PSV is het de laatste weken gewoon compleet kwijt, zeker aanvallend gezien. Traag en inspiratieloos, durven nauwelijks risico in passing te leggen en zelfs dan gaan de meest eenvoudige passes verkeerd.
Dat Ajax in de voorronde verlies.. a la, das redelijk normaal.

Maar in de groepsfase hadden zowel Ajax als PSV natuurlijk minstens 4 punten tegen deze ploeg moeten pakken. Enige dat die lui gedaan hebben is tegenhouden en die ballen naar voren peren in de hoop dat er balletjes goed zouden vallen voor hun snelle mannen.
Dat PSV nu slechts 2 punten pakt ligt voornamelijk aan PSV en wat minder aan het defensieve spel van Rostov. Het PSV van begin dit seizoen/vorig seizoen had hier eenvoudig met een nulletje of 2 moeten winnen.
Ik snap niet dat men maar bleef volharden in pompen op Bergwijn of dat diverse spelers probeerden 3 a 4 man uit te spelen. En aan de hand van de commentaren van de spelers heb ik het idee dat zij iets totaal anders beleefd hebben dan ik gezien heb.
Luuk de Jong met zijn: "Keihard gestreden, veel kansen gecreëerd alleen ontbreekt het stukje geluk" en weer een rant over de scheidsrechter.
Vooruit.. strijd geloof ik nog wel in, maar de rest getuigd van een totale wedstrijdvreemdheid.