[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 72.931 views

Onderwerpen

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05:36

Famous

R 400+

franssie schreef op donderdag 24 november 2016 @ 00:32:
ik heb zo nu en dan wel gekeken maar niet echt dingen gezien die ik wilde.
Soms artikelen van waar ik dacht leuk
maar als je dan even een paar deuren verder keek was de korting niet zo groot dat ik ronduit van plezier gilde.
Dan betaal ik maar 10% meer een andere keer.
<+:)
Het enige wat ik echt 'goedkoop' heb gezien is een DW horloge voor 89,-. Normaal gesproken waren deze €179 te koop elders (nu niet meer).
Verder inderdaad ook niets leuks gezien :/

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Zo te zien heb ik vannacht niks gemist :p geen reacties tussen 0:45 en 7:30.
Dat was vroeger echt wel anders...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Richh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:36:
Zo te zien heb ik vannacht niks gemist :p geen reacties tussen 0:45 en 7:30.
Dat was vroeger echt wel anders...
Jup, ik ga echt niet meer opblijven zo als vroeger.
Heb het idee dat er vroeger ook betere deals waren.
Nu probeert iedereen een doos te krijgen maar verder heb ik nog geen echt goede aanbiedingen gezien ,

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Is de pizza voor 1 euro langs geweest gisterenavond?

[ Voor 28% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 07:52 ]

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Zspirit schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:47:
[...]

Jup, ik ga echt niet meer opblijven zo als vroeger.
Heb het idee dat er vroeger ook betere deals waren.
Nu probeert iedereen een doos te krijgen maar verder heb ik nog geen echt goede aanbiedingen gezien ,
Ach vroeger joh, toen iBood nog het nieuwste van het nieuwste had. Mensen gingen toen bewust wachten op de Hunt, omdat je wist dat je dan een gloednieuwe TV of mobiel kon scoren met dikke korting. Tegenwoordig bijna alleen maar groothandel-opkoop, veilingzooi en refurbished onzin. Mijn Sony TV van 6,5 jaar oud heb ik destijds bij iBood gekocht, supergoedkoop en nieuwste model. Dat zou ik tegenwoordig niet zomaar doen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
DonkMatt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:11:
[...]

Ach vroeger joh, toen iBood nog het nieuwste van het nieuwste had. Mensen gingen toen bewust wachten op de Hunt, omdat je wist dat je dan een gloednieuwe TV of mobiel kon scoren met dikke korting. Tegenwoordig bijna alleen maar groothandel-opkoop, veilingzooi en refurbished onzin. Mijn Sony TV van 6,5 jaar oud heb ik destijds bij iBood gekocht, supergoedkoop en nieuwste model. Dat zou ik tegenwoordig niet zomaar doen.
Heb een tv voorbij zien komen 300 euro goedkoper als op tweakers, op zich prima deal toch? Niet dat ik zelf dit soort dure apparaten zou gaan kopen bij ibood.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Is er nu nog steeds Hunt? Ik dacht dat het nu wel afgelopen was?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Jassy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:47:
Is er nu nog steeds Hunt? Ik dacht dat het nu wel afgelopen was?
te weinig verkocht afgelopen dagen dus nog een dag. (net dat het als verrassing kwam? is de laatste Hunts iedere keer het geval)

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
http://www.ibood.com/nl/n...160gb-ssd-4gb-refurb.html

Leuk, helemaal onderaan staat dat je "natuurlijk" een echt azerty toetsenbord ontvangt. Lekker handig voor de Nederlanders onder ons.

En hij is HD. 1366x768 :+

[ Voor 5% gewijzigd door Krilo_89 op 24-11-2016 09:07 ]

• Suli
  • Niet online
hjvg schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:49:
[...]

te weinig verkocht afgelopen dagen dus nog een dag. (net dat het als verrassing kwam? is de laatste Hunts iedere keer het geval)
De "reden" is technische probleem die ze hebben ondervonden.
DonkMatt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:11:
[...]

Vroeger waren sommige dagelijkse deals na half uur al uitverkocht. Iedereen ging klagen en nu kopen ze groot in en geen kleine partij extreem goedkope spullen. Ik kan hun niks verwijten. De klagers hebben gekregen wat ze wouden en willen nu over iets nieuws klagen die eigenlijk door hun eerdere geklaag veranderd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:06
Krilo_89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:04:
http://www.ibood.com/nl/n...160gb-ssd-4gb-refurb.html

Leuk, helemaal onderaan staat dat je "natuurlijk" een echt azerty toetsenbord ontvangt. Lekker handig voor de Nederlanders onder ons.

En hij is HD. 1366x768 :+
En zo refurbished is hij niet. Als ik zo die knopjes bekijk heeft die meer aanslagen ondergaan dan onze wc bril thuis :P

• Krilo_89
BurnerT schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:08:
[...]

En zo refurbished is hij niet. Als ik zo die knopjes bekijk heeft die meer aanslagen ondergaan dan onze wc bril thuis :P
Ah Jesus, dat had ik nog niet eens gezien :o. Ik zag i5, SSD, 4GB Ram en 14 inch. Leuke laptop voor mijn vriendin. Tot ik bij specificaties ging kijken en nu die foto zie.

Dat ze dat durven te verkopen man.

Maar als je dit koopt, moet er toch een nieuwe qwerty toetsenbord op :P

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek nog steeds een knipmes, liefst beetje kwaliteit natuurlijk. Is dat spul wat iBood aanbiedt goed, of is het eigenlijk Chinese rommel?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• DonkMatt
Suli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:06:
[...]
Vroeger waren sommige dagelijkse deals na half uur al uitverkocht. Iedereen ging klagen en nu kopen ze groot in en geen kleine partij extreem goedkope spullen. Ik kan hun niks verwijten. De klagers hebben gekregen wat ze wouden en willen nu over iets nieuws klagen die eigenlijk door hun eerdere geklaag veranderd is.
Het is ook niet zozeer hoeveel ze inkopen, maar meer wat ze inkopen. Er zit vaak opgekocht groothandel spul bij, dat niet in de grotere winkelketens belandt. Ook dat constante onrealistische vergelijk met de zogenaamde adviesprijs, zelfs voor tweedehands (= refurbished) spullen of buitenlandse (UK-stekker) spullen. En natuurlijk de aloude verzendkosten, die zelfs bij TV's van ruim €1000 nog doorberekend worden op de klant.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Geen box langs geweest :D
En ook geen kettingslot :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Suli
  • Niet online
DonkMatt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:30:
[...]

Het is ook niet zozeer hoeveel ze inkopen, maar meer wat ze inkopen. Er zit vaak opgekocht groothandel spul bij, dat niet in de grotere winkelketens belandt. Ook dat constante onrealistische vergelijk met de zogenaamde adviesprijs, zelfs voor tweedehands (= refurbished) spullen of buitenlandse (UK-stekker) spullen. En natuurlijk de aloude verzendkosten, die zelfs bij TV's van ruim €1000 nog doorberekend worden op de klant.
Wat ze inkopen hangt af van hoeveel ze zouden moeten inkopen voor een concurrerende prijs.
Wat de adviesprijs betreft, dat hebben ze wel altijd zo gehouden en dit kan niet bij refurbished. Buitenlandse spullen zou net kunnen. Maar ja, wie weet helpt meer geklaag :+ (doubt it).
Ik denk dat ze gewoon lui zijn wat betreft verzendkosten en om het te compenseren kan je nu wel meer deals samenvoegen. Nu proberen ze het ook bij de hunt, maar het is toch niet helemaal wat het moet worden. Misschien gaan ze nu richting flashhunts alleen en is dit een test >:).

Dit is wat ik denk, maar heb geen idee hoe het echt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 09:47 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 21:22
De hunt valt mij ook enigszins tegen. De aanbiedingen zijn veelal nauwelijks goedkoper dan laagste prijs in de Pricewatch. En dan komen de verzendkosten er nog boven op.
Ik heb al heel wat artikelen zien langskomen dat echt geen aanbieding waren. Niet dat ze duur waren maar het is geen reden om het artikel dan via iBood aan te schaffen.

Positief: ik heb ook een tv in de flash sale zien staan die €100 goedkoper was dan de laagste prijs van de Pricewatch. Maar lijkt mij sterk model afhankelijk.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 19:31
ariekanari schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:23:
De hunt valt mij ook enigszins tegen. De aanbiedingen zijn veelal nauwelijks goedkoper dan laagste prijs in de Pricewatch. En dan komen de verzendkosten er nog boven op.
Ik heb al heel wat artikelen zien langskomen dat echt geen aanbieding waren. Niet dat ze duur waren maar het is geen reden om het artikel dan via iBood aan te schaffen.

Positief: ik heb ook een tv in de flash sale zien staan die €100 goedkoper was dan de laagste prijs van de Pricewatch. Maar lijkt mij sterk model afhankelijk.
Was ook eentje 300 euro goedkoper dan de PW. van 1300 naar 1000.
Maar dan rest nog altijd de vraag: Heb je voor die 1000 euro dan een tv die beter is? Je kan simpel annuleren natuurlijk, maar echt uitzoeken kan niet. en die 1000 euro als je annuleert ben je dan tijdelijk kwijt.

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Krilo_89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:10:
[...]

Ah Jesus, dat had ik nog niet eens gezien :o. Ik zag i5, SSD, 4GB Ram en 14 inch. Leuke laptop voor mijn vriendin. Tot ik bij specificaties ging kijken en nu die foto zie.

Dat ze dat durven te verkopen man.

Maar als je dit koopt, moet er toch een nieuwe qwerty toetsenbord op :P
kan je de toetsen niet omwisselen?

Jsunnyreports

• Krilo_89
thalantis schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:34:
[...]

kan je de toetsen niet omwisselen?
Hahah. Ja dat kan. Je kunt ook je toetsenbord op "Verenigde Staten" zetten en dan heb je ook een qwerty toetsenbord. Alleen kloppen je letters dan niet meer met wat je typed. Je moet dan goed blind kunnen typen ;).

• iFailzor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 13:28
Ik word helemaal gek, ik probeer al 3 dagen lang de Asus RT-87U of de 88U te kopen maar ik ben iedere keer te laat 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
iFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:03:
Ik word helemaal gek, ik probeer al 3 dagen lang de Asus RT-87U of de 88U te kopen maar ik ben iedere keer te laat 8)7
Je doet je nick eer aan? :+

• iFailzor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 13:28
Bedankt voor de friendly reminder :)

• Waah
iFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:06:
[...]

Bedankt voor de friendly reminder :)
Hier op Tweakers houden we van iedereen :+

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Fietsslot!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Krilo_89
Miicker!!!!
miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:39:
Geen box langs geweest :D
En ook geen kettingslot :D

[ Voor 88% gewijzigd door Krilo_89 op 24-11-2016 11:07 ]

• Richh
miicker schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:01:
Had echt gehoopt dat deze nog eens langs zou komen. Heb mijn scooter namelijk sinds gisteren diefstal verzekerd, maar heb dan wel een ART3, 4 of 5 slot nodig :|
Er is nu een slot :P

• pven
  • Niet online
pven schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:23:
Ik zoek nog steeds een knipmes, liefst beetje kwaliteit natuurlijk. Is dat spul wat iBood aanbiedt goed, of is het eigenlijk Chinese rommel?
Iemand?

• Waah
Die is volgens mij onderweg naar zijn werk :+ laatste wat ik van em hoorde.

Dat zou wel typisch zijn haha

• pven
  • Niet online
Mooie mediaspeler! Maar ja, mijn huidige popcorn heeft al een paar jaar geen support meer ...

• Krilo_89
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:10:
[...]

Die is volgens mij onderweg naar zijn werk :+ laatste wat ik van em hoorde.

Dat zou wel typisch zijn haha
Haha, dat zal je altijd zien. Zijn er 3 dagen lang hunts, heb je het ene product dat je wilt niet :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:25
1. 's Nachts geen berichten
2. 's Ochtends gezeur op de Hunt
3. Miicker heeft geen slot

We gaan gewoon weer een dag hetzelfde doen! Gelukkig ben ik wel de hele middag buiten de deur :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Krilo_89
Ample Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:25:
1. 's Nachts geen berichten
2. 's Ochtends gezeur op de Hunt
3. Miicker heeft geen slot

We gaan gewoon weer een dag hetzelfde doen! Gelukkig ben ik wel de hele middag buiten de deur :P
Ik heb gelukkig bericht gehad van iBood dat ze te laat zijn met het annuleren van mijn bestelling omdat hij al verzonden is :+ . Of ik het pakketje wil weigeren (en ik zit op mijn werk).

Ik wacht nog op een box en dan vind ik het mooi geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
Het is toch niet erg als je een "deal" hebt gemist? Vroeger wel, dan baalde ik wel als ik te laat was voor een Tefal pan of een gloednieuwe router. Nu denk ik: boeien, morgen is het Black Friday. Dan praten we tenminste over echte kortingen (althans...)

• Suli
  • Niet online
doos

• Richh
BOX!

Succes iedereen :)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
dooooos

Signature

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Een DIKKE!

En maar 0% korting :'(
:+

[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 24-11-2016 11:37 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Ample Energy
Krilo_89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
[...]
Ik heb gelukkig bericht gehad van iBood dat ze te laat zijn met het annuleren van mijn bestelling omdat hij al verzonden is :+ . Of ik het pakketje wil weigeren (en ik zit op mijn werk).

Ik wacht nog op een box en dan vind ik het mooi geweest.
Ah, dan lezen ze dus toch de berichten deze dagen. Misschien ga ik maar weer proberen een vraag te stellen dan.

Ik wacht ook rustig op een box (en misschien een extra dekbedovertrek), maar ik ga niet m'n best doen om op te letten of zo. Geloof het ook wel een beetje eigenlijk. Gister was gewoon een kopie van eergister en nu staat er weer die verdomde Pi 3 op die al dagen in de Flash-sale staat voor dezelfde prijs... Wat gaat er dan in hun hoofd om? :P Dat is toch dé populaire definitie van krankzinnigheid? Hetzelfde experiment talloze keren herhalen en een ander resultaat verwachten..? :P
DonkMatt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:28:
Het is toch niet erg als je een "deal" hebt gemist? Vroeger wel, dan baalde ik wel als ik te laat was voor een Tefal pan of een gloednieuwe router. Nu denk ik: boeien, morgen is het Black Friday. Dan praten we tenminste over echte kortingen (althans...)
Het is niet erg omdat een aanbieding vandaag nog wel minstens 5 keer langskomt. In principe is Black Friday ook maar 10-15% maximaal, hoor. Het is promotie van een commercieel bedrijf, geen liefdadigheid :P

En terwijl ik dit typte kwam de doos. Zal wel weer te laat zijn, maar de pagina draait nog :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:49
Ik kom niet door de checkout!?!? IEmand tips!?!?!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Doos en boem de site eruit

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Shit zie veel te laat dat er een doos is

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heel die site weer down. Ongelofelijk dat ze na al die jaren nog niet snappen dat ze er ff wat servers tegenaan moeten slingeren...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• VincentG
  • Laatst online: 16-09 20:36
Hehe, vrijwel onmogelijk om die dikke doos te bemachtigen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Rivanov
  • Laatst online: 07:30
Denk dat het bijna een DDoS attack is met een doos. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 14:46
(jarig!)
Wat een faal weer! :P

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• DennusB
  • Niet online
Blijf het ongelofelijk kansloos vinden dat die site _altijd_ down gaat bij die box. Jammer hoor. Zo is er geen eerlijke kans

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:28
Kwam weer zo ver in het bestelproces, alleen geen succes. :(

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
Pft kwam tot 3x aan toe in het betaalschem maar daarna ho maar ;(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:43
Box story :(

• Ample Energy
Argh, so close... Paar keer geprobeerd te betalen met iDeal en PayPal. Moest zelfs nog inloggen. Heel wat checks dus succesvol verlopen, maar die laatste check die je naar een betaalserver moet sturen hield me steeds tegen.

• mprkooij
Wat is dit nou weer. Zit in het betaalscherm van Paypal krijg ik weer zo'n melding dat de site van iBood moeite heeft en druk op F5.. Weg doos.

Verwijderd

Eerste keer dat ik een Hunt mee maak....
Wat zit er zoal in die dozen? Zijn ze het geld dubbel en dwars waard?

• pven
  • Niet online
Mattie112 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:41:
Pft kwam tot 3x aan toe in het betaalschem maar daarna ho maar ;(
Ik vier keer, dan begint er zo'n rondje te draaien waar het over is ...

• Richh
mprkooij schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:39:
Ik kom niet door de checkout!?!? IEmand tips!?!?!
Da's normaal :P
Hoe ver was je in de checkout?

• Suli
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:42:
[...]

Da's normaal :P
Hoe ver was je in de checkout?
Heb je er 1 nu?
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:42:
Eerste keer dat ik een Hunt mee maak....
Wat zit er zoal in die dozen? Zijn ze het geld dubbel en dwars waard?
Meestal wel.

[ Voor 39% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 11:43 ]

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ugh... Altijd leuk dat als je op 'betalen' klikt dan weer een iBood f5 pagina krijgt :<

Dikke bullshit dit. Tot vanavond!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
pven schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:42:
[...]

Ik vier keer, dan begint er zo'n rondje te draaien waar het over is ...
Ja wat een drama, proberen te F5'ven maar op een gegevenmoment UITVERKOCHT, tja dan houd het op ;(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58
DennusB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:40:
Heel die site weer down. Ongelofelijk dat ze na al die jaren nog niet snappen dat ze er ff wat servers tegenaan moeten slingeren...
Ongelooflijk dat jij nog steeds niet snapt dat het niet de bedoeling is dat IEDEREEN een box kan krijgen.
Dit is het hele idee van de hunt, van alle enorme sales. Jou te laten wachten en andere dingen te laten kopen, met een kans op zo'n box. Commercieel niet interessant als iedereen een box kreeg, dan maken ze te veel verlies. Hunt wise niet interessant als de server capaciteit oneindig is en de box binnen 1,5 sec weg is.

Dit is 5 minuten lang, spannend, en daarna weer wachten.

• Krilo_89
Drie maal niet goed doorverwezen bij de checkout. Jammer, maar je kunt het alleen nog ene keer proberen. Niets anders aan te doen ;).

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Damn al de 2e keer dat ik denk van ff ibood checken, en daar staat de doos. Dan ben je natuurlijk al veeeeeels te laat. Wel alsnog 2 keer tot captcha gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eerste keer dat ik mee doe aan iBood Hunt en geluk want een dikke doos gescoord :) !

• DennusB
  • Niet online
Titus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:43:
[...]

Ongelooflijk dat jij nog steeds niet snapt dat het niet de bedoeling is dat IEDEREEN een box kan krijgen.
Dit is het hele idee van de hunt, van alle enorme sales. Jou te laten wachten en andere dingen te laten kopen, met een kans op zo'n box. Commercieel niet interessant als iedereen een box kreeg, dan maken ze te veel verlies. Hunt wise niet interessant als de server capaciteit oneindig is en de box binnen 1,5 sec weg is.

Dit is 5 minuten lang, spannend, en daarna weer wachten.
Nee, maar iedereen moet wel kans maken. En als je servertjes gelijk in de fik vliegen na een paar duizend requests is dat gewoon triest ..

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dacht volg de hunt even voor een kwartiertje. BAM doos.

Helaas moet ik 30 keer die Captcha doen... Weg doos xd

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:43:
[...]

Nee, maar iedereen moet wel kans maken. En als je servertjes gelijk in de fik vliegen na een paar duizend requests is dat gewoon triest ..
Je maakt toch kans? Hij is alleen niet heel groot. :')

• Titus
[...]

Dus er zijn mensen die meer kans maken, mensen voor wie de server er niet uit knalt?

• mouzetc
[...]

Iedereen heeft evenveel kans..
Accepteer nu maar gewoon dat het lastig is om er 1 te bemachtigen ;)

Signature

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

Zo ook weer eens geprobeerd in jaren om een box te bemachtigen. Kwam niet verder dan winkelwagentje (3x). Toch vind ik het allemaal een stuk gebruiksvriendelijker dan vroeger hoor. Vind dat ze best vooruitgang boeken bij Ibood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Heeft niks met kans te maken, jij kiest niet voor de doos. De doos kiest jou, of niet natuurlijk.

• coyote1980
(jarig!)
Titus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:44:
[...]

Dus er zijn mensen die meer kans maken, mensen voor wie de server er niet uit knalt?
Ja, dat klopt, dat heet geluk hebben.

• Ample Energy
Maar ja, 3 keer mogen betalen en dan nog geen doos... Dan heb ik al mijn geluk voor de dag wel opgebruikt. Helaas moet ik nog anderhalf uur rijden vanmiddag. Dat wordt m'n dood :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:46:
[...]

EIgenlijk is het een kansspel waarbij je pas betaalt als je prijs hebt :P

• coyote1980
(jarig!)
vertigoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:44:
Zo ook weer eens geprobeerd in jaren om een box te bemachtigen. Kwam niet verder dan winkelwagentje (3x). Toch vind ik het allemaal een stuk gebruiksvriendelijker dan vroeger hoor. Vind dat ze best vooruitgang boeken bij Ibood
Vroegah kon je gewoon een kwartier wachten, history.back in de browser, nogmaals op de knop afrekenen rossen en HEBBES. Nu wordt je winkelwagentje leeggegooid zodra de box geweest is. Vind het persoonlijk geen vooruitgang :P

• Richh
jesse111 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:42:
Ugh... Altijd leuk dat als je op 'betalen' klikt dan weer een iBood f5 pagina krijgt :<

Dikke bullshit dit. Tot vanavond!
Dat is normaal. Gewoon F5'en en opnieuw proberen. Er moet een melding naast je knop komen met 'we werken aan je bestelling, hold on'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coyote1980
(jarig!)
pven schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:46:
[...]

EIgenlijk is het een kansspel waarbij je pas betaalt als je prijs hebt :P
Ja, dan heb je een lot te pakken! En nog steeds kans op 3 beamers OF een lelijke serviesset ;)

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:47:
[...]

Vroegah kon je gewoon een kwartier wachten, history.back in de browser, nogmaals op de knop afrekenen rossen en HEBBES. Nu wordt je winkelwagentje leeggegooid zodra de box geweest is. Vind het persoonlijk geen vooruitgang :P
Klopt.. Toen ze nog niet de "nieuwe" site hadden! Zo had ik ook altijd de box.. Sinds nieuwe site volgens mij 1 keer de box "gewonnen".

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• mprkooij
Hier ook, was door de captcha heen, Paypal & iDeal geprobeerd maar beide knalde eruit. Geen mogelijke kans om hem te krijgen, 2 jaar geleden wel een keer gelukt :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Gisteravond heb ik er al 1 gescoord. Nu dus ook geen poging gewaagd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:46:
[...]

Zo werkt het niet. Iedereen heeft even veel kans, gegeven dat je natuurlijk een beetje slim speelt. Niet ingelogd zijn, of niet je adres gegevens vooraf ingevuld hebben is natuurlijk jezelf benadelen. Maar dan nog kan het zo zijn dat je toevallig goed door de servers komt.

Tenzij je in hogere krachten geloofd, hebben mensen met geluk niet meer kans dan anderen. Zij ZIJN de mensen waarbij de kans toevallig(geluk dus) uitwerkt in hun voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Was net aant werk even. Dat doe ik dus niet weer :+

• coyote1980
(jarig!)
Titus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:48:
[...]

Zo werkt het niet. Iedereen heeft even veel kans, gegeven dat je natuurlijk een beetje slim speelt. Niet ingelogd zijn, of niet je adres gegevens vooraf ingevuld hebben is natuurlijk jezelf benadelen. Maar dan nog kan het zo zijn dat je toevallig goed door de servers komt.

Tenzij je in hogere krachten geloofd, hebben mensen met geluk niet meer kans dan anderen. Zij ZIJN de mensen waarbij de kans toevallig(geluk dus) uitwerkt in hun voordeel.
Kortom: iedereen heeft evenveel kans, iedereen kan van tevoren ingelogd zijn, dus mijn opmerking "geluk hebben" staat nog steeds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Titus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:48:
[...]

Als we toch gaan filosoferen, alles wat je tot nu toe wel/niet hebt gedaan heeft er toe geleidt dat je zonet wel/geen box heb kunnen bemachtigen. :9

• coyote1980
(jarig!)
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:49:
Was net aant werk even. Dat doe ik dus niet weer :+
Jij had er toch al een?

• psy
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

overigens kreeg ik alleen maar time outs :X

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Waah
Ja is ook zo :P maar meer voor het idee ;-)

• Ample Energy
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:50:
[...]

Ramptoerist :P

• mouzetc
Die FLASH-deals gaan ook steeds verder achteruit. Sinds gister uurtje of 9 is er niets mee toegevoegd.

Signature

• Titus
coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:49:
[...]

Kortom: iedereen heeft evenveel kans, iedereen kan van tevoren ingelogd zijn, dus mijn opmerking "geluk hebben" staat nog steeds.
Misschien heb ik je verkeerd begrepen. Iedereen heeft even veel kans, en het hangt dus voornamelijk van geluk af of je er een krijgt. Ik dacht dat jij bedoelde dat sommige mensen meer kans hebben.

• Waah
Actie is actie toch :+
Maar hoop dat er nog wel boxen volgen voor iedereen. Niks leukers dan eentje winnen
spoiler:
om er daarna achter te komen dat het een flutbox is

• coyote1980
(jarig!)
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:50:
[...]

Wel opletten, ik las dat moderators al postten dat ze ALLE boxen zouden annuleren als ze vermoedden dat je er meer dan 1 besteld zou hebben...

• Waah
mouzetc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:52:
Die FLASH-deals gaan ook steeds verder achteruit. Sinds gister uurtje of 9 is er niets mee toegevoegd.
Zijn wel dingetjes toegevoegd. Niks interessants... maar er is zeker iets toegevoegd.

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Hier ook de captcha, betaalgegevens, aangeklikt om te bestellen en dan er uit :S. Iig tot nu toe nog geen bevestiging, of dat hij onder bestellingen staat van ibood. Dus denk dat ik geen box heb bemachtigd.

• Krilo_89
Flamingo BB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:53:
Hier ook de captcha, betaalgegevens, aangeklikt om te bestellen en dan er uit :S. Iig tot nu toe nog geen bevestiging, of dat hij onder bestellingen staat van ibood. Dus denk dat ik geen box heb bemachtigd.
Nee dan heb je niets ;).

• Waah
coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:52:
[...]

Wel opletten, ik las dat moderators al postten dat ze ALLE boxen zouden annuleren als ze vermoedden dat je er meer dan 1 besteld zou hebben...
Zou knap zijn, ander IP, andere adresgegevens... enige gelijke is de stad.

Sowieso roepen ze dat vaker, en er zijn genoeg mensen die wel 2 of 3 boxen hebben gehad. (ikzelf niet, dit is uberhaupt mijn 2e box ooit in jaaaaren.)

Maar ben niet meer actief op zoek hoor. Ben nu gewoon aan het werk, vandaar dat ik deze box ook had gemist (na een kwartier)

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 24-11-2016 11:56 ]

• coyote1980
(jarig!)
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:53:
[...]

Zou knap zijn, ander IP, andere adresgegevens... enige gelijke is de stad.

Sowieso roepen ze dat vaker, en er zijn genoeg mensen die wel 2 of 3 boxen hebben gehad. (ikzelf niet, dit is uberhaupt mijn 2e box ooit in jaaaaren.)
Ze hebben 2x (vroeger) een box geannuleerd bij mij. Geen probleem mee, al is het niet leuk, maar inderdaad ook wel meerdere boxen in huis gehad in een hunt. Sinds de nieuwe site nooit meer gehoord dat er geannuleerd is, maar het is ook lastiger om er meer te pakken te krijgen (ik heb er nog geen :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 19:08
Flamingo BB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:53:
hoezo der uit? browser gecrashed ofzo?

dit is de 2e maal dat ik een box probeer te kopen dat ik hem ook heb, gewoon blijven refreshen en resubmit form klikken, maakt niet uit welke messages je krijgt, blijven refreshen en resubmit form, op elke stap, en uiteindelijk kom je er pagina per pagina ooit wel door. Je moet niet opnieuw beginnen omdat je een bad gateway of internal server error krijgt, gewoon blijven refreshen.

Verwachte verzenddatum: 5 december 2016

• Ample Energy
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:52:
[...]

Actie is actie toch :+
Maar hoop dat er nog wel boxen volgen voor iedereen. Niks leukers dan eentje winnen
spoiler:
om er daarna achter te komen dat het een flutbox is
Van mogen ze die boxen houden :P Zonder boxen komen ze natuurlijk nooit van hun spullen af, maar ik ben er nu wel klaar mee. Ik ben al geen gokker, dus het is al heel wat dat ik überhaupt zo'n box wilde bestellen en ik heb ze volgens mij tot nu toe allemaal gezien en ik heb een aantal keer mogen proberen te betalen, maar dit gaat me toch niet lukken.
I gambled and I lost, lost again and again and again. Ad infinitum :P Ik heb m'n lesje wel geleerd.

Ik ga de kippen voeren. Word je tenminste gegarandeerd vrolijk van :+

• coyote1980
(jarig!)
Ample Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:58:
[...]

Ik ga de kippen voeren. Word je tenminste gegarandeerd vrolijk van :+
Kippen voeren? Aan de krokodillen?

• mprkooij
Dit was waarschijnlijk wel de laatste box van vandaag jongens, jullie kunnen allemaal stoppen! :+

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 14:16
Keneo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:57:
[...]

hoezo der uit? browser gecrashed ofzo?

dit is de 2e maal dat ik een box probeer te kopen dat ik hem ook heb, gewoon blijven refreshen en resubmit form klikken, maakt niet uit welke messages je krijgt, blijven refreshen en resubmit form, op elke stap, en uiteindelijk kom je er pagina per pagina ooit wel door. Je moet niet opnieuw beginnen omdat je een bad gateway of internal server error krijgt, gewoon blijven refreshen.

Verwachte verzenddatum: 5 december 2016
Elke keer ik op betalen wil drukken, is het de failpage. Dan refreshen maar dan krijg ik terug de pagina waar ik op betalen moet drukken. Maw ik kan per box zo'n 5 keer proberen te betalen, als ze me niet doorlaten, is dat balen natuurlijk..
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel