Ik vind dat de dames het nog lang hebben volgehouden aangezien ze stoïcijns hun netwerk bleven gebruiken. En als ze toch meerdere autootjes hebben bij zo'n therapeut, waarom dan niet even met 2 of 3 auto's tegelijk wegrijden? Vond het wel flink voorspelbaar gedrag en het was eerder schijtmazzel dan dat ze echt goed bezig waren, dat ze nog zover gekomen zijn. Op zich wel goed bedacht om via de parkeergarage Amsterdam te willen verlaten, maar volgens mij was het vooral timing dat ze daar echt mee weg kwamen (gaat immers tijd overheen voordat HQ de beelden kan zien), want onzichtbaar ging dat zeker niet.
Wel mooie actie om de codes bij een buurman achter te laten 'los maar op, en leg maar ergens in een bloempot als het gelukt is'

Maar bij Sissy en de Hagenees heb ik ook het niet het gevoel dat die echt de puzzel weten te ontcijferen. Zitten te turen naar de codes, laten nog even dat andere papier zien 'ja, maar dit heeft er vast niets mee te maken, we gaan nog wel een tip krijgen waar we dit tegenaan moeten houden en dan wordt het opeens duidelijk'. Dude... Weet wel dat ik vanaf de bank makkelijk praten heb, maar je kunt met 10 man naar dat andere papier zitten staren, maar als je toch hulp inschakelt, toon dan wel alles wat je hebt zodat je helpers ook echt mee kunnen denken.
Maar waarom gingen die 2 gasten nou op hun fietsje naar dat punt in Zeeland (of Zuid Holland, whatever, 1 pot nat

). Het was 1 van de mogelijke punten die op de lijn op de elkaar staan, waarom dan precies daarheen? En waarom er zo van overtuigd zijn dat ze daar nog een SMS gaan ontvangen? Dat is me even niet heel duidelijk. Was leuke tv maar vond het vooral oerdom. Wel weer slim trouwens om de helper een stuk verderop te laten wachten, weet even niet of die vrouw op een plek stond waar meer auto's staan maar dat was wel weer slim, maakt het voor @
SelmarSmit weer moeilijker met z'n LTE kaartjes

Wel leuk om te zien dat er in HQ dan een aanname gedaan wordt: oh, ze zijn aan het voorverkennen. Ze zijn nu daar, Port Zeelande gaan we niet halen, dus ga maar alvast naar Neeltje Jans, daar zullen ze daarna wel heen gaan. Interessante gedachtegang, en vervolgens snel schakelen: als zij eerder bij Port Zeelande zijn en waarschijnlijk weer weg zijn tegen de tijd dat wij daar aan komen, heeft het ook geen zin om daarheen te rijden. Gok dan 1 plaats verder,