Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 100 Laatste
Acties:
  • 396.890 views

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 14:43

TAA

Liever IRC

[edit] laat maar, het is nog vroeg :P

[ Voor 84% gewijzigd door TAA op 22-03-2017 07:57 ]

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Ik zag een push bericht dat met de volgende update de spoofers aangepakt zouden worden, dat zou mooi zijn.
Enne De bolle is binnen uit een 10 km ei gen een compleet behalve de locals en die andere.
Ps Snorlax is wel een mietje qua hp vergeleken met Blissey ;)

Verwijderd

Hassiebassie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:25:

Verder gisteren op pad geweest met een vriend. Even plekjes voor hem geclaimd door gym shaving. Er is echt geen kunst aan. Enkel Rhydon, dragonite en vaporeons kom je tegen. Nou, geen probleem. Je rost er zo doorheen. Vooral Dragonite is een grap 8)7 Mijn cloyster blaast die zo omver. Geen kunst aan.
Ik snap dat mensen gefrustreerd raken door dit soort acties, maar het is, afaik, niet tegen de TOS omdat er daadwerkelijk verschillende mensen achter de accounts zitten. Gefrusteerd reageren zorgt alleen maar voor meer problemen

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 22-03-2017 11:32 ]

• Jetro.
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-06-2023
Vandaag de eerste keer in maanden dat ik weer even speelde. Vanochtend even op weg naar werk gestart, 1 pokestop tegengekomen en meteen een King's Rock :)

Sentret, Natu en Swinub zijn de nieuwe Pidgey en Rattata merk ik.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:57
Gaarheid schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:15:
Ik zag een push bericht dat met de volgende update de spoofers aangepakt zouden worden, dat zou mooi zijn.
Enne De bolle is binnen uit een 10 km ei gen een compleet behalve de locals en die andere.
Ps Snorlax is wel een mietje qua hp vergeleken met Blissey ;)
Is dat het Android 7 mock location verhaal vanuit Google?
Of iets nieuws waar Niantic zelf daadwerkelijk iets doet.. (retorische vraag :p)

<GoT>NightStalker

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31

Geniet nooit met mate

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:15
Autofan1985 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 07:31:
[...]

Ik ga raden: ik! Wat heb ik gewonnen? :+
Niks :P

Ik zeur niet meer; ik kreeg vandaag een King's Rock uit een willekeurige Pokéstop!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:40

servies

Veni Vidi Servici

Hassiebassie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:44:
Daarstraks reed ik naar huis en draaide nog aan wat pokestops en ja hoor.... alweer mijn 5e sun stone :(

Iemand ruilen? :D

Ook bijzonder, vanmiddag stond ik in 10 gyms, later nog maar in 3 en overal waar ik in de blauwe gyms stond waren ze precies opgehouden wanneer ik eruit lag -O-
Ik ga maar weer wat verder uit de buurt zoeken.
Da's die mowikan >:)
Maar daar mag je niet over klagen want nu is het natuurlijk wel terecht dat het gebeurt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:18:
[...]

Ik snap dat mensen gefrustreerd raken door dit soort acties, maar het is, afaik, niet tegen de TOS omdat er daadwerkelijk verschillende mensen achter de accounts zitten. Gefrusteerd reageren zorgt alleen maar voor meer problemen
Moderatie op feedback mag in dit topic: Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 44% gewijzigd door Ircghost op 22-03-2017 12:52 ]

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Ik ben ook geen voorstander van shaven, dus ik sluit me aan bij mowikan. Ik geef toe dat ik het zelf ook wel eens gedaan heb in het verleden, maar dan alleen om mezelf van de onderste plek te laten tikken zodat ik hem kon uppen en terug zetten. Ik zal er sowieso nooit andere uit laten gooien ten faveure van mezelf.

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:37
Ik heb er geen moeite mee. Zo lang het inderdaad gebeurt door twee verschillende mensen die elkaar helpen in gyms te komen waar anders wekenlang niets mee gaat gebeuren.

Verwijderd

Shaven is gewoon egoïstisch. Wanneer je dit met 2 accounts doet of afspreekt met iemand van een andere kleur maakt niets uit.
Zelf op die manier uit een gym gespeeld worden vind niemand leuk. Doe het dan ook niemand anders aan aub.

Gisteren met maar liefst 9 man afgesproken om een paar gyms te veroveren.
1 keer heeft er wel iemand aangedurft om een plekje die we bijtrainde weg te snipen |:(

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:55
JAJA we hebben weer een event.
Bron: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/waterfestival2017

Misschien eindelijk kans om een lapras te vangen :D :D :D :D :D

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Verwijderd

Make a Splash in Pokémon GO

Waves of Water-type Pokémon are coming your way in Pokémon GO.

Starting at 1 p.m. PDT on March 22, 2017, more Water types are headed to Pokémon GO! Look for the Water-type Pokémon Magikarp, Squirtle, Totodile, and their Evolutions to appear more frequently all around the world. Additionally, when you're out exploring areas where Water types commonly appear, you'll have a greater chance to encounter several of the Water-type Pokémon originally discovered in the Johto region. If you're fortunate enough, you might even encounter Lapras!

The deluge of Water-type Pokémon will last until 1 p.m. PDT on March 29. Good luck discovering more of these Pokémon around the world in Pokémon GO
http://www.pokemon.com/us...e-a-splash-in-pokemon-go/

Hopelijk kan ik dan eens wat Totodiles gaan vangen, ben er pas 1 tegen gekomen. En nog een aantal Magikarps voor een nieuw Gyarados

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2017 14:07 ]

• Therapy777
  • Laatst online: 19:08

Therapy777

Metal!

Niet echt boeiend, zit met smart te wachten op double XP evenement :P

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nóg meer Gyaradossen in gyms. :/

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-11 12:01

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hopelijk kan ik dan mijn eerste maken! :+

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:06:
Hopelijk kan ik dan eens wat Totodiles gaan vangen, ben er pas 1 tegen gekomen. En nog een aantal Magikarps voor een nieuw Gyarados
Ik heb zelfs nog geen enkele Totodile gezien! Die entry in mijn Pokédex is gewoon nog niet ingevuld zelfs. Wel Croconaw en Feraligatr, omdat ik die in Gyms gezien heb. Maar Totodile is nog compleet afwezig. Hopelijk ga ik die de komende week regelmatig zien! :)

En ik heb op het moment 380 Magikarp candy, dus ga ik mooi weer een nieuwe Gyarados erbij evolueren. :9~
Boeie! Die veeg je met Jolteons zo uit de Gym. Nog gemakkelijker als een verdedigend team alleen maar Gyaradossen en Vaporeons in de Gym zet, in plaats van een goede afwisseling van Pokémon plaatst >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 22-03-2017 14:30 ]

• Richh
Nu hopen op een shiny magikarp voor een rode Gyrados!

Totodiles zijn ook zeker welkom :)

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:57
1PM lijkt mij 21h onze tijd voor de start van het event ?

Ik heb ondertussen 4 Gyrados dat rond de 3k XP schommelen, een eventje daar rond voor wat extra candy is altijd leuk. Een shiny zou op dat vlak wel leuk zijn, iets leuker dan alleen maar blauwe water pokemon :p

Ik hoop dat er ook iets dergelijk komt voor de andere starters. Laat het nu juist lukken dat in de eerste week van de release dichtbij een Totodile nest zat en ik dus na 1 week al een Feraligatr kunnen maken heb. Van de andere 2 starters heb ik maar 25 à 30 candy tot hiertoe. Lavitar & Mareep heb ik nog niets van, die mogen van mij toch wel iets vaker boven komen :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteravond toevallig mijn eerste Totodile gevangen. Ik moet nog een of twee Squirtles hebben voor een 89% IV Blastoise. En Lapras heb ik ook nog niet..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:26

Haan

dotnetter

In mijn huis zit altijd al een spawn waar de hele dag alleen water pokemon uitkomen, dus ik ben benieuwd hoe die zich gaat gedragen. Totodile is denk ik de enige die ik daar tot nu toe niet ben tegengekomen, dus wellicht kunnen we daar dan wel een paar van vangen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33
update
POKÉMON GO·TUESDAY, 21 MARCH 2017
Trainers,

Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.59.1 for Android and 1.29.1 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
  • The 7-day ‘First PokéStop of the Day’ streak will now award a random Evolution item.
  • Minor text fixes.
—The Pokémon GO team
Al een dag oud, maar heb hier nog niet besproken zien worden dat de 7-day streak voortaan een gegarandeerd evolution item geeft.

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 22-03-2017 15:12 ]

• Therapy777
  • Laatst online: 19:08

Therapy777

Metal!

Ik ben benieuwd welk item ik zondag dan ga krijgen tijdens mijn 7-day spin :P Ik heb tot nu toe alleen een metal coat en een dragon scale.

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Shadow_J schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:39:
1PM lijkt mij 21h onze tijd voor de start van het event ?

Ik heb ondertussen 4 Gyrados dat rond de 3k XP schommelen, een eventje daar rond voor wat extra candy is altijd leuk. Een shiny zou op dat vlak wel leuk zijn, iets leuker dan alleen maar blauwe water pokemon :p

Ik hoop dat er ook iets dergelijk komt voor de andere starters. Laat het nu juist lukken dat in de eerste week van de release dichtbij een Totodile nest zat en ik dus na 1 week al een Feraligatr kunnen maken heb. Van de andere 2 starters heb ik maar 25 à 30 candy tot hiertoe. Lavitar & Mareep heb ik nog niets van, die mogen van mij toch wel iets vaker boven komen :)
Geen gyarados met witte sliertjes :P

Heb nu 5 Gyaradossen en 1 keer 1 laten ontsnappen.
4 Laprassen uit een ei gehad en al 2 gevangen.
Van Totodile nog 72 snoepjes nodig voor de Feraligatr

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:41
Haan schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:08:
In mijn huis zit altijd al een spawn waar de hele dag alleen water pokemon uitkomen, dus ik ben benieuwd hoe die zich gaat gedragen. Totodile is denk ik de enige die ik daar tot nu toe niet ben tegengekomen, dus wellicht kunnen we daar dan wel een paar van vangen.
Jemig, ik heb hier naast mijn werk een Totodile nest. inmiddels al op 500+ candy, en 145 van die dingen gevangen.....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• schaapiej
frickY schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:09:
update

[...]

Al een dag oud, maar heb hier nog niet besproken zien worden dat de 7-day streak voortaan een gegarandeerd evolution item geeft.
Verder terug lezen! :+

Wel weer typisch Niantic om op de dag zelf een event aan te kondigen. Al is deze zeker welkom, tot nu toe pas één Totodile gezien/gevangen.. hoop dat morgen met de nest migratie eens wat leuks in de buurt komt!

<GoT>NightStalker

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 09:42
Oekiejoekie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:04:
[...]

Belg zeker ? Dat je voor dat geld nog een pakje shag kunt kopen ? In Nederland is een pakje zware Nellie al duurder :+
Haha geen Belg, en geen idee. De tijd dat ik rookte, rookte ik sigaretten :+

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nog meer totodiles..buhbuh..zitten hier echt al veel bij het strand..
Liever een mareep of larvitar event :+

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
sankao schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:53:
[...]

Jemig, ik heb hier naast mijn werk een Totodile nest. inmiddels al op 500+ candy, en 145 van die dingen gevangen.....
en waar is dat precies ?!

• C_V_S
  • Niet online
Moeten ze maar zorgen dat er meer Pokemons komen met een hoge CP

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:41
Het event is gestart :)

Ik zie al meer water pokemon op de radar oOo

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Idd waterpokkies nu..

Ik hoop dat ik een Totodile kan vangen... heb er nog geen...

(Hadden ze niet beter een Water-event beginscherm kunnen maken ipv nog steeds nieuwjaars vuurwerk)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jullie ook opgevallen dat Gyarados een ander uiterlijk heeft gekregen?
Wellicht nu al een shiny magikarp in het spel?! :d

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Eek2nd
Switchie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:47:
Gyrados nog niet gezien... Maar vond Magikarp wat anders... meer oranje dan eerst lijkt t (En eentje sabbelt aan mn hoofd)

Edit: Gyarados is ook ander kleur blauw

[ Voor 5% gewijzigd door Eek2nd op 22-03-2017 21:58 ]

• Richh
Het was een bijzondere dag vandaag.

Na bijna 1400 Pokéstops 0,000 Evolution Items te hebben ontvangen (enkel 2 sunstones van de eerste dagen na de gen2 release) - heb ik vandaag gewoon een Kings Rock en een Upgrade ontvangen *O*

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02
Switchie schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 21:47:
Ja viel mij net ook al op, Magikarp ziet er ook doffer uit...
Andere Pokemon lijken niet veranderd.

Edit:
Lijkt er idd op dat er shiny Magikarps zijn. :)
https://www.reddit.com/r/...d_a_shiny_magikarp_looks/

YouTube: Shiny magikarp

[ Voor 26% gewijzigd door P.K. op 22-03-2017 22:11 ]

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
P.K. schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 22:06:
[...]

Ja viel mij net ook al op, Magikarp ziet er ook doffer uit...
Andere Pokemon lijken niet veranderd.

Edit:
Lijkt er idd op dat er shiny Magikarps zijn. :)
https://www.reddit.com/r/...d_a_shiny_magikarp_looks/

YouTube: Shiny magikarp
Ik ben inderdaad al een rode Gyarados tegengekomen in een gym!

Verwijderd

Je kan nu ook een magikarp hoed opzetten 8)7

Blikbaar zijn de shiny pokemon individueel. Snipers gaan dit dus niet kunnen misbruiken _/-\o_
Je ziet pas na het tikken op de pokemon dat hij shiny is en na evolutie blijft hij ook shiny ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 00:50 ]

• Eek2nd
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:38:

Blikbaar zijn de shiny pokemon individueel. Snipers gaan dit dus niet kunnen misbruiken _/-\o_
Je ziet pas na het tikken op de pokemon dat hij shiny is en na evolutie blijft hij ook shiny ;)
Dus net een Ditto... helaas was ik net te laat om op een Magikarp te tikken op werk... thuis geen pokemon.

Heb al paar x gehad dat ik ff dacht dat er een Magikarp spawnde, maar bleek mn hoed te zijn 8)7

• schaapiej
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 00:38:

Zou mij niks verbazen als dit net als een Ditto gewoon te zien is voor snipers/botters...

Heb nog 400+ candy staan dus laat dat shiny wondertje maar komen! :+

<GoT>NightStalker

• Haan

Haan

dotnetter

:( tweede keer op rij dat ik een blauwe incubator kies voor een 2km ei ipv de oranje :( Zonde van m'n zuurverdiende muntjes

• schaapiej
Haan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:52:
:( tweede keer op rij dat ik een blauwe incubator kies voor een 2km ei ipv de oranje :( Zonde van m'n zuurverdiende muntjes
Klik je het ei aan en dan de incubator of via de incubator naar het ei?
In het begin heb ik zelf ook wel eens per ongeluk een blauwe aangeklikt ipv swipen naar de oranje. Als je via de incubator kun je direct het goede ei aanklikken en gaat het minder vaak fout!

Of gewoon eerst koffie drinken als 't niet aan bovenstaande ligt! :+

<GoT>NightStalker

• sankao
Bobje schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:27:
[...]
en waar is dat precies ?!
Dat was in het Stadspark in Groningen, maar nu is net de migratie geweest... is nu een oddish nest.

• Haan

Haan

dotnetter

schaapiej schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:06:
[...]

Klik je het ei aan en dan de incubator of via de incubator naar het ei?
In het begin heb ik zelf ook wel eens per ongeluk een blauwe aangeklikt ipv swipen naar de oranje. Als je via de incubator kun je direct het goede ei aanklikken en gaat het minder vaak fout!

Of gewoon eerst koffie drinken als 't niet aan bovenstaande ligt! :+
Goeie tip! Ik klik inderdaad altijd een ei en dan de incubator. En ik was inderdaad ook nog bezig met m'n eerste kopje koffie :+

• Haan

Haan

dotnetter

Trouwens misschien wel leuk omdat er nu een water event is: hoeveel water pokemon heb je tot nu toe gevangen ten opzichte van het totaal aantal gevangen pokemon?

Ik zit zelf op 1355 / 4100 (33.0%)

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:10

OmeJoyo

This is me

Haan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:49:
Trouwens misschien wel leuk omdat er nu een water event is: hoeveel water pokemon heb je tot nu toe gevangen ten opzichte van het totaal aantal gevangen pokemon?

1440 / 5637 (25.5%) ben inderdaad wel benieuwd nu hoe dit na het event is. Als moet ik zegen dat ik ook bewust bepaalde waterpokemon al heel lang niet meer vang omdat ik er niets meer aan heb zoals:

Poliwag en evoluties
Staryu / Starmii
Goldeen
Horsea

Als ik die dus is gelijke aantallen zou vangen zou ik al veel hoger hebben gezeten.

Ik vang nog wel trouw iedere Magikarp ;)

Goldeen heeft wel een grappig verhaal trouwens, ik ga vaak Pokemon spelen met de kleine achterop de fiets. Sprong er een goldeen voor de 4e keer uit de bal, noem haar een p*kkeh*er, hoor ik achter me een echo :o
Hij heeft het gelukkig nooit meer gezegd O-)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Ik heb 2229 / 7705 (28,9%)

Meer heb al wel 549 Magikarps gevangen.... en heb er 1 op mijn hoofd :)

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
1014 / 5171

En een waterfestival en ik zie allemaal machop op mijn nearby?
Die is bluaw dus doen we die ook maar? Niet dat ik het een probleem vind, moet er nog wel een stel van vangen.

Oh ja, staryou, goldeen en nog wat van dat waterspul vang ik al een hele tijd niet meer.

[ Voor 19% gewijzigd door freggell op 23-03-2017 09:29 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:42
Shiny werkt alleen met de nieuwe update en Google lijkt er wel steeds langer over te doen om de nieuwe versies in de Play store te krijgen.
Hoe werkt apkmirror eigenlijk en is dat helemaal veilig? En kun je apps die je daar vandaan hebt gewoon updaten (en eventueel verwijderen als er iets mis gaat) op de standaard manier?

PV Output

• C_V_S
  • Niet online
Wat heeft Shiny voor nut?

Helaas nog geen Totodile tegen gekomen. Daar heb ik er nog wel een aantal van nodig.

• Richh

Wow, dat is een stuk meer dan hier 8)7 1301/7036 (18,5%).
Meer dan de helft van mijn gevangen Pokés is normal typed (4208), oftewel echt alleen maar Ratatta/Pidgey/Sentret...

Ik heb bijna genoeg candy voor een tweede Gyrados, maar nu moet ik dus eerst gaan wachten tot ik een shiny tegenkom... Ze spawnen op m'n werk nu gelukkig :P
Het is gewoon vet cool :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 23-03-2017 09:59 ]

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

freggell schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:28:
1014 / 5171

Die is bluaw dus doen we die ook maar? Niet dat ik het een probleem vind, moet er nog wel een stel van vangen.

Oh ja, staryou, goldeen en nog wat van dat waterspul vang ik al een hele tijd niet meer.
Heel veel Machop klinkt als een droom, ik mis enkel nog Machamp en uiteraard de region/legendary's.

• Haan

Haan

dotnetter

Richh schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:59:
[...]

Wow, dat is een stuk meer dan hier 8)7 1301/7036 (18,5%).
Meer dan de helft van mijn gevangen Pokés is normal typed (4208), oftewel echt alleen maar Ratatta/Pidgey/Sentret...
Dat krijg je dus als je op een water pokemon spawn woont :P

• Richh
Haan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:16:
[...]

Dat krijg je dus als je op een water pokemon spawn woont :P
Of andersom: als je in the middle of nowhere woont :+

• Tinusvolkel
freggell schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:28:
1014 / 5171

Het lijkt toch of de steepen op zijn borst kieuwen zijn. iig hier twijfelden ze er ook over

• sankao

Ik zit op 9679 / 30132 ( 32.1%)

• Tinusvolkel
ik zit trouwens op 448 / 2872 dus op 15.5%

En dan kom je een omanyte tegen waar ik veel te veel mee gelopen had....

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je loopt ook compleet voor joker met zo'n Magikarp muts op je harses. :+

Ik let erg weinig op de stats. Er is ok geen fatsoenlijke overzichtpagina daarvoor. Nantic laat ook hier weer steken vallen want mensen willen dat best weten. In Ingress heb je wel een overzichtspagina met statistieken en mensen hebben zelfs een site gebouwd waar je geregeld screenshots naar kunt uploaden die dan geOCR'd worden en waar men dan het verloop over de tijd kan volgen. Niantic zou dat dus gewoon zelf moeten inbouwen, maar doen ze dat?

Water 3.346, totaal 13.590, stops 13.323. Kwart is dus waterbeest hier. Mensen die beesten niet meer vangen omdat ze die niet meer interessant vinden voor de Dex of evoluties missen zo wel XP en gaan dus minder hard in level omhoog. Ik vang ook nog steeds Staryu's en Poliwags en andere zooi, puur voor die XP.

Ik had gisteren na 20 keer tussen de 15 en 17 gyms gezeten te hebben weer 14 gyms. Lokale was gevallen. Gisteravond was die al weer teruggepakt en heb ik even wat bijgezet en die een stukje opgetraind. Viel me toen ook al op dat de Gyarados wat kleuriger schubjes of zo leek te hebben. Lette er niet heel erg op. Was aan het knokken. ;)

Zit nog niet op de nieuwe client.

Welke G2 beesten voeren jullie eigenlijk ananasjes?

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02
xienator schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:33:

Helaas nog geen Totodile tegen gekomen. Daar heb ik er nog wel een aantal van nodig.
Idd, dat is ook de enige die ik wil vangen (candy's), maar zie ze nergens. :?

Wel veel Dratini, dus ik zal niet teveel klagen. :+

• freggell
CaptJackSparrow schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:36:

Ik let erg weinig op de stats. Er is ok geen fatsoenlijke overzichtpagina daarvoor. Nantic laat ook hier weer steken vallen want mensen willen dat best weten. In Ingress heb je wel een overzichtspagina met statistieken en mensen hebben zelfs een site gebouwd waar je geregeld screenshots naar kunt uploaden die dan geOCR'd worden en waar men dan het verloop over de tijd kan volgen. Niantic zou dat dus gewoon zelf moeten inbouwen, maar doen ze dat?

Water 3.346, totaal 13.590, stops 13.323. Kwart is dus waterbeest hier. Mensen die beesten niet meer vangen omdat ze die niet meer interessant vinden voor de Dex of evoluties missen zo wel XP en gaan dus minder hard in level omhoog. Ik vang ook nog steeds Staryu's en Poliwags en andere zooi, puur voor die XP.

Ik had gisteren na 20 keer tussen de 15 en 17 gyms gezeten te hebben weer 14 gyms. Lokale was gevallen. Gisteravond was die al weer teruggepakt en heb ik even wat bijgezet en die een stukje opgetraind. Viel me toen ook al op dat de Gyarados wat kleuriger schubjes of zo leek te hebben. Lette er niet heel erg op. Was aan het knokken. ;)

Zit nog niet op de nieuwe client.

Alle beestjes waar ik meer candy van wil hebben. Dus niet alleen G2 maar ook G1
Van G2 zijn dat voor mij meestal de starters (die kom ik niet vaak tegen).

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
Magikarp heeft een rode rand om zich heen gekregen?
Ik dacht dat dat een shiny magikarp was, maar dat is dus niet zo haha.

• RickS29

Snubbell,
Teddyursa
de starters
en Pokemon die ik niet veel tegenkom die ik dan voor extra evo's kan gebruiken.

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-10 22:07
RickS29 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:43:
[...]

Snubbell,
Teddyursa
de starters
en Pokemon die ik niet veel tegenkom die ik dan voor extra evo's kan gebruiken.
Ik heb hier een Snubull nest :D

• RickS29
Ask! schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:43:
[...]

Ik heb hier een Snubull nest :D
WAAAR, ik zit pas op 9 candy ......

• Richh
Wat een onzin, ik vind 'm awesome :P
Alles waarvan ik de evolutie nog niet heb. En daarbij alles van Gen1 wat een toffe evolutie heeft.

• freggell
Snap steeds minder van het event.

Vind ik tijdens mijn middag wandeling 2x machop, 2x cindaquil en een houndour.
Ik dacht dat het water pokemon moesten zijn :|

Heb dan ook wel ene zooi polywag en magicarp (1x ditto) gevangen, maar dan nog.

• C_V_S
  • Niet online
Zie heel veel Magicarps helaas geen Dratini of Totodile.

Nog wel wat ander nutteloos water spul.

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Net gelukkig een Totodile tegengekomen tijdens de lunch, en verder helaas veel watergrut waar ik niet op zit te wachten. Frustrerender is dat ik sinds de launch maar 3 omanyte's was tegen gekomen en ik heb dan ook behoorlijk wat kilometers met omanyte candy verzameld en sinds gisteravond zitten die nu ook overal, al 10 gevangen sindsdien... :( Wel had ik vandaag mijn 7e dag en daarmee mijn 4e upgrade item. Porygon 2 is nu ook in de pocket :D
freggell schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:28:
Snap steeds minder van het event.

Vind ik tijdens mijn middag wandeling 2x machop, 2x cindaquil en een houndour.
Ik dacht dat het water pokemon moesten zijn :|

Heb dan ook wel ene zooi polywag en magicarp (1x ditto) gevangen, maar dan nog.
Machop hard nodig hier, en cinda en hound heb ik beide niet ;(

[ Voor 32% gewijzigd door OmeJoyo op 23-03-2017 13:34 ]

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Richh schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:18:
[...]

Of andersom: als je in the middle of nowhere woont :+
Dát is het denk ik. Ook bij mij is van al m'n catches ruim 31% water Pokémon.

Dit is weliswaar enigszins te verklaren doordat ik op een gegeven moment ben gestopt met het vangen van Ratata/Pidgey/Caterpie/etc., terwijl ik wel de Poliwags en Magikarps ben blijven vangen.

• schaapiej
Er zouden toch ook meer Totodile spawnen?
Of is dit een gevalletje 0x iets is alsnog 0... :+

<GoT>NightStalker

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

schaapiej schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:15:
Zal wel weer net zo zijn als het valentijnsevent. Als iets niet al in je biome zit, dan spawnt het nu vast ook niet.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• freggell
NMe schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:23:
[...]

Zal wel weer net zo zijn als het valentijnsevent. Als iets niet al in je biome zit, dan spawnt het nu vast ook niet.
Ik zie genoeg andere water meuk. Hoe kan een Water poke dan niet in de biome zitten? :N

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Dat dus. Ik krijg hier eigenlijk alleen maar vogels en ratten, en net een Jigglypuff..

• BranderoS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-11 20:40
Dacht ik vanochtend even snel nog de laatste Totodiles te kunnen vangen in het Stadspark (zaten overal), nieuwe nest migration :(. Gelukkig van een pokemon waarvan ik nog de dubbele evolution moet hebben

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:21

bonyuri

Investigator!

Ik zie hier genoeg water pokemon, maar nog altijd geen Totodile of anders "speciaals"

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:22
bonyuri schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:52:
Ik zie hier genoeg water pokemon, maar nog altijd geen Totodile of anders "speciaals"
2 Totdiles gevangen op een plek waar anders alleen maar onkruid spawnt..
Alleen heb ik al een Feraligatr wegens spawnnesten in een groot park 8)

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb tot nu toe alleen twee Squirtles gevangen, nog 17 candy voor de vierde Blastoise, dus ook niet heel erg nuttig :P

• Eek2nd
Ik kreeg bij een Magikarp een Oh? .. helaas een Ditto en geen Shiny

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
gisteren om 22:00 zag ik 5 van de 9 nearby waren magycarps.

daarna 8 van de 9 water pokemon.

hier ook nog niet echt bijzonderheden behalve squirtle maar na de start pokemon actie heb ik er hier al 5 van. niet echt nuttig dus.

waar eerst een totodile nest zat is deze nu verdwenen, maar vanochtend wel een bayleef voor de deur helaas niet permanent.

• schaapiej
Vandaag 16km gelopen (bos, park, stad, langs 't water) en tot nu toe nog niet eens één Totodile op de radar gehad... :'( Uit nieuwsgierigheid even op Pokehunt naar Nijmegen gekeken (in Arnhem gelopen dus heb er geen hol aan) en ook daar zie ik geen Totodile. Moeten ze het blik hier nog los trekken? :+

<GoT>NightStalker

Verwijderd

Naar aanleiding van een eerdere discussie over gym shaving door twee personen, durf ik te stellen dat het niet mag.

Ik zal uitleggen hoe ik de regels van Niantic zie en hoe dat in relatie staat tot gym shaving.

Vast staat dat gyms er zijn om door een ander team overgenomen te worden. (Sommige mensen noemen het ook dwarszitten van het andere team feit is dat je bezig bent om het andere team van de gym af te halen) en een gym te versterken voor jouw team. Dit is dan ook het doel waarom en als je gaat knokken in een gym.

Het feit dat het soms niet in je eentje lukt doet daar niets aan af. Knocken in een gym is een poging om hem over te nemen en dient ook geen ander doel. Zo heeft Niantic het bedacht en ontworpen. Dus als je een gym plekje leeg ramt om een vriend een plekje te bezorgen dient dit niet het doel waarom er gyms zijn. Dit is het eerste argument waarom het niet zou mogen.

Dan is er nog iets als de geest van de wet(regels) zoals dat in juridische termen heet. Ik zie vaak het argument: Dat iets niet expliciet staat benoemd in de regels. Maar dat is helaas te simpel. Daarnaast heeft Niantic een duidelijke opening gelaten om onbenoemde zaken niet goed te vinden.

No cheating.
Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: 

Hier laat Niantic duidelijk een gat open om naast een aantal benoemde zaken ruimte te laten om wat je nog vindt om te cheaten niet toe te staan. Daarnaast staat er duidelijk play fair. Ik denk dat gym shaven met twee personen niet fair is omdat een individu hier machteloos tegen is.

Verder:
playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; 

Met name dat eerste stuk is waar het om gaat. Als ik vraag aan iemand een etalageruit in te gooien en de goederen op straat te leggen zodat ik ze kan vinden, maakt niet dat we beide niet schuldig zijn aan diefstal met braak en of verbreking. Dat is hoop ik voor iedereen duidelijk mag ik hopen. Anders is dat het wel voor de rechter als je gepakt wordt.

Dus als je iemand vraagt de onderste speler weg te spelen uit een gym ben je in feite zijn account aan het gebruiken om jezelf een plek te verwerven, sharing accounts dus. Het feit dat iemand anders zijn account op zijn telefoon vasthoudt maakt nog steeds niet dat je niet zijn account gebruikt en de ander zijn account leent om jezelf een plekje te verwerven. Je hebt immers de beschikking over het account. Wie het account bedient doet dan ook verder niet ter zake. Daarnaast speel je met multiple accounts (ze doen ook nog de oproep om maar 1 account per gebruiker te hebben tussen de haakjes).

Dus ik zou graag de topic mods willen verzoeken om het bespreken van gym shaving toe te voegen aan “verboden” onderwerpen. Ik vind dat Niantic hier zeer duidelijk is over in zijn regels.

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
schaapiej schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:52:
[...]

Vandaag 16km gelopen (bos, park, stad, langs 't water) en tot nu toe nog niet eens één Totodile op de radar gehad... :'( Uit nieuwsgierigheid even op Pokehunt naar Nijmegen gekeken (in Arnhem gelopen dus heb er geen hol aan) en ook daar zie ik geen Totodile. Moeten ze het blik hier nog los trekken? :+
hier in nijmegen zat een totodile nest tot gister...

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Peter F schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:38:
gisteren om 22:00 zag ik 5 van de 9 nearby waren magycarps.

daarna 8 van de 9 water pokemon.

hier ook nog niet echt bijzonderheden behalve squirtle maar na de start pokemon actie heb ik er hier al 5 van. niet echt nuttig dus.

waar eerst een totodile nest zat is deze nu verdwenen, maar vanochtend wel een bayleef voor de deur helaas niet permanent.
Zijn magikarp geen waterpokemon dan :+

Verwijderd

OmeJoyo schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:40:
[...]

Zijn magikarp geen waterpokemon dan :+
nee lamme goudvissen die stuiteren op het land, ik vind ze nooit in het water :+

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Er staan tegenwoordig (vind?)data en de plaats bij de eieren ? Maar dat lijkt nog niet echt te kloppen. Al mijn eieren zijn van 15 mei 2016. Dat is nog voor de release van Pokemon Go. Of kloppen bij andere spelers die data wel ?

En om het nog wat vreemder te maken: Als ik een Pokemon hier in de straat vang, staat daar altijd een verkeerde plaatsnaam bij. Maar een ei uit de pokestop hier tegenover, heeft wel de juiste plaatsnaam ? 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Oekiejoekie op 23-03-2017 19:49 ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• schaapiej
Oekiejoekie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:44:
Er staan tegenwoordig (vind?)data en de plaats bij de eieren ? Maar dat lijkt nog niet echt te kloppen. Al mijn eieren zijn van 15 mei 2016. Dat is nog voor de release van Pokemon Go. Of kloppen bij andere spelers die data wel ?

En om het nog wat vreemder te maken: Als ik een Pokemon hier in de straat vang, staat daar altijd een verkeerde plaatsnaam bij. Maar een ei uit de pokestop hier tegenover, heeft wel de juiste plaatsnaam ? 8)7
Dat is nu de nieuwste update?
Ik heb namelijk (nog) geen informatie bij de eieren staan en mis de nieuwste update nog (Android).

<GoT>NightStalker

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
schaapiej schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:34:
[...]

Dat is nu de nieuwste update?
Ik heb namelijk (nog) geen informatie bij de eieren staan en mis de nieuwste update nog (Android).
Inderdaad, de nieuwe update van deze week, en Android. 0.59.2 zeg ik ff uit mijn hoofd.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:36:Welke G2 beesten voeren jullie eigenlijk ananasjes?
Voor mij elke 12 candy evolve standaard een ananas en een Great ball .
Daarnaast bijna elke magi en alle rares met laag CP

• Eek2nd
Heb nu al meer Omanyte in een uur gevangen dan de totaal die ik had ...4 tegenover 3

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:21:
Naar aanleiding van een eerdere discussie over gym shaving door twee personen, durf ik te stellen dat het niet mag.

Ik zal uitleggen hoe ik de regels van Niantic zie en hoe dat in relatie staat tot gym shaving.

Vast staat dat gyms er zijn om door een ander team overgenomen te worden. (Sommige mensen noemen het ook dwarszitten van het andere team feit is dat je bezig bent om het andere team van de gym af te halen) en een gym te versterken voor jouw team. Dit is dan ook het doel waarom en als je gaat knokken in een gym.

Het feit dat het soms niet in je eentje lukt doet daar niets aan af. Knocken in een gym is een poging om hem over te nemen en dient ook geen ander doel. Zo heeft Niantic het bedacht en ontworpen. Dus als je een gym plekje leeg ramt om een vriend een plekje te bezorgen dient dit niet het doel waarom er gyms zijn. Dit is het eerste argument waarom het niet zou mogen.

Dan is er nog iets als de geest van de wet(regels) zoals dat in juridische termen heet. Ik zie vaak het argument: Dat iets niet expliciet staat benoemd in de regels. Maar dat is helaas te simpel. Daarnaast heeft Niantic een duidelijke opening gelaten om onbenoemde zaken niet goed te vinden.

No cheating.
Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: 

Hier laat Niantic duidelijk een gat open om naast een aantal benoemde zaken ruimte te laten om wat je nog vindt om te cheaten niet toe te staan. Daarnaast staat er duidelijk play fair. Ik denk dat gym shaven met twee personen niet fair is omdat een individu hier machteloos tegen is.

Verder:
playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; 

Met name dat eerste stuk is waar het om gaat. Als ik vraag aan iemand een etalageruit in te gooien en de goederen op straat te leggen zodat ik ze kan vinden, maakt niet dat we beide niet schuldig zijn aan diefstal met braak en of verbreking. Dat is hoop ik voor iedereen duidelijk mag ik hopen. Anders is dat het wel voor de rechter als je gepakt wordt.

Dus als je iemand vraagt de onderste speler weg te spelen uit een gym ben je in feite zijn account aan het gebruiken om jezelf een plek te verwerven, sharing accounts dus. Het feit dat iemand anders zijn account op zijn telefoon vasthoudt maakt nog steeds niet dat je niet zijn account gebruikt en de ander zijn account leent om jezelf een plekje te verwerven. Je hebt immers de beschikking over het account. Wie het account bedient doet dan ook verder niet ter zake. Daarnaast speel je met multiple accounts (ze doen ook nog de oproep om maar 1 account per gebruiker te hebben tussen de haakjes).

Dus ik zou graag de topic mods willen verzoeken om het bespreken van gym shaving toe te voegen aan “verboden” onderwerpen. Ik vind dat Niantic hier zeer duidelijk is over in zijn regels.
Jij vindt het zeer duidelijk, ook al wordt het niet besproken. 1 account per player wordt gewoon gehanteerd. Ik ben het niet eens met je motie om dit onderwerp op de banlijst te plaatsen. Sowieso, iedereen kent het, het wordt hier niet besproken als supernieuwe informatie, er zijn mensen voor er zijn mensen tegen, geef het niet zoveel aandacht dan heb je er ook geen last van hier.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Richh schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:45:
[...]
Wat een onzin, ik vind 'm awesome :P
[...]
Dan is dit je geluksdag....
In ruil voor een selfie vanaf jouw werkplek gaan wij hem voor je crowdsourcen. Beloofd :9

Afbeeldingslocatie: https://cdn-img-2.wanelo.com/p/e72/068/c9b/44ea4d7946985d9f83e6a29/x354-q80.jpg

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Switchie schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 23:41:
[...]

Dan is dit je geluksdag....
In ruil voor een selfie vanaf jouw werkplek gaan wij hem voor je crowdsourcen. Beloofd :9

[afbeelding]
Leuk hoedje. Waar kan ik die met mijn pokécoins kopen??? :P

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:37:
[...]

Leuk hoedje. Waar kan ik die met mijn pokécoins kopen??? :P
Afhankelijk van je dagelijkse werkzaamheden gaan wij hem voor je crowdsourcen. Bij iemand die hele dagen thuiszit natuurlijk weinig fun te behalen maar mocht je b.v. advocaat zijn, leg ik bij deze 2 euro in mits je ons voorziet van een selfie vanuit de rechtbank. :+

• Richh
Op de terugweg naar huis even snel zo'n stomme rode toren slopen. Toen 'ie eenmaal plat was, lag een mooie beloning op me te wachten:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ekVYT5L.jpg

Slechts 703cp, maar toch altijd leuk :) tweede keer dat ik 'm ooit in het wild zie.
Switchie schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:48:
[...]

Afhankelijk van je dagelijkse werkzaamheden gaan wij hem voor je crowdsourcen. Bij iemand die hele dagen thuiszit natuurlijk weinig fun te behalen maar mocht je b.v. advocaat zijn, leg ik bij deze 2 euro in mits je ons voorziet van een selfie vanuit de rechtbank. :+
Dat gaat je dan toch tegenvallen, als webdeveloper heb ik een weinig interessante werkplek O-)

Overigens wil ik wel even terugkomen op mijn mooie Magikarp muts. Zo awesome is hij dus niet, als ik nu even snel op mijn scherm kijk heb ik steeds heel kort het idee dat er een Magikarp linksonder op de kaart te vinden is :')

Verwijderd

Omanytes plenty. Goedzo.
Omastar is binnen.

Gisteren uit de 7-day streak van de pokestops 2 evolve items, kroontje en blauwe verfbus.

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:40

servies

Veni Vidi Servici

Ik merk echt geen snars van dat waterfestival... Waar tot voorheen nog wel eens magicarps spawnden komen nu rattata's en pidgeys tevoorschijn... Ik kan nu ook niet echt zeggen dat ik meer waterpokemon zie... Eerder minder...

• lukeanalbers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05-2020
Hier toch echt wel, vooral veel random spawns. Magikarps op de stoep etc.
servies schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:59:
Ik merk echt geen snars van dat waterfestival... Waar tot voorheen nog wel eens magicarps spawnden komen nu rattata's en pidgeys tevoorschijn... Ik kan nu ook niet echt zeggen dat ik meer waterpokemon zie... Eerder minder...

• Haan

Haan

dotnetter

Ja hoor, vandaag m'n 7-day streak op de pokestop, een sun stone, maar uiteraard niet genoeg candy om een gloom te kunnen evolven :')
al valt het mee, ik heb maar 8 candy nodig

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 18:21:

Waar staat dat vast? Dat zou betekenen dat trainen in strijd is met het doel van gyms?

Sorry hoor, maar hoe irritant gym shaving ook is, of team sniping, het is een (waarschijnlijk onbedoeld) onderdeel van de gameplay waar 0,0 maatregelen tegen genomen wordt. Denken dat je het recht hebt om te zeggen dat het dan maar gewoon niet moet bespreken hier op Tweakers lijkt me maar raar.
Tenslotte worden hier genoeg zaken besproken, zoals modding van apparatuur, waar wél maatregelen zijn zoals het vervallen van de garantie.

Met het de kop indrukken van de conversatie zal deze gameplay ook niet weggaan. Juist als erover gesproken wordt op alle mogelijk kanalen en de irritatie de pan uitrijst zal dit bij kunnen dragen aan het bereiken van Niantic om hier iets aan te doen.
Overigens heb ik er hoop in dat de gym revamp dit soort tactieken gaat uitsluiten. Dus laten we vooral niet vervallen in censuur, maar bijvoorbeeld constructief nadenken over hoe dit verbeterd kan worden.
Pagina: 1 ... 77 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status