Krilo_89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
[...]
Ik heb gelukkig bericht gehad van iBood dat ze te laat zijn met het annuleren van mijn bestelling omdat hij al verzonden is

. Of ik het pakketje wil weigeren (en ik zit op mijn werk).
Ik wacht nog op een box en dan vind ik het mooi geweest.
Ah, dan lezen ze dus toch de berichten deze dagen. Misschien ga ik maar weer proberen een vraag te stellen dan.
Ik wacht ook rustig op een box (en misschien een extra dekbedovertrek), maar ik ga niet m'n best doen om op te letten of zo. Geloof het ook wel een beetje eigenlijk. Gister was gewoon een kopie van eergister en nu staat er weer die verdomde Pi 3 op die al dagen in de Flash-sale staat voor dezelfde prijs... Wat gaat er dan in hun hoofd om?

Dat is toch dé populaire definitie van krankzinnigheid? Hetzelfde experiment talloze keren herhalen en een ander resultaat verwachten..?

DonkMatt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
Het is toch niet erg als je een "deal" hebt gemist? Vroeger wel, dan baalde ik wel als ik te laat was voor een Tefal pan of een gloednieuwe router. Nu denk ik: boeien, morgen is het Black Friday. Dan praten we tenminste over echte kortingen (althans...)
Het is niet erg omdat een aanbieding vandaag nog wel minstens 5 keer langskomt. In principe is Black Friday ook maar 10-15% maximaal, hoor. Het is promotie van een commercieel bedrijf, geen liefdadigheid
En terwijl ik dit typte kwam de doos. Zal wel weer te laat zijn, maar de pagina draait nog
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.