"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben heel erg benieuwd, maar er staat me vanuit het verleden dat het licht bepalend is, maar goed nog geen melding is misschien goed nieuwssjaool schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:36:
[...]
Maar als je nu al in de pitlane rijdt en door de spray het licht niet goed kunt zien? Wat dan? Omkeren is natuurlijk geen optie. Bovendien hangt het er ook van af wanneer zij de melding hebben gekregen dat pitlane closed is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hebben er meer last of is dit lokaal?
"Today is the worst day since yesterday"
Het is inderdaad erg verwarrend, het wordt gebracht alsof het een feit is. M'n stream loopt ietsjes achter dus het is echt mega-verwarrend.yorkick schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:37:
[...]
Hou eens op met al die waardeloze voorspellingen, daar heeft niemand wat aan hier.
Volgens Horner zou Verstappen safe zijn, Ricciardo niet maar die zou (zogenaamd) een lekke band hebben en dan mag het weer wel.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Kvyat zat op 1.5 seconde van Hamilton meen ik. Maar wij zien niet hoe hard het regent. Lijkt wel te nat voor inters nu.Cubic X schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:39:
Waarom trouwens inters? Lijkt de verkeerde keuze nu.
Laatste races nergens last van gehad en nu wel maar goed ik kijk op het account van kennis die monteur voor Ziggo is dus dat ie niks doet mag ik niet over klagen.
Stream of box? Box doet het hier.Nukar schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:40:
Mijn horizon ligt er uit![]()
hebben er meer last of is dit lokaal?
Waiting on the world to change
En Ric was nog veel te laat ook, die krijgt n penalty.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wie weet. Maar gezien Max net zoveel sneller was dan Raikkonen valt het misschien nog mee.Bensimpel schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:42:
Inters is een dikke nee nu, dan wel een domme zet van Redbull
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op beter weerrobpol schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:44:
Waar wachten ze nu in hemelsnaam op?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Lekke band gaat essentieel zijn voor RIC om straf te voorkomen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De ziggo stream doet het hier weerwcduck schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:45:
Bedankt voor alle updates, Ziggo werkt nog steeds niet.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hij kwam zeker niet goed weg idd.Dennism schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:46:
Max lag trouwens volgens mij ook aardig te zwabberen achter in het beeld
Denk dat ze terug gaan naar full wets.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"Kijk Gene/Gunther, zo moet het (niet)."
Haters everywhere but I don’t really care
JaMikeyMan schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:47:
Gratis bandjes wisselen nu?
Verwijderd
Hoe deden ze dat vroeger dan?Goron schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:47:
Ok, misschien had ik niet zo moeten klagen over de safety car start, ze kunnen helemaal niet rijden zo
Told ya.Goron schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:47:
Ok, misschien had ik niet zo moeten klagen over de safety car start, ze kunnen helemaal niet rijden zo
Het voelt goed om gelijk te krijgen.
39
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1