‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, in de studio van ziggo sport zit schijnbaar een mooie dame. Daar zitten een paar pubers op te geilenRonaldMcDonald schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
[afbeelding]
Deze dame was net in beeld, gaat het daar over?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Amen! Dat bedoel ik dus.sjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:57:
[...]
Als het regent moet je je snelheid gewoon aanpassen. Dat is op de normale weg ook zo. Dus in de F1 kan dat ook lijkt mij. Op de normale weg vliegen er ook van die dappere lui mij aan alle kanten voorbij als het regent. Ik ben meer een Rosberg en pas mijn snelheid aan... Je moet alleen geen 60 gaan rijden. Voor de rest is er niks aan de hand lijkt mij.
Nee, dame zit in de studio.RonaldMcDonald schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
[afbeelding]
Iemand geld op inzetten?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Mag hopen dat die geen Red flag heeft nu...RonaldMcDonald schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
[afbeelding]
mijn Glazen bol zegt 26 hmm temtingmax schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:59:
24 rondjes achter de SC zo meteen.
Iemand geld op inzetten?
Rivanov schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:57:
Mark Webber @AussieGrit
Next attempt, leave pathetically slow safety car in the pitlane...
Then LH controls two laps at 60% pace.. then green!!! #tyretemp
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ivm grote persoonlijke belangen moet Luxemburg eigenlijk winnen :xWognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
Ik denk ga even voetbal kijken (1-1) dat is al net zo erg als dit![]()
MotoGP heeft een versnelde procedure. Binnen 60 seconden pit uit, anders pitlane closed. Dan opstellen op de grid en binnen iets van 5 minuten racen.Vigilate schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
Doet me een beetje denken aan MoterGP Assen. Toen waren er alleen nóg meer start-en-stop. Hoop daar niet op.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Net na de rode vlag kwam wel dat doelpunt, dat doen ze toch wel weer goed bij de FIAWognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
Dat zou half Nederland doen..fsfikke schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:59:
[...]
Nee, in de studio van ziggo sport zit schijnbaar een mooie dame. Daar zitten een paar pubers op te geilen
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Dank je, nu weet ik zeker dat ik niet even omschakelWognummer schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:58:
Wat een blamage...

Waiting on the world to change
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Laat zien! Ik word steeds nieuwsgieriger. Die sc interesseert mij niet zo meer. Haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
per aspera ad astra

Renault heeft kleine setup aanpassing gedaan
handvaten, kun je laag mee aftrekken.LAD93 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:02:
Even offtopic, wat zijn die plastic lipjes aan de zijkanten van het vizier op de helm?
AHHHH nu snap ik dat conflict of intrest max wilde voetbal kijken natuurlijkMarc3l schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:00:
[...]
Net na de rode vlag kwam wel dat doelpunt, dat doen ze toch wel weer goed bij de FIA
Er zitten meerdere doorzichtige stickers op het vizier, die kunnen ze dan stuk voor stuk er af trekken als ze vies zijn.LAD93 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:02:
Even offtopic, wat zijn die plastic lipjes aan de zijkanten van het vizier op de helm?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

"When you grow up your heart dies"
#makef1greatagain
Flickr PSN ID= cheironnl
Tearoffs, piloten kunnen enkele platieken folies van hun vizier verwijderen als deze te vuil worden. Zijn er zel maar enkele.LAD93 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:02:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hij klaagt wel over dat hij te dicht achter sc moet rijden vanwege spray, maar wil wel
Rijden zonder sc
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ze hebben het aangepast na laatst denk ik, dat Max Dotd werd terwijl hij uitvielsjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:03:
Ik wil verdorie stemmen voor Max DotD alleen al om de enige goede en mooie inhaalactie van deze race optocht...
[afbeelding]
-
Kunnen ze rekening mee houden. Is al jaren zo.DaMarcus schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:51:
[...]
Regen is niet erg. Allleen kent het circuit in Brazilié veel hoogteverschillen waardoor er her en der riviertjjes ontstaan. En ja, we hebben op start finish kunnen zien waar dat toe leidt.
Precies, net als op de gewone weg, als je er afknikkert rij je te snel.Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:04:
[...]
Kunnen ze rekening mee houden. Is al jaren zo.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Is ook al vaker foutgegaan in brazilie.Paulus07 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:04:
[...]
Kunnen ze rekening mee houden. Is al jaren zo.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
+ Robben weer geblesseerdpinda powerrr schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:00:
[...]
Dank je, nu weet ik zeker dat ik niet even omschakel![]()
Wat een blamage...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
www.google.nl
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
4Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:07:
Hoeveel ronden zonder sc nu?
2Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:07:
Hoeveel ronden zonder sc nu?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Haters everywhere but I don’t really care
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wat zei je?Stefie2010 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:43:
[...]
Heb jij het eerste gedeelte gezien? ROS liep uit op VES... Ja ja, in de regen... Dus hoezo zou VES ROS nu wel inhalen?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Flickr PSN ID= cheironnl
Psn: stone-face-lock
2 rondes wachten, anders is Max 3e.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1