[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:
  • 396.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Blinkiej schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:02:
[...]

Nee, de raidpass is puur om mee te doen om een raidboss te verslaan. De gyms kun je gewoon veroveren zonder pass.
Maar voordat er een Raidboss inkomt, gaan alle Poké's die al in de gym zaten terug naar hun trainer. Het lijkt mij dat dus eerst die Raidboss verslagen moet worden voordat ik mijn beestje weet terug kan zetten. En om 'm te verslaan heb ik een pass nodig.
Dat ei is nog een raidboss timer die loopt, zodra de timer afloopt wordt er bekend wie de raidboss is om te verslaan. Kan dus ook gewoon een enorme pikachu inzitten.
Ik zag al dat ik iets te hoopvol was inderdaad ;w

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Blinkiej schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:02:
Dat ei is nog een raidboss timer die loopt, zodra de timer afloopt wordt er bekend wie de raidboss is om te verslaan. Kan dus ook gewoon een enorme pikachu inzitten.
Wel gaaf dat in principe elke soort Pokémon als Raidboss ingezet kan worden, met dan wel ontzettend hoge CP. En door die counter kun je van te voren al rekening houden met wanneer de Raid begint, en je timing daar op plannen. Bv. als je 's ochtends al weet dat 's avonds op een Gym in de buurt een raid begint, dan regel je dat je er om die tijd bent. En hopelijk zijn er dan genoeg andere spelers ook bij om samen die Raid uit te voeren. Lijkt me gewoon KICKEN!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dus dan sta je met 20 man bij een gym en heb je die Bossmon klop gegeven en dan kunnen er maar zes spelers in? En dat wordt dan binnen de kortste keren géén knokken? :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

CaptJackSparrow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:10:
Dus dan sta je met 20 man bij een gym en heb je die Bossmon klop gegeven en dan kunnen er maar zes spelers in? En dat wordt dan binnen de kortste keren géén knokken? :S
Het kan aan mij liggen, maar de laatste keer dat ik 20 PGO spelers bij elkaar heb gezien was op Kijkduin. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Misschien blijft de gym dan 2 uur op gesloten staan ofzo, zodat iedereen gewoon weer wegloopt.

Het eerlijkste zou zijn om de originele pokemon die er inzaten er weer opnieuw in te zetten. Die worden namelijk onterecht verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hopelijk worden de items-storage goedkoper bij launch... want nu moet je nog meer verschillende bij je hebben..
(Die roze bananen zijn echt waardeloos.. gooi ik altijd weg haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Ja, daar zat ik net ook aan te denken ... Bossmon verslagen, en dan... ? Van welk team wordt de Gym dan, wanneer spelers van drie verschillende teams tegen de Bossmon gevochten hebben? En hoe valt de verdeelsleutel uit wanneer er meer dan 6 spelers aanwezig zijn van het team dat de Gym claimt? Hopelijk heeft Niantic hierover nagedacht, maar gezien resultaten uit het verleden vrees ik het ergste... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Of de eerste 6 die de 'speciale' Pokie hebben gevangen mogen erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Sowieso als je maar 6 personen heb met pokies van rond de 3000 kom je op 18000 uit. Dus als je lage pokies heb, maak je eigenlijk al geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Sunfalls schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:17:
Sowieso als je maar 6 personen heb met pokies van rond de 3000 kom je op 18000 uit. Dus als je lage pokies heb, maak je eigenlijk al geen kans.
Wattes? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Laat maar, had verkeerd gelezen.

Hier nog een iets uitgebreide uitleg: https://www.iculture.nl/nieuws/pokemon-go-gyms-vernieuwd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:04
Ben ik de enige die die badges echt tof vind? Zo kun je mooi terugkijken naar waar je allemaal battles hebt uitgevochten 8)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook al iets bekend over trainer level vs battling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aDutchCow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:30:
Ben ik de enige die die badges echt tof vind? Zo kun je mooi terugkijken naar waar je allemaal battles hebt uitgevochten 8)
Komt ook uit Ingress. Hopen badges daar. Ook zogenaamde missiebadges die je krijgt als je ergens een serie portals bezocht hebt. Sommigen hebben er daar ook honderden zo niet duizenden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ook het in leven houden van de gyms met candy lijkt wel wat op Ingress. :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Er worden ook geregeld zg. Mission Days georganiseerd waar mensen dan meerdere, ook speciaal gemaakte, missies kunnen doen. Voor elke missie krijg je een badge. En dan heb je weer een badge die bijhoudt hoeveel Mission Days je hebt bijgewoond. :P

Dól op badges daar bij Niantic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Buiten dat zijn Gymbadges wel een écht Pokemonding hoor. :p

Verbaasde me dat het er niet al vanaf het begin in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Richh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:54:
Een lijstje dan maar:

[...]
En dan zo'n groot geel ei... drie keer raden wat voor Pokémon je dan kan verkrijgen :) Zapdos here I come!
In de video zat er gewoon een Gengar in :F
[...]
Nee, Je kijkt rond, ziet een gym met een ei. Timer staat op 23uur en couting down.
Dus volgende dag kom je terug. Timer springt op 0. En Gengar de Gymboss verschijnt (of welke andere Pokemon dan ook). Samen met je Pokémon vriendjes ga je hem verslaan.
Daar heb je maar 5 minuten de tijd voor.
Heb je hem verslagen dan verschijnt er een 'zeldzame/sterke' pokemon. Ik interpreteer het zo dat dat niet perse Gangar moet zijn.

Vlak voor het ei verschijnt worden je Pokemon uit de gym geschopt.
Wat als de gymboss niet binnen 5 minuten verslagen is? Dan wordt het weer een gewone gym? De Gymboss verwdijnt dan en laat de gym leeg achter? Dus ook al heb je een stabiele gym waar 6 spelers elke dag braaf hun Pokemon voeren, dan heb je er nog kans op dat je Pokemon eruit gegooid wordt?

Zal mij benieuwen hoe vaak dat is, maar ik vrees voor mensen die weinig gyms in hun bereik hebben.
Vanuit huis hebben wij er drie die we kunnen zien op de kaart. 2 Ervan zijn een paar minuutjes lopen. De 3e is eigenlijk onbereikbaar voor, op dat terrein, onbevoegden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zouden ze het muntjes verdienen soms compleet afgeschaft hebben? Ze verkochten er te weinig? ;)

Ze zijn er wel érg stil over. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
readytoflow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:46:
Ik interpreteer het zo dat dat niet perse Gangar moet zijn.
Dat snap ik :)
Vlak voor het ei verschijnt worden je Pokemon uit de gym geschopt.
Wat als de gymboss niet binnen 5 minuten verslagen is? Dan wordt het weer een gewone gym? De Gymboss verwdijnt dan en laat de gym leeg achter? Dus ook al heb je een stabiele gym waar 6 spelers elke dag braaf hun Pokemon voeren, dan heb je er nog kans op dat je Pokemon eruit gegooid wordt?
Dat is inderdaad een optie. Ik hoop het :)
ik vrees voor mensen die weinig gyms in hun bereik hebben. Vanuit huis hebben wij er drie die we kunnen zien op de kaart. 2 Ervan zijn een paar minuutjes lopen. De 3e is eigenlijk onbereikbaar voor, op dat terrein, onbevoegden.
Vanuit mijn huis zie je letterlijk 1 straat zonder stops, gyms of wat dan ook :P Dichtsbijzijnde stop/gym is 4km verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Je krijgt maar één gratis Raid-pass per dag en kan er ook maar één in je bezit hebben. Dat betekent dan dat je maximaal maar één gratis Raid per dag kunt uitvoeren? Kun je alleen na een Raid beesten in een gym zetten? Betekent dat dan ook dat je maar één gym per dag zonder kosten kunt vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nee, want een raid gym komt minder vaak voor. Je kan nog gewoon 'gratis' die blauwe gym aanvallen met je Pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:01:
Nee, want een raid gym komt minder vaak voor. Je kan nog gewoon 'gratis' die blauwe gym aanvallen met je Pokemon.
Maar met een raid komen de plekjes vrij want de gym wordt geruimd. Vraag ik me af hoe doenlijk het wordt om tussentijds een gym te veroveren als mensen hun beesten weer kunnen versterken. Er zou geen prestige meer zijn dus dan knok je er 'motivatie' vanaf? Hoe hard gaat dat? Kan dat nog in je eentje of heb je daar eigenlijk ook meerdere spelers voor nodig?

In Ingress kun je een portal real-time rechargen als die aangevallen wordt. Ik heb daarmee wel aanvallen afgeslagen en een portal weten te behouden. Vraag me af iets soortgelijks-maar-dan-anders ook in PoGo komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
We gaan het ervaren... ;)

Maar zoals ik het begrijp, kan je je beesten niet versterken. Je kan ze alleen maar op peil houden.
Niet elke dag een besje geven kost je motivatie
Sta je in het midden en wordt de gym aangevallen dan kost je dat motivatie

Zelf een gym aanvallen gaat, denk ik dus, nog gewoon zoals het nu gaat. Op basis van HP.

Dus je Pokemon kan naar huis komen omdat:
- Hij ongemotiveerd is (vuile luie rotzak dus meteen in de shredder gooien :D )
- Hij verslagen is door een normaal gevecht
- Een Ei/Gymboss verschijnt in die gym

Maar @CaptJackSparrow : Da's wel goed voor je fietskilometers. Met jouw aantal muntjes en gyms in je fietsradius heb je er een dagtaak aan gekregen om al die gyms te onderhouden, te veroveren en gymbosses te verslaan. Misschien moet je denken aan zo'n fietskarretje met een slaapplek erin? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:19:
We gaan het ervaren... ;)

Maar zoals ik het begrijp, kan je je beesten niet versterken. Je kan ze alleen maar op peil houden.
Niet elke dag een besje geven kost je motivatie
Sta je in het midden en wordt de gym aangevallen dan kost je dat motivatie

Zelf een gym aanvallen gaat, denk ik dus, nog gewoon zoals het nu gaat. Op basis van HP.

Dus je Pokemon kan naar huis komen omdat:
- Hij ongemotiveerd is (vuile luie rotzak dus meteen in de shredder gooien :D )
- Hij verslagen is door een normaal gevecht
- Een Ei/Gymboss verschijnt in die gym

Maar @CaptJackSparrow : Da's wel goed voor je fietskilometers. Met jouw aantal muntjes en gyms in je fietsradius heb je er een dagtaak aan gekregen om al die gyms te onderhouden, te veroveren en gymbosses te verslaan. Misschien moet je denken aan zo'n fietskarretje met een slaapplek erin? :+
Ik vraag me af of het de moeite van frequent (dagelijks?) langs al je gyms gaan en die besjes voeren wel waard is als iemand ze er net zo makkelijk weer uit knikkert als nu het geval is. Misschien zelfs makkelijker met maar zes pokies. Spoofers zijn dan weer gigantisch in het voordeel want die voeren hun beesten zittend op de bank. En die verzamelen die besjes ook makkelijk al spoofend/bottend. Verafgelegen gyms worden dan het exclusieve domein van de spoofers. Het moet wel een beetje leuk blijven en je inspanningen moeten wel een reële kans hebben om rendement te hebben. Anders doen mensen het alleen nog maar bij dichtbijgelegen gyms en gyms die op hun dagelijkse routes liggen.

Zolang het spoofen niet onmogelijk wordt gemaakt zou dit wel eens een zeer frustrerende verandering kunnen worden. Ik hou mijn hart vast. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, zijn nu 3 stops in mn dorp die ik vanaf huis kan zien waar normaal nooit een pokemon spawnt, spawnen nu opeens wel pokemon, nog meer mensen die dat opgevallen zijn?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:39:
hmm, zijn nu 3 stops in mn dorp die ik vanaf huis kan zien waar normaal nooit een pokemon spawnt, spawnen nu opeens wel pokemon, nog meer mensen die dat opgevallen zijn?
De spawnpoints zijn veranderd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
CaptJackSparrow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:54:
Je krijgt maar één gratis Raid-pass per dag en kan er ook maar één in je bezit hebben. Dat betekent dan dat je maximaal maar één gratis Raid per dag kunt uitvoeren? Kun je alleen na een Raid beesten in een gym zetten? Betekent dat dan ook dat je maar één gym per dag zonder kosten kunt vullen?
Dat eerste staat volgens mij nergens expliciet vermeld? ;)
Alleen dat tweede, dat je er maar maximaal één kan hebben in je bag. Dat sluit niet uit dat je er meerdere zou kunnen verkrijgen op een dag.
Vorige week heeft Niantic een demo te gegeven, wat daar verteld is wijkt enigszins af van wat er nu naar buitenkomt.
De dingen die ze daar vertelden lijken mij logischer dat wat ze nu vertellen.

Hele verhaal hier: http://massivelyop.com/20...n-interview-with-niantic/
CaptJackSparrow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:46:
Zouden ze het muntjes verdienen soms compleet afgeschaft hebben? Ze verkochten er te weinig? ;)

Ze zijn er wel érg stil over. :/
Herstel: https://www.reddit.com/r/...pdate_will_we_be_able_to/
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:39:
Spawnpoints zijn vandaag veranderd idd.

[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 19-06-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyms zijn nu leeg zo te zien, maar staan bij mij nog wel assigned ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Gums liggen nu eruit
Ik met spanning nog net om 18.10 mijn coins kunnen pakken gelukkig... :)

Edit: Staat idd ook nog assigned.. dus had mn coins soieso wel kunnen pakken blijlbaar

[ Voor 32% gewijzigd door Eek2nd op 19-06-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Same here. Gelukkig want ik kon pas om 18:00 innen :P

Nu wachten op de APK denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Geen verstand van development, releases en updates, maar dat zal toch wel
Zo gebeurd zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Van mij mogen ze nog 24 uur bezig zijn.. kan ik nog coins innen :p (zijn dr maar 20... maar voor mij is dat al veel zo zielig alleen als rood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:25
Ah weer 3 pagina's om te lezen straks. Wilde melden dat de gyms eruit liggen maar dat is al bekend denk ik. Wel raar dat ik mijn pokies nog wel 'in gyms staan'.

Is er al een goede pagina met correcte info of nog een hoop gespeculeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
GroeneThee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:59:
Ah weer 3 pagina's om te lezen straks. Wilde melden dat de gyms eruit liggen maar dat is al bekend denk ik. Wel raar dat ik mijn pokies nog wel 'in gyms staan'.

Is er al een goede pagina met correcte info of nog een hoop gespeculeer?
In elk geval de officiële Niantic info: http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/raids

Ben benieuwd of zolang de beesten nog assigned zijn en de teller loopt iedereen kan blijven cashen tot het nieuwe systeem actief wordt. Als je op een gym tikt word je aangespoord om te updaten, maar er is nog geen update beschikbaar in de Play Store.
A Pokémon will earn PokéCoins based on how long it defends a Gym. Once its motivation meter is empty and it's defeated in battle, it will return to its Trainer and come back with PokéCoins.
Juist. Dus je ontvangt de muntjes die je beest verdiend heeft door de gym te verdedigen in één keer als ie eruit geknikkerd wordt. Hoeveel dat oplevert en wat de formule is is nog niet duidelijk.

Het suggereert wel dat men verwacht dat de omloopsnelheid van mons in gyms veel hoger zal zijn. Anders zou je maanden kunnen moeten wachten op je muntjes. :+

[ Voor 28% gewijzigd door CaptJackSparrow op 19-06-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hmmm die rare berries zijn wel weer interessant. De raids worden een spoofers galore, helaas nog geen info over hoe ze dat tegen gaan. We gaan het zien.
CaptJackSparrow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:28:
[...]

Juist. Dus je ontvangt de muntjes die je beest verdiend heeft door de gym te verdedigen in één keer als ie eruit geknikkerd wordt. Hoeveel dat oplevert en wat de formule is is nog niet duidelijk.

Het suggereert wel dat men verwacht dat de omloopsnelheid van mons in gyms veel hoger zal zijn. Anders zou je maanden kunnen moeten wachten op je muntjes. :+
Denk dat de raids ervoor gaan zorgen dat je geen maanden meer in een gym kan zitten. En de periode tussen raids kan je overbruggen door berries te geven en 'hopen' dat je niet wordt aangevallen.

[ Voor 69% gewijzigd door GroeneThee op 19-06-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

hneel

denkt er het zijne van

Zou zo'n raid pass er voor zorgen dat iemand met veel gyms in zijn stad niet meer in het voordeel is tov mensen met maar 1 gym in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Je kan maar aan 1 raid per dag mee doen via een gratis pas, of je moet een premium pas kopen. En mensen met veel gyms verzamelen nog steeds veel muntjes. En kunnen dus meerdere raids doen zonder er geld tegen aan te gooien. Resulterend in grotere kans op zeldzame Pokémon, rare berries etc.

Dus zou het antwoord op je vraag nee moeten zijn.
Maar je weet het maar nooit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.K.
GroeneThee schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:46:
Hmmm die rare berries zijn wel weer interessant. De raids worden een spoofers galore, helaas nog geen info over hoe ze dat tegen gaan. We gaan het zien.

[...]

Denk dat de raids ervoor gaan zorgen dat je geen maanden meer in een gym kan zitten. En de periode tussen raids kan je overbruggen door berries te geven en 'hopen' dat je niet wordt aangevallen.
Het kan wel, op de supportsite van Niantic staat nu meer informatie over de Gyms en Raids.

Een raid is maar tijdelijk, daarna wordt de gymstatus hersteld naar hoe het voor de raid was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:34

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Mensen, ik zal volgende week weer even de tijd nemen om de OP aan te passen met de nieuwe wijzigingen in het spel. Momenteel nog op huwelijksreis, dus zal de vrouw niet leuk vinden als ik dat nu ga doen ;) tegen die tijd is een nieuw deel ook geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
https://support.pokemongo.../en-us/articles/222049347
You can give Berries to any Pokémon on Gyms controlled by your team.
Thank god! Ik was al even bang dat ik voor afgelegen gyms elke week terug moest komen om 'm een besje te geven, maar blijkbaar kan iemand anders ook mijn beestje voeren. En ik kan bij een afgelegen gym bij mij in de buurt ook mijn teamgenoten motivation bijvoeren.

Bijkomend voordeel is dat je spoofers gewoon niet kan voeren, waardoor ze eerder de gym moeten verlaten :)

Wat wel kut is:
When your Pokémon’s motivation is reduced to zero, it will return to your collection, bringing back PokéCoins with it. You’ll receive a notification with the amount of PokéCoins earned when your Pokémon returns to you.

You redeem your PokéCoins only after your Pokémon returns from the Gym. You can redeem a maximum bonus of 100 PokéCoins per day. If you have more than one Pokémon return from Gyms in a single day, the maximum bonus for the day is still limited to 100 PokéCoins.
@CaptJackSparrow moet er dus voor zorgen dat hij elke dag één Pokémon terug krijgt die voor een X periode in een gym zat voor die 100 muntjes per dag. Dan ben je dus afhankelijk van je vijand.

Niantic zal wel vinden dat mensen teveel muntjes hebben verdiend: zij hebben liever dat je wat meer in de shop aanschaft :P inmiddels is het natuurlijk de 'hardcore' die nu nog speelt, en de meeste van die spelers zitten wel in 1 of meer gyms.

[ Voor 48% gewijzigd door Richh op 19-06-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
De gyms staan sinds net weer op de kaart. Als grijze vierkantjes.

Zo te zien zijn er ook stops omgezet in gyms. Zie vanuit huis sowieso 4 stops in mijn directe omgeving die zijn omgezet. d:)b
Logische move, nu je ze ook kan spinnen.

[ Voor 9% gewijzigd door P.K. op 19-06-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
P.K. schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:52:
Zo te zien zijn er ook stops omgezet in gyms. Zie vanuit huis sowieso 4 stops in mijn directe omgeving die zijn omgezet. d:)b
Logische move, nu je ze ook kan spinnen.
Flink wat zelfs. In mijn direct zichtbare gebied zijn er inderdaad ook al 4 omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie er vanuit mn huis ook dat er 1 stop in een gym verander is! Ik vind helemaal mooi haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37

hneel

denkt er het zijne van

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:42:
[...]

De spawnpoints zijn veranderd inderdaad.
Het lijkt er op dat ik nu vanuit mijn huis helemaal niks meer kan vangen. Voorheen was er 1 spawnpoint binnen bereik waar af en toe iets kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Helaas de enige 2 stops in mn (hele lange) straat geen Gym..
En iik geen spawn bij mijn huis (ooit gehad tijdens aller aller eerste spawn change)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Krijg nou wat. Ik kon net nog gewoon cashen maar moest een ander toestel gebruiken omdat ik 2 minuten voor het cashmoment 'Unable to connect to server' had. Ik kom er op dat toestel niet meer in en zie nu hier dat de PTC inlog er al 77 uur uit zou liggen. :?

https://www.jooas.com/go

Terwijl ik net op dat andere toestel wel gewoon weer opnieuw inlog? Vreemde zaken. Wellicht is er iets veranderd waardoor de detectie op die site niet meer goed werkt.

Ik bleek ook een Rhydon gezond terug te hebben want ik had plotseling 16 beesten i.p.v. 17. Is daar soms een gym in een stop veranderd waardoor ik die wel heb teruggekregen? Hier was vanavond een stop in een rijtje van drie die consequent niets wou ophoesten en steeds 'Network error' gaf dus toen vermoedde ik al dat die wel eens in een gym zou kunnen gaan veranderen, en toen ik even later die richting weer op fietste bleek dat inderdaad ondertussen gebeurd te zijn. Ik zie dat er nog een stop in een gym gaat veranderen. Eentje waar gek genoeg al een gym naast stond dus daar gaan er nu twee vlak naast elkaar komen.

Wat me ook opviel is dat ik vanavond geen enkele Hyper Potion heb gekregen. Wel gewone en Super Potions. Gewoonlijk zou ik verwacht hebben daar toch ook wel een paar van gekregen te hebben. Gaan die soms alleen nog maar uit gyms droppen? Daar zou je meer potions en revives dan uit gewone stops uit gaan krijgen. Of was dit vanavond toeval? Anderen iets soortgelijks gemerkt? Geen idee of ik ook Max Potions heb gehad of misschien ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55
Zojuist gekeken en heb mijn laatste beesten terug gekregen uit de gyms. Niks meer te cashen dus :)
Richh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:43:
@CaptJackSparrow moet er dus voor zorgen dat hij elke dag één Pokémon terug krijgt die voor een X periode in een gym zat voor die 100 muntjes per dag. Dan ben je dus afhankelijk van je vijand.

Niantic zal wel vinden dat mensen teveel muntjes hebben verdiend: zij hebben liever dat je wat meer in de shop aanschaft :P inmiddels is het natuurlijk de 'hardcore' die nu nog speelt, en de meeste van die spelers zitten wel in 1 of meer gyms.
En de rest moet dat niet? :p
Ben wel benieuwd hoe dit in de praktijk gaat werken. Klinkt inderdaad alsof er heel wat minder muntjes uitgedeeld gaan worden!

[ Voor 83% gewijzigd door schaapiej op 20-06-2017 06:53 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
Alvast een nieuw deel gemaakt. Volgende week zal ik de OP bijwerken.

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sinds gisteren krijg ik meteen een "failed to log in", zijn er meer die daar last van hebben? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:42
P.K. schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Het kan wel, op de supportsite van Niantic staat nu meer informatie over de Gyms en Raids.

Een raid is maar tijdelijk, daarna wordt de gymstatus hersteld naar hoe het voor de raid was.
Wel super duidelijk deze info. Wat ik vooral interessant vond is dat ook teamgenoten berries kunnen geven aan de Pokemon in die Gym, je moet dus duidelijk niet altijd zelf op tocht maar kan wat afspreken.

De badges zijn ook heel interessant > Je hebt je update qua motivatie, maar verder zijn zo ook brons / zilver / goud en geven dus extra bonussen.

Het stuk over de "Premier Balls" was ook nieuw voor mij. Dit worden de speciale ballen om raid bazen mee te vangen. Ik zag ook we de verschillende moeilijkheden in de raids en een suggestie van aantal deelnemers, hopelijk is de aantrekkingskracht groot genoeg in de kleinere dorpen om daar alle battles te kunnen doen. We zullen wel vlug genoeg zien welke raids het meest interessant zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
Kan er een slotje op dit deel? Op deel 5 wordt al weer druk verder gepraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
Volgende deel kan men hier vinden:

[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
-knip-

[ Voor 99% gewijzigd door P.K. op 20-06-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Deel 4 is nu gesloten, en het kan door in het volgende deel: \[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 20-06-2017 12:43 ]

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status