Zelfde hier, ook verschillende betaalmethodes geprobeerd.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:05:
[...]
Elke keer ik op betalen wil drukken, is het de failpage. Dan refreshen maar dan krijg ik terug de pagina waar ik op betalen moet drukken. Maw ik kan per box zo'n 5 keer proberen te betalen, als ze me niet doorlaten, is dat balen natuurlijk..
Best kans dat er vanavond rond 21:00 uur nog eentje voorbij komtmprkooij schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:59:
Dit was waarschijnlijk wel de laatste box van vandaag jongens, jullie kunnen allemaal stoppen!
Ik had idd ook de bad gateway en ik bleef toen refreshen idd (met beleid) en daarna ging hij naar de pagina dat mijn winkelwagen leeg was.Keneo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:57:
[...]
hoezo der uit? browser gecrashed ofzo?
dit is de 2e maal dat ik een box probeer te kopen dat ik hem ook heb, gewoon blijven refreshen en resubmit form klikken, maakt niet uit welke messages je krijgt, blijven refreshen en resubmit form, op elke stap, en uiteindelijk kom je er pagina per pagina ooit wel door. Je moet niet opnieuw beginnen omdat je een bad gateway of internal server error krijgt, gewoon blijven refreshen.
Verwachte verzenddatum: 5 december 2016
Of in de huntflash net als gisteren.Audiowaste schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:07:
[...]
Best kans dat er vanavond rond 21:00 uur nog eentje voorbij komt
Ja heb net ook maar een pagemonitor geïnstalleerd met hulp van waah, mocht dat gebeuren.
Oké, mijn geluk weer, het is al jaren geleden dat ik een hunt zo intensief gevolgd heb als deze. Het enige wat ik wil is een box en een kettingslot voor de scooter (ART 3, 4 of 5) die is pas een keer langsgekomen om 2 uur 's nachts (dat slot daarnet was voor de fiets, daar heb ik niets aan, maar thanks voor de reminder
)
En ik zit thuis 's ochtends, geen box, ik stap in de trein, kijk constant op ibood, 5 minuten niet, open ik ibood nog een keer, op het moment dat ik uit de trein moet: BOX!
Kut zooi.....
En wat denk je? Nou niet gelukt dus
Ik kwam op m'n telefoon wel serieus verder dan gister met de laptop
Gister heb ik 2 of 3 keer de captcha kunnen aanklikken, dit keer kwam ik daadwerkelijk zo ver dat ik op de knop "Bestel & betaal" o.i.d. kon klikken, en toen was de box weg
En ik zit thuis 's ochtends, geen box, ik stap in de trein, kijk constant op ibood, 5 minuten niet, open ik ibood nog een keer, op het moment dat ik uit de trein moet: BOX!
Kut zooi.....
En wat denk je? Nou niet gelukt dus
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
IJS-T schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:10:
[...]
Ja heb net ook maar een pagemonitor geïnstalleerd met hulp van waah, mocht dat gebeuren.
heb het op 1DK gegooid de methode ;-)
maar heb alleen jou een PB gestuurd.....
dus ja, je bent speciaal
Gister ook gedaan, ik typen: Xbox One S, zegt die vent: Oh ja, Xbox One S, staat genoteerd, nooit langsgekomen natuurlijkSuli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:18:
[...]
Je kan nu op hunt tv een product aanvragen.
Vraag met je meemiicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:23:
[...]
Gister ook gedaan, ik typen: Xbox One S, zegt die vent: Oh ja, Xbox One S, staat genoteerd, nooit langsgekomen natuurlijk
de hunt gaat nog een half uurtje door, geen box meer dus!
Bron?miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:36:
de hunt gaat nog een half uurtje door, geen box meer dus!
Jep werd gezegd op ibood tv
edit: er werd niet gezegd dat er geen box meer komt, dat is een aanname
[ Voor 19% gewijzigd door miicker op 24-11-2016 12:38 ]
Inderdaad. Aan de andere kant, er is de laatste 24 uur vrijwel niets bij gekomen. Dus wat heeft het nog voor nut....Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:39:
Lol, dus je verlengt naar 72 uur... en dan toch maar niet?

Als er een box langs komt mag het van mij nog even doorgaanNopheros schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:39:
[...]
Inderdaad. Aan de andere kant, er is de laatste 24 uur vrijwel niets bij gekomen. Dus wat heeft het nog voor nut....
Dat was de vorige hunts ook zoNopheros schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:39:
[...]
Inderdaad. Aan de andere kant, er is de laatste 24 uur vrijwel niets bij gekomen. Dus wat heeft het nog voor nut....
jep, restjesverkoop inderdaad, en de zooi die ze dan overhebben duwen ze wss in wat boxenWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:41:
[...]
Dat was de vorige hunts ook zobij een 3e dag
Trouwens, net kon je een product aanvragen bij iBood tv, vraagt iemand serieus een Raspberrie pie 3
Ja joh, die aanvragen slaan nergens op.. zie regelmatig artikelen worden gevraagd die gewoon in de FLASH deals staan. Of bijvoorbeeld de Galaxy S6 welke ik de winkel net zo duur is als bij de HUNT.miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:43:
[...]
jep, restjesverkoop inderdaad, en de zooi die ze dan overhebben duwen ze wss in wat boxen
Trouwens, net kon je een product aanvragen bij iBood tv, vraagt iemand serieus een Raspberrie pie 3
Signature
ja idd, wss gewoon ibood medewerkers die shit aanvragen die al 1000x zijn langsgekomen, want ja, dan luisterde ibood wel naar de mensenmouzetc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:44:
[...]
Ja joh, die aanvragen slaan nergens op.. zie regelmatig artikelen worden gevraagd die gewoon in de FLASH deals staan. Of bijvoorbeeld de Galaxy S6 welke ik de winkel net zo duur is als bij de HUNT.
Nog 10 minuten....miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:46:
[...]
ja idd, wss gewoon ibood medewerkers die shit aanvragen die al 1000x zijn langsgekomen, want ja, dan luisterde ibood wel naar de mensen
Waar blijft je kettingslot?
echt heWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:50:
[...]
Nog 10 minuten....
Waar blijft je kettingslot?
heb hem wel aangevraagd
Hallo Waah,
We gaan stoppen rond de klok van 15:00 uur.
Groetjes,
Dees
Op het forum van iBOOD
Snappen jullie het nog?
DafuqWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:52:
[...]
Hallo Waah,
We gaan stoppen rond de klok van 15:00 uur.
Groetjes,
Dees
Op het forum van iBOOD
Snappen jullie het nog?
Half uurtje met aanvragen opnemen/aanbieden volgens mij.miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:52:
[...]
DafuqOp iBood TV net: de hunt gaat nog een half uurtje door, dus wees er snel bij!!
Signature
http://nl-nl.forum.ibood....t-page-66/#comment-751358miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:52:
[...]
DafuqOp iBood TV net: de hunt gaat nog een half uurtje door, dus wees er snel bij!!
Ze proberen ons gek te maken.... want....
Mediamarkt, JE BENT TOCH NIET GEK
Ik vroeg om fietstassen, maar wel met modelkeuze de volgende keer. Kreeg de fietstassen, maar je weet dan niet wat je koopt
. Niet alleen wat betreft kleur, maar ook grootte. Van 30 liter tot 66 liter. Surprise tas haha, dus niet gekocht.

Volgende keer bestellen, aan de helpdesk vragen welke het nu is... verkeerde? annulerenSuli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:57:
Ik vroeg om fietstassen, maar wel met modelkeuze de volgende keer. Kreeg de fietstassen, maar je weet dan niet wat je koopt. Niet alleen wat betreft kleur, maar ook grootte. Van 30 liter tot 66 liter. Surprise tas haha, dus niet gekocht.
Wanneer ik het antwoord zou krijgen, heb ik het allang binnen en dan had ik de verzendkosten terug moeten betalen.Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:59:
[...]
Volgende keer bestellen, aan de helpdesk vragen welke het nu is... verkeerde? annuleren
Hmm.. Met paypal kan het wel werken denk ik. Want ik vroeg hun om de 66liter versie.
Codes werken niet, wilde net wat bestellenSuli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:02:
Gratis verzendcodes:
UK6W6HWP8YVFR6H SZVM6HWP8JE9D7E
2 aan elkaar vast. denk zo.

Signature
Voor NL klanten:
UK6W6HWP8YVFR6H
SZVM6HWP8JE9D7E
7CW36HWP88RBTG6
5T8P6HWP8N3PBQ4
Voor BE klanten:
UNYR6HWP9YKCNWR
USK56HWP9YWFDNJ
A4XQ6HWP92Z3U5V
YAJ86HWP9CVT342
Wslk al gebruikt. Ik heb de doorgestreept gebruikt.
UK6W6HWP8YVFR6H
SZVM6HWP8JE9D7E
7CW36HWP88RBTG6
5T8P6HWP8N3PBQ4
Voor BE klanten:
UNYR6HWP9YKCNWR
USK56HWP9YWFDNJ
A4XQ6HWP92Z3U5V
YAJ86HWP9CVT342
[ Voor 13% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 13:06 ]
Helaas, werkt geen eentjeSuli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:05:
Voor NL klanten:
UK6W6HWP8YVFR6H
SZVM6HWP8JE9D7E
7CW36HWP88RBTG6
5T8P6HWP8N3PBQ4
Voor BE klanten:
UNYR6HWP9YKCNWR
USK56HWP9YWFDNJ
A4XQ6HWP92Z3U5V
YAJ86HWP9CVT342
zorg dat je iets gekocht hebt met paypal en op 'onthoud paypal' (of zoiets) aangezet heb, dat bespaart u de stap om uw betalingsmethode te kiezen en te moeten inloggen op paypal. zo raak je er ook veel vlotter door.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:05:
[...]
Elke keer ik op betalen wil drukken, is het de failpage. Dan refreshen maar dan krijg ik terug de pagina waar ik op betalen moet drukken. Maw ik kan per box zo'n 5 keer proberen te betalen, als ze me niet doorlaten, is dat balen natuurlijk..
iBOOD houd op het forum toch echt aan 15:00 vast jongens.
1 uur en 50 minuten te gaan.
EDIT:
Facebook zegt ook 15:00
EDIT:
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 24-11-2016 13:13 ]
Mooi, vanaf 17:00 tot 22:00 kon ik toch niet kijkenWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:11:
EDIT:
Hopen op nog een dikke doos voor het eindeWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:11:
EDIT:
Je moet connected zijn
Wat een faalhazen, stuur er dan geen 72-uur mail uitWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:11:
EDIT:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ga daar maar niet vanuit, meestal komt de laatste paar uur van een hunt geen doos meer langs.icter-tje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:14:
[...]
Hopen op nog een dikke doos voor het einde
Voor mij hoeft niet, maar voor jullie hoop ik op een dikke doos...
Maar ik had de doos tussen 17:00 en 22:00 verwacht, omdat Miicker er dan niet is.
Ze stoppen omdat de producten opraken
Geloven ze het zelf
Maar ik had de doos tussen 17:00 en 22:00 verwacht, omdat Miicker er dan niet is.
Ze stoppen omdat de producten opraken
Geloven ze het zelf

[ Voor 18% gewijzigd door Waah op 24-11-2016 13:17 ]
Hou de flash sale hunt ook in de gaten.icter-tje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:14:
[...]
Hopen op nog een dikke doos voor het einde
VR voor jullie

[ Voor 5% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 13:16 ]
Komt de doos dan eventueel gewoon hier tussen te staan: http://www.ibood.com/nl/n...9316/1431/hunt-flashsale/ ?
Ja!Audiowaste schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:18:
[...]
Komt de doos dan eventueel gewoon hier tussen te staan: http://www.ibood.com/nl/n...9316/1431/hunt-flashsale/ ?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Het is bevestigd tot 15:00 uur!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Laat ze dan gewoon zeggen: we korten de hunt met 9 uur in!BaZnGaNL schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:20:
Het is bevestigd tot 15:00 uur!
[afbeelding]
Krijg net bericht van het thuisfront dat de eerste bestelling al binnen is 

Da's een dikke doos!Richh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:21:
[afbeelding]
Zijn ze aan het besparen? Waar is die o zo mooie blauwe doos? Dit heb je toch niet besteld??Richh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:21:
[afbeelding]
-
HTC VIveRichh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:21:
[afbeelding]
die doos is groot ja
De blauwe doos komt waarschijnlijk volgende weekEdd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:23:
[...]
Zijn ze aan het besparen? Waar is die o zo mooie blauwe doos? Dit heb je toch niet besteld??
Hier zit een HTC Vive in, als het goed is
Nu hopen dat ie ook werktRichh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:32:
[...]
De blauwe doos komt waarschijnlijk volgende week
Hier zit een HTC Vive in, als het goed is
Ik wou je even plagen
Nee ik wist dat jou box de Vive was, herken de doos
Ik dacht dat dit de box was, door die blauwe doos

Komen er nog Boston Acoustics setjes langs? Of hoef ik daar niet op te wachten?
Ja sowieso wel even wachten tot 15:00.Beavbusi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:03:
Komen er nog Boston Acoustics setjes langs? Of hoef ik daar niet op te wachten?
Ja hopen komen er nog a25 of 26 langsKrilo_89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:06:
[...]
Ja sowieso wel even wachten tot 15:00.
Ik zit te wachten op nog een turtle beach headset "fingers crossed"
Hahah, niemand weet wat er komen gaatBeavbusi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:07:
[...]
Ja hopen komen er nog a25 of 26 langsOf loop je me te zieken?
Gister heb ik ze nog voorbij zien komen, dus het zou kunnen dat die a26's nog een keer komen. Die a25 heb ik helemaal nog niet gezien.
Box!
Ik ookWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:52:
[...]
Nee ik wist dat jou box de Vive was, herken de doos
Ik dacht dat dit de box was, door die blauwe doos
[afbeelding]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Box?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Die is al tig keer voorbij gekomeniFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:25:
waar blijft die router

Helaas was ik in overleg tijdens het voorbijkomen van die doos...
Och, heeft je de frustratie bespaardLanithro schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:26:
Helaas was ik in overleg tijdens het voorbijkomen van die doos...![]()
Valt wel mee. Vind het altijd wel leuk het proberen.coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:27:
[...]
Och, heeft je de frustratie bespaard
Meedoen is belangrijker dan winnen.....Lanithro schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:28:
[...]
Valt wel mee. Vind het altijd wel leuk het proberen.
Zegt een winnaar
Ik heb ongeveer 4 jaar geleden 1 weten te bemachtigen. Verder altijd geprobeerd maar nooit gelukt. Wat ik wel oneerlijk vind is dat iemand tijdens 1 box aanbieding 2 boxen heeft weten te bemachtigen...Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:31:
[...]
Meedoen is belangrijker dan winnen.....
Zegt een winnaar
[ Voor 15% gewijzigd door Lanithro op 24-11-2016 14:33 ]
Dus winnen is belangrijker dan meedoen?Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:31:
[...]
Meedoen is belangrijker dan winnen.....
Zegt een winnaar
Koekje d'r bij?
Dit is mijn 2e....Lanithro schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:33:
[...]
Ik heb ongeveer 4 jaar geleden 1 weten te bemachtigen. Verder altijd geprobeerd maar nooit gelukt.
eerst was met de oude site, met script.
Dit keer zonder enig hulpmiddel, in de hunt zelfs.
Lucky i guess
Nu!iFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:25:
waar blijft die router
ROUTERRRRRRRR 1223456MGBTHS/S !
*knip* Ook al is slow-chat toegestaan, nutteloze posts als deze niet.vertigoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:36:
ROUTERRRRRRRR 1223456MGBTHS/S !
[ Voor 35% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2016 14:44 ]
Was dat je script?Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:37:
[...]
*knip* Ook al is slow-chat toegestaan, nutteloze posts als deze niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2016 14:45 ]
Ik wilde het hardst schreeuwen

En heb geen script
Zou wel humor zijn, een script schrijven die op elke pagina op het woord "doos" of "box" reageert.
Kijk, een balanswiel!!!
Een balansplank is inderdaad beter...
NEDERLAND:
NWFW6HWP8R46L6L
BN2N6HWP8M8RRRK
BELGIE:
GMHG6HWP9UWSCU7
4LZA6HWP9VY992A
Vast te laat, maar wie weet.
NWFW6HWP8R46L6L
BN2N6HWP8M8RRRK
BELGIE:
GMHG6HWP9UWSCU7
4LZA6HWP9VY992A
Vast te laat, maar wie weet.
[ Voor 14% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 14:43 ]
Leuk, maar net als vorige keer zijn die na 10minuten wel gebruikt hoorSuli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:43:
NEDERLAND:
NWFW6HWP8R46L6L
BN2N6HWP8M8RRRK
BELGIE:
GMHG6HWP9UWSCU7
4LZA6HWP9VY992A
Signature
Ik heb hem! Elke keer als die er was, was ik bezig met klanten. Moet toch aan het werk blijven heh!
Van die andere kreeg ik wel 1 werkend. Maar ze hadden het eerst achter elkaar geplakt en moest ik het zelf uitpuzzelen. Maar nu was ik te laat, maar dacht wie weet..mouzetc schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:44:
[...]
Leuk, maar net als vorige keer zijn die na 10minuten wel gebruikt hoor
wat is dat, werken? hoor daar wel vaker mensen over filosoferen, maar ken het begrip totaal niet.iFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:47:
[...]
Ik heb hem! Elke keer als die er was, was ik bezig met klanten. Moet toch aan het werk blijven heh!
Nee, dan altijd dat gezeur over ambtenaren.miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:49:
[...]
wat is dat, werken? hoor daar wel vaker mensen over filosoferen, maar ken het begrip totaal niet.
Kom op, die doen toch niks?
Eerlijk is eerlijk, sommige ambtenaren doen wel wat, maar als ze iets doen dan zijn ze bezig met ontkennen dat ze niets doen.coyote1980 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:50:
[...]
Nee, dan altijd dat gezeur over ambtenaren.
Kom op, die doen toch niks?
Box!!!
Met 2TB opslag
Met 2TB opslag

daar was hij weeriFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:03:
Ik word helemaal gek, ik probeer al 3 dagen lang de Asus RT-87U of de 88U te kopen maar ik ben iedere keer te laat
Ik ben ook een ambtenaar, stiekem was ik steeds met koffiepauzemiicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:51:
[...]
Eerlijk is eerlijk, sommige ambtenaren doen wel wat, maar als ze iets doen dan zijn ze bezig met ontkennen dat ze niets doen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel