Van zo'n vrije trap droomt CR7 al jaren 
Niet dat de keeper er goed uit ziet
Niet dat de keeper er goed uit ziet

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat ik zo kan bedenken is wisselvalligheid. Beetje geval een 5 of een 8. Ik ben wel gecharmeerd van hem.Harribo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:41:
Snap eerlijk gezegd niet waarom men zo vaak niet zo positief is over Younes.
Ik vind het heerlijk zo'n dribbelaar. Kan zowel links als rechts om.
Een vd weinigen die zijn man durft op te zoeken en voorbij te gaan. Of mis ik iets?
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 24-11-2016 19:42 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Des te knapper dat hij mee kan met één beenGonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:42:
@Harribo: Hij heeft maar één been.
Dat maakt zijn prestaties des te spectaculairder. De andere spelers hebben allemaal 2 benen en hun doen het niet.Gonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:42:
@Harribo: Hij heeft maar één been.
Doorgaans gaat hij alleen binnendoor hoor, en komt hij wel 1 man voorbij, maar is wat overmoedig en gaat dan proberen om er 3 voorbij te spelen of hopeloos op doel te schieten.Harribo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:41:
Snap eerlijk gezegd niet waarom men zo vaak niet zo positief is over Younes.
Ik vind het heerlijk zo'n dribbelaar. Kan zowel links als rechts om.
Een vd weinigen die zijn man durft op te zoeken en voorbij te gaan. Of mis ik iets?
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 24-11-2016 19:46 ]
Links om soms nog wel, maar dan gebeurt er niets. Voor een schot of voorzet moet hij echt rechtsom.Harribo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:45:
Wisselvallig dus? Zie niet alle wedstrijden, zou kunnen.
Maar 1 been..ok maar hij gaat wel zowel links als rechts om. Zie je niet veel meer
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Das zeker waar.hupske schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:47:
Toch wel leuk om te zien dat Jong Ajax(op Schöne en Westermann na) zich netjes staande houd in de EL
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Haha klopt! Qua lengte kan hij ook nog in Jong
[ Voor 46% gewijzigd door LZ86 op 24-11-2016 19:54 ]
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 24-11-2016 20:03 ]
Wat zei hij dan?Leon Zwiers schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:54:
Ajax speelt erg matig. Gelukkig wel voor.
Edir: Gert jan Verbeek bij fox spijker op de kop. Helemaal mee eens
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSN: DutchTrickle PVoutput
Blijf dat maar even herhalen danHackus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:07:
Als ze de avond hiermee redden is het goed, zondag staat Heerenveen op het menu uit.
2-0
...
Komt erop neer dat Ajax zichzelf uit de wedstrijd speelt door slordigjeid, en dat t lijkt alsof spelers de bal niet willen. Goal keepersfout, maar wel een lekkere.
⏩ PVOutput☀️
Staan een aantal spelers in bij Man U die momenteel geen basisplaats hebben of nog nooit hebben gehadLeon Zwiers schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:59:
Man U op volle oorlogssterkte. Dat wordt een slachtpartij.
Dammers basis
Ja, je staat voor?Hackus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:20:
Clement voor Younes ?
Memphis staat er nu anders ook niet in hoorJoster schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:20:
[...]
Staan een aantal spelers in bij Man U die momenteel geen basisplaats hebben of nog nooit hebben gehad
2-0 met nog half uur te gaan
Aantal? Romero, de rest is gewoon basis materiaal.Joster schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:20:
[...]
Staan een aantal spelers in bij Man U die momenteel geen basisplaats hebben of nog nooit hebben gehad
⏩ PVOutput☀️
En Younes net terug dus 60 minuten spelen is prima!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zegt denk ik genoeg over zijn plek, dat hij bij deze pot nog op de bank mag zitten.dutchgio schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:23:
[...]
Memphis staat er nu anders ook niet in hoor
⏩ PVOutput☀️
Blind en Carrick zijn hem kwijt, Mkhitaryan heeft er net als Romero nooit vast ingestaan. En dan zijn Jones, Mata en Rooney ook niet onomstreden..Deadsy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:23:
[...]
Aantal? Romero, de rest is gewoon basis materiaal.
⏩ PVOutput☀️
Schijnbaar en dat inclusief westermanQuad schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:28:
20,8 jaar is de gemiddelde leeftijd op het veld van Ajax nu?
Is ook een leuke aanmoediging voor de jeugd spelers, en in de laatste groepswedstrijd zal Bosz wel hetzelfde doen.Goron schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:29:
Lijkt bijna alsof je weer een grote club bent dat je op een europese wedstrijd een kleuter elftal kan opstellen
Ongekende luxe dus, 2 westrijden in de poulefase zulke opstellingen kunnen doen.Deadsy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:30:
[...]
Is ook een leuke aanmoediging voor de jeugd spelers, en in de laatste groepswedstrijd zal Bosz wel hetzelfde doen.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk dat dat alleen gaat werken als wij als tweakers een petitie gaan starten. Wij zeuren er elke keer over als hij commentaar geeft, maar toch keert hij iedereen terug.Vos schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:30:
Wat een commentator, overdrijven is ook een kunst. Laat hem aub geen voetbalwedstrijden meer becommentariëren!
Alleen niet vergeten dat Jong Ajax in de Jupiler League niet eens bovenaan staat. Dit zegt dus meer over Panatinaikos dan over Ajax ben ik bang.Goron schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:29:
Lijkt bijna alsof je weer een grote club bent dat je op een europese wedstrijd een kleuter elftal kan opstellen
Alternatief is Leon Driessen op die zender geloof ik, dat is net zo bedroevend.hupske schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:32:
[...]
Ik denk dat dat alleen gaat werken als wij als tweakers een petitie gaan starten. Wij zeuren er elke keer over als hij commentaar geeft, maar toch keert hij iedereen terug.
Wordt tijd dat we er echt wat aan gaan doen
⏩ PVOutput☀️
Geef m eens ongelijk. Kan zijn spelers mooi sparen voor de competitie en meteen eens kijken hoe zijn wisselspelers het doenDeadsy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:30:
[...]
Is ook een leuke aanmoediging voor de jeugd spelers, en in de laatste groepswedstrijd zal Bosz wel hetzelfde doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit doet Bosz expres. Lange neus naar die muiters.Deadsy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:33:
Maakt het extra jammer dat een paar reserve spelers ruzie moesten krijgen, deze hadden nu in de basis kunnen staan en kunnen laten zien dat ze niet op de bank horen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat dacht van je van Sierd?Gonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:34:
De commentator vind ik niet zo storend. Ik kan er eigenlijk geen noemen waarop men hier geen kritiek gaat hebben dus waarom zouden ze überhaupt luisteren?
⏩ PVOutput☀️
En ik denk dat ze niet eens onderdoen voor de muiters, vd Beek laat meer zien dan Gudelj.Gonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:35:
[...]
Dit doet Bosz expres. Lange neus naar die muiters.
Maverick schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:35:
[...]
Wat dacht van je van Sierd?Kan hem altijd wel waarderen.
Dat weet ik wel zeker.martinusz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:36:
[...]
En ik denk dat ze niet eens onderdoen voor de muiters, vd Beek laat meer zien dan Gudelj.
[ Voor 38% gewijzigd door Gonadan op 24-11-2016 20:37 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, met hem hoef je de roddelbladen niet meer te lezen EN hij helpt bij het plannen van je vakantie.
Vd Beek doet gewoon wat hij moet doen, niet meer niet minder.martinusz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:36:
[...]
En ik denk dat ze niet eens onderdoen voor de muiters, vd Beek laat meer zien dan Gudelj.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Vos voegt tenminste wat toe. Dat nuteloze vertellen wie er aan de bal is altijd. Das leuk als ik naar de radio luister, maar op de tv kan ik dat zelf ook wel zien. Hij neemt het allemaal niet zo serieus. Maakt het des te leuker.Gonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:38:
Ik vind Koert juist zo lekker rustig, valt niet zo op.
Ik vind dat juist storend. Ik kijk voetbal, ik luister geen hoorspel of show. Ben blij als hij zijn bek houdt. Net alsof je vrouw continu door de wedstrijd te mekkeren, daar wordt toch ook niemand blij van? Sierd is ook net zo'n irritant wijf.Maverick schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:40:
[...]
De Vos voegt tenminste wat toe. Dat nuteloze vertellen wie er aan de bal is altijd. Das leuk als ik naar de radio luister, maar op de tv kan ik dat zelf ook wel zien. Hij neemt het allemaal niet zo serieus. Maakt het des te leuker.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar m'n vrouw begint altijd net te praten of door het beeld te lopen tijdens een goede aanval. Sierd alleen als het wat saai op het veld is. Deze wedstrijd had zeker in de eerste helft weer goed geweest voor een hoop mooie anekdotesGonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:43:
[...]
Ik vind dat juist storend. Ik kijk voetbal, ik luister geen hoorspel of show. Ben blij als hij zijn bek houdt. Net alsof je vrouw continu door de wedstrijd te mekkeren, daar wordt toch ook niemand blij van? Sierd is ook net zo'n irritant wijf.
HuhExocet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:49:
Wat een gezeur op Ajax hier zeg. We mogen blij zijn met weer een Europese overwinning. En dat met het tweede elftal.
[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 24-11-2016 20:50 ]
...
Huh?Exocet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:49:
Wat een gezeur op Ajax hier zeg. We mogen blij zijn met weer een Europese overwinning. En dat met het tweede elftal.
[ Voor 44% gewijzigd door LZ86 op 24-11-2016 20:52 ]
Je bedoelt dat het tuig zich weer eens niet fatsoenlijk kan gedragen het gewoon openlijk op Twitter wordt gezet. En dan mauwen over bashen? Ga je schamen.JST94 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:42:
Jaaa, het duurde even. Maar na een sfeervolle, gezellige, probleemloze dag. Heeft de Telegraaf, na een dag lang lopen ergeren omdat de pleuris niet is uitgebroken, toch iets gevonden om te kunnen bashen op Feyenoord. Hulde Telegraaf!
Feyenoorders schofferen stewardess
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Huh?Exocet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:49:
Heb je het filmpje wel gekeken? Ze zingen gewoon naar een stewardess 'Daar moet een piemel in'. Als dat al teveel is.Gonadan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:51:
[...]
Je bedoelt dat het tuig zich weer eens niet fatsoenlijk kan gedragen het gewoon openlijk op Twitter wordt gezet. En dan mauwen over bashen? Ga je schamen.
Zeker überhaupt niets gelezen? Of is dit je tvp?Exocet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:49:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
huhExocet schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:49:
Mosin schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:52:
Duitse bührenkool techniek
⏩ PVOutput☀️
Ja, dat is toch gewoon schofferen? Of vind je het ook prima de hele bus dat over je zusje zingt? Als je je op internet zag moet je niet janken dat het aandacht krijgt.JST94 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:52:
Heb je het filmpje wel gekeken? Ze zingen gewoon naar een stewardess 'Daar moet een piemel in'. Als dat al teveel is.![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq