[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 72.932 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 08:09
Ik hou het op black friday, deze hunt is echt "by far"de slechste die ik heb meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:59

Edd

TakeAway schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:53:
Ik hou het op black friday, deze hunt is echt "by far"de slechste die ik heb meegemaakt...
Dit...
En de steam sale, dus mijn portemonnee gaat het wel voelen deze maand :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ik lees nu net dat er nog een dag hunt komt, is het niet al genoeg uitgesmeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
_Heisenberg_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:55:
Was de vorige keer ook meer in me te herinneren.
Ibood is op sterven na de dood volgens mij hoor, ze blijven maar de zelfde meuk verkopen.
Zelf nu dan na 8 jaar een box maar vroeger was een box toch echt wel wat anders als tegenwoordig.

[ Voor 4% gewijzigd door Zspirit op 23-11-2016 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
_Heisenberg_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:55:
Betekend gewoon dat alle zooi die niet gekocht is afgelopen 2 dagen voor de zoveelste keer weer langs zullen blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Dan kan ik miss wel nog ff een tablet met korting scoren! Helaas alleen morgenavond een beetje tijd, dus weinig kans gok ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
_Heisenberg_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:58:
Dan kan ik miss wel nog ff een tablet met korting scoren! Helaas alleen morgenavond een beetje tijd, dus weinig kans gok ik.
Kijk ook in de Flashsale hunt, misschien vind je wel iets daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het enige wat ik deze hunt wil scoren is:
- batterijen
- box
- knipmes

Batterijen heb ik eigenlijk niet gezien, box, tsjah ... knipmessen genoeg, maar toch weer net niet wat ik wil

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:23
Zspirit schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:53:
[...]

Nice man!
Hier na zon 8 jaar dan eindelijk een box!
Was tv aan het kijken op de bank met 1dagskoopjes op mn scherm ernaast.
Ben vrij snel naar mn pc gesprongen 8)7

[...]

Wat gebeurd er dan precies? Ik denk ik een half uur lang nerveus naar die knop zitten staren.
Geen idee, hij ging draaien met even geduld aub (ik blij, deed die keer dat ik box had ook), maar toen kreeg ik dus een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:59:
[...]

Kijk ook in de Flashsale hunt, misschien vind je wel iets daar.
Thanks zal zo ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 14:44
Weet iemand hoe het bij iBood werkt met verzenden? Er staat bij mij achter verzendinformatie: 23 november, en als 'status': verwerking. Verder alleen een bevestigingsmail gehad waarin als verwachte verzenddatum 25 november stond. Gisteren een TV daar gekocht in de flash sale.

[ Voor 9% gewijzigd door Tharoy op 23-11-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 21:22
Dan krijg je binnenkort een mailtje dat het product is verzonden met een trackingscode.
Dit is vaak 1-2 dagen na de aangegeven verzenddatum.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Heisenberg_
pven schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:00:
- batterijen
- box
- knipmes

Batterijen heb ik eigenlijk niet gezien, box, tsjah ... knipmessen genoeg, maar toch weer net niet wat ik wil
Kijk maar eens in de flashsale: http://www.ibood.com/nl/n...-aaa-of-aa-of-12x-9v.html

Verder zag ik er ook wat messen in staan, er heeft vanmiddag ook een box in gestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 14:16
Hey, wat denken jullie dat de beste manier is om die geliefde box te bemachtigen?

Ik raakte bij de afgelopen 3 boxes nu tot het scherm waarin ik mijn betaalmethode kan selecteren en dan op "Betalen" kan klikken. Helaas dan elke keer het error scherm. Is dit puur geluk wie ze doorlaten en wie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
_Heisenberg_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:08:
[...]

Kijk maar eens in de flashsale: http://www.ibood.com/nl/n...-aaa-of-aa-of-12x-9v.html

Verder zag ik er ook wat messen in staan, er heeft vanmiddag ook een box in gestaan :P
Oeh, dat had ik gemist. Dank! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
BramVanha schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:09:
Hey, wat denken jullie dat de beste manier is om die geliefde box te bemachtigen?

Ik raakte bij de afgelopen 3 boxes nu tot het scherm waarin ik mijn betaalmethode kan selecteren en dan op "Betalen" kan klikken. Helaas dan elke keer het error scherm. Is dit puur geluk wie ze doorlaten en wie niet?
Eindeloos blijven f5'en, dat werkte bij mij, bij elke stap in het process wel een keer of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
niekvandermeer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:12:
[...]

Eindeloos blijven f5'en, dat werkte bij mij, bij elke stap in het process wel een keer of 10.
En dan nog is het geluk hebben, gewoon op juiste plek in de rij van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
DonkMatt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:13:
[...]

En dan nog is het geluk hebben, gewoon op juiste plek in de rij van de server.
jep, kwestie van geluk, net ook met F5'en een aantal keer terug naar de startpagina gestuurd helaas

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
niekvandermeer schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:12:
[...]

Dus telkens als je wil klikken op betalen, en je krijgt de error, ga je weer f5'en tot je weer de betaalpagina hebt en probeer je het opnieuw?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eelcootjuh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-09 17:02
Vanmiddag stond er opeens een box in de flash sale _/-\o_ en ging heel soepel met bestellen, kan het amper geloven! Verzenddatum staat op 5 december *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik wil graag mijn betaalmethode opslaan maar dat kan zeker alleen als je al een keer iets besteld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
ariekanari schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:07:
Dan krijg je binnenkort een mailtje dat het product is verzonden met een trackingscode.
Dit is vaak 1-2 dagen na de aangegeven verzenddatum.
Maar in dit geval dan toch juist vroeger? Het liefst zie ik dat ze het pas zaterdag of later leveren ivm black friday. Twijfel over een maatje meer namelijk. Maar kon me moeilijk voorstellen dat het zo snel zou gaan met een verwachte zenddatum van 25 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:56
Tharoy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:05:
Weet iemand hoe het bij iBood werkt met verzenden? Er staat bij mij achter verzendinformatie: 23 november, en als 'status': verwerking. Verder alleen een bevestigingsmail gehad waarin als verwachte verzenddatum 25 november stond. Gisteren een TV daar gekocht in de flash sale.
Ik heb gisteren een HTC Vive gekocht, die had verzenddatum 25 november. Later in mijn account aangepast naar verzenddatum 23 november, en heb dan ook vanmiddag een T&T code gekregen.

Als hij nu nog op 'verwerking' staat, gaat hij er waarschijnlijk morgen uit. Maargoed, iBood en duidelijkheid over verzending... ;w

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
pven schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:00:
- batterijen
- box
- knipmes

Batterijen heb ik ook niet gezien, net als knipmessen en enig interressante artikelen. De dikke dozen echter....... zag ik net nog voorbij lopen... pffff.... wat een super marketing dat ibood.....
Mensen die wakker blijven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

whoow. Wilde bijna deze Asus RT-N66U kopen, omdat ik bij m'n vriendin onlangs de RT-AC68U heb geplaatst en er erg tevreden van ben. Net voordat ik wilde afrekenen, bedenk ik me dat het slechts een "N" variant was. No-go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 21:22
Die bestelling van de tv is waarschijnlijk een-op-een doorgezet naar de groothandel en zij handelen alles af. En dan gaat het snel.

Je kunt eventueel nog proberen te annuleren, want het product is nog niet verzonden. Ik heb geen idee hoe snel/traag iBood dit verwerkt. Zelfs als dit snel gaat heb je je geld nog niet terug.

Je kunt de tv ook retourneren binnen de wettelijke termijn. TV in ontvangst nemen en niet openmaken en een retourverzoek aanmaken in je iBood account.
Ook dan moet je wachten op je geld maar moet binnen 14 dagen naar het retourzending geregeld zijn.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-07 13:20
Toennet een box weten te bemachtigen!! En gister de Dyson Dc62 Pro voor 179 :) een goede hunt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
Richh schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:23:
[...]

Ik heb gisteren een HTC Vive gekocht, die had verzenddatum 25 november. Later in mijn account aangepast naar verzenddatum 23 november, en heb dan ook vanmiddag een T&T code gekregen.

Als hij nu nog op 'verwerking' staat, gaat hij er waarschijnlijk morgen uit. Maargoed, iBood en duidelijkheid over verzending... ;w
Ah dank je voor de info. Dan hoop ik dat het verzenden pas morgen echt begint, want anders moet ik morgenmiddag een gok nemen. Vrijdag heb ik in elk geval nog tot in de middag de tijd om aanbiedingen te checken, en beslis ik ter plekke wel of ik hem niet aanneem. Wel een beetje zuur en mogelijk zonde van het verzendproces, maar ja.
ariekanari schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:29:
Die bestelling van de tv is waarschijnlijk een-op-een doorgezet naar de groothandel en zij handelen alles af. En dan gaat het snel.

Je kunt eventueel nog proberen te annuleren, want het product is nog niet verzonden. Ik heb geen idee hoe snel/traag iBood dit verwerkt. Zelfs als dit snel gaat heb je je geld nog niet terug.

Je kunt de tv ook retourneren binnen de wettelijke termijn. TV in ontvangst nemen en niet openmaken en een retourverzoek aanmaken in je iBood account.
Ook dan moet je wachten op je geld maar moet binnen 14 dagen naar het retourzending geregeld zijn.
Duidelijk. Jammer genoeg woon ik in het centrum en is het pakketpunt bij de AH hier sinds kort gesloten, waardoor het dichtsbijzijnde pakketpunt 300 meter door het centrum lopen is. Moet ook nog een monitor retour sturen, haha. Dat wordt waarschijnlijk met een winkelwagentje heen en weer dan.

[ Voor 39% gewijzigd door Tharoy op 23-11-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-09 17:42
BramVanha schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:16:
[...]

Dus telkens als je wil klikken op betalen, en je krijgt de error, ga je weer f5'en tot je weer de betaalpagina hebt en probeer je het opnieuw?
Nouja..
ik spam altijd gewoon... ik heb nog nooit eerder een doos gehad..

En nu staan er 2 in mijn bestel overzicht O.o

What to do what to do...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
Snorlexxx schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:29:
Toennet een box weten te bemachtigen!! En gister de Dyson Dc62 Pro voor 179 :) een goede hunt dit.
Die zag ik ook, was een goeie deal, dat dan weer wel:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:29:
[...]

Nouja..

What to do what to do...
Script x 1 doen pannekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:27:
whoow. Wilde bijna deze Asus RT-N66U kopen, omdat ik bij m'n vriendin onlangs de RT-AC68U heb geplaatst en er erg tevreden van ben. Net voordat ik wilde afrekenen, bedenk ik me dat het slechts een "N" variant was. No-go!
N of AC maakt voor mij niet uit. Wat ik lastiger vind is dat ik zo snel moet gaan uitzoeken of hij een beetje VPN aankan. Dan is het al gauw makkelijker om buiten de Hunt te kopen wat je nodig hebt i.p.v. te hopen dat je op tijd gaat zijn.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
BramVanha schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:16:
[...]

Ja, echt bij elke stap weer f5'en tot hij verder gaat, dus ook bij het uitvoeren van de betaling enzo.

Ik probeer het nooit opnieuw, want uiteindelijk ging hij telkens iets verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:32:
[...]

N of AC maakt voor mij niet uit. Wat ik lastiger vind is dat ik zo snel moet gaan uitzoeken of hij een beetje VPN aankan. Dan is het al gauw makkelijker om buiten de Hunt te kopen wat je nodig hebt i.p.v. te hopen dat je op tijd gaat zijn.
Of gewoon bestellen en daarna opzoeken. Kan altijd geannuleerd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:34:
[...]

Of gewoon bestellen en daarna opzoeken. Kan altijd geannuleerd worden :)
Ja, dan had ik onderhand 83 routers in bestelling staan en die sneaky iBood verstuurt ze natuurlijk voordat ze je annulering hebben behandelt :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:29:
[...]

Nouja..

What to do what to do...
Je gaat er toch maar 1 krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:36:
[...]

Ja, dan had ik onderhand 83 routers in bestelling staan en die sneaky iBood verstuurt ze natuurlijk voordat ze je annulering hebben behandelt :P
Versturen duurt doorgaans lang, misschien nu wel al verbetert.

Je kunt altijd nog weigeren aan de deur. Kost je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
:P

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Ikke nie script heb..
Gewoon f5 error.. betaal.. error.. f5 .. error.. f5 .. betaal.. error.. f5 .. error .. error .. error.. f5 .... doos aanbieding weg..

Mail...
Bestelling compleet.. 2x met verschillende order nummers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:37:
[...]

Versturen duurt doorgaans lang, misschien nu wel al verbetert.

Je kunt altijd nog weigeren aan de deur. Kost je niks.
Ja, aan het gescheld op niet-behandelde annuleringen in dit topic te zien is dat verbetert :P
En weigeren lukt me vaak niet, want ik ben vaak niet degene die het pakket aanneemt. Sowieso jaag je dan een bedrijf op kosten en moet je je financiën extra goed in de gaten gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Dacht aan het plaatje te zien dat het een doos betrof. Oplichterij! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:40:
[...]

Ikke nie script heb..
Gewoon f5 error.. betaal.. error.. f5 .. error.. f5 .. betaal.. error.. f5 .. error .. error .. error.. f5 .... doos aanbieding weg..

Mail...
Dus mensen zonder ideal account zijn verloren als ze mee willen doen... pfff..
Lekker makkelijk, voor ibood box hunters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
TakeAway schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:44:
[...]

Dus mensen zonder ideal account zijn verloren als ze mee willen doen... pfff..
Lekker makkelijk, voor ibood box hunters..
Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:40:
[...]

Ikke nie script heb..

Mail...
Vorige keer had ik dus 2x betaald, ook op jouw manier gedaan, 1 order nummer ontvangen. Uiteindelijk kreeg ik via paypal geld terug van de 2de.
Ik weet niet of het handig is om het zelf te melden aan iBood, zodat ze niet als "straf" beide boxen annuleren. Wie weet zeggen ze zelf dat je beide mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
is voor het eerst in +/- 10 jaar dat ik er 1 weet te bemachtigen.. en alle hunts geprobeerd.. dus mja..

Maar wel sinds kort mijn CC gegevens opgeslagen in mijn ibood account.. mogelijk dat dat helpt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvnzoest
Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:47:
[...]

Vorige keer had ik dus 2x betaald, ook op jouw manier gedaan, 1 order nummer ontvangen. Uiteindelijk kreeg ik via paypal geld terug van de 2de.
Ik weet niet of het handig is om het zelf te melden aan iBood, zodat ze niet als "straf" beide boxen annuleren. Wie weet zeggen ze zelf dat je beide mag hebben.
inmiddels reactie van een moderator..
Regels zijn 1 box per account / adres per hunt..
Normaal annuleren ze ze allebei.. maar omdat ik het meteen aangaf wordt er 1 door hun geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:48:
[...]

inmiddels reactie van een moderator..
Regels zijn 1 box per account / adres per hunt..
Normaal annuleren ze ze allebei.. maar omdat ik het meteen aangaf wordt er 1 door hun geannuleerd
Dat is toch al bekend? Waarom dan? Te hebberig? Of wat?

[ Voor 2% gewijzigd door TakeAway op 23-11-2016 21:58 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:27:
http://www.ibood.com/nl/n...l-band-ac2400-router.html

Is dit wat voor je? Stuk prijziger natuurlijk, maar als je wireless powerrr zoekt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 21:59:
[...]

http://www.ibood.com/nl/n...l-band-ac2400-router.html

Is dit wat voor je? Stuk prijziger natuurlijk, maar als je wireless powerrr zoekt... ;)
Al gezien, maar heb even vlug gezocht, maar blijkt wat instabiel te zijn op wifi gebied. De RT-AC68U blijkt stabieler. Tja. Moeilijk, moeilijk. Beiden zijn al redelijk lang op de markt.

Ik wil sowieso dual band en verder is bereik erg belangrijk. Ik kan helaas niet direct zien of vinden dat de 2400 een beter bereik heeft dan de 1900 (AC68U). Want ook "4 antennes" zegt niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
Iemand een idee hoe ik mijn paypal automatisch kan koppelen aan mij ibood?
Als in: ik klik paypal aan, klik op betaal en de rest gaat vanzelf?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Dankje voor het linken! Heb er een kunnen bestellen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:42
ik ben blij :) :*) 8)
brick5492 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:11:
[...]

Dankje voor het linken! Heb er een kunnen bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Komop mensen, koop dit prachtige Wii spel >:) Een geweldige toevoeging aan je Wii collectie en je hebt je Wii natuurlijk nog niet omgebouwd of verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidadao
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-02 11:59
Hmm...hoe stond dat ding genoemd bij de flash sale? Ik kijk af en toe maar zag m niet verschijnen met ctrl+f (doos) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
HetGezegde schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:04:
[...]

Al gezien, maar heb even vlug gezocht, maar blijkt wat instabiel te zijn op wifi gebied. De RT-AC68U blijkt stabieler. Tja. Moeilijk, moeilijk. Beiden zijn al redelijk lang op de markt.

Ik wil sowieso dual band en verder is bereik erg belangrijk. Ik kan helaas niet direct zien of vinden dat de 2400 een beter bereik heeft dan de 1900 (AC68U). Want ook "4 antennes" zegt niet alles.
Ja, bereik blijft lastig. Welke antennes, hoe staan ze gericht, dan nog kijken naar de apparaten en applicaties en hoe gevoelig ze zijn voor vertraging... Draadloze verbindingen blijven naar. Eigenlijk is de enige methode om te kijken wat je nodig hebt een goede site survey. Wat is de optimale afstand en welke snelheden worden waar verwacht en wat voor capaciteit, etc.
En dan moet het het liefste allemaal uit 1 apparaatje komen en als het effe kan het hele huis door... :X _O-

Sterkte! :P Ik hou het lekker bij kabeltjes en een AP op de middelste verdieping :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:46
Cidadao schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:21:
Hmm...hoe stond dat ding genoemd bij de flash sale? Ik kijk af en toe maar zag m niet verschijnen met ctrl+f (doos) :(
Net heette hij Never gonna let you go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ze kunnen 'm verschillende namen geven. GOOOEEIIIE DEAL, DIKKE DOOS, KOOP DAN, allemaal dat soort dingen :P

Je kan het beste ctrl+f doen op '100,00' want dat is hoeveel de box tot nu toe altijd gekost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
De link werkt nogsteeds hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
brick5492 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:24:
[...]

De link werkt nogsteeds hoor! :D
Cidadao is gewoon een goede tweaker en klikt zelfs voor een box niet op verkortte urls :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:37
Ik kan nu wel rustig gaan slapen en hopen dat 5 december snel is ;)

Kan al niet wachten, en alle ongelukkigen, sterkte, dit is pas mijn 2e Hunt en nooit fanatiek meegedaan. Dus uren naar je scherm blijven kijken heeft niet altijd zin.
Welterusten allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidadao
hehe :) had m inderdaad zelf ook bijgesteld naar 100,00

Die box lijkt nu al twee keer bij de flash te zijn geweest. weet alleen niet of die flashsale ook automatisch refresht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Jochemd13 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:31:

Kan al niet wachten, en alle ongelukkigen, sterkte, dit is pas mijn 2e Hunt en nooit fanatiek meegedaan. Dus uren naar je scherm blijven kijken heeft niet altijd zin.
Welterusten :w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frolow
  • Laatst online: 08-09 22:26
Die box die in de flash sale heeft gestaan, stond die op een random plek of helemaal boven of onderaan de sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 20:12
Frolow schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:33:
Die box die in de flash sale heeft gestaan, stond die op een random plek of helemaal boven of onderaan de sale?
Random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Frolow schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:33:
In het midden ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
Jochemd13 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:31:

Toch wel op lekkere Cinderella kussens, toch? Bestel ze anders nog even, anders krijgt Suli er zo veel in z'n box :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
Ample Energy schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:34:
[...]

Toch wel op lekkere Cinderella kussens, toch? Bestel ze anders nog even, anders krijgt Suli er zo veel in z'n box :P
Haha, heb ze al gekocht vorig jaar en ze bevallen niet. Ben wel op zoek naar nieuwe kussens, maar niet deze dus.

Niet z'n maar haar btw.

[ Voor 5% gewijzigd door Suli op 23-11-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 23:50
Is er eigenlijk een speciale iBood Box 22&23 november topic?

Overigens.. er is een derde dag bijgekomen; zie uw e-mail inbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:30
Vilscon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:40:

Dat is tegenwoordig al standaard :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Nnoitra op 23-11-2016 22:41 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonkMatt
En hoe bevalt Internet Explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
En een mooie Windows tablet met.....HDD! Geen eMMC, geen SSD, neenee, in deze tablet zit een prachtige ouderwetse HDD :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
DonkMatt schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:41:
[...]

En hoe bevalt Internet Explorer?
Ik snap de grap niet? Zal wel aan jouw flauwe humor liggen :)
Of bedoel je "Dat is altijd zo, kom is onder die steen vandaan?"

Lang leven de Mac.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjeefr op 23-11-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Vilscon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:44:
[...]

Ik snap de grap niet? Zal wel aan jouw flauwe humor liggen :)
Of bedoel je "Dat is altijd zo, kom is onder die steen vandaan?"

Lang leven de Mac.
Geen 9Gag'er zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Is er eigenlijk een speciale iBood Box 22&23 november topic?

Na de hunt verandert dit topic altijd in een unbox topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
9Gag is verschrikkelijk. Doe dan maar Dumpert. :)
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:46:
[...]

Na de hunt verandert dit topic altijd in een unbox topic.
Dit is pas m'n eerste box, dus eigenlijk de eerste keer dat ik de unboxing actief volg. Thanks voor de info :)

[ Voor 43% gewijzigd door Sjeefr op 23-11-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
DOOS DOOS DOOS DOOS DOOS DOOS DOOS..!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
in mijn bestel overzicht :)
<3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Heisenberg_
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:55:
DOOS DOOS DOOS DOOS DOOS DOOS DOOS..!!!!!!!
Dat is niet grappig meer, aandachtstrekker

[ Voor 4% gewijzigd door _Heisenberg_ op 23-11-2016 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:59

Edd

Veel plezier met al dat refurb meuk >:) ;) :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Had echt gehoopt dat deze nog eens langs zou komen. Heb mijn scooter namelijk sinds gisteren diefstal verzekerd, maar heb dan wel een ART3, 4 of 5 slot nodig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:01:
Had echt gehoopt dat deze nog eens langs zou komen. Heb mijn scooter namelijk sinds gisteren diefstal verzekerd, maar heb dan wel een ART3, 4 of 5 slot nodig :|
Is die lang genoeg?
Heb zelf een ART3 van 120cm voor mijn moederfiets. Best zwaar, maar net lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
vooruit.. Omdat ik zo flauw was..
heb nog een 5e code in mijn mail:

Aub aangeven wanneer je hem gebruikt hebt!

Jouw persoonlijke vouchercode:
HHRN6G5ZASWSMAR

Geldig t/m 02-12-2016

5e korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidadao
Zijn persoonlijke vouchercodes niet persoonsgebonden??
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:08:

HHRN6G5ZASWSMAR

Geldig t/m 02-12-2016

5e korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:07:
[...]

Is die lang genoeg?
Heb zelf een ART3 van 120cm voor mijn moederfiets. Best zwaar, maar net lang genoeg.
werkelijk geen idee, ik zou m'n huidige slot eigenlijk moeten opmeten, maarja, luiheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Niet online
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:10:
[...]

werkelijk geen idee, ik zou m'n huidige slot eigenlijk moeten opmeten, maarja, luiheid :+
Heb die van mij ooit hier besteld voor als je te lui bent om te zoeken en de axa niet meer op iBood komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Suli schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:12:
[...]

Heb die van mij ooit hier besteld voor als je te lui bent om te zoeken en de axa niet meer op iBood komt.
Iemand anders stuurde via DM precies dezelfde link :+ Dubbel account mag niet he!! :+

Trouwens, die code staat al op gereserveerd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:59
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:01:
Goede kans dat-ie nog wel een keer langskomt, de hunt gaat nog een dag langer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Powder Toastman schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:14:
[...]

Goede kans dat-ie nog wel een keer langskomt, de hunt gaat nog een dag langer door.
I know, dikke kans dat die vannacht ineens langs komt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:11
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:14:
[...]
Iemand anders stuurde via DM precies dezelfde link :+ Dubbel account mag niet he!! :+
Trouwens, die code staat al op gereserveerd ;(
grappig :) maar toch echt vanuit 2 locaties gestuurd :) met andere woorden meerdere mensen zelfde ideeën.

[ Voor 7% gewijzigd door Paradox op 23-11-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
pvnzoest schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:08:

HHRN6G5ZASWSMAR

Geldig t/m 02-12-2016

5e korting!
ideer Code Deze vouchercode is al gereserveerd. :|

Hoe kom je eraan dan? Doe mij er nog maar een :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
Had hem in mijn mail ontvangen op mijn verjaardag

• miicker
  • Niet online
ik ga het ook weer gezien houden voor vandaag :o

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:38

franssie

Save the albatross

ik heb zo nu en dan wel gekeken maar niet echt dingen gezien die ik wilde.
Soms artikelen van waar ik dacht leuk
maar als je dan even een paar deuren verder keek was de korting niet zo groot dat ik ronduit van plezier gilde.
Dan betaal ik maar 10% meer een andere keer.
<+:)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel