Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:12:
Sinds twee weken laadt mijn P2 ineens super traag op. Fastcharge lijkt sowieso niet meer te werken, maar het gewone opladen duurt ook erg lang. Gisteravond (21:00) aan de lader gelegd en hij zat net pas op 91%. Niet gebruikt en geen lopende processen.

Jullie enig idee waar het aan zou kunnen liggen? Of zeggen jullie van: opsturen, daar is iets mis mee.
In mijn geval was het meegeleverde laadkabeltje niet fris (past ook niet echt lekker). Was bij de tweede keer laden al heel sloom. Met andere QC3 kabel weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iccos
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-04-2018
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar een oplossing voor apps die mobiele data weer mogen gebruiken.

Na de upgrade naar Android 7 heb ik het volgende probleem. Apps die ik voorheen heb uitgeschakeld voor mobiele data (bv. Facebook en Instagram) kan ik niet meer aanzetten voor datagebruik.

Ze staan niet meer in lijst. Ik kan met geen mogelijkheid meer deze apps aanzetten om gebruik te maken van mobiel internet. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Iccos schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:01:
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar een oplossing voor apps die mobiele data weer mogen gebruiken.

Na de upgrade naar Android 7 heb ik het volgende probleem. Apps die ik voorheen heb uitgeschakeld voor mobiele data (bv. Facebook en Instagram) kan ik niet meer aanzetten voor datagebruik.

Ze staan niet meer in lijst. Ik kan met geen mogelijkheid meer deze apps aanzetten om gebruik te maken van mobiel internet. Heeft iemand een idee?
Machtigingen per app opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 16:13
gram501 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:29:
[...]

Zou het moeten zijn ;)

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Heb nu een paar dagen een P2 [ P2a42] via grijze import in bezit en ik
vraag me af of er nog tips en tricks zijn voor dit toestel met android 7.0

* dit is mijn eerste android phone ;)

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iccos
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-04-2018
gram501 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:29:
[...]

Waar kun je de machtigingen opnieuw instellen?
De betreffende apps hebben geen beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Gianni Rombios schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:51:
[...]

In mijn geval was het meegeleverde laadkabeltje niet fris (past ook niet echt lekker). Was bij de tweede keer laden al heel sloom. Met andere QC3 kabel weer prima.
Dat is hier ook het geval nu je het zegt. Morgen ff ander kabeltje proberen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Sorry ik heb behoorlijk wat gezocht op internet, maar het is vrij lastig om een objectief beeld te krijgen:

Telefoon gisteren binnengekregen, zit nog op marshmallow. Raden jullie nu aan om naar nougat te updaten of raden jullie dit sterk af?

Ik lees over veel problemen op het net, maar die berichten stammen veelal uit maart-april.

Enorm bedankt voor jullie hulp.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Algemeen kan je stellen dat de accuduur op MM beter was. Maar ik zit op Nougat en heb eigenlijk geen pijnpunten kunnen ontdekken. Los van de camera, nog altijd een geweldig goeie telefoon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45

Vis

Ik zou op MM blijven als ik kon kiezen! :)

Wat ik overigens erg kwalijk vind is dat we geen beveiligings updates meer krijgen. Vooral voor een fix van het wifi hack gebeuren van laatst mag je toch wel verwachten dat iedere fabrikant zijn best daarvoor doet?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendry Scholing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik gebruik alweer een lange tijd de P2 tot grote tevredenheid, echter is er 1 punt wat ik niet onder controle krijg:

Op mijn toestel heb ik meerdere accounts actief waarmee contacten gekoppeld zijn op mijn telefoon. Denk aan Exchange accounts, Whatsapp, etc. Hiermee zijn telefoonnummers van mijn contacten binnen meerdere accounts beschikbaar. Als ik vervolgens mijn telefoon sync met de carkit van mijn Leon 2016 komen de contacten met meerdere nummers in het adresboek waardoor het selecteren van een contact zoeken wordt, vooral bij het gebruik van voicecontrol. Ik heb een 200 contacten in mijn telefoon staan, echter de carkit begint nu ruim 650 contacten te syncen.

Ik kan de oorzaak niet vinden, heb bijvoorbeeld geprobeert om de weergave van het adresboek bijvoorbeeld aan te passen, maar dit heeft klaarblijkelijk geen invloed op de synchronisatie. Ook heb ik een app gekocht (Google Play: Bluetooth Telefoonboek ) welke op zich wel het juiste aantal contacten synchroniseert. Echter is dan het probleem dat de app niet open blijft staan en niet altijd de synchronisatie oppakt. Ik heb de app uitgesloten van energiebeheer, maar dat lijkt ook geen effect te hebben.

Meer bezitters van de P2 hier last van of iemand de gouden tip voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

@Hendry Scholing klopt ik zie hetzelfde gedrag in mijn Volvo. Voice dail gebruik ik eigenlijk niet (daar viel het mij ook pas op overigens). Ook weet ik niet of dit Lenovo of Android specifiek is.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Laatst online: 20:23
https://forum.xda-develop...geos-14-1-t3664052/page33

Er is een update voor de LineageOS 14.1-ROM van FireLord (Android 7.1.1) met o.a. de laatste security patches en de LED-notificaties werken meteen. Ik gebruik hem nu een dag of 5 en alles werkt stabiel. Een echte aanrader aangezien we van Lenovo geen updates meer hoeven te verwachten.

Edit: ik merk net dat er een nog recentere versie is waarin de FP gestures ook werken. Ik test die ook even en laat weten hoe het werkt.
https://forum.xda-develop...post74486845#post74486845

[ Voor 27% gewijzigd door Aegir81 op 12-11-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
Ik zou mijn P2 toestel ook wel willen updaten met het Lineage OS
echter het unlock process etc etc daar kijk ik tegen op, koud water vrees

control alt oeps deleted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Laatst online: 04:01
@cazzie Unlocken zelf doet niets. Je moet 14 dagen wachten, en daarna heb je nog niets, behalve dan de mogelijkheid er wat anders mee te doen dan wat Lenovo voor ogen had. Sterker nog, ik zou het gelijk opnieuw doen als ik morgen andere smartphone krijg, tot dat het unlocken uitgevoerd is, zit je vast aan de goodwill van Lenovo, en het is al keer dan eens voorgevallen dat de Lenovoservers die het unlocken mogelijk maken offline waren, waardoor unlocken niet eens mogelijk was. Het zou me niets verbazen als na de support EOL deze mogelijkheid ook verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Laatst online: 20:23
@cazzie Het unlock-proces stelt zoals @KrazyJay zegt inderdaad niets voor. Gewoon 2 weken wachten. Eens je de mogelijkheid hebt, kun je deze instructies volgen: https://forum.xda-develop...rp-lenovo-p2-3-0-t3533659

Ik draai ondertussen de LineageOS ROM van vandaag (Android 7.1.2) en alles werkt uitstekend, je kunt opnieuw de navigatieknoppen verbergen en via de vingerafdruksensor de gebaren uitvoeren (bijv. kort aanraken om terug te keren).

De ontwikkelaar geeft trouwens aan dat zijn build binnenkort een officiële Lineage OS-uitgave wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cazzie
@KrazyJay en @Aegir81 Het unlocken is gevonden in settings // developers mode
en daarna mag ik aan de slag met de kunta. zip en gapps, wordt ongetwijfeld vervolgd

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Vis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:54:
Ik zou op MM blijven als ik kon kiezen! :)

Wat ik overigens erg kwalijk vind is dat we geen beveiligings updates meer krijgen. Vooral voor een fix van het wifi hack gebeuren van laatst mag je toch wel verwachten dat iedere fabrikant zijn best daarvoor doet?
Vind ik dus ook. Laatste update dateert van juli 2017.

Ook krijgt dit toestel geen upgrade naar Oreo. Betekent dat security-issues, of gaat het enkel om extra functionaliteiten en bepaalde optimalisaties?

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
Aegir81 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:27:
@cazzie Het unlock-proces stelt zoals @KrazyJay zegt inderdaad niets voor. Gewoon 2 weken wachten. Eens je de mogelijkheid hebt, kun je deze instructies volgen: https://forum.xda-develop...rp-lenovo-p2-3-0-t3533659

Ik draai ondertussen de LineageOS ROM van vandaag (Android 7.1.2) en alles werkt uitstekend, je kunt opnieuw de navigatieknoppen verbergen en via de vingerafdruksensor de gebaren uitvoeren (bijv. kort aanraken om terug te keren).

De ontwikkelaar geeft trouwens aan dat zijn build binnenkort een officiële Lineage OS-uitgave wordt.
Zou je mij stap per stap kunnen uitleggen welke bestanden ik moet downloaden en hoe ik het moet installeren(lineage android 7.1.2) want ik snap niet zoveel op xda, mijn engels is niet goed genoeg.
Ik heb intussen mijn P2 geunlocked met ADB.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KrazyJay
@shyheim Dat Oreo niet komt is te verwachten. Lenovo heeft nooit een goede reputatie gehad mbt updates. Echter worden er nog steeds door Google patches uitgebracht voor Android 7 (Nougat). Maandelijks. Lenovo heeft echter de laatste update uitgerold met de patches van juli. We zitten nu vier maanden achter, en ik vrees dat we de update van juli mogen beschouwen als de laatste. Dat is Lenovo wel kwalijk te nemen, want dit toestel is amper 1 jaar op de markt. Gelukkig is de modding community op XDA lekker bezig met custom ROMs waarbij er dus wel recentere patches in verwerkt zitten, waarvan de grootste ROM LineageOS is, het vroegere CyanogenOS/Mod. Deze wordt naar verwachting binnenkort officiëel, wat wilt zeggen dat er OTA updates uitgerold worden en deze ook voorlopig patches blijft krijgen. Op dit moment is er echter al een goede onofficiële versie beschikbaar die zeer goed werkt en de basis zal zijn voor de officiële versie. Om deze ROMs te gebruiken moet daarvoor het toestel zelf wel OEM unlocked geraken, wat te doen is via de telefoon zelf met een wachttermijn van 14 dagen en de beschikbaarheid van de Lenovo servers. De waarschuwing dat de garantie op het toestel daarmee vervalt slaat enkel op de fabrieksgarantie, wat niet de garantie is die consumenten bij een winkel hebben, maar de garantie van de winkel bij de fabrikant. Winkeliers kunnen daarom kosten aangerekend krijgen bij garantieclaims, maar deze mogen niet zonder motivatie doorgerekend worden aan de klant, welke natuurlijk nog consumentengarantie heeft op de aankoop. Daarnaast zal de Lenovo P2 alleen nog maar minder veilig worden met de standaard ROM die op een gegeven moment vatbaar gaat worden voor misbruik vanwege het gebrek aan beveiligingsupdates, waardoor de algemene veiligheid en het toekomstperspectief toch wel afneemt, laat staan toekomstige functies die niet meer naar dit toestel gaan komen. Alternatief is de winkelier in gebreke stellen omdat de klant geen 2 volle jaren gebruik heeft kunnen maken van een veilig toestel, maar aangezien daar geen jurisprudentie op tafel ligt zover ik weet (de winkelier schikt liever dan dat er concrete uitspraken van een rechter komen), zal dat ongetwijfeld een lange strijd worden.

[ Voor 13% gewijzigd door KrazyJay op 14-11-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

@KrazyJay Met andere woorden: beginnen prutsen (vroeger nog gedaan met mijn ZTE San Francisco) of uit de boot vallen? :)

Zal mij dan eens informeren hoe ik mijn toestel OEM unlock - thanks.
Is nog altijd mijn favoriete phone als ik eens langer van huis ben omwille van de geschifte batterijduur. Echt ongelooflijk dat zoiets nog niet gewoon de standaard is in de smartphone-wereld.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
@shyheim Daar komt het op neer. Maar pas op, de Lenovo is zeker geen slecht toestel. Vindt maar iets dat in de buurt komt zonder teveel toe te moeten geven, ik heb het een jaar later nog steeds niet gevonden. Momenteel gebruik ik iets wat relatief dicht komt, een Xiaomi Mi A1, maar het scherm is na ongeveer een maand nog steeds erg wennen (geen OLED, koudere kleuren), en een mindere batterij. Thuiskomen met 40% batterij na te gaan werken was met de Lenovo ondenkbaar als je die dagelijks oplaadt. Deze heeft wel keurig updates, maar mist een aantal pluspunten van de Lenovo. De P2 heb ik nog, en draai daar de onofficiële LineageOS op. Dat werkt goed. Maar aangezien ik vrij terughoudend ben in deze zaken omdat ik altijd bereikbaar moet zijn voor mijn werk, kon ik me niet permitteren daar mee te gaan spelen wat betreft ROMs. Achteraf had het goed gekund, echter, en zou het zomaar kunnen dat de A1 terug tweede viool mag gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
@LeStef Lees eerst even hier https://forum.xda-develop...l-lineageos-14-1-t3664052

Wat je nodig hebt = de laatste lineage rom + de GApps arm64 // versie 7.1 // pico punt zip

control alt oeps deleted

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

btw, kreeg net deze security update binnen:
https://forums.lenovo.com...urity-Update/td-p/3876634

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Laatst online: 20:32
Check, die kreeg ik net ook binnen. :) 95MB groot...

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• Vis

Vis

Hoppa, had ik niet meer gedacht om eerlijk te zijn 👏 de wifi fix dus toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Vis schreef op donderdag 16 november 2017 @ 00:27:
[...]

Hoppa, had ik niet meer gedacht om eerlijk te zijn 👏 de wifi fix dus toch
Nou, dat zou nog wel eens kunnen tegenvallen. De patch datum (1-11) is van voor de datum dat de wifi hack gefixed was (6-11).

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiebert
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-09 22:56
Is de nieuwe security update het waard om te installeren? (lees: wordt de accuduur niet korter?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Sjiebert schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:08:
Is de nieuwe security update het waard om te installeren? (lees: wordt de accuduur niet korter?)
Lijkt me wel hé, ze zullen niet voor niets security updates uitbrengen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 20:59
Ik heb bewust even gewacht om dit te posten om het zeker te weten:

Mijn accuduur is aanmerkelijk beter geworden na de laatste update!
Kon ik voorheen twee (redelijk intensief gebruik) tot drie dagen (matig gebruik) halen, nu haal ik met gemak drie (redelijk intensief) tot bijna vijf dagen (matig) accuduur.

Nu kan het natuurlijk dat er zonder dat ik het wist een batterij-slurper actief was, maar mijn gebruik en gebruikte apps zijn gelijk gebleven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:54
Heb hier ook het idee dat de accuduur er beter op is geworden. Geen hard bewijs, maar hij is zeker niet slechter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-09 23:06
Accu gaat precies ook net iets langer mee. Maar dan heb ik weer het probleem dat mijn berichtjes pas binnen komen als ik het toestel opneem of beweeg. Disable doze app werkt goed maar verbruikt dan stukken meer van mijn accu... dit probleem zal waarschijnlijk nooit een oplossing krijgen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
Afbeeldingslocatie: https://lnv.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/93637i62147C2BE106C25E?v=1.0

Het toestel is na 14 dagen wachten inmiddels unlocked echter
kom ik niet verder dan het recovery menu waarin ik alleen de
huidige installatie kan verwijderen en op nieuw kan beginnen.

De optie Wipe Data/Factory Reset en Wipe Dalvik cache staat
er helaas niet tussen en de eventuele volgende stap van het
zoeken naar de custom rom + gapps op de sd card lukt ook niet.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
Installeer TWRP dan ook. Met de Lenovo Recovery ga je sowieso niet zo veel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
KrazyJay schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:49:
Installeer TWRP dan ook. Met de Lenovo Recovery ga je sowieso niet zo veel kunnen.
Gedaan echter het toestel is geroot en met superSU kom ik ook nog geen steek verder.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
https://forum.xda-develop...rp-lenovo-p2-3-0-t3533659

Volg deze link even. Als dat alles gedaan is, en je kan in TWRP, kijk dan even verder bij de instructies van de ROM op XDA hoe je die via TWRP kan installeren.

• cazzie
@KrazyJay Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar,
wie weet is het beter dat ik bij iemand met meer geduld langs ga
en hem vraag om de P2 om te toveren tot een lineage toestel ...

control alt oeps deleted

• KrazyJay
@cazzie Ik zou sowieso nog even wachten met LineageOS. De officiële versie komt zeer binnenkort uit; je kunt beter direct daarmee beginnen. Probeer ondertussen al wel TWRP werkend te krijgen, en een backup van jouw huidige setup te maken. Let wel op dat je persoonlijke gegevens niet standaard meegenomen worden: zorg dus dat deze op de MicroSD staan. Die hoef je niet te wissen als je met ROMs gaat rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Sinds de update van 1 november. (Stock ROM) heb ik geen keuze meer van mijn flashlight. Kan de optie nergens meer vinden. Vond het zelf ideaal. Toch maar een app installeren of heeft iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
ik gebruik magnifier flash. ik vind hem geweldig, kun je ook zoomen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben eergisteren overgestapt van een hightech Samsung S7 naar midrange Lenovo P2 omdat ik een groter en breeder scherm wilde en betaalbaar is. wow wat een accu en de scherm bevalt mij goed

Lidy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• leon14
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 09:11
Deze maandag mijn Lenovo P2 gekregen, ben er zeer tevreden over. Vooral het scherm en de accu zijn dingen die opvallen voor me, de camera is prima, niks speciaals maar ook niet slecht of iets. Ook de vingerscanner is rete snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
De batterij gaat bij mij steeds sneller leeg. Waar ik eerst zo'n 12 uur SoT behaalde, kan ik nu nog maar zo'n 8 uur halen. Om de dag opladen dus.. Zou graag naar een ouder softwareversie gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pasarica
  • Laatst online: 06-09 09:51
Bajan schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:52:
Sinds de update van 1 november. (Stock ROM) heb ik geen keuze meer van mijn flashlight. Kan de optie nergens meer vinden. Vond het zelf ideaal. Toch maar een app installeren of heeft iemand nog een idee?
Snap het niet, bij mij is het gewoon aanwezig in het pull-down vanaf mainscreen.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
TereZz schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:10:
De batterij gaat bij mij steeds sneller leeg. Waar ik eerst zo'n 12 uur SoT behaalde, kan ik nu nog maar zo'n 8 uur halen. Om de dag opladen dus.. Zou graag naar een ouder softwareversie gaan
Lijkt hier ook sneller leeg te lopen. Hopelijk nog wat kleine updates.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

pasarica schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:19:
[...]
Snap het niet, bij mij is het gewoon aan aanwezig in het pull-down vanaf mainscreen.
Bij mij ook. @Bajan let wel op dat het pull down menu uit twee pagina's kan bestaan ... dan even naar rechts swipen voor de tweede pagina waar ie waarschijnlijk wel staat.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
TereZz schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:10:
Bij mij valt het af en toe (3 keer per maand?) voor dat batterij sneller begint te lopen. Even rebooten lost het probleem dan weer op voor een hele tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cazzie
@KrazyJay Het is toch gelukt, eerst het toestel kunnen rooten en daarna de lineage zip
en de gapps zip kunnen instaleren, nu bezig met het opnieuw installen etc etc

control alt oeps deleted

• MatthiasDS
Ik moet nu toch ook zeggen dat sinds de laatste update, hij langer mee lijkt te gaan. Ik heb eergisterenavond opgeladen en heb nu nog 61% met gematigd gebruik.

Ik denk dat ik morgenavond maar weer eens ga opladen... :)

Het probleem is nu, mijn scherm is reeds 3 maand gebroken, en ik kijk af en toe wel eens uit naar een nieuwe telefoon (ik vind toch geen vervangschermen aan een aanvaardbare prijs), maar ik wil niet meer terug naar een sub-4000mAh batterij. De keuzemogelijkheden worden wel heel beperkt indien je gaat filteren op een snapdragon 625 of beter, OLED, >4000mAh batterij, scherm tussen 5.5 en 6", en een prijs <400.

Dan maar nog een tijdje door met een gebroken scherm. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roko14
Als je eenmaal deze batterijduur gewend bent wil je niet meer terug!
Natuurlijk is de telefoon niet perfect en heeft die best wel irritatie puntjes. Maar daar valt heel goed mee te leven.

Ik vind het onbegrijpelijk dat er niet veel meer modellen uitkomen met eenzelfde opzet als de P2.
- Grote accu
- Oled scherm
- Vlotte processor
- Genoeg geheugen
Daar is toch een beste markt voor?

• KrazyJay
Het toestel dat er het dichtste bij komt is de Xiaomi Redmi Note 4(x) met SD625. Maar daar zijn Android upgrades ook niet echt meer te verwachten, Miui-updates wel, maar de Android-versie verandert niet meer vermoed ik. Ik wacht op een toestel met Project Treble, 4/64GB en verder gelijkwaardige specs aan de P2. Tot die tijd gebruik ik de Mi A1 als daily driver en de P2 als speeldingetje met ROMs.

• MatthiasDS
roko14 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:16:
Helemaal akkoord! En dat is ook waarom ik nu geen goede vervanger/opvolger vind :)
Ik vind het onbegrijpelijk dat er niet veel meer modellen uitkomen met eenzelfde opzet als de P2.
- Grote accu
- Oled scherm
- Vlotte processor
- Genoeg geheugen
Dat lijkt me ook, maar ze komen er nauwelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ik heb een post verplaatst naar: [Lenovo P2] Rooten & Custom ROM's

@MatthiasDS aankoopadvies is offtopic in ervaringen topics, wil je dus meer adviezen maak dan even een topic aan in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
Het gaat me niet echt om aankoopadvies, eerder over hoe er eigenlijk geen toestel bestaat met de eigenschappen die de P2 biedt. Dus wat mijmeren over hoe goed de P2 in mijn ogen is. :)

• Brecht35
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 19:29
roko14 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:16:
Natuurlijk is de telefoon niet perfect en heeft die best wel irritatie puntjes. Maar daar valt heel goed mee te leven.

- Grote accu
- Oled scherm
- Vlotte processor
- Genoeg geheugen
De smartphonefabrikanten snappen het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Nieuwe update, kwam net binnen na een factory reset. Dan maar updaten, en gelijk opnieuw resetten. Hoop dat het mijn batterijduur zal verlengen :)

Nadeel is wel dat ik dan niet weet wat mijn batterijduur verlengt. De nieuwe update, of de reset...

[ Voor 26% gewijzigd door TereZz op 26-12-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
TereZz schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:27:
Nieuwe update, kwam net binnen na een factory reset. Dan maar updaten, en gelijk opnieuw resetten. Hoop dat het mijn batterijduur zal verlengen :)

Nadeel is wel dat ik dan niet weet wat mijn batterijduur verlengt. De nieuwe update, of de reset...
Welke update is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
Dat zal de S251-update geweest zijn van november. Sindsdien is er niets voor uitgekomen. Behalve officiële LineageOS binnen een korte termijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
KrazyJay schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:59:
Dat zal de S251-update geweest zijn van november. Sindsdien is er niets voor uitgekomen. Behalve officiële LineageOS binnen een korte termijn :D
Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
@Brecht35 Over welk stuk heb je het? LineageOS komt er aan ja, er zijn al proefversies te downloaden, maar er is nog een willekeurige bug met audio (volgens mij ook in de normale ROM) en VoLTE voor de Indiase gebruikers, zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
KrazyJay schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:23:
@Brecht35 Over welk stuk heb je het? LineageOS komt er aan ja, er zijn al proefversies te downloaden, maar er is nog een willekeurige bug met audio (volgens mij ook in de normale ROM) en VoLTE voor de Indiase gebruikers, zo lijkt het.
Ik doelde op LineageOS, ja. :) Ik denk eraan om eens een nieuwe ROM erop te gooien, maar wil geen onofficiële rommel. Geen al te goede ervaringen met onofficiële ROMs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Inmiddels is mijn scherm helemaal naar de knoppen (nadat er een barst in zat werd het scherm gedurende de dag helemaal blauw/zwart/paars...). Ik wil het laten maken, want verzekerd, echter zie ik dat die €200+ moet kosten. Of zoek ik niet goed? Een nieuwe telefoon is 260,- namelijk (alleen krijg ik een nieuwe telefoon niet vergoed)...Iemand ervaringen (Ik vind deze voor €229,-!)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
Is een bekend probleem. Goedkope onderdelen/reparateurs zijn niet te vinden.
Maar ja, als een dure reparatie gedekt wordt door je verzekering......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
Onlangs begon mijn telefoon zeer laggy aan te voelen. Niks speciaals recent geïnstalleerd. Ik heb wel launcher 3 maar daar had ik voordien nog geen problemen mee gehad. De lag is vooral enkel merkbaar bij het naar beneden doen van het notificatiecentrum. Al meermaals heropgestart. De lag is eigenlijk enkel maar te merken als ik talen uitvoer die met de UI van de telefoon zelf hebben te maken. (Settings, notificatiecentrum, multitasken,...) Iemand anders nog ervaring mee?

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
Geen ervaring, maar zulke dingen zijn moeilijk te achterhalen. Je kunt eens kijken welke apps je geïnstalleerd hebt, mocht het je echt te veel storen, dan kan je altijd nog een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes1234
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik kan geen mobiel internet op mijn telefoon krijgen. Iemand anders ook problemen icm Hollandsnieuwe? Heb ondertussen een nieuwe simkaart ontvangen. Als ik de simkaart in een andere telefoon doe is er gewoon mobiel internet 4g.
Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
@Johannes1234 Welk type heb je gekocht? Degene met 32 of 64GB opslag? De 64GB-model is voor de Chinese markt, en mist dus wat op het vlak van 4G, zoals band 20 die in Europa algemeen ingezet wordt.

Kijk ook even je APN-instellingen na; het kan zijn dat je telefoon automatisch de APN van Vodafone gebruikt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes1234
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Heb de 32 gig versie. Ben nog naar een service punt van gsmwijzer geweest. Medewerker heeft ook van alles geprobeerd en kwam tot de conclusie dat Hollandsnieuwe tot 2 keer toe een simkaart heeft gestuurd waarmee je geen mobiel internet kunt ontvangen.
Probleem ligt bij Hollandsnieuwe (simkaart).
Kan maandag weer naar servicepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunderfield
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-08 19:32
In mijn ervaring stuurt hollandsnieuwe helemaal geen APN gegevens door en moet je deze handmatig instellen. Controleer zoals @KrazyJay zegt even de instellingen volgens https://www.hollandsnieuw...net/handmatig-instellen/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niektb
  • Laatst online: 01-08-2024
Hallo allen, ik heb sinds een tijdje de Lenovo P2 in mijn bezit en hij bevalt goed. Maar de microfoon geeft problemen met audio opnames (na een seconde ofzo valt het geluid weg in apps als Snapchat). Ik lees op internet dat dit te maken heeft met de Noise Cancellation die op treed. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel1995
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-08 15:08
Het tragische einde van mijn telefoon:

Gisteren had ik mijn telefoon aan de oplader gelegd, welke niet consistent oplaadde, hij haperde. Ik dacht dat de kabel misschien gebroken was, dus probeerde ik een andere kabel (wel op de originele Lenovo adapter).
Toen ik deze er in stak werd het stekkertje ineens heet en er kwam een klein sliertje rook uit. Ik trok hem er meteen uit maar het kwaad was al geschied, hij laadt nu helemaal niet meer op. Ik vermoed dat er kortsluiting is ontstaan in het oplaadcircuitje in de telefoon oid.

Ik heb contact opgenomen met Lenovo via FB chat, zij zeiden me contact op te nemen met de winkel, en dat de reparatie wel onder de garantie valt. Ik stuur hem vandaag op naar Bol.com en hoop op 't beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16
michiel1995 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:45:
Het tragische einde van mijn telefoon:

Gisteren had ik mijn telefoon aan de oplader gelegd, welke niet consistent oplaadde, hij haperde. Ik dacht dat de kabel misschien gebroken was, dus probeerde ik een andere kabel (wel op de originele Lenovo adapter).
Toen ik deze er in stak werd het stekkertje ineens heet en er kwam een klein sliertje rook uit. Ik trok hem er meteen uit maar het kwaad was al geschied, hij laadt nu helemaal niet meer op. Ik vermoed dat er kortsluiting is ontstaan in het oplaadcircuitje in de telefoon oid.

Ik heb contact opgenomen met Lenovo via FB chat, zij zeiden me contact op te nemen met de winkel, en dat de reparatie wel onder de garantie valt. Ik stuur hem vandaag op naar Bol.com en hoop op 't beste.
Aj dat is jammer, goed dat er vrij snel op wordt gereageerd! Hopelijk heb je snel een nieuwe of wordt ie fatsoenlijk gerepareerd.
Laat weten wat er uiteindelijk mee wordt gedaan als dat niet te veel is gevraagd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Enig nieuws over de Lenovo P3? Ik had er dingen over gelezen een aantal maanden terug. Maar tot op de dag van vandaag niks nieuws. Niet eens een aankondiging of een releasedate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
@Karakartal Dat kan kloppen. Lenovo heeft verklaard dat ze geen opvolger hebben voor de P2, men zou daarvoor naar de inferieure K-serie moeten kijken. Ik denk zelf dat de P2 teveel de lijn van Motorolas in de weg lag, in combinatie met een te lage winstmarge aangezien AMOLED-panelen meer en meer in trek zijn en dus duurder lijken te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Laatst online: 20:32
Jammer dat er geen P3 komt. Ik kijk zelf naar de Nokia 8 of 9 als opvolger van mijn P2.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
@BigEagle Ik heb zelf de Xiaomi Mi A1 geprobeerd. Prachtig toestel, batterij komt ook de dag door, maar is écht niet zo goed als de P2. De Nokia 8 (en waarschijnlijk ook de 9) hebben een minder zuinige CPU dan de Mi A1, en een batterij van soortgelijke grootte. Als je de P2 genomen hebt voor de batterij, dan is een Nokia vooralsnog geen alternatief, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel1995
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-08 15:08
Fugitive2008 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Aj dat is jammer, goed dat er vrij snel op wordt gereageerd! Hopelijk heb je snel een nieuwe of wordt ie fatsoenlijk gerepareerd.
Laat weten wat er uiteindelijk mee wordt gedaan als dat niet te veel is gevraagd :).
Ik krijg net een mail van Bol.com dat hij is gerepareerd en dat ie morgen bezorgd wordt. Ik heb niks hoeven te betalen, dus de reparatie valt helemaal onder de garantie :)
Reparatie heeft uiteindelijk ook maar iets langer dan een week geduurd, ruim minder dan de max. 15 werkdagen die ze aangaven, dus ik ben erg tevreden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GiD3rSr.png

[ Voor 11% gewijzigd door michiel1995 op 19-01-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
Jammer. Ook na een fabrieksinstellingen reset maar 2 dagen accuduur... Veel standby gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjiebert
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-09 22:56
Mijn P2 had altijd al dat ie na het opladen iets langer op hetzelfde percentage bleef hangen, maar dat lijkt erger te worden. Op dit moment geeft hij aan al drie uur op hetzelfde percentage te zitten, terwijl ik data en GPS aan heb staan. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetb
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-10-2020
Lenovo IdeaPad 720S-13IKB 81BV004YMH

Ik sta op het punt deze lenovo te kopen of de 520s. Heeft er iemand ervaring mee want lees best verschillende dingen.
Vergelijkbare opties van andere merken zijn ook welkom

Alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Peetb op 21-01-2018 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16
Peetb schreef op zondag 21 januari 2018 @ 20:08:
Lenovo IdeaPad 720S-13IKB 81BV004YMH

Ik sta op het punt deze lenovo te kopen of de 520s. Heeft er iemand ervaring mee want lees best verschillende dingen.
Vergelijkbare opties van andere merken zijn ook welkom

Alvast bedankt
Daarvoor zit je in het verkeerde forum... Dit gedeelte van het forum gaat over de telefoon Lenovo P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsplit
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-09 20:50
Weet iemand al meer over een Oreo update voor de p2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KrazyJay
Netsplit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:58:
Weet iemand al meer over een Oreo update voor de p2?
Niet. Tenzij een ontwikkelaar een custom ROM in elkaar wilt flansen. Van Lenovo gaat het alvast niet meer komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Kevind__
KrazyJay schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Niet. Tenzij een ontwikkelaar een custom ROM in elkaar wilt flansen. Van Lenovo gaat het alvast niet meer komen.
Klopt is werk bevestigt dit Lenovo dat de P2 geen Oreo uitbrengt.

Op xda trouwens is een dev bezig om eerst een Final Build the maken. Dan deze te gebruiken voor de nieuwe Build voor Oreo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Onlangs mijn scherm laten repareren maar nu heb ik het idee dat hij minder goed reageert. Net werd ik gebeld en kon ik niet opnemen, pas toen ik ergens over het scherm swipte kon ik op de opneemknop drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gss709s
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-12-2021
MatthiasDS schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:55:
[...]

Even een update hiervoor, voor wie het aanbelangt: Lenovo tech support verwijst naar dynafix. Dynafix wil geen prijsopgave geven zonder dat ik het toestel opstuur. Indien ik het opstuur en hun prijsopgave is me te duur, dan moet ik "slechts enkele tientjes" betalen om het toestel ongerepareerd terug te krijgen. Alsof dit geen standaardklusje is waarvoor ze een prijsopgave kunnen geven zonder het toestel in handen te hebben. Tja, doe ik niet aan mee.

Andere reparatiebedrijven kunnen niet aan het scherm raken. Zelf heb ik het ook nog nergens gevonden.

Huilen met de pet op, dit.

Mocht er iemand een kapotte P2 vinden met intact scherm, laat maar weten...
Heb je hem al laten repreren bij Dynafix? ,.. Als iemand dit al heeft gedan , of die mij kan laten weten wat het kost. Ik wil de mijne laten repareren en dan de reparatiekosten declareren bij UNIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
gss709s schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 04:37:
[...]

Heb je hem al laten repreren bij Dynafix? ,.. Als iemand dit al heeft gedan , of die mij kan laten weten wat het kost. Ik wil de mijne laten repareren en dan de reparatiekosten declareren bij UNIVE
Neen, aangezien ik overal zo'n beetje prijzen van rond de 200 euro zie, ga ik ervan uit dat dit bij Dynafix ook zo zal zijn. Dat is me simpelweg teveel en ik heb besloten om gewoon ermee verder te gaan tot het scherm verder breekt en het te erg wordt (voorlopig valt het goed mee en het is sinds september ook niet verder gebroken).

Dan koop ik later dit jaar wel eens een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
De laatste tijd heb ik periodes dat mijn P2 niet trilt, niet wanneer ik aan het typen ben, wanneer ik op de home button klik of wanneer ik een berichtje ontvang. T enige wat dit helpt is mijn telefoon opnieuw aan en uitzetten. Kan er ook niks over vinden op het internet eigenlijk, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

leon14 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:41:
De laatste tijd heb ik periodes dat mijn P2 niet trilt, niet wanneer ik aan het typen ben, wanneer ik op de home button klik of wanneer ik een berichtje ontvang. T enige wat dit helpt is mijn telefoon opnieuw aan en uitzetten. Kan er ook niks over vinden op het internet eigenlijk, iemand enig idee?
Jep, heb ik eigenlijk altijd al gehad. Sporadisch.

Vaak gebeurt het wanneer ik druk (snel) een berichtje aan het typen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
Vis schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 19:39:
[...]

Jep, heb ik eigenlijk altijd al gehad. Sporadisch.

Vaak gebeurt het wanneer ik druk (snel) een berichtje aan het typen ben.
Heb een oplossing gevonden!
Je moet je telefoon even schudden en dan werkt het trillen weer, geen idee waarom maar het werkt, gevonden ergens op een forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mploeger946
  • Laatst online: 29-08 23:29
Ik ben inmiddels overgestapt op een Xiaomi Mi6. Als iemand interesse heeft in mijn P2, dan is ie eventueel beschikbaar. Ik heb hem afgelopen zomer gekocht bij de Mediamarkt. Inclusief blauw beschermhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
mploeger946 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:00:
Ik ben inmiddels overgestapt op een Xiaomi Mi6. Als iemand interesse heeft in mijn P2, dan is ie eventueel beschikbaar. Ik heb hem afgelopen zomer gekocht bij de Mediamarkt. Inclusief blauw beschermhoesje.
Hier is het topic niet voor bedoeld. Check ff vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
MatthiasDS schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:04:
[...]

Neen, aangezien ik overal zo'n beetje prijzen van rond de 200 euro zie, ga ik ervan uit dat dit bij Dynafix ook zo zal zijn. Dat is me simpelweg teveel en ik heb besloten om gewoon ermee verder te gaan tot het scherm verder breekt en het te erg wordt (voorlopig valt het goed mee en het is sinds september ook niet verder gebroken).

Dan koop ik later dit jaar wel eens een nieuwe.
En welgeteld 3 dagen later stond ik op en bleek mijn scherm vol met paarse vlekken te zitten ("binnenin" het scherm).
Dus maar snel even voor €219 een nieuwe A5 2017 gaan kopen... Fijne telefoon, al mis ik nu al de enorme batterij van de P2.

Voor mij is dit nog steeds het schoolvoorbeeld van mijn ideale smartphone. Misschien probeer ik toch nog wel eens om ergens een goedkoper exemplaar of scherm op te pikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Heeft iemand anders ook het probleem dat bij het kijken van een video (snapchats / instagram stories) je telefoon voor 2 seconden vastloopt, je de video moet sluiten en opnieuw moet klikken om hem te kijken?

Standaard ROM, 64GB versie, zit geen SD kaart in en draait Android 7.0. Heeft iemand een oplossing? Het is namelijk redelijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
Djmaddox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:48:
Heeft iemand anders ook het probleem dat bij het kijken van een video (snapchats / instagram stories) je telefoon voor 2 seconden vastloopt, je de video moet sluiten en opnieuw moet klikken om hem te kijken?

Standaard ROM, 64GB versie, zit geen SD kaart in en draait Android 7.0. Heeft iemand een oplossing? Het is namelijk redelijk vervelend.
Ja hier heb ik ook last van :/ ben van plan een factory reset te doen de komende dagen en zal dan laten weten of het helpt, ook het bovenstaande tril probleem is er nog steeds.

Ook standaard rom 32 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
leon14 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Ja hier heb ik ook last van :/ ben van plan een factory reset te doen de komende dagen en zal dan laten weten of het helpt, ook het bovenstaande tril probleem is er nog steeds.

Ook standaard rom 32 GB
Gekend probleem, denk niet dat factory reset hier iets zal uithalen. Ik heb er ook last van.

Ik heb een unlock van de bootloader aangevraagd(14 dagen wachten, seriously?), ik schakel over op LineageOS.

[ Voor 11% gewijzigd door Brecht35 op 06-02-2018 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
Brecht35 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:41:
[...]

Gekend probleem, denk niet dat factory reset hier iets zal uithalen. Ik heb er ook last van.

Ik heb een unlock van de bootloader aangevraagd(14 dagen wachten, seriously?), ik schakel over op LineageOS.
Ik heb me nog niet echt verdiept in alle custom roms, is het een officiele lineage rom of door een random developer gemaakt? En laat maar weten of het helpt of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
leon14 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:46:
[...]

Ik heb me nog niet echt verdiept in alle custom roms, is het een officiele lineage rom of door een random developer gemaakt? En laat maar weten of het helpt of niet!
Voorlopig nog niet officieel, maar het zou binnenkort wel officieel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Brecht35 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:42:
[...]

Voorlopig nog niet officieel, maar het zou binnenkort wel officieel moeten zijn.
Ik ben er bang voor is het überhaupt nog komt. Er is een grote discussie gaande op XDA en dat stemt me niet echt positief.

De dev reageert ook niet op berichten...

Ik hoop het wel natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon14
__Kevind__ schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:32:
[...]

Ik ben er bang voor is het überhaupt nog komt. Er is een grote discussie gaande op XDA en dat stemt me niet echt positief.

De dev reageert ook niet op berichten...

Ik hoop het wel natuurlijk
Ik hoop het ook, al helemaal als het de problemen hierboven oplost. Maarja ik zal het in de gaten houden
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen en Discussie, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Lenovo P2] Het grote Accessoires topic
- Levertijden, winkels en prijzen: [Lenovo P2] Levertijd & Prijzen
- Rooten, custom Rom's en recovery: [Lenovo P2] Rooten & Custom ROM's