‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Edit: omg, @hierboven
[ Voor 24% gewijzigd door AzzKickah op 13-11-2016 21:35 ]
Hahaha vlak boven je..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kijk eens boven je.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel realistisch van Vettel: hij was sneller, het ging alleen nog om in welke bocht hij het deed.
Vervolgens wel kritisch over de inhaal
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je z'n slide één keer maakt & red: held maar Verstappen heeft het vaker gedaan.
Toch nog een vermakelijke race, had er weinig vertrouwen meer in bij de rode vlag..
*zucht*Grimmie187 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:37:
Krap momentje met Vettel, weer beetje een do or die actie zoals gewoonlijk maar geen gevolgen.
Verwijderd
Lauda ook eens positief..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=boeVDj9LczA]
Beetje jammer dat vettel het zelfde bij iemand anders deed alleenGrimmie187 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:37:
Knappe comeback van Max! Op verse banden was het snelheidsverschil aanzienlijk. Krap momentje met Vettel, weer beetje een do or die actie zoals gewoonlijk maar geen gevolgen. Zoals Vettel al aangaf was hij er toch wel langsgekomen, had ook in bocht 1 gekund.
Toch nog een vermakelijke race, had er weinig vertrouwen meer in bij de rode vlag..
Knappe comeback? Ik heb zo een comeback nog niet vaak gezienGrimmie187 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:37:
Knappe comeback van Max! Op verse banden was het snelheidsverschil aanzienlijk. Krap momentje met Vettel, weer beetje een do or die actie zoals gewoonlijk maar geen gevolgen. Zoals Vettel al aangaf was hij er toch wel langsgekomen, had ook in bocht 1 gekund.
Een comeback die we misschien de komende jaren niet meer gaan zien als Max een gelijkwaardige wagen heeft als de Mercedessen.
Twee of drie bochten daarvoor deed Vettel hetzelfde bij Max. Het enige verschil was dat Max even van het gas ging, en Vettel zo koppig was om dat niet te doen.Grimmie187 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:37:
Als dhr. Vettel zo verstandig is had ie ook rustig achter Max kunnen aansluiten ipv dom aan de buitenkant blijven rijden.(zie bocht daarvoor waarin Max zag dat hij het buitenom niet redde)Grimmie187 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:37:
Grimmie doet het voorkomen of hij, ondanks dat hij onvoorwaardelijk voor Ferrari is, ook een klein beetje voor Max kan zijn.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:39:
[...]
Knappe comeback? Ik heb zo een comeback nog niet vaak gezien![]()
Een comeback die we misschien de komende jaren niet meer gaan zien als Max een gelijkwaardige wagen heeft als de Mercedessen.
Lukt 'm niet echt meestal, vooral niet als ene zuurpruimerige huilbaby Vettel er mee te maken heeft of onze Crying Fin
Maar wat een gave wedstrijd, de hele wereld keek alleen maar naar die ene Redbull auto.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1wZZu93VsNA]
Verwijderd
Gisteren al.
No offence, maar je post alleen maar dingen die al voorbij gekomen zijnVerwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:44:
Verstappen pakt ook nog even een record mee. De jongste F1 coureur met de snelste rondetijd in een F1 race..
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JRe3P8uMRqs]
Is dit voor een verzin de ondertitel? If so: "Zo stond je moeder gisteravond ook Nico"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ahh, kost het je zelfs al moeite om welgemeende complimenten van het rode kamp te accepteren?albino71 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:41:
[...]
Grimmie doet het voorkomen of hij, ondanks dat hij onvoorwaardelijk voor Ferrari is, ook een klein beetje voor Max kan zijn.
Lukt 'm niet echt meestal, vooral niet als ene zuurpruimerige huilbaby Vettel er mee te maken heeft of onze Crying Fin
Sterkte daarmee..
Fernando Alonso says Sebastian Vettel needs to realise that "the track belongs to everybody" after their battle in the Brazilian Grand Prix.
The duo were fighting for seventh place when the Ferrari driver dived on the inside at Turn 11, forcing Alonso off the track.
The McLaren driver had to go off track to avoid contact and ended up losing the position.
Alonso said next time he is likely to drive into Vettel if the German does not give him room.
"There was an asphalt run-off and I used it and nothing happened," said Alonso. "But if there's a wall there, I either drive into the wall or into him, which is what I will probably do next time.
"I'll crash into him and he will lose more points than me."
He added: "It's okay. You just use the asphalt run-off and that's it. But one day we'll have to drive into him so he realises that the track belongs to everybody."
Alonso went on to finish in 10th position after a costly spin following one of the restarts relegated him to the bottom of the field.
Given the conditions at play, the Spaniard admitted he expected more.
"I think we should aim for something better," he said. "We started 10th, we finished 10th with some retirements in front of us so we didn't take some opportunities here and there, but the conditions were extremely difficult.
"I don't think we were too strong today, especially in the first part of the race. It looked like the group in front was getting away from me and [Valtteri] Bottas was putting pressure on me.
"I think we didn't have enough pace and we need to improve more."
Verwijderd
Ja en?Migrator schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:44:
[...]
No offence, maar je post alleen maar dingen die al voorbij gekomen zijn
Gebeurd eigenlijk nooit bij zo n snel topic..
Maar sorry hoor..

Opvallend, de redenen die gegeven worden waarom deze F1 auto's niet goed zijn in de regen: de banden, gebrek aan downforce en het hogere koppel van de motoren. Parc Fermee en de regensetup worden niet genoemd...
[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 21:54 ]
In het geval van HAM denk ik eerder dat hij zegt ¨je vader¨....wontcachme schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:50:
[...]
Is dit voor een verzin de ondertitel? If so: "Zo stond je moeder gisteravond ook Nico"
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Nou gewoon, als je even de search gebruikt weet je of iets al gepost is. Of als je één à twee pagina's terug leest. Topic zou ook minder snel gaan als mensen minder dezelfde info zouden posten
Gewoon een heads-up
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Want daarvoor was het natuurlijk waardeloos. En ondanks de puike race (klein understatement ;p ) mag Red Bull zich echt wel eens even achter de oren krabben qua bandenstrategie. Want dat gaat natuurlijk helemaal nergens over. Mijn inziens is er zeker een 2e en misschien wel een 1e plek mee weggegooid.
Desondanks leuke race met hoog entertainmentsgehalte.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
CMD + C CMD + V
"When you grow up your heart dies"
Dit kenmerkt ook de grote sportmannen in de F1. Ik heb het naar mijn zin gehad, en 2de of derde wat maakt het dan nog uit. Als ik maar kan winnen. Och Max, wat maak je de F1 weer levendig.
Ik ga vannacht dromen over Max versus Hamilton eind 2017, en Max die dan het WK wint door een actie ala op Vettel vandaag. Is het al maart 2017?!
Als je ze nauwelijks je strot uit krijgt, hou ze dan maar bij je ja...Grimmie187 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:50:
[...]
Ahh, kost het je zelfs al moeite om welgemeende complimenten van het rode kamp te accepteren?
Sterkte daarmee..
Max heeft een historische race gereden en dan weet je deze post er met moeite uit te krijgen? Lama dan...
Was zeker een historische racealbino71 schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:57:
[...]
Als je ze nauwelijks je strot uit krijgt, hou ze dan maar bij je ja...
Max heeft een historische race gereden en dan weet je deze post er met moeite uit te krijgen? Lama dan...

Een vraag voor de speurders; Wat laat Lewis aan Max zien op zijn telefoon @6:30?
Hamilton en Max kunnen het goed met mekaar vinden, waarom? Zelfde type racers, en ontzettend constant en uitzonderlijk goed.yorkick schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:58:
[...]
Een vraag voor de speurders; Wat laat Lewis aan Max zien op zijn telefoon @6:30?
Komende jaren gaat tussen deze 2 mannen, met misschien Ricciardo
Huilende Vettelyorkick schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:58:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 13-11-2016 22:00 ]
Verwijderd
Zal er volgende keer bijzetten: Weet niet of het al gepost is? Kom op zeg..Migrator schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:54:
[...]
offtopic:
Nou gewoon, als je even de search gebruikt weet je of iets al gepost is. Of als je één à twee pagina's terug leest. Topic zou ook minder snel gaan als mensen minder dezelfde info zouden posten
Gewoon een heads-up
Eens, en ga er please mee door!Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:00:
[...]
Zal er volgende keer bijzetten: Weet niet of het al gepost is? Kom op zeg..
Ik vond ook al wel tijdens de live beelden dat Sainz wel erg makkelijk opzij ging. Niets mis mee natuurlijk, maar vond het wel klasse van hemsjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:56:
Roept Ted daar zomaar even dat Carlos misschien wel teamorders gehad heeft om het Max niet te moeilijk te maken en zijn positie gemakkelijk moest overgeven? Op zich geloof ik het ook nog wel.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
2e positie is er mee weggegooid ja, een 1e niet. HAM had sowieso gewonnen, ook die is erg goed in de regen en heeft de betere auto.arbraxas schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:55:
Mijn inziens is er zeker een 2e en misschien wel een 1e plek mee weggegooid.
Video niet toegestaan op deze locatie (NL)nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:01:
Goede samenvatting van het inhalen van VES..
http://www.skysports.com/...ne-of-the-best-ever-in-f1
Inderdaad, Hamilton had gewoon gewonnen. Alleen door de betere wagen, als coureurs zie ik ze op dit moment gelijkwaardig aan mekaar.TheBrut3 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:01:
[...]
2e positie is er mee weggegooid ja, een 1e niet. HAM had sowieso gewonnen, ook die is erg goed in de regen en heeft de betere auto.
Merc heeft toch een stuk minder downforce? Hamilton is niet één keer in de problemen gekomen (Geen uitbreking, slippertje of wat dan ook) dus daar ben ik het niet helemaal mee eens.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:03:
[...]
Inderdaad, Hamilton had gewoon gewonnen. Alleen door de betere wagen, als coureurs zie ik ze op dit moment gelijkwaardig aan mekaar.
Ik denk dat RB deze race de betere auto had, een iets mindere strategie though. (hence de timing
[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 13-11-2016 22:05 ]
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 13-11-2016 22:12 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Over de strategie fuckup:
"We're not fighting for the championship and I had a good time"
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik durf wel te betwijfelen dat in de regen de Mercedes de superieure auto is. PK voordeel is weg en de Red Bull heeft een fantastische mechanische grip. In de regen zijn die 2 wagens denk ik aardig gelijkwaardig, met elk hun sterk punt.TheBrut3 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:01:
[...]
2e positie is er mee weggegooid ja, een 1e niet. HAM had sowieso gewonnen, ook die is erg goed in de regen en heeft de betere auto.
Had verstappen niet die switch naar inter banden gemaakt en weer terug naar regen had hij na de laatste SC direct achter Hamilton gezeten ipv 16e.
Dan was HAM zijn overwinning echt geen zekerheidje op dat moment. Net zo min als dat Verstappen hem dan automatisch wel gewonnen had. Maar dan hadden we een echte race om P1 gehad.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Iemand het filmpje van horner gevonden?
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 13-11-2016 22:11 ]
Ja alleen de tijden die Max reed waren toen ook veel minder dacht ik. Overall gezien was dat niet het geval geweest later in de race. Dus je kan het niet bekijken op één lap en daar gelijk een conclusie aan verbinden. Maar dat doen er wel meer hierMikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:08:
Hoe dan ook, Hamilton reed bij max weg toen ie tweede lag.
[ Voor 23% gewijzigd door RedHat op 13-11-2016 22:12 ]
Nee hoor, maar commentaar gaan geven op iemand zijn uiterlijk vind ik facebook-comment niveau.
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2016 22:23 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Verwijderd
Ik weet het niet, als Max de druk had kunnen blijven geven (dat kon ie best op een gegeven moment naar mijn mening). Dan had ie Hamilton misschien wel tot een fout kunnen dwingen door die druk.MikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:08:
Hoe dan ook, Hamilton reed bij max weg toen ie tweede lag.
Inderdaad, op de cruisecontrol kunnen rijden omdat je teamgenoot toch geen risico gaat nemen is iets heel anders als dat je je met hand en tand moet verdedigen voor je positie. Dan moet je wel eens afwijken van de ideale lijn etc en dat brengt risico`s met zich mee.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:12:
[...]
Ik weet het niet, als Max de druk had kunnen blijven geven (dat kon ie best op een gegeven moment naar mijn mening). Dan had ie Hamilton misschien wel tot een fout kunnen dwingen door die druk.
Of een Verstappen rijd je simpelweg voorbij, want die had wel zijn beste dag in de F1 tot nu toe.
Niet dat VES zomaar even HAM voorbij rijd, maar andersom HAM die zonder moeite voor VES blijft vind ik deze race net zo min voor de hand liggend.
[ Voor 9% gewijzigd door arbraxas op 13-11-2016 22:17 ]
Dat mag je vinden, daar stuur ik jou toch ook niet voor naar butsites? Het is een mening.Stefie2010 schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:12:
[...]
Nee hoor, maar commentaar gaan geven op iemand zijn uiterlijk vind ik facebook-comment niveau.
En eerlijk gezegd: op uiterlijk an sich zal ik iemand niet zomaar aanspreken, maar dit is een keuze van de beste man. Niet dat ie ontzettende flaporen of een dopneus heeft. Daar zul je mij dan ook niet over horen.
Eens, HAM heeft in de regen geen halve seconde onder druk gestaan. ook bij de voige natte race (met sc-start, HAM vrij zonder spray, de rest in de spray.) Zoals ik al postte HAM heeft de race kado gekregen met de sc-start.arbraxas schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:16:
[...]
Inderdaad, op de cruisecontrol kunnen rijden omdat je teamgenoot toch geen risico gaat nemen is iets heel anders als dat je je met hand en tand moet verdedigen voor je positie. Dan moet je wel eens afwijken van de ideale lijn etc en dat brengt risico`s met zich mee.
Of een Verstappen rijd je simpelweg voorbij, want die had wel zijn beste dag in de F1 tot nu toe.
Je spreekt jezelf tegenSuBBaSS schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:16:
[...]
Dat mag je vinden, daar stuur ik jou toch ook niet voor naar butsites? Het is een mening.
En eerlijk gezegd: op uiterlijk an sich zal ik iemand niet zomaar aanspreken, maar dit is een keuze van de beste man. Niet dat ie ontzettende flaporen of een dopneus heeft. Daar zul je mij dan ook niet over horen.
Ik denk wel dat als je de tijd die Max kwijt was aan pitstops aftrekt van het verschil je toch moet erkennen dat het best wel spanend had kunnen worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ga er voorzichtig vanuit dat je best begrijpt wat ik bedoel, gezien je smiley erachter.
Anders wil ik het best even verduidelijken hoor.
Ik heb geen idee. Ik ga altijd met een clownsneus door het leven.SuBBaSS schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:22:
[...]
Ik ga er voorzichtig vanuit dat je best begrijpt wat ik bedoel, gezien je smiley erachter.
Anders wil ik het best even verduidelijken hoor.
Daar zal je mij dan ook nooit over horen als je daarmee bent geboren.RedHat schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:26:
[...]
Ik heb geen idee. Ik ga altijd met een clownsneus door het leven.

Haters everywhere but I don’t really care
Ik snap Vettel wel,4X WK het beste wat er is (in zijn ogen) dan verslagen worden door een Ricciardo en dan komt Max die nog jonger/beter is...heerlijk..
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
In theorie had ie dus een 1:24:226 kunnen rijden ipv 1:25:305nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:05:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
VES bijna overal bovenaan..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Flickr PSN ID= cheironnl
Ook benieuwd naar.Gé Brander schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:34:
Heb ik nou de post race reactie van RIC gemist?
helaas, dit is de recentste video met RIC. (pre-race niet post-race)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OJf8VfyWVdA]
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 22:42 ]
Huub Huub Barbatruc!
Ik denk dat er voor Max al voor-contracten zijn met Mercedes. Lauda zal zo'n talent niet willen voorbij willen laten gaan en Mercedes moet op zoek naar een vervanger voor Rosberg en uitdager voor Hamilton's laatste seizoenen (dat wisten jullie zeker nog niet?nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:06:
[...]
Wat zou een stap vooruit zijn dan? MERCEDES of Ferrari ? Die zijn 2017 niet perse beter dan RB

Ik denk dat jouw kristallen bal beslagen is.. RB & VES zijn samen voorlopig een zeer vruchtbare combinatie en ieder voorstel van Mercedes zal minstens +1 gematched worden door RB.Edgarz schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:42:
[...]
Ik denk dat er voor Max al voor-contracten zijn met Mercedes. Lauda zal zo'n talent niet willen voorbij willen laten gaan en Mercedes moet op zoek naar een vervanger voor Rosberg en uitdager voor Hamilton's laatste seizoenen (dat wisten jullie zeker nog niet?). Waar dit vandaan komt...? Crystal ball...
* nachtnet heeft trouwens gedurende de race zijn aantal twitter volgers verdubbeld..
[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 13-11-2016 22:46 ]
Wie weet is Mercedes helemaal geen upgrade meer in 2017/2018...Edgarz schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:42:
[...]
Ik denk dat er voor Max al voor-contracten zijn met Mercedes. Lauda zal zo'n talent niet willen voorbij willen laten gaan en Mercedes moet op zoek naar een vervanger voor Rosberg en uitdager voor Hamilton's laatste seizoenen (dat wisten jullie zeker nog niet?). Waar dit vandaan komt...? Crystal ball...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zal me niks verbazen als hij de laatste wedstrijd gewoon aan de kant gezet word en vervangen word door een test rijder of zo (wie dat ook mag zijn.
Vond ik wel een dingetje, niet vaak zo iets gezien in F1.
Smiling as the shit comes down...

De GUT vs. Gunter is hier ergens al gepost.. ben alleen even de draad kwijt waar precies..
In Ted's notebook ging hij er even op in. Volgens hem was het uigesproken en al vergetenScrooLoose schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:47:
Heeft iemand ook een video voorbij zien komen met Gutierrez die pissig wegloopt en door teambaas stevig bij de arm gepakt word ?
Zal me niks verbazen als hij de laatste wedstrijd gewoon aan de kant gezet word en vervangen word door een test rijder of zo (wie dat ook mag zijn.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ted had het er ook over in zn post-race notebook. Blijkbaar heeft Gutierrez zn teambaas behoorlijk geschoffeerd toen ie zn handschoenen wegsmeetScrooLoose schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:47:
Heeft iemand ook een video voorbij zien komen met Gutierrez die pissig wegloopt en door teambaas stevig bij de arm gepakt word ?
Zou me inderdaad niks verbazen als een 3e rijder het zitje pakt in de laatste race en zo GUT zn laatste race voor HAAS al gereden geeft.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Max kan zijn lach gewoon niet inhouden! Haha je ziet max echt nog even zichzelf herpakken!yorkick schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:58:
[...]

[ Voor 20% gewijzigd door jdiezrequejo op 13-11-2016 23:03 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Plaatje van Vettel?jdiezrequejo schreef op zondag 13 november 2016 @ 22:52:
[...]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Max kan zijn lach gewoon niet inhouden! Haha je ziet max echt nog even zichzelf herpakken!
Float like a butterfly, sting like a bee.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Lijkt me verstandig voor Vettel dat ie de winterstop gaat gebruiken om van zijn frustraties af te komen en om zijn imago weer op te proberen krikken, want het gaat helemaal fout met hem. Lijkt wel alsof ie niet tegen druk kan en Ferrari heeft recent gezegd dat ie zijn stoeltje voor 2018 zelf moet verdienen. Als Vettel niet veranderd kan het zomaar eens zijn dat ie na 2017 alleen nog bij de tweede garnituur terecht kan. Er zijn genoeg talenten die van de tweede garnituur over kunnen stappen naar Ferrari, die hebben dat gezeur van Vettel dan niet meer nodig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Sorry, geen idee hoe ik dit moet embedden..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro

Dacht even dat dit een zinloze post was an pirelli, maar blijkbaar hebben BOT & MAG de race uitgereden op inters..

op hierboven: Ik zou niet verbaasd zijn als VET ineens besluit uit de F1 te stappen. Dat kan na ABu Dhabi zijn, dat kan na de Barcelona testfase zijn of ergens begin van het seizoen 2017.. Er moet gewonnen worden, en dat gaat zo niet lukken..
"Ollie Barstow Retweeted ALO "There will come a day in which someone will have to hit him so that he understands the track is for all of us.”
Nu op C4 de uitgebreide samenvatting met DC..
@rivanov.. Dat dus..
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1