Max was Ros al even voorbij net, hij heeft er zin in.
Max is echt wel de linkerkant aan het droogrijden voor bocht 1
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ook echt dat Kyvatt het niet eens verknalde maar Palmer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dat kan nog even een staartje krijgen inhalen tijdens SCErapaz schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:33:
Max was Ros al even voorbij net, hij heeft er zin in.
NAS rijdt natuurlijk in een Sauber.. OCO en WEH doen Manor..

Duurt lang! Als er nog meer regen komt _nu_ racen!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Vergis je niet dat hij echt wel kan rijden, maar aquaplaning en zijwaarts glijden houdt je echt niet tegen en zegt niet echt iets over je kwaliteit als rijder.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:32:
Kansloos die Palmer, je zal hem maar een contract aangeboden hebben voor 2017, wat een prutser.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Max is ROS helemaal gek aan het maken met zijn acties achter de SC.
"When you grow up your heart dies"
En als ROS nou expres hard op de rem trapte waardoor hij er voorbij schoot?Wognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:34:
[...]
dat kan nog even een staartje krijgen inhalen tijdens SC
Je mag toch gelijk positie teruggeven onder SC?
Met zo'n actie als daarstraks in Turn 1 kegelt ie Rosberg er nog af.sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:34:
Max is ROS helemaal gek aan het maken met zijn acties achter de SC.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
ik hoop dat dat het was hoor (vermoed ook van wel ROS die zn remmen warm houd)Gekkenhuis schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:35:
[...]
En als ROS nou expres hard op de rem trapte waardoor hij er voorbij schoot?
Haha die Max. Wat een respect voor hem. Iedere race weer vechten met de gevestigde orde.
Weer code rood.
Weer code rood.
D*mn weer Red Flag!
Red??
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
WTF, weer code rood?? Hoezo wordt er niet gewoon geraced?

Rood. Doorgestoken kaart!!!
Dat publiek met die duimpjes, je zou toch dik betaald hebben voor een kaartje..... kansloos dit.
Dat was het dan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alles voor het kampioenschap van de Mercedessen
En over kwartier meer regen. Kom op man. Wat is dit
Oh oh, wat is dit toch een sport aan het worden...
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ik ga nu echt wat anders kijken... Wat een bullshit. Whiting, ga met pensioen, oude knar.
"Hello darkness my old friend..."
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wat is nu precies het gevolg voor het kampioensschap? dit is toch in het voordeel van Nico? of hoe werkt dat..
HAM: the track is fine!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Code rood flopshow..... Doe dan geen herstart, als de teams weten dat die zwaardere regen komt moet de wedstrijdleiding dat toch ook weten. Als is het voor Max wel gunstig natuurlijk dat ze ff gereden hebben.
Belachelijk! Zit je dan helemaal klaar voor een leuke race krijgt dit gedoe.
Wtf...
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Dit is gewoon een voorbode voor afgelasting...halve punten zometeen.
Ham sukkel, hij rijdt als 1e, dus geen spray als SC weg is
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit is meer politiek dan de Amerikaanse verkiezingen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat een echec!
HAM noemt dit weer normaal...
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 13-11-2016 18:38 ]
Benieuwd naar het protest van Ferrari...
Als ze hem nu afvlaggen is ie die derde plek kwijtgeraakt door een paar rondjes achter de SC
Als ze hem nu afvlaggen is ie die derde plek kwijtgeraakt door een paar rondjes achter de SC
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Als ze de 53 rondjes niet halen vandaag dan krijg je geen volle punten.thijszor schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:37:
Wat is nu precies het gevolg voor het kampioensschap? dit is toch in het voordeel van Nico? of hoe werkt dat..
Dit is de toekomst...een regen race zal nooit meer bestaan.
De beste coureur geeft zelf al aan: "Normale condities, racen!"
Sukkel? Hij wil rijden dat snap je toch? Hij heeft niks aan een afgelaste race.Hackus schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:38:
Op RTL Duitsland waren ze er al over bezig, ze zeiden Wilde Max die achter Rosberg zit..sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:23:
Ik ben zo benieuwd naar deze herstart of ROS weer zit te slapen en dat Max hem meteen voorbij gaat.
Hamilton verliest het kampioenschap op deze manier. Belachelijk dit
SC heeft geen benzine meer.. 
SC gaat wissellen naar regenbanden
#Faal
SC gaat wissellen naar regenbanden
#Faal
Het boegeroep en gefluit is niet van de lucht daar op de tribunes... ik geef ze groot gelijk. Hier betaal je niet voor.
Je zal maar 1k voor een kaartje hebben betaald..

Bij RTL vinden ze t weer te agressief richting Rosberg.alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:36:
Haha die Max. Wat een respect voor hem. Iedere race weer vechten met de gevestigde orde.
Weer code rood.
Stel je voor dat die nog echt zou moeten knokken om champ te worden...
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Dat is klaar denk ik, geen race vanavond.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat HAM zegt....hier zijn de banden toch voor???
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dikke kneus als ie zo dom praatVos schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:38:
[...]
Sukkel? Hij wil rijden dat snap je toch? Hij heeft niks aan een afgelaste race.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Belachelijk omdat je Hamilton fan bent of belachelijk omdat je een race wilt zien?alwaysleft schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:39:
Hamilton verliest het kampioenschap op deze manier. Belachelijk dit
Oh kom op zeg, ga gewoon even rijden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
F1 2016?Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:38:
*zet de ps4 aan*
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Sukkel? Omdat hij wil racen?Hackus schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:38:
Vreemde instelling heb jij..
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Mooie video proof led verlichting in de pits
Het enige voordeel is nu wel dat de kinderen op bed liggen, ik rustig kan eten en nog niks heb gemist!
/flex
/flex
Morgen opnieuw beginnen, Net als bij Nascar Sprintcup ???
Of nee dat doet de FIA niet, enige optie die FIA heeft is de rijder en kijker te naaien want ja dat zijn de regels.
Of nee dat doet de FIA niet, enige optie die FIA heeft is de rijder en kijker te naaien want ja dat zijn de regels.
How do you save a random generator ?
Hadden ze mee moeten nemen met de Aero regels voor volgend jaar, verplichting dat een auto weer zo in in de regen moet kunnen rijden als "vroeger"bvbal79 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:38:
Dit is de toekomst...een regen race zal nooit meer bestaan.
Ja en? Moeten we weer drie rondjes racen totdat de volgende er af knalt?sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:39:
Het boegeroep en gefluit is niet van de lucht daar op de tribunes... ik geef ze groot gelijk. Hier betaal je niet voor.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Zeer slecht voor de F1...VS 2005 in andere vorm
.
VES moet de optocht ook gewoon niet gaan verstoren. Zo krijgt ROS niet eens de kans om gewoon rustig naar het publiek te zwaaien.Tacoos schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:39:
[...]
Bij RTL vinden ze t weer te agressief richting Rosberg.
Stel je voor dat die nog echt zou moeten knokken om champ te worden...

Geen Hamilton fan en wil gewoon race zien.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:39:
[...]
Belachelijk omdat je Hamilton fan bent of belachelijk omdat je een race wilt zien?
Doorgestoken kaart omdat ze weten dat Max Rosberg gaat inhalen. Echt, dit heb ik nog nooit meegmeaakt in de F1. Mijn god wat een sissysport is dit geworden zeg, net de NS met een paar blaadjes op de rails

Ik denk dat ze bij Manor ook echt dik zitten te vloeken als ze nu af gaan vlaggen.

Alsof eraf knallen een probleem is, Brazilie 2003 niet gezien? "Vroeger" gingen ze er bij bosjes af.fsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:40:
[...]
Ja en? Moeten we weer drie rondjes racen totdat de volgende er af knalt?
De jalapeños on a stick waren op. Charlie is nu nieuwe halen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit dus.Abbadon schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
Doorgestoken kaart omdat ze weten dat Max Rosberg gaat inhalen. Echt, dit heb ik nog nooit meegmeaakt in de F1. Mijn god wat een sissysport is dit geworden zeg, net de NS met een paar blaadjes op de rails
parc fermé regel afschaffen, monsoon-banden herintroduceren en dan kunnen we volgend jaar weer fatsoenlijk regenraces rijden met auto's die op dat weer zijn afgesteld

Met Ocon op 8?Bart-Willem schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
Ik denk dat ze bij Manor ook echt dik zitten te vloeken als ze nu af gaan vlaggen.
Ns en blaadjes heeft dit idd wat van weg.Abbadon schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
Ja? ... je bent zelf verantwoordelijk voor hoever je het pedaal intrapt!! Al gaan ze ook met 80km/u in de rondte!!fsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:40:
[...]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Oh we kunnen wel om 18:30 eten schat, dan is de race ongeveer afgelopen....
Waiting on the world to change
Heb jij het eerste gedeelte gezien? ROS liep uit op VES... Ja ja, in de regen... Dus hoezo zou VES ROS nu wel inhalen?Abbadon schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Tijd staat even stil, 4 uur limiet na start 14:10u geldt. nu 51:26 verstreken van de 2 uur race limiet.
Dus flink betalen en geen race zien? En er af knallen? Vroeger deden ze niet anders bij nat weer. Het is nu niet dat het zoveel minder veilig is dan toen.fsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:40:
[...]
Jack: "Het regelt eigenlijk niet zo hard. Het druppelt".
Treurig dit. Laat ze gewoon racen.
Treurig dit. Laat ze gewoon racen.
Laat iedereen met ballen gewoon weer instappen en races. De mannen die niet willen, mogen dan gewoon vanaf de kant toekijken. Met begeleidend commentaar van Vettel..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1