vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Thanks, zo doet hij het wel.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Haha bij mij dus ook. Via Chrome, Edge, Firefox etc. Niks helpt.
Maar:
https://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/ moet het zijn en ben er door. Hij geeft beeld.
Verwijderd
Yep, werkt eindelijk! Heeft ze toch bijna 30min gekost om de boel aan de praat te krijgen.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:57:
[...]
Haha bij mij dus ook. Via Chrome, Edge, Firefox etc. Niks helpt.
Maar:
https://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/ moet het zijn en ben er door. Hij geeft beeld.
Jij niks, excuses. Ik zal er "sommige" van maken.
Tomorrow is not today!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hier niet helaas. Via geen enkele browser (Safari, Firefox en Chrome)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gewoon af en toe opnieuw proberen. Hier deed hij het de eerste 2x ook niet en daarna wel.Rivanov schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
[...]
Tomorrow is not today!
Blijven refreshenRivanov schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
[...]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mindere fase inderdaad. Ze spelen ook wat meer teruggetrokken. Ik denk dat ze PSV bewust wat laten komen om van de ruimte die er dan komt te profiteren, maar ik betwijfel of dat de juiste keuze is. Er zo lang mogelijk vol opklappen om de tweede te maken tegen dit PSV had mij een beter gevoel gegeven.Spacey23 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:05:
Feyenoord lijkt er al doorheen te zitten.
Sowieso is de app ook bagger geworden. Vroeger kon je perfect via AirPlay streamen vanaf iPad / iPhone naar Apple TV. Nu werkt het alleen via AirPlay Mirroring maar dat werkt niet zo soepel.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:06:
[...]
Blijven refreshenVanzelf laad hij een keer door. Wel triest dat het niet werkt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is knapcarpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:10:
En van Ginkel eraf na Bergwijn z'n actie.
Groot gemis voor PSV. Zelf vond ik niet zo heel veel mis met die tackle, maar zuur voor PSV dat het resulteert in een gedwongen wissel.carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:10:
En van Ginkel eraf na Bergwijn z'n actie.
Tomorrow is not today!
Inderdaad. Hoe de Jong net rond Willems aan het wandelen was. Totaal geen snelheid of loopacties.Spacey23 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:13:
Wat een waardeloze pot. Allemaal van die houthakkers aan Feyenoord kant en bij PSV spelen ze zoooooo traag dat het het aanzien ook niet waard is.
Kan dat getroll richting Feyenoord eens kappen? Ik word een beetje schijtziek van hoe sommige Ajax en PSV fans elke voorsprong of winst van Feyenoord naar beneden proberen te lullen. In mijn ogen heeft Feyenoord een oud elftal maar qua balans klopt het allemaal wel gewoon.Spacey23 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:13:
houthakkers aan Feyenoord kant
Ach dit getroll gaat ook de andere kant op. Dan hoor ik je ook nietD-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:16:
[...]
Kan dat getroll richting Feyenoord eens kappen? Ik word een beetje schijtziek van hoe sommige Ajax en PSV fans elke voorsprong of winst van Feyenoord naar beneden proberen te lullen. In mijn ogen heeft Feyenoord een oud elftal maar qua balans klopt het allemaal wel gewoon.
Kongolo speelt de bal niet. Anders kan Pereiro gewoon schieten.
[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 26-02-2017 15:19 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nee, was het niet imo. Hij mist zelf de bal.carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:17:
Geen penalty????
Kom op man, dit is toch niet om aan te zien. Eerste kwartier renden ze als idioten over het veld en scoren ze inderdaad, maar verder lijkt het toch nergens op! Waardeloos dus.D-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:16:
[...]
Kan dat getroll richting Feyenoord eens kappen? Ik word een beetje schijtziek van hoe sommige Ajax en PSV fans elke voorsprong of winst van Feyenoord naar beneden proberen te lullen. In mijn ogen heeft Feyenoord een oud elftal maar qua balans klopt het allemaal wel gewoon.
Tomorrow is not today!
Ik weet het niet, verdediger komt tegen de rechterkant van de speler en wellicht daardoor mist hij de bal
zou hem niet geven uit eerste reactie
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De Jong loopt de hele 1ste helft te zeuren en zanniken.carpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:18:
Hoppa, weer onnodig geel van Nijhuis. Gaat lekker.
Ik heb geen live-beeld maar dit is toch overduidelijk het verhaal van iemand die niet kan toegeven dat Feyenoord op dat moment gewoon beter was.Spacey23 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:18:
[...]
Eerste kwartier renden ze als idioten over het veld en scoren ze inderdaad
Tjah, je gaat iemand natuurlijk niet zomaar een vrije doorgang gevenHupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:19:
Nja als Kongolo en Jones hem niet raken loopt hij de bal uiteindelijk gewoon het goal in.....
Daarom dus een penalty, de bal werd in ieder geval niet gespeeld.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:19:
Nja als Kongolo en Jones hem niet raken loopt hij de bal uiteindelijk gewoon het goal in.....
Op 25 meter is dit gewoon een overtreding.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 26-02-2017 15:21 ]
Het is echt houthakker niveau na het aandrukken van Feyenoord en de 1-0, gaat nergens over.
De verdedigers maken geen overtreding, Jones wel. Check de herhaling zo maarHupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:19:
Verwijderd
Goed voetbal is het inderdaad niet (meer), ik erger me als Feyenoord Supporter mateloos aan het wegtrappen van die bal als een stelletje blinde koeien. Echter is die 1-0 toch te danken aan Feyenoord zelf, dus vindt ik de voorsprong afkraken ook onnodig. PSV heeft net een grote kans gehad, die Pereiro mooi creëert, maar als elke kans een doelpunt zou zijn had het nu volgens mij 3-2 gestaan, gelukkig werkt het zo niet! Dus ja, al dat gezeur of houthakkers enzo vindt ik een beetje.... zeurderig. Heb ook PSV een paar smerige tackles zien maken, maar daar hoor je niemand over.Spacey23 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:18:
[...]
Kom op man, dit is toch niet om aan te zien. Eerste kwartier renden ze als idioten over het veld en scoren ze inderdaad, maar verder lijkt het toch nergens op! Waardeloos dus.
Hij is de aanvoerder en vraagt om tekst en uitleg bij de rare acties van de scheids. Gek dus.PWM schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:19:
[...]
De Jong loopt de hele 1ste helft te zeuren en zanniken.
Ik hoop dat Cocu ze een rotpreek geeft, en Gijs de scheids.
Ik gun Feyenoord een dikke nederlaag en moet het doen met radio, maar zo klinkt het inderdaadD-e-n schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:20:
[...]
Ik heb geen live-beeld maar dit is toch overduidelijk het verhaal van iemand die niet kan toegeven dat Feyenoord op dat moment gewoon beter was.
18 jaarjaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:23:
Mag Feyenoord misschien ook weer eens kampioen worden!? Enig idee hoe lang dat geleden is?
Wat een frustratie van die PSVers. Met zeuren word je zeker geen kampioen. Nijhuis had beide kanten wel wat strenger kunnen zijn. Oa Elia en Jorgensen kregen ook flinke overtredingen te verduren waar niet voor gefloten werd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Weinig schokkends gezien qua overtredingen en zeker niet veel meer van PSV dan van FeyenoordVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:22:
[...]
Goed voetbal is het inderdaad niet (meer), ik erger me als Feyenoord Supporter mateloos aan het wegtrappen van die bal als een stelletje blinde koeien. Echter is die 1-0 toch te danken aan Feyenoord zelf, dus vindt ik de voorsprong afkraken ook onnodig. PSV heeft net een grote kans gehad, die Pereiro mooi creëert, maar als elke kans een doelpunt zou zijn had het nu volgens mij 3-2 gestaan, gelukkig werkt het zo niet! Dus ja, al dat gezeur of houthakkers enzo vindt ik een beetje.... zeurderig. Heb ook PSV een paar smerige tackles zien maken, maar daar hoor je niemand over.
http://isfeyenoordalkampioen.nljaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:23:
Mag Feyenoord misschien ook weer eens kampioen worden!? Enig idee hoe lang dat geleden is?
Neejaapstobbe schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:23:
Maar PSV oogt machteloos en lijkt een makkelijke overwinning voor Feyenoord te worden.
Inderdaad, een hele generatie heeft niet bewust meegemaakt dat Feyenoord kampioen werd. Dat moet toch fantastisch zijn straks?
Als PSV net zo goed gaat voetballen als zeiken kan het nog wel eens een zware pot worden.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:24:
[...]
NeeAjax moet kampioen worden. Dus ik hoop op een gelijk spel vandaag.
Maar PSV oogt machteloos en lijkt een makkelijke overwinning voor Feyenoord te worden.
Hopen dat Feyenoord er nog een paar in trapt en PSV gewoon met de staart tussen de benen afdruipt.
PSN: Finally_Chris
Verlies van Feyenoord is natuurlijk beter, dan heb je het volledig zelf in de hand. Zie ik vandaag alleen niet gebeuren, Feyenoord is zoveel sterker en PSV komt alleen terug in de wedstrijd omdat Feyenoord het toestaat.Hupske schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:24:
[...]
NeeAjax moet kampioen worden. Dus ik hoop op een gelijk spel vandaag.
En ook om de happende Feyenoord supportersCR1691 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:27:
Frustratie bij sommige PSV en Ajax supporters hier. Om te huilen van het lachen gewoon.
En dat komt door je eigen frustratie, dat huilen van het lachen?CR1691 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:27:
Frustratie bij sommige PSV en Ajax supporters hier. Om te huilen van het lachen gewoon.
En lange frustratie van 18 jaar bedoel je?toolkist schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:29:
[...]
En dat komt door je eigen frustratie, dat huilen van het lachen?
Niet? Hij vloog er met z'n hele hebben en houden in. Geluk dat ie niks gebroken heeft. Had gewoon geel moeten zijn. Verder een hele matige wedstrijd met veel balverlies en een slap PSV. Hopelijk maakt PSV snel de 1 - 1 wordt het nog een beetje een wedstrijd. In Rusland zeggen ze "Krakera" wat betekent "De Kraker" en "Berghoes".donleone83 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:11:
[...]
Zelf vond ik niet zo heel veel mis met die tackle

Meteen hierna een andere "krakera" uit Spanje: Atletico - Barca.
Verwijderd
Of is het de tactiek om constant druk te zetten, maar dat ze gewoon op zijn?
En terecht, want er waren 3 overtredingen die Nijhuis niet zag. Het was geen penalty denk ik maar Pereiro is in gesprek met Nijhuis, De Jong haalt Pereiro weg en gaat dan het gesprek met Nijhuis aan (mag, want aanvoerder). Krijgt ie geel. Nijhuis moet gewoon fluiten en niet zo het mannetje uit proberen te hangen. Dat kostte Van Ginkel al de wedstrijd.PWM schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:19:
[...]
De Jong loopt de hele 1ste helft te zeuren en zanniken.
Neemt niet weg dat PSV nu eens gas moet geven en minder afwachtend moet voetballen.
Is toch altijd bij dit soort wedstrijden? Dan spelen de emoties de overhand. Dat is het mooie van voetbal!
Op van wat? Zeven wedstrijden in de maand?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:32:
Of is het de tactiek om constant druk te zetten, maar dat ze gewoon op zijn?
[ Voor 31% gewijzigd door chim0 op 26-02-2017 15:35 ]
Nou, hopelijk houd Feyenoord het vol. Ben er niet gerust op
Verwijderd
Of is dat echt enkel voor De Jong?
Verder sterk begin van Feyenoord en zwakker PSV. Jammer dat ze niet meer druk erop konden houden en PSV de ruimte kreeg.
Benieuwd naar de tweede helft Feyenoord speelt naar de "fanatieke" kant toe wat kan helpen, maar ze moeten niet verder zoals het einde van de eerste helft.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
buiten de 16, wel rood imhocarpebios schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:38:
Dit was wel een pingel toch?
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 26-02-2017 15:41 ]
De mening van Perez en R de Boer is ook echt zo waardevolPWM schreef op zondag 26 februari 2017 @ 15:35:
Echt, degene die dit een penalty vind, moet maar gaan hockeyen denk ik. Studio is een ook duidelijk over.
Nou, hopelijk houd Feyenoord het vol. Ben er niet gerust op
[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 26-02-2017 15:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.