Ik verwacht Vettel in 2017 zijn laatste seizoen. Zijn imago is goed gesloopt dit seizoen, Ferrari zakt steeds verder af en het gezeik van Vettel doet het imago van Ferrari ook geen goed. Vettel is/was een ontzettend goede coureur, zolang hij maar op kop rijdt. Nu het lastig wordt zakt hij door het ijs.
Ik heb de race gedeeltelijk via de Ziggo Sport Go app gekeken en heb totaal geen problemen gehad, niet via 4G en niet via wifi. Zouden de problemen niet aan de PC of zo kunnen liggen bij streams die slecht werken?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Knappe comeback zeker, maar d'r zijn er in het verleden wel wat meer geweest, zelfs voor overwinningenalwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:39:
[...]
Knappe comeback? Ik heb zo een comeback nog niet vaak gezien![]()
Een comeback die we misschien de komende jaren niet meer gaan zien als Max een gelijkwaardige wagen heeft als de Mercedessen.
Volgens mij Button in Canada 2011 uit mijn hoofd, beetje een zelfde scenario als vandaag met rode vlaggen, safety cars, zware regen waar Button in een halve race of iets in die richting van de laatste plek naar de winst gaat na 2-3 touches, 7 pistops oid en ik geloof zelfs nog een stop and go penalty.
Kan me er ook nog van Schumacher herinneren op Spa, ik geloof nog tegen Damon Hill, waar ie na een crash (geloof ik, kan ook een defect geweest zijn) in de kwalificatie van de 19de plek oid op de grid op de grid naar winst toe gaat met inhaal acties op zo'n beetje het hele veld.
Kimi in Japan 2005 of 2006 geloof ik was ook een mooie inhaal race vanuit het achterveld na een slechte kwalificatie met actie tot de laatste ronde
Maar ook bijv. Schumachers laatste GP bij Ferrari in Brazilië staat me ook nog goed bij, na een touche met lekke band door ik geloof Fisichella en bijna een rondje achterstand daardoor rondje na rondje zulke strakke tijden rijden dat het wel kwalificatie rondjes leken, was dan wel niet voor de overwinning en hij miste zelfs het podium op een haar na, maar vind het nog steeds een van de mooiste "comebacks" ooit.
[ Voor 15% gewijzigd door Dennism op 13-11-2016 23:15 ]
Ziggo had verschillende probleem gebieden in Nederland tijdens de race, gelukkig had ik nergens last (televisie) van en jij dus ook niet.Lekker Ventje schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:09:
Ik heb de race gedeeltelijk via de Ziggo Sport Go app gekeken en heb totaal geen problemen gehad, niet via 4G en niet via wifi. Zouden de problemen niet aan de PC of zo kunnen liggen bij streams die slecht werken?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
2 woorden: vijftien ronden.Dennism schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:10:
[...]
Knappe comeback zeker, maar d'r zijn er in het verleden wel wat meer geweest, zelfs voor overwinningen
Volgens mij Button in Canada 2011 uit mijn hoofd, beetje een zelfde scenario als vandaag met rode vlaggen, safety cars, zware regen waar Button in een halve race of iets in die richting van de laatste plek naar de winst gaat na 2-3 touches, 7 pistops oid en ik geloof zelfs nog een stop and go penalty.
Kan me er ook nog van Schumacher herinneren op Spa, ik geloof nog tegen Damon Hill, waar ie na een crash (geloof ik, kan ook een defect geweest zijn) in de kwalificatie van de 19de plek oid op de grid op de grid naar winst toe gaat met inhaal acties op zo'n beetje het hele veld.
Kimi in Japan 2005 of 2006 geloof ik was ook een mooie inhaal race vanuit het achterveld na een slechte kwalificatie met actie tot de laatste ronde
Radio comms tussen max en z'n engineer waarin ze beslissen toch naar de full wets te gaan in de laatste stint.
https://streamable.com/er2x
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

ja, ik post nu heel vaak achter elkaar,... twitter, dit topic gaan te snel om terug te gaan om te editten..
Jep, heb ook geen beelden gezien van de eerste 3 plekken die hij in de 1e ronde na de SC won.
Button 2011 was lang niet zo nat en daar was tirewear ook een belangrijk deel van zijn inhaalrace. Neemt niet weg dit vaker is gebeurd, Hamilton heeft het ook al een paar keer gedaan. Maar het tijdsbestek waarin het gebeurde is wel vrij uniek.
Alsoffie bij een bakkie koffie zit te keuvelenJackBol schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:13:
Radio comms tussen max en z'n engineer waarin ze beslissen toch naar de full wets te gaan in de laatste stint.
J: Welke inhaalactie vond je zelf het mooiste?Gekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:01:
Interview van Ziggo: http://www.ziggosporttota...x-verstappen-na-race.html
Sorry, geen idee hoe ik dit moet embedden..
M: Die met Vettel denk ik want die was wel moeilijk van doen.
J: Hij begon weer te zeuren he?
M: Ja ach mja, moet ie maar meer gas geven
Wat is je Twitter?nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:14:
[afbeelding]
ja, ik post nu heel vaak achter elkaar,... twitter, dit topic gaan te snel om terug te gaan om te editten..![]()
De radio reactie na zijn bijna crash op de straight was mogelijk nog onderkoelder..P.O. Box schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:16:
[...]
Alsoffie bij een bakkie koffie zit te keuvelen
"ja mijn hartslag ging wel even omhoog.."
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 23:19 ]
die heb ik helaas niet gehoord... want Ziggonachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:17:
[...]
De radio reactie na zijn bijna crash op de straight was mogelijk nog onderkoelder..
"ja mijn hartslag ging wel even omhoog.."
sla je al die prachtige foto's ook ergens op? kan ik ze ergens inzien? je hebt altijd heel veel wallpaper matriaalnachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:14:
[afbeelding]
ja, ik post nu heel vaak achter elkaar,... twitter, dit topic gaan te snel om terug te gaan om te editten..![]()
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Jep.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
sla nog geen 20% van alle pics die ik post op.. [rechtermuisklik] [save picture as]spartacusNLD schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:18:
[...]
sla je al die prachtige foto's ook ergens op? kan ik ze ergens inzien? je hebt altijd heel veel wallpaper matriaal
Dit. Max reed sommige ronden 2 seconde sneller per ronde dan een Hamilton. Dan ben je uitzonderlijk bezig.
15 ronden, maar geen top wagens op het scherpst van de snede (m.u.v. Ric en Vettel die niet al te lekker in hun vel zaten), neemt niet weg dat het een verschrikkelijk mooie race voor Max en de kijker was, maar om echt in het rijtje mooiste comebacks te staan moet voor mij eigenlijk om de zege gaan. Dan vind ik an sich gezien (zonder het pluspunt als Nederlander dat het Max was) zo'n drive van Button zoals Canada 2011 toch nog een stapje mooier, maar goed dat kan persoonlijk zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 13-11-2016 23:24 ]
Hij schold gewoon. Kan echt niet hoor Max.JackBol schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:13:

Honestly.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar hij geeft duidelijk aan wisselen met die banden, heel goed qua feedbackP.O. Box schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:16:
[...]
Alsoffie bij een bakkie koffie zit te keuvelen
Hamilton is geen vergelijk. Die had 1 taak, als eerste over de streep komen. De enige die hem kon aanvallen was zijn eigen teammaat die met een 2e 2e 2e 2e strategie wereldkampioen gaat worden. Die gaat dus echt geen risico nemen. Het was voor Lewis een "walk in the park" vandaag. Het enige moment dat hij echt aan de bak moest was het moment dat Max ineens achter hem zat en dat wist hij te parreren.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:22:
[...]
Dit. Max reed sommige ronden 2 seconde sneller per ronde dan een Hamilton. Dan ben je uitzonderlijk bezig.
Dus hij hoefde alleen voor Nico te blijven en die is een held op sokken in de regen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hoewel de prestatie van Max natuurlijk geweldig was, kun je niet zo maar rondetijden vergelijken met Hamilton. Hamilton reed veilig op P1 en had dus nul-komma-nul reden om te pushen. Met de weersomstandigheden die er waren, is het slimmer om te kiezen voor veiligheid. Rosberg is niet het type rijder om Hamilton in deze situatie op te jagen, zeker gezien hij er nog steeds zeer goed voor staat in het klassement.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:22:
[...]
Als Max vlak achter Hamilton had gezeten, dan had Hamilton wel harder gereden. Helaas hebben we niet kunnen zien hoe dat zou zijn afgelopen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Is er eigenlijk al een reactie van Horner?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://www.gpupdate.net/n...prollen-briljant-gereden/
http://www.gpupdate.net/n...nna-beter-dan-schumacher/
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hier trouwens een korte samenvatting voor degenen die Canada 2011 nooit gezien hebben:
https://www.youtube.com/watch?v=q6Iaz1-8VC0
Edit: Embedden mag schijnbaar niet van de FOM.
https://www.youtube.com/watch?v=q6Iaz1-8VC0
Edit: Embedden mag schijnbaar niet van de FOM.
[ Voor 44% gewijzigd door Dennism op 13-11-2016 23:31 ]
Hmz nou nou, wat een scheldpartij. Ik vind het nog allemaal wel meevallen hoor. Vergeet niet dat die stomme bandenstrategie hem van P2 naar P16 heeft teruggezet. Dan heb je echt wel het recht om enigzins pissig te zijn. Om daarna gewoon te proberen het beste er van te maken. Wat dan best wel gelukt isDaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:24:
[...]
Hij schold gewoon. Kan echt niet hoor Max.![]()
Honestly.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Leuke kerstbonus zal Max krijgen, als hij Vettel nou ook nog eens voorbij gaat in het klassement is het feest helemaal compleet

Er zal vast een aston martin klaar staan met een grote strik, een horloge en een six-pack RB..Gekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:30:
Leuke kerstbonus zal Max krijgen, als hij Vettel nou ook nog eens voorbij gaat in het klassement is het feest helemaal compleet

Is er nu al een keer een interview met Ricciardo? Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 13-11-2016 23:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Ik denk dat hij geen zin heeft om te praten. Een glimlach verwacht ik ook niet...sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:32:
Is er nu al een keer een interview met Ricciardo? Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie.
Verwijderd
Volgens mij was er een moment dat de intermediates sneller waren. Dat liet RIC zien. Als er geen SC of red flags waren geweest dan waren ze bij Mercedes ook gaan nadenken om te zien of rosberg/hamilton niet over moesten stappen naar mijn idee. Dat nog bovenop de mogelijk psychische druk om Hamilton in een fout te verleiden.asing schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:26:
[...]
Hamilton is geen vergelijk. Die had 1 taak, als eerste over de streep komen. De enige die hem kon aanvallen was zijn eigen teammaat die met een 2e 2e 2e 2e strategie wereldkampioen gaat worden. Die gaat dus echt geen risico nemen. Het was voor Lewis een "walk in the park" vandaag. Het enige moment dat hij echt aan de bak moest was het moment dat Max ineens achter hem zat en dat wist hij te parreren.
Dus hij hoefde alleen voor Nico te blijven en die is een held op sokken in de regen.
Nee de bandenstrategie is niet goed gebleken (al dan niet door pech) maar hopelijk zeer leerzaam geweest. Gelukkig is dit een leerjaar en weten ze hoe het volgend jaar moet
Ok, de race van VES was een Highlight
Waiting on the world to change
Over de gang van zaken in het kamertje valt vast wel een mop of zo te schrijven te beginnen met "Een Engelsman, een Duitser en een Nederland"... Dit was wel een van de meest relaxte en normale momenten in het kamertje en geen sjaggie Mercedes mannetjes.
"When you grow up your heart dies"
Moet trouwens wel zeggen dat ik Rosberg sterker vond vandaag dan dat ik bij de start verwacht had. Een klein foutje en door Max ingehaald maar verder vond ik hem vrij strak rijden. Ik had echt verwacht toen ik de weersomstandigheden zag dat ie hier vandaag een stuk meer zou gaan verliezen.asing schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:26:
[...]
Je haalt even door de war dat het Nederland is met een trauma richting Duitsland, Duitsers vinden Nederland gewoon schattigCowamundo schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:25:
[...]
Verschrikkelijk zure vent geworden die het niet kan hebben dat zijn glorie tijden voorbij zijn en ruimte moet maken voor nieuw talent!
Dat het een Nederlander is die hem als Duitser aan het passeren is zal hem vast extra zwaar vallen Haha!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

C4 doet alsof race live is. twittert ook alsof race live is.. verwacht nog een heleboel wallpaper waardige foto's..
Voor ongeveer 1 tot 2 ronden. Daarna ging het harder regenen en was het zwemmen in de laatste sector met intermediates. Heeft Max ook een paar keer gezegd.Volgens mij was er een moment dat de intermediates sneller waren. Dat liet RIC zien
En leerzaam? Red Bull is geen nieuweling in de sport, deze bandenstrategie was gewoon een blunder van de bovenste plank. Daar gaat echt nog wel een paar woorden over gezegd worden. Want nu sneeuwt het een beetje onder door de puike prestatie van Max. Maar daar is het laatste woord echt nog niet over gezegd. Van Red Bull mag je beter verwachten.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Het was gewoon een gok die verkeerde uitpakte helaas. Als de baan gelijk bleef of zelfs iets droger was geworden en ze met beide auto's op het podium kwamen hadden ze opeens de beste strategie die je maar kon verzinnen.arbraxas schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:40:
[...]
Voor ongeveer 1 tot 2 ronden. Daarna ging het harder regenen en was het zwemmen in de laatste sector met intermediates. Heeft Max ook een paar keer gezegd.
En leerzaam? Red Bull is geen nieuweling in de sport, deze bandenstrategie was gewoon een blunder van de bovenste plank. Daar gaat echt nog wel een paar woorden over gezegd worden. Want nu sneeuwt het een beetje onder door de puike prestatie van Max. Maar daar is het laatste woord echt nog niet over gezegd. Van Red Bull mag je beter verwachten.
Verwijderd
Mja misschien, maar ja we zullen het niet weten. Baan droogt wel weer sneller bij volle snelheid dan achter een SC of helemaal niet rijden natuurlijk.arbraxas schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:40:
[...]
Voor ongeveer 1 tot 2 ronden. Daarna ging het harder regenen en was het zwemmen in de laatste sector met intermediates. Heeft Max ook een paar keer gezegd.
Wat betreft bandenstrategie. Natuurlijk zal RB veel ervaring hebben maar een racer als Max hebben ze nog nooit gehad. Ook al is ie jong ik denk dat er wel min of meer een afspraak is dat Max een grote inspraak heeft wat voor banden hij wil. Mede door zijn ervaring en manier van racen (kijk hoe hij andere lijnen steeds pakte). En deze vrijheid van Max en wisselwerking tussen team tijdens het racen zullen vast wel wat woorden over gesproken worden. Een leermoment. Maar echt de schuld aan RB of aan Max geven zou ik niet kunnen beoordelen, het is ook pech geweest.
klopt maar ze hebben daar ook doppler regen radar en die beelden waren redelijk duidelij = er kwam regen. Het was een stomme domme zet die een mooie race opleverde gelukkig. Hulkenberg en Sainz reden ook erg goed in de regen, zijn ook wel rijders van de toekomst denk ik.incomer schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:43:
[...]
Het was gewoon een gok die verkeerde uitpakte helaas. Als de baan gelijk bleef of zelfs iets droger was geworden en ze met beide auto's op het podium kwamen hadden ze opeens de beste strategie die je maar kon verzinnen.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ted had het er ook al over, zou uitgesproken en niets meer aan de hand zijn.Badeend schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:43:
Was dit momentje van Gutierrez en Steiner al voorbij gekomen?
https://my.mixtape.moe/bbqxmr.mp4
En nog een stukje radio van Max + team na de race: https://streamable.com/pnzg

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 23:53 ]
Prachtige plaatjes en nuttige info elke keer weer nachtnet, keep 'm coming!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
p0st schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:54:
Prachtige plaatjes en nuttige info elke keer weer nachtnet, keep 'm coming!

Wellicht een gok, maar wel een veel te grote gok... er werd nota bene vlak daarvoor door een ander team op de radio gezegd dat over 5 minuten de regen weer erger zou worden... wat denk je als team in 5 minuten met de inters te kunnen bereiken? Ik vond het gewoon dom... ik zag hier in het topic heel veel mensen die het tegelijkertijd ook dom vonden... en ook een paar die van "strategen op de bank" spraken... maar gezien de feiten die wij gepresenteerd kregen was de keuze gewoon heel erg dom en niet de meest logische... en er zijn tot nu toe geen feiten naar boven gekomen die het tegendeel bewijzen....incomer schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:43:
[...]
Het was gewoon een gok die verkeerde uitpakte helaas. Als de baan gelijk bleef of zelfs iets droger was geworden en ze met beide auto's op het podium kwamen hadden ze opeens de beste strategie die je maar kon verzinnen.
edit: Het was Force India die dat tegen Perez zei.... Coulthard zegt nu ook bij C4: Het lijkt erop dat ze niet naar de radar kijken, maar alleen naar track-opportunities.
[ Voor 8% gewijzigd door P.O. Box op 14-11-2016 00:17 ]
goh, rookt mol..
Ik zou het doen!
wie? Ik lijk in de verste verte niet op die foto..

@ allen die mij hebben toegevoegd via twitter.. +1

[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 00:04 ]
post-Race reactie van RIC. http://www.redbullracing....-grand-prix-race-reactionDANIEL RICCIARDO, Finish Position: 8th, Start Position: 6th
“It was a frustrating race, we never really felt like we got lucky with the strategy; every time we made a change with the tyres there was a safety car or a red flag. We lost positions and obviously we could not predict what was going to happen and we felt a little bit on the back foot. But the real difficulty today was my visibility was a struggle, as my visor kept fogging up. I kept opening my visor and trying to wipe it but it’s never happened before, and it held me back. It’s a shame as the car was a lot better than eighth, when we had a clear track our speed was good. It was tricky out there, for example with Kimi, I didn’t see him crash in front of me. It wasn’t until I got back to the pits and saw a replay I knew he’d crashed. From that point of view they obviously make some good calls with red flags. I’m glad we got to race and glad we could finish it, and that despite some crashes everyone was safe. The fans put up with a long afternoon so thanks to them for staying with it.”
Post-race HornerCHRISTIAN HORNER, Team Principal:
“An extraordinary motor racing day in testing conditions for the drivers and of course the officials. Having got ourselves into a good position at the start of the race, at the restart Max made an unbelievable pass on Rosberg round the outside of turn 3 which set up his afternoon of audacious driving and passing moves. It was a race that continuously teetered on the Intermediate being the better tyre and after the delay due to the conditions it did look like the better tyre. When Daniel fitted the tyre he started setting purple sectors and we therefore took the gamble to put Max on to the Inter. The rain then marginally increased and we had to make a difficult decision to pit both of our cars, dropping them down the order but giving them fresh extreme tyres. Thereafter, the last 15 laps were something special to witness as Max made his way back through the field to achieve a quite remarkable podium. With Daniel finishing in eighth place that secures our second place in the Constructors’ Championship which is a quite a feat. We’d like to dedicate this race to the memory of a very valued member of our team, Mark Simpson, who we unfortunately lost after a difficult illness earlier in the week. ‘Simo’ as he was known to us, was an important part of our team and I’m sure he would have enjoyed what we saw from Red Bull Racing today.”

Zelfs in de C4 herhaling blijft het spannend..
[ Voor 39% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 00:12 ]
Not sure of deze al voorbij is gekomen, maar man wat geeft me dit kippenvel!
[ Voor 6% gewijzigd door iTeV op 14-11-2016 00:19 ]
Are you a one or a zero
Door omstandigheden heb ik vanavond pas de race terug kunnen kijken. Ik heb heel de avond mijn telefoon met rust gelaten en alles wat met F1 te maken heeft gemeden, dus wist niet wat mij te wachten stond ...
Om 20.30u was het dan zover en ik ben net klaar met kijken. Mijn mind is nog steeds blown, want wat was dit een bewogen, maar heerlijke race om te kijken zeg; dit is Formule 1 ten top!
En Max bewijst wederom dat hij 'the next best thing' is - als hij dat al niet is, want om je in deze omstandigheden van P16 terug te vechten naar P3 is bovennatuurlijk goed!
Dus Max, onwijs bedankt voor deze race! Verder mijn complimenten aan Nasr en Perez die ik de punten ook zeer zeker gun.
Oh, en Vettel? Die moet echt op gaan letten, met dat hypocriete gejank van hem.
Om 20.30u was het dan zover en ik ben net klaar met kijken. Mijn mind is nog steeds blown, want wat was dit een bewogen, maar heerlijke race om te kijken zeg; dit is Formule 1 ten top!
Dus Max, onwijs bedankt voor deze race! Verder mijn complimenten aan Nasr en Perez die ik de punten ook zeer zeker gun.

@c4 kijkers na de reclame 15 rondjes te gaan..
Ik was erbij in Oostenrijk en volg dit circus nu weer een jaar of twee volledig.. Vandaag met heel de familie zitten kijken en de 'oma's' gaven het eigenlijk wel op toen Max voor de laatste stint naar binnen ging voor de wets.. Ook wel begrijpelijk na bijna drie uur zo'n race als dit proberen te volgen als je er niet zo inzit..
Voor ons was het sowieso genieten, deze dag had alles in zich.. Frustratie, spanning, emotie, ellende en geloof in een goede afloop! 'De mannen' hadden er bij de laatste bandenwissel eigenlijk nog weinig geloof in en 'we' waren blij als er nog wat puntjes zouden vallen aangezien Max ergens rond P15 weer de baan op kwam.. Man man man... wat een ontknoping in die laatste stint!!
Mooi moment van Massa dat hij zo door de pit liep, hij had meer airtime mogen krijgen maar tja.. Max claimed de aandacht volledig, 2017, wij zijn er klaar voor!
Voor ons was het sowieso genieten, deze dag had alles in zich.. Frustratie, spanning, emotie, ellende en geloof in een goede afloop! 'De mannen' hadden er bij de laatste bandenwissel eigenlijk nog weinig geloof in en 'we' waren blij als er nog wat puntjes zouden vallen aangezien Max ergens rond P15 weer de baan op kwam.. Man man man... wat een ontknoping in die laatste stint!!
Mooi moment van Massa dat hij zo door de pit liep, hij had meer airtime mogen krijgen maar tja.. Max claimed de aandacht volledig, 2017, wij zijn er klaar voor!
Ik snap dat dit topic een beetje een circle jerk voor Verstappen is waarbij iedereen die hem in de weg zit of commentaar op hem heeft verguist wordt. Maar come on, probeer een beetje normaal te blijven. Vettel heeft helemaal niet gehuild vandaag. (itt velen hier).Yonix schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:25:
[...]
Oh, en Vettel? Die moet echt op gaan letten, met dat hypocriete gejank van hem.
Verder heeft Vet het volgens mij prima gedaan van p19 terug naar p5 te klimmen. Verstappen heeft het natuurlijk super gedaan om de strategische misser te compenseren en van p16 weer op het podium te komen.
valt bij een 2e keer kijken pas goed op maar OCO verdedigd prima bij VES.. Kan volgend seizoen nog veel beloven..
Max Verstappen's Brazilian GP drive hailed as 'one of the best ever in F1'
But Vettel unhappy with Red Bull driver's late overtake
VET heeft post-race in diverse interviews nog wel wat over VES geklaagd..
Dit is de kop bij Sky..fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:36:
[...]
Ik snap dat dit topic een beetje een circle jerk voor Verstappen is waarbij iedereen die hem in de weg zit of commentaar op hem heeft verguist wordt. Maar come on, probeer een beetje normaal te blijven. Vettel heeft helemaal niet gehuild vandaag. (itt velen hier).
Verder heeft Vet het volgens mij prima gedaan van p19 terug naar p5 te klimmen. Verstappen heeft het natuurlijk super gedaan om de strategische misser te compenseren en van p16 weer op het podium te komen.
[ Voor 79% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 00:40 ]
Vettel heeft wel degelijk lopen huilen -> inhaal actie van Max op hem.fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:36:
[...]
Ik snap dat dit topic een beetje een circle jerk voor Verstappen is waarbij iedereen die hem in de weg zit of commentaar op hem heeft verguist wordt. Maar come on, probeer een beetje normaal te blijven. Vettel heeft helemaal niet gehuild vandaag. (itt velen hier).
Los daarvan heb je zeker een punt, hij heeft wel een goede race gereden. Om na zo'n glijder terug te klimmen naar p5 is ook zeker knap.
But in light off: Hij loopt wel érg veel te janken de laatste tijd..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Wel heel halfhartig, Vettel gaf gewoon toe dat Max sneller was en het een kwestie van tijd was. Alonso heeft over een vergelijkbare situatie met Vet een heel betoog gehouden over hou hij de volgende keer Vettel van de baan zou beuken...nachtnet schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:38:
valt bij een 2e keer kijken pas goed op maar OCO verdedigd prima bij VES.. Kan volgend seizoen nog veel beloven..
[...]
Dit is de kop bij Sky..
Ik neem het geklaag van VET deze race ook met een zakje zout hoor, net als het telefoontje van Wolf.. Het geeft gewoon goede krantenkoppen..fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:44:
[...]
Wel heel halfhartig, Vettel gaf gewoon toe dat Max sneller was en het een kwestie van tijd was. Alonso heeft over een vergelijkbare situatie met Vet een heel betoog gehouden over hou hij de volgende keer Vettel van de baan zou beuken...
Nee, VET heeft het prima gedaan met p19 naar p5..

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 00:47 ]
Maar Vettel deed iets vergelijkbaars bij Max in bocht 4. Oké, ik heb van die situatie niet zoveel herhalingen gezien, maar Max hield zich daar in. Als hij dat niet gedaan had kwam hij ook naast de baan terecht want hij zat al naast Vettel. Ik vind dat Vettel in dit geval niet moet klagen.fsfikke schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:44:
[...]
Wel heel halfhartig, Vettel gaf gewoon toe dat Max sneller was en het een kwestie van tijd was. Alonso heeft over een vergelijkbare situatie met Vet een heel betoog gehouden over hou hij de volgende keer Vettel van de baan zou beuken...
En zoals je al zegt gaf Vettel toe dat Max zoveel sneller was, dan heeft het ook geen zin om met hand en tand te verdedigen. Als hij zijn verlies in die bocht genomen had dan was hij gewoon op de baan gebleven.
Bizar genoeg lijkt het bij het post-race interview van DC en SJ (steve Jones) met HAM droog te zijn..
Jammer dat HAM het in het interview op reliability gooit..
Jammer dat HAM het in het interview op reliability gooit..
[ Voor 23% gewijzigd door nachtnet op 14-11-2016 00:55 ]
Inhouden is niet iets wat F1 drivers graag doensoulcrusher schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:53:
[...]
Maar Vettel deed iets vergelijkbaars bij Max in bocht 4. Oké, ik heb van die situatie niet zoveel herhalingen gezien, maar Max hield zich daar in. Als hij dat niet gedaan had kwam hij ook naast de baan terecht want hij zat al naast Vettel. Ik vind dat Vettel in dit geval niet moet klagen.
Absoluut, moest zelfs even slikken.iTeV schreef op maandag 14 november 2016 @ 00:17:
[video]
Not sure of deze al voorbij is gekomen, maar man wat geeft me dit kippenvel!
Maar ik gun het Sauber niet (meer)
Ik kon het laatste deel van de race in het begin van de avond niet zien (het laatste dat ik zag was Verstappen op P5 op inters achter de safetycar). Net even nog het einde gekeken op Channel 4, wat een bazenrace was het van Max! Echt niet normaal, gewoon een podiumplaats aan het einde!
Hij sneed als een warm mes door de boter, het verschil met Ricciardo vandaag was echt enorm.
Hij sneed als een warm mes door de boter, het verschil met Ricciardo vandaag was echt enorm.
De Ziggo app stopte ermee, waardoor ik de laatste 20 ronden niet heb gezien
. Wel nog de 30-minuten samenvatting gezien, maar dan mis je de spanning. Toch was het weer genieten vandaag!
Gelukkig dat je met dit topic de laatste ronden enigszins kunt herbeleven
. Aan degenen die zoveel bijdragen: dank!!
Gelukkig dat je met dit topic de laatste ronden enigszins kunt herbeleven
Haha, de titel van dit topic. Ik heb pas net de race gezien, echt super. Ik heb nu al zin de beelden terug te zien.
...
Dat is ook een beetje overdreven... "Ik moest kiezen tussen van de baan af of tegen Vettel aan. Nu was er een uitloopstrook, maar als daar de volgende keer een muur staat kies ik voor Vettel"... dan klinkt het stukken logischer en normaler wat ie (Alonso) zegt....betoog gehouden over hou hij de volgende keer Vettel van de baan zou beuken
Anyway, het was ook op het randje (of net er over heen eigenlijk) wat Max daar deed. En dat zal wel weer een staartje krijgen. M'n oplossing is om na racedag gewoon niet meer naar F1 nieuws sites en headlines te kijken en gewoon pas bij het volgende raceweekend 5 minuten voor de start van de quali de TV aan te zetten. Werkt uitstekend als je het hele circus tussen de races gewoon niet meekrijgt
Goed punt, maar in mijn ogen gewoon een koekje van eigen deeg, een paar rondes ervoor gebeurde hetzelfde in omgekeerde rollen en toen ging ves van het gas af.dipje2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 01:47:
[...]
Anyway, het was ook op het randje (of net er over heen eigenlijk) wat Max daar deed. En dat zal wel weer een staartje krijgen. M'n oplossing is om na racedag gewoon niet meer naar F1 nieuws sites en headlines te kijken en gewoon pas bij het volgende raceweekend 5 minuten voor de start van de quali de TV aan te zetten. Werkt uitstekend als je het hele circus tussen de races gewoon niet meekrijgt.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Misschien al gepost, maar anders heb je een aantal beelden van Max:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FSv19WYD9hI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FSv19WYD9hI]
...
Ik ben benieuwd of Toto nu ook met Ferrari gaat bellen om te zeggen dat er een negatief sfeertje om Vettel hangt met zijn frustraties.
Dat schijnt namelijk prima te helpen. Als er al negatief over Max gesproken werd, is dat na vandaag wel weer anders. Je bent altijd zo goed als je laatste race.
Vandaag heeft Max een (waarschijnlijk) toekomstig wereldkampioen in een betere auto ingehaald op de baan.
Een andere kampioen ook netjes aan de kant gezet. En een viervoudig wereldkampioen beklaagd zich steeds dat dat jochie nog zoveel moet leren.
Vettel zou zijn frustratie om moeten zetten in constructieve energie om zijn team vooruit te helpen. Aan dat gejank de hele tijd heeft niemand wat.
Make Ferrari Great Again! Honesty!
Dat schijnt namelijk prima te helpen. Als er al negatief over Max gesproken werd, is dat na vandaag wel weer anders. Je bent altijd zo goed als je laatste race.
Vandaag heeft Max een (waarschijnlijk) toekomstig wereldkampioen in een betere auto ingehaald op de baan.
Een andere kampioen ook netjes aan de kant gezet. En een viervoudig wereldkampioen beklaagd zich steeds dat dat jochie nog zoveel moet leren.
Vettel zou zijn frustratie om moeten zetten in constructieve energie om zijn team vooruit te helpen. Aan dat gejank de hele tijd heeft niemand wat.
Make Ferrari Great Again! Honesty!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
......... [slik]
Zelden zoveel kanten opgevlogen met mijn emoties!
Van Yes naar oooooh god daar gaat ie, naar hoe stom kun je zijn en een tweede plek in het putje gooien naar tranen in de ogen krijgen van wat ik daarna allemaal nog mocht aanzien, naar $%^%$, de opname is te kort ingesteld, naar gelukkig loopt er nu een herhaling, naar waar zijn alle uitzendingen te vinden van deze race! Komaar komaar komaar.
Ik vind deze eigenlijk mooier dan Spanje alhoewel er hier minder tranen zijn gevloeid dit keer, het was al nat genoeg daar
Zelden zoveel kanten opgevlogen met mijn emoties!
Van Yes naar oooooh god daar gaat ie, naar hoe stom kun je zijn en een tweede plek in het putje gooien naar tranen in de ogen krijgen van wat ik daarna allemaal nog mocht aanzien, naar $%^%$, de opname is te kort ingesteld, naar gelukkig loopt er nu een herhaling, naar waar zijn alle uitzendingen te vinden van deze race! Komaar komaar komaar.
Ik vind deze eigenlijk mooier dan Spanje alhoewel er hier minder tranen zijn gevloeid dit keer, het was al nat genoeg daar
Testing, one, two ...
Was dat eigenlijk geen move under braking van Max toen hij 90 graden aan het driften was?
...
Eerst voetbal gekeken en vervolgens niet de race kunnen kijken vanwege een storing bij Ziggo Go
... dus eerst maar ff gaan slapen 12 uur weer geprobeerd en totaal geen spijt van gehad. Totale radiostilte met de rest van de wereld gehouden zodat het niet verklapt werd, wat was dit uiteindelijk een fantastische race om te kijken. Heel wisselvallig, van alles gebeurt. Dit had ik totaal niet verwacht.
Had echt het idee dat het compleet fout zou gaan voor Max en dat ze gingen stoppen bij 54 rondes. Maar nee, erg goed gedaan. Fantastische save en geweldige inhaalrondes.
Moet wel zeggen dat Vettel ook mooi gereden heeft, heeft aardig wat ingehaald.. ook al begin ik mij te ergeren aan die kerel. Ik begin het Mercedes wel saai te vinden, maar ja gewoon de betere auto, ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als P2 wel was behouden en het om Hamilton en Verstappen was gegaan. Dat is nog een race wat ik zou willen zijn.

Had echt het idee dat het compleet fout zou gaan voor Max en dat ze gingen stoppen bij 54 rondes. Maar nee, erg goed gedaan. Fantastische save en geweldige inhaalrondes.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Is er eigenlijk een manier om alle foto's uit de thread bij elkaar te krijgen?
Heb gedurende de race aardig wat leuke plaatjes voorbij zien komen namelijk!
Wil vanmiddag heus wel alle pagina's afspeuren maar als het makkelijker zou kunnen is dat mooi meegenomen natuurlijk!
Heb gedurende de race aardig wat leuke plaatjes voorbij zien komen namelijk!
Wil vanmiddag heus wel alle pagina's afspeuren maar als het makkelijker zou kunnen is dat mooi meegenomen natuurlijk!

Hier staat een quote in die de bandenwissel verklaart:nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:01:
Goede samenvatting van het inhalen van VES..
http://www.skysports.com/...ne-of-the-best-ever-in-f1
Red Bull was hier niet bezig om de wereldbeker te winnen, maar om te winnen. Het was maar de vraag of hij de strijd met Hamilton om de eerste plek zou winnen, die had vandaag zeker nog wat marge over. De bandenswitch was een gok om het eventueel wel te laten lukken, en dan moet je het vroeg doen om Hamilton voorbij te zijn op het moment dat hij zou wisselen."Definitely," the Dutch driver told Sky Sports F1 when asked if the call had cost him. "But it gave me more fun as well. We are not fighting for the championship and I had a good time."
Het enige wat ik niet zo goed begrijp is dat ze al na de eerste sector met Ricciardo besloten om Max ook te wisselen, zeker met de regen op komst.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Onderschat iedereen Hamilton hier niet. Hij rijd al cruisend Rosberg op 11 sec en toen Max erachter zat kon hij prima pareren. Ik vond trouwens Max wel risico nemen met zijn bijna crash. Hij tikte daar toch echt de curb aan. Maar zijn racetalent maakt dat hij hem saven.
Nu denk ik dat Rosberg ook aan het cruisen was hoor.bvbal79 schreef op maandag 14 november 2016 @ 07:17:
Onderschat iedereen Hamilton hier niet. Hij rijd al cruisend Rosberg op 11 sec en toen Max erachter zat kon hij prima pareren. Ik vond trouwens Max wel risico nemen met zijn bijna crash. Hij tikte daar toch echt de curb aan. Maar zijn racetalent maakt dat hij hem saven.
Die vent cruised lekker het kampioenschap binnen zo
https://wren.co/join/Devian
ook mooi, de race statistiekjes:

http://davidor.github.io/formula1-lap-charts/#/
En de laptime statistieken voor de liefhebbers: http://en.mclarenf-1.com/

http://davidor.github.io/formula1-lap-charts/#/
En de laptime statistieken voor de liefhebbers: http://en.mclarenf-1.com/
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat een onzinVerwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:30:
[...]
Dat bedoel ik nou met olav mol: en weg met p2... stomme conclusies die hij meteen heeft, hij schiet maar wat met zijn commentaar met 50%/50% kans op het juist hebben. En vaak ook nog een zie je wel erachter aan als ie stomtoevallig gelijk heeft...

Is het jullie ook opgevallen dat Max heel blij is met z'n save na die drift.
Let op zijn helm als ie z'n wagen rechtzet.
Ben weleens benieuwd wat hij daar tegen zichzelf roept
Let op zijn helm als ie z'n wagen rechtzet.
Ben weleens benieuwd wat hij daar tegen zichzelf roept
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat hij beter daar niet meer zo over de binnenkant moet raggen. 
Een heerlijke race was dit.
Een heerlijke race was dit.
Is het niet een kartgewoonte, dat je met je lichaam probeert je auto nog sneller te laten optrekken? Dat geschud met zijn helm bedoel ik dan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarschijnlijk het Giedo vd Garde verhaal, en hoe Kaltenborn alles voor het geld doet. De rijders kunnen er niks aan doen maar dit team verdient geen plek in de F1. Jammer dat ze de naam van Peter Sauber zo ten grabbel gooien.De_Bastaard schreef op maandag 14 november 2016 @ 07:55:
Wat hebben jullie eigenlijk tegen sauber? En waarom?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik hoor nu pas het commentaar van Crofty na die radiocomment 'heartbeat went a bit higher there' van Max: "From 96 to 97" 
https://my.mixtape.moe/vrnchd.mp4
https://my.mixtape.moe/vrnchd.mp4
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 14-11-2016 08:01 ]
Weer een heerlijke race. Wordt nog spannend voor het kampioenschap over 2 weken. Denk dat Hamilton vol ervoor gaat en rosberg nog een steekje laat vallen.... wat betreft max... hopen op regen!
...
In Abu Dhabikoentjuh1987 schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:05:
wat betreft max... hopen op regen!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Gewoon wat sproeiers naast de baan....

...
Pff wat een avond was het toch.
[ Voor 81% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2016 08:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel meer namen daar het risico (Ericsson, Massa) maar Max weet 'm wél uit de muur te houden.bvbal79 schreef op maandag 14 november 2016 @ 07:17:
Zandstorm dan. Haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Stiekem hoop ik dat Lewis het kampioenschap pakt. Hij staat er toch maar weer de laatste races. Zou dik en dik verdiend zijn. Wanneer hij géén pech heeft met z'n auto wint hij gewoon z'n races.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2016 08:34 ]
Rosberg had ook even een momentje he! Bij hem duurde het alleen wat langer voordat hij weer op gang was.bvbal79 schreef op maandag 14 november 2016 @ 07:17:
Eens. Hamilton is de betere rijder imo.Rivanov schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:33:
Stiekem hoop ik dat Lewis het kampioenschap pakt. Hij staat er toch maar weer de laatste races. Zou dik en dik verdiend zijn. Wanneer hij géén pech heeft met z'n auto wint hij gewoon z'n races.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1