[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste
Acties:
  • 170.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Hier een aanvullend plaatje over de resterende speelrondes van de Top-3 :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GWxHAUoAEt9xV.jpg Via Bart Frouws

Puur op basis van dit schemaatje heeft Ajax het moeilijke programma. PSV het makkelijkst, Feyenoord middenin. Blijft verder gewoon puur giswerk. :9

[ Voor 24% gewijzigd door JST94 op 20-02-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
martinusz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:25:
Nou vind ik niet, hier wordt alleen gesproken over wat als Feyenoord verliest van PSV etc. en Ajax nog uit....terwijl er voor alle 3 de clubs nog vele andere pittigere wedstrijden tussen zitten.

[...]

Wat ik wil zeggen is dat het niet alleen draait om de top3 tegen elkaar wedstrijden ;)
Dat is eigenlijk mij punt. Er valt nog niets zinnigs te zeggen in een vergelijking, want er zijn nog zoveel wedstrijden dat ze alle 3 nog voldoende lastige hordes hebben. Als er nog 4-5 potjes zijn kan je misschien wat zeggen over het programma.

Daarnaast weet je ook niks over de ranglijst en de vorm in april. Zo moet PSV tegen Groningen en PEC de laatste 2 wedstrijden en het maakt nogal een verschil of die clubs dan nog ergens voor spelen of niet. Feyenoord moet nog tegen Utrecht die nu nummer 4 staat maar die kunnen tegen die tijd ook zomaar 7e staan met playoffs al min of meer binnen zonder dat er meer mogelijk is. Wellicht behoort een salonremise nog tot de mogelijkheden ergens.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

ph4ge schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:33:
[...]
Wellicht behoort een salonremise nog tot de mogelijkheden ergens.
Zoals bij De Graafschap - Ajax.

rent weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
JST94 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:31:

[afbeelding] Via Bart Frouws

Puur op basis van dit schemaatje heeft Ajax het moeilijke programma. PSV het makkelijkst, Feyenoord middenin. Blijft verder gewoon puur giswerk. :9
'Voordeel' is wel dat Ajax de meeste lastige wedstrijden thuis heeft, Twente, Heerenveen, AZ en Feyenoord.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Als Feyenoord na Ajax uit nog bovenaanstaat geven ze t denk ik niet meer weg.

Lastigste stuk van de competitie is nu. PSV, sparta, AZ, Heerenveen en Ajax.

Komen ze dit foutloos door dan komt het dichtbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Stiekem ook wel lekker dat PSV - Ajax valt in de 32e speelronde. Al spelen wij dan uit tegen Vitesse.

Laten we maar beginnen met te winnen van PSV. Daarna zien we wel hoe het verder loopt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Niku schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:48:
[...]

Zoals bij De Graafschap - Ajax.

rent weg
:'(
Heracles - Ajax is dan een beter voorbeeld. >:)

Ajax krijgt ook nog een moeilijke reeks met achtereenvolgend Feyenoord, AZ, (NEC), Heerenveen en PSV.

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 20-02-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
martinusz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:07:
Maar hebben jullie ook de rest van het programma gezien?
Zowel Ajax als Feyenoord krijgen nog vervelende tegenstanders, ik vond persoonlijk de reeks die PSV nog moet het "makkelijkst".
10 wedstrijden te spelen en 5 punten voor......kan nog van alles gebeuren

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
5 gelijk spelen en de rest winnen mag ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Leon Zwiers schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:14:
5 gelijk spelen en de rest winnen mag ook :+
:? dan verliezen ze 10 punten....

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Woops, ik bedoelde natuurlijk 2 gelijke spelen ( Ajax PSV )

Move along! Nothing to read here! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

PSV moet gewoon winnen zondag, zeer benieuwd hoe ze voor de dag komen. In Eindhoven was PSV eigenlijk veel beter, maar ging Feyenoord er leep met 0-1 vandoor. Zaken liggen nu wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
Niku schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:45:
PSV moet gewoon winnen zondag, zeer benieuwd hoe ze voor de dag komen. In Eindhoven was PSV eigenlijk veel beter, maar ging Feyenoord er leep met 0-1 vandoor. Zaken liggen nu wel wat anders.
Tjah, een beetje eenzelfde gevalletje "stelen" als Ajax in de kuip heeft gedaan. Dit soort wedstrijden staan vaak op zichzelf. Ben wel benieuwd hoe Feyenoord zich tegen PSV staande houdt. Winnen ze dan zie ik met Ajax - PSV (verwacht ik nu een gelijkspelletje) de voorsprong nog verder groeien.
Wellicht de wens van de gedachte, maar ergens gun ik het Feyenoord ook het meest van de top 3. Ze zijn nog het meest constant dit Seizoen, geen rare (of laatste moment) aankopen gedaan, best aardig verzorgt voetbal, maar bovenaL: Het is al zo lang geleden. Als het dan dit Seizoen ook nog eens lukt, terwijl ze vanaf wedstrijd 1 bovenaan staan zou helemaal geweldig zijn voor de club. Volgend seizoen zullen ze't niet op deze manier redden, maar geeft dan wel aan dat ze na alle slechte jaren weer aardig aan zijn gehaakt bij Ajax en PSV, die de afgelopen jaren toch echt een stukje beter (constanter) waren dan Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet het niet van te voren hè, dat maakt het kijken naar wedstrijden wel zo leuk. Kan zo maar gebeuren dat Feyenoord wint van PSV en Ajax verliest van Heracles. Gaat iedereen er van uit dat Feyenoord niet meer in te halen is. Zul je zien dat Feyenoord vervolgens naast de schoenen gaat lopen en wedstrijden daarop puntenverlies lijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:06:
Je weet het niet van te voren hè, dat maakt het kijken naar wedstrijden wel zo leuk. Kan zo maar gebeuren dat Feyenoord wint van PSV en Ajax verliest van Heracles. Gaat iedereen er van uit dat Feyenoord niet meer in te halen is. Zul je zien dat Feyenoord vervolgens naast de schoenen gaat lopen en wedstrijden daarop puntenverlies lijdt.
Heerlijk toch, een beetje filosoferen over "als dit, dan dat".. :)
Ergens hoop ik dat Ajax tot aan die wedstrijd op 5 punten achter Feyenoord blijft staan (of wellicht iets dichterbij), zodat de druk erop blijft en ze niet naast de schoenen kunnen lopen, want ze hebben het nog niet binnen.
Wordt (nu al) het verschil groter zie ik het wel mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
JST94 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:31:

[afbeelding] Via Bart Frouws

geinig tabelletje.. maar eigenlijk moet je de positie van de club zelf niet meerekenen... dus als Feyenoord tegen Ajax moet, dan moet Feyenoord tegen de nummer 1 (de hoogst mogelijke tegenstand) want nu vertekent het beeld omdat Feyenoord niet tegen de nummer 1 kan spelen :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ergens wel grappig mocht Feyenoord kampioen worden op doelsaldo wat toch juist een sterk punt van Ajax was historisch gezien.
Puur voor de spanning zou PSV moeten winnen en Ajax een gelijk spelletje en dan de top 3 weer zonder puntverlies naar de volgende topper.
Boeit me eigenlijk niet zo heel veel wie er uiteindelijk kampioen wordt als het maar spannend blijft tot de laatste dag.
PSV verdient het het minst vind ik als PSV supporter, Feyenoord heeft meer mijn sympathie maar vind Ajax toch het beste spel hebben van de top 3.
Zeker als je kijkt waar Feyenoord vandaan komt is het gewoon knap en ik denk dat het voor de competitie gewoon goed is mocht Feyenoord kampioen worden waarmee ze weer compleet zijn aangehaakt.
Ajax lijkt me alvast favoriet voor volgend seizoen aangezien ik niet verwacht dat hun sterkhouders, op Klaassen na wellicht, na dit seizoen al vertrekken.
Maar goed, dat is nog ver weg en dit seizoen begint zondag pas echt en wellicht eindigt het wel gelijk weer voor PSV.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
nouja compleet aangehaakt. Er zit nog een enorm vertschil tussen de budgetten van Feyenoord en de andere 2 topploegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hebben jullie Jetro Willems trouwens bij De Tafel van Kees gezien? Erg sterk 'interview' en kritisch op zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:44

jeka

Support your local club.

Ik heb het niet gezien. Maar wat mij opvalt is dat Willems redelijk doordacht overkomt in interviews. Komt totaal niet over met het beeld wat ik van hem heb. :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

jeka schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:15:
Ik heb het niet gezien. Maar wat mij opvalt is dat Willems redelijk doordacht overkomt in interviews. Komt totaal niet over met het beeld wat ik van hem heb. :+
Nee precies, beeld van hem strookt totaal niet met de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Relletje bij Vitesse nu wegens apengeluiden... :N :N
Wat een trieste figuren zijn er toch, zal de groepsdruk wel zijn, voelen ze zich stoer natuurlijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
martinusz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:35:
Wat een trieste figuren zijn er toch, zal de groepsdruk wel zijn, voelen ze zich stoer natuurlijk :r
Was bij Legia - Ajax ook het geval bij elke bal contact van een donkere speler.... Hoort er schijnbaar bij... Ziek
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:06:
Dat laatste zal echt niet gebeuren, nu in de kuip heeft iedereen het er wel over dat wel bovenaan staan maar meer in de trend van: "Het zal toch niet echt deze keer wel gaan gebeuren". Het "leuke" is dan wel om in de media en op TV te zien dat men beweert dat elke Feyenoorder het alleen nog maar over de Coolsingel heeft. Je leets daarop dat in Fora zoals hier dat men naast de schoenen gaat lopen door de stand etc etc etc. Het is allemaal verre verre van dat zelfs want niemand durft het hardop uit te spreken.

[ Voor 55% gewijzigd door rikoos op 21-02-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
martinusz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:35:
Als justitie, de bond, de media en alle politiek correcte meekletsers hun mond nou eens zouden houden over dit gedrag dan is de lol er zo af.

Voor de zieken onder ons maakt al die aandacht het juist leuk, zonder die aandacht word je er alleen maar schor van.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Als justitie, de bond, de media en alle politiek correcte meekletsers hun mond nou eens zouden houden over dit gedrag dan is de lol er zo af.

Voor de zieken onder ons maakt al die aandacht het juist leuk, zonder die aandacht word je er alleen maar schor van.
:? het bekende wegkijken lost alles op? :N

Je lost dit alleen op door die lui niet meer in het stadion te laten komen :Y dan is de lol er ook zo af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
martinusz schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:52:
[...]

:? het bekende wegkijken lost alles op? :N

Je lost dit alleen op door die lui niet meer in het stadion te laten komen :Y dan is de lol er ook zo af ;)
Dan zou het toch al lang opgelost moeten zijn, zo is immers het beleid al jaren.

Of werkt dat beleid wat minder goed dan jij hoopt?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikoos schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:44:
[...]

Dat laatste zal echt niet gebeuren, nu in de kuip heeft iedereen het er wel over dat wel bovenaan staan maar meer in de trend van: "Het zal toch niet echt deze keer wel gaan gebeuren". Het "leuke" is dan wel om in de media en op TV te zien dat men beweert dat elke Feyenoorder het alleen nog maar over de Coolsingel heeft. Je leets daarop dat in Fora zoals hier dat men naast de schoenen gaat lopen door de stand etc etc etc. Het is allemaal verre verre van dat zelfs want niemand durft het hardop uit te spreken.
Mwah, volgens mij heb ik dat toch echt door meerdere spelers uitgesproken horen worden. Geeft niets natuurlijk want Feyenoord zou dat ook wel aan zijn stand verplicht zijn. Dat geneuzel wat van Geel nog niet zo lang geleden liet weten dat Feyenoord voor Europees voetbal ging (Uefa-cup) is gelukkig allengs voorbij.

Jammer is wel dat de Uefa zich heeft laten gijzelen door de zogenaamde grote voetballanden die tot 2021 nu met 4 clubs de CL in mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Bereid je maar vast voor dat dit na 2021 nog erger wordt.
Uefa is net zoals de fifa gewoon een in en in corrupte bende die enkel voor zelfverrijking gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ankona schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:04:
[...]

Dan zou het toch al lang opgelost moeten zijn, zo is immers het beleid al jaren.

Of werkt dat beleid wat minder goed dan jij hoopt?
Welk beleid?

Er is nog steeds geen voetbalwet :N onbegrijpelijk, Engeland geeft al jaren het voorbeeld, maar blijkbaar is dat moeilijk te kopieren. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
In ander nieuws. De discussie over het afschaffen van kunstgras gaat stevig door, en hopelijk in het voordeel van echt gras.

Wat doen PEC en Heracles? Nieuwe kunstgrasvelden bestellen..........
Dan vraag je toch om financiele problemen of wat?

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 21-02-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
kunstgras moeten ze, buiten deze hele discussie om, gewoon verbieden voor alles vanaf de hoofdklasse. Voor jeugd en trainingen heeft het zeker zijn voordelen, maar uiteindelijk moet je toch in een echte wei voetballen en niet op plastic.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:41:
In ander nieuws. De discussie over het afschaffen van kunstgras gaat stevig door, en hopelijk in het voordeel van echt gras.

Wat doen PEC en Heracles? Nieuwe kunstgrasvelden bestellen..........
Dan vraag je toch om financiele problemen of wat?
Kunstgras is doorgaans goedkoper (in onderhoud). Daarom spelen ze ook op kunstgras, niet omdat ze het zelf zo fijn vinden voetballen maar vanwege het financiële aspect.
Bij Heracles was de leverancier (Ten Cate) ook nog eens de hoofdsponsor.

Als de discussie met betrekking tot het afschaffen al iets zou opleveren zal dat niet ineens per direct gaan, dat kan ook niet.
Anders mag de KNVB zelf bijspringen om op te vangen zodat het wel haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:18
Ajax U19 door in de UYL na 3-0 winst tegen Dinamo Kiev, PSV U19 uitgeschakeld na penalty's tegen Benfica

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ajax doet het altijd goed daar. PSV heeft pech gehad zo te zien.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:47

Hupske

AFCA

Dat Monaco is niet misselijk. Goede ploeg :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:44
Leuke wedstrijd!
Man City is wel wat slordig, zowel achterin als voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Sjurm schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:35:
Leuke wedstrijd!
Man City is wel wat slordig, zowel achterin als voorin
Zolang de centrale verdedigers en de keeper niet aan de bal zijn is er niks aan de hand voor City. Maar jemig die 3 zijn een groter gevaar voor City dan Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:51
Hupske schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:37:
[...]

Zolang de centrale verdedigers en de keeper niet aan de bal zijn is er niks aan de hand voor City. Maar jemig die 3 zijn een groter gevaar voor City dan Monaco.
En Sterling/Sane uiteraard.
Die maken twee acties per pot, de rest is balverlies

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Je zou denken dat ze dit seizoen al opgegeven hebben gezien het gebrek aan transfers voor die plekken achterin (met name links- en rechtsachter) afgelopen maand (was sowieso al opmerkelijk vóór de start van het seizoen). Alles wat meevalt is meegenomen :+ (tweede eindigen in de competitie, ronde[s] verder in de CL O-) )
Ah dacht al 'dat zou best een penalty kunnen zijn' :*) (mis :') wat een gast)
Gynnad schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:21:
Ajax U19 door in de UYL na 3-0 winst tegen Dinamo Kiev, PSV U19 uitgeschakeld na penalty's tegen Benfica
Zag vanmiddag idd een aankondiging voorbij komen maar later op de dag alweer vergeten :+

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 21-02-2017 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ongelooflijk wat een pot :D Falcao maakt zijn gemiste penalty wel goed O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat een pussy die sterling. Zo voetballen mannen gewoon, loop door. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Ik vind de scheids eerlijk gezegd erg sterk fluiten. Wat raar is, want het is een Spanjaard. En als ergens de scheidsrechters wekelijks negatief in het nieuws komen, dan is het daar wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Ik zit een kwartier te kijken en 3 doelpunten. Mag niet klagen! Wat een mooie van Falcao net, heerlijke lob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het houdt maar niet op *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Fleximex schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:17:
Ik vind de scheids eerlijk gezegd erg sterk fluiten. Wat raar is, want het is een Spanjaard. En als ergens de scheidsrechters wekelijks negatief in het nieuws komen, dan is het daar wel :P
Inderdaad. Bij alle wel of niet penalties een goede beslissing gemaakt. Hij trekt alleen wel wat snel een gele kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Sjurm schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:20:
[...]

Inderdaad. Bij alle wel of niet penalties een goede beslissing gemaakt. Hij trekt alleen wel wat snel een gele kaart.
Je kan moeilijk niet een kaart gaan trekken als iemand een veelbelovende aanval stopt. Dat vind ik een verkeerde gedachte die er heerst bij een scheids die veel door laat gaan. Die moet vooral bij schouderduwen en te lichte wel/niet overtredingen door laten voetballen.
Maar als een speler bewust iemand een knietje, duw in de rug geeft of aan zijn shirt trekt is het gewoon geel. Dat er zoveel gele kaarten vallen ligt niet aan de scheidsrechter, maar aan de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fleximex schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:17:
Het enige wat ik daarvan mee krijg is als Barcelona weer eens loopt te klagen. Die verongelijkte zeikerds neem ik op dat vlak überhaupt niet serieus.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Kaarten zijn ook allemaal gewoon terecht. Uitstekende scheidsrechter inderdaad.

En een fantastische wedstrijd, van beide kanten gewoon vol op de aanval inclusief de bijkomende slordigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
5-3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Fleximex schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:23:
[...]

Je kan moeilijk niet een kaart gaan trekken als iemand een veelbelovende aanval stopt. Dat vind ik een verkeerde gedachte die er heerst bij een scheids die veel door laat gaan. Die moet vooral bij schouderduwen en te lichte wel/niet overtredingen door laten voetballen.
Maar als een speler bewust iemand een knietje, duw in de rug geeft of aan zijn shirt trekt is het gewoon geel. Dat er zoveel gele kaarten vallen ligt niet aan de scheidsrechter, maar aan de spelers.
True

8 doelpunten alweer. CL stelt niet teleur in de knock out fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

5-3 bij Man City, 2-3 voor Atletico. Goed aanvallen of bagger verdedigen? :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Beide, maar dat maakt het juist leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
ik222 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:30:
Beide, maar dat maakt het juist leuk :)
Klopt. Als je bijvoorbeeld die goals van Falcao zag. Beide keren matig verdedigd. Maar zonder geweldige voorzet bij de eerste en zonder lobje van wereldklasse bij de tweede goal, waren het geen goals geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oh, 2-4 en volgens de verslaggever van BT sports had Atletico veel meer moeten scoren, maar de Leverkusen keeper is wel goed vanavond.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik heb een geweldige pot gezien vanavond. Jammer genoeg is het nog wel 5-3 geworden, dus wordt het voor City uit helemaal voor de pot hangen.
Maar anderzijds zal dat ook een geweldige pot worden. Monaco vol op de aanval kan niks anders dam genieten worden.

Ben overigens benieuwd hoeveel km de backs van Monaco hebben gelopen. Geweldig, onderscheppen de bal, stomen gelijk door naar linksbuiten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

En hij staat weer even op mute.... :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Cringe humor vind ik best leuk als het expres is. Maar ik heb de tv nu toch weer even op mute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat lult die commentator stom? Vasthouden wordt toch bestraft waar de overtreding eindigt? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 23:07:
Wat lult die commentator stom? Vasthouden wordt toch bestraft waar de overtreding eindigt? :?
Meestal waar die begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou voor zover ik weet dus niet. Waar het vasthouden eindigt is leidend, dus dit was gewoon een strafschop.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Bij vasthouden inderdaad waar die eindigt, strafschop dus in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Oh dan is dat veranderd :) vroeger gingen ze terug naar waar het begon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Gonadan schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 00:05:
[...]

Nou voor zover ik weet dus niet. Waar het vasthouden eindigt is leidend, dus dit was gewoon een strafschop.
Het vasthouden was erbuiten al geëindigd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Wat een heerlijke pot zeg :)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Moet toegeven dat ik niet zo vaak meer een hele CL wedstrijd kijk maar voor deze had ik toch wel even graag een tijdje op de bank willen zetten, wat was dit een heerlijke wedstrijd zeg. Zeker voor de "neutrale" toeschouwer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Dat Monaco is toch aardig uit het dal gekomen zeg, en dat zonder echt extreme aankopen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets anders: Wat mij opvalt inzake Pep Guardiola is dat hij met Manchester City nog niet dat niveau heeft weten te bereiken zoals men dat van zijn vorige clubs Barcelona en FC Bayern gewend was. Ik heb het dan over het vloeiende en dominante "tiki-takie"voetbal. Ik lees nu in de Britse bladen minder hosanna verhalen over hem als toen hij net in premier league neerstreek. Zo zie je maar weer dat wanneer iemand zo erg omhoog wordt geschreven als zijnde een wonder-coach, het altijd goed is om te zien hoeveel daarvan overblijft als hij geen 'sterren' team coacht. Of is het dat de premier league zo sterk ( of Manchester City zo zwak) is dat zijn verdiensten deels in het niet vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 19:02:
Iets anders: Wat mij opvalt inzake Pep Guardiola is dat hij met Manchester City nog niet dat niveau heeft weten te bereiken zoals men dat van zijn vorige clubs Barcelona en FC Bayern gewend was. Ik heb het dan over het vloeiende en dominante "tiki-takie"voetbal. Ik lees nu in de Britse bladen minder hosanna verhalen over hem als toen hij net in premier league neerstreek. Zo zie je maar weer dat wanneer iemand zo erg omhoog wordt geschreven als zijnde een wonder-coach, het altijd goed is om te zien hoeveel daarvan overblijft als hij geen 'sterren' team coacht. Of is het dat de premier league zo sterk ( of Manchester City zo zwak) is dat zijn verdiensten deels in het niet vallen?
Dan heb je het begin van het seizoen gemist zeker ;) ?(toen zag het er echt wel goed uit)
En de selectie is gewoon stukken minder met tweederangs vleugelbacks en centrale middenvelders (zonder Gündogan). Tiki taka met Fernando en Fernandinho zeker >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lasse Schöne heeft voor twee seizoenen bijgetekend *O*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Wat een domme rode kaart zeg voor Telles 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Kan je wel boos worden met je twee keer geel. Maar die tweede gele kaart was echt donker geel. Ook al doet Lichtsteiner dat slim, raakt Telles hem vol op zijn been. Als dat been vast stond...

Die eerste was zelfs zeker rood.

[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 22-02-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sevilla had er al drie of vier moeten scoren, inclusief gemiste pingel, Leicester geen kans. Maar het was pas 2-0, en opeens Vardy als een duveltje uit een doosje: 2-1.

Totaal onverdiend maar toch mooi ;)

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 22-02-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Fleximex schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 21:14:
Kan je wel boos worden met je twee keer geel. Maar die tweede gele kaart was echt donker geel. Ook al doet Lichtsteiner dat slim, raakt Telles hem vol op zijn been. Als dat been vast stond...

Die eerste was zelfs zeker rood.
Beide keren geel had ook rood kunnen zijn. De tweede zag er wat erger uit dan het was, de eerste was smeriger dan het leek.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Topicstarter
vanavond europa league met o.a.

19:00u Ajax v Legia wrs
21:05u Ol.Lyon v AZ

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 23-02-2017 10:56 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Hoop dat ze bij Ajax wel door hebben dat ze 90 minuten lang geconcentreerd moeten blijven. Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax door zo'n middelmatige ploeg eruit wordt gewipt.

• dutchgio
Jammer dat Ajax al om 19:00 moet. :(
Dan volg ik het hier wel.

Het zou inderdaad gewoon moeten kunnen, dit moet je thuis afmaken.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
http://www.vi.nl/nieuws/k...noord-sorry-eindhoven.htm

Ik moest even kijken wie dat ook alweer was... Maar het is onze enige echte directeur betaald voetbal. Komt die even droog uit de hoek zeg :')

• Martinusz
Vlassie1980 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:10:
http://www.vi.nl/nieuws/k...noord-sorry-eindhoven.htm

Ik moest even kijken wie dat ook alweer was... Maar het is onze enige echte directeur betaald voetbal. Komt die even droog uit de hoek zeg :')
Maar dat kan niet, want het is de KNJB :o of nu de KNFB :+

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20
dutchgio schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:32:

Jammer dat Ajax al om 19:00 moet. :(
Voor mij goed anders val ik in slaap. :o
Neres in wedstrijdselectie voor Ajax- Legia

Trainer Peter Bosz heeft woensdag zijn selectie bekendgemaakt voor het UEFA Europa League-duel van donderdag tegen Legia Warschau. Opvallendste naam is die van de Braziliaanse aanwinst David Neres. De vleugelaanvaller werd vrijdag gepresenteerd en zou tegen Legia zijn debuut voor Ajax kunnen maken.
Daley Sinkgraven is net als tegen Vitesse niet van de partij vanwege een enkelblessure, die hij overhield aan het uitduel tegen Legia. Verder is Kenny Tete geschorst en ontbreken ook Matthijs de Ligt en Justin Kluivert in de 18-koppige wedstrijdselectie. Het tweetal speelde dinsdag nog mee in de UEFA Youth League-wedstrijd van Ajax 019 tegen Dynamo Kiev: 3-0

De selectie bestaat uit de volgende 18 spelers:

Andre Onana
Diederik Boer
Joël Veltman
Davinson Sanchez
Heiko Westermann
Nick Viergever
Jairo Riedewald
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
Abdelhak Nouri
David Neres
Bertrand Traoré
Amin Younes
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Alleen jammer dat er niet staat welke elf daadwerkelijk starten. Ben benieuwd naar die Neres.

• dutchgio
Gokje: precies dezelfde elf als tegen Vitesse.
Onana, Veltman, Sanchez, Riedewald, Viergever, Klaassen, Schone, Ziyech, Traoré, Dolberg, Youness.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:20
dutchgio schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:37:
Onana, Veltman, Sanchez, Riedewald, Viergever, Klaassen, Schone, Ziyech, Traoré, Dolberg, Youness.
Ja zoiets verwacht ik ook. We gaan het zien 2 - 0 inpakken en wegwezen!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:18
dutchgio schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:37:
Riedewald en Viergever zou alleen maar logisch zijn i.m.h.o. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn hoop voor vanavond: Een uitputtingsslag, 120 minuten. 47 100% kansen, allemaal gemist, die het vertrouwen tot onder het 0-punt doen dalen. Spelers die op hun tandvlees lopen. Na 34 penalties (eerste 33 mis), wint Ajax wel.

Bij deze meld ik mij direct af voor "sportiefste tweaker seizoen 2016/2017" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Hoe sportief is het om zondag hetzelfde te hopen, alleen dan toepasbaar op Feyenoord en PSV dat wint? :+

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
PWM schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:58:
Mijn hoop voor vanavond: Een uitputtingsslag, 120 minuten. 47 100% kansen, allemaal gemist, die het vertrouwen tot onder het 0-punt doen dalen. Spelers die op hun tandvlees lopen. Na 34 penalties (eerste 33 mis), wint Ajax wel.

Bij deze meld ik mij direct af voor "sportiefste tweaker seizoen 2016/2017" :+
Vijf punten los staan, dit jaar nog geen doelpunt tegen en nog steeds niet van eigen kracht uit durven gaan. Hopelijk wordt die mentaliteit afgestraft :>
martinusz schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:11:
[...]

Maar dat kan niet, want het is de KNJB :o of nu de KNFB :+
Zie je wel! Daarom wordt Feyenoord zoveel voordeel gegeven :+ :o :9

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 23-02-2017 13:27 ]

XXXVI

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Vijf punten los staan, dit jaar nog geen doelpunt tegen en nog steeds niet van eigen kracht uit durven gaan. Hopelijk wordt die mentaliteit afgestraft :>
Niemand word op eigen kracht kampioen, of je moet 100% winnen ;) De tegenpartij moet punten laten liggen.

Wat ik wil is dat wij na Ajax-Feyenoord nog 1 punt losstaan, dan geloof ik het wel :p

• Harribo
Hoop dat Ajax de eerste helft met de wind mee speelt vanavond. Misschien schiet Ziyech ze er dan wel van afstand in :-P

• Gonadan

Gonadan

Gloeiende! Op de paal.

Ze moeten scoren maar het wil nog niet erg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
  • Laatst online: 19:33
Fijn dat Dolberg staat te slapen. Waarom schoot hij net niet toen 'ie op de 16 liep? Gooi Neres voor de rust maar erin als hij zo blijft spelen of is hij voor rechts/links buiten gehaald?

EDIT: Stond Dolberg weer..

[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 23-02-2017 19:23 ]

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:37:
Als ze wat scherper waren geweest, hadden ze uit gewoon met 2 of 3-0 kunnen winnen, ik zie niet in waarom het thuis dan ineens zwaarder is als je uit met 0-0 gelijk speelt :?
Als ze nu met 1 of 2-0 hadden verloren, ja dan kun je zeggen dat het lastig wordt, maar nu totaal niet vind ik. Ajax was beter, ondanks dat ze niet top speelden, stuk of 5, 6 kansen waar er zeker 2 in hadden gemoeten en een doelpunt dat niet gezien is. Dat moet thuis wel goed komen.
Lekker op tijd om nu pas te reageren, maar gezien de wedstrijd alsnog. :P

Ze moeten wel wat scherper zijn. Als is maar 'als', ze waren het niet en hebben ondanks dat ze beter waren niet gewonnen. Waarom zou dat niet gewoon weer kunnen gebeuren maar dat Legia wel ineens het geluk van het doelpunt heeft? Dan moet je er twee maken, iets wat verdomd lastig is als je net niet scherp genoeg bent.

Het kan dus gewoon nog alle kanten op. Dat zie ik nu ook op het veld weer gebeuren. Legia laat Ajax komen, Ajax wordt wel enigszins gevaarlijk maar krijgt hem er vooralsnog niet in. Legia wordt echter ook gevaarlijk. Ik zit echt pas rustig als Ajax een voorsprong van twee heeft genomen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:11
tja, met de kansen tot nu toe hadden er ook zo 2 of 3 in moeten kunnen liggen eigenlijk. Al is 't als de keeper wat minder oplet ook zo 0-1...

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
Reidewald staat wel ok te spelen, maar Viergever is op LB ronduit zwak. Hopen dat Sinkgraven er snel weer bij is, die brengt aanvallend een stuk meer.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Legia parkeert aardig de bus, zal wel 0-1 worden zo ;)

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:05
Tja Ajax en het benutten van kansen...

• Harribo
Als Ajax een tegen doelpunt krijgt... Dan is het wel gebeurd vrees ik

• LZ86
Legia heeft de betere kansen. Het is dat ze niet kunnen afronden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:33
Leon Zwiers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:47:
Wat heb jij gerookt?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:57

Fiber

Beaches are for storming.

Nog best lastig, dat Legia...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:47:
:?

• Hupske

Hupske

AFCA

Jou Avatar past perfect bij zijn uitspraak :9

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.