[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:
  • 396.278 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 16:20
pstalman schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:31:
[...]

sterrebos zeker _/-\o_
Ik dacht dat ik te laat was omdat ik niets op de nearby zag, maar blijkbaar nog gevangen door lui nadat ik er langs reed.
Die zat idd in het Sterrebos. 😜👌

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 16:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik had verwacht meer Charmanders tegen te komen maar afgezien van een paar op de "nearby" nog geen enkele gevangen deze week.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
hneel schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:25:
Zijn de nesten nu al gestopt? Hier in de buurt hadden we de afgelopen 2 weken een Chikorita nest, maar vanavond kwam ik er geen enkele meer tegen. Kan toeval zijn, natuurlijk.
Nest change zou normaal gesproken pas morgen zijn.
Volgens TheSilphroad is nestmigration inderdaad al geweest.
CAP-Team schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:12:
Ik had verwacht meer Charmanders tegen te komen maar afgezien van een paar op de "nearby" nog geen enkele gevangen deze week.
Ben er weinig op nearby tegegekomen, maar ze spawnen bij mij gewoon random overal. Heb er al meer dan 10 gevangen. Helaas zijn mijn gele besjes op.. doordat ik bijna alles van vuur nog moet evolven.
Nog geen Slugma gezien, wat ik wel nice vind.. die zag ik genoeg bij de ground event.

Vanmorgen ook mijn eerste Lapras gevangen 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Blinkiej op 15-06-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-08 10:57
Gister echt enorm veel Growlithes en Cyndaquils gevangen en als kers op de taart nog een Lapras met een CP van 1853. Aantal Lapras op dit moment: 3.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wel leuk event. mooie verdeling tussen extra Pokemon en de normale Pokemon. Niet teveel zoals bij halloween destijds.

Ik kom het meeste Ponyta's tegen. Thuis en op het werk. Nog een paar Cynda's en Houndours en dan kunnen die ook weer van het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:35

hneel

denkt er het zijne van

Hier ook een Lapras kunnen vangen. Wel met water-moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik weet niet of ik de enige ben die er last van heeft, maar het lijkt wel of ik sinds de start van de actie nóg minder blauwe en vooral gele ballen uit een stop krijg. En de Pokémon springen ook nog een sneller uit hun bal, zo lijkt het.

Verder nog niet echt op pad geweest (wel aan veel verschillende stops gedraaid), maar idd ook hier veel Cyndaquil, Growlithe, Shellder en Ponyta. Houndor eigenlijk alleen op de sightings gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aantal laprassen in 2 dagen staat op 27 nu, wel gebruikt een gozer uit de groep privemap.nl ? of zo weet niet of het cheaten is ik gebruik het zelf niet maar loop wel gewoon mee. Heb ze verder ook niet nodig heb de dex al 2 maanden compleet op unknown na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Gitarist schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:28:
En de Pokémon springen ook nog een sneller uit hun bal, zo lijkt het.
Dat idee krijg ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-07 20:29
Komt dat niet door het feit dat we nu allemaal op Vulpix, Ponyta, Charmander, Growlithe, Cyndaquil gooien die gewoon een lager 'vangratio' hebben?

[ Voor 0% gewijzigd door william89 op 15-06-2017 13:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 12-08 16:01

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb ook het idee dat waar je eerst makkelijk een nice, great of excellent gooide, dit nu minder vaak het geval is, waarschijnlijk omdat je daar nu extra xp voor krijgt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
(jarig!)
Vind tot nu toe de extra XP zeker fijn, maar de hoeveelheid "andere" pokemons vallen mij wel zwaar tegen. Ik heb zelf naast een paar Cyndaquil niet echt noemenswaardige pokemon gezien/ kunnen vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

50.000 xp per half uur is met een Lucky egg goed haalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-08 13:52
Ik speel eigenlijk vooral als ik de hond aan het uitlaten ben... Vanmorgen overigens mijn eerste Lapras gevangen. Denk dus niet dat de dag/nachtcyclus invloed heeft op fire & ice. Ik zag namelijk ook een Jynx. Ik denk dat er gewoon meer common fire dan ice pokemon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

logisch in australie schijnt meer ice te spwanen omdat het daar winter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-08 19:49
Meiden hebben een goede middag gehad met vangen. Flink wat vuur pokies gevangen en als klap op de vuurpijl een 10km ei uitgelopen.
En dit keer een Chansey met 28 snoepjes! Dat scheelt papa zo'n 250 km lopen....

En ja 28x 5km is niet 250 km maar heb het idee dat ik dat moet lopen om uiteindelijk 140km te registreren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 13:44:
50.000 xp per half uur is met een Lucky egg goed haalbaar
50k xp red ik niet, nadeel van al die mooie pokemons is dat ze ook hier in het centrum meer ballen kosten dan dat de pokestops opleveren. Een rondje ballen halen kost ook tijd. Daarnaast wil ik ze nog checken op IV voordat ik ze weggooi en moet ik nog naar het centrum toe fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
bedoeld hij niet gewoon dat je met een LE sessie je 50k XP moet kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Zeror

Ik Henk 'm!

CentrO in Oberhausen schijnt het nieuwe Pokemon Go walhalla te zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 22:32

Sorki

world wide wubbish

Nog steeds geen lapras gespot :(
Ongeveer in volgorde van voorkomen deze wel: Ponyta, Growlithe, Shellder, Swinub, Vulpix, Seal, Charmander, Cyndaquil, Sneasel, Houndor, Rapidash (x2), Flareon (x1)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik ben de afgelopen twee dagen amper de deur uit geweest, maar heb vanuit huis wel al ruim 110 Cyndaquil candy bij elkaar gespaard :P
Dat vindt ik helemaal niet erg want tot nu toe had ik die in mijn Dex nog niet eens als "gezien" afgevinkt. Dus morgen heb ik alle drie de versies in de pocket :)
Verder zie ik in de buurt ook een berg Rapidash en Swinub. Met hier en daar een Charmander.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Zeror schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:05:
CentrO in Oberhausen schijnt het nieuwe Pokemon Go walhalla te zijn.
Das wel een perfecte place to be.. lekker overdekt en je kan ook shoppen als afwisseling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-08 11:45
Eek2nd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:09:
[...]

Das wel een perfecte place to be.. lekker overdekt en je kan ook shoppen als afwisseling
En op 1 juli is daar een Pokémon GO event *O* !

https://pokemongohub.net/...announced-june-july-2017/

(helaas geen event in één van de Nederlandse Unibail-Rodamco shopping centers -O- )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
sixtiek schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:37:
[...]

En op 1 juli is daar een Pokémon GO event *O* !

https://pokemongohub.net/...announced-june-july-2017/

(helaas geen event in één van de Nederlandse Unibail-Rodamco shopping centers -O- )
Dus als ik het goed begrijp een persoon in pikachu pak waarmee je op de foto mag en een dag lures waar crap uitkomt.

Veel plezier in Oberhausen _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-07 14:58

avotar

P0werd by Black Coffee

aljooge schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 01:38:
[...]

Dus als ik het goed begrijp een persoon in pikachu pak waarmee je op de foto mag en een dag lures waar crap uitkomt.

Ik zag een foto van iemand die daar koffie zat te drinken en 6 of 7 stops kon draaien daar die continue lures hadden. Crap pokemon is 1 ding, maar met volle tassen kun je wel lekker stardust farmen.
Koffie, stardust, je vrouw aan het shoppen en rare mensen in een pikachu pak.
I do not see a downside here :+

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:12
Sorki schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 20:06:
Nog steeds geen lapras gespot :(
Ongeveer in volgorde van voorkomen deze wel: Ponyta, Growlithe, Shellder, Swinub, Vulpix, Seal, Charmander, Cyndaquil, Sneasel, Houndor, Rapidash (x2), Flareon (x1)
Precies zoals dit. Maar dan zonder de Flareon.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
aljooge schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 01:38:
[...]

Of om geld ye besparen gewoon kartonnen Pikachu neerzetten overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Chillz schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:34:
[...]

Precies zoals dit. Maar dan zonder de Flareon.
Hier is het voorkomen meer op volgorde van:

Ponyta, Growlithe, Vulpix, Cyndaquil, Swinub, Shellder, Houndor, Charmander, Seal, Sneasel, 1x Lapras.
De geëvolueerde vormen heb ik nog niet eens gezien hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-08 13:58
Weet iemand precies wanneer ge Gyms worden leeg gemaakt en we onze Pokémon terug thuis krijgen ?
Ik dacht ergens 18 juni gelezen te hebben, maar ben hier niet echt zeker van :)

Verder wel een leuk event, zo kan ik wat extra candy sparen van enkele mindere common soorten. Het aantal ballen vliegt er wel door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:53
Shadow_J schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:59:
Weet iemand precies wanneer ge Gyms worden leeg gemaakt en we onze Pokémon terug thuis krijgen ?
Ik dacht ergens 18 juni gelezen te hebben, maar ben hier niet echt zeker van :)

Verder wel een leuk event, zo kan ik wat extra candy sparen van enkele mindere common soorten. Het aantal ballen vliegt er wel door :p
Nick van TrainerTips had het over 16 juni (vandaag dus), maar kon geen tijd noemen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08 14:27

Arethusa

Niet die server

demo31051987 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:04:
[...]

Nick van TrainerTips had het over 16 juni (vandaag dus), maar kon geen tijd noemen.
Ik hoop ergens rond 21:00 - 22:00 vanavond wanneer meestal ook de events starten. Zo heb ik het geluk dat ik dan de nog muntjes uit 3 gyms krijg ( ik moet nog ruim 4 uur wachten).

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 15:41
Het zou ruim van te voren (advance) bekend gemaakt worden, dus ik denk (en hoop) niet dat het vandaag wordt als er nog nergens info te vinden is.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.
"Soon thereafter" ben ik geneigd te lezen als "na afloop van het event". Na de 20e dus. Niet lang daarna dan de update en (kort?) voorafgaand aan die update dus de reset. In die resetperiode wordt wellicht de update uitgerold omdat je alleen daarmee het nieuwe gymspel kunt spelen en men iedereen de kans wil geven die update te installeren voordat men de gyms weer heractiveert zodat niemand een voordeel heeft over anderen. Die wereldwijde update uitrollen zal wellicht enkele dagen nemen. Het is waarschijnlijk zo dat men wereldwijd op verschillende momenten die (geforceerde?) update aangeboden krijgt. Is altijd zo heb ik de indruk.

Wat later gisteravond nog twee uurtjes rondgefietst om weer bij te farmen en flink beesten te vangen. Zat tegen L36 aan en met de huidige vangst-XP gaat het lekker hard. :P Toch werd ik nog overvallen door het moment waarop het daadwerkelijk gebeurde. Ik zag dat mijn avatar er anders uitzag en registreerde dat het rondje weg was en de lijn eronder ook. En net toen ik het getal 36 zag staan begon de level-up animatie. 8)

Nu dus 2 miljoen XP tot L37. :X Dat is hetzelfde als nog een keertje L30 worden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Net level 33 hier... Begin me steeds meer een rookie te voelen met al die hoge levels hier.

Hebben jullie ook een wel eens dat gevoel:
"yes, level up! *O* ", "pff....daar gaan we weer...1.000.000 zucht... -O- "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
over rookie gesproken ik ben net lvl 29 en speel al vanaf de eerste dag via de buitenlandse apks etc... hahaha gewoon omdat ik een casual speler ben en ik hou me eigenlijk 0,0% bezig met gyms enzo

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Nu dus 2 miljoen XP tot L37. :X Dat is hetzelfde als nog een keertje L30 worden. :o
Ik zit nu op 2/3 in level 35. Ik hoop met dit event nog 500k xp te halen zodat ik tegen het einde ook 36 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 16:20
Quincy5 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:37:
Het zou ruim van te voren (advance) bekend gemaakt worden, dus ik denk (en hoop) niet dat het vandaag wordt als er nog nergens info te vinden is.
Die aankondiging is er al,zie de banner op deze site:
https://support.pokemongo.nianticlabs.com/hc/en-us
readytoflow schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:27:
Net level 33 hier... Begin me steeds meer een rookie te voelen met al die hoge levels hier.

Hebben jullie ook een wel eens dat gevoel:
"yes, level up! *O* ", "pff....daar gaan we weer...1.000.000 zucht... -O- "
Ja, dat had ik ook bij mijn laatste Level up: pffff 5.000.000 nog te gaan. Hoe ga ik dat in hemelnaam nog doen???
Maar nu (6 week later) heb ik nog 1.259.921 te gaan en lijkt het einde in zicht! :) :) :)

[ Voor 43% gewijzigd door sankao op 16-06-2017 11:58 ]

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Je kunt het spel in elk tempo spelen maar het zou aardig zijn als mensen ook op wat lagere levels met het nieuwe gymsysteem een beetje leuk mee kunnen spelen in de gyms. Dat is nu steeds lastiger geworden.

Ik heb even mijn Excel Pokésheet bijgewerkt met de laatste stand van zaken. Ik lig nog steeds aardig 'op schema'. Sinds ik het begon bij te houden op L24 lag het moment van het bereiken van L40 zo in het eerste kwartaal van 2019. Later is dat wat verder vooruit gegaan, mede afhankelijk of ik het net na een LE sessie berekende of niet, maar nu ligt het alweer twee level-ups terug ergens in januari 2019 als ik dit tempo van XP vergaren vol zal houden. :*)

Ik merk het wel. ;)

En de gyms mogen niet vóór 9:45 morgen geruimd worden. :+ Anders haal ik mijn nieuwe muntjesmijlpaal van een mooi rond saldo niet. Over een half uurtje zit ik daar nog maar 100 muntjes vanaf. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 01:31
Het viel me vandaag voor het eerst op dat er op de achtergrond van het "catch"-scherm voor paar secondes een Dito stond :o Hij verdween ook heel snel en was alleen even zichtbaar als er een bal onderweg was.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DHXduYal.png

Deze Cyndaquil is NIET in een Dito veranderd na het vangen.

Wat heeft dit te betekenen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-08 09:00
In een aantal van de vertalingen van het persbericht over het huidige event werd 16 juni genoemd, daar komt die datum vandaan.
Het zou zomaar vandaag kunnen zijn, al is dat misschien wel een rare dag, zo vlak voor het weekend. Zonder dat er een update beschikbaar is.
Josefien schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:08:
Het viel me vandaag voor het eerst op dat er op de achtergrond van het "catch"-scherm voor paar secondes een Dito stond :o Hij verdween ook heel snel en was alleen even zichtbaar als er een bal onderweg was.

[afbeelding]

Deze Cyndaquil is NIET in een Dito veranderd na het vangen.

Wat heeft dit te betekenen? :o
Heeft niks te betekenen, het is een bug. ;)
Het is bekend bij Niantic, zal binnenkort wel gefixt zijn dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-08 15:41
Bij een aankondiging verwacht ik toch dat minimaal een dag van te voren de datum en tijd bekend gemaakt worden. Zodat je nog de kans hebt je laatste muntjes te innen en te bedenken of je het de moeite/resources nog waard vindt een gym aan te vallen of te trainen.
Hier staat alleen wat al bekend was + het woord 'soon'.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_J
Ik hoop dat ze gewoon mooi een aankondiging in game doen in de aard van "Vandaag komen jullie pokemon van gyms thuis, we gaan nu X aantal dagen de gyms herwerken. Op datum Y kunnen jullie terug volop beginnen strijden voor de heerschappij van jullie teams :)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 13-08 14:42
Zo heb je Cyndaquil nog maar nauwelijks in het wild gezien, laat staan Quilava en Typhlosion aan je pokédex kunnen toevoegen, en zo heb je na een paar dagen flink Cyndaquils vangen met Pinap candy erbij ineens zowel een mannetje Typhlosion (89% IV) en een vrouwtje Typhlosion (82% IV). :D

Daar probeer ik me nu sowieso wel meer op te richten in het verzamelen: indien mogelijk van elke soort zowel een mannetje als een vrouwtje versie, en beiden wel in de beste (81% of hoger) categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 01:31
P.K. schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:29:
Heeft niks te betekenen, het is een bug. ;)
Het is bekend bij Niantic, zal binnenkort wel gefixt zijn dus.
Oh :D
Maar het is wel best grappig, het viel me voor het eerst op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:11:
Je kunt het spel in elk tempo spelen maar het zou aardig zijn als mensen ook op wat lagere levels met het nieuwe gymsysteem een beetje leuk mee kunnen spelen in de gyms. Dat is nu steeds lastiger geworden.

Ik heb even mijn Excel Pokésheet bijgewerkt met de laatste stand van zaken. Ik lig nog steeds aardig 'op schema'. Sinds ik het begon bij te houden op L24 lag het moment van het bereiken van L40 zo in het eerste kwartaal van 2019. Later is dat wat verder vooruit gegaan, mede afhankelijk of ik het net na een LE sessie berekende of niet, maar nu ligt het alweer twee level-ups terug ergens in januari 2019 als ik dit tempo van XP vergaren vol zal houden. :*)

Ik merk het wel. ;)

En de gyms mogen niet vóór 9:45 morgen geruimd worden. :+ Anders haal ik mijn nieuwe muntjesmijlpaal van een mooi rond saldo niet. Over een half uurtje zit ik daar nog maar 100 muntjes vanaf. :o
Ik ga dit weekend level 37 worden, nog maar 320k te gaan, met LE aan gaat dat makkelijk lukken. Dan op naar de helft van level 40, deze ligt bij level 37.5. Naar verwachting ben ik zomer 2018 op level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Weet iemand hoe het nu juist zit met de limiet van het vangen van pokemon? Ik ben van plan zondag naar kuikduin te gaan en dan vang ik er wel meer dan 500.
Zeker als de limiet per 24 uur is (zoals 40km limiet bij lopen) en niet per dag wat veel duidelijker zou zijn.

Dan moet je al elke dag en elk uur een ss pakken om te zien dat je er volgende dag op het zelfde uur niet meer dan 500 bij hebt en dat is wel echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:22

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zie nog steeds Gyms. Zijn ze niet offline gegaan? Of mogen mensen die erin zitten gewoon blijven zitten.
Wat een onduidelijkheid allemaal....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn niet niet down, ik gok pas na het event :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Zeror schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:02:
Ik zie nog steeds Gyms. Zijn ze niet offline gegaan? Of mogen mensen die erin zitten gewoon blijven zitten.
Wat een onduidelijkheid allemaal....
Niantic heeft alleen gezegd dat de Gyms "soon" offline gaan. En dat we van te voren daarover een seintje krijgen.
Zolang we niks horen veranderd er niks.

Dat er onduidelijk gespeculeer is over dat moment is een ander verhaal. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:44

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Inmiddels heeft Niantic aangegeven dat de gyms vanaf de 19e down gaan.

https://twitter.com/PokemonGoApp/status/876152476143169536

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 19:36
Hey mensen, vandaag heb ik de Android 7.0 geinstalleerd op mijn Galaxy S6 en ik merk dat de batterij/accu nu nou, 5x so snel leeg is tijdens pokemon.. me zus heeft exact hetzelfde. Enige idee waarom het zo is sinds de update?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 21:24:
Inmiddels heeft Niantic aangegeven dat de gyms vanaf de 19e down gaan.

https://twitter.com/PokemonGoApp/status/876152476143169536
Awww... dan zal mijn streak waarschijnlijk blijven steken op 287 dagen. Wat is dat nou voor een onbijzonder nummer? :/

Wel vandaag mijn muntjessaldomijlpaal gehaald. :P Phew. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:19:
[...]

Awww... dan zal mijn streak waarschijnlijk blijven steken op 287 dagen. Wat is dat nou voor een onbijzonder nummer? :/

Wel vandaag mijn muntjessaldomijlpaal gehaald. :P Phew. ;)
ik snap echt niet dat je die streak zo belangrijk vind maar als je gewoon nadien terug in 10 gyms zit gaat die tog gewoon verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:31:
[...]

ik snap echt niet dat je die streak zo belangrijk vind maar als je gewoon nadien terug in 10 gyms zit gaat die tog gewoon verder ;)
Ik dacht dat ik dat al vaak genoeg heb verteld. :)

Het in stand houden van die streak is wat mij motiveert om op de fiets te stappen en einden te fietsen. oOo En dat is mijn reden om PoGo te spelen. De lichaamsbeweging die ik ermee verricht. Dát is mijjn doel. :Y Pogo spelen is 'slechts' het middel voor het bereiken van dat doel. De muntjes zijn dan weer een 'bijproduct' van het in stand houden van die streak.

Zo werkt dat dus. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 20:21
CaptJackSparrow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:36:

Het in stand houden van die streak is wat mij motiveert om op de fiets te stappen en einden te fietsen. oOo En dat is mijn reden om PoGo te spelen. De lichaamsbeweging die ik ermee verricht. Dát is mijjn doel. :Y Pogo spelen is 'slechts' het middel voor het bereiken van dat doel. De muntjes zijn dan weer een 'bijproduct' van het in stand houden van die streak.

Zo werkt dat dus. ;)
REPOST!!! :+

Heb zelf niet bijgehouden hoe vaak ik 100 muntjes heb kunnen cashen en wat voor streaks het zijn geweest. Zijn er in ieder geval heel veel! :p Ben wel benieuwd wat ze van het nieuwe gym systeem gaan maken, al denk ik niet dat ik er weer actief (wat Po Go betreft) door zal worden zolang het een groot spoofer festijn is...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 01:36:
[...]

Zo werkt dat dus. ;)
Wist ik maar veel ga je de laatste maanden niet hebben moeten fietsen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
JinShepard schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:16:
Hey mensen, vandaag heb ik de Android 7.0 geinstalleerd op mijn Galaxy S6 en ik merk dat de batterij/accu nu nou, 5x so snel leeg is tijdens pokemon.. me zus heeft exact hetzelfde. Enige idee waarom het zo is sinds de update?
Update of fresh install? Dat laatste is altijd aan te raden en ik vermoed dat je dat niet hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mn 3e snorlax uit een ei gehad, vraag me af hoe een snorlax van 641kilo en 2.48m hoog in zo'n eitje past :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Die Cyndaquils haten me echt, ik krijg ze gewoon niet te pakken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-08 19:36
GroeneThee schreef op zondag 18 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Update of fresh install? Dat laatste is altijd aan te raden en ik vermoed dat je dat niet hebt gedaan.
Uhm, update? Fresh install houd in?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 18 juni 2017 @ 08:26:
Wist ik maar veel ga je de laatste maanden niet hebben moeten fietsen denk ik :P
En daar heb ik mijn 'beklag' dan ook wel over gedaan. Hier nog: CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Wat ik overigens wel terecht zou vinden is als Niantic de mensen over de periode tussen ruimen van de gyms en het heractiveren hiervan, als dat tenminste in de orde van grootte van dagen zal zijn, de muntjes die ze dan hadden kunnen innen alsnog gewoon uitkeert. Niet voor mezelf want ik zit niet om muntjes verlegen maar er zijn hopen mensen die dat wel zitten en voor wie dat ruimen om die reden wat zuur zal zijn als ze dat niet doen.

Als ze dan verongelijkte reacties van mensen willen vermijden die geen kans hadden om gyms te veroveren en ook muntjes te verdienen kunnen ze evt. al die andere mensen ook wat muntjes cadeau doen. Ze zouden desnoods ook een verdeelsleutel kunnen hanteren waarbij bijvoorbeeld mensen met een saldo boven een bepaalde waarde minder krijgen, vooral als ze in (bijna) 10 gyms zitten. Dan kunnen ze die muntjes gebruiken om de mensen die niet in gyms zitten te compenseren. Zo hoeven ze dan geen extra muntjes weg te geven. Die muntjes in hun eigen zak steken zou een beetje erg 'self-serving' zijn. Al zouden al mijn muntjes naar anderen gaan vind ik dat niet erg. 'Spread the wealth' maar een beetje. ;)

Ik vraag me ook af of bij de eerste verjaardagsviering van PoGo de spelers ook nog een 'cadeautje' zullen krijgen. Pretpakketje met een paar lures/incenses en een incubator en één of meer LE bijv. Iets dat je ook bij bepaalde level-ups krijgt. Zou evt. mensen die gestopt zijn en die door die dingen heen zijn kunnen stimuleren weer te beginnen, wat in Niantic's voordeel kan zijn als die daarna weer spul gaan kopen.
Cartman! schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:50:
Die Cyndaquils haten me echt, ik krijg ze gewoon niet te pakken :{
Ja die laten zich niet al te gemakkelijk inpalmen. Daar moet je vaak wat luxere ballen en framboosjes aan opofferen om die te verschalken.

[ Voor 12% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-06-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Was vanochtend vroeg op pad gegaan om lekker veel xp te pakken. Was warm, maar daar kan ik goed tegen. Heb vandaag alleen met pokemons vangen de magische grens van 0,5 miljoen xp bereikt en daarmee ben ik al 400k onderweg in level 37.

Toen bedacht ik me: wacht even: de pokemons gaan andere waarden krijgen, dus moet ik nog snel online de IVs checken. Nu wist ik nooit echt hoe dat moest, tot vandaag. Blijk ik een Chansey te hebben met een IV van 100 en de verkeerde te hebben geevolueerd en geupt. |:(

Heb er vandaag ook een abra bijgekregen, ook met IV 100 *O*

, nu snel even de rest van de pokies checken, voor het geval de waarden veranderen en de website niet meer wordt bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op zondag 18 juni 2017 @ 22:24:
Toen bedacht ik me: wacht even: de pokemons gaan andere waarden krijgen, dus moet ik nog snel online de IVs checken. Nu wist ik nooit echt hoe dat moest, tot vandaag. Blijk ik een Chansey te hebben met een IV van 100 en de verkeerde te hebben geevolueerd en geupt. |:(

Heb er vandaag ook een abra bijgekregen, ook met IV 100 *O*

, nu snel even de rest van de pokies checken, voor het geval de waarden veranderen en de website niet meer wordt bijgehouden.
iPhone? Dacht dat daar ook appjes voor zijn om de IV redelijk automatisch te berekenen. Via sites waar je je inloggegevens moet afgeven krijg je een waarschuwing van Niantic dat je stout bent... of erger. :o

Voor Android is GoIV prima. En voor een 100% IV heb je geen hulp nodig. Dat geeft de in-app appraisal al aan.

Als de eerste en laatste appraisalzinnen de hoogste beoordeling geven en de tweede geeft dat zijn beste stat zijn HP is, maar ook Attack en ook Defence dan issie 100%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
CaptJackSparrow schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:07:
[...]

iPhone? Dacht dat daar ook appjes voor zijn om de IV redelijk automatisch te berekenen. Via sites waar je je inloggegevens moet afgeven krijg je een waarschuwing van Niantic dat je stout bent... of erger. :o

Voor Android is GoIV prima. En voor een 100% IV heb je geen hulp nodig. Dat geeft de in-app appraisal al aan.

Als de eerste en laatste appraisalzinnen de hoogste beoordeling geven en de tweede geeft dat zijn beste stat zijn HP is, maar ook Attack en ook Defence dan issie 100%. :)
Nee joh, gebruik helemaal geen app om iv te berekenen. Dan is vragen om een ban.

Ik gebruik een website en vul alle gegevens handmatig in. Het kost wat tijd maar dan ben je in ieder geval safe
Https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
aljooge schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:35:
[...]

Nee joh, gebruik helemaal geen app om iv te berekenen. Dan is vragen om een ban.

Ik gebruik een website en vul alle gegevens handmatig in. Het kost wat tijd maar dan ben je in ieder geval safe
Apps die werken door het scherm af te lezen of via screenshots zijn niet in strijd met de TOS en Niantic kan die waarschijnlijk ook niet detecteren, behalve dan aan het gedrag van spelers die na vangst heel snel de naam van het beest veranderen met relevante ÏV getallen erin. Ze maken geen contact met de servers en lezen geen serverdata uit en doen niets dat niet mag.

Volstrekt risicoloos dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aljooge schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:35:
[...]

Klinkklare onzin! je krijgt geen ban door een iv checker te gebruiken!
Ninatic heeft er zelfs een api voor open staan. Je mag het gewoon gebruiken.
Alleen als je schrijft naar de api en zo je account hacked door extra coins bij te schrijven(wat in het verleden gebeurde ) levert een ban op.

Ik gebruik al sinds het begin all g wat de beste iv checker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Als in alle gyms wereldwijd tegelijk het licht uit gaat en Niantic het niet per regio doet dan zullen ze, gezien de melding dat het per 19 juni begint, het niet vóór 11:00 lokale tijd hier doen verwacht ik omdat het dan pas op Hawaii die 19e is geworden. Of zouden ze het wel rollend over de wereld doen en aan het einde van de 19e?

Ben benieuwd of we nog een in-game aankondiging zullen krijgen. Is eigenlijk de enige écht gegarandeerde manier om iedereen te bereiken. Het zou me niets verbazen als er nog hopen mensen overvallen worden door het terugkrijgen van hun beesten. Vooral omdat die naar ik zou verwachten volkomen fit terugkeren en geen revives en potions nodig hebben en vrij ongemerkt terugkeren. Even op de revives tikken om te checken of er beesten terug zijn werkt dan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik had de laatste tijd ook regelmatig iv go gebruikt en toch geen ban. Ik vraag me ook af of al die mensen die beweren dat ze door die iv checkers een ban hebben gekregen toch niet ook iets anders hebben mispeuterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:44:
Ben benieuwd of we nog een in-game aankondiging zullen krijgen. Is eigenlijk de enige écht gegarandeerde manier om iedereen te bereiken.
Als Niantic in-game aankondigingen wil gebruiken om het sluiten van de gyms aan te kondigen dan moeten ze opschieten, het is vandaag al de 19e. Maar sowieso is mijn ervaring (op iOS, mss anders op Android?) met in-game aankondigingen voor events dat ze pas komen als de events allang begonnen zijn 8)7. Het zou erg knullig zijn als ze hiervoor pas achteraf met een in-game aankondiging komen.

Maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
sixtiek schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:20:
[...]

Als Niantic in-game aankondigingen wil gebruiken om het sluiten van de gyms aan te kondigen dan moeten ze opschieten, het is vandaag al de 19e. Maar sowieso is mijn ervaring (op iOS, mss anders op Android?) met in-game aankondigingen voor events dat ze pas komen als de events allang begonnen zijn 8)7. Het zou erg knullig zijn als ze hiervoor pas achteraf met een in-game aankondiging komen.

Maar we zullen zien.
Dat is op Android niet anders, verbaas ik me ook keer op keer weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 11-08 22:35
Nog veel mensen die pokemon go spelen zo te zien!

Ik speel het weinig maar wil het wel weer oppakken. Gaan jullie er nog actief voor naar buiten of is het meer van en naar werk/studie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-07 14:57
FrankoNL schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:02:

Ik speel het weinig maar wil het wel weer oppakken. Gaan jullie er nog actief voor naar buiten of is het meer van en naar werk/studie?
Echt actief niet, probeer toch wel dagelijks een pokestop te pakken en een pokemon te vangen voor m'n streaks, tot zover lukt dit behoorlijk goed. (tijdens woon/werk verkeer)

Verder ga ik 's avonds wel eens wandelen met mijn vriendin, waarbij ik tot ergernis van mijn vriendin meer interesse voor mijn telefoon blijk te hebben dan voor haar :')

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Vetifuro schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:05:
[...]

Echt actief niet, probeer toch wel dagelijks een pokestop te pakken en een pokemon te vangen voor m'n streaks, tot zover lukt dit behoorlijk goed. (tijdens woon/werk verkeer)

Verder ga ik 's avonds wel eens wandelen met mijn vriendin, waarbij ik tot ergernis van mijn vriendin meer interesse voor mijn telefoon blijk te hebben dan voor haar :')
Haha, prioriteiten ;)

Spelen veel mensen hem overigens met de Pokemon go plus? Lijkt me, zeker in het dagelijks gebruik, toch wel een onmisbare accessoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Vetifuro schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:05:
[...]

hahha heerlijk om dit te lezen dit is zooooooo herkenbaar! die blik die je dan krijgt als ik zeg van nog even want hier zit een speciale pokemon ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
FrankoNL schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:02:

Voor mij is Pokémon Go een goed excuus om tijdens de lunchpauze op mijn werk een rondje van een half uur te lopen, wat meestal voldoende is om een 2km ei uit te broeden. Verder heb ik Pokémon Go wel actief tussen huis en werk, en houd ik mijn ogen open voor Gyms die interessant zijn. Dat kan zijn dat een friendly-gym een haalbare level-up kan hebben zodat ik daar nog een pokémon van mijzelf in kan stoppen, of een vijandige gym die binnen de beschikbare tijd neergehaald kan worden. Dat met het oogpunt van de dagelijkse muntjes die te verdienen zijn.

Dat laatste deel gaat dus per vandaag veranderen middels de Gym Rework die eraan staat te komen. Ik heb mijn laatste muntjes collecte vanochtend gedaan (6 gyms, dus 60 gold opgehaald) en nu is het maar afwachten hoe het nieuwe gym-systeem gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Haay schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:40:
[...]

Voor mij is Pokémon Go een goed excuus om tijdens de lunchpauze op mijn werk een rondje van een half uur te lopen, wat meestal voldoende is om een 2km ei uit te broeden. Verder heb ik Pokémon Go wel actief tussen huis en werk, en houd ik mijn ogen open voor Gyms die interessant zijn. Dat kan zijn dat een friendly-gym een haalbare level-up kan hebben zodat ik daar nog een pokémon van mijzelf in kan stoppen, of een vijandige gym die binnen de beschikbare tijd neergehaald kan worden. Dat met het oogpunt van de dagelijkse muntjes die te verdienen zijn.

Dat laatste deel gaat dus per vandaag veranderen middels de Gym Rework die eraan staat te komen. Ik heb mijn laatste muntjes collecte vanochtend gedaan (6 gyms, dus 60 gold opgehaald) en nu is het maar afwachten hoe het nieuwe gym-systeem gaat uitpakken.
Dient je scherm niet unlocked te zijn om het spel te laten registreren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
FrankoNL schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:43:
Dient je scherm niet unlocked te zijn om het spel te laten registreren? :)
Ja, dus ik fiets (langzaam) met m'n mobiel in de hand (leunend op het stuur) en scherm aan. Als er eventueel tijdens het fietsen nog een interessante pokémon opduikt stop ik langs de kant van de weg en vang hem wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Haay schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Ja, dus ik fiets (langzaam) met m'n mobiel in de hand (leunend op het stuur) en scherm aan. Als er eventueel tijdens het fietsen nog een interessante pokémon opduikt stop ik langs de kant van de weg en vang hem wel. :P
ahh zo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Haay schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:46:
[...]

ik heb daarvoor een universele mobiele telefoon houden voor me fiets gekocht op ebay 4 euro ofzo en werkt super goed en als ik dan een stuk ga fietsen kan ik pokemon spelen en toch vaak beide handen aan me stuur houden of eventueel google maps gebruiken als ik een stuk wil gaan fietsen

p.s. de houder die ik heb is compact, goedkoop en in 1 minuut los te halen en over te zetten op een andere fiets bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-07 11:53

Therapy777

Metal!

Ik ben wel een beetje klaar met PoGo. Ik probeer elke dag nog wel een pokie te vangen en een stop te draaien, maar sinds een tijd is het echt belachelijk slecht met het goed registreren van kilometers voor de eieren. Zelfs lopend komt maar een kwart van de kilometers door. En eitjes lopen vond ik nou juist zo leuk.

Ik speel alleen nog maar wat meer tijdens events zoals deze, maar verder dus eigenlijk bijna niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Mocht iemand nog twijfelen over het claimen van muntjes. Snel zijn. ;)

https://twitter.com/PokemonGoApp/status/876767024818511874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Vandaag weer een Metal Coat gedraaid...

Gisteren een Upgrade en een Sunstone... ook nog een Lapras gevangen en nu level 34.

Moet van gen 1 nog steeds een aerodactyl...

Totaal nu op 226 verschillende pokemon...

[ Voor 16% gewijzigd door A-Jay op 19-06-2017 13:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg over nieuwe gyms

http://pokemongolive.com/en/post/raids
New Raid Battle Feature: All around the world, you’ll soon be able to participate in the new Raid Battle feature at Gyms. A Raid Battle is a cooperative gameplay experience that encourages you to work with other Trainers to defeat an extremely powerful Pokémon known as the Raid Boss. Before a Raid Battle begins, all Pokémon assigned to the Gym will return to their Trainers, and a large Egg will appear atop the Gym. When the countdown above the Egg reaches zero, the Raid Boss will be revealed.

Before you can battle the Raid Boss, you’ll need a Raid Pass. You can get one free Raid Pass per day by visiting a Gym, but you can only hold one at a time. You can also get Premium Raid Passes from the in-game shop. Upon using your pass to join the battle, you and up to 20 other Trainers work together to defeat the Raid Boss. If you successfully defeat the Raid Boss within the five-minute time limit, you’ll have the chance to catch an extra powerful Pokémon of your own!
Klinkt goed!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
copywizard schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:04:
[...]

ik heb daarvoor een universele mobiele telefoon houden voor me fiets gekocht op ebay 4 euro ofzo en werkt super goed en als ik dan een stuk ga fietsen kan ik pokemon spelen en toch vaak beide handen aan me stuur houden of eventueel google maps gebruiken als ik een stuk wil gaan fietsen

p.s. de houder die ik heb is compact, goedkoop en in 1 minuut los te halen en over te zetten op een andere fiets bijvoorbeeld.
7 euro bij hema: https://www.hema.nl/winke...biele-telefoon-(39609232)
werkt erg prettig en makkelijk demontable van s4mini tot S8 klemt er allemaal wel makkelijk in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt verschrikkelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:18:
[...]

Klinkt verschrikkelijk....
Klinkt nogal complex. Benieuwd hoe het in de praktijk uitvalt, en dan vooral hoe leuk het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar gym shaven wordt eigenlijk nog makkelijker gemaakt? Er zijn altijd 6 plekken beschikbaar. Dus er hoeft maar 1 Pokémon uitgegooid te worden en dan kan iemand zonder te trainen er een nieuwe bij zetten?
Enige pluspunt is dat niet de onderste eruit geknikkerd wordt, maar in volgorde waarin de Pokemon geplaatst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Klinkt leuk idd!

Ongetwijfeld dat Legendaries vrijgegeven zullen worden dmv dit nieuwe systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-08 16:07

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ben vooral benieuwd hoe die "permanent slots" gaan werken als je van een ander team bent en hoe gyms van team kunnen wisselen.
Zes lijkt me wel een beter aantal om de boel dynamischer te krijgen. Motivation klinkt ook wel als een goed idee, net als de gym als Pokéstop kunnen draaien trouwens.

Raids zien eruit als voor alle teams samen te doen, dat is wel een goede beslissing.

Helaas maakt dit spoofen wéér aantrekkelijker en zullen spoofers nu dus makkelijk aan Machines gaan komen voor goeie movesets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Rt9Pg7g.png

Zou dit een Raid Boss zijn? Of zou je je eigen pokies ook op dit niveau kunnen brengen? Dat wordt gezellig >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08 20:21
sixtiek schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:37:
Zou dit een Raid Boss zijn? Of zou je je eigen pokies ook op dit niveau kunnen brengen? Dat wordt gezellig >:) !
Zal vast en zeker een raid boss zijn. Lekker makkelijk om te slopen met 20x Vaporeon! :p

Zitten best interessante dingen bij en ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat werken.

Al ben ik bang dat dit het spoofen totaal niet tegen zal gaan en wellicht zelfs interessanter maakt...
Zet een zooitje bots aan die samen raids doen en de items stromen binnen. Is een kwestie van tijd dat bots niet alleen de gyms fights automagisch kunnen doen maar ook de raids.

Edit: ik lees overigens niets over de muntjes als reward. Als ze van 10 naar 6 plekken gaan dan wordt het shaven helemaal interessant (in de negatieve zin...). Zou mooi zijn als ze de reward niet voor die 6 plekken doen maar voor het actief onderhouden van gyms of iets in die richting. Maakt het wellicht wat 'eerlijker'...

Edit 2: kun je eindelijk wat muntjes uitgeven CJS! :p
"You can also get Premium Raid Passes from the in-game shop."

[ Voor 55% gewijzigd door schaapiej op 19-06-2017 15:44 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Neem aan dat verschillende teams gezamelijk tegen de raid boss kunnen vechten? Anders heb je er ook niks aan als je in de minderheid bent in jouw woonomgeving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:47:
Neem aan dat verschillende teams gezamelijk tegen de raid boss kunnen vechten? Anders heb je er ook niks aan als je in de minderheid bent in jouw woonomgeving
Jep, zie deze screenshot

Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/raid5.png

Vraag me wel af welk team dan de gym krijgt na het verslaan van de raid boss. Of zou die weer terug gezet worden naar de oorspronkelijke staat?
Before a Raid Battle begins, all Pokémon assigned to the Gym will return to their Trainers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:01
Een lijstje dan maar:
You’ll soon be able to spin the Photo Disc at Gyms to acquire items just as you do at PokéStops
Awesome! Gyms werken ook als Pokéstop. Gek eigenlijk dat dat nog niet zo was, right?
Gyms are no longer based on Prestige and training. Instead, they now feature six permanent slots that can be filled by the controlling team’s Pokémon. Each Pokémon assigned to these slots must be unique. For example, only one Blissey can be assigned to a Gym at a time.
Tof, niemand zit te wachten op 10 Gyrados. En 10 Blissey is ook een beetje overdreven.
Maar er kunnen nu dus nog maar 6 spelers in een gym? Voor Niantic logisch: minder gratis muntjes uitdelen == meer mensen die shit kopen. Maar 6 is wel weinig :P
Pokémon assigned to defend a Gym lose motivation over time and as they are defeated in battle. As a Pokémon loses motivation, its CP will temporarily decrease, making it easier for opposing teams to defeat.
Oke, dus prestige is eigenlijk gewoon renamed naar motivation, en dat heeft nu ook gevolg voor de CP.
In plaats van trainen voor de next spot moet je ze nu berries voeren. Die pleur ik toch altijd weg dus prima. Het maakt het makkelijker voor lage levels om erbij te komen.
If a Pokémon loses all motivation, it will leave the Gym and return to its Trainer the next time it loses a battle
Dus afgelegen gyms kan je blijven behouden, als niemand ze aanvalt ben je good to go.

Maarehh... hoe zit dit met volle gyms en shavers? Dat is dus niet opgelost. Het is nu puur 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt', en als je daar buiten valt en een andere kleur doet niks met je gym, dan kom je er nooit meer bij. Tenzij je gaat shaven, maar als ik het goed begrijp gaat dat dus 'ten koste' van de motivation van alle gym Poké's?
You’ll be able to level up your Badges by battling, giving Berries to the Pokémon in the Gym and spinning the Gym’s Photo Disc. You can earn the opportunity to receive bonus items and increased rewards from Gyms by raising the level of your Gym Badge.
Goddank, ik hoef straks geen beestjes meer te renamen om te onthouden waar ze zitten! :P
Verder klinkt dit wel tof.
Before a Raid Battle begins, all Pokémon assigned to the Gym will return to their Trainers, and a large Egg will appear atop the Gym.
Leuk dat ik een zeldzame Raid Boss mag aanvallen, maar daardoor raak ik dus mijn spot in een gym kwijt. Mijn gymspot kan dus altijd worden ingenomen als Niantic besluit een Raid uit te voeren?
Before you can battle the Raid Boss, you’ll need a Raid Pass. You can get one free Raid Pass per day by visiting a Gym, but you can only hold one at a time. You can also get Premium Raid Passes from the in-game shop.
En ik mag dus ook maar 1 gym 'terugveroveren' als dit gebeurd?! Tenzij ik meer Raid Passes koop?
Sowieso is een Poké van 25.000cp (als ik de screenshots mag geloven) dus letterlijk onmogelijk te verslaan zonder samen te spelen. Ik speel regelmatig met andere spelers, maar ik weet ook dat er veel graag alleen spelen. Ik hoop dat het CP van de Poké afhankelijk is van het aantal deelnemers van de Raid.

En je kan dus uit twee verschillende teams samen een Raid Boss verslaan? Wat gebeurd er dan ná het verslaan van die boss?
If you successfully defeat the Raid Boss within the five-minute time limit, you’ll have the chance to catch an extra powerful Pokémon of your own!
En dan zo'n groot geel ei... drie keer raden wat voor Pokémon je dan kan verkrijgen :) Zapdos here I come!
In de video zat er gewoon een Gengar in :F
After defeating a Raid Boss, you’ll receive a collection of rewards, including some new items obtained only by defeating a Raid Boss: Rare Candies, Golden Razz Berries, and two types of Technical Machines—Fast and Charged.
Awesome :) wanneer komt de bag storage upgrade :)
Ik ben benieuwd wat Rare Candies en Golden Razz Berries doen. EN WE KUNNEN MISLUKTE MOVESETS CORRIGEREN YEAH!
The Raid Battle feature will then be rolled out slowly over the next few weeks, starting as a beta, with raids visible only to a subset of players at certain Gym locations.
Dus als je bij de laatste wave hoort, dan zitten gyms al propvol met de geluksvogels?

Ik ben gematigd positief, toch wel erg benieuwd hoe dit in de praktijk gaat werken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:54:
Een lijstje dan maar:
Dus afgelegen gyms kan je blijven behouden, als niemand ze aanvalt ben je good to go.

Maarehh... hoe zit dit met volle gyms en shavers? Dat is dus niet opgelost. Het is nu puur 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt', en als je daar buiten valt en een andere kleur doet niks met je gym, dan kom je er nooit meer bij. Tenzij je gaat shaven, maar als ik het goed begrijp gaat dat dus 'ten koste' van de motivation van alle gym Poké's?
In de screenshots en in de video op 0:25 zie je bij iedere Pokémon een timer in de gym. Misschien dat je (zonder actie te ondernemen) er uit gegooid wordt zodra de timer is afgelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Wat bepaalt nou of je een plekje in een gym kunt bezetten als het niet meer met trainen en prestige gaat? Gewoon de eerste zes die langs komen? En wanneer wisselt een gym van 'controlling team' als er geen prestige meer is? En hoe kun je nu muntjes verdienen? En moet je naar gyms toe om je beesten te voeren of kan dat op afstand?

En gaat al die extra rotzooi van je inventarisruimte af? Krijgen we daar dan meer van? En gaat het maximum ook omhoog?

Erg scheutig met informatie zijn ze niet. Dit roept minstens zoveel vragen op als het beantwoordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:57:
[...]

In de screenshots en in de video op 0:25 zie je bij iedere Pokémon een timer in de gym. Misschien dat je (zonder actie te ondernemen) er uit gegooid wordt zodra de timer is afgelopen?
Dat lijkt me sterk, aangezien ze het alleen over 'motivation' hebben? Al heb ik ook geen idee waar die timer dan wél voor is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
Richh schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:54:

En ik mag dus ook maar 1 gym 'terugveroveren' als dit gebeurd?! Tenzij ik meer Raid Passes koop?
Sowieso is een Poké van 25.000cp (als ik de screenshots mag geloven) dus letterlijk onmogelijk te verslaan zonder samen te spelen. Ik speel regelmatig met andere spelers, maar ik weet ook dat er veel graag alleen spelen. Ik hoop dat het CP van de Poké afhankelijk is van het aantal deelnemers van de Raid.

En je kan dus uit twee verschillende teams samen een Raid Boss verslaan? Wat gebeurd er dan ná het verslaan van die boss?
Nee, de raidpass is puur om mee te doen om een raidboss te verslaan. De gyms kun je gewoon veroveren zonder pass.
En dan zo'n groot geel ei... drie keer raden wat voor Pokémon je dan kan verkrijgen :) Zapdos here I come!
Dat ei is nog een raidboss timer die loopt, zodra de timer afloopt wordt er bekend wie de raidboss is om te verslaan. Kan dus ook gewoon een enorme pikachu inzitten.
Die andere pokémon die je ziet, venusaur/ninetales zijn ongoing raidbosses waarvan de timer al is verlopen en het ei is uitgekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Blinkiej op 19-06-2017 16:03 ]

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status