My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ah kijk, ik heb er ook overheen gelezen. Maar dan is dat helderiketot schreef op maandag 15 december 2025 @ 11:52:
Op de door jou gelinkte pagina staat :
Manufacturer
This model is manufactured by GULY with product ID 10621 and shipped by Zhuhai Xitu Trading Co., Ltd..
Dus gewoon Dropshipping website, en inderdaad dezelfde auto.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
In deze video komt de cabrio voorbij (donker rode) alsook de Inspire SF90 (de gele) die ik noemde. De Lego Daytona staat hier al te pronken en de CaDA LaFerrari zit ook nog in mijn backlogMoechy schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:19:
Zitten er in die auto's ook volledig werken motoren of is het enkel de carrosserie?
Hoewel ik de cabrio wel mooi vind dus toch laten staan.
Dat vind ik zo mooi aan die Inspire Ferrari, die krijg je zowel in het geel als rood. Kun je zelf kiezen welke panelen je erop schroeft
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-12-2025 14:38 ]

https://i.imgur.com/WKk7kjS.jpeg
https://i.imgur.com/i2422z1.jpeg
De gebruikte kleuren zijn zilver, gunmetal en zwart en deze zitten door elkaar in de zakjes, dus soms was het wat lastig zoeken. Maar dat is het sowieso al met BlueBrixx modellen, de nummering is voor mij nog een raadsel.
In dit geval was de nummering van 1-1, 1-2 t/m 1-6, 2-1, 2-3, 3-1, 3-2 etc en dan ook een zakje 6.
Ik de instructies staat dan dat je moet beginnen aan de 1 reeks, of de 2, of iets uit zakje 6.
Maar toch tijdens het bouwen kom je er dan achter dat je een stukje niet kan vinden en denk dat je het kwijt bent of ontbreekt, maar dat stukje zit dan in de 3 reeks zit terwijl er nog niet is aangegeven om die te openen. Op het laatste erachter gekomen dat ik 1 fout gemaakt had, ik had 2x een 1x1 dichte ronde stud gebruikt waar ik een open stud had moeten gebruiken, geen probleem want die zaten aan de buiten kant van de voet dus snel gewisseld.
Daar kwam ik gister ook achter toen ik de Guly zakjes erbij pakte. Van 1 heb je bijvoorbeeld 5 zakjes 1-1, 1-2, 1-3, 1-4 en 1-5 ... maar wie zegt dat er niet een 1-6 moet zijn? Uiteindelijk kom je er wel achter dat er maar 5 zakjes zijn en dan gaan we er maar vanuit dat het compleet is, maar een markering 1v5, 2v5, 3v5, 4v5, 5v5 zou duidelijker geweest zijn, maar dan weet je nog niet dat het om stap 1 gaat dus dan moet je eig 1.1v5, 1.2v5, 1.3v5, 1.4v5, 1.5v5 hanteren ofzoRoadRage schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:08:
[...]
In dit geval was de nummering van 1-1, 1-2 t/m 1-6, 2-1, 2-3, 3-1, 3-2 etc en dan ook een zakje 6.
Ik de instructies staat dan dat je moet beginnen aan de 1 reeks, of de 2, of iets uit zakje 6.
Maar toch tijdens het bouwen kom je er dan achter dat je een stukje niet kan vinden en denk dat je het kwijt bent of ontbreekt, maar dat stukje zit dan in de 3 reeks zit terwijl er nog niet is aangegeven om die te openen. Op het laatste erachter gekomen dat ik 1 fout gemaakt had, ik had 2x een 1x1 dichte ronde stud gebruikt waar ik een open stud had moeten gebruiken, geen probleem want die zaten aan de buiten kant van de voet dus snel gewisseld.
In het boekje werd aangegeven zak(jes) 1 open te maken en vooralsnog heb ik alles kunnen vinden. Soms moet je ook wel eens gewoon wat harder zoeken. Geen idee hoe het bij jouw Robocop zit.
Schijnbaar is er een Robocop 2 .. dat wist ik niet eens
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-12-2025 17:18 ]
Precies dit. Ik open zakje 1-1 en gooi deze in een bakje, vind ik een onderdeeltje niet, dan gaat het volgende zakje open en in een bakje. Soms moet ik alle bakjes 3 keer langs, maar het komt altijd wel goedAlfa Novanta schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:16:
[...]
Daar kwam ik gister ook achter toen ik de Guly zakjes erbij pakte. Van 1 heb je bijvoorbeeld 5 zakjes 1-1, 1-2, 1-3, 1-4 en 1-5 ... maar wie zegt dat er niet een 1-6 moet zijn? Uiteindelijk kom je er wel achter dat er maar 5 zakjes zijn en dan gaan we er maar vanuit dat het compleet is, maar een markering 1v5, 2v5, 3v5, 4v5, 5v5 zou duidelijker geweest zijn, maar dan weet je nog niet dat het om stap 1 gaat dus dan moet je eig 1.1v5, 1.2v5, 1.3v5, 1.4v5, 1.5v5 hanteren ofzo![]()
In het boekje werd aangegeven zak(jes) 1 open te maken en vooralsnog heb ik alles kunnen vinden. Soms moet je ook wel eens gewoon wat harder zoeken. Geen idee hoe het bij jouw Robocop zit.
Schijnbaar is er een Robocop 2 .. dat wist ik niet eens
We bespreken hier met name de andere bouwsteentjes, de niet-LEGO bouwsteentjes. Kopieën van bestaande lego-sets bespreken zijn niet de bedoeling in dit topic, alleen unieke sets van andere bouwsteentjes. Met MOC's is dat wat lastiger, aangezien er honderdduizenden op Rebrickable staan.
Illegale kopieën dus graag melden via TR, mét vermelding van linkje naar het origineel.