Het prettige is dat de echte ondersteuning (technisch) door KPN gedaan wordt. Het geleverde product zelf is prima in orde, inderdaad. We hebben daar de NLE ondersteuning niet voor nodig. als er iets kapot gaat bij KPN dan zijn daar al zoveel wegen naartoe qua klantenservice, daar liften wij wel op mee.
Maar voor de rest is het echt absurd. Ik heb meestal contact via Facebook, dat lijkt redelijk te werken. Maar dat je al jaren niet in kan loggen in de app en nu ook niet meer in de website... Dat is anno 2019 echt achterlijk.
Gek genoeg werkte bij mij vorig jaar het verleningsaanbod wel. Later bij familie niet meer.
Over een maand of 3 loopt alles weer af. Maar net als vorig jaar kom ik weinig providers tegen voor deze lage prijs en inhoud. Het is soms goedkoper, maar dan mis je bepaalde zenders in je TV pakket. En opzich werkt het KPN platform voor TV grandioos goed. Prima kwaliteit en handige mogelijkheden als opnemen. En dat zonder een dure mediabox die Ziggo je door de strot ramt.
--
Leuk, naar aanleiding van dit alles ging ik eens kijken tot wanneer mijn contract liep. Blijkt dat ik al maanden 7,50 euro per maand teveel betaal. Eens kijken hoe we dat weer recht kunnen breien.
Ik moet 56,45 betalen, maar betaal 63,95. En deze maand ineens 48,95 ?!?
Wat ook heel erg is, viel me ook nu pas op omdat ik bezig was. Ze verwijzen constant naar hun forum wat niet meer bestaat, of naar de app waarin alles zou staan die al jaren niet meer werkt of naar de online omgeving waar vroeger niets stond en die nu helemaal niet meer beschikbaar is
[
Voor 36% gewijzigd door
Drardollan op 21-01-2019 14:09
]