De kans is redelijk groot dat de 2e plek niet meer redelijkerwijs haalbaar is voor PSV op het moment dat PSV tegen Ajax moet. Er komen nog maar 2 wedstrijden na PSV-Ajax. 6 punten+doelsaldo is nu al vrijwel onoverbrugbaar, is het gat gelijk of groter dan heeft PSV eigenlijk niets meer te winnen op dat moment.rikoos schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:39:
Ik zie Ajax ook niet winnen in Eindhoven hoor, de 2de plek is nu het hoogste haalbare en (weet ik niet zeker of de 3de dat moet) ze zitten zeker niet op de PLayoffs te wachten om te spelen. PSV zal dus er vol ingaan tegen Ajax en ik schat PSV toch echt hoger in dan Ajax.
Playoffs is voor plek 4 tm 7 en dat kan PSV ook haast niet meer overkomen, tenzij ze echt instorten a la Feyenoord vorig seizoen. Het gat is 12 punten met Utrecht en 15 en 16 met Heerenveen en AZ. Dan moet PSV dus de helft van de resterende wedstrijden verliezen en die clubs alles winnen.
Het heeft er dus alle schijn van dat PSV in niemandsland verkeerd op het moment dat PSV-Ajax aanbreekt. PSV kon het mentaal al niet opbrengen toen ze nog voor de prijzen streden dus of ze wel diep kunnen gaan voor enkel de eer betwijfel ik.
Feyenoord zal moeten zorgen dat we PSV niet nodig hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"