Je moet connected zijn
F it, zijn toch altijd dezelfde die ze krijgen.miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:58:
Hoop dat er nog een box langs komt, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in
Ik geef de 1% de schuld!
J/k, maar de komende uren hoef ik in ieder geval niet meer te kijken
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Yup, daar zou je wat op kunnen winnen, al zit er ook weer een checkbox onder Paypal verstopt waarvan ik niet weet wat je daar precies mee moet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vroegah hebben we wel eens 2 of 3x achter elkaar een box.Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:00:
[...]
F it, zijn toch altijd dezelfde die ze krijgen.
Ik geef de 1% de schuld!
J/k, maar de komende uren hoef ik in ieder geval niet meer te kijken
dus:
BOX!
item
item
BOX!
item
item
item
item
BOX
Dat waren tijden
veel mensen die hun box showen in dit topic laten een waarde zien van €1000+ euro, alhoewel de verkoopwaarde vele malen lager ligt.Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:02:
[...]
Vroegah hebben we wel eens 2 of 3x achter elkaar een box.
dus:
BOX!
item
item
BOX!
item
item
item
item
BOX
Dat waren tijdenIk zou nog steeds wel eens een BOX van 1000 euro willen zien though
Vaak vind ik de boxen ook erg oneerlijk verdeeld, afgelopen hunt, of de hunt ervoor was er ook iemand met drie klappers, box van 2K o.i.d. terwijl sommigen alleen kleding hadden (en dan niet de kleding box van €50)
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Was er niet laatst iemand met een box met 20 lightfield camera's ofzo?miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:03:
[...]
veel mensen die hun box showen in dit topic laten een waarde zien van €1000+ euro, alhoewel de verkoopwaarde vele malen lager ligt.
Vaak vind ik de boxen ook erg oneerlijk verdeeld, afgelopen hunt, of de hunt ervoor was er ook iemand met drie klappers, box van 2K o.i.d. terwijl sommigen alleen kleding hadden (en dan niet de kleding box van €50)
echt van: Oh dit is over, flikker alles maar in deze box.
Sowieso is het oneerlijk verdeeld, en ik ga bij de inhoud van de doos ook uit van de goedkoopste waarde nieuw op dat moment, of de 2e hands geschatte waarde.
mensen die de IBOOD adviesprijs hanteren bij de waarde van hun box

https://www.1dagskoopjes....-ibood-hunt-februari-2016
voorbeeldje:
Veel mensen met sokken en een half leuk item.
Iphone 5s 64GB wit
Apple sportwatch 38mm
Samsung SDH-B3040 bewakingsyssteem a €360
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 23-11-2016 15:07 ]
Of de iBood-aanbiedingen vergeten. "NAS van €150!" En dan vergeten dat iBood die 3 jaar geleden verkocht voor €40Waah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:05:
[...]
Maar ik ga een pak melk halen bij Albert. Tenminste gegarandeerd succes!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
ja idd die camera'sWaah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:05:
[...]
Was er niet laatst iemand met een box met 20 lightfield camera's ofzo?
echt van: Oh dit is over, flikker alles maar in deze box.
Sowieso is het oneerlijk verdeeld, en ik ga bij de inhoud van de doos ook uit van de goedkoopste waarde nieuw op dat moment, of de 2e hands geschatte waarde.
Er is geen weldenkend mens dat denk "laat ik in deze doos 20 camera's stoppen, waarschijnlijk kan de ontvanger daar wel wat mee"
Dat moet je ook gewoon niet doenmiicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:03:
veel mensen die hun box showen in dit topic laten een waarde zien van €1000+ euro, alhoewel de verkoopwaarde vele malen lager ligt.
Ik zet altijd de 2ehands waarde bij de box, meestal verkoop ik het dan nog voor zo'n 10% minder. Ik heb wel eens een box gehad die me netto misschien 100 heeft opgebracht, maar ook wel eens een box gehad die me 800 euro heeft opgeleverd
(Dat was juni dit jaar, Surface Pro + Apple Airtime + Motorola smartphone)
Tuurlijk wel! Die box is er alleen maar om buzz te genereren waardoor mensen de Hunt gaan volgen.miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:07:
[...]
ja idd die camera'swtf moet je er mee
Er is geen weldenkend mens dat denk "laat ik in deze doos 20 camera's stoppen, waarschijnlijk kan de ontvanger daar wel wat mee"
We praten nu, 2 jaar later, nog steeds over die domme camera's. Dat maakte indruk, mensen lezen dat en zien dat terug, en denken: dat wil ik ook!
DankjeSuli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:56:
[...]
Volgde het live en zag de schermen. Mijn bedoeling was om daarna te kijken wat er op stond. Helemaal vergeten. Congratz!
Ja, elke dag 1. Dus het is klaarmiicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:47:
box voorbij gekomen en iedereen peert 'm?
ergens hoop ik dat er nog een langs komt, aangezien die van gister niet haalbaar was
Vanavond misschien weer even checken, maar ben nu wel klaar.miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:47:
box voorbij gekomen en iedereen peert 'm?
Er zich verschillende aanbiedingen op .be en .nl
Zo wordt het nog moeilijker natuurlijk
xbox: pvanst1p

Gelukkig zijn ze voor een paar euro meer gewoon te vinden op Google
ja ik wacht ook al laaaaaaang op een ps4 proRonaldMuijs schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:59:
Als het nou een SP4 was dan was ik verkocht
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Troll of serieus?Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:49:
Oh jee. Hunt gaat nog een dag door.
Kut, wanneer kan ik nou gaan slapen?
Waar haal je dat vandaan?Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:03:
Ipad air 16gb 4 next.
Ik heb niet het gevoel dat het hele exclusieve deals zijn, maar meer meuk dat nog ergens in het magazijn lag waar ze echt vanaf moeten.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Meld het even als er een box komt ^^
dat is tegenwoordig bijna normaal bij een hunt kondigen hem voor 2 dagen aan maar de 2de dag komt er groot nieuws een dag extra.
want ja het stelt alleemaal niet zo veel voor te weinig verkocht dus hopen dat mensen de 3de dag toch nog iets kopen
Morgen is het donderdagvertigoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:11:
Morgen zit iedereen toch al achter de pc voor black friday
[ Voor 71% gewijzigd door Richh op 23-11-2016 16:13 ]
bij mij is het morgen donderdagvertigoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:11:

[ Voor 28% gewijzigd door jip_86 op 23-11-2016 16:12 ]
Black friday kijk ik dan ook wél naar uit. Moet nog zoveel electronica hebben voor het nieuwe huisvertigoo schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:11:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Dat geld uit geven is niet zo een groot probleem daar ken ik ook nog wel een adres voor hahahaKecin schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:14:
[...]
Black friday kijk ik dan ook wél naar uit. Moet nog zoveel electronica hebben voor het nieuwe huis. Homey, 4k tv erbij, 20 Hue lampen, intercomsysteem, camerasysteem, nieuwe router. Ah man. Wat heb ik zin om al dat geld uit te geven

Grootse plannenKecin schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:14:
[...]
Black friday kijk ik dan ook wél naar uit. Moet nog zoveel electronica hebben voor het nieuwe huis. Homey, 4k tv erbij, 20 Hue lampen, intercomsysteem, camerasysteem, nieuwe router. Ah man. Wat heb ik zin om al dat geld uit te geven
https://tweakers.net/nieu...mart-functionaliteit.html
edit: link gefixt
[ Voor 10% gewijzigd door FlyEragon op 23-11-2016 16:24 ]
Heb je last van de Smart functionaliteiten op de tv als je ze toch niet gebruikt? (Je linkt direct naar je reactie)FlyEragon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:20:
Speciaal voor degene die zocht naar een philips tv:
https://tweakers.net/nieu...ionaliteit.html#r_9292637
Dat was ikFlyEragon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:20:
Speciaal voor degene die zocht naar een philips tv:
https://tweakers.net/nieu...ionaliteit.html#r_9292637
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Denk het niet, maar de ervaring wordt er dus niet beter op. En het wachten is op het moment dat je tv zegt dat je niet meer mag kijken want 'insert reason x'.Afvalzak schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:22:
[...]
Heb je last van de Smart functionaliteiten op de tv als je ze toch niet gebruikt? (Je linkt direct naar je reactie)
Wikipedia: Hellend vlak (retoriek)FlyEragon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:23:
[...]
Denk het niet, maar de ervaring wordt er dus niet beter op. En het wachten is op het moment dat je tv zegt dat je niet meer mag kijken want 'insert reason x'.
Ik ben best blij met mijn LG TV met Smart functionaliteit.
Helemaal omdat de RTL XL app heel lang niet op de Chromecast heeft gewerkt.
Mocht LG gaan stoppen met de service dan koop ik een Chromecast en ga ik op die manier door, er was uberhaupt geen keuze voor een TV zonder Smart functionaliteit dus voor het geld hoef je het niet te laten.

Dan koop je er toch eentje met, maar gebruik je het niet?Murrays schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:30:
Je ontkomt er bijna niet meer aan het is moeilijker een tv zonder smart erop te vinden dan met. Het grote nadeel vind ik is de beperking vanuit de leverancier m.b.t. updates/buggy schil om android etc.
Ja helaas werkt dat op sommige tv's ook niet altijd dan draait de TV zelf ook op Android waardoor het stroperig wordt etc.Richh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:37:
[...]
Dan koop je er toch eentje met, maar gebruik je het niet?
Yep ik heb zo'n kut Philips TV waarbij het hele OS Android is... dus dan crashed de TV ook gewoon... prachtig spul, NOTMurrays schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:39:
[...]
Ja helaas werkt dat op sommige tv's ook niet altijd dan draait de TV zelf ook op Android waardoor het stroperig wordt etc.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l
Android word juist niet stroperig als je geen shit installeert of updates laat binnenhalen. Oftewel, gewoon je TV van het internet laten en er geen gebruik van maken, net als dat je dat had gedaan met een TV die helemaal geen Smart-fucnties heeft.Murrays schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:39:
[...]
Ja helaas werkt dat op sommige tv's ook niet altijd dan draait de TV zelf ook op Android waardoor het stroperig wordt etc.
€ 599,95maartentmm schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:45:
wat koste die sonos?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 23-11-2016 16:46 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja de hunt gaat een extra dag door, dit is aangegeven bij iBood TVIThom schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:43:
ik zag ergens iemand wat zeggen over een extra dag hunt, hebben meer mensen daar wat van gehoord en wat is er waar?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/maartentmm schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:45:
wat koste die sonos?
Ik ben anders best blij met mijn Sony android TV. Lekker KODI kijken en netflix staat er ook standaard opRichh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:46:
[...]
Android word juist niet stroperig als je geen shit installeert of updates laat binnenhalen. Oftewel, gewoon je TV van het internet laten en er geen gebruik van maken, net als dat je dat had gedaan met een TV die helemaal geen Smart-fucnties heeft.
Alleen soms loopt die kodi app vast en dan moet ik wel het hele apparaat opnieuw opstarten, da's iets minder. Maar vind 't niet zo'n groot probleem. Ik heb er in het algemeen niet echt last van dat hij stroperig wordt. Maar ik heb dan ook alleen Kodi er op gezet.
oke dankjewelLeander465 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:46:
[...]
Ja de hunt gaat een extra dag door, dit is aangegeven bij iBood TV
Oh, inderdaad, ik zie ook niet in waarom je geen smart TV zou kopen, maar er zijn mensen die daar anders over denken zo blijktTherapy777 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:51:
[...]
Ik ben anders best blij met mijn Sony android TV. Lekker KODI kijken en netflix staat er ook standaard op
Alleen soms loopt die kodi app vast en dan moet ik wel het hele apparaat opnieuw opstarten, da's iets minder. Maar vind 't niet zo'n groot probleem. Ik heb er in het algemeen niet echt last van dat hij stroperig wordt. Maar ik heb dan ook alleen Kodi er op gezet.
https://www.ibood.com/nl/...316/41060/dikke-doos.html
[ Voor 39% gewijzigd door noflik op 23-11-2016 17:13 ]
noflik schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:12:
Er staat op het moment een dikke doos in de flash sales.
ik heb er eentje, is tie anders dan anderen?noflik schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:12:
Er staat op het moment een dikke doos in de flash sales.
World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Aiaiaiai, ik ben echt een mazzelaar dan, geen een keer flashsales gekeken en iemand stuurde de link in de chat bij 1dagkoopjes en ik probeerde gewoon en ik had em, ga ervanuit dat et dezelfde is als die uit de hunt?!Richh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:16:
Serieus? Ik heb dus al de hele dag een page monitor draaien op die Flash Sale pagina... ga ik even vanuit mijn werk naar de trein, is 'ie weg.
Die check ik normaal ook wel, maargoed dus net gemist omdat ik eventjes onderweg wasIThom schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:18:
[...]
Aiaiaiai, ik ben echt een mazzelaar dan, geen een keer flashsales gekeken en iemand stuurde de link in de chat bij 1dagkoopjes en ik probeerde gewoon en ik had em, ga ervanuit dat et dezelfde is als die uit de hunt?!
Pretty sure dat hij hetzelfde is, inderdaad
voor wie wil oefenen, je kan nog steeds klikken
Wordt 5 december verzonden
hahahahahaWaah schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:20:
http://www.ibood.com/nl/n...316/41060/dikke-doos.html
voor wie wil oefenen, je kan nog steeds klikken
Ze zetten er altijd 2 weken voor, maar meestal komen ze binnen 1 weekJochemd13 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:20:
Heb er ook een uit de Flash gekocht
Wordt 5 december verzonden
DankjewelRichh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:19:
[...]
Die check ik normaal ook wel, maargoed dus net gemist omdat ik eventjes onderweg was
Pretty sure dat hij hetzelfde is, inderdaadgratz!
Dat staat bij de omschrijving van de box. iBood gaat die shit gewoon controleren voor verzendingIThom schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:28:
is er ergens online te vinden dat je maar 1 box per account kan bestellen per hunt, of is dat per aanbieding?
Je kan het altijd proberen, maar ik geef je weinig kans.
Er staat letterlijk dit:"Wil jij ook weten wat er in een iBOOD box kan zitten? Wees er dan snel bij want op=op! Maximaal 1 box per klant. Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn."Richh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:30:
[...]
Dat staat bij de omschrijving van de box. iBood gaat die shit gewoon controleren voor verzending
Je kan het altijd proberen, maar ik geef je weinig kans.
en dit: "/!\ Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd."
Er staat nergens dat het per hunt geldt toch?!
Haha dat is sowieso geen probleem want ik ben student en heb dus een kameradres en een adres thuis bij mn ouders, ik vroeg het mijzelf gewoon af maar dankjewelAmple Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:34:
Niet dat ik om extra concurrentie verlegen zit, maar als je al een box hebt onder Tom Aatje op Straatnaam 12 kan je, als je vriendelijke buren hebt, gewoon nog een box bestellen voor Thom Blaatje op Straatnaam 14. Of laat hem op je werk, bij familie, etc. bezorgen.
Oke, dat staat er niet...IThom schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:34:
[...]
Er staat letterlijk dit:"Wil jij ook weten wat er in een iBOOD box kan zitten? Wees er dan snel bij want op=op! Maximaal 1 box per klant. Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn."
en dit: "/!\ Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd."
Er staat nergens dat het per hunt geldt toch?!
iBood maakt gewoon verlies op die boxen en doet het 100% om buzz te genereren voor de Hunt. Zij hebben er meer aan als 2 mensen een doos kopen en het delen op social media, dan dat 1 persoon wat deelt.
Sterker nog, 90% van de social media reacties op boxen is negatief 'want ik heb er nog nooit 1 gehad !!1!' - als iemand er dan 2 heeft werkt dat tegen ze.
[ Voor 22% gewijzigd door Richh op 23-11-2016 17:38 ]
Ik volg de flashsale en om de zoveel tijd zoek ik naar doos. Ik had gewoon eten moeten bestellen haha. Volgende keer beter.Jochemd13 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:45:
Was echt vet random, ik ging mijn vader die hele Hunt uitleggen en liet de flash-sales zien toen ik ineens die doos zag. Mijn vader wilde hem gelijk bestellen, dus eigenlijk hier heel veel geluk
ikSuli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:46:
Wie van Tweakers heeft een box nu?
Ah dat is wel erg jammer. Ik moest trouwens ook nog mijn gegevens invullen en dat had ik echt heel rustig gedaan, dus bijna niemand heeft het dan gezienSuli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:47:
[...]
Ik volg de flashsale en om de zoveel tijd zoek ik naar doos. Ik had gewoon eten moeten bestellen haha. Volgende keer beter.
Dit topic is gesloten.
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel