I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 28% gewijzigd door mprkooij op 24-11-2016 14:55 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Veel is makkelijk te volgens via Pepper: https://nl.pepper.com/nieuw
Signature
Lijkt me dat ze de volgende keer gewoon 1 dag doen en daarna van 23:00 tot 0:00 alleen maar boxen. Is voor iedereen handiger
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Of enkel een flash sale... alles daarin... en dan tussen 23:00 en 24:00 alles vervangen door boxen. Gok welke nog niet geclaimd is.Ample Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:00:
En, nog wat boeiends langs gekomen?
Lijkt me dat ze de volgende keer gewoon 1 dag doen en daarna van 23:00 tot 0:00 alleen maar boxen. Is voor iedereen handiger
"Boodschap van algemeen nut aan Suli, een tweakerd: waarom maak je zelf geen gebruik van de free shipping codes? ;-) Veel handiger zo, je weet ;-)Suli schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:02:
Haha, niet dus.
Happy Hunting!
Mod Kris"
Signature
Ja, dat is misschien het handigste. Het sloeg deze keer echt nergens op. Op de eerste dag kon je nog wat dingen halen, maar de 2e en 3e dag was gewoon een herhalingWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:01:
[...]
Of enkel een flash sale... alles daarin... en dan tussen 23:00 en 24:00 alles vervangen door boxen. Gok welke nog niet geclaimd is.
Nu ook wéér die fucking Pi 3 voor wéér dezelfde prijs. Letterlijk krankzinnig
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Vroeger, heel vroeger, was de box gewoon de dagaanbieding. Kon je dus van 0.00 uur tot ergens in de middag zo'n doos kopen. Dat waren nog eens tijdenAmple Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:00:
En, nog wat boeiends langs gekomen?
Kijk morgen even bij SOS Solutions.nliFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:04:
Ik twijfel toch over die raspberry pi....
Tja, vroeger + iBood. Zijn zo veel verhalen oververtigoo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:04:
[...]
Vroeger, heel vroeger, was de box gewoon de dagaanbieding. Kon je dus van 0.00 uur tot ergens in de middag zo'n doos kopen. Dat waren nog eens tijden
Internetjaren zijn hondejarenAmple Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:05:
Tja, vroeger + iBood. Zijn zo veel verhalen over
Niet vanzelf.pven schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:08:
Het houdt niet op
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Meer zooi over dan in de verkochte boxen pastZingo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:08:
We gaan echt nog even door. Misschien liepen de spullen niet hard genoeg
Je moet connected zijn
kun je rekenen?icter-tje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:09:
Hopelijk dat ze afsluiten met een box zodat ik die nog kan bemachtigen
Life is what happens while you're busy making other plans
Life is what happens while you're busy making other plans
Met name dank aan Miicker voor alle duimpjes omhoog
En aan alle zeikers die uiteindelijk nog met een box zijn geëindigd ook:

Ample Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:12:
Ach ja, het was weer gezellig! Al ga ik nooit meer voor een box. Ik ga door naar m'n volgende afspraak.
Met name dank aan Miicker voor alle duimpjes omhoogHeb je nou nog wat gekocht?
En aan alle zeikers die uiteindelijk nog met een box zijn geëindigd ook:![]()
![]()
Maar op 6 december
[ Voor 3% gewijzigd door Suli op 24-11-2016 15:13 ]
Ik krijg het gevoel dat je het tegen mij hebtAmple Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:12:
Ach ja, het was weer gezellig! Al ga ik nooit meer voor een box. Ik ga door naar m'n volgende afspraak.
![]()
Was inderdaad gezellig! Ook ik ga nooit meer voor een box! Volgende keer ga ik de hunt weer volgen, dan wil ik een iBood box, dikke doos of hoe ze het dan ook noemenAmple Energy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:12:
![]()
Oh dat vinden jullie tegenstrijdig?
Klopt.
Ik. Wil. Een. Doos.
Edit:
Nope niets gekocht, Xbox One S is niet langs geweest en ook een ART 3, 4 of 5 slot niet (meer)
[ Voor 7% gewijzigd door miicker op 24-11-2016 15:16 ]
De wallen staat er genoegmiicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:15:
[...]
Was inderdaad gezellig! Ook ik ga nooit meer voor een box! Volgende keer ga ik de hunt weer volgen, dan wil ik een iBood box, dikke doos of hoe ze het dan ook noemen
Oh dat vinden jullie tegenstrijdig?
Klopt.
Ik. Wil. Een. Doos.
Edit:
Nope niets gekocht, Xbox One S is niet langs geweest en ook een ART 3, 4 of 5 slot niet
En ja, mensen met een box moeten unboxen IMHO. Dus tot sinterklaasavond voor de unboxing
Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:17:
[...]
De wallen staat er genoeg![]()
En ja, mensen met een box moeten unboxen IMHO. Dus tot sinterklaasavond voor de unboxing
Tot nu toe zijn de boxen altijd eerder verzonden dan de verwachte verzenddatum. Ik verwacht mijn doos aankomende dinsdag of woensdagWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:17:
[...]
De wallen staat er genoeg![]()
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Daar is toch geen slowchat toegestaanmiicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:18:
Tot bij de unboxing, of tot morgen Black Friday / Cyber Monday 2016
en doe zeker mee met black friday....
Alst geen koopje is, koopk et ook niet
Welke sites hebben meestal gekke aanbiedingen voor black friday?Waah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:20:
[...]
Daar is toch geen slowchat toegestaan
en doe zeker mee met black friday....
Alst geen koopje is, koopk et ook niet
daar is een ander topic voor.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:21:
[...]
Welke sites hebben meestal gekke aanbiedingen voor black friday?
Kijk in de black friday topic. Verschillende daar te vinden.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:21:
[...]
Lang leve deze derde doos alweer

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Als jij een video maaktBobV schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:22:
Mijn vriendin heeft de box voor mij gescoord (gisteravond), dus van mij kan er weer een unboxingfoto verwacht worden. Misschien ook wel een video dit keer.
heb vorige keer ook een video gemaakt dacht ik
Wauw das tof! Gewoon f5'en en geluk gehad?BobV schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:22:
Mijn vriendin heeft de box voor mij gescoord (gisteravond), dus van mij kan er weer een unboxingfoto verwacht worden. Misschien ook wel een video dit keer.
[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2016 15:29 ]
Jep, gewoon de manier die waah ook eerder aangegeven had.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:23:
[...]
Wauw das tof! Gewoon f5'en en geluk gehad?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dit is een slowchat topic.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:25:
[...]
Wat is een slowchat topic? Kan je daar maar 1 keer posten per x-aantal tijd?
Waar dus buiten de aanbieding ook "gechat" mag worden.
In de black-friday en alle andere topics mag het enkel gaan over het onderwerp. Dus alleen deals mogen er gepost worden in het black-friday topic.
Misschien een topic in de HK Miicker? maarja daar kunnen velen niet bij.
bol.com en media markt doen iig mee.BramVanha schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:21:
[...]
ja wel een goed idee om een topic in de HK te openen, of anders de TL Tweakers Lounge, daar kunnen al meer mensen bijWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:26:
[...]
Dit is een slowchat topic.
In de black-friday en alle andere topics mag het enkel gaan over het onderwerp. Dus alleen deals mogen er gepost worden in het black-friday topic.
Maar inderdaad wat Waah zegt, hier mag je in principe nog vertellen dat je vriendin een pukkel op d'r derde tepel heeft
Ookal is dat totaal niet off-topic.
ow trouwens, slowchat is wel toegestaan in het blackfriday topicWaah schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:26:
[...]
Dit is een slowchat topic.
Yorinn in "Black Friday / Cyber Monday 2016"
miicker schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:28:
[...]
ja wel een goed idee om een topic in de HK te openen, of anders de TL Tweakers Lounge, daar kunnen al meer mensen bij
Maar inderdaad wat Waah zegt, hier mag je in principe nog vertellen dat je vriendin een pukkel op d'r derde tepel heeftIn dat topic mag je niet eens vragen "Iemand een tip waar ik op black friday een PS 4 pro kan vinden?"
Ookal is dat totaal niet off-topic.

Oke i lolled XD
Het is toch raar om na een hunt niet naar bed te gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 24-11-2016 15:46 ]
blijkbaar hebben ze een rare klok daar bij ibood, of de verkoop cijvers waren nog slechter dan de vorige 2 dagen
Of juist zo goed dat ze dachten "de buit is binnen!"hjvg schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:09:
lol denk net zal de hunt nog even weer aan zetten is hij afgelopen in vanmorgen rond 6 uur had ik nog wel een mail van ibood dat de hunt een extra hunt dag had.
blijkbaar hebben ze een rare klok daar bij ibood, of de verkoop cijvers waren nog slechter dan de vorige 2 dagen
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
De AC87u was in de extra flash gewoon te koop, had er al 2 eerder voor 149 en in de flash was die maar 129.. dus kocht ik een derdeiFailzor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:03:
Ik word helemaal gek, ik probeer al 3 dagen lang de Asus RT-87U of de 88U te kopen maar ik ben iedere keer te laat
Maar... die ene nacht op de 23e, heul heul vroeg, vlak voor het slapen gaan keek ik effe vlug op iBood... de AC88u!! JUMP! GRAB! HBBES!
Dus de AC87u gecancelled...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
[ Voor 12% gewijzigd door rookie no. 1 op 24-11-2016 19:32 ]
Damn, wat is zo'n HTC Vive toch extreem vet!
En blijkbaar nog altijd iedere keer winst te pakken, waardoor je door blijft gaan?Yahiko750 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:25:
Ik vond het toch wel weer een leuke hunt. Vooral denk ik door die onverwachte box op de derde dag. Score so far: 4 boxen in 5 hunts (En nee, geen scripts gebruikt ... Veel mazzel denk ik, en panisch klikken).
Ik vond 100e's voor een doos met vraagtekens wel erg gortig...Yahiko750 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:25:
Ik vond het toch wel weer een leuke hunt. Vooral denk ik door die onverwachte box op de derde dag. Score so far: 4 boxen in 5 hunts (En nee, geen scripts gebruikt ... Veel mazzel denk ik, en panisch klikken).
Weet iemand al wat er in zat?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ze zijn nog niet verstuurd, dus nope.Tijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:36:
[...]
Ik vond 100e's voor een doos met vraagtekens wel erg gortig...
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
WE GOT A IBOOD BOX VIRGIN HERE!!!!!Tijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:36:
[...]
Je moet even in de oude Hunt topics kijken daarin wordt de inhoud vaak tentoon gesteld.
Ik had bij de vorige hunt een box, zat veel leuks in, mooiste was een laptop die ik voor 750euro heb kunnen verkopen. Dus het is altijd zijn geld wel waard, en mocht je het echt niets vinden dan kan je hem nog retour sturen.Tijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:36:
[...]
Twee hunts geleden had ik een Surface Pro 512gb, een Apple Airport en een Moto X... Nettowinst €800 en genoeg batterijen en hdmi kabels voor de rest van het jaarTijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:36:
[...]
Ik heb ook wel eens een doos gehad waar het bij €150 winst echt wel ophoud, dus het is ook een kwestie van geluk. Jammer genoeg heb ik ook nog nooit een box gehad waar een duur item in zat wat ik zelf kon gebruiken
Kom over een weekje maar terug in dit topic
Ik zal het je vertellen als hij aankomt op 5 decemberTijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:36:
[...]

Geen idee hoe iBood met 1% cashback komt op €1,24, maar hey, I don't care

Ik dacht toevallig net dat ik vergeten was om via goededoelshop te shoppen. Dacht dat het niet uit zou maken, omdat ik allang een nieuwe sessie gekregen zou hebben. Goed om te weten dus voor een volgende keer!Richh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:39:
Dit is ook wel geniaal... ik heb toen ik begon met hunten eventjes de site geopend vanuit CashbackXL. Wonder boven wonder heb ik de iBood box ook nog weten te bestellen in datzelfde venster![]()
[afbeelding]
Geen idee hoe iBood met 1% cashback komt op €1,24, maar hey, I don't care
Allemaal verschillend per box. Soms zit er voor 3000eu waarde in en soms 100eu. Mijn afgelopen boxen zaten allemaal tussen de 1000 en 1500eu.Tijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:36:
[...]
Zeker, tot nu toe altijd de kosten eruit gehaald en prima spullen over voor mijzelf.Vilscon schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:53:
[...]
En blijkbaar nog altijd iedere keer winst te pakken, waardoor je door blijft gaan?
Ehm.. toen ik de box langs zag komen had ik er dus op moeten springenYahiko750 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:31:
[...]
Allemaal verschillend per box. Soms zit er voor 3000eu waarde in en soms 100eu. Mijn afgelopen boxen zaten allemaal tussen de 1000 en 1500eu.

MogelijkTijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:36:
[...]
Ehm.. toen ik de box langs zag komen had ik er dus op moeten springen
Sowieso, want als het tegenvalt kan je hem gewoon retourneren.Tijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:36:
[...]
Ik zou het niet doen als ik jou wasTijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:36:
[...]
Ja, zal een standaard mail naar heel veel mensen zijn geweest.Zspirit schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:49:
Zijn er meer mensen die een mail van ibood hebben gekregen met de vraag of je treven bent over de verloop van de hunt?
Ik had ook graag wat toelichting gegeven op alle vragen, in plaats van alleen op de eersteBobV schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:59:
Jep. Wel jammer dat je niet kon aangeven dat je de Hunt flash vervelend vond.
Lukt je toch niet, ik heb 50x geklikt enkele seconden nadat die te koop kwam en iBood server crashed gewoon omdat 5000 mensen tegelijk die box willen kopen. Je moet mazzel hebben dat je naar het betaalproces kan komen.Tijgert schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:36:
[...]
Ik kan nog steeds mijn afleveradres aanpassen
De boxen komen normaliter uit hal 4 aan de Gesworenhoekseweg te Tilburg als ik mijn Postnl geschiedenis mag geloven.
Welke flatscreen heb je gekocht?
Al hoop ik dat je niet trollt en dat we vanavond de eerste unboxing zien...
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 29-11-2016 18:15 ]
Oh, meermaals tot aan t betaalproces geraakt. Maar ook daar kan je eruit gekicked worden.Santee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:10:
[...]
Lukt je toch niet, ik heb 50x geklikt enkele seconden nadat die te koop kwam en iBood server crashed gewoon omdat 5000 mensen tegelijk die box willen kopen. Je moet mazzel hebben dat je naar het betaalproces kan komen.
Helaas dus weer geen box voor mij
Is dat een box?
Mwa, met paypal OneTouch gaat dat wel lukken, zo sprong ik ook op een AC88u, 1 klik en klaar.Santee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:10:
[...]
Lukt je toch niet, ik heb 50x geklikt enkele seconden nadat die te koop kwam en iBood server crashed gewoon omdat 5000 mensen tegelijk die box willen kopen. Je moet mazzel hebben dat je naar het betaalproces kan komen.
Ze worden bijna allemaal pas 5 december verzonden
[ Voor 50% gewijzigd door Jochemd13 op 29-11-2016 20:52 ]
Niet de gewonnen boxen met Hunt TV.Jochemd13 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:45:
Lijkt mij sterk dat dat een box is
Ze worden allemaal pas 5 december verzonden
Ja klopt dat dacht ik ook, maar er was wat vertraging helaas.Suli schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:11:
[...]
Ben benieuwd wat erin zit! Dacht dat je het vorige week al binnen zou krijgen.
Waar blijft die unboxing danLeander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:01:
[...]
Ja klopt dat dacht ik ook, maar er was wat vertraging helaas.

Duurt lang!Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:01:
[...]
Ja klopt dat dacht ik ook, maar er was wat vertraging helaas.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel