[Actie] iBOOD Hunt 22 & 23 November 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 72.673 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-04 14:16
Zooo daar is tie.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GIn03U9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lrZhtEt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:55
Ik zie niet iets spectaculairs dat eruit springs en een wooow factor heeft? Of ben ik blind? :+

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Vind hem tegen vallen denk ik..
Wat zit er in de oranje doos?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander465
Famous schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:47:
[...]

Vind hem tegen vallen denk ik..
Wat zit er in de oranje doos?
le creuset pan, niet slecht idd het enige dure wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ziet er als de andere weggeefboxen uit. Niks spectaculairs, maar voor €0 mooi!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• piqueno11
Nou, als de rest van de dozen ook gelijkwaardig zijn ga ik het niet erg vinden dat ik deze keer de box heb gemist :+

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
Nou ik had hem terug gestuurd.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Dat ook weet niet, maar er zijn zeker betere geweest.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leander465
Een gratis doos terug gestuurd? Hmm Alleen al de pan is 200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 23-05 14:07
Owh overheen gelezen dat het een gratis box was. Tsja iets met een paard die je gekregen hebt....

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 20:29

MeltedForest

Lenny-t

Wat is die doos met "fire" erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 30-11-2016 16:14 . Reden: never mind ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:51
Het is dat hij gratis is, zullen we maar zeggen :P een hele hoop gratis stuff is altijd leuk.

Mocht iBood mij deze box opsturen op 5 december, dan zou ik hen wel retour sturen. Als er nou 1 ding van waarde of 1 ding tussen zou zitten wat ik kan gebruiken...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06 01:53

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Krijgen we nu met zijn allen een Biomus ding en een Led lamp? ;)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Lijkt wel heeeeel erg op de box die ze verloot hebben bij het inpak spelletje van iBood op Hunt TV. Ik denk dat ze die meuk daar op kantoor hebben liggen en deze inhoud toch wel redelijk anders is als de inhoud van de boxen verstuurd vanuit het magazijn (ze heb ik die pan nog niet eerder voorbij zien komen in een normale box maar wel al een keer eerder op Hunt TV bij een vorige hunt). Aan de slordig geplakte tape te zien is dit ook duidelijk een niet standaard box ;)

[ Voor 16% gewijzigd door D4V3 op 30-11-2016 17:43 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leander465
MeltedForest schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:05:
[...]

Wat is die doos met "fire" erop?
Dat is de Amazon Fire phone, best een redelijk ding eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:35
Tijgert schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:00:
[...]

Mwa, met paypal OneTouch gaat dat wel lukken, zo sprong ik ook op een AC88u, 1 klik en klaar.
Ik heb er zo zelfs per ongeluk 2 te pakken gekregen tijdens dezelfde sessie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-06 16:11
Nou mijn Ministry of sound audio S plus is binnen, wel een geinig dingetje. Geluidskwaliteit is wel beetje matig, maar had ook niet teveel verwacht voor die prijs :P
Wel triest trouwens dat er nu een op V&A staat voor €115, gewoon 2 kopen en 1 doorverkopen met potentieel dikke winst (als iemand er in trapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-06 15:37

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wel raar als de grotere M nog geen 7 tientjes kost bij de iBood...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
*knip* Status-updates als deze voegen niets toe aan de discussie.

[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 03-12-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-05 13:55
Dyson dc62 pro binnen gekregen! Mooi apparaat voor 179 euro. De normale stofzuiger kan de deur uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:29
Als de dozen gemaakt worden vóór de hunt, waarom duurt het dan eigenlijk zo lang voordat ze pas worden verstuurd?
Worden de boxen van te voren of na een Hunt gemaakt?
Elke HUNT is er wel iemand die roept dat de boxen pas gemaakt worden na afloop van de HUNT en dat ze dan zouden worden gevuld met alle "rotzooi" die ze niet verkocht kregen. Vanuit iBOOD is bevestigd dat alle verrassingsdozen voorafgaand aan de Hunt worden gevuld, soms al enkele weken van te voren. Dat dit waar is, blijkt ook wel uit de mooie exemplaren die er altijd weer tussen zitten, zoals hieronder van gebruiker Hazory. Vaak zijn ze ook gevuld met producten die niet eens tijdens de Hunt zijn aangeboden.
aldus de FAQ @ 1dagskoopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:47
Vilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:50:
Als de dozen gemaakt worden vóór de hunt, waarom duurt het dan eigenlijk zo lang voordat ze pas worden verstuurd?

[...]

Tja of ze vinden 5 december zo'n mooie iconische dag, of ze sturen het gewoon liever later of ze vullen het toch na de Hunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:50:

[...]

Normaliter kwamen de boxen dan ook binnen 3 werkdagen. Dat is sinds de vorige Hunt aangepast :p de faq is in ieder geval jaren geleden opgesteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 03-12-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
Richh schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 18:22:
[...]

Normaliter kwamen de boxen dan ook binnen 3 werkdagen. Dat is sinds de vorige Hunt aangepast :p de faq is in ieder geval jaren geleden opgesteld.
Ik weet niet hoe ik je reactie moet interpreteren. Wil je zeggen dat de huidige/nieuwe generatie boxen wél 'troep'/onverkochte spullen bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whaley2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-02-2023
Vilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:30:
[...]

Ik weet niet hoe ik je reactie moet interpreteren. Wil je zeggen dat de huidige/nieuwe generatie boxen wél 'troep'/onverkochte spullen bevat?
Ik dacht eigenlijk dat het vooral om retouren ging, omdat er in veel unboxing filmpjes en foto's briefjes bij de producten zit met teksten als "retour, niet tevreden". En soms meuk die ze in grote aantallen hebben liggen (een toetsenbord met Boeddha dessin bijvoorbeeld en een UK verloopstekker...) Maar we zullen zien komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:44
whaley2 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:57:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat het vooral om retouren ging, omdat er in veel unboxing filmpjes en foto's briefjes bij de producten zit met teksten als "retour, niet tevreden". En soms meuk die ze in grote aantallen hebben liggen (een toetsenbord met Boeddha dessin bijvoorbeeld en een UK verloopstekker...) Maar we zullen zien komende week :)
Die boeddha heb ik ook nog. Best handig laatst toen mijn wireless usb toetsenbord niet in de bios kon komen... met een PS2 toetsenbord lukt dat altijd...

Maar 5 december is de verstuurdatum, niet de ontvangstdatum. Wel jammer, gemiste kans IMHO met Sinterklaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vilscon schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:30:
[...]

Het is gewoon een constatering. Ik weet niet of het vooraf of achteraf inpakken een relatie heeft met de waarde van de boxen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Richh schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:45:
[...]

Het is gewoon een constatering. Ik weet niet of het vooraf of achteraf inpakken een relatie heeft met de waarde van de boxen :P
We zullen het binnenkort weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-02 10:26
Leander465 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:16:
[...]

Dat is de Amazon Fire phone, best een redelijk ding eigenlijk.
Ik heb uit mijn vorige box ook een Amazon Fire Phone gekregen. Deze was echter uit Duitsland en gelocked. Ibood aangesproken, tot tweemaal toe, geen reactie. Amazon aangesproken, niet mogelijk voor een unlockcode. M.a.w; voor mij was die phone niets waard want was ongebruikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
BramVanha schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:54:
[...]

Ik heb uit mijn vorige box ook een Amazon Fire Phone gekregen. Deze was echter uit Duitsland en gelocked. Ibood aangesproken, tot tweemaal toe, geen reactie. Amazon aangesproken, niet mogelijk voor een unlockcode. M.a.w; voor mij was die phone niets waard want was ongebruikbaar..
Tja, dat is het risico, zie het vaak zat gebeuren dat mensen trots zijn op hun super mooie gadget, of ultrabook, die vervolgens niet blijkt te werken. Voordat je blij bent met wat er in de box zit: eerst testen!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
miicker schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:59:
[...]

Tja, dat is het risico, zie het vaak zat gebeuren dat mensen trots zijn op hun super mooie gadget, of ultrabook, die vervolgens niet blijkt te werken. Voordat je blij bent met wat er in de box zit: eerst testen!
Klopt, was wel blij met mijn vorige box, van de vorige hunt. Mooie apple airport 3tb time capsule, tomtom go en een ssd, toch rond de 400 winst.

Helaas dit keer geen box, beetje jammer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
miicker schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:59:
[...]

Zeker waar, al vind ik het persoonlijk niet kunnen dat ze een box verkopen met "waarde groter dan je inkoopwaarde van €100" als de producten niet werken. De beschrijving zegt dan ook dat sommige producten hun verpakking kan aangetast zijn. Een product die niet werkt en dus niets waard is is meer dan de verpakking die kapot is?
Al steken ze 15 macbook pro's in je box waarvan elke hardwarecomponent defect is, dan is die box nog niets waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-05 13:55
Bestelling van mn box staat nog steeds op bevestigd en nog niet op verwerking. Ben benieuwd of ze vanavond nog de deur uit gaan. Vorige keer waren ze een dat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06 20:41
[...]

Die Fire Phone werd op een gegeven moment ook echt voor dumpprijzen van de hand gedaan, dus veel waarde had dat ding sowieso al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-05 12:35
Snorlexxx schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:43:
Bestelling van mn box staat nog steeds op bevestigd en nog niet op verwerking. Ben benieuwd of ze vanavond nog de deur uit gaan. Vorige keer waren ze een dat later.
Dat is inderdaad bij mij ook het geval, ik kan zelfs nog steeds het bezorgadres wijzigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4V3
Ik ben een vrij regelmatige besteller bij iBood en heb even van mijn laatste bestellingen de tijd van de verzendbevesting opgezocht:

28 oktober: 13:03 verzonden (normaal iBood product)
14 september: 19:01 verzonden (normaal iBood product)
12 september: 22:03 verzonden (iBood box!)
9 september: 16:02 verzonden (normaal iBood product)
13 juni: 15:16 verzonden (iBood box!)
13 juni: 11:31 verzonden (normaal iBood product uit hunt)
17 mei: 22:06 verzonden (normaal iBood product)
27 november 2015: 19:33 verzonden (iBood box!)

Van de 3 iBood boxen die ik heb gehad zijn er dus 2 pas in de avond verzonden, daarnaast komt het regelmatig voor dat er nog later op de avond bestellingen de deur uit gaan; Er is nog hoop dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zullen we de status-updates wat minderen? Melding dat je box/item nog niet is verzonden, is geen nuttige toevoeging aan het topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casdr
  • Laatst online: 17-05-2024
Is de doos bij anderen al verzonden of is de status bij iedereen nogsteeds bevestigd?

Zat op de verkeerde pagina te kijken :O

Bericht vanuit iBOOD:

Hoi Cas,

Ze stonden voor vandaag gepland, maar ik vrees dat ze iets later verzonden zullen worden.

Groeten,
Bas

[ Voor 58% gewijzigd door casdr op 05-12-2016 17:53 ]

casdr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:49
http://m.telegraaf.nl/dft...akketten-postnl-vertraagd

zal vandaag niks meer worden ben ik bang voor de gelukkigen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeefr
*had morgen een vrije dag ingepland*..

Domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Idd, hier vandaag ook veel pakketjes niet ontvangen door dit incident... Erg triest, zeker omdat het pakjesavond is, veel mensen in de problemen. (ikzelf gelukkig niet, maar wel andere pakketjes :( )

[ Voor 6% gewijzigd door Sneakyman op 05-12-2016 19:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 20:29

MeltedForest

Lenny-t

Sneakyman schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:54:
[...]

Idd, hier vandaag ook veel pakketjes niet ontvangen door dit incident... Erg triest, zeker omdat het pakjesavond is, veel mensen in de problemen.
Mompelt iets over veel te laat zijn met inkopen voor pakjesavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
NotSoSteady schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:54:
[...]

Die Fire Phone werd op een gegeven moment ook echt voor dumpprijzen van de hand gedaan, dus veel waarde had dat ding sowieso al niet.
Dat is zeker waar, maar stel dat deze verkocht worden, moeten die toch unlocked zijn. Anders verkoop je een nutteloos product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Maar het is vrijwel zeker dat hij later komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefantry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 22:32
Ik zou er geen geld op zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Reken er maar niet op :-(
Ze zitten vast allemaal sinterklaas uit te zwaaien daaro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander465
[...]

Deze is unlocked en ook uit Duitsland idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54
casdr schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:09:
[s]
Bericht vanuit iBOOD:

Hoi Cas,

Ze stonden voor vandaag gepland, maar ik vrees dat ze iets later verzonden zullen worden.

Groeten,
Bas
Aangezien ik net een mail kreeg dat mijn andere Ibood bestelling zojuist, volgens de verwachte planning, verzonden is en dat de Box nog steeds een verwachte verzenddatum van 5 december heeft, zou je bijna gaan denken dat de PostNL storing van gister er weinig te niets mee te maken heeft... :/

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casdr
Hoi Cas,
Ik heb het zojuist gecheckt. We sturen je later vandaag een mail m.b.t. de boxen. Ze zullen deze week nog verzonden worden.
Groeten,
Bas
Afwachten dan maar :)

casdr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sneakyman
Op twitter zeggen ze "enkele boxen vertraging". Om eerlijk te zijn geloof ik er niks van. Zijn waarschijnlijk gewoon alle. Ze worden deze week verstuurd... Krijgen later een mail erover als het goed is.

Best wel knap om een doos die al 3 weken is ingepakt vertraging te laten oplopen.
Een prestatie die vast erg goed op hun cv staat. Of zou het toch later ingepakt worden... :+

[ Voor 47% gewijzigd door Sneakyman op 06-12-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celeris
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:14
Sneakyman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:58:
Op twitter zeggen ze "enkele boxen vertraging". Om eerlijk te zijn geloof ik er niks van. Zijn waarschijnlijk gewoon alle. Ze gaan iig vragen wanneer het verzonden word.
Dit kreeg ik net te horen van een iBood medewerker:

Ik heb het zojuist gecheckt. We sturen je later vandaag een mail m.b.t. de boxen. Ze zullen deze week nog verzonden worden.

Groeten,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 09:46
Sneakyman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:58:
Op twitter zeggen ze "enkele boxen vertraging". Om eerlijk te zijn geloof ik er niks van. Zijn waarschijnlijk gewoon alle. Ze worden deze week verstuurd... Krijgen later een mail erover als het goed is.
Alle boxen inderdaad:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vhCEdpa.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Hey, 1 van die antwoorden is op mijn tweet :9

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2r6bkWJ.png

*O* *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 06-12-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
Richh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:19:
[...]

Hey, 1 van die antwoorden is op mijn tweet :9

Edit:
[afbeelding]

*O* *O*
Tijdens de HUNT heb je de iBOOD box weten te bemachtigen, gefeliciteerd!

We snappen natuurlijk dat je niet kan wachten om de box uit te pakken maar willen je vragen nog even geduld te hebben. Je box is inmiddels ingepakt met allemaal toffe artikelen en staat in de rij om opgestuurd te worden.

Zoals het er nu naar uit ziet, zullen we de bestelling aan het eind van de week naar je versturen. Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen op de website van de vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Ze staan al ingepakt en klaar, maar ze versturen pas aan het eind van de week, wie gelooft het? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Heb bovenstaande mail ook ontvangen. Zouden ze hebben gewacht tot de eerste Hunt-producten geretourneerd zijn? :+
D4V3 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
Ze staan al ingepakt en klaar, maar ze versturen pas aan het eind van de week, wie gelooft het? 8)7 |:(
iBood's track record met het verzenden van items wijst erop dat het best kan kloppen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
D4V3 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
Vertrouw ze zo ver als ik ze kan gooien zonder armen :+

Ik heb al een week zo'n blauwe doos in de gang staan met: "Je hebt er een te pakken!". Maar daar zat de Vive in.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanroelofs
  • Laatst online: 11-09-2024
Inmiddels ook reactie van iBood op de mail. Jammer!
Tijdens de HUNT heb je de iBOOD box weten te bemachtigen, gefeliciteerd!

We snappen natuurlijk dat je niet kan wachten om de box uit te pakken maar willen je vragen nog even geduld te hebben. Je box is inmiddels ingepakt met allemaal toffe artikelen en staat in de rij om opgestuurd te worden.

Zoals het er nu naar uit ziet, zullen we de bestelling aan het eind van de week naar je versturen. Wanneer je bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen op de website van de vervoerder.

Excuses voor de vertraging, we hopen dat je nog even geduld kunt opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
Hier geen mails o.i.d. Nou ja, we zien het wel. Doos kan toch alleen maar meevallen, slechter dan de vorige doos kan toch niet :+ . Verwacht dat ik hem volgende week maandag wel in huis heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een melding dat je wel/geen mail hebt gehad over de box, is niet nuttig in het topic. De mail zelf is ook al 2 maal geplaatst, die kan dus ook achterwegen blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Sneakyman schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:09:Doos kan toch alleen maar meevallen, slechter dan de vorige doos kan toch niet :+ .
Spreek voor jezelf, mijn iBood box uit de vorige hunt heb ik deels met ruime winst kunnen verkopen en een ander deel (o.a. AC-router) heb ik nog steeds in gebruik. Erg blij mee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Yorinn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:15:
Een melding dat je wel/geen mail hebt gehad over de box, is niet nuttig in het topic. De mail zelf is ook al 2 maal geplaatst, die kan dus ook achterwegen blijven.
Ergens wel, misschien wordt een deel wel alvast verzonden en een ander deel later, maar voor nu vind ik het wel raar dat ze die dozen 3 weken in hun magazijn "hebben staan" maar niet sturen...

Ff gebeld, ze worden morgen verzonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 06-12-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Waah schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:56:
Ik heb al een week zo'n blauwe doos in de gang staan met: "Je hebt er een te pakken!". Maar daar zat de Vive in.... :X
Oh, die van mij zat in een bruine doos... met onder mijn eigen adresgegevens de adresgegevens van een random Duitser die waarschijnlijk z'n pakketje niet aangenomen heeft, ofzo. Niet zo netjes.
Maargoed, zo heb ik ook al een password-locked Surface in m'n box gehad.
Jochemd13 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:01:
Ff gebeld, ze worden morgen verzonden :)
Ja potverdorie. Vandaag is er iemand thuis, morgen is er iemand anders thuis en vrijdag werk ik zelf thuis. Donderdag net niet :P

Ik kan niet wachten iig :)

[ Voor 44% gewijzigd door Richh op 06-12-2016 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corne1988
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 19:16
Vandaag mijn Dikke Doos! ontvangen gewicht was 17,2 kg.

Dit was de inhoud:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wf6vaEr.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Corne1988 op 06-12-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
Corne1988 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:08:

Dit was de inhoud:
[afbeelding]
Ziet er volgens mij niet uit als of je er heel veel van de waard eruit hebt gehaald, wat zit er in dat witte doosje in de midden?

(Hoe meer mensen er een "slechte" box hebben, hoe groter de kans dat ik een "superchille" heb toch?! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

IThom schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:14:
[...]

Ziet er volgens mij niet uit als of je er heel veel van de waard eruit hebt gehaald, wat zit er in dat witte doosje in de midden?

(Hoe meer mensen er een "slechte" box hebben, hoe groter de kans dat ik een "superchille" heb toch?! 8)
Onderschat niet iets waar kitchenaid op staat Eerste google hit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corne1988
IThom schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:14:
[...]

De waarde haal ik er gelukkig wel uit maar dan houd het wel op. In het witte doosje zitten 4 dimbare osram E27 lampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06 01:53

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Grappig om te zien hoe sommige dingen herkenbaar worden: die rugzak, die lader, die hoofdtelefoon.... denk wel dat je inderdaad de waarde eruit haalt.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
garriej schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:23:
[...]

Onderschat niet iets waar kitchenaid op staat Eerste google hit :+
iBOOD prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13

Dit was de inhoud:
[afbeelding]
Was deze gekocht tijdens de Hunt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefantry
Is dit niet gewoon de gratis doos? De inhoud lijkt vrij veel op die box die 2 pagina's terug staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpingKartoffe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-06 17:16
De status van mijn doos staat nu op verwerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanroelofs
Nou lekker dan.. Ik had het geluk dat ik 2 dozen te pakken heb gekregen de afgelopen hunt. Krijg ik nu net de melding van Paypal dat ik mijn geld weer terug heb ontvangen. één van de dozen staat nu op 'Geannuleerd'.
Dit zonder enige info van iBood, maar eens even achteraan mailen :(

Weet iemand of je per hunt maar maximaal 1 doos mag bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
stefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:01:
Nou lekker dan.. Ik had het geluk dat ik 2 dozen te pakken heb gekregen de afgelopen hunt. Krijg ik nu net de melding van Paypal dat ik mijn geld weer terug heb ontvangen. één van de dozen staat nu op 'Geannuleerd'.

Ik heb hetzelfde voor... Lijkt dus zo te zijn.

Een jaar of 2 geleden heb ik er wel eens gewoon 2 gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door TPar op 07-12-2016 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:30

Staat toch overal aangegeven op iBood? 1 box is het maximale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 20:04

staat toch duidelijk in de product specificatie?

http://www.ibood.com/be/n...714/40957/dikke-doos.html
Wil jij ook weten wat er in een iBOOD box kan zitten? Wees er dan snel bij want op=op! Maximaal 1 box per klant. Let op: verpakking goederen kan licht beschadigd zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefantry
Ja, dit staat in de voorwaarden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-06 17:47

In principe is het beleid dat ze allebei worden geannuleerd, dus ik zou ze maar een bedankje sturen ;)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanroelofs
Okey, duidelijk!
ALS JE DIT LEEST BEN JE WAARSCHIJNLIJK AL TE LAAT
Dit staat ook bij de omschrijving van de doos, dus ik heb inderdaad niet uitgebreid de tijd genomen om de voorwaarden door te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 16:10
stefanroelofs schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:27:
Okey, duidelijk!

[...]

Dit staat ook bij de omschrijving van de doos, dus ik heb inderdaad niet uitgebreid de tijd genomen om de voorwaarden door te nemen ;)
Tsja, je weet wat de doos inhoudt dus dan lijkt het mij ook logisch dat je weet dat je er maar maximaal 1 mag kopen....
Je koopt de doos niet zomaar zonder dat je weet wat t is, dat onderzoek heb je al gedaan als het goed is...

[ Voor 11% gewijzigd door jesse111 op 07-12-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
Ample Energy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:16:
[...]

In principe is het beleid dat ze allebei worden geannuleerd, dus ik zou ze maar een bedankje sturen ;)
Dat zou dan wel heel jammer zijn. Ik wou er maar 1 maar door het feit dan hun website op zo een moment de stroom niet aankan heb ik er per ongeluk 2 gekocht. Moeten ze dat maar even eerst op orde brengen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
TPar schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:51:
[...]

Dat zou dan wel heel jammer zijn. Ik wou er maar 1 maar door het feit dan hun website op zo een moment de stroom niet aankan heb ik er per ongeluk 2 gekocht. Moeten ze dat maar even eerst op orde brengen...
Lol, leg anders de schuld bij iBood dat jij er met opzet twee besteld.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
miicker schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:06:
[...]

Lol, leg anders de schuld bij iBood dat jij er met opzet twee besteld.
euhm, je blijft proberen tot je bevestigingspagina van de bestelling ziet, niet? Ik wist niet dat ik er twee had.

hell, ik had al een klacht ingediend dat er 2 keer van mijn paypal was afgehaald terwijl ik maar 1 doos in mijn bestellingen had staan. De tweede verscheen pas een dik uur later in die lijst...

Misschien even oppassen met beschuldigingen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• casdr
Maakt het wat uit? Er is nu 1 doos van gemaakt, prima toch?

casdr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 16:10
TPar schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:09:
[...]

euhm, je blijft proberen tot je bevestigingspagina van de bestelling ziet, niet? Ik wist niet dat ik er twee had.

hell, ik had al een klacht ingediend dat er 2 keer van mijn paypal was afgehaald terwijl ik maar 1 doos in mijn bestellingen had staan. De tweede verscheen pas een dik uur later in die lijst...

Misschien even oppassen met beschuldigingen...
Sorry hoor, maar dit klinkt als bullshit om jezelf nu te verdedigen aangezien je ook aangaf dat je een aantal jaar geleden ook 2 besteld had en dat die wel gewoon beide binnen kwamen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TPar
jesse111 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:26:
[...]

Sorry hoor, maar dit klinkt als bullshit om jezelf nu te verdedigen aangezien je ook aangaf dat je een aantal jaar geleden ook 2 besteld had en dat die wel gewoon beide binnen kwamen ;)
Ja om dezelfde reden, ik had er toen ook niet bewust 2 besteld. Maar aangezien je het tof vindt een ander te beschuldigen, hierbij een stukje van de mail die ik terugkrijgen na het indienen van de klacht, op het eigenlijke antwoord wacht ik nog...

From: Tom Pa..... [xxxx@gmail.com]
Sent: 2016-11-23 20:53:19
To: iBOOD Customer Service
Subject: financial-matters-and-coupons / invoices-and-payment

Ik heb gemerkt dat bij de aankoop van deze box de betaling 2 maal is uitgevoerd op paypal. Kan u hier 1 van annuleren aub?

transactiereferenties:
40823382U82.......
5AB10883L........

Met vriendelijke groeten,
Tom

From: Tom Pa... [Xxxx@gmail.com]
Sent: 2016-11-23 20:53:19
To: iBOOD Customer Service
Subject: financial-matters-and-coupons / invoices-and-payment

Ik heb gemerkt dat bij de aankoop van deze box de betaling 2 maal is uitgevoerd op paypal. Kan u hier 1 van annuleren aub?

transactiereferenties:
40823382U822........
5AB10883L889........

Met vriendelijke groeten,
Tom

Internet's Best Online Offer Daily

[ Voor 4% gewijzigd door TPar op 07-12-2016 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-06 13:13
Ample Energy schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:16:
[...]

/!\ Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.

Oftewel, ze annuleren alles boven 1 doos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
Man man man wat een drama zeg, kijk waar er moeilijk om word gedaan.
Besteld er 2, 1 word geannuleerd. Probleem opgelost.

Waar praten we nog over... 8)7

p.s, ibood mag ik aub de doos dat geannuleerd is :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zullen we de discussie stoppen of er 1 of 2 boxen geannuleerd hadden moeten worden? Is niet echt relevant voor het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ook mijn doos is verzonden! Hopelijk is er morgen iemand van het thuisfront thuis - kan het verzendadres niet meer wijzigen :P Edit: de zending is inmiddels ook al aangemeld bij PostNL.

Dit was de inhoud:
[afbeelding]
Als je het kan gebruiken, is het wel leuk. De waarde zit er zeker wel in, en de 100 euro moet er icm Marktplaats wel uit te halen zijn.
Maar to be fair vind ik 'm een beetje tegenvallen. Weinig 'stekkerwerk', geen kiloknallers met een hoge waarde. Ik hoop dat de boxen die vandaag worden verzonden toch iets meer inhoud hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 07-12-2016 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Morgen komt ie! tussen 10:30 en 12:30! *O*
Nog geen gewicht trouwens... -O- Maar hij is aangemeld (tilburg). *O*

Het gaat gebeuren mensen! oOo oOo

(Box via de hunt trouwens)

Ik verwacht een -O- maar hoop dit keer op een *O*
Corne1988 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:49:
[...]

Nee dit was de laatste doos die voorbij kwam van 100 euro.
Oke, ik neig nu toch echt naar de -O-

[ Voor 51% gewijzigd door Waah op 07-12-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corne1988
stefantry schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:17:
Is dit niet gewoon de gratis doos? De inhoud lijkt vrij veel op die box die 2 pagina's terug staat?
Nee dit was de laatste doos die voorbij kwam van 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanroelofs
Laatste bericht over de dubbel bestelde dozen: Ik heb nu van iBood ook netjes een mailtje gehad over wat ze gedaan hebben. Goed bezig iBood!
Nogmaals gefeliciteerd met het bemachtigen van de gewilde iBOOD box, het is jou zelfs twee keer gelukt!

Helaas hebben we één van beide boxen geannuleerd omdat we in onze voorwaarden hebben vermeld dat we maar 1 box per persoon en/of account en/of adres verzenden. Het bedrag zal binnen 5 tot 10 werkdagen worden gecrediteerd op de bij ons bekende rekeningnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Ik blijf het raar vinden dat in dit hele topic een doos al is verzonden en de andere allemaal nog niet, maar het zal wel.
Waah schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:34:

[...]

Oke, ik neig nu toch echt naar de -O-
Ik vrees het ook, tenzij je erg blij bent met een paar goede bakplaten en een babyfoon ;)

Mijn box trouwens ook verwacht morgen tussen 16.30 en 18.30, met beetje geluk ben ik precies op tijd thuis :P

[ Voor 13% gewijzigd door Jochemd13 op 07-12-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefantry
Die van mij is ook onderweg inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
*knip* Zoals eerder ook al is aangegeven, is deze discussie hier niet relevant.

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 07-12-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-06 22:56
41x41.5x81 cm

11,7 kg!!!

IKKE BENIEUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
16,1 kg. Volgens mij niet zon goed teken. Zal veel spullen zijn... En dus veel meuk. Maar hoop het mis te hebben.... Maar denk van niet.

Ook 41x41,5x81

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 07-12-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpingKartoffe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-06 17:16
Die van mij weegt 10,18kg, we zullen zien....
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ruilen/verkopen is niet de bedoeling in het topic. Wil je toch dingen verkopen/ruilen uit je box gebruik dan V&A of het spreadsheet.
Voor de gelockte iPhone 5S'en is een apart topic: iPhone 5S in iBood Box gesimlocked op provider van Anatel