangegeven dat marius heeft gewonnen en door is. Astie, kan jij dit veranderen?
[ Voor 69% gewijzigd door TheFlexos op 24-12-2016 14:45 ]
3-2 verloren van TheFlexos.
Bakte er de 1e 2 potjes weinig van, won daarna 2x maar helaas de 5e pot verloren, Mountain Giant into Faceless Shambler doet toch best veel pijn.
Was nog wel lucky met 2x Ragnaros uit Barnes.
TheFlexos nog succes in je volgende matches!
Bakte er de 1e 2 potjes weinig van, won daarna 2x maar helaas de 5e pot verloren, Mountain Giant into Faceless Shambler doet toch best veel pijn.
Was nog wel lucky met 2x Ragnaros uit Barnes.
TheFlexos nog succes in je volgende matches!
Ik heb ~een uur gewacht maar aquine (nog) niet gezien, misschien dat ik later nog online ben mocht je dit lezen.d0p3y schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:20:
Zaterdag avond ~20:00 gaan LangeQuin (Aquine#2729) en ik (kripi#2634) onze match spelen
Ik moet forfait geven voor vanavond. Sinds gisterenavond zit ik met de griep. Ik heb zo lang mogelijk gewacht, maar ik voel me niet in staat om te spelen. KoningTimmy 3-0 gegeven. Sorry!
Dat is zonde. Jullie liepen een ronde voor en nu spelen was niet direct nodig. BeterschapDarthDavy schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:45:
Ik moet forfait geven voor vanavond. Sinds gisterenavond zit ik met de griep. Ik heb zo lang mogelijk gewacht, maar ik voel me niet in staat om te spelen. KoningTimmy 3-0 gegeven. Sorry!
Ow, ik dacht dat vandaag de laatste dag was dat we konden spelen.Astie schreef op maandag 26 december 2016 @ 20:54:
[...]
Dat is zonde. Jullie liepen een ronde voor en nu spelen was niet direct nodig. Beterschap
Nu, het is aan KoningTimmy om te beslissen of we alsnog spelen. Vandaag lukt zeker niet voor me en morgen zou ik me er ook nog niet aan wagen. Vanaf woensdagavond zal het waarschijnlijk wel beter gaan.
Vorige week is iedereen hier in huis ziek geweest. Ik was de enige die nog rechtstond.
Ik heb geen problemen met het verschuiven van de match naar donderdagavond 22:00h. Sterkte. 
EDIT:
Als je dan niet kan of het op woensdagavond wilt doen, PB me dan ff.
EDIT:
Als je dan niet kan of het op woensdagavond wilt doen, PB me dan ff.
[ Voor 30% gewijzigd door PCBaas op 26-12-2016 21:31 ]
Donderdag is prima
ik wacht jammer genoeg nog steeds op Aquine en Kripi, wanneer moeten zij hun match gespeeld hebben?
Ik helaas nog op FrostyFeet en Sjnorre. Frosty gaf aan dat ze het vrijdagavond zouden spelen, maar dat is niet gelukt en het werd dus zaterdag. Dat is blijkbaar ook niet gelukt en helaas tot heden nog niks gehoord van de volgende poging. Ik snap dat er kerst tussen zit, maar enig vorm van communicatie was wel fijn geweest.
Deze wedstrijd moet uiterlijk vanavond zijn gespeeld. Dat weten beide spelers.RoricNormannum schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:16:
ik wacht jammer genoeg nog steeds op Aquine en Kripi, wanneer moeten zij hun match gespeeld hebben?
Deze spelers heb ik gezegd dat er geen haast was met de wedstrijd. Ze zouden het deze week regelen.An1mA schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 10:17:
Ik helaas nog op FrostyFeet en Sjnorre. Frosty gaf aan dat ze het vrijdagavond zouden spelen, maar dat is niet gelukt en het werd dus zaterdag. Dat is blijkbaar ook niet gelukt en helaas tot heden nog niks gehoord van de volgende poging. Ik snap dat er kerst tussen zit, maar enig vorm van communicatie was wel fijn geweest.
Dit is omdat de lowerbracket nog veel wedstrijden te gaan heeft voordat Frosty tegen Sjnorre van waarde is.
[ Voor 6% gewijzigd door Astie op 27-12-2016 10:50 ]
Frosty en ik spelen binnen15 minuten onze game
edit: gg, 3-1 gewonnen het geluk zat duidelijk aan mijn kant
[ Voor 43% gewijzigd door beve op 27-12-2016 14:56 ]
Ben morgen vrij, kun je morgen onze match spelen? Als het kan in de avond.beve schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:13:
Frosty en ik spelen binnen15 minuten onze game
Frosty heeft mij 3-0 gegeven. Ik heb om een verklaring gevraagd, maar nog niks gehoord.komende dagen ben ik weg en t/m nieuwjaar heb ik geen tijd om een game te spelen. Ik hoop dat dit geen probleem zal zijn.
Aquine heeft zojuist laten weten door privéomstandigheden niet in staat te zijn om zijn wedstrijd te spelen. Kripi krijgt de 3-0 winst.
Donderdagavond om 20:30 zullen Separhim en ik de halve finale van de upperbracket spelen.
ik zal vanavond Kripi een invite sturen
Vanaf 20:00 zullen Parcival en ik onze partij aanvangen
0-3 gg
0-3 gg
[ Voor 8% gewijzigd door 1lau op 29-12-2016 22:43 . Reden: slechte draws ]
Vrijdagavond rond 22:30/22:45 speel ik tegen Beve/Sjnorre.
kripi en ik spelen vanavond om 23:00
KoningTimmy en ik gaan nu spelen
Vanavond tegen Separhim gespeeld. Met 3-1 gewonnen.
Kwam al snel op 0-1 maar de volgende 3 potten won ik. Dit vooral omdat Separhim met zijn Roque en Freeze Mage slechte draws had. Succes in de lower bracket.
GG
Kwam al snel op 0-1 maar de volgende 3 potten won ik. Dit vooral omdat Separhim met zijn Roque en Freeze Mage slechte draws had. Succes in de lower bracket.
GG
KoningTimmy heeft 3-2 gewonnen. Proficiat, ik heb te weinig respect gehad voor je decks tijdens onze games (te weinig op worst possible outcome gespeeld, maar meer op value op lange termijn) en dat heeft iedere keer tegen me gekeerd. Die laatste game was daar het beste voorbeeld van: ik had gewoon op beurt 4 mijn 7/7 op het bord moeten gooien en go zeggen. Als ik yolo speelde als de voorlaatste game met rogue omdat ik anders toch niet meer kon winnen, dan beloont m'n deck me met een Leeroy topdeck. Sjeezes, kutgame.
Hearthstone, sometimes you draw the nuts and sometimes you draw nuts.
Het was vandaag van beide een beetje, maar een beetje van het verkeerde teveel.
Het was inderdaad wel een spannende match met echt dikke swings.DarthDavy schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:04:
KoningTimmy heeft 3-2 gewonnen. Proficiat, ik heb te weinig respect gehad voor je decks tijdens onze games (te weinig op worst possible outcome gespeeld, maar meer op value op lange termijn) en dat heeft iedere keer tegen me gekeerd. Die laatste game was daar het beste voorbeeld van: ik had gewoon op beurt 4 mijn 7/7 op het bord moeten gooien en go zeggen. Als ik yolo speelde als de voorlaatste game met rogue omdat ik anders toch niet meer kon winnen, dan beloont m'n deck me met een Leeroy topdeck. Sjeezes, kutgame.
VOD: https://www.twitch.tv/ktimmy/v/110736742
Anoniem: 325195
Maandag avond ik tegen KoningTimmy om 22:00
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 325195 op 29-12-2016 23:38 ]
de match tussen Kripi en mijzelf is gisteravond gespeeld, na een 0-2 achterstand heb ik de boel nog kunnen omdraaien naar een 3-2 winst.
ik had steeds een trage start en had vooral moeite om zijn minions te verwijderen en kripi kon regelmatig met veel value traden maar midgame kon ik het de laatste 3 potten steeds overnemen en zo langzaam de winst binnenhalen.
laatste pot met jade shaman was vooral constant hopen dat hij geen aoe trok en in fatigue uiteindelijk de winst nog binnen kunnen halen. Waren leuke potjes!
ik had steeds een trage start en had vooral moeite om zijn minions te verwijderen en kripi kon regelmatig met veel value traden maar midgame kon ik het de laatste 3 potten steeds overnemen en zo langzaam de winst binnenhalen.
laatste pot met jade shaman was vooral constant hopen dat hij geen aoe trok en in fatigue uiteindelijk de winst nog binnen kunnen halen. Waren leuke potjes!
Ik zal strijden tegen Roric maandagavond rond 23.00
Zojuist 3-2 verloren van Beve/Sjnorre, beetje teleurgesteld in mijn plays. Wil hem niet downplayen oid, maar ik had het zelf naar mijn hand om 3-0 of anders 3-2 van hem te winnen, maar maakte fout op fout. 1 voordeel is dat ik nu meer matches kan spelen 
Hoewel ik erg graag tegen Astie had willen spelen in de semis
[ Voor 11% gewijzigd door An1mA op 30-12-2016 23:35 ]
te greedy met je reno, Dirty rat MVPAn1mA schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:34:
Zojuist 3-2 verloren van Beve/Sjnorre, beetje teleurgesteld in mijn plays. Wil hem niet downplayen oid, maar ik had het zelf naar mijn hand om 3-0 of anders 3-2 van hem te winnen, maar maakte fout op fout. 1 voordeel is dat ik nu meer matches kan spelen
Dacht dat je hem al had gespeeld, maar was wel even een facepalm moment. Daarnaast verwachte ik geen jarraxus.
*Edit*
Match terug gekeken en de laatste game mis ik gewoon lethal, bleek maar weer dat ik nog niet helemaal hersteld was van de griep. Maar Beve had zelf een turn eerder mijn block kunnen proccen, zodat ik geen lethal kon krijgen. Daar werd ik wel een beetje salty van
Hoewel ik mijn gemisde lethal niet wijt aan de griep, zat ik in "overlevingsmode", hoewel ik de turn er voor wel yolo Pyroblast speel. Dan hou je geen rekening mee dat je ook lethal in je hand had of kunt trekken. Dus dan ga je vol voor de overleving en zie je dingen boven het hoofd. In ieder geval is het een match dat ik snel moet vergeten.
[ Voor 59% gewijzigd door An1mA op 31-12-2016 01:37 ]
Heeft de Hunter gewonnen? Yes!
Beve/Sjnorre heeft toch Hunter gespeeld?
Helaas gemist. Zat lekker in de kroeg.An1mA schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 23:34:
Nog een opname van gemaakt? Ben zeer benieuwd
hunter werd opeens miracle rogueDarthDavy schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 00:52:
Heeft de Hunter gewonnen? Yes!
Jammer, maar ik kan je keuze ten zeerste begrijpen.
ik vind het ook jammer, maar het probleem met het deck was dat je geen comeback mechanics hebt...DarthDavy schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:29:
[...]
Jammer, maar ik kan je keuze ten zeerste begrijpen.
eens de tegenstandner een boardclear heeft heb jij geen kaarten meer en kan je niets meer doen....
Dragon Warrior heeft ook dat probleem, maar wordt toch gespeeld.beve schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 01:37:
[...]
ik vind het ook jammer, maar het probleem met het deck was dat je geen comeback mechanics hebt...
eens de tegenstandner een boardclear heeft heb jij geen kaarten meer en kan je niets meer doen....
Ah ja, iets met patches en minions die meer resilient tegen board clears zijn.