[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 14:27
rikoos schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:39:
Ik zie Ajax ook niet winnen in Eindhoven hoor, de 2de plek is nu het hoogste haalbare en (weet ik niet zeker of de 3de dat moet) ze zitten zeker niet op de PLayoffs te wachten om te spelen. PSV zal dus er vol ingaan tegen Ajax en ik schat PSV toch echt hoger in dan Ajax.
De kans is redelijk groot dat de 2e plek niet meer redelijkerwijs haalbaar is voor PSV op het moment dat PSV tegen Ajax moet. Er komen nog maar 2 wedstrijden na PSV-Ajax. 6 punten+doelsaldo is nu al vrijwel onoverbrugbaar, is het gat gelijk of groter dan heeft PSV eigenlijk niets meer te winnen op dat moment.

Playoffs is voor plek 4 tm 7 en dat kan PSV ook haast niet meer overkomen, tenzij ze echt instorten a la Feyenoord vorig seizoen. Het gat is 12 punten met Utrecht en 15 en 16 met Heerenveen en AZ. Dan moet PSV dus de helft van de resterende wedstrijden verliezen en die clubs alles winnen.

Het heeft er dus alle schijn van dat PSV in niemandsland verkeerd op het moment dat PSV-Ajax aanbreekt. PSV kon het mentaal al niet opbrengen toen ze nog voor de prijzen streden dus of ze wel diep kunnen gaan voor enkel de eer betwijfel ik.

Feyenoord zal moeten zorgen dat we PSV niet nodig hebben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Doelpunt zal best "terecht" zijn alleen had het nooit zover mogen komen door de overtreding op Moreno. Daar gaat Nijhuis bij in de fout net zoals bij de overtreding op van Ginkel. Daarnaast inderdaad voor zowel feyenoord als psv een strafschop over het hoofd gezien en mogelijk een rode kaart situatie met Arias en de doorgebroken Elia. Geen al te best optreden voor Nijhuis dus.

Ik denk trouwens dat Ajax kampioen gaat worden.

[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 27-02-2017 16:16 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 15:16

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Pelox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:13:
Doelpunt zal best "terecht" zijn alleen had het nooit zover mogen komen door de overtreding op Moreno. Daar gaat Nijhuis bij in de fout net zoals bij de overtreding op van Ginkel. Ik denk trouwens dat Ajax kampioen gaat worden.
Dan vergeet je verder even volledig het meermaals shirtje zowat uittrekken van Jorgensen in de 16 meter.
Dan had de bal ook zeker 1 keer op de stip gemogen en was het alsnog een zuivere 2-1 geweest.

Vind niet dat Elia de penalty verdiende, liet zich te makkelijk vallen, zelfde imho voor Moreno.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Rubman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:16:
[...]

Dan vergeet je verder even volledig het meermaals shirtje zowat uittrekken van Jorgensen in de 16 meter.
Dan had de bal ook zeker 1 keer op de stip gemogen en was het alsnog een zuivere 2-1 geweest.

Vind niet dat Elia de penalty verdiende, liet zich te makkelijk vallen, zelfde imho voor Moreno.
Elia was buiten het strafschopgebied. Jorgenson en pereiro eind eerste helft kan je tegen elkaar wegstrepen maar volgens de regels 2x een pingel en dus 2x een fout van Nijhuis.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 15:16

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Pelox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Elia was buiten het strafschopgebied. Jorgenson en pereiro eind eerste helft kan je tegen elkaar wegstrepen maar volgens de regels 2x een pingel en dus 2x een fout van Nijhuis.
Klopt dat het 2 keer een pingel zou moeten zijn, maar Nijhuis liet doorspelen en dat deed hij dan weer vrij consequent. Wedstrijd de wedstrijd laten en niet doodfluiten.

Had je Blom gehad had de wedstrijd 60 van de 90 minuten stil gelegen omdat zijn fluit lucht nodig had.

Volgens mij was er redelijk ver in de tweede helft ook nog echt wat trekwerk aan Jorgensen, maar dat kan ik mis hebben. Redelijk gekleurde bril natuurlijk O-)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 16:12
Waar ik wel een beetje moeite mee heb is de willekeur, nu (omdat het een topper was) floot hij dus bijna nergens voor. Is op zich prima zolang het aan twee kanten is. De pest is alleen dat de volgende wedstrijd het ineens niet meer mag en er overal voor gefloten wordt.
Ik ben voor niet te snel fluiten (beetje Engelse manier), maar dan wel elke wedstrijd en niet omdat het ineens de topper of klassieker is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Rubman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:22:
[...]

Klopt dat het 2 keer een pingel zou moeten zijn, maar Nijhuis liet doorspelen en dat deed hij dan weer vrij consequent. Wedstrijd de wedstrijd laten en niet doodfluiten.

Had je Blom gehad had de wedstrijd 60 van de 90 minuten stil gelegen omdat zijn fluit lucht nodig had.

Volgens mij was er redelijk ver in de tweede helft ook nog echt wat trekwerk aan Jorgensen, maar dat kan ik mis hebben. Redelijk gekleurde bril natuurlijk O-)
Ik bedoelde ook jorgenson in de 2e helft en pereiro in de eerste.

Heb na gisteren wel veel zin in de wedstrijden PSV-Ajax en Ajax-Feyenoord!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Pelox schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:18:
[...]

Niet helemaal, penalties bij Feyenoord gaan er meestal wel in.

Die actie waarbij Elia de wedstrijd uit geschopt werd was 100% rood maar toen durfde Nijhuis duidelijk niet op te treden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:53:
Het heeft er dus alle schijn van dat PSV in niemandsland verkeerd op het moment dat PSV-Ajax aanbreekt. PSV kon het mentaal al niet opbrengen toen ze nog voor de prijzen streden dus of ze wel diep kunnen gaan voor enkel de eer betwijfel ik.
Het zou me niks verbazen als het juist precies andersom gaat en dat PSV, door druk van o.a. de media, juist enorm gemotiveerd op het veld staat. Zoals De Graafschap vorig jaar, en Willem 2 een paar jaar eerder. Niks motiveert makkelijker dan de media die je afschrijft en de grote concurrent die dankzij een overwinning op jou kampioen kan worden.

Dit alles uiteraard op basis van het door jou geschetste scenario dat PSV tegen Ajax al "klaar" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:30:
Waar ik wel een beetje moeite mee heb is de willekeur, nu (omdat het een topper was) floot hij dus bijna nergens voor. Is op zich prima zolang het aan twee kanten is. De pest is alleen dat de volgende wedstrijd het ineens niet meer mag en er overal voor gefloten wordt.
Ik ben voor niet te snel fluiten (beetje Engelse manier), maar dan wel elke wedstrijd en niet omdat het ineens de topper of klassieker is.
Niet helemaal mee eens... soms fluiten ze te snel, mee eens... maar als Nijhuis na de wedstrijd (of voor, ik weet niet van wanneer de quote was) dat hij kleine overtredingen door laat gaan om er een wedstrijd van te maken dan gaat het toch mis. Kleine overtredingen worden namelijk voornamelijk door verdedigende ploegen gemaakt en juist de kleine overtredingen zorgen er voor dat de andere ploeg niet aan zijn spel toe komt. Hoezo zou dat eerlijker zijn? Overtreding = overtreding. Dat de ene scheids iets eerder een overtreding vind dan een andere kan ik wellicht dus een beetje in meegaan, maar áls je het een overtreding vind, dan moet je ook gewoon fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

martinusz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:30:
P.O. Box schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:35:
[...]

Niet helemaal mee eens... soms fluiten ze te snel, mee eens... maar als Nijhuis na de wedstrijd (of voor, ik weet niet van wanneer de quote was) dat hij kleine overtredingen door laat gaan om er een wedstrijd van te maken dan gaat het toch mis. Kleine overtredingen worden namelijk voornamelijk door verdedigende ploegen gemaakt en juist de kleine overtredingen zorgen er voor dat de andere ploeg niet aan zijn spel toe komt. Hoezo zou dat eerlijker zijn? Overtreding = overtreding. Dat de ene scheids iets eerder een overtreding vind dan een andere kan ik wellicht dus een beetje in meegaan, maar áls je het een overtreding vind, dan moet je ook gewoon fluiten.
Hief ben ik het helemaal mee eens.

Het had echt - in een neutrale situatie - niemand bevreemd als er minstens 2 pingels (1 aan elke kant) gegeven waren, en het 2e doelpunt afgekeurd, wegens een aanvallende overtreding.

Ineens alles maar toelaten, niets bestraffen, en dan pas bij terecht mekkeren door een aanvoerder dan ineens geel trekken.

Fluit dan gewoon correct a.u.b.; niets is zo irritant als inconsequent fluiten.

Ik heb, geloof ik, nog nooit zo'n absurde situatie gezien als bij die 2-1.

Geen goal, maar wel elektronica die 'bewijst' dat er een doelpunt moet worden toegekend. Geen arbiter of assistent die ook maar iets gezien heeft, of een vermoeden dat er iets moest worden gedaan.

Dit is geen elektronische assistentie meer, maar een elektronische scheidsrechter. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van dit systeem.

Alleen die 'golden goal' in '96 is enigszins vergelijkbaar - <bam> wedstrijd voorbij. -O-

[ Voor 41% gewijzigd door Ramzzz op 27-02-2017 18:01 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ramzzz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:54:
[...]

[...]

Hief ben ik het helemaal mee eens.

Het had echt - in een neutrale situatie - niemand bevreemd als er minstens 2 pingels (1 aan elke kant) gegeven waren, en het 2e doelpunt afgekeurd, wegens een aanvallende overtreding.

Ineens alles maar toelaten, niets bestraffen, en dan pas bij terecht mekkeren door een aanvoerder dan ineens geel trekken.

Fluit dan gewoon correct a.u.b.; niets is zo irritant als inconsequent fluiten.
Wellicht vroeg de aanvoerder het niet netjes, of had Nijhuis al aangegeven dat hij moest stoppen met vragen stellen. Dan gewoon doorgaan is terecht een kaart lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Dit is geen elektronische assistentie meer, maar een elektronische scheidsrechter. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van dit systeem.
Juist wel, dit systeem is voor de zwart/wit beslissingen. Er is geen interpretatie van de regels mogelijk, de bal is of wel over de lijn of niet. Pas als er voor overtredingen gefloten wordt op basis van het horloge, dan gaat het te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Leuke discussie enzo maar kunnen we het ook hebben over waarom Cocu zoveel vertrouwen heeft in Luuk de Jong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:21
Ja, dat vraag ik mij al maanden af. Wat heeft PSV verder in de spits dat die de Jong maar kansen mag blijven vergallen, op de grond mag liggen of constant zeiken/klagen.

Die jongen van Jong-PSV doet t toch erg leuk? Gooi die er een keer in. Slechter kan het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 14:27
dr.lowtune schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:02:
Wellicht vroeg de aanvoerder het niet netjes, of had Nijhuis al aangegeven dat hij moest stoppen met vragen stellen. Dan gewoon doorgaan is terecht een kaart lijkt me.
Nijhuis zei na de wedstrijd dat hij de Jong 3 keer had gewaarschuwd. We hebben op tv kunnen zien dat het ook niet bepaald bij 3x klagen bleef.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op maandag 27 februari 2017 @ 18:31:
Leuke discussie enzo maar kunnen we het ook hebben over waarom Cocu zoveel vertrouwen heeft in Luuk de Jong?
Welk alternatief heeft ie? Locadia is toch nog op de weg terug van zn blessure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29

Superkiwi

Hoi doei

Siem ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 27 februari 2017 @ 19:52:
[...]

Welk alternatief heeft ie? Locadia is toch nog op de weg terug van zn blessure?
Die gast van Jong PSV, Lammers geloof ik. Of inderdaad Siem.
Over die 2 kan men zeggen wat men wil maar ik zou tenminste iets proberen want Luuk krijgt elke keer maar weer de voorkeur en laat niets zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:43
Hij leek wat terug te komen. Nu is Feyenoord niet te danken aan Luuk. Hij werd niet eens bereikt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die Lammers zou je vanaf nu wat kunnen laten spelen ja, nu de kans op het kampioenschap verspeeld is. Voor afgelopen weekend zou dat veel te veel druk zijn geweest voor zo'n jonge gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Luuk de Jong klaagt de laatste weken meer dan dat ie werkt.
Gisteren zag ik 'm ook weer een paar keer zeurend en klagend naar de scheids lopen terwijl ie eigenlijk druk zou moeten zetten op de verdediger die, slechts een paar meter achter hem, de bal had.
Maar nee, meneer moet zonodig gaan klagen. En daarna sjokt ie chagrijnig maar weer weg.
Ik denk ook niet dat hij op deze manier een hele goede aanjager/motivator is voor de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28

Geen goal, maar wel elektronica die 'bewijst' dat er een doelpunt moet worden toegekend. Geen arbiter of assistent die ook maar iets gezien heeft, of een vermoeden dat er iets moest worden gedaan.

Jorgensen had twee strafschoppen moeten krijgen. Een voor het vasthouden in de 1e helft (vrije trap/voorzet Berghuis die rakelings voor langs ging) en een voor het vasthouden in de 2e helft (door Isimat bij zijn pols). Beide niet gegeven, vind ik prima. Nijhuis floot aan de andere kant ook door. Zou mijn inziens raar zijn om bij de 2-1 dan wel af te fluiten voor een overtreding.

Verder is het toch juist wél de bedoeling van het systeem? 8)7 Je wilt toch juist voorkomen dat er door een foute beoordeling van arbiters een team benadeeld wordt? Die elektronische scheidsrechter telt een 100% geldig doelpunt goed. Wanneer dit niet aanwezig was was Feyenoord 2 extra punten door de neus heen geboord. Want een 100% geldig doelpunt was je ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feyenoord was duidelijk beter en verdient dit jaar (tot nog toe) dik en vet die schaal. Wilskracht en team spirit zijn indrukwekkend. Uitstekend seizoen.

Voor mij als PSV'er is het dit jaar al erg vroeg klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dvdkiwi schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:03:
Luuk de Jong klaagt de laatste weken meer dan dat ie werkt.
Luuk de Jong klaagt alleen maar, heeft hij altijd gedaan maar wanneer het tegen zit, zoals dit seizoen, is het helemaal een drama-queen. Ik vind het persoonlijk een vreselijke huilebalk en hij had in mijn ogen dit seizoen al meerdere gele kaarten mogen hebben voor zijn gedrag tegen de scheidsrechter.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou goed, PSV is dus een beetje uit de race gevallen voor de landstitel en we kunnen ons dus richten op Feyenoord en Ajax waarbij het niet erg opschiet want ze winnen alleen maar beiden dus veranderd er weinig tussen deze nummers #1 en #2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Han schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:28:
[...]

Luuk de Jong klaagt alleen maar, heeft hij altijd gedaan maar wanneer het tegen zit, zoals dit seizoen, is het helemaal een drama-queen. Ik vind het persoonlijk een vreselijke huilebalk en hij had in mijn ogen dit seizoen al meerdere gele kaarten mogen hebben voor zijn gedrag tegen de scheidsrechter.
Hij heeft er al 3 gehad. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op maandag 27 februari 2017 @ 20:51:
Die Lammers zou je vanaf nu wat kunnen laten spelen ja, nu de kans op het kampioenschap verspeeld is. Voor afgelopen weekend zou dat veel te veel druk zijn geweest voor zo'n jonge gast.
Cocu had pakweg 2 maanden geleden al kunnen beginnen met hem wat minuten te geven. En als hij dit goed had gedaan had je hem laten starten.
Misschien dat de Jong dan wakker was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dat bedoel ik... veels te weinig ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Han schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:58:
[...]

Dat bedoel ik... veels te weinig ;)
Cocu vind het blijkbaar geen probleem, want hij blijft spelen en blijft het doen.
Misschien moet hij eens 2 kaarten in 1 wedstrijd krijgen voor dat gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Grappig dat Nijhuis bij VI de 4 pingelmomenten in de wedstrijden beoordeeld aan de hand van de beelden.

Enkel het moment dat Jorgensen aan zijn arm werdt vastgehouden vond ie uiteindelijk een pingel. Maar Jorgensen viel te mooi dus hij had t verkeerd ingeschat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vanwege de wedstrijd van dit weekend zijn de halfjaarcijfers van Ajax helemaal aan het forum voorbij gegaan?
Want ik zie niemand zeggen dat Ajax meer moeten uitgeven etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ajax moet meer uitgeven etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Ik hoop dat Ajax meer gaat uitgeven etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:09
Ajax heeft genoeg uitgegeven etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24
Twente heeft teveel uitgegeven, etc..

Wel weer categorie 2 *\o/*

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 14:37
Vanavond Sparta - Vitesse voor een plek in de bekerfinale. Het is alweer lang geleden dat mijn cluppie in de finale stond (1996 uit mijn hoofd)

Gaat niet makkelijk worden omdat Vitesse betere spelers heeft maar aangezien we thuis spelen moet het toch een mooi avondje op het Kasteel kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Vlassie1980 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:52:
Vanavond Sparta - Vitesse voor een plek in de bekerfinale. Het is alweer lang geleden dat mijn cluppie in de finale stond (1996 uit mijn hoofd)

Gaat niet makkelijk worden omdat Vitesse betere spelers heeft maar aangezien we thuis spelen moet het toch een mooi avondje op het Kasteel kunnen worden :)
Als het maar niet een zware pot wordt, want dit weekend moeten jullie ook je mannetje staan aub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vorig potje tegen Sparta werdt het 6-1. Denk je nu echt dat ze zich gaan sparen voor zondag terwijl de beker een enige kans op een prijs betekend? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:04:
Vorig potje tegen Sparta werdt het 6-1. Denk je nu echt dat ze zich gaan sparen voor zondag terwijl de beker een enige kans op een prijs betekend? ;)
Ja O-) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik gun Feyenoord de titel wel, maar wanneer ze tegen Sparta spelen gaat dat even niet op :+
Niet dat ik wonderen verwacht van mijn cluppie tegen de koploper trouwens.... Bekerfinale halen zou wel leuk zijn. Maar de competitie en handhaving is natuurlijk nog belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vlassie1980 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:52:

Ik ben erbij, met mij zoon, zowel vanavond als zondag! *O*

Hopen op een leuke uitslag...

Ik neem ook nog 2 collega's mee (allebei Ajax-fan 8)7 ).
Vlassie1980 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:20:
Ik gun Feyenoord de titel wel, maar wanneer ze tegen Sparta spelen gaat dat even niet op :+
Niet dat ik wonderen verwacht van mijn cluppie tegen de koploper trouwens.... Bekerfinale halen zou wel leuk zijn. Maar de competitie en handhaving is natuurlijk nog belangrijker.
Precies. Kampioen, mij best, maar ik ben zondag even wel 100% voor Sparta. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2017 10:24 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:23:
[...]

[...]

Ajax fans zijn over het algemeen op de hand van Sparta >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

martinusz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:31:
[...]

Ajax fans zijn over het algemeen op de hand van Sparta >:) O-)
Soms even niet. Remember de 4-0? :+

Mooie tijden...

Nu proberen te handhaven, en verder bekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:23:
[...]

[...]

Veel plezier!

Zullen wij laten horen: SP-AR-TA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:33:
[...]

Mooie tijden...

Shit happens >:)

Maar keek vroeger altijd ook met veel plezier naar Sparta, het Kasteel heeft toch iets blijkbaar. De Nooijer tijd was toch erg leuk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
[...]

Mooie tijden...

Wielaert, Oleguer, Sulejmani en Cvitanich... Met die koekenbakkers ga je zelfs van ons niet winnen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat zou wat zijn zeg: Sparta gaat met de beker aan de haal en Feyenoord wordt 2e...
Staat de Coolsingel alsnog vol, maar het voelt toch anders he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
dvdkiwi schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:20:
Dat zou wat zijn zeg: Sparta gaat met de beker aan de haal en Feyenoord wordt 2e...
Staat de Coolsingel alsnog vol, maar het voelt toch anders he :P
Sparta gaat geen Coolsingel vol krijgen :+ Toen we vorig jaar kampioen werden van de JL werd dat direct in het stadion zelf op het veld gevierd. Jammer dat ik er niet bij was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
Sparta *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:13:
Vanwege de wedstrijd van dit weekend zijn de halfjaarcijfers van Ajax helemaal aan het forum voorbij gegaan?
Want ik zie niemand zeggen dat Ajax meer moeten uitgeven etc.
Ajax is allang blij dat het operationele resultaat positief is over het afgelopen halve seizoen. Dat was vorig seizoen nog niet het geval.

En meer uitgeven? Hebben €25,- miljoen aan obligaties uitgegeven! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mooie tijden...

Voor Feyenoord zou het beter zijn wanneer Vitesse door zou gaan. Omdat de Vitesse-spelers met hun koppie echt wel bij de bekerfinale zullen zijn in plaats van bij de wedstrijd daaraan voorafgaande tegen Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:58:
[...]

Voor Feyenoord zou het beter zijn wanneer Vitesse door zou gaan. Omdat de Vitesse-spelers met hun koppie echt wel bij de bekerfinale zullen zijn in plaats van bij de wedstrijd daaraan voorafgaande tegen Feyenoord.
Dat vergt wel héél veel empathie van Spartanen, iets te veel gevraagd. :+

Maar best kans dat dat gebeurt. Ik hoop alleen van niet. ;)

---

Lol @ spandoek... _/-\o_

Spandoekie!

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 01-03-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Rookgordijntje.... kom op Sparta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik denk, lekker Sparta kijken.

boemboemboemboem......... eeeeeeeeeen mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Rook/mist trekt nu iig weg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Kunnen we eindelijk de schoonheid van Het Kasteel aanschouwen :)

Ai net naast...

Crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:57

Quad

Doof

Nou, Sparta kan inpakken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
SP-AR-TAaaawhhhh -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
We zijn net begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ondertussen in Portugal ... O-) . Volgens mij pas de eerste keer dat Nederland is uitgenodigd/ meedoet; tegenwoordig heb je sinds vorig jaar in Amerika een soortgelijk toernooi waar de echte toplanden meedoen (Challenge SheBelieveCup oid. Normaal deden Amerika, Duitsland, Frankrijk aan de Algarve Cup mee ...)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/16790045_275065479590675_2597793651677462528_n.jpg
https://www.instagram.com/oranjeleeuwinnen/

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 01-03-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goed gezien, echter denk ik niet dat Sparta gaat winnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Quad schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:14:
[...]

Goed gezien, echter denk ik niet dat Sparta gaat winnen.
Beetje onmachtig tot nu toe, Pogba erin als stormram!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Mwah, Vitesse is amper gevaarlijk. 2 kansen, 1 goal.
Sparta heeft het betere van t spel. Aleen creëeren ze geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En gedaan... Vitesse is zeer effectief en een maatje te groot voor ons :(

Dank je wel Kashia!

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-03-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gelukkig waren ze zo sportief er 1tje in t eigen mandje te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vlassie1980 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 22:16:
En gedaan... Vitesse is zeer effectief en een maatje te groot voor ons :(

Dank je wel Kashia!
Sparta 60-65% balbezit?

Wat een enorme gemiste kans om de finale te halen. Geen bruikbare voorzet/corner gezien tot pakweg de 70e minuut.

Wat heeft een buitenspeler voor nut als hij én geen man passeert, én geen bal voor weet te geven (omdat hij per se een man voorbij moet = balverlies), én de communicatie / het samenspel met de back niet werkt?

Geen aanvoer naar de (geen) spits = geen doelpunten.

En ze wel steeds schlemielig tegen krijgen. :F

Bij die eerste ging Kortsmit niet vrijuit.

Met dit 'materiaal' moet je toch net wat meer kunnen bereiken? Zo'n Cabral is echt een 'broodvoetballer'. Zet geen stap teveel...

Wat heeft het voor zin om buitenspelers te gebruiken om ze vervolgens zowat fris te wisselen? Tong op de schoenen, verdomme! :(

En bijv. Goodwin liet al direct meer zien. Pogba idem. Steeds de verkeerde spelers in de basis. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ramzzz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:15:
[...]

Sparta 60-65% balbezit?

Wat een enorme gemiste kans om de finale te halen. Geen bruikbare voorzet/corner gezien tot pakweg de 70e minuut.

Wat heeft een buitenspeler voor nut als hij én geen man passeert, én geen bal voor weet te geven (omdat hij per se een man voorbij moet = balverlies), én de communicatie / het samenspel met de back niet werkt?

Geen aanvoer naar de (geen) spits = geen doelpunten.

En ze wel steeds schlemielig tegen krijgen. :F

Bij die eerste ging Kortsmit niet vrijuit.

Met dit 'materiaal' moet je toch net wat meer kunnen bereiken? Zo'n Cabral is echt een 'broodvoetballer'. Zet geen stap teveel...

Wat heeft het voor zin om buitenspelers te gebruiken om ze vervolgens zowat fris te wisselen? Tong op de schoenen, verdomme! :(

En bijv. Goodwin liet al direct meer zien. Pigba idem. Steeds de verkeerde spelers in de basis. -O-
Ik volg Pastoor de laatste tijd ook niet meer. Waarom zet je een speler als Brogno niet in de basis? Die Pusic heeft me ook nog niet kunnen overtuigen. Vitesse liet ons wel de bal hebben en speelde het verder goed uit. Buiten die kopbal van Breuer hebben we helaas weinig gevaar kunnen stichten.

Uithuilen en doorgaan, komend weekend komt Zuid op bezoek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Zuid gaat verse tranen brengen op t Kasteel, kunnen jullie nog een weekje langer uithuilen ;)
Botvier je woede maar op Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:58:
Zuid gaat verse tranen brengen op t Kasteel, kunnen jullie nog een weekje langer uithuilen ;)
Daar hebben ze net cadeautjes gegeven.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Leon Zwiers schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:58:
Daar ben ik ook bang voor maar je weet maar nooit hoe het balletje rolt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

AZ! Oef! Cambuur! Oef.. Goede redding Krul.
Gaat op en neer zo. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Pff overduidelijke overtreding op de keeper

Edit: hoera voor de video ref!

[ Voor 28% gewijzigd door toolkist op 02-03-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
En terecht afgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:54

Fiber

Beaches are for storming.

Geen goal!

Verlengen... :)

[ Voor 48% gewijzigd door Fiber op 02-03-2017 22:41 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja geweldig! Videoscheids die goal afkeurt. Wederom een +1 voor de techniek! *O*

Ja lekker hoor, doellijn en videoscheids die in 1 week tijd hun waarde laten zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 02-03-2017 22:42 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snel stoppen met die proef en in alle wedstrijden van de hoogste (twee?) divisies van alle competities in Europa invoeren

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 02-03-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:55
Toch mooi dat de videoref nu al zo goed van pas komt in Nederland, 2e goede voorbeeld al!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pfoe, spanning voor het doel van Cambuur..

Direct rood voor van Eijden, wederom op advies videoscheids? Blom had 'm niet uit zichzelf getrokken iig.

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 02-03-2017 23:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nu moet die video ref alleen opletten op die coach van cambuur. Erg irritant dat ie het steeds nodig vindt om de bal weg te gooien/schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:16:
Nu moet die video ref alleen opletten op die coach van cambuur. Erg irritant dat ie het steeds nodig vindt om de bal weg te gooien/schieten
Ach, toch mooi? Beetje sarren. Hoort erbij.

Jammer dat het penaltys lijken te worden, vind dat altijd een matig einde, wat de uitslag ook is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Met alle respect voor Cambuur het is toch te hopen dat AZ doorgaat, anders maakt Cambuur dadelijk nog kans op een ticket in Europa ook nog, gaan er nog meer punten verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou Krul, do your magic thing. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:18:
Met alle respect voor Cambuur het is toch te hopen dat AZ doorgaat, anders maakt Cambuur dadelijk nog kans op een ticket in Europa ook nog, gaan er nog meer punten verloren..
Als az zoveel beter was... dan was het nu niet 0-0 toch? AZ heeft net zo min wat daar te zoeken als Cambuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gynnad schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:18:
Ik begin een beetje moe te worden van al dat gezeik over kleinere ploegen in Europa. Laat Cambuur eens een keer wat winnen, dat zou geweldig voor de club zijn en voor de fans.

Ze zullen er vast wel snel uit liggen maar dat is dan nou eenmaal zo, hadden onze andere grote ploegen maar beter hun best moeten doen. We hebben sowieso al niks meer te vertellen in Europa dankzij die achterlijke aanpassing voor de CL waarbij de grote landen 4 ploegen mogen brengen, waar slaat de naam Champions League nog op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik zou het leuk vinden als Cambuur doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
AZ doet het anders niet zo erg verkeerd de laatste 5 jaar in Europa

1. Ajax (30) - 57.852 punten
2. PSV (42) - 45.852 punten
3. AZ (63) - 32.352 punten
4. Feyenoord (88) - 22.852 punten
5. FC Twente (142) - 11.352 punten

Bron: http://kassiesa.home.xs4a...ta/method4/trank2017.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het ook leuk vinden als mijn club doorgaat,

Alleen schoonpa wil zo naar leeuwarden en ik moet morgen voor een paar honderd man spreken op een bijeenkomst, geweldige combi...

Maar ik neem wel mijn cambuursjaal mee als ze winnen in dit gokeinde :+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Richting de aanhang van AZ en penaltykiller Krul... Ik zeg dat AZ door gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
En mis voor AZ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:24
b
Vlassie1980 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:22:
[...]

Ik begin een beetje moe te worden van al dat gezeik over kleinere ploegen in Europa. Laat Cambuur eens een keer wat winnen, dat zou geweldig voor de club zijn en voor de fans.

Ze zullen er vast wel snel uit liggen maar dat is dan nou eenmaal zo, hadden onze andere grote ploegen maar beter hun best moeten doen. We hebben sowieso al niks meer te vertellen in Europa dankzij die achterlijke aanpassing voor de CL waarbij de grote landen 4 ploegen mogen brengen, waar slaat de naam Champions League nog op dan?
Slaat ook nergens meer op, het brengt alleen veel meer pegels in de la en daar kiezen de bobo's/sponsoren dan ook voor. It's all about the money... :')
De hele charme van het "Toernooi der (lands)kampioenen" is wat dat betreft allang verdwenen.

Los daarvan: als Cambuur vanavond wint is het gewoon verdiend, zo simpel is het ook. Natuurlijk heeft AZ meer kwaliteit in huis, en dus ook kansen om verder te komen in Europa, maar zoals eerder gezegd hadden ze dan iets beter hun best moeten doen (lees: kansen afmaken).

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
En ook mis voor Cambuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou...
Wel spannend zo!

Het schijnt dat AZ intresse heeft in Nienhuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
LOL, en weer mis voor AZ.. Al 3 penalties achter elkaar gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Niet op geoefend.

Wordt je ingebracht voor de penalties, schiet je m het stadion uit. :o

[ Voor 68% gewijzigd door dutchgio op 02-03-2017 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat een beunen dit zeg. Net een training van PSV. :/

[ Voor 33% gewijzigd door Gonadan op 02-03-2017 23:30 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Man Man Man.. kom je er speciaal in voor de penalty''s, mis je hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:43
Dit voel je gewoon ook aankomen bij een speciale wissel voor een penalty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou je kan net zo goed Jasper Cilessen daar neerzetten.. Net zoveel rendement als Krul.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik ben stoer en kauw een kauwgompje.... Maar ik mis wel..

Sensatie dit

Was dit:-)

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 02-03-2017 23:32 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.