Niku schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:45:
PSV moet gewoon winnen zondag, zeer benieuwd hoe ze voor de dag komen. In Eindhoven was PSV eigenlijk veel beter, maar ging Feyenoord er leep met 0-1 vandoor. Zaken liggen nu wel wat anders.
Tjah, een beetje eenzelfde gevalletje "stelen" als Ajax in de kuip heeft gedaan. Dit soort wedstrijden staan vaak op zichzelf. Ben wel benieuwd hoe Feyenoord zich tegen PSV staande houdt. Winnen ze dan zie ik met Ajax - PSV (verwacht ik nu een gelijkspelletje) de voorsprong nog verder groeien.
Wellicht de wens van de gedachte, maar ergens gun ik het Feyenoord ook het meest van de top 3. Ze zijn nog het meest constant dit Seizoen, geen rare (of laatste moment) aankopen gedaan, best aardig verzorgt voetbal, maar bovenaL: Het is al zo lang geleden. Als het dan dit Seizoen ook nog eens lukt, terwijl ze vanaf wedstrijd 1 bovenaan staan zou helemaal geweldig zijn voor de club. Volgend seizoen zullen ze't niet op deze manier redden, maar geeft dan wel aan dat ze na alle slechte jaren weer aardig aan zijn gehaakt bij Ajax en PSV, die de afgelopen jaren toch echt een stukje beter (constanter) waren dan Feyenoord.