[F1 2016] Race 20 - GP van Brazilië REGENGOD MAX!!!!!!!!!!!! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste
Acties:
  • 106.641 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:35
LuPo schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:35:
[...]

Eens. Hamilton is de betere rijder imo.
Dat idee heb ik ook wel, maar goed, het verschil is niet levensgroot (al lijkt het in de regen wel vrij groot te zijn). Wel leuk dat het nu allemaal om de laatste race draait. Hopen dat RB en/of Ferrari een beetje kunnen aanhaken, zodat het ook echt spannend wordt.

Wie het uiteindelijk wint maakt me niet zoveel uit. Ik gun het Rosberg enorm, maar Hamilton eigenlijk ook wel. Niet alleen omdat hij waarsch de betere rijder is, maar ik vind dat hij zich dit seizoen best kampioenswaardig heeft gedragen (op wat kleine dingetjes na) en dat is toch best netjes. Zeker als je het vergelijkt met een Vettel ofzo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Snowdog op 14-11-2016 08:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 14:03
Zo heel langzamerhand zie je dit seizoen hetzelfde gebeuren als vorig jaar: Max die gedurende het seizoen langzamerhand zijn teamgenoot qua prestaties inhaalt.

Kwalificatie: In de eerste 6 races voor Red Bull was de stand 5-1 voor Ricciardo, bij de volgende 5 races was het 4-1 voor Ricciardo. De laatste 5 races is het echter 4-1 voor Verstappen.

Race: Hier een iets ander beeld. De eerste 6 races was het 4-2 voor Verstappen, de volgende 5 races 5-0 voor Ricciardo, de laatste 5 races 3-2 voor Ricciardo (waarbij hij er in Mexico pas achter de groene tafel er voorbij kwam).

De slotfase van de race van gisteren was wel even een confidence stroke voor Ricciardo. Die heeft gisteren absoluut een tik gekregen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:18:
[...]

Wel meer namen daar het risico (Ericsson, Massa) maar Max weet 'm wél uit de muur te houden. ;)
Hij heeft hem idd op de baan gehouden. Sommige anderen hebben hem tegen in muur geparkeerd, anderen hebben een spin gemaakt, sommigen hadden aan een kleine correctie genoeg om de auto te houden en weer anderen hebben helemaal geen problemen gehad in die bocht. Aangezien de condities van minuut tot minuut anders waren is er meer dan dat niet veel over te zeggen :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:44
alexbl69 schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:43:
Zo heel langzamerhand zie je dit seizoen hetzelfde gebeuren als vorig jaar: Max die gedurende het seizoen langzamerhand zijn teamgenoot qua prestaties inhaalt.

Kwalificatie: In de eerste 6 races voor Red Bull was de stand 5-1 voor Ricciardo, bij de volgende 5 races was het 4-1 voor Ricciardo. De laatste 5 races is het echter 4-1 voor Verstappen.

Race: Hier een iets ander beeld. De eerste 6 races was het 4-2 voor Verstappen, de volgende 5 races 5-0 voor Ricciardo, de laatste 5 races 3-2 voor Ricciardo (waarbij hij er in Mexico pas achter de groene tafel er voorbij kwam).

De slotfase van de race van gisteren was wel even een confidence stroke voor Ricciardo. Die heeft gisteren absoluut een tik gekregen.
Er is ook nergens een interview op video te zien met Ricciardo. Erg opmerkelijk.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:56

JB

Cédric roelt!

fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:43:
[...]

Hij heeft hem idd op de baan gehouden. Sommige anderen hebben hem tegen in muur geparkeerd, anderen hebben een spin gemaakt, sommigen hadden aan een kleine correctie genoeg om de auto te houden en weer anderen hebben helemaal geen problemen gehad in die bocht. Aangezien de condities van minuut tot minuut anders waren is er meer dan dat niet veel over te zeggen :)
Nee inderdaad, het was gewoon een manoeuvre zoals je leert op de slipcursus :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Nog even een reminder;

Afbeeldingslocatie: https://ichef.bbci.co.uk/onesport/cps/624/cpsprodpb/131AC/production/_92425287_rosberg_wins_graphic.png

How can the title be won?

Hamilton has won the past three races ahead of Rosberg, but a similar result in the final race of the season would hand the German his first title.

For Hamilton to win his fourth world title - after successes in 2008, 2014 and 2015 - he needs to claim victory in Abu Dhabi on Sunday and hope Rosberg finishes outside the top three, or does not finish at all.

If Hamilton comes second, Rosberg would have to finish outside of the top six. There is still a chance for Hamilton, albeit a slight one, if he comes third as he would need Rosberg to finish ninth, 10th, out of the points, or not finish.

A retirement for Hamilton would gift Rosberg the title before the race has finished.

Deze mag eigenlijk wel even in de startpost van het Abu Dhabi topic volgende week. ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2016 08:49 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-10 13:48
Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:44:
[...]

Er is ook nergens een interview op video te zien met Ricciardo. Erg opmerkelijk.
Ik had vanochtend ergens wat voorbij zien komen, hij had last van een vizier dat tekens besloeg (aan het beslaan was) en had dus moeilijk zicht. Hij beaamde dat de wagen hoger dan plek 8 had moeten eindigen en baalde best. maar welke bron dat was....

Om me in te mengen in de discussie HAM of ROS, ik denk na gisteren dat HAM het kampioenschap wel mag hebben. Ik stoor me nog steeds aan de media, BBC die volle alinea's beschrijft hoe goed HAM wel niet is, maar in mijn optiek reed hij relaxed zonder druk en zonder spray naar zijn overwinning toe. In de wetenschap dat als iemand te dichtbij komt hij gewoon van strat 3 naar strat 5 kan om een gat te slaan. ROS is gewoon net als Monaco verdacht slecht in de regen. Dat is de reden waarom ik het het wereldkampioenschap een beetje misgun... maar we zullen het zien.

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
alexbl69 schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:43:

Mwah, het verschil tussen VES en RIC is vaak zo klein in de kwali (vooral de keren dat VES voor RIC stond iirc), dat ik daar zelf weinig waarde aan hecht. Leuk voor de statistieken dat VES het de laatste races wat betreft kwali wat beter heeft gedaan, maar ik zou dat geen trend durven noemen (al zou het natuurlijk mooi zijn als het wel een trend was).

Ik heb ook het idee dat het in de race vaak aankomt op een beetje geluk. In de meeste gevallen is het de auto die 'vrij' kan rondrijden die sneller is, terwijl de ander klem komt te zitten achter een andere auto (of teamgenoot) en daarmee tijd verliest (gisteren was natuurlijk een uitzondering).

Wat betreft gisteren, ook lastig te voorspellen of dat een tik is. We weten niet precies hoe nadelig de foggy visor was en misschien speelden er ook nog andere kleine problemen (bijv. minder goede wet setup voor ric oid). Daarnaast had het voor VES ook net als in Monaco kunnen eindigen (in de muur), terwijl je RIC eigenlijk nooit fouten ziet maken en een stuk veiliger lijkt te rijden. Wellicht dat hij er ook nog een schepje bovenop kan doen als het echt moet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Blijft natuurlijk wel een feit dat deze auto niet voor Max is gemaakt, maar voor Kvyat. Wat hij er nu al mee presteert is natuurlijk super. Laat staan wat er volgend jaar gaat gebeuren als de auto om hem heen wordt gebouwd. :)

Kijkt lekker hoor, zo'n Max bril. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2016 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo the day after is het nog steeds genieten. Kan maar geen genoeg krijgen van de beelden en de dingen die er over geschreven worden. Heb nu al zin in volgende race en vooral in volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Snowdog schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:53:
[...]

Mwah, het verschil tussen VES en RIC is vaak zo klein in de kwali (vooral de keren dat VES voor RIC stond iirc), dat ik daar zelf weinig waarde aan hecht. Leuk voor de statistieken dat VES het de laatste races wat betreft kwali wat beter heeft gedaan, maar ik zou dat geen trend durven noemen (al zou het natuurlijk mooi zijn als het wel een trend was).
Bij een sport waar het om honderdsten of duizenden gaat dan mag je dit gerust een trend noemen hoor. Je ziet gewoon progressie bij Max en dat hij de wagen steeds beter leert kennen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik de highlights kan vinden van de race?
Ik heb op Youtube gezocht maar daar vind ik alleen interviews(?), ook op de NOS kan ik niets terugzien van de race. BBC evenmin. Je zou verwachten dat het er na een dag wel op zou staan, toch?
Of is formule 1 niet populair genoeg?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
anandus schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:04:
Ik heb op Youtube gezocht maar daar vind ik alleen interviews(?), ook op de NOS kan ik niets terugzien van de race. BBC evenmin. Je zou verwachten dat het er na een dag wel op zou staan, toch?
Alstu

http://www.ziggosporttota...ighlight-van-de-race.html

En even VPN naar UK gebruiken:

http://www.channel4.com/p...ula-1/on-demand/63760-077

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:54:
Blijft natuurlijk wel een feit dat deze auto niet voor Max is gemaakt, maar voor Kvyat. Wat hij er nu al mee presteert is natuurlijk super. Laat staan wat er volgend jaar gaat gebeuren als de auto om hem heen wordt gebouwd. :)

Kijkt lekker hoor, zo'n Max bril. 8)
Denk dat dat wel mee valt, auto's worden niet om iemand heen gebouwd, dat zag je wel in het jaar dat Ricciardo naast Vettel in stapte en vervolgens stukken beter presteerde... je zou verwachten dat een auto om een 4 voudig wereldkampioen heen wordt gebouwd maar dat jaar bakte Vettel er weinig van omdat de auto gewoon slecht bij zijn rijstijl paste.

De jaren dat er nog een auto echt om een coureur werd gebouwd liggen al een poosje achter ons, bij een Schumacher was dat misschien het geval maar als je ziet hoe dicht teamgenoten vandaag de dag op elkaar zitten...

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
R2D2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:07:
[...]

Denk dat dat wel mee valt, auto's worden niet om iemand heen gebouwd, dat zag je wel in het jaar dat Ricciardo naast Vettel in stapte en vervolgens stukken beter presteerde... je zou verwachten dat een auto om een 4 voudig wereldkampioen heen wordt gebouwd maar dat jaar bakte Vettel er weinig van omdat de auto gewoon slecht bij zijn rijstijl paste.

De jaren dat er nog een auto echt om een coureur werd gebouwd liggen al een poosje achter ons, bij een Schumacher was dat misschien het geval maar als je ziet hoe dicht teamgenoten vandaag de dag op elkaar zitten...
Bedoel meer dat de auto aan het begin van het seizoen gebouwd is met Kvyat in het team. Dit is dus eigenlijk 'zijn' auto. Weet ook wel dat de auto niet om iemand heen wordt gebouwd.. maar het zal wel degelijk verschil maken volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
R2D2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:07:
[...]

Volgens mij is het enige wat nog echt om de rijder heen word gebouwd het stoeltje en dergelijke en dat is het volgens mij tegenwoordig inderdaad wel. Als dat niet het geval was dan had Verstappen er niet zo mee gereden (denk ik althans).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Even ook nog een andere insteek. Ocon over het verschil tussen hem (en imho vele andere rijders) :

¨Max is veel agressiever dan ik. Hij is het in een race de hele tijd, ik pas als het nodig is¨

Dit is dus waarom Max gisteren reed zoals hij reed, met een ¨once in a generation¨ prestatie.
Hij is van de catagorie van iemand die iets heeft gezegd over ¨If you no longer go for a gap which exists..¨ enzo. :P

Bron : https://www.formule1.nl/n...stappen-was-op-de-limiet/

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
sjaool schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:04:
[...]

Bij een sport waar het om honderdsten of duizenden gaat dan mag je dit gerust een trend noemen hoor. Je ziet gewoon progressie bij Max en dat hij de wagen steeds beter leert kennen.
Nouja, op zo'n klein aantal races is het moeilijk om trends vast te stellen, zeker wanneer de verschillen zo klein zijn dat ze vrijwel verwaarloosbaar zijn. Het is mijns inziens op dit moment nog een beetje overanalyseren. Het is niet alsof het merendeel van de andere auto's ook binnen zo'n kleine marges van elkaar op de grid staan. Het gaat dan regelmatig toch om een of een aantal tienden.

Ik zie het dan ook absoluut nog niet als bewijs en zoals eerder gezegd gewoon een statstiek die deze keer de goeie kant op valt. Zoals daarna uit de statistieken in de race ook blijkt is er eigenlijk geen touw aan vast te knopen en ook over de cijfers van 'wie welke race heeft gewonnen' kan gediscussieerd worden, want hoger eindigen betekent (w.m.b.) niet direct dat je ook een betere race hebt gereden.

Maar goed, leuke team battle, zin in volgend jaar. Zou erg gaaf zijn als RB en Ferrari (of evt andere verrassende teams) dan kunnen concurreren met Mercedes en we een spectaculair jaar krijgen waarin er meer dan 1 team kampioen kan worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:08:
[...]

Bedoel meer dat de auto aan het begin van het seizoen gebouwd is met Kvyat in het team. Dit is dus eigenlijk 'zijn' auto. Weet ook wel dat de auto niet om iemand heen wordt gebouwd.. maar het zal wel degelijk verschil maken volgend seizoen.
De ontwikkeling van een auto begint al lang voordat de driver contracten voor het volgende seizoen onderhandelt zijn. Nog voor de zomer staat het model van volgend jaar in de windtunnel. Bij meerjarig gecontracteerde drivers gebruik je natuurlijk hun input, maar ook dan is het een te groot risico een auto te specifiek voor een bepaalde persoon te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:45:
[...]

Mja misschien, maar ja we zullen het niet weten. Baan droogt wel weer sneller bij volle snelheid dan achter een SC of helemaal niet rijden natuurlijk.

Wat betreft bandenstrategie. Natuurlijk zal RB veel ervaring hebben maar een racer als Max hebben ze nog nooit gehad. Ook al is ie jong ik denk dat er wel min of meer een afspraak is dat Max een grote inspraak heeft wat voor banden hij wil. Mede door zijn ervaring en manier van racen (kijk hoe hij andere lijnen steeds pakte). En deze vrijheid van Max en wisselwerking tussen team tijdens het racen zullen vast wel wat woorden over gesproken worden. Een leermoment. Maar echt de schuld aan RB of aan Max geven zou ik niet kunnen beoordelen, het is ook pech geweest.
Dat ze het met een Riquardo proberen kan ik nog enigzins inkomen, maar een P2 opgeven, met de weersgegevens die voorhanden waren? Miskleun 1e klas.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Iedereen heeft het over volgend jaar en Max zit bij de allerbeste rijders maar met al die regulatie veranderingen ben ik er nog niet zo gerust op. Misschien heeft bijv. Ferrari dit keer wel de beste auto.

Sta je alsnog met lege handen. Blijft toch lasting met deze sport, hoe goed je ook kan sturen je hebt wel de beste auto nodig, of in ieder geval competetief met de beste auto om een kans op wereldtitel te maken.

Heel spanned hoe het uit gaat pakken. Wat dat betreft kijk ik meer uit naar race 1 in 2017 dan naar Abu Dhabi.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

arbraxas schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:23:
[...]

Dat ze het met een Riquardo proberen kan ik nog enigzins inkomen, maar een P2 opgeven, met de weersgegevens die voorhanden waren? Miskleun 1e klas.
Was marketingtechnische pitstop ;) Kampioenschap kun je toch niet meer pakken :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

The_Butler schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:50:
[...]

Ik had vanochtend ergens wat voorbij zien komen, hij had last van een vizier dat tekens besloeg (aan het beslaan was) en had dus moeilijk zicht. Hij beaamde dat de wagen hoger dan plek 8 had moeten eindigen en baalde best. maar welke bron dat was....
RIC zelf, op 'n socialemediakanaal voor vierkante plaatjes ;)

Daniel Ricciardo on Instagram:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s750x750/sh0.08/e35/15043407_124055768075830_355370082311864320_n.jpg?ig_cache_key=MTM4Mjg4ODQ1OTQwODQxMzYxMg%3D%3D.2
Long old day out there. Firstly thanks to fans in the stands that stayed patient. We all wanted to race and glad we could in the end. For sure some parts were intense though and the accidents were no joke so the red flag played its part. But ultimately glad we could complete all 71 laps. It was tough out there for visibility mainly. Tv makes it look better trust me. Had a few problems with my gear which frustrated me but the car was solid and better than 8th place. Unlucky timing with pit stops etc didn't help our cause but anyways we survived the conditions and the team secured 2nd in the championship so not a bad weekend from that point of view! Congrats team for an awesome bounce back this year. Abu Dhabi next. Do enjoy closing the season out there ✌🏼️

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:48:
Nog even een reminder;

[afbeelding]

How can the title be won?

Hamilton has won the past three races ahead of Rosberg, but a similar result in the final race of the season would hand the German his first title.

For Hamilton to win his fourth world title - after successes in 2008, 2014 and 2015 - he needs to claim victory in Abu Dhabi on Sunday and hope Rosberg finishes outside the top three, or does not finish at all.

If Hamilton comes second, Rosberg would have to finish outside of the top six. There is still a chance for Hamilton, albeit a slight one, if he comes third as he would need Rosberg to finish ninth, 10th, out of the points, or not finish.

A retirement for Hamilton would gift Rosberg the title before the race has finished.

Deze mag eigenlijk wel even in de startpost van het Abu Dhabi topic volgende week. ;)
Dus als Rosberg bij de start Hamilton "per ongeluk" van de baan rost is 'ie wereldkampioen :7 Het is net als die ene Senna actie. Of zouden daar inmiddels regels tégen zijn? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

De FOM heeft ook altijd zelf een korte samenvatting op F1.com staan: Formula1.com: Race Highlights: Brazil 2016

Geeft altijd een prima beeld van de wedstrijd, zij het wat beknopt :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Blue-eagle schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:33:
[...]

Dus als Rosberg bij de start Hamilton "per ongeluk" van de baan rost is 'ie wereldkampioen :7 Het is net als die ene Senna actie. Of zouden daar inmiddels regels tégen zijn? :+
Niet alleen Senna deed dit, Schumacher heeft dit zelfs 2 maal gedaan. Eerste keer werd hij Wereldkampioen en de tweede keer werden hem alle punten afgenomen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tylocke schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:35:
[...]

Niet alleen Senna deed dit, Schumacher heeft dit zelfs 2 maal gedaan. Eerste keer werd hij Wereldkampioen en de tweede keer werden hem alle punten afgenomen.
De 2e keer zag er immers echt expres uit, de 1e keer was het minder duidelijk :).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxNN2ltXgAAEUPn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 22:12
Heeft iemand trouwens een idee hoeveel seconden Max heeft terug gepakt vanaf zijn 16de plek?
Dus hoeveel seconden zat hij op dat moment achter de nummer 3?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

martinusz schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:42:
Heeft iemand trouwens een idee hoeveel seconden Max heeft terug gepakt vanaf zijn 16de plek?
Dus hoeveel seconden zat hij op dat moment achter de nummer 3?
Hij zat 10,6 seconden achter Saintz en 9,5 seconden achter Vettel.

Kan je allemaal hier zien:
http://en.mclarenf-1.com/...n&dr2=Carlos%20Sainz%20Jr.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
LOL. dit is hoe USA Today de race beschrijft:

http://www.usatoday.com/s...wn-with-rosberg/93768292/

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Volgens mij hebben ze hun shipment roze brillen niet ontvangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
JvS schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:47:
[...]

Hij zat 10,6 seconden achter Saintz en 9,5 seconden achter Vettel.

Kan je allemaal hier zien:
http://en.mclarenf-1.com/...n&dr2=Carlos%20Sainz%20Jr.
Inclusief inhalen etc. heeft hij dus meer dan 10 seconden goed gemaakt in 15 rondjes _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Zo te lezen zijn ze gestopt met kijken na de laatste SC.
Of hij moest een x aantal woorden schrijven voor zijn artikel en op dat punt had hij er genoeg :+

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RocketKoen schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:01:
[...]

Of hij moest een x aantal woorden schrijven voor zijn artikel en op dat punt had hij er genoeg :+
Haha, inderdaad. De race draaide om HAM en ROS :+ Enige leuke aan die uitslag is dat ROS aan de bak moet in de laatste race. VES en/of RIC kunnen wellicht nog een feestje bederven voor ROS.

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 14-11-2016 10:07 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mooie post op Reddit:

Even if you're not a follower of Formula1, you will probably have seen some of this subreddit pop up on /r/all. In most of the cases Max was involved in those posts. You can like him, you can dislike him, but he is no doubt a great asset for Formula1 and might be exactly what Formula1 needs to keep attracting people.
We've all heared that Formula1 is suffering from diminishing viewer numbers, but having someone like Max bringing Formula1 in the spotlights will no doubt help in turning that around.

Yesterdays race would've been a 3 hours snoozefest if it wasn't for him. This reddit would've only been about how long the safetycar was out or the dubious red flag situation, neither of which would've done Formula1's reputation any good.

Max changed this with his save at 250km/h followed by a manic 25 minutes of racing like a legend. I'm not trying to say he's like the second coming and will singlehandedly save Formula1 from diminishing into nothingness, but he certainly is great for the sport.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
RocketKoen schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:01:
[...]

Bij de BBC gaat het ook alleen maar over hoe geweldig Hamilton wel niet is, en een klein stukje over de acties van Vertappen. Hamilton rijd dan misschien wel foutloos en snel, maar het is oer saai om naar te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Ricciardo's teamradio na afloop van de race, die had er de pee in zeg https://streamable.com/zhlq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 13:04
Eigenlijk zou ik wel een reactie van 1 van die baan marshalls willen zien, lijkt me toch bizar als je daar achter de vangrail staat en er komt met die snelheid een F1 auto jou kant op.

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ThomasG schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:14:
[...]
Bij de BBC gaat het ook alleen maar over hoe geweldig Hamilton wel niet is, en een klein stukje over de acties van Vertappen. Hamilton rijd dan misschien wel foutloos en snel, maar het is oer saai om naar te kijken.
Wel lachen hoe Max en Lewis zaten te kutten in die persconferentie :D Heer-lijk! 100% zeker dat ie een plaatje van Vettel aan hem liet zien haha!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
de reden van de andere lijn:

"Wat vooral opviel was dat Verstappen een compleet andere lijn koos dan de anderen. "Maar als ik recht achter ze reed, kon ik niets zien", verklaart hij lachend."

ja vast :D :D

/edit: nu niet gaan denken of beweren dat dat 'vast' van mij slaat op het niet kunnen zien he :P

[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-11-2016 10:18 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
arbraxas schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:23:
[...]

Ricciardo perste er op dat moment een snelste ronde uit op intermediates, je kunt er vergif op in nemen dat wanneer het veld gaat switchen er altijd wel weer een coureur de baan af schuift, als je op dat moment uit de méle weet te blijven en NIET naar binnen hoeft tijdens een SC rijdt je vooraan met een setje intermediates welke op temperatuur zijn... het was een gok maar het kan ook maar zo goed uit pakken.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:33:
Stiekem hoop ik dat Lewis het kampioenschap pakt. Hij staat er toch maar weer de laatste races. Zou dik en dik verdiend zijn. Wanneer hij géén pech heeft met z'n auto wint hij gewoon z'n races.
Ben geen Ham fan, en dit komt meer door zijn diva gedrag naast de baan. Maar hier ga ik met je mee.
Ham is de betere rijder en mag van mij dan ook best met een thriller laatste race het WC pakken.

Heb gisteren met kippenvel de race bekeken. Wat kan F1 toch mooi zijn _/-\o_

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

martinusz schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:59:
[...]

Inclusief inhalen etc. heeft hij dus meer dan 10 seconden goed gemaakt in 15 rondjes _/-\o_
Hij kwam van de 16e plek.

Button stond achter hem in de laatste stint en die is op 81 sec geëindigd. Wehrlein is de meest achterste rijder die Max nog heeft ingehaald in de laatste stint en die is op 60 sec geëindigd.

Dus zeg maar gerust dat hij 60 tot 70 secondes heeft goed gemaakt.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
JackBol schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:25:
[...]

Hij kwam van de 16e plek.

Button stond achter hem in de laatste stint en die is op 81 sec geëindigd. Wehrlein is de meest achterste rijder die Max nog heeft ingehaald in de laatste stint en die is op 60 sec geëindigd.

Dus zeg maar gerust dat hij 60 tot 70 secondes heeft goed gemaakt.
Bizar, wel met beter materiaal natuurlijk dan bovenstaande rijders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
alwaysleft schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:36:
[...]

Bizar, wel met beter materiaal natuurlijk dan bovenstaande rijders ;)
Plus dat die rijders met die auto's op plek 15 en 16 weten dat ze niet hetzelfde kunnen als Max en dus waarschijnlijk denken, laten we het maar gewoon "rustig" uitrijden. Dus dat die op 60 seconden eindigen zegt eigenlijk niet zo heel veel. Dat Max zoveel seconden goed maakt op meer vergelijkbare auto's zegt veel meer 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Tylocke schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:35:
[...]

Ook Prost heeft dit een keer gedaan in de laatste chicane van Suzuka. Hij stuurde in terwijl Senna naast hem zat. Als Senna uit zou vallen was Prost WK geweest.

Senna vervolgde zijn weg en finishte alsnog hoog genoeg om WK te zijn. Ware het niet dat het toen ook al een politiek spelletje was; Senna kreeg een DQ omdat hij de baan niet op de juiste plaats zou hebben hervat......

Hij had de chicane "afgesneden" en kreeg daarom een DQ. Iets wat verder helemaal niemand begreep, maar Prost natuurlijk wel :9 .

Het had niet veel gescheeld of Senna was toen ook gestopt met racen. Tegen zulke "regels" is niet op te boxen.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-11-2016 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
The_Butler schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:50:
[...]
Om me in te mengen in de discussie HAM of ROS, ik denk na gisteren dat HAM het kampioenschap wel mag hebben. Ik stoor me nog steeds aan de media, BBC die volle alinea's beschrijft hoe goed HAM wel niet is, maar in mijn optiek reed hij relaxed zonder druk en zonder spray naar zijn overwinning toe. In de wetenschap dat als iemand te dichtbij komt hij gewoon van strat 3 naar strat 5 kan om een gat te slaan. ROS is gewoon net als Monaco verdacht slecht in de regen. Dat is de reden waarom ik het het wereldkampioenschap een beetje misgun... maar we zullen het zien.
Je kan op basis van één race geen conclusies trekken. Rosberg reed gisteren imo prima. Je kan Monaco noemen maar daar had Rosberg glazed brakes. Een 'laagje' waardoor een rem slecht remt en bija niet meer op temperatuur kan komen (want geen weerstand). Hetzelfde als wat Hamilton in Mexico had

Hoe kom je van dat laagje op de remmen af? Dat kan maar daar heb je (1) tijd voor nodig en (2) de ruimte om temperatuur te managen.

De WK kansen van Hamilton bestaan dus nog bij gratie van het ontbreken van een straf en de safety car na de eerste bocht in Mexico.

En ROS - HAM is mooi in evenwicht. Tot spanje had ROS een streak van 7 races. HAM had er eerder dit jaar 4 en staat nu op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Als Rosberg slim is rijd hij volgende race gewoon zichzelf en Hamilton van de baan. En voila, wereldkampioen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

ANdrode schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:51:
De WK kansen van Hamilton bestaan dus nog bij gratie van het ontbreken van een straf en de safety car na de eerste bocht in Mexico.
Vergeet ook de engine failure van Hamilton in Maleisië niet. Daar heeft hij een P1 weg moeten gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

StealthyPeanut schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:44:
[...]

Ook Prost heeft dit een keer gedaan in de laatste chicane van Suzuka. Hij stuurde in terwijl Senna naast hem zat. Als Senna uit zou vallen was Prost WK geweest.

Senna vervolgde zijn weg en finishte alsnog hoog genoeg om WK te zijn. Ware het niet dat het toen ook al een politiek spelletje was; Senna kreeg een DQ omdat hij de baan niet op de juiste plaats zou hebben hervat......

Hij had de chicane "afgesneden" en kreeg daarom een DQ. Iets wat verder helemaal niemand begreep, maar Prost natuurlijk wel :9 .

Het had niet veel gescheeld of Senna was toen ook gestopt met racen. Tegen zulke "regels" is niet op te boxen.
En precies dat was de reden van de vervolg actie van Senna toen hij Prost er af reed.

Imo terecht, maar dat zal niemand verbazen :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 21:59
ThomasG schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:56:
Als Rosberg slim is rijd hij volgende race gewoon zichzelf en Hamilton van de baan. En voila, wereldkampioen :+
</Roze bril On>
Dan pakt Verstappen nog even de overwinning mee..
</Roze bril Off>

Wel benieuwd of VES VET nog kan passeren in het kampioenschap.
Abu Dhabi is toch wel het terrein van Ferrari dacht ik.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
albino71 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:59:
[...]

En precies dat was de reden van de vervolg actie van Senna toen hij Prost er af reed.

Imo terecht, maar dat zal niemand verbazen :)
Exact. Wie de bal kaatst.......

Ik vind het dan ook volledig onterecht dat de actie van Senna in 1990 altijd terug blijft komen, maar de actie van Prost in 1989 niet meer wordt genoemd.

Beide met maar 1 doel; WK worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
Bastie-88 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:00:
[...]

</Roze bril On>
</Roze bril Off>

Aan de andere kant, begint Vettel al te huilen zodra hij Max in z'n spiegels ziet. Waardoor de kans groter is dat hij een fout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
[...]

</Roze bril On>
</Roze bril Off>

Vorig jaar de 2 Mercedessen 1 en 2 en daarachter de Ferrari's. Weet niet hoe die baan voor Red Bull is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ThomasG schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:03:
[...]
Aan de andere kant, begint Vettel al te huilen zodra hij Max in z'n spiegels ziet. Waardoor de kans groter is dat hij een fout maakt.
Haha, dat zal het zijn!

Ricciardo moest huilen omdat Max hem zo makkelijk inhaalde en daardoor besloeg zijn vizier.
Vettel idem, alleen al van te voren :)

Te koop....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ThomasG
albino71 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:04:
[...]

Haha, dat zal het zijn!

Ricciardo moest huilen omdat Max hem zo makkelijk inhaalde en daardoor besloeg zijn vizier.
Vettel idem, alleen al van te voren :)
He is trying to overtake me. Honestly, what are we doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Het blijkt dit seizoen maar al te vaak dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn....

Te koop....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alwaysleft
Alle inhaalacties van Max op een rij, 5 minuten met Sky F1 commentaar

YouTube: Max Verstappen All Overtakes Brazil 2016 F1 {1080p 60fps}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Bee.nl schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:58:
[...]

Vergeet ook de engine failure van Hamilton in Maleisië niet. Daar heeft hij een P1 weg moeten gooien.
Er zijn heel veel what-iffs in een seizoen :)

Vergeet de race in Spanje niet. Als dat P1-2 werd was ROS nu kampioen.
Vergeet de verpeste stop van RIC in Monaco niet
Vergeet het ontbreken van een straf voor HAM na zijn acties op RIC in Monaco niet, dan was ROS nu kampioen
Vergeet de stewards beslissing na ... niet, als HAM daar geen voordeel had gekregen…

tlrd; HAM heeft dit seizoen wat onbetrouwbaarheid gehad en veel geluk en bias van de stewards voor hem.

Ik ben blij dat alle top-teams ondertussen aan het pleiten zijn voor het consequent toepassen van de regels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Overigens heeft Vettel ook een goede race gereden, maar dat sneeuwt onder door zijn houding momenteel.
Veel te kleinzerig, gespannen en gefrustreerd.

Er zal toch wel iemand zijn om hem heen die hem het verschil tussen zijn houding tussen 20015 en 2016 kan laten zien?

Hij is het echt niet verleerd, maar lijkt in zijn kop niet op het juiste spoor. Jammer, want vorig jaar was hij relaxed, had humor en reed goed. Dit jaar vaak geen schim van zichzelf.

Te koop....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Pfff... wat een race gisteren. Ik moest aardig doorrijden om gisteren om vijf uur klaar te zitten voor de start, om er dan achter te komen dat GRO al gecrashed is (weg mooie 7e plek :F ) en er een safety car start komt :-(

Drama alom in het begin. Mooie actie op RAI natuurlijk, en geluk met die pit actie: net erin voordat de lane dicht ging. De 2e rode flag was bizar IMO, die was onnodig. Prachtige actie op Rosberg natuurlijk, en die schuiver en bijbehorende redding gaven me zowat een hartverzakking. Wat een actie! Daar was VES al driver of the day voor mij. Ik blijf de beslissing om die op te geven om toen weer naar Inters te gaan niet te begrijpen. Ja, RIC was snel, maar ze hebben er ook een buienradar toch? Pech dat er dan ook een SC komt helpt dan niet, maar de race had daar wel een hoog risico voor. Ze hadden het ook een rondje kunnen aankijken... Terugwisselen was een baalmoment, ik dacht echt dat het afgelopen was. Eerst 2e rijden, en dan 16e met nog maar een kwart van de race te gaan? We hebben allemaal gezien dat het tegendeel waar was... Wat een fenomenale actie. Puntje van de stoel. Terugkomen naar 3e had ik echt niet meer verwacht. Goed, het veld zat nog dicht bij elkaar door de SC, maar dat zorgde er ook voor dat hij überhaupt zo ver terugviel. Nergens aarzeling, nergens blijven hangen. Alleen Ocon gaf een beetje partij, de rest heeft hij echt rijles-in-de-regen gegeven. Wauw. Dik, dik verdiend podium. Ook mooi dat commentaar en de reacties bij andere teams. Het juichen in de McLaren pitbox voor Max (te horen op Sky) en de tweets van Renault en Mercedes.

Overigens: de reacties richting Massa waren ook mooi. Ovatie bij Mercedes, knuffels bij Ferrari. Het was een lange zit al met al (met even tijd om met het gezin te kunnen eten enzo tussendoor), maar het uiteindelijk zeker waard.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
albino71 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:08:
Overigens heeft Vettel ook een goede race gereden, maar dat sneeuwt onder door zijn houding momenteel.
Veel te kleinzerig, gespannen en gefrustreerd.

Er zal toch wel iemand zijn om hem heen die hem het verschil tussen zijn houding tussen 20015 en 2016 kan laten zien?

Hij is het echt niet verleerd, maar lijkt in zijn kop niet op het juiste spoor. Jammer, want vorig jaar was hij relaxed, had humor en reed goed. Dit jaar vaak geen schim van zichzelf.
Vettel is altijd zo geweest. Bij RedBull was hij net zo, maar toen had hij een goede auto waardoor het zeuren minder voorkwam. Maar wat hij bijvoorbeeld bij zijn teammaat Mark Webber gedaan heeft, was net zo kinderachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ANdrode schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:07:
[...]

Vergeet de race in Spanje niet. Als dat P1-2 werd was ROS nu kampioen.
Vergeet de verpeste stop van RIC in Monaco niet
Vergeet het ontbreken van een straf voor HAM na zijn acties op RIC in Monaco niet, dan was ROS nu kampioen
Vergeet de stewards beslissing na ... niet, als HAM daar geen voordeel had gekregen…

tlrd; HAM heeft dit seizoen wat onbetrouwbaarheid gehad en veel geluk en bias van de stewards voor hem.

Ik ben blij dat alle top-teams ondertussen aan het pleiten zijn voor het consequent toepassen van de regels
Juist, dat! *insert thank you gif*

HAM loopt maar af te geven op het team (betrouwbaarheid), maar vergeet in tijdens die mindgames vor het gemak dit soort zaken.

Ja, HAM is de betere denk ik, maar door zijn inzet gun ik het ROS (absoluut niet mijn favo) wel.
Deels omdat ik het HAM misgun omdat het vaak allemaal zijn kant op valt (o.a. door beslissingen FIA of het uitblijven daarvan).

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Dat commentaar van Christian Horner over Max live bij Sky F1 O+ O+ O+ O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
Stand na brazilie:
Vettel 197 punten
Verstappen 192

Dus als Verstappen 3de wordt (15 punten) en Vettel wordt 5e (10 punten) dan staan ze gelijk in punten aantal :)

[ Voor 6% gewijzigd door Roel84 op 14-11-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Roel84 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:11:
Huidige stand:
Vettel 197 punten
Verstappen 192

Dus als Verstappen 3de wordt (15 punten) en Vettel wordt 5e (10 punten) dan staan ze gelijk in punten aantal :)
Ricciardo moet dus 4de worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

martinusz schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:03:
[...]

Vorig jaar de 2 Mercedessen 1 en 2 en daarachter de Ferrari's. Weet niet hoe die baan voor Red Bull is?
Er zit een recht stuk in van bijna 1.2 km. Dus dat is in hun nadeel.
Vorig jaar nam VES die hairpin daar voorafgaand wel telkens een andere lijn, waarmee hij mooi mensen inhaalde.
Daarna een chicane en weer een lang recht stuk van 1.0 km ongeveer.

De rest van het circuit is eigenlijk wel RB territory zou je zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door kevlar01 op 14-11-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Huidige stand:
Vettel 197 punten
Verstappen 192

En dan staat VES op 4 door zijn P1.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Huidige stand:
Vettel 197 punten
Verstappen 192

En dan wordt VES 4e volgens mij omdat hij een overwinning heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
StealthyPeanut schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:12:
[...]

En dan wordt VES 4e volgens mij omdat hij een overwinning heeft.
Yes :)

Zou heel mooi zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Damn, er zo over nadenkend komt er nog een erg spannende race aan ZO NA BRAZILIË, met veel voor de top 5 om voor te strijden. Alleen RIC is zeker van zijn plek. RAI lijkt genoegen te moeten nemen met plek 6 dit jaar.

Als ik RBR was, dan zou ik proberen om Max op plek 4 te krijgen. Dan heb je Ferrari in alle opzichten verslagen dit jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 14-11-2016 11:19 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

albino71 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:16:
Damn, er zo over nadenkend komt er nog een erg spannende race aan, met veel voor de top 5 om voor te strijden. Alleen RIC is zeker van zijn plek. RAI lijkt genoegen te moeten nemen met plek 6 dit jaar.

Als ik RBR was, dan zou ik proberen om Max op plek 4 te krijgen. Dan heb je Ferrari in alle opzichten verslagen dit jaar.
Gaan ze ook voor lijkt me? Mooi om een teamplay te bekokstoven :D Vettel helemaal over de zeik helpen :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
albino71 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:16:
Damn, er zo over nadenkend komt er nog een erg spannende race aan, met veel voor de top 5 om voor te strijden. Alleen RIC is zeker van zijn plek. RAI lijkt genoegen te moeten nemen met plek 6 dit jaar.

Zal ook gaan gebeuren, Ricciardo zal Max moeten helpen als het er op aan komt. Want Ricciardo is al derde zeker in de eindstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
Heren, de toekomst kan in het algemene F1-topic, graag dit topic houden voor de nabespreking van Brazilië

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 03-10 09:31
Met alle 'elkaar-van-de-baan-afkegelen' tactieken zou je bijna denken dat Ros hem er in peurt bij HAM, en RBR tegen RIC fluistert dat hij niet hoeft te remmen als hij VET voor zich ziet... :')

Mag toch hopen dat het er iets sportiever aan toe gaat...

[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 14-11-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

ANdrode schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:07:
[...]

Natuurlijk, maar een engine failure is doorgaans niet iets waar een coureur zelf veel aan kan doen, maar het drukt wel zwaar op HAM's puntentotaal. Het voordeeltje van de stewards in Mexico had hem bij een straf minder aan punten gekost dan die uitvalbeurt. Niet elke 'what if' heeft dezelfde zwaarte of ligt binnen de invloedssfeer van de coureur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Cowamundo schreef op maandag 14 november 2016 @ 04:43:
Is er eigenlijk een manier om alle foto's uit de thread bij elkaar te krijgen?
Heb gedurende de race aardig wat leuke plaatjes voorbij zien komen namelijk!
Wil vanmiddag heus wel alle pagina's afspeuren maar als het makkelijker zou kunnen is dat mooi meegenomen natuurlijk! :+ O-)
Ik denk dat je zo een goede kans maakt om zeker 60% van alle afbeeldingen in het topic terug te zien:

https://gathering.tweaker...nd/poster/101204/messages :+

* nachtnet is aan het terug lezen vanaf waar hij gebleven was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Henk schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:18:
Met alle 'elkaar-van-de-baan-afkegelen' tactieken zou je bijna denken dat Ros hem er in peurt bij HAM, en RBR tegen RIC fluistert dat hij niet hoeft te remmen als hij VET voor zich ziet... :')

Sportief is het misschien niet, maar het levert wel leuke televisie op. Beter dan dat ze steeds in parade rondjes blijven rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 21:59
Henk schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:18:

Dat doet Alonso al voor RIC :')

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Bastie-88 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:22:
[...]

Dat doet Alonso al voor RIC :')
Dat heeft hij wel letterlijk zo gezegd ja :+ Maar wat hij natuurlijk bedoelde is dat hij z'n auto de volgende keer gewoon laat staan, en hem liever gewoon van de baan kegelt dan weer moet uitwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Nu online
http://www.canalplus.fr/s...6-videos.html?vid=1423889 <-- goede samenvatting, in het frans, maar daar hoor je niets van..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 13:04
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2016/11/2016-Brazilian-Grand-Prix-lap-charts-%C2%B7-F1-Fanatic.png

_/-\o_

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS

ATS

Toch is de opmars van Vettel zo tussen ronde 32 en 44 daar best wel indrukwekkend. Daarvoor is hij wat lang achter Button blijven hangen hangen, en ook Sainz kwam hij vrijwel niet voorbij, maar van 19 naar 5 rijden is best puik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alonso "Vettel denk dat de baan alleen van hem is"

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Nu online

C4

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-tvzCyWDjefg/WCjZBByMs_I/AAAAAAAAI6E/Nqdi7plr4ecHUE3xxX7P1XgNm-0uth9GwCLcB/s1600/BrazilENG.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Niemand nog een reactie van Ricciardo op beeld? Toch benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
1,3 miljoen kijkers. Alleen al bij Ziggo Sport open kanaal http://www.gpupdate.net/n...oor-ziggo-op-open-kanaal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat Hamilton aan Verstappen liet zien op de pers conferentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:08:
Weet iemand wat Hamilton aan Verstappen liet zien op de pers conferentie?
Vettel die langs de baan staat door Max _/-\o_ O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:42

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:54:
[...]

Volgens mij hebben ze hun shipment roze oranje brillen niet ontvangen :+
there, I fixed it :')

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wat een mazzel eigenlijk dat RAI niet midden op de baan stilstond....

Dan was het flink misgegaan...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

alwaysleft schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:15:
Ricciardo's teamradio na afloop van de race, die had er de pee in zeg https://streamable.com/zhlq
wat zegt ie nou eigenlijk .. ik hoor alleen piiiieeepp .. blabla .. piiieeppp .. :D

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alfa90_Buttje schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:22:
[...]

wat zegt ie nou eigenlijk .. ik hoor alleen piiiieeepp .. blabla .. piiieeppp .. :D
Dat is een Australisch dialect

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ThomasG schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:56:
Waar denk je dat die Micheal Schumacher, Prost en Senna reacties hierboven vandaan kwamen ?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ThomasG schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:05:
[...]
He is trying to overtake me. Honestly, what are we doing?
this is rediculous! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Alfa90_Buttje schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:22:
[...]

Zoiets?:
See out of the *piep* house but, i litteraly couldn't *piep* see, my line, i just *piep*, this one is(n't) good some tension *piep*. Car was fine.

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1