We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klaassen gaat zo'n beetje wekelijks voorop in de strijd... Dat dat niet puur fysiek is sure, maar dat heb je op 10 ook niet nodig. De mannetjesputters moeten de linie erachter staan.Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:41:
Ik durf nu al mijn hand in het vuur te steken voor het volgende.
Blind word ontslagen... En F. De boer volgt hem op
En de Boer gaat echt geen bondscoach worden, die wacht lekker op een nieuwe club komende zomer.
alles kan off-topic
In ieder geval een bonscoach die niet volslagen waardeloos is en enige ervaring heeft om dat te bewijzen...D-e-n schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:42:
In elk geval een coach die in het buitenland heeft gewerkt of gespeeld. Dat naieve gedoe....
De Ligt wisselen lijkt me nu overigens totaal zinloos.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Draag je vuurvrije handschoenen ?Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:41:
Ik durf nu al mijn hand in het vuur te steken voor het volgende.
Blind word ontslagen... En F. De boer volgt hem op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik meen dan serieus. Klopp wordt hem niet. Kent maar 1 speelstijl en dat is volle bak pressie spelen. Zie jij Nederland dat al doen?St@m schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:40:
[...]
Je meent dat serieus? De coach van NEC? Dat is de verlosser?
Ik denk eerder aan een Klopp oid.
Ik vind Hyballa echt wel een sterke trainer. Die eigenlijk geen rare capriolen uithaalt en gewoon doet wat er gevraagd wordt. Tevens vind ik dit ook spelers groep die je nog genoeg kan vertellen over hoe je een bal aan moet nemen, want god bij helft stuitert die nog van de voeten af.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Prima...PWM schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:44:
Van Gaal terug. Ik zou et voor tekenen. Dat kan hij wel.
Of Ron Jans...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
...
Wees blij dat je ze hebt, zonder hun kon je de tweede helft helemaal vergeten.Ankona schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:44:
En weer terugvallen op Sneijder. Met alle respect, maar die man had al met interland pensioen moeten zijn. Met hem erin bouw je nooit aan een team voor de komende jaren (en dat geldt ook voor Robben, maar ach die ene keer in de twee jaar dat hij niet geblesseerd is is het leuk voor hem als hij ook eens een potje mee mag doen)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Smiling as the shit comes down...
Een coach uit de handbal, volleybal of hockey wereld zou nog best wel eens verrassend kunnen werken.
alles kan off-topic
Graag. Beetje discipline in de ploeg...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rudi Völler en Rijkaard als assistent
Dat wordt gezellig...
Zo een geweldige trainer is dat niet.ScrooLoose schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:47:
Misschien kunnen we Joachim Löw bij Duitseland weg halen, dat zou wel wat zijn
Heeft top materiaal en raar genoeg zou Bierhoff de stille kracht zijn daar.
Hoe maak je een speler kapot les 1Sjurm schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:46:
Wat een lul ben je dan als bondscoach als je De Ligt als 17 jarige verdediger in de basis laat debuteren en hem dan halverwege eraf haalt
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Jups, ernst happel was de laatsteLuxicon schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:46:
Heeft Nederland ooit een buitenlandse bondscoach gehad?
Ron Jans is echt een club coach. Die moet gewoon een tijd met een groep werken en laat ze groeien.
alles kan off-topic
Echt he. Wissel hem dan voor een extra aanvaller. Dat kan je nog enigszins onderbouwen.Sjurm schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:46:
Wat een lul ben je dan als bondscoach als je De Ligt als 17 jarige verdediger in de basis laat debuteren en hem dan halverwege eraf haalt

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 5% gewijzigd door KleineJoop op 25-03-2017 21:49 ]
Blind kijkt ook nooit naar Liverpool vermoed ik.Sjurm schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:47:
Waarom Strootman er niet uit?!
De ene debutant speelt in behoorlijke competitie dan de andere.ik222 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:47:
Hahaha ja hoor wissel gewoon de ene debutant voor de andere debutant
Vind het nog netjes dat Blind tot de rust heeft gewacht om de Ligt te wisselen.
Dus 5-0 ?Fiber schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:48:
OK, Alles vergeten en opnieuw beginnen. Drie kwartier voor drie goals moet op zich kunnen...

★ What does that mean? ★
Inderdaad onbegrijpelijk hij heeft nog niks goed gedaan.Sjurm schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:47:
Waarom Strootman er niet uit?!
Voor straffe statistieken van elders:

Die worden niet geaccepteerd binnen 't voetbalwereldje.Ankona schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:47:
Waarom halen ze geen coach uit een andere sport? Het leuke van een bondscoach is dat deze de jongens niet hoeft te leren voetballen. Hij moet alleen zorgen dat er chemie is en dat ze als team functioneren.
Een coach uit de handbal, volleybal of hockey wereld zou nog best wel eens verrassend kunnen werken.
ICT managers ook niet.toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:51:
[...]
Die worden niet geaccepteerd binnen 't voetbalwereldje.
Allemaal terecht.
@YellowOnline Wat een draak van een wedstrijd moet dat zijn geweest
[ Voor 14% gewijzigd door MrMonkE op 25-03-2017 21:53 ]
★ What does that mean? ★
... Was ik maar Duitser geworden. Dan had ik al een paar WK-titels gehad.Hackus schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:34:
Hoe zou Robben zich voelen.....
Hij had ook "nee, too soon" kunnen zeggen.Hupske schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:51:
Zullen we allemaal een motivatie brief schrijven voor de Ligt om hem ene opsteker te geven voor het falen van Blind?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Blind ook niet, dus wat is het verschil?toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:51:
[...]
Die worden niet geaccepteerd binnen 't voetbalwereldje.
alles kan off-topic
Het is z'n eigen schuld dat ie die titel nu niet heeft... Als ie 1 op 1 tegen Cassillas gewoon af had gemaaktSeñor Sjon schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:54:
[...]
... Was ik maar Duitser geworden. Dan had ik al een paar WK-titels gehad.
Promes eruit, Depay erin. Zijn we klaar. Dan moet het maar gebeuren.
Klaassen laat zich wel van zijn beste kant zien. Maar dat zouden er meer moeten doen
[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 25-03-2017 21:56 ]
Nee.Harribo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:56:
Sneijder moet nog ff zijn passen beter krijgen.
Promes eruit, Depay erin. Zijn we klaar. Dan moet het maar gebeuren
De wissel word Robben eruit, Depay erin,
★ What does that mean? ★
Klopt. Moet gespaard worden voor de oefenwedstrijd tegen Italie.MrMonkE schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:57:
[...]
Nee.
(Dune)
★ What does that mean? ★
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoe minder Feyenoorders hoe beter. Jorgenson is gelukkig ook thuis.Fiber schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:59:
Waar is Kuijt als je hem nodig hebt...
Nou Luuk is ook mee. Zou zeggen Strootman eruit Luuk erin.MrMonkE schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:57:
[...]
Nee.
Verwarrend Robben en Karsdorp, lijken op elkaar...
Doe ff normaalFiber schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:59:
Waar is Kuijt als je hem nodig hebt...

[ Voor 31% gewijzigd door Hupske op 25-03-2017 22:04 ]
totaal niet in vorm op dit moment.
Hehe eindelijk een echte serieuze kans.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Je zou zo een goed op elkaar ingespeelde verdediging uit Rotterdam-Zuid neer kunnen zetten met Karsdorp, vd Heijden en Kongolo. Zijn individueel allemaal op het niveau van wat er nu speelt maar hebben bewezen samen de boel goed te kunnen controleren.PWM schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:01:
[...]
Hoe minder Feyenoorders hoe beter. Jorgenson is gelukkig ook thuis.
Maar prima, lekker thuis laten in deze fase van de competitie een weekje rust is niet verkeerd. Hier valt toch geen eer aan te halen.
alles kan off-topic
Het is een gave...Joster schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:04:
Het is eigenlijk ongelofelijk dat je een groep spelers binnen krijgt die allemaal redelijk in vorm zijn en dan in 3 dagen voor elkaar kan krijgen dat ze er geen reet meer van kunnen.
Degelijke speler die wekelijks in een zware competitie speelt dus op zich niet zo gek dat hij prima speelt.Hackus schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:07:
Hoedt doet het goedt
En we gaan dus Luuk de Jong brengen terwijl we niets eens ruimte creëren voor het goal. Het stokt bij de aanvoer dus gaan we daar niets aan doen, 🙄
[ Voor 24% gewijzigd door Miki op 25-03-2017 22:10 ]
Inderdaad. serie a is maar moeilijk te volgen in Nederland, helaas. Maar speelt beter dan De Ligt en Indi. Dat kunnen ze je wel leren in Italië.Hackus schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:07:
Hoedt doet het goedt
We hebben nu ook al de grootste moeite om die lange Dost te bereiken dus waarom nog eentje? Man man man aanvaller voor een aanvallerSjurm schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:09:
De Jong, huilen

[ Voor 7% gewijzigd door FDMK op 25-03-2017 22:11 ]
Omdat Dost dan van zijn dubbele dekking af is.Faddermakker schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:10:
[...]
We hebbe nu ook al de grootste moeite om die lange Dost te bereiken dus waarom nog eentje? Man man man.
En dan haalt die oetlul Promes er nog af ook?
Voetballend nog geen kans gecreëerd dan maar door de lucht
Only fools are enslaved by time and space.
Probleem is alleen dat we niet eens in de buurt van het goal raken om de pal de 16 te filipinatouch.wordpress.comkunnen in pompen.Harribo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:11:
De Jong, logisch.
Had dan Depay erin laten komen die had wellicht nog iets kunnen forceren over een flank.
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 25-03-2017 22:12 ]
Als we het doel 10*10 meter maken en de Jong een open kopkans geven, breekt hij de cornervlagHarribo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:11:
De Jong, logisch.
Siem maakt tenminste nog eens goals.
Dat wordt gewoon een ouderwetse zaadpartij waarna Italië in de laatste 10 minuten 2-0 maakt.Miki schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:14:
Let maar op dat we straks tegen Italië(oefenpot) weer een acceptabele pot spelen en daardoor Blind weer even mag aanblijven.
Dan nog liever het derde broertje, Nigel.Deadsy schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:15:
Waarom Luuk en niet Siem?
Siem maakt tenminste nog eens goals.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Want die speelde veel beter?D-e-n schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:16:
Klaassen speelt ook slecht. En dan wordt een speler van Liverpool gewisseld.
't is allemaal ruk, maar Blind had helaas geen 11 wissels beschikbaar
Wat voor lulverhaal zou ie nu mee komen "Deadsy schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:17:
Zou Blind ook gokschulden hebben?
Ik zou Wijnaldum wat meer krediet geven.toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:19:
[...]
Want die speelde veel beter?![]()
Hij heeft alleen 'ruk' spelers behalve robben.toolkist schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:19:
[...]
Want die speelde veel beter?![]()
★ What does that mean? ★
Dit topic is gesloten.