☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yeah!Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:46:
Wie van Tweakers heeft een box nu?
Laat maar danRichh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:58:
[...]
Gisteren kwam er een Chromecast 2 langs voor €30 (+5,95). Als hij weer terugkomt, is het dus voor dezelfde prijs. Bij de Mediamarkt, nota bene zelfde bedrijf, bezorgen ze gratis een Chromecast 2 voor €35 bij je thuis
Ikke!Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:46:
Wie van Tweakers heeft een box nu?

Hij heeft eentje met Hunt TV gewonnen.
[ Voor 64% gewijzigd door Suli op 23-11-2016 18:10 ]
Nee je vroeg gewoon wie van de tweakers en die heb ik ja
Als hij betaald is, jaHetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:17:
Word je daar vrolijk van, van zo'n box?
Die keer dat ik hem had, jazeker. tegenwoordig schijnen ze wat minder te zijn, maar je kan het altijd proberen. terugsturen kan altijd nog.HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:17:
Mijn broer heeft er een keertje een gehad en daar heeft tie de waarde er dik uit gehaald dus ik denkt het wel jaHetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:17:

matroosoft schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:18:
[...]
Die keer dat ik hem had, jazeker. tegenwoordig schijnen ze wat minder te zijn, maar je kan het altijd proberen. terugsturen kan altijd nog.

Dat is je broertje ja. Volgende keer opletten.
Vind wel dat Ibood daar iets aan moet doen de aanbiedingen zijn ook niet echt zo aantrekkelijk dit keer valt mij op .
Das altijd. Zat eens in m'n winkelwagen, kon gaan betalen (zal al op de pagina van de bank) en heb 'm verwijderd. Vriendin was het niet eens met de prijs. Maar ze had ook wel spijt achteraf toen ze door had wat er allemaal in kon zittendiquan2001 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:55:
wel jammer heb de box nu 2 keer zien langskomen en gelijk op kopen geklikt en elke keer loopt de site vast
Dus vanaf toen luister ik niet meer naar haar.
Vind wel dat Ibood daar iets aan moet doen de aanbiedingen zijn ook niet echt zo aantrekkelijk dit keer valt mij op .
[ Voor 3% gewijzigd door HetGezegde op 23-11-2016 19:01 ]
OMG - dat heb je niet echt zojuist getikt, speciaal voor jou een nieuwe smiley uitvinden:HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:01:
[...]
Das altijd. Zat eens in m'n winkelwagen, kon gaan betalen (zal al op de pagina van de bank) en heb 'm verwijderd. Vriendin was het niet eens met de prijs. Maar ze had ook wel spijt achteraf toen ze door had wat er allemaal in kon zitten
[...]
hmm, een grote duim met een hoofd eronder is schijnbaar niet standaard in smiley wereld
He? Google je smiley even en zet 'm hier als IMG neer?paulus_01 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:07:
[...]
OMG - dat heb je niet echt zojuist getikt, speciaal voor jou een nieuwe smiley uitvinden:
hmm, een grote duim met een hoofd eronder is schijnbaar niet standaard in smiley wereld
En ja. Helaas. Veel spijt. Zij ook
Ach, wat als je haar had genegeerd en de box bleek gevuld met €20 aan troep? Had je met Sinterklaas weer geen cadeau gekregenHetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:12:
[...]
En ja. Helaas. Veel spijt. Zij ookhaha
Een vriendin met spijt is niet het ergste van de wereld

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Box open maken, waarde bekijken, desnoods binnen 14 dagen retour sturen? Dat kan gewoon volgens mijAmple Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:13:
[...]
Ach, wat als je haar had genegeerd en de box bleek gevuld met €20 aan troep? Had je met Sinterklaas weer geen cadeau gekregen![]()
Haha dat is het punt nietAmple Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:13:
[...]
Ach, wat als je haar had genegeerd en de box bleek gevuld met €20 aan troep? Had je met Sinterklaas weer geen cadeau gekregen![]()
Ga hier opzoek naar kortingscodes, vul die in, blijken niet (meer) te werken. Maar dan kun je dus niet verder zonder kortingscode. Het veld leeg laten van de kortingscode werkt niet en je kunt niet bestellen.
Pagina herladen en toen was 't uitverkocht. Vreemde website dat iBOOD soms.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisbeezjeh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:34:
Voor hoeveel werd de Popcorn Hour A500 aangeboden??, helaas misgelopen dus ben benieuwd
€250 iirc.beezjeh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:34:
Voor hoeveel werd de Popcorn Hour A500 aangeboden??, helaas misgelopen dus ben benieuwd
Haha, dat was gister al meteen de eerste bug die ik had. Gelukkig op een niet-cruciaal moment.HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:28:
Pagina herladen en toen was 't uitverkocht. Vreemde website dat iBOOD soms.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dat klopt inderdaad, hebben ze zelf ook op Facebook gezet: https://www.facebook.com/...618010271/?type=3&theaterRWK__ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:35:
Krijg net een mail binnen dat de hunt nog een dagje door gaat!
nopeAmple Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:42:
Gaan ze morgen nog iets speciaals doen? Producten in prijs verlagen tot ze wel verkopen of na nog een paar rondes alles maar in dozen gooien of zo?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Als je opgelet had dan wist je dat er drie dozen langs geweest zijn.rolandos582 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:46:
Trieste zaak wel. Bijna aan het eind van dag 2 en 1 hele box geweest
Pffffffffff, het zou tegenwoordig een verrassing zijn als ze het bij 2 dagen laten...Just smile schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:42:
[...]
Dat klopt inderdaad, hebben ze zelf ook op Facebook gezet: https://www.facebook.com/...618010271/?type=3&theater
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
2. De eerste was een faal en werkte niet.miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:47:
[...]
Als je opgelet had dan wist je dat er drie dozen langs geweest zijn.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Klopt, alleen is dat nooit vanuit ibood bevestigd, dus er zijn er wel 3 langsgekomen.
Tuurlijk zullen ze dat nooit bevestigenmiicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:48:
[...]
Klopt, alleen is dat nooit vanuit ibood bevestigd, dus er zijn er wel 3 langsgekomen.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Nee, dat zal iBood zeker zeggenmiicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:48:
[...]
3 Dozen? Ben best actief geweest en heb er maar 2 gezien, waarvan 1 faal was. Wanneer was de ander dan?
Vandaag rond 14:35
Gisteravond rond 20:50
In de flashhunt dusRubenWwijk schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]
3 Dozen? Ben best actief geweest en heb er maar 2 gezien, waarvan 1 faal was. Wanneer was de ander dan?
3? Wanneer naast gisterenavond dan? Ook in de history zie ik er maar 1miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:47:
[...]
Als je opgelet had dan wist je dat er drie dozen langs geweest zijn.
In de Flashhunt hadden ze er 1 verstoptRubenWwijk schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]
Die van gisteravond 20:50 heeft niemand bemachtigd, sterker nog, niemand heeft een captcha kunnen zien omdat iBood HTTP-content in een HTTPS website wou laden

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 23-11-2016 19:54 ]
Dus ik denk nou jammer dan
10 min later krijg ik een mail bedankt voor uw aankoop
Heb ik blijkbaar toch de tv gekocht

HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:01:
[...]
Das altijd. Zat eens in m'n winkelwagen, kon gaan betalen (zal al op de pagina van de bank) en heb 'm verwijderd. Vriendin was het niet eens met de prijs. Maar ze had ook wel spijt achteraf toen ze door had wat er allemaal in kon zitten
[...]
Flash was rond 17:00 vandaag, redelijk dicht op elkaar dusRubenWwijk schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]
hun facebook pagina, maar er is maar af en toe een streamRebel-Rebel schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:00:
Wat is de link naar die ibood tv?
Ik dacht 1 euro totaal maar je moet 15 paar kopenrolandos582 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:18:
Hoe zit het eigenlijk met die Cerruti sokken uit de flashdeal. Heeft iemand hier ervaringen mee? €1 is nogal goedkoop en ben benieuwd naar de kwaliteit.
Ja 15 paar is eigenlijk niet zo erg, maar is het dan in ordemiicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:22:
[...]
Ik dacht 1 euro totaal maar je moet 15 paar kopen
Geloof het of niet, ik verkoop sokken op de markt. Had nog nooit van het merk gehoord. Samenstelling is niet speciaal. Zoals ik het kan zien zit er wel een voelbare teennaad in wat sommige als irritant ervaren. Ook heeft het geen aparte hak en teen verstevigingen. Maar verder zijn het mooie degelijke sokken. En de prijs is ook hartstikke goedkoop. Onze eenvoudige sok zit al gauw op 2 euro pp.rolandos582 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:18:
Hoe zit het eigenlijk met die Cerruti sokken uit de flashdeal. Heeft iemand hier ervaringen mee? €1 is nogal goedkoop en ben benieuwd naar de kwaliteit.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, gewoon simpele sokken vind ik allemaal wel prima. Zolang er maar niet na 2x gaten in zitten want dan heb je er ook niks aan. Mijn verwachtingen zijn nooit zo hoog bij degelijke prijzen maar moet wel redelijke kwaliteit zijn.RonaldMuijs schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:27:
[...]
Geloof het of niet, ik verkoop sokken op de markt. Had nog nooit van het merk gehoord. Samenstelling is niet speciaal. Zoals ik het kan zien zit er wel een voelbare teennaad in wat sommige als irritant ervaren. Ook heeft het geen aparte hak en teen verstevigingen. Maar verder zijn het mooie degelijke sokken. En de prijs is ook hartstikke goedkoop. Onze eenvoudige sok zit al gauw op 2 euro pp.
Ik denk dat ze qua levensduur alles meevallen. Maar zoals ik al zei ken ik het merk niet.rolandos582 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:32:
[...]
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, gewoon simpele sokken vind ik allemaal wel prima. Zolang er maar niet na 2x gaten in zitten want dan heb je er ook niks aan. Mijn verwachtingen zijn nooit zo hoog bij degelijke prijzen maar moet wel redelijke kwaliteit zijn.
Zelf maar eens ff deze besteld: Toolwelle Organizer meer dan 1000 delig
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
nu dusRubenWwijk schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Oh moest net op een plaatje klikken
[ Voor 31% gewijzigd door Ryan1981 op 23-11-2016 20:38 ]
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
idem.Timoflex schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:41:
Kwam op de betalingspagina maar telkens eruit gegooid na het accepteren van de voorwaarden![]()
Nog nooit zo ver gekomen, ik heb weer iets meer hoop....
Nu hopen op morgen nog een box
Haha, zullen we zien rond 5 decemberAmple Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:40:
I call bullshit. Mijn pagina ververste weer eens niet
Onze servers kunnen je verzoek helaas niet verwerken. Probeer het opnieuw.
Onze sys admins hebben hiervan bericht gekregen. Excuses voor het ongemak.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ah, ik zie het in de geschiedenis inderdaad.
Ach ja, zolang ze maar naar tweakers gaan vind ik het mooi zat
Iedere box weer dezelfde 100 berichten hoe oneerlijk het wel niet is.
kaasaanfiets schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:42:
Gefeliciteerd mensen die hem hebben, ik gun het jullie niet
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Gewoon een oncourante browser gebruiken; wat niet weet wat niet deertRonaldMuijs schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:43:
Frustraties all over the place

Klagen dat ik iets wil bestellen maar dat het betalen niet lukt is zeker kansloos?pven schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:42:
Uh, ik kwam tm het betaal-scherm, en daarna werkte de laatste betaal-knop niet ...
Veel plezier ermee mensen die hem wel hebben, wat was ik graag die persoon geweest
Jij nog eentje nu..Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:43:
[...]
Ah, ik zie het in de geschiedenis inderdaad.
Ach ja, zolang ze maar naar tweakers gaan vind ik het mooi zat
Was bij mij ook, maar bij het afrekenen werd de winkelwagen leeggegooid.miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:45:
ik ben ineens weer uitgelogd, als ik inlog staat er dat de box in m'n basket zit
Woohoo!!
Ik heb hem!
Was aardig lekker bezig op BF1 in windowed mode, door het bestellen ben ik helaas gekickt. Dat heb ik er dan wel voor over.
De kans wordt elke keer hoger

Al een jaar of 4 als een malle elke Hunt op jacht naar een Box.. elke keer heulemaal niets..
Nu was ik na de vorige hunt er helemaal klaar mee en had ik zoiets van "flikker lekker op met die klote hunts van tegenwoordig".
Maar de nieuwsgierigheid deed mij net toch even de site bezoeken en zie daar: EEN BOX
Verdikkeme, toch maar klikken! Fuck! Niet ingelogd! FUUUUUU
Na een tig extra clicks en F5's om in te loggen was dat gelukt, en mijn kans verkeken dacht ik.
Maar goed, toch maar ff door F5en; just in case.
En wonder boven wonder kreeg ik net de bevestiging in de mail
Nu 5 december maar afwachten
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik snap dat wel, deze Toolwelle Borenset 120 Delig zal wel storm lopen, dan zou ik ook niet aan mijn huiswerk gaan als zo'n deal voorbij komt!RonaldMuijs schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:47:
Ik kom zo nooit aan mn huiswerk als ze nu de leuke dingen gaan droppen

Gefeliciteerd, ik krijg een error op de betaalknop na 15x een teleurstelling. Toch vreemd systeem...Nnoitra schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:48:
Asjemenou!![]()
Al een jaar of 4 als een malle elke Hunt op jacht naar een Box.. elke keer heulemaal niets..![]()
Nu was ik na de vorige hunt er helemaal klaar mee en had ik zoiets van "flikker lekker op met die klote hunts van tegenwoordig".
Maar de nieuwsgierigheid deed mij net toch even de site bezoeken en zie daar: EEN BOX
Na een tig extra clicks en F5's om in te loggen was dat gelukt, en mijn kans verkeken dacht ik.
En wonder boven wonder kreeg ik net de bevestiging in de mail![]()

En uiteraard staat de bestelling niet meer in mijn mandje
[ Voor 23% gewijzigd door pven op 23-11-2016 20:51 ]
idem hier, ook in 'blijde' verwachtingNnoitra schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:48:
Asjemenou!![]()
Al een jaar of 4 als een malle elke Hunt op jacht naar een Box.. elke keer heulemaal niets..![]()
Nice man!Nnoitra schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:48:
Asjemenou!![]()
Hier na zon 8 jaar dan eindelijk een box!
Was tv aan het kijken op de bank met 1dagskoopjes op mn scherm ernaast.
Ben vrij snel naar mn pc gesprongen

Wat gebeurd er dan precies? Ik denk ik een half uur lang nerveus naar die knop zitten staren.IJS-T schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:50:
[...]
Gefeliciteerd, ik krijg een error op de betaalknop na 15x een teleurstelling. Toch vreemd systeem...
[ Voor 14% gewijzigd door Zspirit op 23-11-2016 20:54 ]
Dit topic is gesloten.
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel