Dat was Close.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hij moet nog wel finishen, niet te snelTrevor schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:47:
Max naar 4 in het klassement op deze manier?
Stream af en aan wel/niet
"Today is the worst day since yesterday"
Helaas wel, ze hebben nog steeds die regel niet veranderd. Dat waren ze ooit van plan na dat Monaco-debacle een paar jaar terug, maar vergeten dat voorstel in behandeling te nemen (kwamen ze bij Spa dit jaar achter). Na Spa is er nog steeds niets mee gedaan.MikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:47:
Gratis bandjes wisselen nu?
Vroeger reed niet eens de helft de race uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 13-11-2016 17:49 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dennism schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:49:
Verstandige woorden van Vettel daar.
-
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En een nieuwe er bij... Red Flag, Red Flag...RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:48:
Daar hebben we Vettel! Honestly
Edit: allemachtig, wat een zeikerd weer
"When you grow up your heart dies"
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ha ha hahahaLuPo schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:50:
Vettel rijdt achteraan. Huilie huilie
Leer rijden man
Regen
WololoJasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:50:
Honestly blue uuuh red flag!!
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Bernd Maylander, meeste rondes aan de leiding gereden
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
www.google.nl
Dat er de rode vlag veelte laat werd ingezetTrevor schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Maar wat had Vet te klagen, kon het niet horen. (Ben vrij doof)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ja, dat is van toepassingMisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Is de '2 uur' regel nu ook van toepassing?
-
Dat het te gevaarlijk was en de race ge-red-flagged zou moeten worden. Waarmee hij ook 100% gelijk had.Trevor schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Maar wat had Vet te klagen, kon het niet horen. (Ben vrij doof)
[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 13-11-2016 17:54 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja die is al het regen gewend natuurlijkMu.siQ schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:53:
Haha zie Max genieten
Are you a one or a zero
Haha heerlijk voorspelbaar :-DJasphur schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:53:
[...]
Dat er de rode vlag veelte laat werd ingezet
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Volgens mij niet. Ik kan mij Canada herinneren...dat duurde 3.5 uur of zo?MisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Hij had ook wel geluk dat ie ruk uit de bocht kwam. Hij lag aardig achter.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Moet wel zeggen dat Max gestoord goed reageerde op Kimi zijn crash. Echt uitzonderlijk.
Jammer
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Werd dat tijdens een red flag niet gepauzeerd?
Ferrari heeft de boel weer eens niet voor elkaar. Lekker glibberen met die bak.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De tijdsduur van 2 uur wordt nu toch stopgezet? Rode vlag = geen tijd die verder loopt geloof ik.
Hm.. zou kunnen, geen zin om uit te zoeken eigenlijk.Bart-Willem schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
[...]
De tijdsduur van 2 uur wordt nu toch stopgezet? Rode vlag = geen tijd die verder loopt geloof ik.
-
Nope. Hebben ze niet bij.The_Scarabial schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
Zijn er nu ook nog ander type regenbanden dan Full Wets? Ik hoor ze steeds over Extreme's praten
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee, alleen Inter en Full.The_Scarabial schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
Zijn er nu ook nog ander type regenbanden dan Full Wets? Ik hoor ze steeds over Extreme's praten
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee, tijdens rode vlag staat de 2 uur max klok stil.
PSN
Ik dacht dat er onder Red Flag omstandigheden een limiet van 4 uur is. Dus 2 uur race-limiet, 4-uur limiet voor de totale tijdsverstrekking.MisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Dat vroeg ik mij ook af inderdaad.The_Scarabial schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
ja dezeThe_Scarabial schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
Max 2 uur racen en max 4 uur inclusief onderbrekingen. Dus dit telt niet mee voor de 2 uur, wel de 4 uur.MisteRMeesteR schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
Ik dacht dat Full Wet / Extreme Wet dezelfde band is, alleen noemen sommigen hem andersThe_Scarabial schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
Volgens mij is er wel een limiet van 4 uur in totaal, dus als er meer dan 2 uur rode vlag is dan kan inderdaad de race ingekort worden.Bart-Willem schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
[...]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Klopt. Alleen tijdens fp1,2,3 loopt de tijd door tijdens rood.Bart-Willem schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
[...]
PSN
Ruk, zag er volgens mij uit alsof ie ook bijna z'n wagen kwijt was...MikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:54:
[...]
Hij had ook wel geluk dat ie ruk uit de bocht kwam. Hij lag aardig achter.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het wordt al gezegd: er is voortaan een 4 uur tijdslimiet (inclusief rode vlag) vanaf het moment dat ze starten. In dit geval vanaf 17.10, dus moet de race uiterlijk 21.10 afgelopen zijn.Edd schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:55:
[...]
Hm.. zou kunnen, geen zin om uit te zoeken eigenlijk.
Regenbanden zijn leuk, tot je in aquaplanning komt als je met een zeer lichte auto dik 200km+ gaat.RoD schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:55:
[...]
Dat vroeg ik mij ook af inderdaad.
Toch lijken de omstandigheden niet zo extreem. Regen? Ja... maar daar heb je toch regenbanden voor?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq