Zooo daar is tie.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik zie niet iets spectaculairs dat eruit springs en een wooow factor heeft? Of ben ik blind?Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:43:
Zooo daar is tie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Vind hem tegen vallen denk ik..Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:43:
Zooo daar is tie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
le creuset pan, niet slecht idd het enige dure wat erin zit.Famous schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:47:
[...]
Vind hem tegen vallen denk ik..
Wat zit er in de oranje doos?
Ziet er als de andere weggeefboxen uit. Niks spectaculairs, maar voor €0 mooi!Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:43:
Zooo daar is tie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Dat ook weet niet, maar er zijn zeker betere geweest.Lanithro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:12:
Nou ik had hem terug gestuurd.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Een gratis doos terug gestuurd? Hmm Alleen al de pan is 200+Lanithro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:12:
Nou ik had hem terug gestuurd.
Wat is die doos met "fire" erop?Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:43:
Zooo daar is tie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 99% gewijzigd door pven op 30-11-2016 16:14 . Reden: never mind ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
[ Voor 16% gewijzigd door D4V3 op 30-11-2016 17:43 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Dat is de Amazon Fire phone, best een redelijk ding eigenlijk.
Ik heb er zo zelfs per ongeluk 2 te pakken gekregen tijdens dezelfde sessie...Tijgert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:00:
[...]
Mwa, met paypal OneTouch gaat dat wel lukken, zo sprong ik ook op een AC88u, 1 klik en klaar.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 03-12-2016 00:23 ]
aldus de FAQ @ 1dagskoopjesWorden de boxen van te voren of na een Hunt gemaakt?
Elke HUNT is er wel iemand die roept dat de boxen pas gemaakt worden na afloop van de HUNT en dat ze dan zouden worden gevuld met alle "rotzooi" die ze niet verkocht kregen. Vanuit iBOOD is bevestigd dat alle verrassingsdozen voorafgaand aan de Hunt worden gevuld, soms al enkele weken van te voren. Dat dit waar is, blijkt ook wel uit de mooie exemplaren die er altijd weer tussen zitten, zoals hieronder van gebruiker Hazory. Vaak zijn ze ook gevuld met producten die niet eens tijdens de Hunt zijn aangeboden.
Tja of ze vinden 5 december zo'n mooie iconische dag, of ze sturen het gewoon liever later of ze vullen het toch na de HuntVilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:50:
Als de dozen gemaakt worden vóór de hunt, waarom duurt het dan eigenlijk zo lang voordat ze pas worden verstuurd?
[...]
aldus de FAQ @ 1dagskoopjes
Normaliter kwamen de boxen dan ook binnen 3 werkdagen. Dat is sinds de vorige Hunt aangepastVilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:50:
Als de dozen gemaakt worden vóór de hunt, waarom duurt het dan eigenlijk zo lang voordat ze pas worden verstuurd?
[...]
aldus de FAQ @ 1dagskoopjes
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 03-12-2016 18:23 ]
Ik weet niet hoe ik je reactie moet interpreteren. Wil je zeggen dat de huidige/nieuwe generatie boxen wél 'troep'/onverkochte spullen bevat?Richh schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:22:
[...]
Normaliter kwamen de boxen dan ook binnen 3 werkdagen. Dat is sinds de vorige Hunt aangepastde faq is in ieder geval jaren geleden opgesteld.
Ik dacht eigenlijk dat het vooral om retouren ging, omdat er in veel unboxing filmpjes en foto's briefjes bij de producten zit met teksten als "retour, niet tevreden". En soms meuk die ze in grote aantallen hebben liggen (een toetsenbord met Boeddha dessin bijvoorbeeld en een UK verloopstekker...) Maar we zullen zien komende weekVilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:30:
[...]
Ik weet niet hoe ik je reactie moet interpreteren. Wil je zeggen dat de huidige/nieuwe generatie boxen wél 'troep'/onverkochte spullen bevat?
Die boeddha heb ik ook nog. Best handig laatst toen mijn wireless usb toetsenbord niet in de bios kon komen... met een PS2 toetsenbord lukt dat altijd...whaley2 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:57:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat het vooral om retouren ging, omdat er in veel unboxing filmpjes en foto's briefjes bij de producten zit met teksten als "retour, niet tevreden". En soms meuk die ze in grote aantallen hebben liggen (een toetsenbord met Boeddha dessin bijvoorbeeld en een UK verloopstekker...) Maar we zullen zien komende week
Het is gewoon een constatering. Ik weet niet of het vooraf of achteraf inpakken een relatie heeft met de waarde van de boxenVilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:30:
[...]
Ik weet niet hoe ik je reactie moet interpreteren. Wil je zeggen dat de huidige/nieuwe generatie boxen wél 'troep'/onverkochte spullen bevat?
We zullen het binnenkort wetenRichh schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:45:
[...]
Het is gewoon een constatering. Ik weet niet of het vooraf of achteraf inpakken een relatie heeft met de waarde van de boxen
Ik heb uit mijn vorige box ook een Amazon Fire Phone gekregen. Deze was echter uit Duitsland en gelocked. Ibood aangesproken, tot tweemaal toe, geen reactie. Amazon aangesproken, niet mogelijk voor een unlockcode. M.a.w; voor mij was die phone niets waard want was ongebruikbaar..Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:16:
[...]
Dat is de Amazon Fire phone, best een redelijk ding eigenlijk.
Tja, dat is het risico, zie het vaak zat gebeuren dat mensen trots zijn op hun super mooie gadget, of ultrabook, die vervolgens niet blijkt te werken. Voordat je blij bent met wat er in de box zit: eerst testen!BramVanha schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:54:
[...]
Ik heb uit mijn vorige box ook een Amazon Fire Phone gekregen. Deze was echter uit Duitsland en gelocked. Ibood aangesproken, tot tweemaal toe, geen reactie. Amazon aangesproken, niet mogelijk voor een unlockcode. M.a.w; voor mij was die phone niets waard want was ongebruikbaar..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Klopt, was wel blij met mijn vorige box, van de vorige hunt. Mooie apple airport 3tb time capsule, tomtom go en een ssd, toch rond de 400 winst.miicker schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:59:
[...]
Tja, dat is het risico, zie het vaak zat gebeuren dat mensen trots zijn op hun super mooie gadget, of ultrabook, die vervolgens niet blijkt te werken. Voordat je blij bent met wat er in de box zit: eerst testen!
Zeker waar, al vind ik het persoonlijk niet kunnen dat ze een box verkopen met "waarde groter dan je inkoopwaarde van €100" als de producten niet werken. De beschrijving zegt dan ook dat sommige producten hun verpakking kan aangetast zijn. Een product die niet werkt en dus niets waard is is meer dan de verpakking die kapot is?miicker schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:59:
[...]
Tja, dat is het risico, zie het vaak zat gebeuren dat mensen trots zijn op hun super mooie gadget, of ultrabook, die vervolgens niet blijkt te werken. Voordat je blij bent met wat er in de box zit: eerst testen!
Die Fire Phone werd op een gegeven moment ook echt voor dumpprijzen van de hand gedaan, dus veel waarde had dat ding sowieso al niet.BramVanha schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:54:
[...]
Ik heb uit mijn vorige box ook een Amazon Fire Phone gekregen. Deze was echter uit Duitsland en gelocked. Ibood aangesproken, tot tweemaal toe, geen reactie. Amazon aangesproken, niet mogelijk voor een unlockcode. M.a.w; voor mij was die phone niets waard want was ongebruikbaar..
Dat is inderdaad bij mij ook het geval, ik kan zelfs nog steeds het bezorgadres wijzigen.Snorlexxx schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:43:
Bestelling van mn box staat nog steeds op bevestigd en nog niet op verwerking. Ben benieuwd of ze vanavond nog de deur uit gaan. Vorige keer waren ze een dat later.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 58% gewijzigd door casdr op 05-12-2016 17:53 ]
casdr
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Idd, hier vandaag ook veel pakketjes niet ontvangen door dit incident... Erg triest, zeker omdat het pakjesavond is, veel mensen in de problemen. (ikzelf gelukkig niet, maar wel andere pakketjesMaD_co schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:57:
http://m.telegraaf.nl/dft...akketten-postnl-vertraagd
zal vandaag niks meer worden ben ik bang voor de gelukkigen
[ Voor 6% gewijzigd door Sneakyman op 05-12-2016 19:21 ]
Mompelt iets over veel te laat zijn met inkopen voor pakjesavondSneakyman schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:54:
[...]
Idd, hier vandaag ook veel pakketjes niet ontvangen door dit incident... Erg triest, zeker omdat het pakjesavond is, veel mensen in de problemen.
Dat is zeker waar, maar stel dat deze verkocht worden, moeten die toch unlocked zijn. Anders verkoop je een nutteloos product?NotSoSteady schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:54:
[...]
Die Fire Phone werd op een gegeven moment ook echt voor dumpprijzen van de hand gedaan, dus veel waarde had dat ding sowieso al niet.
Deze is unlocked en ook uit Duitsland iddBramVanha schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:54:
[...]
casdr schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:09:
[s]
Bericht vanuit iBOOD:
Hoi Cas,
Ze stonden voor vandaag gepland, maar ik vrees dat ze iets later verzonden zullen worden.
Groeten,
Bas
Aangezien ik net een mail kreeg dat mijn andere Ibood bestelling zojuist, volgens de verwachte planning, verzonden is en dat de Box nog steeds een verwachte verzenddatum van 5 december heeft, zou je bijna gaan denken dat de PostNL storing van gister er weinig te niets mee te maken heeft...MaD_co schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:57:
http://m.telegraaf.nl/dft...akketten-postnl-vertraagd
zal vandaag niks meer worden ben ik bang voor de gelukkigen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Afwachten dan maarHoi Cas,
Ik heb het zojuist gecheckt. We sturen je later vandaag een mail m.b.t. de boxen. Ze zullen deze week nog verzonden worden.
Groeten,
Bas
casdr
[ Voor 47% gewijzigd door Sneakyman op 06-12-2016 11:03 ]
Dit kreeg ik net te horen van een iBood medewerker:Sneakyman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:58:
Op twitter zeggen ze "enkele boxen vertraging". Om eerlijk te zijn geloof ik er niks van. Zijn waarschijnlijk gewoon alle. Ze gaan iig vragen wanneer het verzonden word.
Alle boxen inderdaad:Sneakyman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:58:
Op twitter zeggen ze "enkele boxen vertraging". Om eerlijk te zijn geloof ik er niks van. Zijn waarschijnlijk gewoon alle. Ze worden deze week verstuurd... Krijgen later een mail erover als het goed is.
Hey, 1 van die antwoorden is op mijn tweet
[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 06-12-2016 11:33 ]
Tijdens de HUNT heb je de iBOOD box weten te bemachtigen, gefeliciteerd!Richh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:19:
[...]
Hey, 1 van die antwoorden is op mijn tweet
Edit:
[afbeelding]
![]()
iBood's track record met het verzenden van items wijst erop dat het best kan kloppenD4V3 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
Ze staan al ingepakt en klaar, maar ze versturen pas aan het eind van de week, wie gelooft het?![]()
Vertrouw ze zo ver als ik ze kan gooien zonder armenD4V3 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
Ze staan al ingepakt en klaar, maar ze versturen pas aan het eind van de week, wie gelooft het?![]()
Tijdens de HUNT heb je de iBOOD box weten te bemachtigen, gefeliciteerd!
We snappen natuurlijk dat je niet kan wachten om de box uit te pakken maar willen je vragen nog even geduld te hebben. Je box is inmiddels ingepakt met allemaal toffe artikelen en staat in de rij om opgestuurd te worden.
Zoals het er nu naar uit ziet, zullen we de bestelling aan het eind van de week naar je versturen. Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen op de website van de vervoerder.
Excuses voor de vertraging, we hopen dat je nog even geduld kunt opbrengen.
Spreek voor jezelf, mijn iBood box uit de vorige hunt heb ik deels met ruime winst kunnen verkopen en een ander deel (o.a. AC-router) heb ik nog steeds in gebruik. Erg blij mee geweest.Sneakyman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:09:Doos kan toch alleen maar meevallen, slechter dan de vorige doos kan toch niet.
Ergens wel, misschien wordt een deel wel alvast verzonden en een ander deel later, maar voor nu vind ik het wel raar dat ze die dozen 3 weken in hun magazijn "hebben staan" maar niet sturen...Yorinn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:15:
Een melding dat je wel/geen mail hebt gehad over de box, is niet nuttig in het topic. De mail zelf is ook al 2 maal geplaatst, die kan dus ook achterwegen blijven.
[ Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 06-12-2016 15:13 ]
Oh, die van mij zat in een bruine doos... met onder mijn eigen adresgegevens de adresgegevens van een random Duitser die waarschijnlijk z'n pakketje niet aangenomen heeft, ofzo. Niet zo netjes.Waah schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:56:
Ik heb al een week zo'n blauwe doos in de gang staan met: "Je hebt er een te pakken!". Maar daar zat de Vive in....
Ja potverdorie. Vandaag is er iemand thuis, morgen is er iemand anders thuis en vrijdag werk ik zelf thuis. Donderdag net niet
[ Voor 44% gewijzigd door Richh op 06-12-2016 15:39 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Corne1988 op 06-12-2016 21:11 ]
Ziet er volgens mij niet uit als of je er heel veel van de waard eruit hebt gehaald, wat zit er in dat witte doosje in de midden?Corne1988 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:08:
Vandaag mijn Dikke Doos! ontvangen gewicht was 17,2 kg.
Dit was de inhoud:
[afbeelding]
Onderschat niet iets waar kitchenaid op staat Eerste google hitIThom schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:14:
[...]
Ziet er volgens mij niet uit als of je er heel veel van de waard eruit hebt gehaald, wat zit er in dat witte doosje in de midden?
(Hoe meer mensen er een "slechte" box hebben, hoe groter de kans dat ik een "superchille" heb toch?!
De waarde haal ik er gelukkig wel uit maar dan houd het wel op. In het witte doosje zitten 4 dimbare osram E27 lampen.IThom schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:14:
[...]
Ziet er volgens mij niet uit als of je er heel veel van de waard eruit hebt gehaald, wat zit er in dat witte doosje in de midden?
(Hoe meer mensen er een "slechte" box hebben, hoe groter de kans dat ik een "superchille" heb toch?!
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
iBOOD prijs.garriej schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:23:
[...]
Onderschat niet iets waar kitchenaid op staat Eerste google hit
Was deze gekocht tijdens de Hunt?Corne1988 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:08:
Dit was de inhoud:
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde voor... Lijkt dus zo te zijn.stefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:01:
Nou lekker dan.. Ik had het geluk dat ik 2 dozen te pakken heb gekregen de afgelopen hunt. Krijg ik nu net de melding van Paypal dat ik mijn geld weer terug heb ontvangen. één van de dozen staat nu op 'Geannuleerd'.
Dit zonder enige info van iBood, maar eens even achteraan mailen![]()
Weet iemand of je per hunt maar maximaal 1 doos mag bestellen?
[ Voor 5% gewijzigd door TPar op 07-12-2016 12:03 ]
Staat toch overal aangegeven op iBood? 1 box is het maximale.stefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:01:
Nou lekker dan.. Ik had het geluk dat ik 2 dozen te pakken heb gekregen de afgelopen hunt. Krijg ik nu net de melding van Paypal dat ik mijn geld weer terug heb ontvangen. één van de dozen staat nu op 'Geannuleerd'.
staat toch duidelijk in de product specificatie?stefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:01:
Wil jij ook weten wat er in een iBOOD box kan zitten? Wees er dan snel bij want op=op! Maximaal 1 box per klant. Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn
In principe is het beleid dat ze allebei worden geannuleerd, dus ik zou ze maar een bedankje sturenstefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:01:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dit staat ook bij de omschrijving van de doos, dus ik heb inderdaad niet uitgebreid de tijd genomen om de voorwaarden door te nemenALS JE DIT LEEST BEN JE WAARSCHIJNLIJK AL TE LAAT
Tsja, je weet wat de doos inhoudt dus dan lijkt het mij ook logisch dat je weet dat je er maar maximaal 1 mag kopen....stefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:27:
Okey, duidelijk!
[...]
Dit staat ook bij de omschrijving van de doos, dus ik heb inderdaad niet uitgebreid de tijd genomen om de voorwaarden door te nemen
[ Voor 11% gewijzigd door jesse111 op 07-12-2016 12:29 ]
Dat zou dan wel heel jammer zijn. Ik wou er maar 1 maar door het feit dan hun website op zo een moment de stroom niet aankan heb ik er per ongeluk 2 gekocht. Moeten ze dat maar even eerst op orde brengen...Ample Energy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:16:
[...]
In principe is het beleid dat ze allebei worden geannuleerd, dus ik zou ze maar een bedankje sturen
Lol, leg anders de schuld bij iBood dat jij er met opzet twee besteld.TPar schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:51:
[...]
Dat zou dan wel heel jammer zijn. Ik wou er maar 1 maar door het feit dan hun website op zo een moment de stroom niet aankan heb ik er per ongeluk 2 gekocht. Moeten ze dat maar even eerst op orde brengen...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
euhm, je blijft proberen tot je bevestigingspagina van de bestelling ziet, niet? Ik wist niet dat ik er twee had.miicker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:06:
[...]
Lol, leg anders de schuld bij iBood dat jij er met opzet twee besteld.
Sorry hoor, maar dit klinkt als bullshit om jezelf nu te verdedigen aangezien je ook aangaf dat je een aantal jaar geleden ook 2 besteld had en dat die wel gewoon beide binnen kwamenTPar schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:09:
[...]
euhm, je blijft proberen tot je bevestigingspagina van de bestelling ziet, niet? Ik wist niet dat ik er twee had.
hell, ik had al een klacht ingediend dat er 2 keer van mijn paypal was afgehaald terwijl ik maar 1 doos in mijn bestellingen had staan. De tweede verscheen pas een dik uur later in die lijst...
Misschien even oppassen met beschuldigingen...
Ja om dezelfde reden, ik had er toen ook niet bewust 2 besteld. Maar aangezien je het tof vindt een ander te beschuldigen, hierbij een stukje van de mail die ik terugkrijgen na het indienen van de klacht, op het eigenlijke antwoord wacht ik nog...jesse111 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:26:
[...]
Sorry hoor, maar dit klinkt als bullshit om jezelf nu te verdedigen aangezien je ook aangaf dat je een aantal jaar geleden ook 2 besteld had en dat die wel gewoon beide binnen kwamen
[ Voor 4% gewijzigd door TPar op 07-12-2016 13:38 ]
/!\ Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.Ample Energy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:16:
[...]
In principe is het beleid dat ze allebei worden geannuleerd, dus ik zou ze maar een bedankje sturen
Als je het kan gebruiken, is het wel leuk. De waarde zit er zeker wel in, en de 100 euro moet er icm Marktplaats wel uit te halen zijn.Corne1988 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:08:
Dit was de inhoud:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 07-12-2016 14:34 ]
Oke, ik neig nu toch echt naar deCorne1988 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:49:
[...]
Nee dit was de laatste doos die voorbij kwam van 100 euro.
[ Voor 51% gewijzigd door Waah op 07-12-2016 15:12 ]
Nee dit was de laatste doos die voorbij kwam van 100 euro.stefantry schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:17:
Is dit niet gewoon de gratis doos? De inhoud lijkt vrij veel op die box die 2 pagina's terug staat?
Nogmaals gefeliciteerd met het bemachtigen van de gewilde iBOOD box, het is jou zelfs twee keer gelukt!
Helaas hebben we één van beide boxen geannuleerd omdat we in onze voorwaarden hebben vermeld dat we maar 1 box per persoon en/of account en/of adres verzenden. Het bedrag zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden gecrediteerd op de bij ons bekende rekeningnummer.
Ik vrees het ook, tenzij je erg blij bent met een paar goede bakplaten en een babyfoon
[ Voor 13% gewijzigd door Jochemd13 op 07-12-2016 17:16 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 07-12-2016 19:55 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 07-12-2016 21:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq