aap schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 16:23:
[...]
Die vriend is gewoon toch de kaart kwijtgeraakt met zijn dronken kop. Wij zaten echt "you had one job!" naar de TV te schreeuwen. Dan doe je mee aan hunted en dan worden je kansen verprutst door een vriend die zijn prioriteiten even anders gesteld heeft.
Ja dat was dus wel echt _het_moment van Hunted van dit seizoen, dit overtreffen ze echt niet meer. Ja, misschien als @
SelmarSmit in een aflevering opeens een t-shirt met een grappige tekst aan doet. Maar anders... Jezus wat een dombo. Maar echt he. En dat is dan de toekomst van ons land

"oh dan ben ik die verloren". Gast, dude. Als dit echte boeven waren, lagen ze nu ondertussen zelf onderin het noord-zee kanaal met betonnen schoentjes maar was hij ook ergens licht beschadigd teruggevonden (of juist nog niet gevonden...). Nou ja, voor de serie is het weer wel leuk en prettig want de hunters hebben die kaart in ieder geval nog niet.
Maar helaas was door die opname de rijschool wel een makkelijke.
Daar leek de helper juist alleen de kaart te hebben en zich er niet van bewust te zijn dat er ook een boodschap bij hoorde.
Ik denk dat afhankelijk van het moment waarop ze komen met die info, en je hoort iets van "koningin heeft het geheim" dat je ook wel denkt, ach dat onthoudt ik wel. Iets met koningin, komt goed, we hebben jarenlang Bea gehad en zij was... koningin! En dan ben je net ondervraagd door de hunters, moet je nog een lesje doen, zie je je broers daar opeens... Ik snap wel dat je het dan juist even vergeet (en daarom moet je zo'n hint dus opschrijven ....

).
Een leuke cliffhanger (of boothanger...) of die gasten het gaan redden of toch net niet. Wel scherp in ieder geval dat je ze nog hoort zeggen "nee niet naar de sluizen" maar of het genoeg is?