Wat is stoer?
Hopen dat Max nu niet nog na een stop alsnog achter RIC komt... hij had mooi 5 s, maar die zijn weg
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Als Ros geen DRS heeft, heeft Ves misschien wel een kans aangezien de RB met DRS boven de Mercs in de speedtraps??
In progress: VW kever
Max DotD?
"When you grow up your heart dies"
Nou, met die actie van net gaan je banden wel hard.sanderb schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:15:
Hopen dat Max nu niet nog na een stop alsnog achter RIC komt... hij had mooi 5 s, maar die zijn weg
max probeert een tokio drift!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ouch, dit was toch niet heel lekker...
Kon wel eens een bepalend moment zijn. Er zit een behoorlijke flatspot op die band.
Kon wel eens een bepalend moment zijn. Er zit een behoorlijke flatspot op die band.
Mooi om die reacties van het publiek in het stadiongedeelte te zien als Max die move probeert
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zo, en nu even een setje supersoft onder die nummer 33 klappen en binnen harken die hap!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat chassis heeft ervaring met torpedo-actiesRoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:16:
Ouch, dit was toch niet heel lekker...
Mooie actie maar misschien net wat te impulsief. Alleen zo'n moment met Sainz die eerst wacht en daarna ROS en VES erdoor laat krijg je natuurlijk maar één keer
[ Voor 22% gewijzigd door ANdrode op 30-10-2016 21:17 ]
Driftkoning Max door de bocht! Jammer van de tijd die het hem kost maar het levert mooie plaatjes op en in ieder geval buiten het gevecht tussen Perez en Massa nog een beetje actie in deze tot nu toe vrij saaie race
Tja, alle mooie acties op de baan komen van hem.
Uitrijden voor P3!
Waiting on the world to change
No way, die 22 seconden maakt ie nooit meer goed.max schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:17:
Zo, en nu even een setje supersoft onder die nummer 33 klappen en binnen harken die hap!
MAX nu op 2,5S, maar wel 0,2 sneller dit rondje dan ROS
I have no special talent. I am only passionately curious.
Vettel kan zomaar op het podium komen..
Flickr PSN ID= cheironnl
vanaf de bank een professioneel F1 rijder die een actie probeert te maken voor sukkeltje uitmaken....erg stoer.
DUGG
Moet Max nog naar binnen?? RIC gaat hard!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max moet hem uitrijden op deze banden, anders wordt het p5.
Gewoon consolideren nu.
Gewoon consolideren nu.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 30-10-2016 21:18 ]
Max krijgt een nieuwe prijs voor M(ove)OTD
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Inderdaad, en met die voorband weet ik het zo net nog niet... Als hij het daarom niet haalt is het toch wel heel, heel zonde.Vos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:18:
Max moet hem uitrijden op deze banden, anders wordt het p5.
Verwijderd
Oh ok.Mach schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:18:
[...]
vanaf de bank een professioneel F1 rijder die een actie probeert te maken voor sukkeltje uitmaken....erg stoer.
Nog 18 rondjes, VES is sneller dan VET, dus maar buiten houden?
Zou wat zijn, Vettel op het podium, die een stille race rijdt. In ieder geval komt hij niet in beeld.
...
RIC pakt even 2 seconden per rondje
Met dat tempo ook nog een bedreiging voor het podium.

Met dat tempo ook nog een bedreiging voor het podium.
RIC rijdt nu 2s per lap snellerLuxicon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:19:
Zou wat zijn, Vettel op het podium, die een stille race rijdt. In ieder geval komt hij niet in beeld.
Dat ging maar net goed met dat stukje puin.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ehmm nou ja heeft wel een paar ronde op plek 1 gereden heLuxicon schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:19:
Ach, Max verliest liever zijn P3, dan dat hij geen aanval had durven doen om P2.RoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:18:
[...]
Inderdaad, en met die voorband weet ik het zo net nog niet... Als hij het daarom niet haalt is het toch wel heel, heel zonde.
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat in elk geval Ricciardo Vettel nog wel kan inhalen. Al weet ik niet wat de afstand tussen die 2 is?
Hij liet volgens mij vrij snel de rem los, dus hopelijk valt het mee. Als je Ham zijn remactie bekijkt en hoeveel ronden die door konRoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:18:
[...]
Inderdaad, en met die voorband weet ik het zo net nog niet... Als hij het daarom niet haalt is het toch wel heel, heel zonde.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Dat zeg ik. SSers er onder en trappen met dat ding!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Nu ztoppen naar soft is ook nog redelijk safe. Moet je alleen Vettela voorbij. Maar met die pace van Ric lukt dat wel denk ik. Ves een gokje doen?
Volgens mij iets van 16 seconden...Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:20:
Ik denk eigenlijk dat in elk geval Ricciardo Vettel nog wel kan inhalen. Al weet ik niet wat de afstand tussen die 2 is?
Are you a one or a zero
RIC nu 1.22.9, dus een behoorlijke terugval qua tempo.
14.5s op dit moment, net nog 2s minder geworden door die snelste ronde van RIC, maar nu loopt hij een stuk minder snel in: 0.7s in 1 rondje...Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:20:
Je zit ook aan het bier?Harrie schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:20:
Nu ztoppen naar soft is ook nog redelijk safe. Moet je alleen Vettela voorbij. Maar met die pace van Ric lukt dat wel denk ik. Ves een gokje doen?
Verwijderd
Of uitrijden en Vettel proberen achter je te houden?Harrie schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:20:
Lullig voor Kvyat.
MERC bias confirmed...
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
KVY wel een tijdstraf voor "leaving the track and gaining an advantage"? Wow...
En HAM dan ???
...en daar is VET weer
Oohja en Kvyat wel een straf geven! Lekker dan!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hamilton -> Kvyat
Lekker consequent allemaal
Lekker consequent allemaal

Hahaa VET.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En RIC pakt weer een seconde. Die gaat aan het eind wel aan de staart bij VET komen.
En VET is weer VET
En VET is weer VET

FF checkennachtnet schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 18:59:
[afbeelding]
Zo, iedereen zijn glazenbol doet het? Jammer dat ze allemaal wat anders zeggen ,...

ora et labora
U ziet het woordje NU in mijn statement? dat refereert aan een tijdstip....

Vettel begint nu toch wel een wijf te worden met zn gemekker over de blue flags ... man man man ... alsof hij de enige is die er last van heeft. Rij er gewoon omheen!
VES wordt gewoon 3e op deze banden, lijkt me. Hij lijkt rustiger aan te doen, te settlen voor de 3e plek.
I love the blue flag rage.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt nu wel een 'race clean and get it home' einde te worden.. Ik denk niet dat ze nog gaan gokken op (super) softs en trappen met dat hok ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
58 ronden op Mediums?Grrrrrene schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:23:
VES wordt gewoon 3e op deze banden, lijkt me. Hij lijkt rustiger aan te doen, te settlen voor de 3e plek.
Rosberg zometeen kleurloos WK.

ja dat kan prima Pirelli heeft al aangegeven dat het moet kunnen ze geven 50 aan
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Gaat eigenlijk alles wat een coureur zegt via de radio, of alleen wat hij aan het team wilt melden? Want in heteerste geval kan ik Vettel wel begrijpen, wie loopt er niet weleens te mopperen op andere automobilisten
Flickr PSN ID= cheironnl
"They just have to go out of my way, EASY!"vhal schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:24:
Ik mis wel de HONESTLY! van Vettel
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Waarom niet? Ericson en Palmer hebben er al 55 op zitten op Mediums.
Ik vraag me af of Vettel wel eens midden in de nacht wakker wordt uit een nachtmerrie en zeiknat van de zweet schreeuwt "Blue flag, Blue Flag"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nondenju....vraag mijn vrouw te stemmen op verstappen op haar telefoon op driver of the day....kiest ze voor guiterezz...want die heeft zo'n leuk koppie 😥
vettel komt wel iets dichter bij max nu, zou helpen als ricciardo richting einde v/d race druk op vettel kan zetten..
Ericsson 11e!
Sauber bijna een puntje...
Sauber bijna een puntje...
Alle radioverkeer is OPEN alleen de FIA bepaalt wat uitgezonden wordt.cheiron schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:25:
Gaat eigenlijk alles wat een coureur zegt via de radio, of alleen wat hij aan het team wilt melden? Want in heteerste geval kan ik Vettel wel begrijpen, wie loopt er niet weleens te mopperen op andere automobilisten
Hahahaha pwnedMichel242186 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:25:
Nondenju....vraag mijn vrouw te stemmen op verstappen op haar telefoon op driver of the day....kiest ze voor guiterezz...want die heeft zo'n leuk koppie 😥
Michel242186 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:25:

FTFYRedHat schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
[...]
Alle radioverkeer is OPEN alleen de FOM bepaalt wat uitgezonden wordt.
Waiting on the world to change
VET loopt heel langzaam in op VES, kijken of dat doorzet...
Ericson heeft er al 56 gedaan wel.
RedHat schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
[...]
Alle radioverkeer is OPEN alleen de FIA FOM bepaalt wat uitgezonden wordt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
VES rijd nu 0,3 tot 0,7 langzamer dan VET per ronde
Dat wordt geen P3, dan heb je nog RIC die nog eens 0,6 sneller rijdt dan VET.
P5 voor VES
P5 voor VES
Hmmm, dan snap ik Vettel eigenlijk wel.RedHat schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
[...]
Alle radioverkeer is OPEN alleen de FIA bepaalt wat uitgezonden wordt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dus dat wordt FF geen sex hahaMichel242186 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:25:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er naartoe is 1, erlangs is een ander verhaal
Max is aan het settelen voor P3.
Verwijderd
Nee, ze kunnen misschien bij hem komen, maar langs hem komen is iets anders.ricardo246 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
P5 voor VES
Laten we eens ophouden met dat pessimistische gezeur? Erbij is 1, ervoorbij is een heel ander verhaal. Dat weten we onderhand wel toch?ricardo246 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
P5 voor VES
De laatste paar ronden gaat het gat toch wel een beetje te snel dicht.Grrrrrene schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:26:
VET loopt heel langzaam in op VES, kijken of dat doorzet...
RIC is inmiddels niet meer sneller dan VET.
Maargoed, mocht VET aan de staart van VES komen , dan is ie er nog niet voorbij natuurlijk. En gezien het gehuil denk ik niet dat er voorbij gaat komen
Wel weer erg sterk van HAM. Doet gewoon het maximale wat hij moet doen. Dat is winnen en Rosberg nog enigszins onder druk zetten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1