De top 5 rijdt hem toch gewoon uit op deze band? Race is min of meer gelopen...
Echt knap van Vettel hoor, die gaat goede zaken doen lijkt het.
Zal de rest van de top hem uitrijden..?
Zal de rest van de top hem uitrijden..?
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 30-10-2016 20:47 ]
Ik snap die logica niet, waarom gele strepen op de bandenhouder terwijl het medium is?
Are you a one or a zero
De Red Bulls niet denk ikErapaz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:46:
Nee joh, Ferrari is niet vooruit te branden op harde bandenVos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:46:
Echt knap van Vettel hoor, die gaat goede zaken doen lijkt het.
Mooi om te zien dat we allemaal een andere analyse hebben met wat het gaat worden. Ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken in de pitwall.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bensimpel
Positieve meneer
hahahah vettel, en zo doet die even een verstappen
😆 - Denk ook eens om ;)
It ain't over till it's over. Er kan nog heel veel gebeuren. VSC of een normale SC, auto's die stil vallen etc. We zitten nog niet eens op de helft.Erapaz schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:46:
"When you grow up your heart dies"
Veel slechter dan Ferrari de afgelopen races zal het niet wordenhupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:47:
Mooi om te zien dat we allemaal een andere analyse hebben met wat het gaat worden. Ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken in de pitwall.
1.23.9 voor VETRoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:46:
[...]
Gezien z'n rondetijd weet ik niet of dat de juiste keus was. Hij begint nu toch wel wat langzamer te worden.
1.23.8 voor HAM, dus zo slecht rijdt hij nog niet.
Waiting on the world to change
Ok dat kan, gaan we zo ziensoulcrusher schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:46:
[...]
Nee joh, Ferrari is niet vooruit te branden op harde banden
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 30-10-2016 20:48 ]
Vettel: "joh, het is zo lang terug dat ik vooraan reed, daar wil ik zo lang mogelijk van genieten"
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Max op 2s van Rosberg.
Uiteraard, incidenten kunnen altijd voorkomen, maar qua strategie valt er niks meer te halen. De Bulls zijn niet sneller dan de Mercs en een undercut zit er ook niet meer in.sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
It ain't over till it's over. Er kan nog heel veel gebeuren. VSC of een normale SC, auto's die stil vallen etc. We zitten nog niet eens op de helft.
[ Voor 4% gewijzigd door Erapaz op 30-10-2016 20:49 ]
Klopt hij herstelt zich weer een beetje. Verbazingwekkend dit. Ben benieuwd hoe hij het zo op de medium gaat doen.pinda powerrr schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
1.23.9 voor VET
1.23.8 voor HAM, dus zo slecht rijdt hij nog niet.
VET gaat proberen wat blauwe vlaggen te verzamelen voor zijn1 e pit..
Bensimpel
Positieve meneer
Of hij hoeft nog niet naar de WCEdd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:48:
Vettel denkt ook.. Eindelijk rij ik weer eens op P1, dat ga ik niet afstaan!
😆 - Denk ook eens om ;)
En Ocon wordt op een rondje gezet.
VET kan nu wel gaan stampen op die Mediums...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik wil wel zien hoe de banden van Vettel eruit zien nu.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Max nu opeens op 1.3s van ROS.
VES 1,5S
I have no special talent. I am only passionately curious.
Er lijkt mij maar weinig lekkere Flow in deze baan te zitten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoorde je dat Raikkonen klaagde over grip van de Mediums?Vos schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
Ok dat kan, gaan we zo ziende pace van RAI is wel prima.
Bijna iedereen weer op de zelfde plek als waar ze zijn gestart? XD
[ Voor 6% gewijzigd door Vigilate op 30-10-2016 20:51 ]
De race pace van VES is echt goed. Vraag zal waarschijnlijk zijn in hoeverre hij de banden kan sparen.
hupske schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:50:
Ik wil wel zien hoe de banden van Vettel eruit zien nu.

ROS rijdt 1:24.1sjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:50:
Max nu opeens op 1.3s van ROS.
Max zit strak in de 1:23.8
-
Heeft Max een Hamiltonnetje gedaan omdat hij zoveel tijd heeft gewonnen in een rondje?
Verwijderd
Maar Ricciardo nu wel de oudste banden, toch?Vigilate schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:51:
Bijna iedereen weer op de zelfde plek als waar ze zijn gestart? XD
#GOMAX

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
32 ronden.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:51:
[...]
Maar Ricciardo nu wel de oudste banden, toch?
Haha, Rosberg gaat nu wel een beetje zenuwachtig worden
Ja, maar hij rijdt gewoon zelfde pace als RIC. Dus zo slecht is dat niet.soulcrusher schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:51:
[...]
Hoorde je dat Raikkonen klaagde over grip van de Mediums?
NASR 1 rondje meer 33 lpsVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:51:
[...]
Ja, verreweg. Dus die zal eerst moeten pitten.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:51:
[...]
Nee, een Rosbergjesjaool schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:51:
Heeft Max een Hamiltonnetje gedaan omdat hij zoveel tijd heeft gewonnen in een rondje?
-
ROS begint te versnellen volgens mij?
Het is wachten op de boordradio van ROS.
Max heeft zo te zien de Cruise Control uitgezet

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
4.2secVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:53:
Ricciardo valt niet heel veel terug toch, of loopt ie terug in?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij houd het op 1.4-1.5sGrrrrrene schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:52:
ROS begint te versnellen volgens mij?
Voelt als:
denk dat die bij max nooit aangestaan heeft.. denk eerder dat ROS hem nu uit zetDutchCrownNL schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:53:
Max heeft zo te zien de Cruise Control uitgezet
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Tijd voor een ploffende turbo.
Lijkt me verstandig, hij komt er toch niet langs, tenzij er rare dingen gebeuren.sww89 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:54:
keep it clean max
Geeft ie wel waarschijnlijk. Wordt gewoon niet uitgezonden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
VET kan m wel eens gaan winnen. Verwacht de rest nog wel binnen eigenlijk
Er zit toch een OK knopje op het stuur
Ze zenden niet alles uit en zenden het later uit dan dat het daadwerkelijk gezegd wordt.
Zegt dus niets.
Ze laten niet alles horen, dus dat kunnen we niet weten.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Je ziet dat de Red Bulls anders behoorlijk ver achter Rosberg zouden rijden. En wie weet is Riccardo wel sneller gaan rijden, met Verstappen voor hem.Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:53:
Ricciardo valt niet heel veel terug toch, of loopt ie terug in?
...
Had tussen aanhalingstekens gemoetenRoD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:54:
[...]
Lijkt me verstandig, hij komt er toch niet langs, tenzij er rare dingen gebeuren.
RIC snelste in de 3e sector op ouwe bandjes.
Zeker als VES de boel gaat lopen pushen daar vooraan... Dan kun je nog zo plannen als Mercedes zijnde: als de rest voor 2 stops gaat en je onder druk zet, moet je zelf ook sneller en wordt het misschien toch een 2-stopper...?NRG-81 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:54:
VET kan m wel eens gaan winnen. Verwacht de rest nog wel binnen eigenlijk
/wishful thinking
Als je dit zo ziet is het wel best jammer dat de regels volgend jaar op de schop gaan: het mega-gat van Mercedes met de rest is echt enorm gedicht namelijk.
Dan gaat die misschien zo wisselen
Bensimpel
Positieve meneer
Mooie race zover, ves zou wel eens zomaar 2e kunnen worden
😆 - Denk ook eens om ;)
Voor Max hebben ze Whatsapp geïnstalleerd en nu zit constant met Lindsey Vonn te chatten dus let niet echt meer op
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
wow, zie Max die auto door die eerste bochten heen smijten...
VES op 1,6s van ROS Hij lijkt dezelfde afstand te houden.
RIC op 4,2 van VES
RIC op 4,2 van VES
Het mooie is dat Rosberg dit tempo niet kan vasthouden, want dan ploft de motor. Maar het is denk ik eerder zo dat Verstappen aan zijn banden moet denken..
...
Vorige race zeker, daarom reed hij perongeluk de pits in.Breezers schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:57:
[...]
Voor Max hebben ze Whatsapp geïnstalleerd en nu zit constant met Lindsey Vonn te chatten dus let niet echt meer op
achterblijverscheiron schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:58:
Foutje van Rosberg geweest? Opeens wel dicht achter Rosberg
HAM bijna een seconde trager
Lachen die PER, die zeurt volgende race nog over zijn late stop
Hamilton managed de race, die is echt totaal niet aan het pushenricardo246 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:59:
Die hoeft alleen het gat maar te managen. Heeft ROS natuurlijk als buffer.ricardo246 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:59:
Serena Williams lekker gefocust op de race
Lolz zeiden net zelfde hier hahaTheBrut3 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:59:
Lachen die PER, die zeurt volgende race nog over zijn late stop
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mooie extra info van SKY:
Straks moeten de Merc's gaan inhalen als ze iedereen op een rondje zetten, maar hun "brake ducts" zijn veel kleiner dan die van bv RBR, dus de remmen zouden straks wel eens lastig kunnen gaan doen.
Straks moeten de Merc's gaan inhalen als ze iedereen op een rondje zetten, maar hun "brake ducts" zijn veel kleiner dan die van bv RBR, dus de remmen zouden straks wel eens lastig kunnen gaan doen.
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
Doet die express om ros op te houden, zodat max hem in kan halen. Scheelt weer wat punten winnen voor hem.ricardo246 schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 20:59:
😆 - Denk ook eens om ;)
Zei Perez nou " I don't know why youbare talking to me"?
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, geef die toegangspas maar aan mij
nee.. ik verstond precies het zelfdecheiron schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:00:
Zei Perez nou " I don't know why youbare talking to me"?
hij zij ''why u stopped me so late''
Is er een kans dat er straks verkeer is en dat Verstappen de kans gaat wagen?
Ze reageert even op een topic bij Tweakers.
Waarom? Omdat het kan!!
Als er iemand nog wilt stoppen moet hij ook niet meer te lang wachten volgens mij.
Ja die kans is er...Vigilate schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:01:
er is altijd een kansVigilate schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:01:
KVY MAG en BUT zijn bijna op 1 ronde..Vigilate schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:01:
Het voelt als een spannende race maar er gebeurt sinds de VSC vrijwel niets
Nog steedsspartacusNLD schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 21:01:
[...]
nee.. ik verstond precies het zelfde
hij zij ''why u stopped me so late''
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1