Ik heb nu al ruim een jaar een late 2016, nog nooit een flikkerend scherm gezien. (Toetsenbord problemen gelukkig ook nog nooit gehad!)Dennisweb schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 00:28:
Mijn MacBook 2017 15” heeft een paar maanden geleden een nieuwe topcase gekregen vanwege haperende toetsen.
Ik heb zo nu en dan tijdelijke uitval van toetsen. Na een paar keer op de toets drukken is het dan weg. Van de week begon m’n beeldscherm aan en uit te flikkeren. Laptop uitgezet, dichtgeklapt en weer geopend. Toen was het weg.
Zijn dit mechanische problemen of softwareproblemen? (Kapotte driver?)
Helaas wel last van “popping issue” onder load popt de MacBook zachtjes 1 of 2 keer. Bij het afkoelen ook. Op internet vind je wel veel mensen met dezelfde ervaring, schijnt een scharnier probleem te zijn. Ik heb nog garantie tot eind juni, twijfel wel om of AppleCare af te sluiten of nog even snel voor eind juni hem maar een Apple store te brengen, of wachten op de 2018 refresh en inruilen.
Afgezien van dat het een ontzettend fijne machine is, veel problemen met de nieuwe 2016 / 2017 modellen... toetsenbord, popping issue.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090