Geen actie voor Verstappen...
Zoals ik al zei: no further action
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Geen verdere actie ROS en VES.
"When you grow up your heart dies"
Gelukkig, no further action. Lijkt me terecht, maar je weet maar nooit.
Max lijkt behoorlijk te glijden op z'n banden
Prima uitslag.
Max rookt zijn bandjes al weer op, die Mercedes pak je niet zomaar...
Max rookt zijn bandjes al weer op, die Mercedes pak je niet zomaar...
[ Voor 72% gewijzigd door Vos op 30-10-2016 20:15 ]
topVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:14:
Geen actie voor Verstappen...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hij is niet de enige..Feihcretsam schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:14:
Are you a one or a zero
Hoelang gaat de medium mee hier?
Blijft Hamilton natuurlijk enorm raar. Snijdt gewoon 150 meter af.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 30-10-2016 20:15 ]
En Hamilton dan? Lijkt me dat ie daar onevenredig veel voordeel uit haalde (teniet gedaan door SC maar toch)
Inderdaad, heel erg aan het driften.Feihcretsam schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:14:
Terecht natuurlijk, dat is gewoon racen
Flickr PSN ID= cheironnl
50+ rondenalbino71 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:15:
Hoelang gaat de medium mee hier?
max ''tokio drift'' verstappen.. hahah
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Weinig boardradio trouwens. Had de mening van de coureurs wel willen horen van de start
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Tja het is Hamilton he.Baldertt schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:15:
En Hamilton dan? Lijkt me dat ie daar onevenredig veel voordeel uit haalde (teniet gedaan door SC maar toch)
Die Red Bulls kunnen toch een bak later remmen dat is echt niet normaal meer.
Datwas een verhelderende herhaling!
Flickr PSN ID= cheironnl
Riccardo kan zo weleens de verassing van de dag worden, ben benieuwd.
...
In de replay zie je dat ROS nog asfalt had om de bocht normaal te nemen. Echter had VES inderdaad meer ruimte moeten laten lijkt het.
button, je mag verdedigen...
Max zou ook minder over de boardradio praten, dat verklaart het welhupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:16:
Weinig boardradio trouwens. Had de mening van de coureurs wel willen horen van de start
-
Die is even een ijsje halen op de tribune
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nope, juist omgekeerd. Max zat op de racelijn.Eli3l schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:17:
In de replay zie je dat ROS nog asfalt had om de bocht normaal te nemen. Echter had VES inderdaad meer ruimte moeten laten lijkt het.
Duidelijke teamradiio met RIC. "Verstappen is vulnerable, you need to help him".
Waiting on the world to change
Dat wel maar had HAM een straf gekregen was het WK klaar. Nu maar hopen dat ROS problemen krijgt.d0s schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:18:
Belachelijk dat HAM geen straf krijgt..
Ik krijg in racespelletjes ook nooit straf als ik zoiets doed0s schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:18:
Belachelijk dat HAM geen straf krijgt..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hamilton pakt superveel voordeel. Of er nou een SC komt of niet, dat maakt het niet goed.
...
Hij begint al in te lopenLuxicon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:17:
Riccardo kan zo weleens de verassing van de dag worden, ben benieuwd.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Bensimpel
Positieve meneer
Go Ric! Ric gaat lekker.
Ham moet 10 sec penalty krijgen, elke andere driver zou dat krijgen, behalve ham natuurlijk
Ham moet 10 sec penalty krijgen, elke andere driver zou dat krijgen, behalve ham natuurlijk

😆 - Denk ook eens om ;)
Max laat nu een gat vallen. Van 0.6 naar 2.2s.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zeiden ze niet? Ging over Magnussen?pinda powerrr schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:18:
Duidelijke teamradiio met RIC. "Verstappen is vulnerable, you need to help him".
Snap ook niet dat de rest nu niet rechtdoor rijd daar. Het is namelijk toch geoorloofd om dat te doen nu.
[ Voor 27% gewijzigd door Hupske op 30-10-2016 20:21 ]
Lijkt me verstandig (als het tenminste bewust is), want hij komt er toch niet langs.Rivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:20:
Inderdaad. Dat hoorde ik ook volgens mij.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max moet naar binnen toe nu. Dan komt hij net achter Ric met versere banden
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij komt het door zijn (gebruikte?) SS. Correct me if im wrong.Rivanov schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:20:
Are you a one or a zero
En daar gaat ie naar binnen, VES.
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 30-10-2016 20:21 ]
Max pit
Nee. Pindapowerr heeft het goed. Ric kreeg de order Max te gaan helpen omdag Max kwetsbaar is
Nope. Ik heb het fout
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 30-10-2016 20:22 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waarom is de harde band niet mee? Kan je nu uitrijden.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 30-10-2016 20:22 ]
Of hij pusht nog 2 laps en komt net voor hemwontcachme schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:21:
Max moet naar binnen toe nu. Dan komt hij net achter Ric met versere banden
Edit: laat maar, stream loopt achter hier
[ Voor 8% gewijzigd door RichardQG op 30-10-2016 20:22 ]
Dan heb ik het verkeerd begrepen! I stand corrected
Max binnen. En zijn team staat klaar voor de verandering!
alles kan off-topic
PWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:21:
Waarom island de harde band niet mee? Kan je nu uitrijden.
Met Medium kan dat wellicht ook
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 30-10-2016 20:22 ]
Ze stonden in ieder geval klaar voor hem
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Goed, VES achter RIC nu, maar wel met nieuwere banden. Nu gaan we het zien. Hopelijk ook wat mooie inhaalacties van VES.
Omdat je met de medium band de race ook al kan uitrijdenPWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:21:
Zijn gewoon de regels, bepalen de teams niet.PWM schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:21:
Nog een keertje, omdat het toch lastig is om te weten wat wel/niet mag: the rules of racing waar iemand goed uitlegt wat wel/niet mag bij inhalen.
Het van lijn veranderen wordt nog niet genoemd, want daar is, mits het veilig is, geen directe regel voor.
En de regels zijn symmetrisch, er is geen HAM of VES sectie in het regelboekje
Het van lijn veranderen wordt nog niet genoemd, want daar is, mits het veilig is, geen directe regel voor.
En de regels zijn symmetrisch, er is geen HAM of VES sectie in het regelboekje
[ Voor 16% gewijzigd door ANdrode op 30-10-2016 20:23 ]
Vettel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haha die Vettel. Zeuren dat Massa zijn banden kapot rijdt haha.
Ik denk niet dat RIC hem kan uitrijden op zijn Mediums, dat zou wel heel lang zijn. Maar goed, VES moet het ook nog waarmaken...RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:22:
Goed, VES achter RIC nu, maar wel met nieuwere banden. Nu gaan we het zien. Hopelijk ook wat mooie inhaalacties van VES.
Verstappen dus 2 plaatsen achter Ricardo? Lijkt mij in dat geval een voordeel voor Verstappen?
...
Komop Vettel, echt jammer dat je zo reageert..
Flickr PSN ID= cheironnl
De stewards zijn soepeltjes vandaag.
Dit is wel een beetje apart... straks moet hij zijn banden oproken om RIC voorbij te komen.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:22:
De Trulli train is back.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
welke banden zijn verplicht dit weekend?
VET kan na ze carriere hier bij aansluiten:

Verwijderd
Dacht dat ik de enige was die er last van had.
Vettel huilebalk... Net zoals die Duitse commentatoren. Verschrikkelijk.

HUL en MAS in de pit.
VES nu 3s achter RIC.
Nou Vettel, nu moet je het laten zien hoe snel je bent.
Dus beiden zullen nog 1 x pitten, en Riccardo zal eerder moeten pitten?
...
PreciesVos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:25:
Benieuwd wat ze met RIC doen als Max sneller blijkt. Max heeft nog wat te goed
Wat een beheersing van ALO! Prachtig.
ALONSO BAAS!!!!
Ham krijgt niets, zoals zo vaak voor bizarre acties. Corrupted.Bensimpel schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:26:
sainz 5 sec penalty, hallo en Ham dan?!
...
Pff Alonso! Zo houd je een auto op de baan dus.
Haha Alonso moet nu ook pushen. Maar doet hij al. Zijn team krijgt er weer van langs.
Haha Alonso moet nu ook pushen. Maar doet hij al. Zijn team krijgt er weer van langs.
"You do your job, I'll do mine"
ALO
Hamilton had echt wel een penalty gekregen als de safetycar niet nodig was geweest.
Wit zou 50+ ronden meegaan. Dus VES kan misschien net uitrijden met wat sparen? Ric moet bijna 70 rondjes rijden dan...Luxicon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:25:
Dus beiden zullen nog 1 x pitten, en Riccardo zal eerder moeten pitten?
Als VES dit had gezegd, dan was ie weer arrogant bevonden
Dat is een aanname, maar het moet niet zo zijn dat externe factoren ineens een fout goed gaan maken. Je weet niet hoe het uitpakt als Hamilton zijn fout nam en misschien wel op P5 zou komen.Sijhtam schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:27:
Hamilton had echt wel een penalty gekregen als de safetycar niet nodig was geweest.
...
Dan heeft RIC met de laatste stint (geel denk ik) wel een groot pacevoordeel op Verstappen.wontcachme schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:27:
[...]
Wit zou 50+ ronden meegaan. Dus VES kan misschien net uitrijden met wat sparen? Ric moet bijna 70 rondjes rijden dan...
Klopt, maar Alonso en Button lijken me nou niet meer de coureurs die je moet vertellen wat ze moeten doen. Die kunnen dat heus wel zelf bepalen.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:27:
[...]
Als VES dit had gezegd, dan was ie weer arrogant bevonden
Daniel, Max is faster than you...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1