xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die 10 min @ de start telt wel gewoon mee met de 4 uur.nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:43:
Tijd staat even stil, 4 uur limiet na start 14:10u geldt. nu 51:26 verstreken van de 2 uur race limiet.
Je bent je rol met alufolie kwijt?Abbadon schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
Doorgestoken kaart omdat ze weten dat Max Rosberg gaat inhalen. Echt, dit heb ik nog nooit meegmeaakt in de F1. Mijn god wat een sissysport is dit geworden zeg, net de NS met een paar blaadjes op de rails

Hackus is Ferrari fan dus die heeft een naald af, kan beter zijn tv uitzetten dan dat ie hier zijn frustraties uit.Stefie2010 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:40:
[...]
Sukkel? Omdat hij wil racen?
Vreemde instelling heb jij..
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dan komen ze op gelijke punten toch?Bart-Willem schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
Ik denk dat ze bij Manor ook echt dik zitten te vloeken als ze nu af gaan vlaggen.
Kan nu zomaar weer eens anders zijn. Je weet het niet.Stefie2010 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:43:
[...]
Heb jij het eerste gedeelte gezien? ROS liep uit op VES... Ja ja, in de regen... Dus hoezo zou VES ROS nu wel inhalen?
Maar denkt Charlie anders over... Bezorgt Rosberg een makkelijke 2e plaats zo, en wordt spanning om kampioenschap weggenomen.
Gewoon knalluh met die hokken. Durf je niet als coureur dan stap je uit. Maar dit is echt te simpel...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
sanderb schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:43:
Laat iedereen met ballen gewoon weer instappen en races. De mannen die niet willen, mogen dan gewoon vanaf de kant toekijken. Met begeleidend commentaar van Vettel..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Je moet ergens je frustraties kwijtRivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:44:
Toch wel vermakelijk altijd. Die woonkamer deskundigen op Twitter en hier op het forum.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Plus de oud wereldkampioen die nu eerste ligt, plus Grosjean, plus Verstappen.Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:44:
Toch wel vermakelijk altijd. Die woonkamer deskundigen op Twitter en hier op het forum.
Hoe je het ook draait, een vertoning als dit is natuurlijk heel kwalijk voor de f1
Flickr PSN ID= cheironnl
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Maar na Vettel, Eriksson en Raikonen die omgedraaid op de track eindigen is het toch gewoon heel erg gevaarlijk om verder te racen nu? We zagen hoe weinig tijd ze hadden om Kimi daar te ontwijken.
Betere regenbanden bouwen volgend jaar.
Kijk eens waar Sauber nu staat.
Ja kakzooi hoorde het ook.Wognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:45:
FIA heeft net aangegeven dat ze zo niet verder willen met dit weer? wtf![]()
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Of gewoon niet gefrustreerd raken over iets waar je totaal geen invloed op hebt
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dan maar hopen dat Sky F1 een leuke regenrace uit het verleden klaar heeft staan.
Diegene die niet durven kunnen toch gewoon in de pits gaan staan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Canada 2011sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:46:
Wat een $^%$&^%&%@&%! einde van het weekend als er niet meer gereden gaat worden.
Dan maar hopen dat Sky F1 een leuke regenrace uit het verleden klaar heeft staan.
Mjah dat zal dan wel weer Maleisie 2001 wordensjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:46:
Wat een $^%$&^%&%@&%! einde van het weekend als er niet meer gereden gaat worden.

Interlagos 2012 is wel leuk 😉sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:46:
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Ach. Je moet ergens je frustratie kwijt tochRivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:44:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Tip: Canada 2011sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:46:
Wel uitkijken he
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Je moet je toch ergens druk om makenfsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:46:
[...]
Of gewoon niet gefrustreerd raken over iets waar je totaal geen invloed op hebt
Lekker man een beetje gefrustreerd doen om onbelangrijke zaken.
Zodra er minder dan 75% van de race is verreden, krijgen ze halve punten. In dit geval is dat 53 of 54 ronden.Phusebox schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:47:
Pff dit is echt absurd. Dus ook geen punten?
Kijk hoe het gaat, honestly.
Misschien gaat het wel goed, honestly.
Crashen er echt te veel dan stop je echt, honestly.
Honestly.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan kunnen ze Silverstone ook wel schrappen.Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:49:
een race in NL/zandvoort zal er dus nooit gaan komen? Te veel kans op een regen buitje.
For sure!DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:49:
Probeer het gewoon, honestly.
Honestly.
Je ziet dat er verschillende soorten camera's zijn. Op het ene beeld zie je flickering, op het ander niet. Zal wel met het aantal fps te maken hebben.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:40:
Mooie video proof led verlichting in de pits
Gewoon stemmen.. ;)Meeste stemmen voor.Eli3l schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:49:
De coureurs willen racen, wat is de FIA aan het doen??
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 13-11-2016 18:50 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Of blaas het indigo af, maar als ze de race nu stoppen dan ook iemands punten geven.
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:49:
Honestly.
ok daar ging mn glas water en bedankt *maakt monitor droog*sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:50:
Red Flag, Red Flag, what you're gonna do....
Regen is niet erg. Allleen kent het circuit in Brazilié veel hoogteverschillen waardoor er her en der riviertjjes ontstaan. En ja, we hebben op start finish kunnen zien waar dat toe leidt.Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:49:
een race in NL/zandvoort zal er dus nooit gaan komen? Te veel kans op een regen buitje.
FIA wilt gewoon niet dat er een Jules Bianci-achtige moment komt. Kan ik wel snappenDaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:49:
Honestly.
Are you a one or a zero
Kon het niet goed volgen ORF tetterde er doorheencheiron schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:50:
Oeh, de Engineering van Max heefthet over een conflict of interest. Boeiend.
wat zeiden ze?
VET rijdt gewoon. GRO zit lekker tv te kijken. RAI zit in een hoekje stil te zijn, maar heeft geen schrammetje, en ERI kijkt hoe zijn maatje punten pakt.Goron schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:46:
Tja ik vind het ook niks hoor dit, slechte reclame voor de sport.
Maar na Vettel, Eriksson en Raikonen die omgedraaid op de track eindigen is het toch gewoon heel erg gevaarlijk om verder te racen nu? We zagen hoe weinig tijd ze hadden om Kimi daar te ontwijken.
Natuurlijk is het gevaarlijker met regen. En natuurlijk zit JB nog in het achterhoofd..
Maar autosport is per definitie gevaarlijk. met 300+ vier wielen op de weg houden is gewoon link.
Juist regenraces hoorden altijd bij de F1. Waar andere klasses als mietjes bij de eerste druppels de auto aan de kant zetten, rijdt F1 gewoon door. Jammer dus....dat was ooit. Dit lijkt inderdaad de toekomst te zijn.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Kunnen ze de F1 niet gewoon helemaal afschaffen en een nieuwe F1 oprichten met normale mensen, regels etc? Of gaan we ooit nog een MMA krijgen waarin je elkaar niet meer mag slaan? WTF man

Conflict of interest amongst drivers.nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:51:
[...]
Kon het niet goed volgen ORF tetterde er doorheen
wat zeiden ze?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Engineer die tegen Max zegt dat er een Red Flag is, Max meldt dat de baan beter is dan eerder. De engineer antwoordt dat er mogelijk een "conflict of interest" is tussen de rijders.nachtnet schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:51:
[...]
Kon het niet goed volgen ORF tetterde er doorheen
wat zeiden ze?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Die SC heeft toch echt het beste gereden imho ...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik zei het al eerder. Dotd: regen. Of die dude van de sc
Alweer? Weer achter de SC? Voor hoelang? En hoe vaak gaat dit nog gebeuren?Rannasha schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:52:
Restart over 10 minuten!
-
Over 10 min. Proberen ze het weer
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Max want hij heeft daadwerkelijk iemand ingehaald.
Na een rode vlag moet men starten achter de SC, die kan evenwel onmiddelijk binnenkomen na die ene ronde.Edd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:52:
[...]
Alweer? Weer achter de SC? Voor hoelang? En hoe vaak gaat dit nog gebeuren?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat was gewoon een zeer ongelukkige samenkomst van omstandigheden. Daar kun je dit niet mee vergelijken. De FIA slaat hier gewoon een dikke flater. De zoveelste race met regen die een blamage aan het worden is. Als je de coureurs gaat vragen dan willen ze gewoon racen.iTeV schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:51:
[...]
FIA wilt gewoon niet dat er een Jules Bianci-achtige moment komt. Kan ik wel snappen
Restart in 10 minutes... Jippie...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Pica or it did not happenGekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:53:
Kunnen we iig wel weer naar die knappe griet kijken
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bernd Maylander lijkt me?
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Over een paar minuten weer, dan meer regen en dus nog minder kans op een race.
Lewis heeft niks aan halve punten, Rosberg heeft alles aan een rode vlag.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik vind de veiligheid in het algemeen niet gegarandeerd. Hoe je het ook bekijkt, met 330 km/h over een baan rijden als het droog is is al lastig lijkt mij haha. Of met 220 km/h door een bocht
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
<18:53> @Bot ALL CARS MUST HAVE EXTREME TYRES FITTED AT THE RACE RESUMPTION
er zal maar US staan dan kunnen we nog even lachen met 30km/uur over het circuit ik denk dat je dan beter je fiets kan pakkenalwind schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:55:
je verwacht het niet.
<18:53> @Bot ALL CARS MUST HAVE EXTREME TYRES FITTED AT THE RACE RESUMPTION
4D kijken is de toekomstWognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:50:
ok daar ging mn glas water en bedankt *maakt monitor droog*
IddGekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:53:
Kunnen we iig wel weer naar die knappe griet kijken
Maar zo toch weer start
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ze verplichten nu ook geen nieuweDaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:56:
Nog even en ze hebben geen nieuwe wets meer om verplicht te installeren bij de hervatting...
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Er is al vaker gesproken over de mooie dame. Maar een foto zou welkom zijn voor de niet-ziggo mensen.Cowamundo schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:55:
Gelukkig is die mooie dame achter Rob nog veel in beeld want anders is er maar weinig om naar te kijken...
Next attempt, leave pathetically slow safety car in the pitlane...
Then LH controls two laps at 60% pace.. then green!!! #tyretemp
Do not join the red side!
Als het regent moet je je snelheid gewoon aanpassen. Dat is op de normale weg ook zo. Dus in de F1 kan dat ook lijkt mij. Op de normale weg vliegen er ook van die dappere lui mij aan alle kanten voorbij als het regent. Ik ben meer een Rosberg en pas mijn snelheid aan... Je moet alleen geen 60 gaan rijden. Voor de rest is er niks aan de hand lijkt mij.Mu.siQ schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:55:
Boulier: Can't guarantee safety.
Ik vind de veiligheid in het algemeen niet gegarandeerd. Hoe je het ook bekijkt, met 330 km/h over een baan rijden als het droog is is al lastig lijkt mij haha. Of met 220 km/h door een bocht
Het enige wat ROS nog van de titel zal houden is pech, en daar heeft hij vandaag veel meer kansen op met dit weer. Want met de wagens die HAM en ROS hebben horen ze altijd op het podium te staan.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:56:
Hamilton als er halve punten worden gegeven is de pineut. Dan hoeft Rosberg vierde of hoger te worden over 14 dagen...

Deze dame was net in beeld, gaat het daar over?
Max ook, die staat nu 4e in de WK stand bij volle punten.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:56:
Hamilton als er halve punten worden gegeven is de pineut. Dan hoeft Rosberg vierde of hoger te worden over 14 dagen...
Dat is het probleem bij een F1 wagen. Als je daar traag mee gaat rijden heb je helemáál geen grip meer.sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:57:
[...]
Als het regent moet je je snelheid gewoon aanpassen. Dat is op de normale weg ook zo. Dus in de F1 kan dat ook lijkt mij. Op de normale weg vliegen er ook van die dappere lui mij aan alle kanten voorbij als het regent. Ik ben meer een Rosberg en pas mijn snelheid aan... Je moet alleen geen 60 gaan rijden. Voor de rest is er niks aan de hand lijkt mij.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1