Pfff... wat een race gisteren. Ik moest aardig doorrijden om gisteren om vijf uur klaar te zitten voor de start, om er dan achter te komen dat GRO al gecrashed is (weg mooie 7e plek

) en er een safety car start komt
Drama alom in het begin. Mooie actie op RAI natuurlijk, en geluk met die pit actie: net erin voordat de lane dicht ging. De 2e rode flag was bizar IMO, die was onnodig. Prachtige actie op Rosberg natuurlijk, en die schuiver en bijbehorende redding gaven me zowat een hartverzakking. Wat een actie! Daar was VES al driver of the day voor mij. Ik blijf de beslissing om die op te geven om toen weer naar Inters te gaan niet te begrijpen. Ja, RIC was snel, maar ze hebben er ook een buienradar toch? Pech dat er dan ook een SC komt helpt dan niet, maar de race had daar wel een hoog risico voor. Ze hadden het ook een rondje kunnen aankijken... Terugwisselen was een baalmoment, ik dacht echt dat het afgelopen was. Eerst 2e rijden, en dan 16e met nog maar een kwart van de race te gaan? We hebben allemaal gezien dat het tegendeel waar was... Wat een fenomenale actie. Puntje van de stoel. Terugkomen naar 3e had ik echt niet meer verwacht. Goed, het veld zat nog dicht bij elkaar door de SC, maar dat zorgde er ook voor dat hij überhaupt zo ver terugviel. Nergens aarzeling, nergens blijven hangen. Alleen Ocon gaf een beetje partij, de rest heeft hij echt rijles-in-de-regen gegeven. Wauw. Dik, dik verdiend podium. Ook mooi dat commentaar en de reacties bij andere teams. Het juichen in de McLaren pitbox voor Max (te horen op Sky) en de tweets van Renault en Mercedes.
Overigens: de reacties richting Massa waren ook mooi. Ovatie bij Mercedes, knuffels bij Ferrari. Het was een lange zit al met al (met even tijd om met het gezin te kunnen eten enzo tussendoor), maar het uiteindelijk zeker waard.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant