Beste allemaal,
Misschien kunnen jullie meedenken.
Op het moment betaal ik per maand 55 euro voor mijn internet- en TV abonnement bij Ziggo. Hiervoor krijg ik internet (150 mbit/s down en 15mbit/s up omgerekend zo'n 18.75 MB/s down en 1.87 MB/s up) en televisie (standaard pakket).
Ook heb ik daar een recorder bij en kan ik programma's pauzeren en opnemen, dat doe ik echter nooit.
Ik ben dus een simpele klant. Ik wil graag internet en standaard tv zenders. Nu kwam er op de televisie een reclame voorbij van NLE (nederlandse energie maatschappij) die tegenwoordig ook een all in one pakket aanbied.
Voor 30 euro krijg ik internet (50 MB/s down en 5MB/s up) en televisie (standaardzenders). Zie hier .
Het televisiesignaal bieden ze aan via KPN.
Als ik zou overstappen gebeurd er het volgende:
Zie ik iets over het hoofd? Zouden jullie de overstap overwegen?
Misschien kunnen jullie meedenken.
Op het moment betaal ik per maand 55 euro voor mijn internet- en TV abonnement bij Ziggo. Hiervoor krijg ik internet (150 mbit/s down en 15mbit/s up omgerekend zo'n 18.75 MB/s down en 1.87 MB/s up) en televisie (standaard pakket).
Ook heb ik daar een recorder bij en kan ik programma's pauzeren en opnemen, dat doe ik echter nooit.
Ik ben dus een simpele klant. Ik wil graag internet en standaard tv zenders. Nu kwam er op de televisie een reclame voorbij van NLE (nederlandse energie maatschappij) die tegenwoordig ook een all in one pakket aanbied.
Voor 30 euro krijg ik internet (50 MB/s down en 5MB/s up) en televisie (standaardzenders). Zie hier .
Het televisiesignaal bieden ze aan via KPN.
Als ik zou overstappen gebeurd er het volgende:
- Ik ga er 25 euro per maand op vooruit
- Ik krijg sneller internet.
- Gratis WIFI extender. Kan ik gebruiken voor in de slaapkamer.
- Nieuw kastje met nieuwe afstandbediening
- Niet meer pauzeren en opnemen. Kan wel maar kost 4 euro p.m. extra
- Ik moet een extra smartcard aanvragen (als dat mogelijk is bij NLE) voor mijn slaapkamer tv met CI+ module. Lukt dat niet dan moet ik een extra kastje aanvragen. Dit wil ik echter niet omdat ik dit niet mooi weg kan werken.
- Nieuwe modem (met hopelijk ook minimaal 4 ethernet aansluitingen). Ik heb ook verhalen gehoord dat de modems van KPN (ik neem aan dat ik er één van KPN krijg vanwege de samenwerking) moeilijker zijn moet port forwarding ivm gaming en downloading.
Zie ik iets over het hoofd? Zouden jullie de overstap overwegen?
[Voor 3% gewijzigd door Relative op 26-10-2016 19:48]