Ik ben blij dat je het zelf al tussen aanhalingstekens zet, want het verlengen van een serviceperiode van je Macbook of iPhone is inderdaad geen verzekering...

Bij de iPhone is het, in tegenstelling tot bij de Mac, wél ook een verzekering omdat je daar een reparatie/nieuwe iPhone krijgt als je deze laat vallen bijvoorbeeld. ("Een ongelukje", zoals Apple het noemt.) Als je je Mac laat vallen, dan heb je gewoon pech; AppleCare of niet. Hij wordt echt niet gerepareerd of vervangen. (Overigens krijg je bij iPhone dan ook de optie tot express replacement, en dat is goud waard!)
Dat is het verschil, en daarmee heeft AC voor iPhone wel een verzekeringselement, en AC voor Mac totaal niet. Maar goed, je kan het proberen te verdraaien hoe je wil en proberen te spelen met woorden: fact is, wat je zei klopt niet. Punt. Dat bijdehante gedoe zal echter waarschijnlijk voor eeuwig doorgaan, dus ik hou het hier even bij.
Fijne avond.

Chntl321 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:39:
[...]
Denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik schrijf. Ik schreef dat ik aan eigen risico bij mijn inboedelverzekering meer kwijt was dan via mijn CC.. Misschien mijn eerdere reactie en de reacties daarop ook even lezen voordat je probeert sarcastisch te reageren.. Geeft niet hoor

Ah! Dat had ik inderdaad gemist.
Eigen risico zal inderdaad lager zijn. Dat had ik ook gemerkt. Alleen is het na 90 dagen einde verhaal hier m.b.t. creditcard verzekering.

Wil hem graag langer verzekerd zien.

Niet van verzekeraars uit België, maar tot mijn verbazing zag ik in mijn brief van de polis van mijn verzekeraar staan "ook geldig voor mensen in België". Blijkbaar kan je dus bij sommige verzekeraars in NL ook prima als Belg een verzekering afsluiten. o0 Verbaasde me een beetje.

Dus wellicht je markt verbreden en niet enkel limiteren tot aanbieders uit België, dat kan ik je aanraden. (Al heb ik geen flauw benul of het in BE goedkoper of juist duurder is

)
Back on topic; ik verbaas me toch dat er zoveel mensen zijn met keyboard problemen op de 2016.

Ik gebruik hem best intensief, maar echt nog geen enkel probleem gehad. Hij blijft prima reageren en functioneren.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)