Als ze GPS aan hebben staan wordt die locatie volgens mij met een stealth ping gewoon gestuurd naar de hunters.Crazy D schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:53:
Enige is natuurlijk wel, dat er zo weinig zendmasten zijn dat de locatiebepaling natuurlijk niet zo specifiek is als hij de normale hunted.
Dat lijkt me niet, een stealth ping doet voor zover ik weet (maar ben geen expert) niks meer dan een verbinding proberen op te zetten naar die telefoon. Net zoals ping op de pc dat ook doet, krijg je antwoord terug is er verbinding en kan je achterhalen aan welke masten. En via die masten een driepuntsmeting doen. Maar in het buitengebied is soms maar 1 mast die aangestraald wordt dus dan krijg je een mooie cirkel.jongetje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:06:
[...]
Als ze GPS aan hebben staan wordt die locatie volgens mij met een stealth ping gewoon gestuurd naar de hunters.
Als de GPS info meegestuurd zou worden zouden de reguliere Hunted series ook stuk makkelijker voor de hunters worden. Nu hebben ze vaak nog een globale schatting van de locatie door die driepuntsmeting. Dat kunnen ze soms concreter maken doordat in die buurt bekenden wonen bijvoorbeeld.
[ Voor 18% gewijzigd door Shinji op 16-04-2024 11:17 ]
Nee, een stealth ping is een soort sms maar dan zonder bericht. Daarmee ontvangt de telefoon wel iets en kun je zien via welke mast dit is gebeurt.jongetje schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 11:06:
[...]
Als ze GPS aan hebben staan wordt die locatie volgens mij met een stealth ping gewoon gestuurd naar de hunters.
Exact expert nodig?
Wie zegt dat die telefoonnummers die bij die namen staan ook daadwerkelijk de telefoonnumers zijn die gebruikt worden? Ik zou het wel een stunt vinden als die dus niet kloppen.Mathijs14 schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:25:
Wat voegt het toe dat de telefoonnummers van de andere deelnemers in elkaars telefoon staan?
Behalve om het spel te verzieken…
"When you grow up your heart dies"
Wat bereikt de productie daar mee? In het ergste geval krijgen ze dan nooit een hit op die telefoonnummers. Of een hit uit een ander gebied. Het is niet echt alsof ze daarmee op een dwaalspoor gezet worden (wat ik ook niet leuk zou vinden als de productie dat doet).sjaool schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:32:
[...]
Wie zegt dat die telefoonnummers die bij die namen staan ook daadwerkelijk de telefoonnumers zijn die gebruikt worden? Ik zou het wel een stunt vinden als die dus niet kloppen.
Exact expert nodig?
Tja, wat ze nu gedaan hebben is ook niet leuk.Crazy D schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:37:
[...]
Wat bereikt de productie daar mee? In het ergste geval krijgen ze dan nooit een hit op die telefoonnummers. Of een hit uit een ander gebied. Het is niet echt alsof ze daarmee op een dwaalspoor gezet worden (wat ik ook niet leuk zou vinden als de productie dat doet).
Je weet niet of dit nog toegevoegde waarde gaat bieden in het spel, ze zetten die nummers er niet in omdat een @SelmarSmit ook wat te doen moest hebbensjaool schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:45:
[...]
Tja, wat ze nu gedaan hebben is ook niet leuk.
(Ja, ze zouden die nummers ook via kokers kunnen verspreiden, ze zouden het hele spel zonder telefoon kunnen doen….)
Exact expert nodig?
Dat is dus al gelijk te zien, 1 duo kreeg een app met de informatie na de bus te hebben gevonden. En die werd direct opgepikt en gelinkt aan het goeie duo op HQsjaool schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:32:
[...]
Wie zegt dat die telefoonnummers die bij die namen staan ook daadwerkelijk de telefoonnumers zijn die gebruikt worden? Ik zou het wel een stunt vinden als die dus niet kloppen.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Ik denk dat de hunters het wel nodig hebben om af een toe weer een oorsprong van een spoor te krijgen. Anders is het geen doen, en ook dat is geen leuke tv.sjaool schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 12:45:
[...]
Tja, wat ze nu gedaan hebben is ook niet leuk.
Ik ben er niet bij hè? 😜Crazy D schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 15:37:
[...]
Je weet niet of dit nog toegevoegde waarde gaat bieden in het spel, ze zetten die nummers er niet in omdat een @SelmarSmit ook wat te doen moest hebben
(Ja, ze zouden die nummers ook via kokers kunnen verspreiden, ze zouden het hele spel zonder telefoon kunnen doen….)
Ik vind deze editie wel heel erg saai. Maar misschien mis ik iets
The best is yet to come
Die biologen zijn voor mij wel afgegaan als een gieter zeg…eerste twee dagen alleen maar klagen zuchten en steunen. Vervolgens op een pad zo breed als de A2 tussen Amsterdam en Utrecht gaan lopen, af en toe even wat dieren bekijken en ondertussen als olifanten geluid maken en ook nog roepen dat het allemaal zeer veilig is wat ze doen. Irritant ook. Was blij toen ze gepakt werden, maar wel jammer dat ze nu de andere deelnemers ook enorm genaaid hebben door die code van de telefoon meteen te geven, en überhaupt al de kaart en telefoon af te hebben gegeven doordat ze gepakt zijn. Kris Kross broers zijn klunzen maar tenminste wel serieus. Net als de zusjes en Do en Loiza bijv. Kijkt veel leuker als kandidaten serieus zijn, die biologen dachten dat ze op een soort ontdekkingsreis waren en zoveel mogelijk diertjes moesten analyseren. Afgezien van het ergeren aan die biologen vind ik het een leuk seizoen!
Overigens werd hier opgemerkt dat ze die contacten in hun telefoons hebben staan, maar dit werd in aflevering 1 door verschillende kandidaten gewoon duidelijk besproken. Ze wisten/weten er dus van, en waarschijnlijk hebben ze dit nog later nodig in het spel. Dat sommige kandidaten er nog niet achtergekomen zijn is hun eigen fout vind ik.
Overigens werd hier opgemerkt dat ze die contacten in hun telefoons hebben staan, maar dit werd in aflevering 1 door verschillende kandidaten gewoon duidelijk besproken. Ze wisten/weten er dus van, en waarschijnlijk hebben ze dit nog later nodig in het spel. Dat sommige kandidaten er nog niet achtergekomen zijn is hun eigen fout vind ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Eagles op 17-04-2024 03:19 ]
Ik moet zeggen dat gebruikmaken van de nonchalance van sommige kandidaten anders heel goed heeft gewerkt. Ze liepen, wel met een beetje mazzel, zo in de armen van de hunters. Dus de wegen controleren was een goed idee. Alle teams in een keer pakken gaat toch niet lukken dus het concentreren op bepaalde gebieden was nog niet eens zo'n slecht idee.SelmarSmit schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:05:
[...]
Ik denk dat de hunters het wel nodig hebben om af een toe weer een oorsprong van een spoor te krijgen. Anders is het geen doen, en ook dat is geen leuke tv.
Ik denk wel dat je iets mist.Dean Martin schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 20:15:
Ik vind deze editie wel heel erg saai. Maar misschien mis ik iets
De teams zijn heel verschillend in hoe ze te werk gaan. Je zult zien dat die flierefluiters van Kris Kross Amsterdam nog ver gaan komen. Geen idee waarom, soms hebben juist dat soort types ontzettend veel mazzel.
Ik was toch wel positief verrast door ze. Toen ze met die tent liepen te klooien, die ze blijkbaar nog nooit eerder opgezet hadden, had ik weinig vertrouwen meer in ze.sjaool schreef op woensdag 17 april 2024 @ 14:10:
[...]
Ik denk wel dat je iets mist.
De teams zijn heel verschillend in hoe ze te werk gaan. Je zult zien dat die flierefluiters van Kris Kross Amsterdam nog ver gaan komen. Geen idee waarom, soms hebben juist dat soort types ontzettend veel mazzel.
Maar hun plannetje om op gepaste afstand achter Steven en Chatilla aan te lopen gaf aan dat ze niet als een kip zonder rond lopen. Al mag hun volume wel wat zachter als ze overleggen.
Even wat anders, eerder hebben ze ook wel eens helikopters ingezet. Met een infrarood camera zou je de teams zo te pakken hebben lijkt me? Zou dat off limits zijn voor de hunters?
Het zou het voor de kijker duidelijk minder interessant maken denk ik als iedereen op dag 1 gepakt wordt doordat er een helikopter met IR ingezet is.
Idem voor de inzet van speurhonden. Die zouden ook heel handig zijn voor de Hunters lijkt me.
Dat dit niet gebeurd zal een bewuste afspraak zijn lijkt me. Wellicht mogen ze het tegen het einde wel doen.
Idem voor de inzet van speurhonden. Die zouden ook heel handig zijn voor de Hunters lijkt me.
Dat dit niet gebeurd zal een bewuste afspraak zijn lijkt me. Wellicht mogen ze het tegen het einde wel doen.
Ik heb er deze serie niet echt op gelet, maar alle vorige hunted's was het ook signal, en niet telegram volgens mij.Shinji schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:03:
Waarom gebruiken de hunters eigenlijk Telegram? Zou eerder verwachten dat ze juist privacy vriendelijke alternatieven zoals Signal zouden gebruiken.
Hebben ze allemaal trouwens een stuk of wat powerbanks bij zich, want hoe ga je die telefoons opladen in de bush?
Elect a clown, expect a circus.
Ze hadden het nu expliciet over telegram en dat kon je ook zien in de beelden.nietorigineel schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:08:
[...]
Ik heb er deze serie niet echt op gelet, maar alle vorige hunted's was het ook signal, en niet telegram volgens mij.
In vliegtuig modus gaat het niet zo hard met accu. En het is maar een week. Denk dat je met een 10000mah power bank al best ver komt.Slasher schreef op maandag 22 april 2024 @ 13:10:
Hebben ze allemaal trouwens een stuk of wat powerbanks bij zich, want hoe ga je die telefoons opladen in de bush?
Er loopt natuurlijk ook continu een cameraman mee, met allerlei apparatuur die nog veel meer stroom nodig heeft. Een mobieltje van de deelnemers is zo opgeladen.Shinji schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:14:
[...]
In vliegtuig modus gaat het niet zo hard met accu. En het is maar een week. Denk dat je met een 10000mah power bank al best ver komt.
Ja alleen daarvoor kunnen ze bepaalde punten hebben afgesproken om accu’s te kunnen wisselen eventueel. Misschien zijn dat we de tentjes die af en toe te zien zijnSquawk schreef op maandag 22 april 2024 @ 16:58:
[...]
Er loopt natuurlijk ook continu een cameraman mee, met allerlei apparatuur die nog veel meer stroom nodig heeft. Een mobieltje van de deelnemers is zo opgeladen.
Of gewoon op elke POI op de kaart een lading accu’s voor de crew.
[ Voor 7% gewijzigd door Shinji op 22-04-2024 17:07 ]
Zo dat was een easy catch voor de Hunters.
Vind het persoonlijk wel jammer dat de telefoons er zo voor zorgen dat ze zo makkelijk te pakken zijn.
Hopelijk hebben de andere teams meer geluk.
Vind het persoonlijk wel jammer dat de telefoons er zo voor zorgen dat ze zo makkelijk te pakken zijn.
Hopelijk hebben de andere teams meer geluk.
Het blijft natuurlijk ook een televisie programma waarbij er wat actie moet zijn. Alleen de youtubers volgen is blijkbaar ook saai want die zie je bijna niet.
Ik blijf me verbazen hoe ze elkaar niet als bondgenoten zien en elkaar helpen. Er is toch te weinig tijd om in 7 dagen die 3 punten te bezoeken en naar het extractiepunt te gaan?
Ik blijf me verbazen hoe ze elkaar niet als bondgenoten zien en elkaar helpen. Er is toch te weinig tijd om in 7 dagen die 3 punten te bezoeken en naar het extractiepunt te gaan?
Met dank aan Sterre dat het zo makkelijk gaat met de telefoons. Code van de telefoon? Geen probleem, dat is......

Ja dat was niet bijster handig van Sterre, de voice over sprak van een “vlaag van verstandsverbijstering” maar ik heb het idee dat ze gewoon niet over dat soort dingen goed nadenkt.DeBaroN schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:01:
Met dank aan Sterre dat het zo makkelijk gaat met de telefoons. Code van de telefoon? Geen probleem, dat is......![]()
Elect a clown, expect a circus.
Ik denk wel dat Sterrin van die hele groep het makkelijkste slachtoffer voor de Hunters was om die code te krijgen. Dus in dat opzicht ook geluk voor de Hunters dat ze haar als eerste te pakken hebben.Slasher schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:19:
[...]
Ja dat was niet bijster handig van Sterre, de voice over sprak van een “vlaag van verstandsverbijstering” maar ik heb het idee dat ze gewoon niet over dat soort dingen goed nadenkt.
Onduidelijk blijft of ze van te voren nagedacht hebben over wat te doen als je gepakt wordt. Andere koppels zie je nu regelmatig bezig met dingen te verbranden. Maar helaas ook met appjes die na 24 uur verdwijnen over te schrijven op papier...
Als ze er van te voren goed over nagedacht hadden hoe te reageren dan had ze wellicht niet in die 'vlaag van verstandsverbijstering' die code gegeven.
Was het niet Sterre die “de papiertjes” wou verbranden anders was het een risico voor de andere groepen.
Vervolgens meteen die code geven…🤡
Vervolgens meteen die code geven…🤡
Dat zeg je wel, maar als ik jouw 06-informatie opvraag kan ik misschien wel zien waar je was ten tijde van de opnames
Zou dat de reden zijn geweest dat de onderlinge nummers van de koppels in de telefoon staan? Zodat ze die mogelijkheid hadden/hebben? Waarom stond het er anders in? Nu helpt het de hunters enorm.jongetje schreef op maandag 22 april 2024 @ 21:47:
Heel erg veel maakt het voor de hunters denk ik niet uit. Met de kennis dat er een telefoon aanstraalt met Nederlands nummer (in de uitzending werd het begin +31-6 genoemd), hadden ze ook alle Nederlandse nummers die in het gebied actief zijn/worden kunnen opvragen. Dat is voor een gebied in Noorwegen vast gericht genoeg om toegelaten te worden. Enige wat ze dan zouden missen is de koppeling van het telefoonnummer naar een specifiek duo, maar ik heb niet het idee dat dat uitmaakt voor de acties die ze uiteindelijk opzetten.BreadFan schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:07:
[...]
Zou dat de reden zijn geweest dat de onderlinge nummers van de koppels in de telefoon staan? Zodat ze die mogelijkheid hadden/hebben? Waarom stond het er anders in? Nu helpt het de hunters enorm.
Ik denk dat de spelleiding dat dus niet toestaat, want idd, behalve hun eigen nummers is de kans dat er NL nummers in de regio zijn nogal verwaarloosbaar. Dus dat zou te makkelijk zijn (zelfs in het "we bootsen het na" scenario). In werkelijkheid zal je waarschijnlijk wel sowieso mogen opvragen welke nummers daar voor het eerst zijn aangegaan of zoiets.tszcheetah schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:39:
[...]
Heel erg veel maakt het voor de hunters denk ik niet uit. Met de kennis dat er een telefoon aanstraalt met Nederlands nummer (in de uitzending werd het begin +31-6 genoemd), hadden ze ook alle Nederlandse nummers die in het gebied actief zijn/worden kunnen opvragen. Dat is voor een gebied in Noorwegen vast gericht genoeg om toegelaten te worden. Enige wat ze dan zouden missen is de koppeling van het telefoonnummer naar een specifiek duo, maar ik heb niet het idee dat dat uitmaakt voor de acties die ze uiteindelijk opzetten.
Voor de acties maakt het niet zoveel uit, als ze weten dat een nummer in gebruik is door de voortvluchtige zal het ze jeuken of dat nu pietje of jantje is. Dan gaan ze er op af.
Exact expert nodig?
Den Haag of Amsterdam 😀Pat911 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 13:43:
[...]
Dat zeg je wel, maar als ik jouw 06-informatie opvraag kan ik misschien wel zien waar je was ten tijde van de opnames
Dit kan een dwaalspoor zijn jongens, scherp blijven! Ik wil die witte bloes zo snel mogelijk achter de dikke deur hebben!
Daar kom ik juist net vandaanBreadFan schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:13:
[...]
Dit kan een dwaalspoor zijn jongens, scherp blijven! Ik wil die witte bloes zo snel mogelijk achter de dikke deur hebben!
Jammer dat de sex zusjes gepakt werden, ik vond hun eerlijk gezegd de beste kandidaten, hadden duidelijk het programma vaker gekeken en deden heel voorzichtig. Echt zonde. Hadden een beetje pech dat ze de zuid route hadden genomen én je zou het een fout kunnen noemen dat ze meteen nadat ze hun locatie hadden geopenbaard door het aanzetten van de telefoon, recht op het meest logische doelwit afliepen, namelijk alle punten op de kaart rondom dat meer, waar er overal bootjes lagen en waar ze ook daadwerkelijk naar op zoek waren, én je enorm zichtbaar/kwetsbaar bent voor Hunters. Dat hadden ze zich misschien moeten/kunnen realiseren.
Toch vond ik het wel erg opvallend dat de hunters opeens wel erg toevallig precies op tijd teruggeroepen werden van die boten locatie, als ze dat niet hadden gedaan hadden de sex zusjes die hunter al van verre afstand gezien en waren ze nooit tevoorschijn gekomen. Het kwam heel erg geënsceneerd over op mij, en dat vond ik jammer, maar misschien dat @SelmarSmit hier meer duidelijkheid over kan en wilt geven, want iedereen die dit stukje gezien heeft moet het wel heel opvallend hebben gevonden. Echt opeens was er een soort van paniek bij HQ en tussen de Hunters dat ze heel snel van die boten weg moesten omdat ze haast zéker wisten dat de sex zusjes eraan kwamen, terwijl ze tot dat moment echt werkelijk overal in dat gebied konden lopen (al was die locatie rondom dat meer wel aannemelijk).
Toch vond ik het wel erg opvallend dat de hunters opeens wel erg toevallig precies op tijd teruggeroepen werden van die boten locatie, als ze dat niet hadden gedaan hadden de sex zusjes die hunter al van verre afstand gezien en waren ze nooit tevoorschijn gekomen. Het kwam heel erg geënsceneerd over op mij, en dat vond ik jammer, maar misschien dat @SelmarSmit hier meer duidelijkheid over kan en wilt geven, want iedereen die dit stukje gezien heeft moet het wel heel opvallend hebben gevonden. Echt opeens was er een soort van paniek bij HQ en tussen de Hunters dat ze heel snel van die boten weg moesten omdat ze haast zéker wisten dat de sex zusjes eraan kwamen, terwijl ze tot dat moment echt werkelijk overal in dat gebied konden lopen (al was die locatie rondom dat meer wel aannemelijk).
[ Voor 4% gewijzigd door Eagles op 28-04-2024 00:06 ]
Grote kans dat dat in de edit zo leek, maar ze in werkelijkheid nog een hele tijd hebben zitten wachten.Eagles schreef op zondag 28 april 2024 @ 00:05:
Jammer dat de sex zusjes gepakt werden, ik vond hun eerlijk gezegd de beste kandidaten, hadden duidelijk het programma vaker gekeken en deden heel voorzichtig. Echt zonde. Hadden een beetje pech dat ze de zuid route hadden genomen én je zou het een fout kunnen noemen dat ze meteen nadat ze hun locatie hadden geopenbaard door het aanzetten van de telefoon, recht op het meest logische doelwit afliepen, namelijk alle punten op de kaart rondom dat meer, waar er overal bootjes lagen en waar ze ook daadwerkelijk naar op zoek waren, én je enorm zichtbaar/kwetsbaar bent voor Hunters. Dat hadden ze zich misschien moeten/kunnen realiseren.
Ik doe niet mee met Into the Wild, maar wat bij ons ook wel eens gebeurt is dat de teams ongeduldig worden, en dan opeens dingen gaan doen als “even kijken” terwijl wij willen dat ze covert blijven of zomaar besluiten ergens anders te gaan staan omdat ze denken daar meer kans te maken. En aangezien we niet altijd live met ze mee kijken komen we daar soms pas laat achter. Dan krijg je dit soort scenes (voornamelijk omdat wij dan heel geërgerd zijn).Eagles schreef op zondag 28 april 2024 @ 00:05:
Dank voor de uitleg, zoiets zou het dan heel goed kunnen zijn, daar hoopte ik op/dacht ik zelf ook aan als een waarschijnlijkheid, alleen kwam het op TV dus heel erg geënsceneerd over, het was nog helemaal niet zeker dat de zusjes naar dat punt zouden gaan, maar opeens was er dus totale paniek op HQ en geschreeuw dat de Hunters zsm uit zicht moesten, en voila: het beeld daarna kwamen de zusjes het zichtsveld rustig binnenwandelen, en ik weet dat het ongelukkig geedit kan zijn, maar ik kijk al 7 jaar ieder seizoen van Hunted, een groot deel van de kijkers niet, en ik begrijp dat het dan heel erg verkeerd kan vallen bij een grote groep kijkers. Een of twee zinnetjes uitleg door de voice over wat jij hier nu verteld had al veel duidelijkheid kunnen scheppenSelmarSmit schreef op zondag 28 april 2024 @ 09:03:
[...]
Ik doe niet mee met Into the Wild, maar wat bij ons ook wel eens gebeurt is dat de teams ongeduldig worden, en dan opeens dingen gaan doen als “even kijken” terwijl wij willen dat ze covert blijven of zomaar besluiten ergens anders te gaan staan omdat ze denken daar meer kans te maken. En aangezien we niet altijd live met ze mee kijken komen we daar soms pas laat achter. Dan krijg je dit soort scenes (voornamelijk omdat wij dan heel geërgerd zijn).
Het zou zelfs best kunnen zijn dat dit bewust vlak na elkaar is gemonteerd om het spannender te laten lijken.Eagles schreef op zondag 28 april 2024 @ 18:50:
[...]
Dank voor de uitleg, zoiets zou het dan heel goed kunnen zijn, daar hoopte ik op/dacht ik zelf ook aan als een waarschijnlijkheid, alleen kwam het op TV dus heel erg geënsceneerd over, het was nog helemaal niet zeker dat de zusjes naar dat punt zouden gaan, maar opeens was er dus totale paniek op HQ en geschreeuw dat de Hunters zsm uit zicht moesten, en voila: het beeld daarna kwamen de zusjes het zichtsveld rustig binnenwandelen, en ik weet dat het ongelukkig geedit kan zijn, maar ik kijk al 7 jaar ieder seizoen van Hunted, een groot deel van de kijkers niet, en ik begrijp dat het dan heel erg verkeerd kan vallen bij een grote groep kijkers. Een of twee zinnetjes uitleg door de voice over wat jij hier nu verteld had al veel duidelijkheid kunnen scheppen
Poeh wat een irritante gast die Jordi van Kriss Kross, enorm koppig en constant aan het praten op vol volume
Het is bijna alsof het een dramaserie is, geen documentaire.SelmarSmit schreef op zondag 28 april 2024 @ 20:29:
[...]
Het zou zelfs best kunnen zijn dat dit bewust vlak na elkaar is gemonteerd om het spannender te laten lijken.
Jammer dat je er niet bij bent, wie heeft jouw rol nu overgenomen?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Wat zeg ie???? Er ging iets Kriss Kross doorheenjoostmakaay schreef op maandag 29 april 2024 @ 21:58:
Poeh wat een irritante gast die Jordi van Kriss Kross, enorm koppig en constant aan het praten op vol volume
Die gaan of door het oog-van-de-naald en daardoor zijn de TikTok-boys de sjaak.... of ze zitten volgende week achter in een auto.
Mijn gok dat de 2 dames (Do en dinges) het tot het einde gaan schoppen, maar mogelijk door hints/sporen van andere het niet halen.
Nick een beetje, maar eigenlijk is mijn ‘rol’ niet zo nodig voor Into the Wild.jdh009 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 01:26:
[...]
Het is bijna alsof het een dramaserie is, geen documentaire.
Jammer dat je er niet bij bent, wie heeft jouw rol nu overgenomen?
Continu digitale signalen zijn er (haast) niet ... maar jouw AI-kennis + inzichten in standaard patronen zou toch zeker kunnen helpen bij ITW. Maar goed dat is mijn 2-cents!
Daarin tegen de huidige opzet met mensen is ook best sterk, qua hunters merk je enorm groot verschil tussen de NL-ers en de ITW-ers. En zie je ook dat er enorme groei is aan de kant van de Hunters.
Het blijft natuurlijk een mooi spel, simulatie en entertainment
.
Daarin tegen de huidige opzet met mensen is ook best sterk, qua hunters merk je enorm groot verschil tussen de NL-ers en de ITW-ers. En zie je ook dat er enorme groei is aan de kant van de Hunters.
Het blijft natuurlijk een mooi spel, simulatie en entertainment
Loopt Marcel er alleen bij voor de krachttermen? Kunnen bijna wel een bingo maken met zijn uitspraken.
Lijkt het wel op.jongetje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:48:
Loopt Marcel er alleen bij voor de krachttermen? Kunnen bijna wel een bingo maken met zijn uitspraken.
Op t einde zat hij achter de pc met de telefoon voor de show aan het oor en ondertussen een hoop open deuren intrappen. Althans zo kwam het op mij over.
[ Voor 6% gewijzigd door skate master op 30-04-2024 14:50 ]
Zijn functie is ‘besluiten nemen’. In situaties met crisis, choas en spanning is het handig om dat gewoon bij een persoon te beleggen.jongetje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:48:
@SelmarSmit Hij komt elke keer in beeld (zal vast de montage zijn) met "We klappen erop" enzo.
Ik heb zijn boek gelezen (aanrader!) En vind het jammer dat er niet meer in beeld komt dan alleen die oneliners.
Ik heb zijn boek gelezen (aanrader!) En vind het jammer dat er niet meer in beeld komt dan alleen die oneliners.
Ik vond de podcast "True Crime Pro's" van Marcel met John Pel (ex forensisch rechercheur o.a. bij het bloedbad in het winkelcentrum in Alphen a/d Rijn en bij MH17) ook erg goed. Marcel blijkt daar ook meer dan 1 zin per keer te kunnen sprekenjongetje schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:37:
@SelmarSmit Hij komt elke keer in beeld (zal vast de montage zijn) met "We klappen erop" enzo.
https://open.spotify.com/...5tjvP?si=2699f3cd38ba41c1
Dat Sander en vooral Jordy continue lopen te praten en dan op een volume alsof ze op het podium staan is natuurlijk niet zo handig. De eerste keer nog geluk gehad en de 2e keer hierdoor gepakt. Als ze stil waren geweest hadden ze misschien nog wel een kleine kans gehad. Was wel een beetje te verwachten, ze waren ook al door een ander koppel zo opgevallen door het geklets.
Verder natuurlijk niet handig dat ze alle info gewoon hadden opgeslagen en bewaart en Sander die het nog even netjes toelicht...
Nu wordt het wel erg makkelijk voor de hunters omdat ze weten naar welke 3 punten de teams lopen.
Verder natuurlijk niet handig dat ze alle info gewoon hadden opgeslagen en bewaart en Sander die het nog even netjes toelicht...
Nu wordt het wel erg makkelijk voor de hunters omdat ze weten naar welke 3 punten de teams lopen.
[ Voor 9% gewijzigd door jongetje op 07-05-2024 07:48 ]
Ja die 2 knakkers die bleven maar ouwehoeren joh op een volume alsof ze 100 meter van elkaar liepen. En de berichten naar hunzelf om de "info te bewaren". Sukkels. Dit wordt op zich een inkoppertje. Extractie zal vast vanaf het water zijn of op een open plek waar een chopper kan landen. De hunters weten dalijk precies waar dat gaat worden. Tenzij de regie heeft ingesteld dat je die nummers van de kokers alleen met het juiste toestel kan bellen, en dat je niet 2 x een koker kunt vinden op 1 plek. Want de hunters weten niet zeker welke kokers ze nu precies hebben (alleen zeker dat het noord is), maar ik denk eigenlijk dat dat geen issue gaat worden met nog 1 hele dag speuren te gaan en en dan de finaledag. Die hebben straks alle kokers in handen, gaan op hun gemakje klaarliggen en pakken zo de overige deelnemers.
Exact expert nodig?
Ze hebben al 2 kokers van die jongens dus hoeven alleen die laatste nog even op te halen en hebben daarbij ook het juiste toestel... (en dat gaan ze ook doen volgens mij).Crazy D schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:14:
Tenzij de regie heeft ingesteld dat je die nummers van de kokers alleen met het juiste toestel kan bellen, en dat je niet 2 x een koker kunt vinden op 1 plek.
[ Voor 4% gewijzigd door jongetje op 07-05-2024 09:30 ]
Tenzij de spelleiding nu dat specifieke nummer van de koker uitzet omdat het team gepakt is. Volgens mij komen er namelijk ook geen berichten meer binnen op de telefoon van de gepakte teams.jongetje schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:30:
[...]
Ze hebben al 2 kokers van die jongens dus hoeven alleen die laatste nog even op te halen en hebben daarbij ook het juiste toestel... (en dat gaan ze ook doen volgens mij).
De voice-over zei in deze uitzending in ieder geval al dat alleen de overgebleven teams een bericht met de leg-instructie van de puzzel krijgen, 24u voor de extractie. Daaruit kun je wel al opmaken dat het een redelijk centraal punt zal zijn, of er zijn meerdere extractielocaties - anders is het niet haalbaar binnen een dag (zeker niet als een team al een paar uur bezig is met bereik krijgen met de telefoon).skate master schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:58:
[...]
Tenzij de spelleiding nu dat specifieke nummer van de koker uitzet omdat het team gepakt is. Volgens mij komen er namelijk ook geen berichten meer binnen op de telefoon van de gepakte teams.
Ik moet wel zeggen dat het tempo van Into the Wild erg laag ligt... 2 uitzendingen gevuld met effectief maar 1 achtervolging en arrestatie. Ik heb het idee dat ze wat moeite hebben om alles wat er gebeurd is in de 7 dagen opnemen op te rekken naar de 8(?) afleveringen die ze moeten vullen. Wat dat betreft is de gewone Hunted wat mij betreft leuker, ook al gaan de meeste afleveringen daar ook over +/- de 1e week.
Net zijn boek uit. Vind het een beetje rommelig geschreven en het springt nogal van de hak op de tak.jongetje schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 09:37:
Maar zeker interessant en leuk om te lezen.
Logisch maar wel jammer wat mij betreft dat het toch weer uitdraait op telefoons volgen. Ik zat vorig en dit seizoen te hopen dat zo'n spoorzoeker iemand oppakt, maar dat blijkt toch erg lastig. Zou het voor mij afmaken qua het "wild" gehalte.
"We gaan niks zeggen tijdens de ondervraging", om vervolgens vrijwel alles bloot te geven. Niet dat het heel van uitgemaakt had want ze toch alle hints nog op hun telefoon staan pff..
Aangezien de hunters nu alle gegevens hebben, kunnen ze gewoon met 3 huntersteams op de 3 wps gaan wachten.
Ze kunnen vast wel uitknobbelen welk team nog welk punt moet aandoen.
Ze kunnen vast wel uitknobbelen welk team nog welk punt moet aandoen.
Maar ligt het nu aan mij of gaan sommige duo's enorm in tijdnood komen? Sommigen hebben nog niet eens een 2e koker, andere moeten nog een gigantische afstand afleggen naar de 3e koker. Hiervoor hebben ze in feite nog één dag waarna de finale dag al aanbreekt en ze zich zouden moeten gaan verplaatsen naar de extractie locatie..
Ja en vermoedelijk hebben ze daar de telefoonnummers van de andere teams, om te kunnen overleggen. Wat makkelijk te bedenken is vanaf de bank natuurlijk dat snap ik ook wel. Of ze moeten nu eens daadwerkelijk zo'n boot pakken.Joster schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:32:
Maar ligt het nu aan mij of gaan sommige duo's enorm in tijdnood komen? Sommigen hebben nog niet eens een 2e koker, andere moeten nog een gigantische afstand afleggen naar de 3e koker. Hiervoor hebben ze in feite nog één dag waarna de finale dag al aanbreekt en ze zich zouden moeten gaan verplaatsen naar de extractie locatie..
Exact expert nodig?
Dit bedacht ik me dus al toen ze na 3 dagen of iets dergelijks pas de eerste kokers tevoorschijn haalden. Dat is al de helft van de week, en dan moet de rest dus nog...Joster schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:32:
Zo blij dat die irritante gasten opgepakt zijn. Te dom/irritant gewoon!CarpeVentum schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 19:50:
Dat volume van die Kris Kros gasten…
Wat heb je aan de telefoonnummers van de andere teams, wanneer iedereen zijn telefoon zo veel mogelijk in de vliegtuigstand houdt?Crazy D schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:47:
[...]
Ja en vermoedelijk hebben ze daar de telefoonnummers van de andere teams, om te kunnen overleggen. Wat makkelijk te bedenken is vanaf de bank natuurlijk dat snap ik ook wel. Of ze moeten nu eens daadwerkelijk zo'n boot pakken.
Ze zouden via Whatsapp/SMS nog iets asynchroon kunnen communiceren, maar uiteindelijk leidt een langere dialoog tot enorme exposure van telefoonsignalen. Ik zou het niet doen, als kandidaat.
Wat me gisteren meeviel, is dat de puzzel met de stoflapjes niet makkelijk op te lossen is zonder de hint. Ik had eigenlijk verwacht dat het HQ als een Deus-ex-machina opeens "per ongeluk" het patroon zou ontdekken. Maar als ik het goed begreep waren er al twee lapjes die in dezelfde hoek over elkaar heen gelegd moesten worden. Dat ligt niet zo voor de hand.
[ Voor 21% gewijzigd door aap op 14-05-2024 09:55 ]
Ik was wel verbaasd dat de koker van de DJ-broertjes nog geluid maakte toen de hunters daar belden. Ik had verwacht dat die zou zijn uitgeschakeld op het moment dat ze opgepakt werden. Dat is volgens mij in eerdere seizoenen van Hunted ook gebeurd namelijk.
Ik vraag me nu ook af, of de hunters doodleuk het whatsapp-bericht binnen gaan krijgen als ze de mobiele telefoon van die jongens een keertje aan zetten...
Ik vraag me nu ook af, of de hunters doodleuk het whatsapp-bericht binnen gaan krijgen als ze de mobiele telefoon van die jongens een keertje aan zetten...
Volgens mij is in de vorige aflevering al benoemd dat die berichten naar de overgebleven deelnemers worden gestuurd. Dus ik denk het niet.Kroesss schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:51:
Ik was voor de uitzending een beetje bang dat de balans weg was maar die zit er nog genoeg in.
het kost echt nog redelijk wat tijd om een gebied dicht te zetten en geeft de kandidaten een mooie kans om weg te komen.
Ik hoop dat Pieter het nu wel gaat redden
het kost echt nog redelijk wat tijd om een gebied dicht te zetten en geeft de kandidaten een mooie kans om weg te komen.
Ik hoop dat Pieter het nu wel gaat redden
Wat ik niet snap is dat de hunters niet gewoon bij alle kokerpunten zijn gaan wachten in de bosjes. Achteraf is er maar 1 team iets gaan halen, maar dan hadden ze do en loiza wel gehad, inclusief kans op de leg instructies.
Hoewel de Hunters het gebied niet hebben, ligt een gebied in het midden wel voor de hand, omdat het dan van alle plekken nog te halen is voor de kandidaten.
Hoewel de Hunters het gebied niet hebben, ligt een gebied in het midden wel voor de hand, omdat het dan van alle plekken nog te halen is voor de kandidaten.
Eens, als je moet gokken zoals de hunters, dan zorg je dat de teams een beetje verspreid staan, centraal in het gebied, en dan maar hopen op een ping van een telefoon die contact maakt, of misschien helikopters die je kunt zien.nietorigineel schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:37:
Reken er maar op dat de hunters het luchtruim goed in de gaten gaan houden. Ik mag hopen dat er op dat moment meerdere helicopters in de lucht zullen zijn als afleiding.Kroesss schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:20:
[...]
Eens, als je moet gokken zoals de hunters, dan zorg je dat de teams een beetje verspreid staan, centraal in het gebied, en dan maar hopen op een ping van een telefoon die contact maakt, of misschien helikopters die je kunt zien.
Of extractie via een boot. Er is genoeg water, anders hadden de kandidaten ook niet de mogelijkheid gehad om een boot te vinden op sommige plekken.sjaool schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 14:37:
[...]
Reken er maar op dat de hunters het luchtruim goed in de gaten gaan houden. Ik mag hopen dat er op dat moment meerdere helicopters in de lucht zullen zijn als afleiding.
ik gok op een watervliegtuig ......
Helicopter al gehad bij dropping.
En ja, genoeg water, maar zijn vooral op zichzelfstaande meren zonder bevaarbare rivieren ....
Helicopter al gehad bij dropping.
En ja, genoeg water, maar zijn vooral op zichzelfstaande meren zonder bevaarbare rivieren ....
[ Voor 65% gewijzigd door Ted038 op 15-05-2024 12:17 ]
Ik ben benieuwd of de Hunters de locatie weten te achterhalen, zo niet dan word het wel heel erg moeilijk voor ze om de extractie tegen te houden.
Met logisch redeneren kom je ook wel een eind, namelijk dat het redelijk centraal zal liggen. Extractie gaat niet helemaal in het noorden of zuiden zijn. Dus of iets oosterlijk dan het midden, of in het midden. En dankzij de auto's en het feit dat 1,5 uur voor extractie de deelnemers de telefoon aan moeten zetten (ik weet niet of de hunters dat ook weten) gaan ze dus lokatie doorkrijgen en kunnen ze flink doorrijden er naartoe. Extractie via vliegtuig of helicopter heb je een vlak stuk nodig. Nou ja een boot ook trouwens maar dat denk ik niet want als je de kaart ziet heb ik niet het idee dat er echt een rivier door het gebied loopt (de boten die op de kaart stonden waren vooral om niet om een meer om te hoeven lopen, wat in dat ruige gebied natuurlijk makkelijk 4 uur lopen kan schelen).PEBKAC schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:44:
Ik ben benieuwd of de Hunters de locatie weten te achterhalen, zo niet dan word het wel heel erg moeilijk voor ze om de extractie tegen te houden.
Ik denk dat ze aardig in de richting komen, maar hopelijk niet gedetailleerd genoeg dat ze echt het gebied af kunnen zetten.
Exact expert nodig?
Ik vraag me af of zelfs als de Hunters níet op de extractie locatie zullen eindigen, de kandidaten het wel binnen de tijd gaan redden. Als je ziet hoe langzaam ze zich soms verplaatsen…en met al dat water in het midden van de kaart waar vermoedelijk de extractie zal plaatsvinden gaat het echt heel lastig worden binnen de tijd er te geraken. Vooral Do en Loiza zitten volgens mij echt nog ver weg.
Realiseerde me dat het genie achter een goede extractie de hunters een extreem voordeel heeft gegeven. Ze weten de leginstructie niet en hebben daarmee nog geen idee van de extractie locatie. Maar omdat iedereen 1.5u voor de extractie zijn telefoon aan moet zetten en dan allemaal binnen die looptijd van de extractie locatie zitten kunnen alle hunters daar alsnog zo op af rennen.
Dat vind ik wel een domme fout in het plan van informatieverstrekking aan de vluchtende teams die de hunters op dat moment een bizarre informatieboost geeft.
Dat vind ik wel een domme fout in het plan van informatieverstrekking aan de vluchtende teams die de hunters op dat moment een bizarre informatieboost geeft.
Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.
Dat ligt er ook maar net aan hoe dichtbij ze kunnen komen met de auto’s. Als het vanaf daar nog 1,5 uur lopen is, is het krap. Maar het zou kunnen. We gaan het zien komende week. In hun voordeel werkt misschien wel dat een stel nog niet in de buurt is tegen die tijd, dat kan voor verwarring zorgen.pc_freak1 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 08:01:
Realiseerde me dat het genie achter een goede extractie de hunters een extreem voordeel heeft gegeven. Ze weten de leginstructie niet en hebben daarmee nog geen idee van de extractie locatie. Maar omdat iedereen 1.5u voor de extractie zijn telefoon aan moet zetten en dan allemaal binnen die looptijd van de extractie locatie zitten kunnen alle hunters daar alsnog zo op af rennen.
Ja maar aan de andere kant, als ze 2 dagen eerder de extractie informatie krijgen is de kans weer groot dat er nog een team gepakt wordt en de hunters dan letterlijk de extractie informatie in handen hebben.pc_freak1 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 08:01:
Aan de andere kant: het is een TV spelletje he. En ze hebben 7 dagen. Als je dus niets met telefoons doet, als die nummers niet in de telefoon had gestaan, zou het zo goed als onmogelijk zijn om de mensen te pakken (iig binnen 1 week). Ze moeten wel wat aanknopingspunten krijgen. Dat die eikels van een broertjes dan vervolgens screenshots maken van de belangrijke messages, tja, dat is gewoon dom gedrag. Daarmee wordt het niet per se appeltje-eitje voor de hunters, maar wel een flinke stap eenvoudiger. Daar kun je als regie natuurlijk weinig aan doen...
En ik weet nog steeds niet of de hunters nu wel of niet weten dat ze 1,5 uur voor de extractie nog een bericht krijgen. Als ze dat weten, kunnen ze idd redelijk centraal lekker een potje zitten kaarten. Als ze dat niet weten, moet je wel gaan zoeken. En dan zou het best kunnen zijn dat sowieso 1 van de hunterteams te laat is omdat die op een uurtje wandelen van hun auto zijn aanbeland....
Exact expert nodig?
Dat zal wel meevallen denk ik. Je hebt gezien hoe lang het duurde voordat de broertjes werden opgepakt (een paar uur!), vanaf het moment dat de telefoons aanstraalde. De hunters krijgen niet meer dan een grof gebied van die telefoons, maar daarmee hebben ze nog niet de inhoud van die berichten en weten ze ook nog niet precies waar de kandidaten zijn. Het enige dat ze zullen zien is dat de overgebleven teams zich in ongeveer hetzelfde gebied bevinden - als ze het gebied al op tijd halen. Maar daarmee zijn die deelnemers nog niet opgepakt, ze zullen nog echt moeten zoeken.pc_freak1 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 08:01:
Met anderhalf uur speeltijd wordt het dan wel heel lastig om deelnemers te vinden, ze op te pakken (waarbij ook andere Hunter-teams vaak moeten aansluiten), dan nog de nodige informatie te ontfutselen en vervolgens daadwerkelijk naar de exacte extractielocatie te bewegen.
Het is ook TV: als de kandidaten fluitend naar de extractie kunnen gaan is dat ook niet leuk. De informatievoorziening is dus denk ik net voldoende om zowel hunters als kandidaten een kans te geven het spel te winnen, wat het voor de kijker weer spannend maakt.
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend seizoen/einde.
Zoveel fouten weer door de spelleiding waardoor het hele spel voor elkaar wordt geprutst naar mijn mening
Zoveel fouten weer door de spelleiding waardoor het hele spel voor elkaar wordt geprutst naar mijn mening
Eens. Volgende serie kijk ik niet meer. Wat een flauw einde.Mathijs14 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:25:
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend seizoen/einde.
Ja kansloos dit...
I intend to live forever. So far, so good.
Wat een kut einde. Dit is niet leuk meer zo. Rest van het seizoen vind ik nog best vermakelijk maar dat einde verprutst het hele seizoen weer.
Wat een onzin dat die hunter in die heli mag gaan zitten
Persoonlijk vind ik dat als een hunter team een aanhouding heeft gedaan ze deze mee moeten nemen naar t "bureau".
Niet ze vast binden aan een boom. Als ze dat hadden gedaan waren er een aantal teams met een eerlijke kans op ontsnappen geweest.
Erg jammer einde
Niet ze vast binden aan een boom. Als ze dat hadden gedaan waren er een aantal teams met een eerlijke kans op ontsnappen geweest.
Erg jammer einde
Dit is inderdaad jammer. Laten ze de heli naast een weg landen... doe dat dan op een veldje 15 minuten lopen vanaf de weg zodat er tenminste een kans is. Op deze manier kun je net zo goed de Hunters op de eerste dag de eindlocatie geven en kunnen ze daar op een stoeltje elk team opwachten.
Belachelijk dat het extractiepunt aan een weg ligt waar de hunters gewoon met de auto kunnen komen. Alsof er geen andere open plekken zijn waar een heli kan landen 
Hele programma is een beetje zinloos ook als de hunters alleen maar op de laatste dag hoeven te wachten op welke plek er een aantal telefoons tegelijk aanstraalt en dan te wachten tot ze een heli zien aankomen.
Hele programma is een beetje zinloos ook als de hunters alleen maar op de laatste dag hoeven te wachten op welke plek er een aantal telefoons tegelijk aanstraalt en dan te wachten tot ze een heli zien aankomen.
Nou, dat een hunter mag doen alsof hij degene is die hun komt ophalen is ook nieuw. 8 weken voor niets gekeken. De tweede domper van een Hunted seizoen. Het wordt ze veel te gemakkelijk gemaakt. Dit seizoen was weer kansloos voor de deelnemers.
Enige voordeel was de mooie beelden van Noorwegen. Echt een aanrader om daar een keer op vakantie te gaan.
Nu After the Hunt kijken. Ik heb zo'n vermoeden dat dat leuker is dan het programma zelf.
Enige voordeel was de mooie beelden van Noorwegen. Echt een aanrader om daar een keer op vakantie te gaan.
Nu After the Hunt kijken. Ik heb zo'n vermoeden dat dat leuker is dan het programma zelf.
[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 20-05-2024 21:58 ]
Het is inderdaad wat onbevredigend als goed spelende koppels het einde niet halen, in dat opzicht kan ik me ook wel vinden in de teleurgestelde reacties hier.
Tegelijkertijd is het wel zo dat het net zo goed heel anders had kunnen lopen. Als Steven en Chatilla net iets eerder waren gepakt hadden de hunters geen koers van ze gehad en dus geen idee van de extractielocatie. Waren ze net iets later gepakt dan had Pieter het ook gewoon gehaald. Als ze de hunters helemaal gemist hadden zaten er gewoon drie (of 2,5..) koppels in de heli.
Onbevredigend of niet, we zaten hier op het puntje van de stoel dus wat betreft uitstekende televisie!
Tegelijkertijd is het wel zo dat het net zo goed heel anders had kunnen lopen. Als Steven en Chatilla net iets eerder waren gepakt hadden de hunters geen koers van ze gehad en dus geen idee van de extractielocatie. Waren ze net iets later gepakt dan had Pieter het ook gewoon gehaald. Als ze de hunters helemaal gemist hadden zaten er gewoon drie (of 2,5..) koppels in de heli.
Onbevredigend of niet, we zaten hier op het puntje van de stoel dus wat betreft uitstekende televisie!
Het had helemaal niet anders kunnen lopen. Als ze Steven en Chantilla niet gezien hadden, dan hadden ze bij de komst van de helicopter ze alsnog alle 5 bij de landing kunnen oppikken.
Als 2 hunters in het laatste kwartier gewoon bijna de helft van de deelnemers kunnen inrekenen, dan is er iets mis met het spel.
Als 2 hunters in het laatste kwartier gewoon bijna de helft van de deelnemers kunnen inrekenen, dan is er iets mis met het spel.
Heel spannend seizoen, maar dat verplichte contactmomentje was wel een groot minpunt. Kunnen de hunters ook niets aan doen, maar ze krijgen zo wel een heel grote hint.
Zo, wat slecht dit zeg! Uiteindelijk een zeer zuur gevoel en echt slecht van de makers dit. Landen in een gigaveld naast een weg! Lekker makkelijk, je ziet een heli en achtervolgt hem.
Ik heb verdomme een heli hier in een woonwijk zien landen tussen de geparkeerde auto's!!
Zo ben je gewoon kansloos! Einde heeft voor mij het seizoen verpest.
En drie man per team extra zag ik in beeld. Dus sporen zat om te volgen....
Ik heb verdomme een heli hier in een woonwijk zien landen tussen de geparkeerde auto's!!
Zo ben je gewoon kansloos! Einde heeft voor mij het seizoen verpest.
En drie man per team extra zag ik in beeld. Dus sporen zat om te volgen....
[ Voor 34% gewijzigd door DeBaroN op 20-05-2024 22:37 ]
Zoals ik al had verwacht was After the Hunt dan wel weer de moeite waard.
Ik begrijp jullie frustratie, maar Into the Wild is pas het tweede seizoen (en heeft een ander productie team), terwijl van de reguliere al zo’n 30 seizoenen zijn gemaakt. Ze zijn nog aan het leren…
Frustrerend einde van een verder leuk seizoen. Helaas gaat het om het totaal plaatje en dan is het dus gewoon teleurstellend hoe dit gegaan is.
Zelfs als je alles goed had gedaan, had je hier niet kunnen winnen door de manier waarop dit opgezet is.
Zelfs als je alles goed had gedaan, had je hier niet kunnen winnen door de manier waarop dit opgezet is.
Gewone Hunted is sowieso slecht, maar omdat dit in de natuur was wel gekeken.SelmarSmit schreef op maandag 20 mei 2024 @ 22:55:
Ik begrijp jullie frustratie, maar Into the Wild is pas het tweede seizoen (en heeft een ander productie team), terwijl van de reguliere al zo’n 30 seizoenen zijn gemaakt. Ze zijn nog aan het leren…
De reguliere Hunted is 13 seizoenen
Hopelijk checken ze de socials want de reacties zijn niet bepaald positief.
After the Hunt is de beste aflevering!
Als je dat fragment bekijkt waar Steven en Chantilla gepakt worden, hoeveel man gaan er dan met een zo'n team mee? Vanuit de auto lijken het er 4 extra, naast Steven en Chantilla.